Octavia II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • 00 Reagovat !

    foto

    12.09.05  14:02

    « Re: Omicron

    Hm, jenže ono takové CVT (variátor) skutečně není pravý automat, pokud si to myslíš, nebudu ti to vyvracet, ale ta konstrukce je úplně něco jiného. U "klasického" automatu, jak říkáš rozšířeného díky USA žádný řemen nebo řětěz nejni...
    To samé autoamatické spojky atd...
    Ale to spíše do tématu "Automatická převodovka", které je mimochodem někde v Archivu. Nebudu Vás tím tady zatěžovat.
    Cituji to co jsi řekl: "Ten AutoStick pokud vím, není nic jiného, než obdoba "ručního" řazení u Tiptronicu nebo DSG, tzv. sekvenční řazení (ne sekvenční převodovka)".
    JO, máš pravdu, ovšem neřekl jsi nic na to, že to jiní (a to nejen američani) měli už před 8 a více lety!! Tady je to Novinka. Stejně třeba vypínání válců u MB, které měl Cadillac už v 70. letech. Ovšem v Evropě novinka poměrně zánovní s kterou přišel MB, že :o)
    Diamant: S Audi prosím neporovnávat - to je taky koncern - škoda je za 18 a audi bez dvou za dvacet, možná ještě horší...
    Dosadtě si nějakého korejce, japonce nebo ameriku - výsledkem bude že O1 je se svou cenou, výbavou atd. jako ojetina kapku mimo...
    A jako nové auto je zoufale zastarálá, přes všechna "vylepšení"...
    Řeč je o O1 - ne o O2 pro méně pozorné!!
  • 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 12.09.05  10:47

    « to exup

    Já mám najeto zatím 22 tisíc, tady je pár postřehů:
    - zatím do toho zahučely 2 litry oleje, to teda není nic moc, asi jediná slabina
    - tachometr mi ukazuje stejně, při 140 jsem taky naměřil 133
    - dlouhodobě to žere 5,8 litrů nafty podle PP, když se jede Praha-Brno-Praha 140 tacho na tempomat (pokud to jde), jede to za 5,5
    - s žádnou jinou 2.0 TDI jsem se nepoměřoval, výkon mi ale připadne O.K.
    - maximálku jsem nezkoušel, 200 je tam ale docela hned a v pohodě
    - nejpohodovější režim je dálnice 130-150 km/h, neřve to, málo to žere a na 6 s rezervou vyjede všechno i zrychluje; při popojíždění po městě se to určité míře traktorovitosti nevyhne
    - celkově spokojenost, kdybych to kupoval dneska, tak bych kromě pár detailů v konfiguraci šel do toho znovu - teda, chvíli bych pokukoval po RS, ale pak by nafta zvítězila.
  • 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 11.09.05  21:20

