Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 26.08.06 11:33
« Re: Sloupek volantu
No já mám 185cm a přes metrák a problém ve předu s volantem nemám. Asi jde o to najít nejlepší pozici. Ze začátku mi trochu vadil široký středový panel, ale bylo to i tím, že v našem starém autě byl o mnoho užší a teď když sednu do něčeho jiného co má uzký panel, nebo mu běží spíš dopředu pod palubku, tak mi spíš chybí opěra.
Když jsem si sedal dozadu (dokonce jsem tam i jel) tak na krajních sedadlech mi nějak nepřišlo že bych se tísnil a to ani do výšky, ale pravda je, že kombi je na tom trochu lépe, s tou výškou. A ten střední sedák je spíš taková nouzovka, ale to má většina aut i mnohem větších než OII. Podle mě je to spíš pro děcka. Oni už tři urostlí dospěláci se tam vedle sebe trochu mačkají. Ale my jezdíme většinou ve dvou, tak nám to nevadí a nakonec i v pěti lidech se to dalo vždycky zvládnout, prostě doprostřed šel ten nejmenší. -
« Re: Re: Re: Re: Nastavení zrcátek
Asistent rozjezdu do kopce: On to zas takový zázrak není. Aby asistent zafungoval, musí být kopec dost prudký. Takže spoléhat se na něj moc nedá, protože si nemůžeš být jist, že zrovna zafunguje. Jestli se dá dokoupit ke stávajícímu ESP nevím.
Automatické sklápění zrcátek: V servisu mi sdělili, že paměť je součástí elektrického nastavování přímo v sedačce, takže by bylo nutno vyměnit sedačky, aby se zrcátka automaticky sklápěla při zpátečce. Škoda, zacouvávám k obrubníku dost často a ruční štelování je pakárna (občas navíc zrcátko zapomenu vrátit do původní polohy, což pak v provozu smrdí průserem).
Laco znovu bloguje -
"-- skrytý --" 26.08.06 09:43
« Sloupek volantu
Chtěl bych se zeptat majitelů OII jestli jim při nastupování/vystupování nevadí středový sloupek volantu - měřím asi 180 cm a když jsem si v salonu nastavil sedadlo dle potřeby, tak jsem se při vystupování dostal kolenem do toho otvoru mezi co je ve sloupku. Bylo to třeba jenom špatným nastavením volantu a sedadla nebo s tím má problém i někdo jiný?
Dále u liftbaku mi přijde docela málo místa nad hlavou v zádu, být o něco větší tak mám už problém, sednul jsem si i doprostřed a tam je to zase hodně vyvýšené (místa nad hlavou ještě o poznání míň) a poměrně nepohodlné a středová opěrka byla dosti krátká. Když jsem se vyzvednul, tak už na kraji hlavy byly cítit plasty jak končí střecha a začíná zadní okno. Pro většího člověka při nehodě možná problém. Jak se jezdí Vám a nebo Vašim blízkým vzádu a vzádu uprostřed?
Jinak je to poměrně dobře zpracované auto. Neměli vystavený kombík, tam by místo nad hlavou bylo asi lepší. -
« comander a TDI piloti
[odkaz]
COMANDER
Do městského centra to sice není, ale všude jinde se hranaté monstrum cítí jako doma a kromě toho budí patřičný respekt okolí, což platí i o obávaném gangu neústupných pilotů formule TDI, okupujících levý dálniční pruh.
Toto napsal novinář o :-) TDI 66kw,81kw no a nyní 103kw ale když to shrnu asi ma i pravdu neni na pilote TDI fakt sem se zasmal tak si to prectete
[odkaz]
GANG OCTAVII 66kw 81kw a ted uz i 103kw :-) (A4oooo, , 25.08.2006 14:05 ) | reagovat
Gang ridicu TDI (mysleno Octavii)co jedou co to da a kolem 180 porad v levem pruhu, Asi ridici mysli ze nikdo jiny nema na ne. (Jel sem Audi A4 3.0TDI za jednim z nich kdy do stoupani jel na plno a ve 180-190 porad v levem i kdyz druhe auto bylo 300metru pred nama dosla mi trpelivost a zacal sem ho objizdet z prava. Na urovni se na me dival ja se usmal a dupl na to ten mega rozdil a i ten usmev co mu se vysklebil na puse stoji pro ten pocit dat za autko 1,25milionu. viva , prosim vas pochopte ze 81kw je na ekonomickou pohodovou jizdu ze nebrzdite provoz, Ale zanckove vozy VW,Mercedes BMW standartne maji vozy s prumerem kolem 130kw!! a to je vykon kw kde vam konci kone. -
Diamant 24.08.06 08:21
« Re: Re: Re: Re: Nastavení zrcátek
Tie okruhy perovania sú niečo ako tvrdosť pružín. Každé auto má istú výbavu a líši sa aj tvarom karosérie a motorom. Preto musí každé auto dostať zodpovedajúce perovanie, aby malo stanovenú svetlú výšku. Ak by si dal dopredu do 1,6MPI perá z 2,0 TDI, bude ti preok trčať dohora.
