Mazda 323F - kupovat nebo ne?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 01.07.05 15:47
« Komplet obutí pneu+ disky prodám
Nepoužité disky pro Mazdu 5 1/2 x 14 4x100 +nepoužité zimní pneu Pirelli snowsport 190 T Dot 03 185/65-15 obuté vyvážené 100% cena 7000,-sada
Použité disky pro Mazdu jako nová 5 1/2x 14 4x100 s pneu letní Yokohama 185/65-14 2x 80% 2x 90% obuté vyvážené cena 4000,-
odběr Tábor tel.608/944120 -
neregistrovaný: "petr_323" [62.141.0.XXX] 29.06.05 14:42
« servis
mam "mrkacku" 323 f...shanim nejakej dobrej servis , pokud mozno za dobry penize ( levne ) a aby to delali dobre...tzn meli zkusenosti a ne ze se budou na moji mazde ucit...;-)
pokud mozno v praze
mate nekdo zkusenosti a doporucite neco ?
dik -
"-- skrytý --" 29.06.05 10:44
« efka
cauef, tak 323F existuje ve trech generacich, model BG je od roku 90-94 to je "klapacka" pak prisel model BA rok 94-98 - bezramova okna, nasledne byl model BJ 98-2003 (posledni model 323 nasleuje model Mazda3) coz je uz takovy ten hatch back typu golf...
motorizace:
BG:
1.6i 66kW motor typ B6 OHC 16V
1.8i 74kW motor typ BP SOHC 16V
1.8i 94kW motor typ BP DOHC 16V
vykony se +- 3-4kW odlisuji od toho pro jakou zemi byl model vyraben a dle roku vyroby. Vlastnil jsem 1.8 DOHC... to bylo velmi rychly auto.
tady bych urcite rekl velky POZOR na homokyneticky klouby!!!!!!! zvlast u 1.8 motoru (obou) pak urcite brzdy, dat urcite novy desky a kotouce.
podvozek po tech letech uz bude proste potrebovat nejakou kacku. a pokud byla bouracka tak to bude zrezly.
BA:
1.5i 65kW motor typ Z5 DOHC 16V
1.8i 84kW motor typ BP DOHC 16V
2.0i V6 106kW motor typ KF (nebo KL..jeden je 2.0 druhy 2.5) DOHC 24V
ten motor V6 je shodny s motorem ze Xedosu 6, a jede to jako prase.
motor 1.5i neni zadny sprinter, ale jede to, 1.8 mely trochu problem se spotrbou oleje.
co se tyka okynek.... mel jsem 1.5i a nikdy me okna nezlobila, neteklo dovnitr, ani to nejak nehucelo.
paradni auto a rekl bych nejlepsi 323 co kdy byla.... ona totiz nema moc spolecneho s 323S nebo 323C nebo 323HB.. v JP se jmenovala Lantis a byla to uplne jina rada, nez Familia coz byla 323 v JP.
Na co se kouknout: stav svetel, jsou v tom projektorovy svetla a dost citlivy na serizeni a spatne opravene bouracky, spojky stabilizatoru a netesnost klimy.
BJ:
motor 1.3i - do CR se neovazel
1.5i Z5 66kW
1.8i BP 85kW
2.0i ?? 96kW
2.0DiTD RF 66kW
2.0Di RF cca 55kW - do CR se nevozilo
2.0DiTD RF 74kW - turbo s variabilni geometrii lopatek
tohle auto je spis mala 626 necekejte sportak, dobrej podvozek kterej je temer shodnej s 626, mel jsem 2.0DiTD 66kW - najel jsem s ni 100tis km bez jedine zavady a se spotrebou mezi 4.5-5.5 litry ....
auto vic prakticke nez sportovni....kazdopadne dobra volba. -
mech13 28.06.05 15:29
« Bez nadpisu
Kdysi se firma IBM rozhodla nechat na zkoušku vyrábět některé díly v Japonsku. V zadání byla mj. klauzule, že se tolerují tři chybné součástky z 10 000. S první dodávkou přišel následující průvodní dopis: "My Japonci těžko chápeme vaše americké obchodní praktiky. Přesto jsme podle smlouvy zvlášť vyrobili ke každým 10 tisícům součástek tři vadné a přidali jsme je do dodávky. Doufáme, že s nimi budete spokojeni." -
« Re: Mazda 323F - kupovat nebo ne?
Já ji měl a byla super. Ale jedna věc bacha!!!!
Mají chaos v technických průkazech. Většina je jich prodává jako 1,6 (64 kW), ale jsou to ve velké míře 1,8 (76 kW). Dále se prodávají 1,8 DOHC (92kW), ale tu nebrat...Nejlepší volba je právě ta 1,8 (76 kW) - tenhle motor se prakticky používá do dnes. Bezproblémové auto. No raději nebrat havárku...
Budeš - li mít nějaký dotaz rád zodpovím...