    « Bez nadpisu

    Tak chlapci, delší dobu jsem sem nepřispíval, jen jsem honil tu svoji, "dole línou" 2,0 TDI, a tady se to místy docela pěkně, někdy až tragicky, mydlí. Žel, je to hlavně o DSG a k tomu já celkem nemám co říct, anšto tenhle systém nemám a ani mě moc nebere. I když jsem s automatem (nejmenuju systém, aby mě někdo nevzal za slovo.. :, ani ho neznám) najel něco k 10 000 km, vůbec se mi po něm nestýská. Mám rád v řazení tu poctivou ruční práci...
    Takže abych to trochu odlehčil, spíše k těm zkušenostem z dosavadního provozu s mojí OII. Po třech a půl měsících vlastnictví jsem už najel nechutných téměř 16 000 km (od Aralu už mám kromě plyšového medvídka všechny ceny). Tedy ty postřehy pro "normální" uživatele OII:
    - dosud jsem dolil 1 litr dlouhoživotnostního Castrolu, takže spotřeba cca méně než 1 l na 15 000 km. Moc to nešetřím. V servisní knížce mám vyznačen pevný interval QG2, t.j. výměna oleje po 15000 km. Je mi tedy trochu divné, že mě PC už dávno nevyzývá k výměně. Tuším, že Matus tu kdysi psal, že ho to upozorňovalo na výměnu už 1500 km před limitem.
    - 16" Turanzy na předních kolech po uvedeném proběhu km už docela citelně ubyly. Odhaduju jejich životnost tak na max. 25000 km, pokud bych je neprotočil se zadními. To není moc, přičítám to tomu medvědímu záběru ve 2000 ot. Toho využívám. Do zimy je už ale měnit nebudu.
    - hlavně pro Tommyho_02 : opět jsem si minulý týden zajezdil po německých dálnicích. Jezdí tam jako blázni, tihle Němci! Na trase Mnichov - Deggendorf jsem se účastnil kolony asi 6-ti aut, jedoucích trvale cca 200 km/h. Bylo celkem volno, v levém pruhu. Ob 3 auta vpředu jela OII kombi řidiče z NSR. Jelo mu to poznatelně lépe než mě :'-( . Rozjížděl to kus přede mnou a ujížděl mi. Takže to muselo být buď FSI, nebo nějaké čiplé TDI, soudím, protože jsem využíval celých těch svých 168 k. Anebo jel prázdný, to už nevím jistě. My jsme jeli 3 dospělí, kufr celkem plný věcí z 3-denního kempování + nějaká menší horolezecká výstroj. Po chvíli se zezadu přiblížila (spíš přihnala) A4. V té dvoustovce mu to za mnou zrychlovalo citelně líp, takže jsem mu po chvilce uhnul a byl zvědav na jeho záď : 2,0 TDI mu tam stálo, považte! Jel sice docela sám, ale tempo, s jakým při té rychlosti zrychlil a přehnal se kolem mě bylo docela udivující. Takže buď má v téhle rychlosti zatíženost auta dramatický vliv, nebo ty shodné motory v Audinách němečtí soudruzi nějak lépe ladí. Nebo mohl mít opět očipováno, čert ví.
    - v téhle konfiguraci obsazenosti jsem pak zkoušel na rovném a dlouhém úseku maximálku. Víc než tachometrových 215 jsem z toho nevytáhl. Po dalším kilometru by se to možná vyšplhalo na 220, víc ale těžko. K měření zrychlení jsem se, Tommy, zatím ještě nedostal. Ale mám to v úmyslu.
    - se spotřebou jsem pořád spokojen, vejdu se cca do 6,3 - 6,5 l, na delších trasách i 6,1. Jezdím svižně, ale motor nedřu a nevytáčím programově při řazení do vysokých otáček. Proti předchozímu Passatu u OII postrádám větší nádrž. Při mém nájezdu km mám pocit, že pořád tankuju, takže 55 l OII je mi málo :-( .
    To Omicron :
    Možná, že tachometr tvé OII je vyjímečně přesný, ale na celou produkci OII bych to asi nevztahoval. Tuhle jsem si přesnost měřil s tempomatem, na dálnici, pomocí kilometrovníků a stopek. Pokud se dá věřit přesnosti jejich roztečí, z čehož vycházím, pak mně výpočtem vyšlo, že tachometrovým 140 km odpovídá skutečných 133 km/h To mně připadá celkem reálné. Naopak ne moc reálný mně přijde rozdíl jen cca 6 km při dvoustovce, jak jsi před časem uváděl. Systém bych spíš viděl v tom, co pak uváděl Mitsi. Ještě si to tedy změřím, sám, při vyšších rychlostech. Když vezu rodinu, tak pro tyhle experimety nemá moje manželka celkem moc pochopení..
    PS. jestli tady, při vší úctě, s tou DSG nepřestanete, tak si ji tam nechám snad dodatečně namontovat.. :P
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 10.09.05  15:07

