Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 19.09.05 09:05
« Re: Re: Škrábanec
Ahoj. Ja mam taky O2 od června a minulý týden v sobotu mi někdo odřel zadní dveře na řidičově straně kousek nad ochranou lištou. Jsou tam cca. 3 až 4 cm dlouhé rýhy a škrábance. Zatím jsem to zatřel barevným voskem (červené barvy - mám červenou Corida) a výsledek docela dobrý. Dneska auto umyju a znova nanesu vosk a vyleštím, jinak to ještě zavezu do servisu, chci slyšet názor specialisty-lakýrníka co by mi doporoučil na opravu. Na netu jsem už hledal a existuje docela dost přípravků na opravu rýh a škrábanců, jen zatím nevím jak moc jsou učinné, rozhodně nedoporučuji požívat lakovou tužku od Škody tim uděláš akorát "jelita" Turtle Wax má výrobek s názvem CHIP-KIT - korekční tužka na opravu škrábanců, myslím, že ta by mohla dost pomoct. Nemátě někdo s ní zkušenost?
To exup: sice by si to člověk neměl jak říkáš moc brát, že má škrábanec na autě a brát to jako věc, ale někdo kdo šetří na auto dlouho a chce aby mu dlouho vydrželo, tak to nebere jen jako spotřební věc... Mě osobně to hodně mrzí... -
exup 18.09.05 21:11
« Re: Škrábanec
Blasio, nebuď smutnej, tomuhle se neubráníš. Já měl tu moji OII v květnu týden, přišly kroupy a od té doby ji mám samej dolík. Nejvíc je jich na kapotě, pár i na střeše, na hraně vedle hagusy ten největší. Chvíli mě to mrzelo, jak jinak, ale dneska už to neřeším. Zinek na mém nárazníku ze zamykací konstrukce proti parkování, kterou jsem při popojíždění na jistém dvoře jaksi přehlédl, jsem se ani nesnažil rozleštit. Jako aby mě "ochránil" od těch větších ran. Dále očekávám náraz takřka pokaždé, když couvám, jak je z toho auta blbě vidět (kombi..). Člověk tomu (autu) nesmí moc podléhat, je to jen věc..
Jinak na tom, že nejblbuvzdornější je stříbrná metalíza, se objektivně shodnou snad všichni, silkene.. Taky jsem o ní uvažoval. Nakonec jsem ale dal přednost barvě.
To Tommy : včera jsem dělal ta měření pružnosti a zrychlení. Jen mám ten papír s výsledky v autě před barákem. A tam se mně teď moc nechce, jak jsem línej. Takže třeba pozítří, až si trochu uvolním ruce, pracovně.. -
"-- skrytý --" 17.09.05 23:28
« Zelená highland a modrá storm
Mal niekto z vás už možnosť vidieť tieto nové farby? Lozím všelikade po webe, ale nenašiel som žiadnu normálnu fotku reálneho auta. Úplne super by bolo porovnanie voči starej zelenej natur resp. modrej hlbinnej... Máte niekto už niektorú z týchto nových farieb? -
« Re: Škrábanec
no tak to naštve. :-( Já právě uvažoval jakou barvu octavie zvolit kvůli škrábáncům..a objednal jsem stříbrnou...připadá mi že na ní to jde nejméně vidět .... ale možná je to jen můj subjektivní pocit :-)
první jsem chtěl tu highland zelenou :-) - ale skrz škrábance jsem šel do stříbrné -
« Škrábanec
Tak už je to tady,stál jsem na parkovišti a co nevidím-když přijdu ke své 3měs.staré OII šedá gray metal.-otěr na pravém zadním blatníku protaženej na nárazník.Holt někdo couval a dal při tom plnej rejd.Inu vzal jsem doma líh a plastovej nárazník krásně vyčistil-po otěru ani památka.Plechovej lem nad kolem dopad hůř-zůstaly škrábance do laku(plast se hold uhne).
Nemáte někdo radu co s tím-jak to umně a přiměřeně zaretušovat?
BTW:i tak se už dlouho snažím neparkovat u malejch a spec.3dveř.aut. .. -
« Re: Barrichello a jeho prispevky
Plasty jsi vytáhl ty, přečti si to po sobě. Nerad slyšís argumenty vid. Sežeň si foto interiérů - té Octavii ve verzi Classic z 2001 může konkurovat auto z roku 1996-7 Tak mi tu nevychvaluj plasty jo. To že luxusní verze Fabie a Octavie měly žlutooražnové palubky a výplně dveří a kožená sedadla - to měly dražší verze jiných taky a mnohem více - el. polohovatelná sedadla, digi klimu, digi kompas, dálkový start motoru, 6 nebo 8 repro, el. dovírání kufru apod.
Tiptronic jsi vytáhl ty jako argument, že možnost přímého řazení měly vozy VW už dávno. Ano, máš pravdu,ale ta převodovka jak vidíš sám podle jiných ohlasů od dalších lidí stála za kulový. Chrysler aspoň svolal ty vozy do servisů, jestlipak to udělal VW? Ty jako odborník na koncern to budeš jistě vědět, tak poreferuj...
