Ojetina do 100 000, kterou značku?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.05  11:36

    « Re: Re:

    Brázdič: Hmmm...já zase nechápu, jak někdo může vyházet hromadu peněz za krumpl křivej jak rohlík, s tlumičema vzduch/vzduch, vůlí v řízení na čtvrt otáčky a ložiskama 2 cm od radiální osy, jdoucí na 3 válce, ale s krááááásně naleštěným lakem přístrojovkou, vypulírovaným interiérem a novýma koberečkama (úhrnná hodnota investic cca 500,- Kč). Navíc se ta přístrojovka v noci nádherně leskne v čelním skle, takže je na silnici vidět kulový (na soutěžákách se přístrojovka obsaluje temnou šedou látkou, aby nevydávala odlesk; to je potom krása....). Ale to už psal Mitsi. Já dávám přednost autu, o který se předchozí majitel evidentně nemusel starat, protože jenom jezdil a dolejval benzin a vodu do ostřikovačů, což já chci taky. Kdo má potřebu auto před prodejem moc lakovat, má k tomu asi nějakej důvod a potřebuje, aby přes ten lesk nebylo vidět něco jinýho.
    Kámoš měl nějaký dobrý, spolehlivý a pohodlný auto, který se mu zdálo, že moc chlastá. Za benzin dal cca 4.000/měsíčně. Tak ho prodal a koupil jiný, úspornější, hlučnější a dražší. Pravda, za naftu dává měsíčně už jen 3.000 Kč, to jo, to mu vyšlo. Bohužel ale dalších 5.000,-/měs. dává za opravy.....Inu, jsem docela rád, že nejsem divnej sám, že jsou trochu divný i Mitsi a Oddie...
    Oddie: je fakt, že jezdím do I pro Italy, což je moje psychiatrem indikovaná úchylka, ale Mantova, Venezia, Torino naprostá pohoda. Moje současná Alfička je až z Janova (z čehož jsem měl docela strach) a taky o.k. Za málo peněz moc muziky (auta nad 5 let věku jsou pro ně starý - když se jich zbaví, dostanou od státu slevu na nový). Navíc mají poslední dobou strašně tvrdý technický a jen tak nějakej křáp jima neprojde jako u nás (to je dřív vyvezou do Německa). Možná mám kliku, ale fakt je, že jsem tam nějak mizerný auto už leta neviděl. A to ani na silnici. Je teda fakt, že kupuju jenom přes koncesionáře, v bazaru jsem tam nikdy nebyl (jestli je tam teda mají...).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.05  11:27

    « Re: Re:

    Magic: no jo, ty jseš holt magor přes ty italy... ;-) S tou severní Itálií, to asi platí jen pro tebe, nebo jen pro úzkou oblast a italská auta. Já do těhle končin kdysi jezdil za prací, a mý zkušenosti jsou naprosto jiný, za pravdu ti můžu dát snad jen v tom, že tam nesolej... Jinak oblast, kde se to mísí s Tyrolskem, z obou národů maj asi to horší - fanděj Němcům a německejm autům, ale co Ital, to závodník - takže nejrozšířenější auta, co jsem tam viděl, byly orasené Golfy a Passaty (protože jsou "Echt Deutsch" a tedy nejlepší - pamatuju, jak jsme nas.ali čerstvého majitele Golfu combi ujištějím, že ten jeho "echt Deutsch" wágen byl vyrobenej na Slovensku, on to chudák netušil). Fandy do italů, navíc se chovající k autům slušně jsem tam neviděl nikde. A co jsem se tak sháněl po jiných autech, že bych si třeba odsud přivez (např. Berlingo), tak buď zoufalé, nebo předražené, nebo oboje. Fakt nevím, kam jezdíš... ale tvoje plus, když takové místo znáš.
    Brázdič: ty jsi ale o pár cenových kategiríí vedle, nezdá se ti? Jistěže není interiér úplně nepodstatnej, ale vybírat auto do 100tis podle palubky je prostě kravina. Nadto u těhle starých šlupek mezi nimi zas tak podstatné rozdíly nejsou - možná mimo pár úletů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.05  11:26

    « Re: Brázdič

    Hele, sakra, řešíme tu snad auto do 100 000 a ne auta pro nějaký manekýny. Já mám š 120 a interiér mi přijde v pohodě, prostě jsem na to docela nenáročnej.... Kdyby Felda nerezla, tak je to pro mě ideální auto. To znamená že moc nežere, má levný ND, vypadá v pohodě, spolehlivá je tak průměrně, ale hafo věcí opravím doma.... Mám i na dražší auto, ale prostě je těh peněz škoda, chci taky někde bydlet atd... navíc se o dražší auto budu bát, a to je pro mě taky nepříjemný. Občas parkuju v Praze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.05  11:05