    « Re: Re: Re: Maxiodpoveď

    omicron - Ale veď ja viem, že tempomat sa tak má chovať. Jazdil som už v dosť veľa autách s tempomatom. Iba som to potvrdil, že aj u Fabie to tak je. Tak vo co go?
    Samozrejme, že je to mimo a automat sa zaraďovaním neutrálu nezničí. Jediné riziko hrozí prevodovke pri ťahaní bez naštartovania motora. Ozaj, ako je to u DSG? Ak sa dá neutrál, tak sa dá ťahať/tlačiť rovnako ľahko, ako bežné auto so zaradeným neutrálom? A ak by zomrela elektrika, tak sa neutrál asi nedá zaradiť, alebo áno?
    Ale potom je to trochu blbosť. Vždy som si myslel, že spojka sa u DSG zopne až keď sa vodič dotkne plynového pedálu (rovnako, ako sa napríklad samočinne odbrzdí ručná brzda napr. u A8 či nového Passatu).
    Oproti konvenčnému automatu bude jazda s DSG zaručene úspornejšia. Ale ak má niekto dlhoročné úsporné návyky, tak verím, že s manuálom zajazdí ešte o čosi lacnejšie, než s DSG. Predsa len prevodovke chýba jedna maličkosť - nedokáže predvídať kopce, križovatky a iné súčasti cestnej premávky. Takže by som radšej ostal u tvrdenia, že DSG je rovnako úsporná, než šikovný vodič. Samozrejme ak je niekto technický antitalent a radí rýchlosti totálne nezmyselne, tak DSG bude značne úspornejšie. To je fakt.
    Kontrolku tempomatu malo okrem Škodoviek (vrátane Fabie) snáď každé auto, s ktorým som jazdil. Toto novinka nie je. Ale u toho nového passatu je novinka to zobrazenie navolenej rýchlosti. Tak prečo stále riešiš kontrolku. U Octavie by som bol povďačný aspoň za tú kontrolku, to áno, ale to zobrazenie rýchlosti by sa mi páčilo najviac. BTW Octavia II má na prístrojovke políčko s kontrolkou tempomatu (hneď napravo od stredu ručičky tachometra). A rovnako aj Fabie ju mali (v strede medzi teplomerom a palivomerom). Neskôr ale pozícia pre kontrolku tempomatu bola využitá inak a z prístrojového štítu zmizla definitívne. Konkrétne u tej Fabie by bol kontrolku prebral k životu iný SW, ktorý ale nikto nemal.
    MatusS - Aj ja som na tú životnosť zvedavý. Výrobca sľubuje pomerne veľkú životnosť, ale stále som počul iba vyjadrenia o spojkovom obložení. Je ale otázne, ako to bude so samotným mechanizmom, ktorý radí rýchlosti a ovláda spojky. Časom uvidíme.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 10.09.05  13:29

    « Re: Re: Maxiodpoveď

    ktery ma jiz "ve vinku" od sveho zrozeni garantovano, ze jizda s nim bude uspornejsi, nez s manualem, ci HDM automatem.
    ja som najme zvedavy na naklady na servis toho automatu a spolahlivost. klasicke automaty vydrzia velmi vela, servis spociva v podstate iba z vymeny kvapaliny. DSG je o dost komplikovanejsie, a tym ze je spojka neustale v zabere bude zrejme najma v meste trpiet.
    no, uvidime.

    Skoda ma jednoznacne nejlepsi vysledky uvnitr koncernu, a to i primo v Nemecku, jako jedina se pohybuje v cervenych cislech

    by bolo zvlastne keby nebola, ked naklady na HR su 1/3 v porovnani s nemeckom.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 10.09.05  13:19

    « Re: Re: Re: Maxiodpoveď

    Tomu neverím, že by VW mal tú istú prevodovku, ako Citroen.
    je to tak.
    je to ta ista skrina. pouziva ju aj mercedes vito.
    dozvedel som sa to od mechanika automatov.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.05  10:30