Můj zdroj (tebou označený za JPP) je natolik spolehlivý, že mu věřím, pro méně chápavé opakuji asi už po čtvrté!!!
Ve věcí kvalit Autosticku - mimochodem Autostick je sytém přímého řazení u automatických převodovek Chrysleru, který ovšem bylo více druhů u více modelů, takže to označení je scestné - ty problémy se týkaly modelové řady Cirrus/Stratus/Breeze a jednalo se o samovolné rozjetí, s kterým nemá sytém Autostick (přímé řazení) jako takový nic společného - to je závada převodvky, když zařadíš P (Parking) vrazí se tam kolík který zabraňbuje rozjetí. Samo má být aktivována ruční (parkovací brzda) jenže to v USA nikdo nedělal...kdyby tě o zajímalo, můžu ti napsat, o jaký typ (označení) převodovky se jednalo konkrétně. Mám na tuto řadu totiž manuál... -
« Re Omicron
Ohoho, pan překrucovač. To že napíšu že O1 je jako ojetina mimo - neznamená že se špatně prodává v bazarech. To sis nějak vycucal z prstu, moc velká fantazie což. Tu větu že se prostě neprodává nenajdeš, smiř se s tím.
To že je jako nová zastaralá je taky fakt.
A to že je jako ojetina mimo je druhej fakt.
Malé srovnání jo - všechny auta se prodávala v roce 1999:
Šade Octavia 2,0 sedan - rozměry: 4511x1731x1429; rozvor 2512, pohotovostní hmotnost 1335 Kg, 115 HP, prům. spotřeba 8,1 L
Honda Accord 2,0 - 4595x1750x1430; rozvor 2670; 1363 kg, 147 HP, prům. spotřeba 8,6
Mitsubishi Galant 2,0
4630x1740x1415, rozvor 2635, 1335 kg, 136 HP, prům. spotřeba 8,2 L
Chrysler Stratus 2,0
4746x1822x1384; rozvor 2747, 1346 kg, 133 HP, prům spotřeba 9,0 L
Tak a ted to shrneme - Škoda má nejmenší rozvor ze všech,větší mají i pomlouvané Daewoo Nubira a Leganza!!!!!! Největší pomlouvaný Stratus od bláznivých američanů :o) Rozměry - Kromě Vectry a Nubiry je Octávie nejkratší...Nejdelší opět Stratus. Pohotovostní hmotnost - nejvyšší Opel Vectra, druhá Leganza, ostatní prakticky stejné.
Výkon - dvoulitr Octávie suveréně nejslabší, nejlepší parametry Honda Accord, spotřeba - Accord který má o 32 HP více žere o 0,5 l navíc (průměrná spotřeba). O výbavě se radši bavit nebudeme, že...
Tak, pořád mi chceš tvrdit že O1 je učiněné štěstí pro toho kdo chce ojetinu a že nelze sehnat nic lepšího??? V tom případě jsi demagog ty! -
« Barrichello a jeho prispevky
To Barrichello :
"Barrichello napsal :...Někdo je holt demagog, druhý má halucinace, nebo schyzofrenii, když vidíš to co není napsané. Můžeš mi prosím říct kde jsem posal že O1 se v bazarech neprodává???? Najdi mi tu větu!!!!!! Já totiž nic takového nepsal..."
Takze Ti jen ocituji nekolik vet (muze si to i najit), ktere jsi zde napsal 12.9. :
"Barrichello napsal :...S Audi prosím neporovnávat - to je taky koncern - škoda je za 18 a audi bez dvou za dvacet, možná ještě horší...
Dosadtě si nějakého korejce, japonce nebo ameriku - výsledkem bude že O1 je se svou cenou, výbavou atd. jako ojetina kapku mimo...
A jako nové auto je zoufale zastarálá, přes všechna "vylepšení"...
Řeč je o O1 - ne o O2 pro méně pozorné!! ..."
Opravdu tedy nevím, kdo je schizofrenik (tak se to totiž správně píše >:D )
A dále jen stručně :
- proč se tady vůbec zmiňuješ o nějaké kvalitě plastů v O1 Classic, my zde diskutujeme (pokud Ti to opravdu neuniklo >:D ) o Octavii 2, a forum o O1 je někde jinde, jinak jsem měl O1 v Eleganci a Ivory interieru, a co se týká vzhledu a kvality zpracování, by jí mohlo hodně věhlasných aut závidět, o sedačkách nebyla řeč, a ani nebude
- proč se zde tak strašně rozohňuješ na téma Tiptronic ? Byl zde řeč o DSG, a Ty jsi v odpověď na příspěvky o DSG začal motat o Autosticku :
"Barrichello napsal :...JO, máš pravdu, ovšem neřekl jsi nic na to, že to jiní (a to nejen američani) měli už před 8 a více lety!! Tady je to Novinka..."