    « Re:

    To oddie: Nemyslím si že by kavlita plastů byla nepodstatná. Nevím jak ty, ale já jezdím uvnitř auta a tak je pro mě důležitější interiér než exteriér. Jakmile něco vrže, nebo po čase mění barvu, či tvar, tak mě to štve, protože mě to obtěžuje. Proto při koupi vozu hodně důkladně kontroluju jak lícují plasty, jak jsou příjemné na omak atd. Auto které by bylo navenek ošklivé bych si sice také nekoupil, ale interiér považuji za důležitější. Nechápu lidi, co si koupěj navenek slušně vypadající auto s hnusným interiérem (viz. Oktávky tuším do roku 2000 nebo současné Opely).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.05  11:01

    « Re: Re:

    oddie: možná máš pravdu, že v ČR se tyhle auta neseženou v dobrým stavu. Přiznávám zcela dobrovolně, že vycházím z cen ojetin na severu Itálie, protože jinam bych už pro auto nepáchnul. Všechno je to do 3.000 Eur, dovoz se dá realizovat po ose a cesta vyjde asi na 10.000 Kč i s poplatkama (jeden ropák tam a zpět + jeden vochlasta zpátky). Na paleťáku to ale nebude nijak zásadně dražší. Je ale pravda, že je to úmorný a trochu náročný na papírování, nehledě k tomu, že např. odhlášení auta v I může trvat i měsíc. Holt, něco za něco. Ale musím na rovinu říct, že technickej stav těch aut je v porovnáním s CZ, D, A nebo NL nesrovnatelně lepší. A hlavně na 10 let starým autě v poho povolím jakejkoliv šroub, kdeždo u rozsolených meger z Česka nebo Německa mi jich polovina zůstane v ruce.
    Ad materiály v interiéru: já myslel, že se tu bavíme o autech a ne o výrobě plastických hmot. Tyhle kritéria mi připadají jako kupovat kolo podle držáku na zvonek....pro mě je přístrojovka nepřítel, protože když se posere motorek v klimačce (jako třeba u KAŽDÝ AR 164/I), tak ji musím složitě a nechutně rozebírat a pátrat, kam výrobce schoval ten a ten šroubek, aby nebyl vidět. Kdyby tam byl jen rovnej panel z karbonu jako na béčkových soutěžákách, byl bych mnohem šťastnější a hned bych si jednu 164/I za 200-300 Eur koupil jen tak, na vožení hnoje...
    Měřítko "dílenské zpracování interiéru", které se strojařským dílenským zpracováním nemá nic společnýho, si vymysleli naši rádobynovináři - gympláci, aby získali mediální zbraň proti importérům, kteří s nimi vyjebávají. Mně osobně se nejvíc líbí interiér aut WRC... :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.05  10:46

    « Re: Zajímavé

    No jo, kruci, jsme fakt nějací nudní, když radíme takové křápy, což. Já to říkám furt, podle mě se nikdo neřiďte, dyť já o těch autech vůbec nic nevím! Radši si nechte poradit od -náctiletého magůrka, že se auto má kupovat srdcem, a hlavně ať je to něco extra, co nemá každej, to je přece to hlavní, ne? Vyprdněte se na spotřebák, a kupte si nějakého exota s velkým motorem, ty jsou v pohodě, dotyčný přeci takové má, a nikdy na tom nic nedělal! Co už na tom, že dotyčný má mokré razítko na řidičáku, že jeho "zkušenosti" pocházejí z přiblblých diskuzí, v lepším případě z náhodné koupě jedné pixly, co na tom, že dotyčný za "zkušenosti s provozem" vydává roční nájezd, který pokoří i průměrný cyklista... Copak internet, to je věc, houby že papír snese všechno, internet snese víc než všechno :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.06.05  10:14