    « Re: Maxiodpoveď

    To Diamant :
    "...Aj mne sa tempomat vypol pri malom dotyku brzdy. ..."
    Ale to je snad naprosto v poradku, takto se tempomat ma chovat, zejmena bezpecne...
    "...omicron - toto je diskusia o Octavii II, nie o DSG. Som ju založil, tak viem, nie? A v Octavii je aj klasická automatická prevodovka s hydrodnymickým meničom. Tak prečo ju neporovnávať s DSG...."
    To Ti vubec neberu, a mas pravdu. Jen si ale jeste jednou precti historii tech prispevku. Nekolik dni se tu bavime o DSG, a najednou ten B. napise, ze je to blbost, ze se nemuze davat u automatu neutral, nebot se tak HDM (?!) brzy znici... Trochu mimo misu, ne ? A pak ta jeho prohlaseni o tom, co je automat, a co vlastne dle neho je DSG :P
    "...Akurát ma zaujíma, tá navolená rýchlosť sa ani po dlhšom odstavení auta (nad 2 hod.) nevymaže? ..."
    Takze do tretice vseho dobreho i zleho (jiz jsem Ti to psal 2x :'-( ), udaj je tam nastaven trvale, ja tam mam jiz predvolenou rychlost (tech 206) ulozeno asi 3 tydny...
    "...Len som si vždy myslel (možno som to aj niekde čítal), že DSG by malo na križovatke stáť aj bez toho, aby človek mal nohu na brzde..."
    Take jsem o tom par prispevku zpet psal (tak nerad se opakuji), protoze to je spojkovy mechanismus, je u DSG tendence v jizdnim rezimu se stale rozjizdet. Je tedy nutne na krizovatce mit nohu na brzde, nebo lehce postrcit volic na N. "Robi to aj me", a je to naprosto v poradku :-)
    "...Inak netvrdím, že DSG nie je super prevodovka (v porovnaní s Tiptronic-om to ale nie je až taký maxi skok vpred), ..."
    No, ono to jeji "super" nespociva jen v bleskovem razeni, ale zejmena v tom, ze je to prvni automat, ktery ma jiz "ve vinku" od sveho zrozeni garantovano, ze jizda s nim bude uspornejsi, nez s manualem, ci HDM automatem. A to je ta revoluce :P
    "...A ešte jedna výtka voči DSG, ale vlastne všetkým automatom VW Audi group. Prečo je to sekvenčné radenie tak nelogické? Prečo sa vyšší stupeň radi dopredu? ..."
    Take jde jen o zvyk, mel jsem stejnou vyhradu, nicmene ted jiz me ani neprijde divne, ze pri razeni dolu tuknu k sobe, a pri razeni nahoru od sebe (ve smeru jizdy), takto to ma tez svou logiku, a je to vzdy jen o zvyku a pristupu k veci...Skutecne i mnoha jina auta (nekoncernova) maji sekvencni razeni ve stejne logice.
    "...Ja mám signalizáciu zapnutého tempomatu (zelená ikona) a vyhovuje mi to. Ale keď som videl riešenie u nového Passatu, veľmi sa mi to páči...."
    "Jeste raz", to neni reseni z noveho Passatu, stejnou kontrolku tempomatu mel i stary B5 Passat (pravda, nemel ale zobrazeni nastavene rychlosti), mozna i dalsi koncernove vozy, jen u te nasi O1 i O2 na to nejak "zapomeli".
    Stejne jako u jinych veci (napr. nemoznost soucasne instalace automatu a nezavisleho topeni jiz z fabriky, odvolane dodavky male navigace Cruise, to vse byl muj pripad) si ale muzeme myslet cokoliv o hlupacich z MB, ale spise tu zapracovala ta prislovecna a poverecna obava z prilisne kanibalisticke konkurence uvnitr koncernu. Uz se o tom pise i v odbornem tisku, Skoda ma jednoznacne nejlepsi vysledky uvnitr koncernu, a to i primo v Nemecku, jako jedina se pohybuje v cervenych cislech :shock:
    A to evidentne muze nekomu vadit, a snazit se, aby ta O2 zas tak dokonala nebyla !
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 10.09.05  07:56

    « Re: Re: Maxiodpoveď

    Tomu neverím, že by VW mal tú istú prevodovku, ako Citroen.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.09.05  22:37

    « Re: Maxiodpoveď

    ešte jedna výtka voči DSG, ale vlastne všetkým automatom VW Audi group. Prečo je to sekvenčné radenie tak nelogické? Prečo sa vyšší stupeň radi dopredu?
    co je na tom nelogicke?
    myslim ze je to len vec zvyku. na C5 to mam rovnako (no bodaj by nie ked koncern vw pouziva tu istu prevodovku)
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.09.05  21:10