Ale iste, že sa sklápanie zrkadiel pri zaradení spiatočky dá naprogramovať. Chce to len maličkosť, RJ el. sedadiel pod vodičove sedadlo. Ona totiž ovláda to naklopenie zrkadiel. Bez nej to skutočne nepôjde. -
« Re:
Dobre chovaji...proste nabidli nejlepsi cenu. Vubec je neznam a o kvalite jejich servisu nevim nic. Nahradni auto mi taky nenabidli sami od sebe, musel jsem si rict. A ze to nebude Fabie Junior, tak to vyzadovalo pokec s majitelem :-) Nicmene s penalizaci bych to hrotil asi jen v pripade, ze bych nedostal nahradni auto. Ona ta C5 je kraaaasnaaaa. Dokonce jsem se pristihl, jak jsem v duchu prohlasil na adresu oktavky, ktera mi skocila pred cumak "Kam se tak cpes, prcku..." >:D -
« Re: Náhradné vozidlo
V tomhle smeru doufam,ze muj prodejce neni az tak krivy, to auto taky slo za 3-4 dny opravit a nejspis bych nic nepoznal. Oni ho ale odmitli ze Skody prevzit a nechali ji vyrobit nove, coz me uklidnuje.
A penale, hm, no podle smlouvy jim muzu naparit cca. 10 tis. Kc, ale ja bych radeji mel sve auto... :? -
Diamant 22.08.06 18:19
« Náhradné vozidlo
No pokiaľ presiahnu termín dodávky stanovený v zmluve, tak možno aj nejaké penále, pokiaľ bolo stanovené v zmluve. Náhradné vozidlo určite. Známemu dali náhradné auto, lebo čakal na auto o mesiac dlhšie.
Inak ja som úzkostlivo sledoval, kde mám auto, lebo u nás sa neraz stane, že auto sa pri transporte poškodí a nerád by som, aby mi ho hneď niekde lakovali. To už nie je nové auto.
To poznám. Odkedy som začal používať po Fabii jedno vydarené 4x4 s veľkými kolesami, tak som pomaly začal chváliť cestárov, že ani po zime na ceste nie sú veľké jamy ako kedysi. :D -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To zas jo, Skodovka posila nahradni a do te doby jezdim zapujcenou C5 od prodejce. Akorat po par set kilometrech s touhle houpavou parolodi asi budu mit s jinym podvozkem problem-jel jsem ted firemni oktavkou a jako by pres noc nekdo strasne donicil cesty :D -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Moje Fabie (modra dynamic) taky nemela kryci lak, vyrobeno 12/2002. Mimochodem - hlasim se o titul nejvetsi smolar a nejkurioznejsi nehoda OII. Mam ji objednanou od 7.6. - uz jsem ji davno mel mit. Ale nemam. Nejdriv stala 14 dnu behem celozavodni dovolene na parkovisti v MB a pak ji dotriskali ji pri preprave na prestavbu N1. To je na pos...i. >:-[] -
Diamant 21.08.06 22:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Metalíza musí mať krycí lak už z princípu. Ale Petrol je UNI farba, tak predpokladám, že ty krycí lak asi mať nebudeš. Určite je na UNI lakoch u Octavie. Ale či to zaviedli aj u Fabie a ostaných modelov, to neviem a ak aj áno, tak netuším odkedy. Mal som Červenú Fabiu MR 2002 a tá ešte krycí lak nemala.