    « Zajímavé

    kritéria pro výběr - aby ste v tom něco odvezli - v kategorii do 100 táců na výběr asi tak 300 druhů aut (přes Trabanty, škody, lady, a všelijaké dnes už veterány), aby se to nesralo(těch je taky dost, obstojí i staré vozy poctivé konstrukce) - tak 130 typů....Takže vaším jediným argumentem je aby to nežralo, to už máte jednodušší, to vám klesne tak na 50....Přeji příjemný výběr >:D
    Takže kdybsme diskutovali o autě do čtvrt/půl mega, favority budou jistojistě Fabia 1,2 HTP a Koktávka ve stříbrný metle a samozřejmě v TDI >:D Protže do toho se všechno vejde, nežere to.....V servisním manuálu sice nejni napsáno kdy se má měnit olej natož v kolika KM třeba rozvody, výměna stojí stejně jako na kdejaký luxusnější auto, ale to jsou přeci detaily, v jednom sevisu vám řeknu že při 120, v druhém 140 a třetím 180, vybírá se podle nálady a co poradí experti na fórech, hlavně že je to IN a NEŽERE TO!!! No když tomu bude chybět pár kobyl, tak se to přeci čipně, vono to bude hulit jak tepelná elktrárna po výbuchu, ale těch 7 koní navíc za to stojí. Ještě přidat křídlo z merkuru a a pár spojlerů a máme hustokáru jak ferrari. Zbejvá nasadit si šumiho čapku a vyrazit :o))))))))))))))))))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.05  09:12

    « Re:

    Á, panáčkové šmudla a oddie se tu vyznali z toho, že jsou "divní". Asi je to nakažlivé! Roznesl to magic, neboť ten první "přiznal barvu": totiž že je divný. Krátce poté jsem to chytil já...
    Ad plasty v interiéru: Na těch mne zajímá pouze to, jak moc ze zrcadlí v čelním skle, jak moc se z nich uvolňují změkčovadla, jak moc stárnou/křehnou/smršťují se/mění tvar, jak jsou bytelné a jak moc vržou. Jinak jsou mi ukradené: obvykle na ně nesahám (volant i hlavici řadičky mám obšité kůží), takže vůbec nechápu, co stále mají motorističtí novináři s tou "příjemností na omak"...!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.05  08:32

    « Bez nadpisu

    "kvalita použitých plastů v interiéru", to je slint, který se používá, když dojdou argumenty (tedy skoro pořád :-) ). Já už se tomu ani nesměju, ale maně jsem si tak na to vzpomněl, když jsem ráno usedal do své 405 - v čem že jako má být ten interiér lepší než v Passatu? V tom, že to na kočičích hlavách vydává vpravdě kočičí koncert? Asi jsem taky divný, ale interiéry mi u těhle pixel přijdou jako věc podružná, a zajímá mě cca totéž - že se to nesere, ceny ND jsou příznivé a nežere to, případně že se do toho pohodlně naskládám i se spoustou krámů a doveze mě to kam potřebuju. A nepřijde mi, že by se lidi v těchto rubrikách ptali na něco diametrálně odlišného...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.05  08:09

    « Re:

    když už řešíš takovou kravinu u auta do 100.000, jako je kvalita použitých materiálů v interiéru ( am I stupid really only one in here? ) tak se se mnou poděl prosím tě o následující - kvalita v B6 pašíku je jako lepší? Výplně dveří v superbu po dvou letech - vypadají většinou jako kdyby se na tom denně pořádal grupáč, interiér třeba Fabie, ten je taky OK? Bavíme se tady o autě na běžné ježdění, ne o leštěnce.Pro mě je důležité že se to nesere, ceny ND jsou příznivé a nežere to,thats all co po autě za ty prachy můžu chtít.asi jsem divný, budu muset se sebou něco udělat.
    Připomíná mi to zájemce co jsem tu měl včera na place: stáli u Formana 94, prahy měl šplíchnuté bodym přes to lak,sem tam odlouplý lak od kamínku, jinak OK. Zhodnotili to tak jako by chtěli nové auto ( cena za oknem 40.000 ), prohlásili to za bourané ( původní stav, barva zjevně oleštěná od myčky po dlouhodobém mytí ).Sdělili mi na závěr že to body není body ale pupínky koroze jeden na druhém a s výkřikem "my si na vás posvítíme!" odešli někam do propadliště dějin.Dlouho jsem se tak nezasmál, od srdce.Je to prej zdravé ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.06.05  16:35

    « Bez nadpisu

    Z mercedesů znám detailněji jen řady 123 a 124....Obě vnitřky docela fajn, na svojí dobu. 126 nevim...
    Nejde o to aby byl interiér moderní - nemusí bejt, o hodně hezčí jsou třeba interiéry z 60,70. let...ale musí nějak vypadat....Nějaký tvary a když jsou plasty, tak aby trochu vypadaly a nebyly tvrdý a nevzhledný...Jenže většina výrobců hlavně začátkem 90.let šetřila kde se dalo a interiéry to odnesly (ted nepočítám luxusní vozy, ale běžný auta)...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.05  14:52

