Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
Diamant 20.09.06 21:53
« Re: Bluetooth
Thorin - na spojazdnenie BT potrebuješ inú RJ telefónu. Je pod sedadlom spolujazdca na podlahe. Posuň sedadlo vzad a opíš z nej číslo dielu (je vo formáte xxx xxx xxx x).
exup - nie, mne to nevadí, lebo okná kľúčom nezatváram. Robí to za mňa alarm pri kazdom zamknutí auta. Mne skôr to ovládanie "kým držím tlačidlo DD - okná sa hýbu" vyhovuje, lebo ak potrebujem okná otvoriť či zavrieť len trochu a už nie je kľúč v zapaľovaní, tak na to použijem DO v kľúči. -
exup 19.09.06 21:08
« Re: priznani tociveho momentu TDI 2.0 TDI
Passat_TDI :
Máš za to, že Škoda nově uvedenými otáčkami u max. krouťáku v textu o Scoutu, tak nějak mírnyx týrnyx, konstatuje (přiznává), že její dřívější údaje o rozsahu krouťáku motoru 2,0 TDI byly, mírně řečeno, dost optimistické? Nebo že by byl tenhle motor ve Scoutu trochu jinak naladěn? -
Thorin 19.09.06 19:30
« Bluetooth
Již delší dobu sleduji tyto stránky jako majitel Octavie II. Rád bych se zeptal jestli někdo neví je-li možné nějakým způsobem aktivovat Bluetooth u vozu vyrobeném v dubnu 2005. Mám z výroby namontovanou úplnou sadu HF+MAXI-DOT. V servisu mě aktivovali tuto funkci přes počítač což prý jde, ale spojení přes BT není možné navázat. Jinak můj telefon Nokia 6230i zasazený v držáku funguje bez problémů. Funkci BT je možné objednávat až od června 2005. Je divné že nedokáže poradit ani servis Škoda.
Octavia II 2,0 TDI Elegance Island metalíza -
« priznani tociveho momentu TDI 2.0 TDI
Vůz Škoda Octavia Scout si zákazníci budou moci objednat s jedním ze dvou výkonných čtyřválcových motorů. Benzinový motor 2,0 FSI má výkon 110 kW
(150 k) a největší točivý moment 200 Nm při 3500 min-1; turbodiesel 2,0 TDI PD disponuje 103 kW (140 k) a 320 Nm při 2600 min-1. Oba motory jsou spojeny s šestistupňovou přímo řazenou převodovkou; motor 2,0 TDI je navíc vybaven bezúdržbovým filtrem pevných částic.
viz [odkaz]{DE5519B0-799… -
exup 15.09.06 22:44
« Bez nadpisu
Diamant :
tuhle jsem Ti v noci psal - reakci na ten Tvůj navrhovaný obvod. Pojednal jsem to zeširoka a psal to tak dlouho, že mě mezitím systém odhlásil. Tak jsem se zase přihlásil, ale celý dlouhý text se mi během přihlašování jaksi ztratil..
Takže krátce k tomu Tebou navrhovanému obvodu. Nepochybuju, že by to fungovalo, ale to mě ani nehne, abych něco takového bastlil do auta a nahrazoval tím šlendrián (nebo záměr?) softvérářů z Česany. Nebo Wolfsburgu? Ani se mi nechce věřit, že by tenhle paskvil vymyslela naše hlava. Která ale, když Passat z r. 98 to uměl. Na každý pád to nechápu a nutnost držení stlačeného tlačítka na klíčku do úplného zavření oken mě otravuje. Tebe ne? -
Diamant 15.09.06 19:03
« Re: komfortné ovládanie okien
Sakra, príspevok sa neodoslal. Tak to napíšem ešte raz (stručnejšie). Na MaxiDOT sú až 3 možnosti:
- Vyp
- Všetky
- Vodič
Ale nech zvolím hocičo, okná vždy dobehnú po zatlačení tlačidla do druhej polohy sami. Nech stláčam tlačidlá na vodičových dverách alebo aj vzadu. -
« Re: Re: Re: Re: komfortné ovládanie okien
Za normalnich okolnosti me 1.poloha ovladace v kabine okno otevre tak, jak dlouhu podrzim. Na 2.poloze se okno automaticky zavre/otevre cele.
Takze mas na mysli asi funkci, ktera pri tom automat. zavreni/otevreni to udelala pro vsechna okna naraz pri zmacknuti jakehokoliv okenniho ovladace na 2.polohu ? To se zda divne...