    « Maxiodpoveď

    Ste sem zase toho popísali. Tak odpoviem hromadne:
    Aj mne sa tempomat vypol pri malom dotyku brzdy.
    Myslím, že to nie je skleróza, ale niekedy človeku dopravná situácia tak "vyťaží procesor", že nejakému tempomatu nevenuje pozornosť. Nehovorím, že sa mi to stáva pravidelne, ale pár krát sa mi to už stalo a bol som riadne prekvapený.
    omicron - toto je diskusia o Octavii II, nie o DSG. Som ju založil, tak viem, nie? A v Octavii je aj klasická automatická prevodovka s hydrodnymickým meničom. Tak prečo ju neporovnávať s DSG.
    Dnes som absolvoval moju druhú testovaciu jazdu s Octaviou II TDI DSG. Tentokrát to bolo iba 1,9 ale zato s MAXI dot. Takže už som si tú funkciu rýchlostného obmedzenia pekne oskúšal. Je to presne to, čo sa mi páči. Akurát ma zaujíma, tá navolená rýchlosť sa ani po dlhšom odstavení auta (nad 2 hod.) nevymaže?
    Inak DSG ma tentoraz viac potešilo ako pri prvej skúšobnej jazde. Musím uznať, že radí skutočne inteligentne a veľmi primerane stlačeniu plynového pedálu (ale rovnako inteligntne radil aj Tiptronic v Audi A3, to len na okraj). Len som si vždy myslel (možno som to aj niekde čítal), že DSG by malo na križovatke stáť aj bez toho, aby človek mal nohu na brzde. Ale to auto sa stále plížilo vpred rovnako ako konvenčný automat. Robí to tak aj vám?
    Inak netvrdím, že DSG nie je super prevodovka (v porovnaní s Tiptronic-om to ale nie je až taký maxi skok vpred), ale manuál je proste viac FUN. A hoci DSG zrýchli o 0,2 s skôr, tak mi to môže byť úplne fuk. Je to zanedbateľná hodnota a v bežnej praxi nezaujímavá.
    A ešte jedna výtka voči DSG, ale vlastne všetkým automatom VW Audi group. Prečo je to sekvenčné radenie tak nelogické? Prečo sa vyšší stupeň radi dopredu?
    Ja mám signalizáciu zapnutého tempomatu (zelená ikona) a vyhovuje mi to. Ale keď som videl riešenie u nového Passatu, veľmi sa mi to páči.
    Nemá nikto info, kedy by sa mohli objaviť v Octavii bixenóny?
    Barrichello - asi si neštudoval cenník Octavie. Práve Elegance je cenovo najvýhodnejšia verzia. A keď si pozrieš cenník Audi, tak si s podobným autom (Octavia tam nemá priameho konkurenta, tak vezmi hoci aj Audi A3, je to rovnaká technika) a uvidíš, že ak za Octaviu dáš milión, tak za veľmi podobne vybavené A3 s rovnakým motorom zaplatíš o 200.000 viac.
    Čo je "2x lepší vůz s bohatší výbavou"? Rád by som to vedel, čo je 2x lepšie v každom ohľade, než Octavia?
    Barrichello - keď je automatickou prevodovkou iba prevodovka s hydrodynamickým meničom, tak čo je potom prevodovka s plynule meniteľným prevodom?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  19:14

    « AutoStick

    To Barrichelo:
    Ten AutoStick pokud vím, není nic jiného, než obdoba "ručního" řazení u Tiptronicu nebo DSG, tzv. sekvenční řazení (ne sekvenční převodovka).
    Ale o tom jsem nepsal, já jsem psal o tom, že to v režimu ručního řazení při vyvolání paměti tempomatu dále řadí samo, přes nastavený ruční režim. O tom jsem u jiných aut s AutoStickem nikdy neslyšel (v režimu ručního řazení Cruise control nefungoval), u AutoSticku jsem naopak slyšel (u Chryslerů), že to mnoha lidem řadilo v zatáčkách >:D
    Nu, proti gustu žádný dišputát... (a nejsi Ty náhodou někde ze Států ?)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  19:03

    « Re: Re: Re: omicron

    To Barrichelo :
    A ještě něco, nech nás zde, většinou majitele těch "předražených a nevybavených"oktávek žít, a sdělovat si své zkušenosti, od toho tento thread určitě vzniknul, a jistě ne pro to, aby si zde zaujatě ulevovali zásadní odpůrci koncernu, tak, jak to bohužel dopadlo na té Autorevue... Dosud to skutečně bylo celkem odborné, pokud chceš nějak sdělit své názory, určitě si k tomu můžeš založit nové téma, do kterého Ti jistě všichni budou nadšeně přispívat. I já !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  18:59