Já Ti jen odpověděl, že nemáš pravdu o nějakém prvenství Autosticku v možnosti "ručního" řazení, jen jsem Ti jen připoměl Tiptronic, který rozhodně není NOVINKA. Všímáš si prosím, že jsem nikde nic nepsal o kvalitě či nekvalitě té převodovky ?
Jen to Tvé "prvenství" a "zaostalost Evropy". O údajné (to je ta JPP >:D ) nekvalitě Tiptronicu jsi najednou začal opět motat Ty, aniž by jsi přiznal svůj omyl s Autostickem, a já Ti jen odpověděl fakty o problémech Autosticku.
Takže ježtě jednou p o m a l e j i - nikdy jsem žádnou velkou zkušenost s Tiptronicem neměl, hovořili jsme zde o DSG, ty jsi plantal, že to není automat, že automat je jen HDM, poté jsi se vyjádřil k ručnímu řazení u DSG, že to již měli Amíci již před 8 lety, jen jsem Tě upozornil na Tvůj omyl v prvenství Autosticku (Tiptronic se taky dělá tak dlouho), a poté jsem Tě trochu zchladil ve věci kvalit Autosticku, který měl velké problémy (dej si to do Googlu).
Toť vše, žádná schíza, jen Tvé demagogické řečičky... :P
A pojďme na tu O2 ! -
« Re: Mitsi, Spitfire
No vida, a pak že kecám. Celej Tiptronic od VW je u aut kolem 96-00 apod. na velký kulový. přesně tak - chyba není v samotném sekvenčním řazení, ale v samotné převodovce!!! jak říkám - jám mám zprávy od spolehlivého zdroje, který tomu rozumí a který vystřídal řadu automatů, takže ten když řekne že to není "ono", tak mu věřím.
Pokud potřebuji zrychlit, musí po sešlápnutí plynu auta okamžitě vyrazit dopředu (samozřejmě s určitou, ale minimální prodlevou). Zvláště pokud sešplápnu plyn až na podlahu. Kickdown musí fungovat bezproblémově, to je základ. -
"-- skrytý --" 14.09.05 13:51
« Re: Re: Re: Re: omicron
spitfire: (cit.) "V podstatě každý požadavek na zrychlení musel člověk řešit buď plynem na podlahu a čekáním, až si to Tiptonic rozmyslí a nebo manuálním režimem. To mi pak smysl celé věci trochu unikal - proč mít automat, když člověk musí řadit ručně."
- Přesně tak! -
spitfire 14.09.05 13:49
« Re: Re: Hmotnost OII
to fero 1234: Narozdíl od tebe se nepovažuju za člověka kompetentního predikovat výsledky crash testu auta v určité konfiguraci na základě výsledku konfigurace jiné a prostého rozdílu hmotností. Jestli jseš tak dobrej, třeba budou mít v NCAP pro tebe nějakej job :D -
« Re: Hmotnost OII
to Spitfire:
"Á, zase někdo, co se naučil klikat na webu. " :-)
Hmotnosti vozidiel, ktore sa zucastnili crashtestu su v spodnej casti:
Fabia - [odkaz]
Octavia I - [odkaz]
Octavia II - [odkaz]
Da sa predpokladat, ze ak v NCAP teste mala Octavia II 1185 kg a tvoja ma 1410 kg, tak tvoja by v tom NCAP crashteste dopadla o dost horsie - bud by na figurinu posobili vacsie sily alebo by boli vacsie prieniky do karoserie. -
spitfire 14.09.05 13:12
« Re: Re: Re: omicron
Já jsem jezdil pár set km s Passatem VR5 s Tiptonikem. Po městě mi to připadlo O.K., mimo město nic moc. V podstatě každý požadavek na zrychlení musel člověk řešit buď plynem na podlahu a čekáním, až si to Tiptonic rozmyslí a nebo manuálním režimem. To mi pak smysl celé věci trochu unikal - proč mít automat, když člověk musí řadit ručně. -
"-- skrytý --" 14.09.05 12:45
« Re: Re: omicron
K tomu Tiptroniku: Moje praktická zkušenost z Audi A4 ve srovnání s podobnými "tiptronikovými" automaty v jiných/"nekoncernových" značkách vozů je taková, že při jízdě se bez něj (ve smyslu potřeby jeho používání) i jen trochu náročnější řidič prostě neobejde, zatímco v jiných vozech v pohodě ano. Problém tudíž asi nebude v "Tiptroniku" samotném, ale spíše v samotné převodovce či v jejím řídícím programu...
PS: Samozřejmě vím, že "převodové stupně" jakéhokoli tiptroniku jsou pouze hypotetické, tj. jedná se o předprogramované režimy bez přímé souvislosti s mechanickými vnitřnostmi automatické převodovky.
To byste nemohli mít zadní mlhovky v nárazníku, jako to maj některá auta. Asi byste se brzo nedoplatili, při jejich výměnách :o))))))