Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Re: Re: Mlhofky
Hm,to vypadé užitečně.Akorát nejsem takovej technoid,abych si to udělal sám.Co myslíš tím šetřením na nepr.místě?Při dnešních pravidlech stálého svícení je podle mě levnější řešení přeprogr.VaG.Na druhou stranu LA je v sadě se senzorem stěračů a na tudle vymoženost jsem si rychle zvyknul. -
"-- skrytý --" 04.01.07 08:41
« Re: Re: Mlhofky
(cit.) "To mám za to, že jsem si tam dal automat světel..."
- Tím to není! Jedná se naopak o klasický příklad šetření na nepravém místě: Jesliže má auto el. rozvod "po sběrnici" (a Oct.02 ho má), není problém udělat spínání mlhovek mžikovým spínačem, což v praxi znamená, že se mlhovky po vypnutí zapalování samy vypnou a po opětovném nastartování už samy (bez opětovného dotyku spínače řidičem) neaktivují. -
« Re: Mlhofky
Já si nemyslím že jsou mlhovky až tak špatné,ale do svitu xenonů asi moc nepřidají-u klasických halogenů ten rozdíl v mlze docela pociťuju.Co mě však vadí je signalizace.Na palubce v zorném poli řidiče už se to asi nepodařilo vměstnat.A tak je to jen na spínači světel kde to svítí jasněji než ostatní ikonky.Když se dívám na levou ruku,která přepínač dokonale zakryje to nebyl až tak dobrý nápad.A tak kolikrát svítím mlhovkama aniž bych to věděl.To mám za to, že jsem si tam dal automat světel.. -
"-- skrytý --" 03.01.07 07:35
« Re: Re: Re: zima
Blasio: Jo tak to s tebou souhlasim, cerstve napadany prasan a nejlepe ak kolem pulnoci (kdyz neni skoro zadny provoz) to je PARADA! A nebo jeste kdyz se pak kvuli velkym mrazum ktere jsme tady meli minulou zimu uz ani nesolilo, ale jen pluzilo, tak to bylo snad jeste lepsi jak ten cerstvy prasan. Nadherne rovný ujezdeny snih na silnici, to je extaze. To se potom jezdi jedna radost a uz vicekrat se mi stalo, ze jsem se byl takhle projet jen tak pro zabavu, ale s predpokladanych cca 50 km jsem jezdil skoro celou noc jednou a najezdil pres 200km. proste jsem se toho nemohl nabazit. Jenze o dva dny pozdeji -20°C mrazy ustoupily a silnicari zacli solit jak zblazneni a po krasne ujezdenych cestach zbyla jen hnusna prosolena mokra kase, ktera litala az na strechu auta a podbehy tim byly tak zaflákane, ze se skoro netocily kola. A to uz takova idylka tady u nas na horach neni. Blby je, ze tech prosolenech dnu na silnici je 90% cele zimy, 8% je silnice bud jen mokra a nebo sucha a zmrzla a jen 2% jsou krasne ujezdenej snih, nebo cerstvy prasan...
Ale abych si nestezoval, jinak tu je kraaasne :D -
"-- skrytý --" 03.01.07 00:37
« Re: Re: Re: Mlhofky
Asi si tu ziarovku pojde vymenit do servisu.On je totiz francuz a francuzi su lavy .On ma problemy vymenit ziarovku v lampe na stoliku takze ten postup podla mna by mu bol * platny.A dakujem Ti za ochotu o tych darovanych ziarovkach.Mimochodom tu je pena svetlo modra ta by sa mu hodila k modrej metle.Navrhnem mu to.Ako napad to nie je zle. -
exup 03.01.07 00:25
« Re: Re: Mlhofky
Ať si kámoš svítí, ale snad není systém nastaven tak, že bude potřeba jet vyměnit blbou žárovku do servisu. Vykonal kamarád aspoň nějkaký pokus o vniknutí do mlhovky, nebo se rovnou ptá? Já bych si lehnul na záda a hledal přístup přirozeně zezadu, jako je tomu u tlumených a dálkových světel. Jistě to bude opruz, s autem stojícím nízko na silnici, ale nějak to přece jít musí. Pokud by to nešlo, tak bych vpředu odvrtal krycí plast. sklo a vnitřní otvor mlhovky vyplnil béžovou montážní PUR pěnou.
P.S. nedalo mi to a nalistoval jsem příslušnou pasáž v manuálu. O výměně žárovek v mlhovkách tam není ani *! Takže v tomto případě asi platí odstavec, že "doporučují provádět výměnu žárovek v servisech Škoda, nebo si v nouzi vyžádat odbornou pomoc". To tedy ale nevím, jestli je tady kamarád Tvými ústy dobře.. Kdyby ovšem potřeboval náhradní H8 z mých mlhovek a já věděl jak je zdemontovat a nelehat si při tom na záda, pak bych mu je s přáním jejich dlouhé výdrže milerád přenechal.. -
exup 02.01.07 23:54
« Re: Re:
Diamante,
že budeš na dálková světla svého RSa až takto * jsem tedy vážně nečekal. Nu což, máš ale pravdu. Časem si možná taky zvykneš, jestli soudruzi nepřijdou s těmi natáčecími bi-xenony. A i kdyby jo, tak to bude jistě pěknej ranec, si to nechat vyměnít, počítám, půjde-li to tam vůbec napasovat. Mě pořád čeká napasovat za masku aspoň ty přídavné Helly. Nemít je za celkem nezanedbatelné peníze už dávno v krabici, tak se na to vyprdnu.
