Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« STK Březolupy UZ NIKDY !!!
ruku na srdce kdo z vas kontroluje auto po predani ze servisu (t bych musel pokazde nez si prevezmu auto stravit hodinu zkoumanim vsech prvku kontrolou vseho Jenom upozornuji na Autotest - Tour, spol. s r.o.
Provoyujeme stanici technické kontroly pro osobní automobily a traktory a zkušební stanici pro osobní a užitkové automobily Adresa Březolupy 475
687 13 stanici STK kde proste pracuji takovy amateri co sem v zivote nevidel!!! jak rikam chlap /cca kolem 58let sedl do meh auta a dupl na plyn na 10sekund (coz na maximum otacek veletelo za cca 2sekundy a zbytek to howado drzel v 5200,- a to opakoval 4x. auto normalne fungovalo prejel sem na kontrolu technickou z emisi (nebyl duvod źkoumat auto! A domu sem jel pomalu normalne radim kolem 2500otacek ale pak mi to nedalo a chtel sem zkontrolovat jestli tesni motor po tomto incidentu na STK coz pri dojezdu domu 20km by se projevilo a pak sem objevil hned tu diru na spojce potrubi od turba do motoru. Jasne tam nebyla jelikoz nez sem tam jel sem to same misto kontroloval pri kontrole oleje. a bavil sem se na jinych STK pry to taky vytaci ale ne tak jak tam! (s citem dosahnou k cervenemu a na par sekund a hned pustit kdezto to prase to podrzel hulwat -
« Bez nadpisu
temi prebehovymi otackami si myslel jak a kolik,, no co ja sleduje tak sem asi mel prase!! 5200 Jo jinak panove UZ JE TO TADY PRASKLA MI SPOJKA PRIVODU VZDUCHU TURBA DO MOTORU (jeste rano pred emisemi byla v poradku kontroloval sem olej a pohled na motor) jak to natlakovalo Turbo na neutral tak to strelilo !! Mega nasrany -
« Re: STK
Když jsem byl poprvé s dieselem na emisích, tak se mně ptali, jestli mám vyměněnej rozvoďák. Já jsem napřed nechápal proč. Až to 6x poslali do tzv. přeběhových otáček, tak jsem pochopil. Od té doby, když musím na emise, tak jedině tam kde tohle nedělají. Všem pevné nervy při emisích. -
« Bez nadpisu
Pak je to postavene na hlavu, ? kdyz si nekdo da chip tuning ! a bude mu nekdo tocit na neutral motor na 5sekund KICK DOWN tak proboha to nemuze motor vydrzet (mysleno turbo kdyz natlakuje potrubi a vlastne ten vykon motoru se nema kam prenest jelikoz auto stoji na miste!!! po tomto co sem videl bych si nikdy auto nenachipoval >:-[] ale ono to vlastne je to same i pro seriovy motor akorat u chipu se zvysi o desitky priocent pravdepodobnost zavady. Ja mel auta vzdy nova tam se 4roky nechodi na emise. Ale to co sem videl si rikam je kurwa vubec nekdo normalni to timto stylem merit??? probuh vzivote sem s autem nejel 5200 otacek v TDI a hlavne na co je pak navod k obsluze!! u cerveneho pole prerazujte! nevytacejte do cerveneho pak si to protireci!! kde je tedy pravda ma nekdo take zazitky z emisi u SDI TDI apod. -
« Re: STK
Technik mal pravdu. Musi sa to tak merat. Pri emisnej kontrole naftoveho motora sa meria jeho dymivost. A ta je najvacsia pri plnom zatazeni. Ak by otacky nezvysoval pod plnym plynom, ale postupne nanameral by pravdive hodnoty. Co mam ja skusenost, ten pristroj cez zapjenie na baterky meria ako rychlo sa dosiahli max. otacky, takze sa to vraj neda oklamat. Mne osobne sa tento postup vobec nepaci a povazujem to za nicenie motora. Tiez som trpel, ked takto trapili moje byvale auto :( -
« STK
:arrow: Jde mi o to jestli to byl hnup a dupl na to az se zasekne motor sam omezovacem na neutral a nebo se to melo :
v max otackach (co jsou ale max otacky v prirucce auta se pise pripustne otacky jsou u cerveneho(to znamena 4600 pak uz je jen cervene pole a posledni cislo je 5000 otacek a on to drzel po plnym plynem cca tech 5sekund a vylitlo mu to na 5200(dal uz rucicka nesla) o to mi jde jestli to byl hnup co na to dupl (a nebo se to melo merit jen kolem tech 4600 u cerveneho coz ale jde dosahnout ne seslapnutim plynu na doraz ale postupnym zvysovanim a pote udrzenim par sekund u merenych otacek. :x -
« STK mereni emisi u TDI POZOR!!
