Zkušenosti s Fabia 1.2 HTP

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.05  15:09

    « SVÍČKY DENSO

    MITSI PROSÍM TĚ MŮŽEŠ MI ZJISTIT PODLE TOHO KATALOGU JAKÉ SVIČKY A KDE JE SEHNAT NEBO OBJEDNAT NA FORD MONDEO 1,8I 16V rv.1994 115HP PŮVODNÍ SVÍČKY TAM JSOU TYP AYRF 22PP .DÍK MOC
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  10:08

    « Bez nadpisu

    Miro - to som uz davno nedosiahol, to boli stare zlate casy, ked som jazdil rychlo. V sucasnosti sa pohybujem uz iba okolo 80km/h priemer na okreskach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  09:48

    « Hadicky v krytu motoru..

    Jen maly dotaz:
    Ty 2 hadicky, ktere vedou do krytu motoru u 1.2 47kW plni jakou funkci? Prip., co se muze stat, kdyz jednu z nich zapomene servisni technik pripojit? (Stalo se pri vymene oleje v autorizovanem servisu Skoda)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  09:47

    « Re:

    no a potom ze mas na okreskach priemernu 100km/h
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  09:37

    « Bez nadpisu

    Kiez by som take hodnotenie od spolucestujucich niekedy dostal aj ja. Vacsinou ale pocuvam: jazdis ako blazon; bojim sa; trosku spomal; preco ten motor tak vytacas; strasne ostro bzdis a pridavas; rezes zakruty; neobihaj, oproti ide auto atd. A ja pritom jazdim ako baranok. Tie casy, ked som jazdil rychlo a nebezpecne uz mam davno za sebou :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  18:58

    « Bez nadpisu

    to hodnocení není ode mě, ale od lidí, které vozím... jak logické >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  14:38

    « Re:

    jezdim dobre.....tohle hodonoceni slysim nejcasteji od ridicu kdyz hodnoti sami sebe :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  14:33

    « Bez nadpisu

    Podotýkám, že jezdím dobře a hodně s Octavií TDi a tam jak známo je řazení a práce se spojkou pohodlnější. Toť vše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  18:54

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    camillo_cz: He he he :-) Ty normalne regulerne neumis pracovat se spojkou, co? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  10:49

    « Re: Re: Re: Re:

    Jirka Kocman: Ukradli neco konretniho z auta, nebo sli jen tak "naslepo na pruzkum"?
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.05  16:18

    « Bez nadpisu

    Včera jsem jel z letiště s Fabií Combi 1.2 HTP 47 kW manželky a ten motor mi NEVYHOVUJE. Zátah kolem 3-4 tisíc je dost slušný na ten objem, ale vadí mi, že při rozjezdu je nutno neustále točit nad 2 tisíce, jinak to zdechne. To víte, kdo jezdí s TDi, ten si bude těžko zvykat... jo a taky třeba při řazení 2---3 při vytočeném motoru můžu jakkoli pouštět spojku a vždy to dost silně škubne.
    P.S. Nikomu nevnucuji svůj názor
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  18:24

    « Re: Re: Re:

    jeste ze mam vzadu klicky, kdybych mel elektriku tak mi asi vymlati okynko jiny a skoda by byla jina....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  18:23

    « Re: Re:

    jj, vykon na brzde se meri na predposledni nejvyssi rychlostni stupen. Jestli si to dobre pamatuju tak roztoci motor na jednicce na 2000ot a pak zaradi, v mem pripade IV. RS, a odtud pomalu akceleruje az po omezovac...
    Jinak dnes me rano cekalo s autem prekvapeni
    [odkaz]
    celkova skoda necelych 4500, takze se spoluucasti 5000 z pojistovny nic nevytahnu :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  11:11

    « Re: Re: Re:

    inak mam jedno Merianie Xsary piccaso 2.0HDI a ta pri rychosti 155kW produkovala stratu 14kW a zdalo sa mi to vela a nakoniec to bol pekny vysledok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.05  11:00

    « Re: Re:

    tv: Nejedná se žádnou hypotetickou konstantu ztrát, ale o jejich skutečné měření. Ale jak, to se mě neptej - já to nevím.
    Jinak měření opravdu probíhá na 4. převodový stupeň, tedy alespoň v případě mechanické pětistupňové převodovky. Motor se rozbíhá pod zatížením prakticky od volnoběhu až do max. otáček, kdy to utne omezovač. V případě absence omezovače netuším...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  11:00

    « Re: Re:

    inac tie realne krivky a tie od vyrobcu je poriadny rozdiel. Sak ten vykon skace aj koza. 6-7% pokles je uz celkom dost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  10:51

    « Re:

    to tv:
    Pozri si tento graf: [odkaz]
    Je to tam pekne nakreslene, podla rychlosti pri danych otackach usudzujem, ze to bolo na IV. prevodovy stupen.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.05  10:45

    « Bez nadpisu

    To znamena, ze ten max. vykon skusaju na 5. prevodovom stupni? A teda zakazdym meranim meraju stratovy vykon? A prejdu cele spektrum rychlosti od min. po max.?
    Mitsi: tomu rozumiem, ze sa vykon motoru dopocitava z nameraneho na kolesach + straty. A prave preto sa pytam, ako a ci meraju tie straty, lebo ak by ich nemerali, iba uvazovali s dajakou konstantou, tak potom by to cele meranie bolo nanic, lebo taku konstantu si moze kazdy vymysliet aku chce. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.05  17:38

    « Re: Re:

    17 kW stratoveho vykonu sa moze zdat vela, ale naozaj ide iba o emocionalny pocit. Uvedomte si,ze to je pri rychlosti 150 kmph a je tam zaratane aj valive trenie pneumatik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.05  16:53

    « Re:

    tv: Jak jsem napsal - brzda "měří" výkon na kolech a "měří" tzv. ztrátový výkon, zatímco výkon motoru pouze "dopočítává".
    K přesnému odměření výkonu motoru slouží motorová brzda/stolice, což samozřejmě nejde jinak, než na vymontovaném motoru s množstvím tomu danému motoru specificky přizpůsobeného příslušenství (chlazení, přívod paliva, elektroinstalace, výfuk atd.).
    Jinak ztráty mého vozu dosahovaly při opakovaných měřeních nějakých 26kW (při výkonu motoru 110kW), a to zj. "díky" jinak dimenzovanému převodnému ústrojí a širším gumám (se zimními gumami byly ztráty menší). Takže těch 17kW považuji za zcela odpovídající hodnotu.
    PS: Já jsem měl na mysli, že v konečném důsledku je mnohem důležitější, kolik výkonu se dostane až na vozovku, než kolik výkonu vyrobí motor. Tedy jít cestou omezení ztrát je dokonce ještě lepší, než "tunit" motor. A základním prvkem omezení ztrát je montáž "galusek"... :P
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…