    « Re: To: zadek

    No a proto tady jsou desitky vyrobcu aut, stovky modelu..., aby si kazdej nasel to svoje!
    Muj salek caje jsou teda Mercedesy starsich modelu, model 124 a 126, jsou to auta do kila, ale rozhodne to beznemu spotrebiteli tady nedoporucuju.
    Co rikas Bariku na interier tehlech Medvedu? To ti musi pripadat asi uplne strasny si myslim, ne??? To neoplyva zadnou modernou...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.05  14:32

    « Re: Re:

    To je lepší ta 405-ka, Astra nebo Escort...
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.06.05  14:31

    « To: zadek

    na vnitřku Passatu z 93 (nebo i jiných ročnících této generace) nevidím nic dobrého - jedině ošklivé plasty a příšernej volant...Kdyby mi neřekli že je to Passat, tipoval bych podle interiéru tak Moskvič 85 :o))))))))) To auto už je z hlediska, kdy to bereš jen jako "spotřebk" dosti zastaralý a pokud to bereš ze stránky fanouškovské, tak jsou lepší auta než VW Passat, kterým se dá věnovat....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.05  10:50

    « Re:

    Dyt to rikam, ze je cela diskuze blabol, Barikovi se nelibi Passat.. Rekl bych, ze je naopak hodne dobrej ten vntirek:)
    Proste at si kazdej koupi co se mu libi a je to.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  16:26

    « Bez nadpisu

    Passat 93??? To je překlep ne?? Pokud ne, tak to bych fakt nedoporučoval..Stačí se kouknout na interiér - hrůza...A exteriér taky nic moc, z dnešního pohledu zoufale zastaralej a už tehdá ošklivej...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  13:38

    « 2 zadek - souhlas

    Běžné auto s 1.6 benzinem:
    Škoda Felicia facelift nahoru
    Ford Escort 16v
    Opel Astra
    Citroen ZX/Peugeot 306 před faceliftem ( cena )
    Peugeot 405
    Opel Vectra A
    Seat Toledo - Cordoba - Ibiza
    pořadí není určující, z větších bych asi vybíral:
    Passat facelift okolo 93 ale s 1,6 nevím....
    Mondeo po faceliftu 97 nahoru s 1,6 stačí
    Vytipuj si několik aut které jo a na ty se zaměř.Rozhodující je účel použití, předpokládaný průjezd ročně, obsaditelnost atd.
    Potom už nezbývá než u konkrétního kusu posuzovat technický stav. IMHO bral bych raději méně vybavené auta, čím víc elektroniky úměrně s najetýma kilometrama tím větší potenciál problémů. Zajímej se o možnosti oprav v tvém okolí ( nejlíp vem si sebou někoho kdo to bude servisovat ).
    howgh
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  08:00

    « Re:

    Ja nevim, tahle diskuze je cela jako blabol mi pripada. Kazdej neco doporucuje, kazdy druhy doporucovany auto je nakej exot, kteryho ma nekdo jako svyho milacka... Ja se snazil doporucit fakt normalni, levny, jednoduchy a spolehlivy auto. Ktery je navic chlebova zalezitost s maximalni dostupnosti servisu a nahradnich dilu.
    Jooo, kdyz si beznej clovek koupi Toyotu Celicu kolem padesati - to bude fakt to " prava" volba!!!:)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.05  23:01

    « Bez nadpisu

    Já osobně bych doporučoval vydat se pro auto do světa, nebo alespoň vyzkoušet oba velké německé vyhledavače. www.mobile.de a www.autoscout24.de . Podle výsledku tam bych se rozhodoval jak dál. Chce to začít v podrobném vyhledávání.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.05.05  18:21

    « Bez nadpisu

    No to auto by nemuselo bejt kombík, když bude, nic se neděje. Velikost ,no malý nechci jen ze strachu o zdravý, takže tak ta felda až po max 406ku. Takže si myslím dobrej rozptyl. Jinak hodně věcí si opravím sám.
    Chtěl bych pokud možno středně spolehlivé auto s dostupnýma náhradníma dílama, nízkou spotřebou, tak do 8 litrů.....takže asi 1,6 benzín.... Taky aby trošičku vypadalo... Třeba se mi nelíbí Citroen AX. Co mě nebaví, je opravovat rez, takže to mě na tý feldě odrazuje, ale uvidíme, dal jsem si inzerát......
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…