Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 03.09.06 21:36
« Re: Re:
Diamant: No na fabii mě stálo 4000Kc (neoriginál brink) právě proto mi přijde 13900Kc za originál pro OII docela dost, ale asi to tak u těch originálních je, zas to komunikuje s autem, ukazuje prasklé žárovky přívěsu, vypíná couvací senzor....
Nevíte jestli když se koupí multifunkční volant pro paket Dynamic tak jestli je to ten tříramenný s ovládáním? A nebo místo něj dají ten běžný čtyřramenný?
Interiér Achat - je to takové došeda? Mám jenom prospeky, tam jeto jako taková tmavší šedá. Nemá někdo paket Dynamic versus interiér achát? Jaké je čalounění/filc na podlaze?Je "achátové" pouze spodní část palubky a výplně dveří? Celý černý interiér se mi moc nelíbí a v béžové eleganci kde je i světlá řadící páka a světlá podlaha by ty černé sedačky asi moc neseděly...... -
"-- skrytý --" 03.09.06 18:21
« Bez nadpisu
one-z: Pod nárazníkem, krytka tam žádná není, hlavice je uchycena na dvou šroubech. Jen jsem řešil jak to oddělávat (příslušník mě párkrát upozorňoval, že bych měl mít odděláno) a ona ta el. zásuvka je přidělána pomocí jednoho z těch šroubů a když bych hlavici oddělal tak by zase nešly napevno utáhnout ty šrouby (aby ten jeden držel tu zásuvku), tak jsem si vysoustružil dvě rozpěrné trubičky, které tam dám místo hlavice. Je to ale padlé na hlavu, neboť tuším že v návodu mám, že by to měla montovat jen oprávněná firma.
Howard: Máš Webasto? Jaký typ, na kolik to přišlo i s tou montáží?
Ozi: Původní 15“ gumy bych chtěl od prodejce "vyměnit" ihned za zimní, myslím že na zimu jsou lepší uzší gumy. Dodatečná koupě 17“ Pegasus - lze koupit na někoho kdo je plátcem DPH, gumy se rovněž nechají sehnat laciněji.
Blasio: No jasně 2 litry vzhledem k ceně auta nejsou zas tolik já jen vidím že u fabky stálo v podstatě to samé 4ku a teď bych měl za to dát 14.... ;-) -
« Re: Re: Re: Nové pakety
I když rozdíl bez adaptéru a s adaptérem 2000Kc – na to že to bude asi jenom nejaka umělohmotná redukce ..
Vzhledem k ceně auta bych to asi neřešil,ale můžeš si na svůj vozík namontovat rovnou novou vidlici.Otázka je kolik by stála a taky to že když si od někoho vozík půjčíš si znova postavený před problém jiné zásuvky... :? -
« Bez nadpisu
6. Pokud se neobjednají 17“ kola z výroby, ale koupí se dodatečně, má verze ambiente kombi psáno v techničku povolený rozměr ty 17“tky?
U 1.9TDI 4x4 Combi (což by měla být Ambiente) mám ve velkým techničáku mj. i 225/45 R17 na ráfku 7J ET tuším 48. V reále mám 225/45 R17 ET 45. Pokud mohu doporučit pokud uvažuješ o 17kách tak si je rovnou kup, originál designy nejsou špatný a cenově to vyjde o mnoho lépe. Navíc něřešíš co s těma původníma kolama.
[odkaz] -
Howard 02.09.06 22:46
« Re: Re: Re: Nové pakety
to ladis: Mam NT dodatecne montovane prodejcem (originalne neslo objednat dohromady s paketem Dynamic II a DSG) a ovladam jej dalkove pres Magicar bez problemu (stejne jako v lete delam dalkove starty, by klima vychladila auto). Podle mych testu ohriva i motor, i kdyz ne uplne, tzn. ze po rozjezdu rucicka z 90st. klesne na nejakych 60-70, coz je ale porad lepsi, nez kdyby to bylo studene (holt voda se ohreje jen v casti okruhu ;) -
"-- skrytý --" 02.09.06 12:00
« Re: Re: Nové pakety
Blasio,Diamant: Diky za info.
A kolik stojí tedy ten defend hook? Na jejich webu jsem to nenašel.
Tažné – asi se vyplatí koupit celé originální, pak by s tím mohli být zřejmě problémy. I když rozdíl bez adaptéru a s adaptérem 2000Kc – na to že to bude asi jenom nejaka umělohmotná redukce s několika mosaznými kolíky to je docela pálka. Na fabii mě tažné (neoriginální BRINK) i s montáží stálo kolem 4tis.