Na facelift OII, když už jsi ho zmínil, jsem docela zvědavý. Jestli půjde VW-MB u OII stejnou cestou jako u Fabie, tak s mým příštím autem budu jistě patřit do jiné rubriky..
Moje OII je taky firemní - leč moje. A trpí. Od kamínků má ten nárazník a měněný blatník, stříkané drahým lakem Standox (prý jako z prvovýroby, *..), oklepané na mnoha místech na světlý podklad. Nezbývá, než tu břečku moc neřešit.. Takže to dávno moc neřeším.. -
exup 02.01.07 23:32
« Mlhofky
Jarode, ja Tvému kamarádovi bohužel nepomůžu, pač to fakt nevím, ale řekni mi - on používá u své OII mlhovky? Já ji mám skoro 2 roky a ještě jsem nepřišel na to, k čemu jsou tam dobré. V mém případě v kombinaci s xenony, t.j. stejně jako u kamarádovy RS. S jinými zkušenost nemám, je to moje první auto s mlhovkami. Kdybych si mohl vybrat, tak i poslední. K té výbavě "elegance" je snad dávají automaticky, mizerové. Faktem je, že chrom jejich parabol a navazujícícho okolí pod sklem tu náladu spodní části nárazníku vcelku (draze) oživí, ale osobně bych i tenhle živější pohled klidně oželel. Stejně jako třeba položku "seřízení mlhových světel" na faktuře, jejímž obsahem bylo lakování nárazníku - poté, co jsem ho kapánek odřel o sloupek nějakého Pražáka.
Pokud ovšem chce kamarád třeba vyměnit celou jednu mlhovku, např. po střetnutí se zvěřinou, a nikoliv jen žárovku, pak jeho snaze o zachování symetrie i rozumím.
Trochu to tu stagnuje, tak se zeptám: je tu někdo, kdo dokáže pozitivně, seriózně a slušně obhájit existenci mlhovek u OII? -
Diamant 02.01.07 23:05
« Re:
jarod - čo, kamarát prerába OII na RS a ešte nemá tie hmlovky? >:D
Teply vzduch by mohol ist preto, lebo ak to aj predtym hrialo, tak tie klapky mohli ostat tak. Resp. je mozne, ze to ma nejaku svoju logiku a ked sa to vypne, tak sa klapky nastavia do nejakej zakladnej polohy. A tam je to prave na teplo. Chcelo by to hodit na diagnostiku a pozerat, co tie klapky za jazdy robia a hned by bolo jasno.
Co sa tyka slanych ciest s breckou a kamienkami, moja OII je od nich usetrena. Mam firemne auto, tak nech trpi ono. -
« Re: Re: zima
Není nadto,když sice musím brzo ráno do práce,ale když je čerstvě nap.prašan a nikdo na cestách tak to se mi moc líbí...prosolené mokré sračky jak píšeš to už není zrovna ono..
Neboj ono eště připadne, i když tam u vás na horách to nemáte rádi-při denní realitě romantika bere za své.. :)
PS:nebavili jsme se o tom asi tak před rokem?Co takhle výměnný pobyt do března? Doplatím.. :D -
« Bez nadpisu
To Diamant: preco ale do interieru prudi teply vzduch aj ked vonku je chladno, resp. teplota pod nulou? Mam v aute vadnu RJ klimatizacie? Nerad by som sa nechal v servise odpalkovat nejakymi chabymi argumentami... Pri startovani, resp. zhaveni motora pocujem zo stredoveho panela ako tam nieco vrci-nejake motorceky, sekunda, 2... postrehli ste to aj vy? ...robi to aj Vam? -
Diamant 30.12.06 15:38
« Re: Re: Re: Climatronic -kurenie?
Je možné, že pri vypnutí klimatizácie (OFF) ostanú klapky tak, ako sú. A jezdou auta vzniká v mieste nasávania vzduchu pretlak, tak vzduch prúdi, hoci sa ventilátor netočí. Ešte by bolo zaujímavé zapnúť vnútornú klimatizáciu, chvíľku počkať, kým klapka stihne zmeniť polohu a vypnúť to takto. -
« Re: Re: Climatronic -kurenie?
To Diamant:
Ak nastavim na klime Econ+teplotu na LO = studeny vzduch=klima chladi... Vonkajsia teplota bola na Maxidotu: -4,5 °C 8-s Myslel som ale, ze pri vypnutej klime (display nesvieti) sa uzatvaraju klapky ventilacie, resp. neprudi "teply" vzduch! Ved kludne nech ide do interieru vzduch zvonku cez prachovy filter ale preco je aj ohriaty???