Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Re: Re: Re: O2TDI4x4 po 10000km
Nebýt těch moderních technologií, tak by se pořád jezdilo s koňma :-) Tam se žádný olej nelil, takže to bylo dokonalé......A kdo chce jezdit autem, mít nejméně 100 koní, klimu, ABS , ESP, EDS , spotřebu pod 5.0 litrů ajánevímcoještě, tak holt má někdy s technikou problémy. A to jsem zapomněl na to, že navíc na to auto jde vydělat a že si ho může vůbec někdo koupit.............a vy si ztěžujete.......:-) -
"-- skrytý --" 27.07.05 11:00
« Re: Re: O2TDI4x4 po 10000km
no dík za radu (nikdo není neomylný - patent na rozum nemám a poslední polyhistor byl Leonardo daVinci..). Specifikaci VW dokážu přečíst i na té druhé straně ale poslední číslo nesedelo...Ale zase si myslím že 0,5l nemůže škodit. Je to moje první auto (když nepočítám S120LS) u kterého nevydržím od výměny k výměně. Holt pokrok je pokrok a moderní technologie chcou svoje.... -
"-- skrytý --" 27.07.05 08:14
« Re: O2TDI4x4 po 10000km
Z toho plyne poučení: Když nevíš, kolik ti to bere oleje, čeká tě dlouhá cesta a musíš používat speciální olej, voz ho s sebou!
Stejně dopadl i můj bývalý kolega se Sharanem TDI: když to nechal dojít tak daleko, že se bez doplnění oleje bál pokračovat, koupil u benzinky (v zahraničí) to nejdražší, co měli, a po návratu nechal raději vyměnit celou olejovou náplň. Pikantní na tom ovšem je, že se nakonec se ukázalo, že ten olej, co koupil, se hodí i do TDI PD, což se dalo vyčíst z norem na rubu, nikoli z popisu "pro laiky" na čelní straně obalu... -
"-- skrytý --" 26.07.05 23:16
« O2TDI4x4 po 10000km
Tak jsem se vrátil z dovolené (5 500km) a nevěřím vlastním očím.... takže se svěřím s mými poznatky s O2 4x4 PD 77kw.
++++Akustický hluk (opravdu kvalitní provedení jak podvozku tak i aerodynamiky, bez problémů jsem jel hodiny kolem 180-200 bez toho že by se mi potom třeštila hlava), Prostor i řešení interieru. Dokonalé audio (Sound systém). 6.tý kvalt je boží na cesty po dálnici (brutální zátah...)
------ narazil jsem na stejný problém s dálkovými světly, ale navíc jsem je nedokázal seřídit tak aby při normálně naloženém kombíku (dovolená) nesvítily do korun stromů. Špatný rozhled do zadu (naložený kombík) nebyl jsem schopen při své výšce vidět dostatečně daleko
(už cloní horní hrana okna...). Mam dojem že inženýři v MB nějak zanedbali geometrii u 4x4 s paketem pro špatné cesty (nebo dan ya design...?). Spořeba oleje mě překvapila - v 7000 jsem musel dolít 0,5l (už mi blikal symbol na MAxidot..) sehnat v Italii (Mitsi promine) na A1 v Nedeli v úseku cca 300km olej do PD nešlo - dál jsem neměl nervy a dolil jsem tam nejlepší syntetiku co jsem sehnal ( mam dojem že to byla 0W30). Na rozdíl od verze Elegance není možnost fce osvětlení prostoru dveří pri odemčení, což mě u max vybaveného auta (včetně Light asistenta) docela štve. Podle mne to souvisí s nemožností některých výbav u 4x4 ....protože to auto patří do určité třídy a basta... Momentálně řeším jak VAGem tuto fci aktivovat... Mam shodou okolností také folie (provedení s odpočtem DPH) a také uvažuji o tom že pujdou pryč, prostě nevím proč je to neprůhledné (mám dojem že to O1 neměla..). Tvar zavazadlového prostoru měla O1 podstatně lepší. Klel jsem jak námořník když jsem musel posouvat přepážku kvůli krabici s 22"CRT monitorem kterou jsem normálně do O1 vozil (ještě že už CRT končí..) a nevím proč je ta polička s roletkou tak široká...(asi zase na dešník...) I přesto jsem opravdu spokojen a uvedené výhrady chápejte ve smyslu "opozice je hnací síla společnosti" -
Diamant 26.07.05 21:09
« Re: Re: Re: Re: Odpoveď na všetko
DIM - to by potom fakt mohli tie LED svetlá prísť do Octavie za také 3-4 roky - teda s facelifom. Takže je ideálny čas kúpiť teraz Octaviu, aby si mohol potom človek urobiť ten facelift sám a hneď bude mať zase nové auto.
Inak ja som o tej technológii čital, tie segmentované predné svetlá by mali podľa jazdnej situácie vedieť osvetliť práve správnu časť cesty, špeciálne osvetliť značky a malo by to vedieť aj "vysvietiť" na ceste nejaké tvary a znaky. Je to ono? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Světla, motor
......mýlíš se, LED světlomety už jsou realitou !! A to dálkové, potkávací i denní ( právě Audi ). Problém byl ještě s homologací........nicméně teď už tomu brání jen čas na sériovou přípravu......no a taky cena. U Škodovky už to má prototyp Superbu........... -
« Re: Odpoveď na všetko
To DIAMANT-Maxidot na O II je barevný,jen je málo režimů kdy je to vidět.Např.benzin-rezerva symbol je oranžový.Taky se přes něj dá programovat základní nastavení light assistent,použ.zimních pneumatik,upozornění na překročení nast.rychlosti ,... apod. ;-) -
-
« Re: Re: Světla, motor
Nerozumím tomu spojení LED kontra Xenony. Až bude LED , nebude ani ´halogen, ani xenon. Ty adaptivní HELLA světla měly článek i tady na auto.cz nedávno. Nebylo to ani zas tak drahé. LED přední světlomety otevřou úplně nové možnosti . Např stále svítících několik segmentů jako denní světla ......se spořebou 2-3 Watt :-)) Ale přibude docela nákladná elektronika........... -
Diamant 25.07.05 15:30
« Re: Světla, motor
Ten kit do hmloviek sa dá vidieť kde?
Inak dúfam, že bude tá LED technológia čoskoro dostupná, aby boli aj adaptívne xenóny. A pevne verím, že sa Škoda nevydá smerom púťovej atrakcie ako VW a urobí seriózne svetlá. To pekné červené C-čko by bolo škoda zničiť. -
spitfire 25.07.05 11:33
« Světla, motor
Zajel jsem si ke kolmu zdi, pustil dálkový, připadlo mi, že svítěj symetricky rovně dopředu. Do šířky to moc nejde ani na jednu stranu, osvícená plocha vypadá pravidelně.
Co se týče motoru, zrovna jsem to byl trochu provětrat. Pod dojmem místní kritiky jsem to zkoušel v nízkých otáčkách a žádnej problém jsem tam fakt neviděl. Z 1.500 otáček to v pohodě (samozřejmě, žádná raketa) zrychlí i na 6.
Jak je to s mazáním spojky Haldex?