Ovládání přídavného topení přes Magicar 9000 – také si myslím,že by to mělo jít, ale musím to vyzjistit někde přesně, ten samotný časovač co má originál NT není úplně ideální. Ale to NT co má škoda v originálním příslušenství tuším že za 25kKc tak u toho se ohřívá i motor, píšou to tam, tak je mi divné, že z výroby by to bylo jinak. -
Diamant 01.09.06 22:18
« Re: Nové pakety
ladis>
1) Jasne, že by bolo fajn kapotu pri Xenónoch nejako dodatočne zaistiť. Uvažoval som nad tým Defend Hookom ale je pridrahý. Existuje aj Pantherlock, nad ktorým uvažujem teraz. Ale je otázne, čo je lepšie. Či si nechať doškrabať kapotu a svetlá ostanú tam, alebo prísť o svetlá a vrámci jednej poistnej udalosti dať opraviť aj tú doškrabanú kapotu a blatník.
2) áno, Magicar 9000 ide namontovať bez problémov (len elektrikár nesmie byť lenivý). Tento alarm má 2 externé výstupy, ktorými ide ovládať čokoľvek, malo by ísť ovládať aj nezávislé kúrenie. Dodatočne montované určite, s tým firemným nemám skúsenosti, tak neviem, ale tiež by to malo ísť.
3) áno, malo by ísť neskôr doplniť aj Maxidot. Rádio je na CAN napojené.
4) Netuším, čo ukrýva príprava pre ťažné zariadenie, hoci som si to kúpil. Komplet ťažné sa pre moju OII neponúka. Preto len príprava. Predpokladám, že to bude len kabeláž do zadnej časti. RJ ťažného v aute nemám, pri diagnostike sa nehlási, ale v poistkovej skrinke sú osadené poistky pre ťažné. A pravdepodobne ak má auto s ťažným dostať väčší chladič alebo niečo podobné, tak už to tam bude. Pod zadným nárazníkom ale nič ohľadom ťažného nevidno. Ten adaptér je myslené medzikus, ktorý sa vkladá do zásuvky tažného na auta, aby si pripojil tie klasické (staršie) koncovky s väčšími pinmi od vozíka.
5) Originálne nezávislé kúrenia ohrievajú len interiér, predpokladám, že to je ich účel. Ale snáď by sa to malo dať aj upraviť. Ale ohriať motor trvá pomerne dlho. Ale inak si mslím, že aj pri verzii s ohrevom interiéru sa po štarte motor skôr ohreje. Kúrenia pre dodatočnú montáž už nezvyknú mať ovládanie cez MaxiDot a pod. Asi by som volil kúrenie z fabriky, ale v mojom prípade sa to vraj nedá ani dodatočne, ani z výroby.
6) S kolesami neporadím, ja som mal 17" už z fabriky.
Bárt - to ma práve zaujímalo, či tam aj niečo naniesolm alebo len zatlačil tesnenie na miesto. Ja asi preventívne prebehnem kraje nosného plechu a basový reproduktor neutrálnym silikónom. U Fabií zvykne zatekať práve cez tieto miesta.
one-z - originálne ťažné sú u Fabie s tou krytkou v nárazníku. Hoci neviem, či aj u kombíkov. Ale u hatchbacku určite. Ale musím povedať, že s tým originálnym pod krytkou sa manipuluje výborne, funguje ak po rokoch nepoužívania a "guľa" pasuje perfektne do vložky v rezerve. Tak ja by som neoriginálne ťažné (hoci je lacnejšie) určite nechcel. -
« Re: Nové pakety
Co v sobě schovává položka Příprava pro tažné zařízení za 5kKc? V čem se liší pak tažné zařízení s adaptérem a bez adaptéru?