    « Re: Re: automat a Barrichelo

    Barrichelo napsal :
    "...Automatická převodovka je převodovka s hydrodynamickým měničem momentu, tzv. torque conventor. Ostatní jsou robotizované nebo elektronikou řízené náhražky, který kdosi nazval "automatem"..."
    Pokud bych Ti měl odpovědět velmi slušně, tak to, jsi zde napsal k definici automatické převodvky, tak to je ohavný blábol, a to bez urážky.
    Nevím, zda-li máš nějaké vyšší technické vzdělání, nebo jsi jen nějaký dlouhodobý uživatel automatu s hydrodynamickým měničem, který nic jiného neviděl, ale měl by jsi své rádoby odborné výroky trochu kontrolovat. Ne všichni jsou zde nevzdělaní, nebo nezkušení.
    To, zda-li to je automatická převodovka, rozhodně neurčuje princip, na kterém pracuje. HDM je jen jedno z mnoha technologických řešení automatu, a rozhodně ne to nejlepší. Jen se mu jaksi dostalo největší publicity díky jeho masovému nasazení v USA, již před mnoha mnoha lety, a relativně jednoduché a již dávno dobře zvládnuté konstrukci.
    Jiné systémy nejsou principiálně nijak nové (některé), ale holt musely čekat na nové moderní materiály, technologie, ale to je jistě popsáno i v jiném threadu, který si určitě prostuduj, aby jsi zde již takové nesmysly neplácal.
    Doporučuji Ti, aby jsi, než opět začneš trousit Ty Tvé technické perly, i přes svůj odpor navštívit nejbližší "koncernový" autosalon, a hezky je poprosil, aby Tě nechali povozit v něčem s tou "...náhražkou, kterou kdosi nazval automatem...". Jistě to prospěje Tvé technické osvětě !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  16:05

    « Re: Re: omicron

    A pro tvé info - Ferrari, Bentley ani Aston nemám. Nemám potřebu se vychloubat tím co nemám.
    Nic proti OII, jen zy ty peníze tošku drahé, když nepočítám zákl. verzi.
    Co se týče O1 - jsou dva pohledy - co se týče nové a co se týče ojeté.
    Já bych si ojetou O1 nikdy nekoupil, protože za peníze za jaké je O1 ve slušném stavu dostanu 2x lepší vůz s bohatší výbavou....Navíc s stejnou cenou ND jako u O1
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  15:54

    « Re: omicron

    Dobrá, OK.
    Automatická převodovka je převodovka s hydrodynamickým měničem momentu, tzv. torque conventor. Ostatní jsou robotizované nebo elektronikou řízené náhražky, který kdosi nazval "automatem".
    To že tam není signalizace zapnutého tempomatu je u auta za 600-700 táců dosti smutné...
    Vím že je to tak i u manuálu, nemusíš mě poučovat, jen sem říkal že pokud to tak není, je něco špatně.
    To že ti to funguje i u sekvenčního řažení je hezký, to samý měli jiný auta o 8 let dřív, víš....takovej systém AutoStick z roku 1997 ti asi ale nic říkat nebude vid :o)
    Nejsem žádnej puberták, kterej je tu 2 měsíce - zde na foru jsem od konce roku 1999 o čemž svědčí i počet příspěvků...
    Na Autorevue nechodím a co jsem se tam jukal, tak diskuze kdy na O1 mají měnit rozvodák a že to není ani v příručce k vozu či ani pomalu v příručkách udělej si sám - to je dobrý čtení na špatnou náladu, protože se pořádně zasměješ - tohle je v každé přručce typu Chilton či Haynes (jestli vůbec víš co to je), kterou existuje v USA k skoro každému autu a je za 10 dolarů!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  15:32

    « Re: Re: Titanus

    Chyba v tom není, je tam prostě krátký zlomek, kdy mačkáš brzdu a motor má otáčky. Pokud jedeš bez temp. tak můžeš podřadit nebo zmáčknout spojku, což při leháru s tempomatem jaski o fous trvá déle déle.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  15:30