:arrow: Zajíma me kdyz sem byl se svojim TDI na mereni emisi (nestacil sem se divit!! mam dotaz najlo se s autem na misto pripl neco na baterku pak dal neco do vyfuku a meril to !!!! na neutral pod plnym plynem asi cca 5sekund!!! na max Ja na neho koukal otacky byly cca 5200 pak to pustil nechal bezet na volno a zase a takto 4x !!! kurwa sem zuril ze nici motor a on ze se to tak musi merit !! CHCI SE ZEPTAT BYLO TO SPRAVNE nebo si mam pro priste najit jinou STK >:-[] -
"-- skrytý --" 17.07.06 20:50
« Re: cena oleja v servise
"5 flasi oleja - cca 4,5 litra tam nalial - 4908 Sk"
ja som prvy raz kupil Castrol Longlife v autorizovanom SKODA servise, cena 990Sk (to som este nevedel vo co go, zasvietila kontrolka, tak som utekal kupit olej do servisu :-) Teraz ho kupujem na dolievanie vopred preventivne v "obycajnych" predajnickach za 600-700SK. Taky servis ho isto nekupuje za beznu koncovu cenu, podla mna je to svinstvo, nahadzovat si na material aj 100%, ked aj tak este uctuju aj pracu... -
matuS 17.07.06 17:39
« Re: Re:
ked je servis do 165tkm zdarma, tak preco po 30tkm platis 10tSk za prehliadku?
neplatis ju, ale tolko normalne stoji. Zistoval som si to, lebo som potreboval vypocitat aka je uspora kedze davaju servis zdarma (pretoze napr u Lexusu servis zadarmo nedavaju)
keby klamali v cene smerom hore, tak si nadhanaju klientov, lebo tym padom viac setris na servise...
sorry MatuS, ale tomu nerozumiem
ten manik z BMW vedel, ze zistujem cenu prehliadky iba kvoli tomu, aby som vedel aka je to financna uspora.
Takze cim viac by mi povedal, tym lepsie pre nich (pretoze tym padom by som akoze viac usetril) a pravdu by som sa nikdy nedozvedel, lebo ho platit pravdepodobne nikdy nebudem. -
« Re:
takze za toto som platil:
5 flasi oleja - cca 4,5 litra tam nalial - 4908 Sk
olejovy filter -284 Sk
pelovy filter -469 Sk
diagnostika - 250 Sk
+ spray na zamky, zmes do ostrekovaca a nejake blbosti
praca - 1299 Sk, trvalo mu to asi hodinu a tristvrte...
takze najvacsia polozka jednoznacne ten olej, nabuduce asi skusim zohnat niekde lacnejsi...








Vážený pane
děkujeme za Váš email a důvěru, se kterou jste se obrátil na naši infolinku.
Jak jste napsal, autorádio Stream ve vozech modelového roku 2007 (tj. od 06/2006) podporuje mimo klasických CD i komprimované formáty MP3. Bohužel, tato změna je podmíněna nejen novějším softwarem autorádia, ale i hardwarovými změnami, tj. odlišnou diskovou mechanikou autorádia. Z tohoto důvodu není v současné době možné změnou softwaru dříve vyrobených autorádií Stream umožnit přehrávání MP3 formátů. Jelikož výměna diskové mechaniky by byla velmi nákladnou záležitostí, dle nejnovějších informací neuvažuje naše společnost o možnosti takové úpravy.
Litujeme, že Vám nemůžeme poskytnout příznivější informace.
Cítím se tak nějak podvedený. Dřívějších 21000 za rádio s MP3 byla pěkná zlodějina. :x
Škoda Octavia II 1,6 MPi Elegance