Já mám tažné už z výroby,ale myslím že příprava zahrnuje kabeláž napojenou na CAN bus,aby si to rozumělo se zbytkem auta.(umí to například i lokalizovat a hlásit prasklou žárovku na vozíku,blokovat couv.sensor atd.)Adaptér je na starší typy zásuvek,které má zatím 90% vozíků.Nová zásuvka má více zdířek a jiný tvar..nejspíš nová evropská norma.Jinak zásuvka se šikovně zaklopí a není poznat že auto má tažné jako např.u Fabie kde je vidět na nárazníku krytka. -
"-- skrytý --" 01.09.06 08:57
« Re: Re: Re: Zatékání, ale u spolujezdce
No jak to odstranil, jak říkám, rukou projížděl těsnění na té straně dveří, kde zatékalo, jestli si to sedlo, nebo byl někde přehyb nevím, zda bylo někde něco ucpaného rovněž ne. Od této návštěvy mi do auta neteče. Kdyby se to u mně objevilo znovu nechal bych fakt přetěnit znovu dveře. -
"-- skrytý --" 01.09.06 08:47
« Nové pakety
Nevím jestli to už tady nebylo, ale v konfigurátoru na OII lze nyní nově vybrat paket Safety (Xenony,ostřikovače, hlavové bagy a ESP) za 34kKc a winter (nezávislé topení, maxidot, vyhř. sedadla, vyhř. trysky ostř., ostřik.) za 28.5kKc. Tak kdyby někdo nyní objednával, aby zbytečně neplatil víc, minulý týden jsem si od dealera bral ceník a tam ještě nic takového nebylo.
Silně jsem xenonech uvažoval, ale teď do nich půjdu určitě (pokud nakonec vyberu OII).
Měl bych pár dotazů na majitele:
1. Xenony - chce to ale asi nějaký zámek kapoty, má někdo zkušenost s defend hook? Kolik to stojí?
2. Lze bez „problémů“ namontovat alarm Magicar 9000? Lze originál namontované nezávislé topení pak tímto alarmem ovládat i na dálku?
3. Když si koupím rádio Strem později stačí pouze vsunout a diagnostikou oživit, bude to fungovat i ve spolupráci s maxidotem?
4. Co v sobě schovává položka Příprava pro tažné zařízení za 5kKc? V čem se liší pak tažné zařízení s adaptérem a bez adaptéru? Dodělával jste někdo komplet tažné až později?
5. Škoda i jako následné příslušenství nabízí nezávislé topení (jeden druh pro climatic a jeden druh pro climatronic) u kterých se uvádí, že ohřívají i MOTOR. Je to stejné jako to co je montované již při výrobě? I zde se psalo, že topení z výroby neohřívá motor a je to psané i v manuálu k autu. Není teď třeba od nového MR změna? Že by škodovka nabízela jiné příslušenství pro výrobu a pro dodatečnou montáž…..?
6. Pokud se neobjednají 17“ kola z výroby, ale koupí se dodatečně, má verze ambiente kombi psáno v techničku povolený rozměr ty 17“tky? -
"-- skrytý --" 01.09.06 07:16
« Novy SW pro motory 1.6 FSI
Pro všechny z vás co máte 1.6 FSI, Škoda vydala nový software. Zde je celej bulletin:
DÍLENSKÁ AKCE 24A1066001
U vozů Octavia II -1,6l/85kW FSI může z důvodu chybného softwarového stavu řídicí jednotky motoru dojít k poškození (klepání) motoru.
Závada se může projevit pokud je do vozu tankován benzín s 91 oktany a v ojedinělých případech - podle způsobu jízdy zákazníka (dálnice, vysoká rychlost) - také při natankování benzínu s 95 oktany.
Možnost vzniku závady odstraníte přeprogramováním řídicí jednotky motoru.
Přeprogramování řídicí jednotky motoru proveďte při jakékoliv návštěvě zákazníka v servisu.
Vzhledem k tomu, že většina vozů má prodloužený servisní interval, doporučujeme zákazníky vyzvat k návštěvě servisu.
Jinak SW upravuje take stabilizaci volnobehu, přechody v režimech a větši rozsahy pro lambda sondu... -
"-- skrytý --" 31.08.06 16:42
« Re: Zatékání, ale u spolujezdce
Měl jsem podobný problém, zatékalo mi do auta, ale přes dveře u spolujezdce. Představa, nové auto a hned voda na rohoži. Vysledoval jsem, že jen pod určitým úhlem vozu při parkování a celonočním dešti byla na rohoži kaluž tak 2-3 dcl vody. V servisu to brali, jako nesmysl až jeden technik rukou projel těsnění u spodní části dveří a aniž by tušil závadu odstranil od té doby mám klid, myslím si, že buďto bylo něco špatně usazené nebo ucpané.








Ten multifunkčný volant by mal byť trojramenný, len sa tuším ešte nedodáva. Aby to nedopadlo tak, ako pred časom s malou navigáciou Cruise, ktorá nabehla asi až po roku od pôvodne plánovaného termínu nábehu.