    « Re: Octavia 2.0 TDI DSG automat

    to R.Barrichello :
    "...Hihihi, nevím jak u DSG, ale u klasického automatu s hydrodynickým měničem se z kopce ZÁSADNÉ NEVYŘAZUJE, opakuji nikdy, ani na křižovatkách...."
    Bohužel a je to mě to líto, ale už se nemohu ubránit jisté vulgaritě - Ty hňupe, pokud přilezeš do diskuse, a nevíš která bije, tak si alespoň přečti její příspěvky od začátku, aby jsi zde nebyl za toho hňupa.
    Automatická DSG převodovka nemá s tím Tvým hydrodynamickým měničem momentů nic společného, jen to, že také řadí automaticky, ale na jiném principu. O tom v tomto tématu již bylo napsáno dost, a v jiných diskuzích bývají takovéto "příspěvky mimo mísu" obvykle strkány do Trash... Asi jsi vůbec nepochopil, že toto je mj. diskuze o Octávii a její DSG převodovce, a ne o např. hydrodynamickém Tiptronicu u "petrolejářů"... :x
    To Diamant a ostatní :
    - já sám originál navigaci nemám (to jsem skutečně slyšel od servismana, ale je možné, že si trochu vymýšlel), nicméně má O2 MR 2006 má neuvěřitelně přesný tachometr. To je prostě fakt, a musel jsem to akceptovat již kvůli tomu, že jsem byl zvyklý na určitou toleranci směrem nahoru
    - funkce (myslím že se jmenuje Rychlostní omezení nebo tak nějak) se nalistuje v PP na MaxiDOTu úplně jako poslední, nastavenou hodnotu si to samozřejmě pamatuje, vzpomínáš, psal jsem, že těch 206 tam mám stále uložené,
    - nastavuje se to skutečně obdobně jako tempomat, ale jným tlačítkem
    - signalizace zapnutého CruiseControl tam skutečně stále není (až prý od MR2007), ale jako problém to nevidím, mám již 3. auto s tempomatem, a nikdy mě to nechybělo (to pro toho "R.Barrichello"), jedině to, že vím, co jsem si tam nastavil
    - signalizace zapnutého CruiseControl byla již ve starém Passatu B5
    to R.Barrichello :
    "...Ona nemá Octávie kontrolku že je aktivován tempomat? No jo no, Koncern Předražené Nevybavené AG, že se divíš ..."
    Á vypadá to, že nám to tady zase začíná zasmrádat pubescentními chytráky, kteří to takovými příspěvky tak zahnojili na diskuzi na Autorevue, že je k nepoužití - každý tam má min. Ferrari, Rollse Aston Martina apod...
    - Ty "Barrichello", má O2 je docela dobře vybavená a docela dost drahá, ale určitě ne předražená, a určitě ne nevybavená. Asi si holt budeš muset zvyknout na to, že Škoda již není nejlevnější auto >:D
    "... a teprve opětovným zmáčknutím tlačítka opět zrychlí do předtím nastavené rychlosti. Pokud to tak nefunguje, tak soudruzi výrobci udělali někde ašibku, btw - tempomat je nejlepší v kombinaci s automatem..."
    - jen pro Tvou informaci, tempomat takto funguje na jakékoliv Škodě i bez automatu
    - na mé DSG to funguje i po změně režimu u DSG, dokonce při "přeřazení" do "ručního" sekvenčního režimu řazení a stisknutí tlačítka paměti tempomatu to funguje tak, že DSG normálně zrychluje a sama přeřazuje až do nastavené rychlosti, přesto že je přepnuta do "ručního" řazení
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  14:50

    « Re: Titanus

    Když přibrzdíš, tak nemůže motor táhnout, protože šlápnutím na brzdu se tempomat vlastně vyřadí z funkce a teprve opětovným zmáčknutím tlačítka opět zrychlí do předtím nastavené rychlosti. Pokud to tak nefunguje, tak soudruzi výrobci udělali někde ašibku, btw - tempomat je nejlepší v kombinaci s automatem
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  14:47

    « Bez nadpisu

    Diamant: tomu se říka skleróza.
    Jinak u tenpomatu mi vadí, že když někdo náhle přibrzdí a musím brzdit taky tak motor chvíli táhne.
    Co bude osazenstvo kupovat na zimu 15" nebo 16" a jaké pneu...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  14:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octavia 2.0 TDI DSG

    Vrátí se to na rychlost jakou si tam měl nastavenou a pokud si to nepamatuješ (co sis tam navolil), tak se jedná o slušnou sklerózu >:D A pokud se dá vymazání z paměti, tak se to nevrátí logicky na žádnou, protože už to nemá nic v paměti.
    Ona nemá Octávie kontrolku že je aktivován tempomat? No jo no, Koncern Předražené Nevybavené AG, že se divíš :o)))))))))))))))))))))))))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…