Nebo jsem stale nepochopil, osvetli to prosim. -
« Re: Re: komfortné ovládanie okien
speedy.gon:
O tom bych ale skutecne polemizoval, nebot 3blik smerovek nemusi sktecne kazdemu vyhovovat, a tak ma logiku to vypnout (a jde to pres MaxiDOT i u srasich MR), ale to ze si vypnu moznost pri delsim pridrzeni oteviraciho tlacitka na dalce stazeni ci zavreni vsech oken logiku nema, nebot je bud chci zavrit (resp. otevrit) a dalku pridrzim, a nebo nechci a zamknu klasickym kratkym stiskem dalky >:D
Protoze to vypada tak stupidne, stale si myslim, te tato nova funkce MD v MR2007 bude o necem jinem, nez co zde zminujeme... -
"-- skrytý --" 13.09.06 07:21
« Re: Problem s ventilatormi + FW Stream
Tommy_O2 : S těmi ventilátory ti neporadím, ale co se týče Streamu, tak když jej vypneš a potom zapneš a hned nato zmačkneš (a chvilku podržíš)ty dvě tlačitka se šipkama co směřují od sebe a jsou hned vedle napravo od otočného (volume) tlačítka, tak ti cca. za 2 sekundy naskočí na displeji výpis verze hardware, software a ještě něco, tak si to opiš a uřcitě by se ti tam pak mělo po přehrání FW na novější objevit jiné (vyšší) číslo verze FW
Já jedu příští týden jen tak ze srandy si vyměnit FW za novější, né že by mi rádio blblo a nemělo signál, ale naposled mi nahrávali FW skoro před rokem, a teď je novej tak ho chci >:D -
Diamant 12.09.06 22:22
« Re: Okna
No je to myslené presne tak, ako píšeš. Teda že to zavretie zariadi alarm, ktorý ovládam DO. Ale ja ten DO od alarmu mám stále so sebou, lebo je to aj pager. Myslím, že to nie je zase až taký problém, to DO mám zavesené na putku nohavíc a má to takú krátku retiazku. Na tej to visí do vrecka. Tlačidlá ide stláčať aj skrz rifle, tak to ani nevyberám.
Ale inak keď tak rozmýšľam, išlo by spraviť nejaký obvod, ktorý by dotiahol okná aj bez nutnosti mať alarm či ďalšie DO. Stačí predsa sledovať napätie na motorčeku Safe a ak sa zamkne, tak by ten obvod (napr. časovač) na istú dobu zopol zamykací kontakt zámku v dverách vodiča. -
exup 12.09.06 21:24
« Okna
Diamant :
já mám alarm (Jablotron) ovládaný DO v klíčku od auta. Než bych nosil ke klíčku ještě DO na alarm, tak radši budu držet klíček až do úplného vyjetí oken. Nebo jaks to myslel, že máš též alarm s DO a okna Ti vyjíždí sama? I já mám přece alarm s DO. Cvaknu tlačítkem na klíčku, zamkne se mi auto a aktivuje alarm. Je to tedy ve značce alarmu, nebo v druhém, samostatném DO alarmu? -
"-- skrytý --" 12.09.06 20:04
« Problem s ventilatormi + FW Stream
Zdravim pani,
mam problemy s O2 2,0 TDI Elegance, tak sa chcem spytat, ci ste este nepoculi o podobnom probleme. Zacalo to tak, ze ked bola zapnuta klima, tak stale tocilo chladiace ventilatory vpredu na motore, povedal som si ok, ale ked tak robilo aj pri 15 st. Celzia a pri studenom motore, uz mi to bolo divne 8-s Teraz sa to este vylepsilo a tocia sa naplno aj pri vypnutej klime :'-( Celkovo sa obas vypnu, zapnu, menia otacky atd... Neviete nahodou, kde moze byt problem? Bojim sa toho, ze v servise si zase nebudu vediet rady, takto by som ich mohol naviest...
Dalsia vec, radio Stream ma strasny prijem signalu, ideme na prehranie FW, uz sa to tu riesilo myslim viackrat. Ide mi o to (tazko to tu budem na fore hladat), ze ci existuje na Streame nejake servisne nastavenie (alebo info), ktore ukaze verziu FW, aby som potom mohol skontrolovat, ci s tym vobec nieco robili :)








pokud za mě bude (u)zavírat okna alarm, byl bych taky spokojený - jako ty. Anšto mám ale alarm, který to neumí (přitom to snad není žádný šmejd..), a já jsem to od něj ani nečekal (pokud by to uměl, bylo by to jeho plus, samosebou), vyčítám to softvéru auta. Ten za to může v první řadě. Už se mi stalo, že mi moje dcerka nechala po dojezdu k baráku potevřené okno, pač se jí z mé jízdy dělá pravidelně špatně a pomáhá jí přísun čerstvého vzduchu... Protože jsem si toho nevšiml, jak jsem byl po cestě rozcentrovaný z obavy, že mi nablinká za krk, stálo mně auto na ulici do rána s polostaženým oknem. Ráno jsem odsud vyháněl kočky, co se mi tam pářily (no, skoro). Kdyby okna z výroby vyjížděla automaticky, nemusí se tohle stát. Jinak nic proti kočkám, mám je rád. Neumím si ale z mé praxe představit situaci, kdy by mi tahle funkce vadila. A naopak jsem se ještě nikdy nedostal do situace, kdy zamknu auto a chci si úmyslně nechat polostažená okna (okno). Pokud jsem nablízku, nemusím ho zamykat. Pokud ho ztratím z dohledu, nenechávám ho s pootevřenými okny. Psa nevozím, abych ho tam chtěl zamknout a současně nechtěl, aby mi tam pošel horkem - takže mu nechám polostažené okno, bez obav, že by se tam za ním někdo dobýval. Nicméně každému co jeho jest. To mi ale teda vysvětli - skrze Tvoje DO jdou okna i stahovat? To buď soudruzi dále vychytali sw, nebo jsem špatně četl manuál. To fakt jde? A ukoj, prosím, úplně moji zvědavost, bez ironie - v jaké situaci tohohle využíváš? Fakt mě to zajímá, óne sranda. Já jsem na žádnou nepřišel. Což ovšem neznamená, že neexistuje, že..