Zkušenosti s Fabia 1.2 HTP

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.05  11:48

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    To Miro:já myslím,že na hádání o slovíčka máme parlamenty.Tvrdím jedno-ve městě je Fabie na spotřebu velmi dobrá,mimo město nic moc.Jinak pokud si projdeš i testy tak zjistíš to samé.Jinak ve verzi kombi je váhově dost blízko Meganu.Jinak nevěřím na 100koňové auta které jezdí po městě za 6 litrů/mimo TDI a pod/.Zas mám dost známých kteří vlasní různé auta a nemusí nikomu nic dokazovat v nesmyslných dozkuzích na webu.Nevěřím na Megana 1,6 který bude stabilně jezdit v přecpaných městech pod 7 litrů.Občas se to může v ideálních podmínkách podařit,taky se mi jednou mimo město podařilo při úsporné jízdě průměr 4.2 litru,ale jenom jednou.Za první takovým stylem nejezdím/skoušel jsem pro zajímavost/za druhé ideální podmínky.
    Jinak metodika měření spotřeby-je to dle nějaké normy-všechny autom.používají stejnou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.05  11:38

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    to Miro:
    este raz: spotreba aut v triede fabia 1.2 je od 5.5 do 6.3 litra, v tomto rozsahu sa tazko diskutuje o uspornosti-zravosti
    porovnanie s puntom 1.2 16V - ano je to dobry motor so slusnou spotrebou, btw je aktualne v ponuke ?
    ALE punto vazi cca 940 kg Fabia cca 1140 kg, cize Fabia je o cca 20 % tazsia, co sa musi prejavit na spotrebe a dynamike, jednoducho ak by si ten motor z Punta dal do Fabie, tak bude mat najma v meste vyssiu spotrebu ako v Punte
    ak to hodnotis ako celok, tak fabia combi s udavanou priemernou spotrebou 6 l/100 km je +- v priemere svojej triedy, cize auto ako take ma spotrebu +- priemer v triede, motor ako taky je vzhladom na hmotnost auta usporny
    ta hmotnost je z hladiska spotreby nevyhoda, z hladiska bezpecnosti vyhoda, hadaj ako to dopadne, ked sa stretne 940 kg punto s 1140 kg Fabiou, resp 2.5 hviezdickovy CIVIC s rovnako tazkou 4 hviezdickovou Fabiou.
    pokial porovnate najuspornejsie auta v triede s Fabiou 1.2, tak Fabia ma o cca 0.5 l/100 km vyssiu spotrebu, v realnych cislach je to cca 20 000 Sk na 100 000 km, cize pre cloveka, ktori najazdi 20 000 km/rok je to 4 000 Sk/rok, co je zanedbatelne s ostatnymi nakladmi na auto
    ad papierove spotreby od vyrobcu - no je to prave jedina vec, podla ktorej mozes porovnavat, vsetci vyrobcovia pouzivaju rovnaku metodiku danu smernicami EU
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.05  11:12

    « Re: Re: Re: Re:

    fero1234: ono si myslim ze tu ide o to, ze to auto je jednoducho priemer a prezentuje sa ako usporne, co podla testou co tu bol link, tak tomu tak nieje. Ono to mas zrejme z tych testou, kde povedia ake je to usporne. Co je normal, co je usporne a co je zrave ? Definuj a potom sa mozeme bavit, ci ta 1.2 je usporna. Ja to vidim ako sprostu reklamu a ta 1.2 je proste obycajny motor a nic extra. Skus to porovnat s puntom 1.2 16v. Ta R 1.6 je brutalne usporna ak to porovnam s motorom favorita a tak budem o tom motore prehlasovat, ze je najuspornejsi ci usporny. Neporovnavam jablka s hruskami. Proste je uspornejsi a nezalezi na tom, ze favorit je zastarali, a ja neviem co este.
    A s tymi vahami aut je to tiez osemetne, lebo vravite ze fabia 1.2 je usporna, ice ako celok. Teda voci komu je to auto usporne ? Alebovoci komu ? A papierove spotreby od vyrobcu ? Tazko porovnavat, myslim ze kazdy m inu metodiku merania, alebo lepsie nie kazdy ma rovnaku. Ford ma presne napisane, ako sa uvedene spotreby meraju. Skus si to precitat a skus ist ich styom a zreferuj.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.05  10:32

    « Re: Re: Re:

    Pokusim sa o par dalsich komentarov:
    uz chapem, preco na vsetchych forach a aj v beznom zivote vznika tolko problemov, ludia si nedaju ani trocha namahy, aby sa vymanili zo svojich "pocitov" a diskutovali aspon trocha objektivne
    dalej mam taky pocit, ze vela ludi tu nema technicke vzdelanie, pretoze potom by nemohli porovnavat hrusky s jablkami (ja mam na Megane takuto spotrebu, ja na Civicu takuto, a jazdil som na Fabii 600 km a mal som takuto strasne vysoku spotrebu), pokial by ste robili nejake merania, tak by ste vedeli, ze musite zabezpecit rovnake podmieky, meranie sa vykonava niekolko krat, a potom sa to vyhodnodzuje statistickymi metodami.
    ad spotreba:
    no pokial si vsimnete v mojich predoslych prispevkoch, tak spotreba aut s rozdielom vykonov radovo 100-vky percent a s rozdielom triedy sa mimo mesta lisi radovo o 10%-15 %
    (fabia 1.2 47 kW - 5.1,
    Civic 1.5 85 kW - 5.5
    Megane 1.6 83 kW-5.7,
    Laguna 2.0T 150 kW -6.6
    Potom ak niekto ma "pocit" ze Fabia 1.2 47 kW by mala mimo mesta spotrebovat o minimalne cca 1.5 litra menej ako jeho Megane je uplne mimo, a ak na zaklade tohto pocitu zistime, ze Fabia spotrebuje iba o trocha menej, tak hend mame prispevok do diskusie, ze Fabia vobec nie je usporna.
    ad uspornost motora 1.2
    no pokial by ste si dali trosku roboty, tak by ste zistili, ze v triede aut, do ktorej patri Fabia 1.2 sa spotreba najuspornejsieho a najzravejsieho modelu lisi o cca 0.8 l od cca 5.5 do cca 6.3, cize uspornost motora sa mera v radovo decilitroch. ALE dobre vieme, ze externe vplyvy (pocasie, vozovka, rychlost, sposob jazdy, tlak pneu, obsadenie vozidla) dokaze sposobit rozdiel spotreby radovo v litroch, cize z tohto je jasne, ze sa kludne vyskytne situacia, kedy ma niekto s najzravejsim motorom spotrebu nizsiu ako niekto s najuspornejsim motorom, a hned je ohen na streche. Nieco podobne plati aj o porovnavani spotreby medzi roznymi triedami aut.
    Ja som nikdy netvrdil, ze Fabia 1.2 ma najuspornejsi motor, tvrdim, ze je usporny, ale to neznamena, ze sa snim neda ist neusporne.
    Dalsim vyznamnym faktorom, ktory ovplyvnuje dynamiku a hospodarnost Fabie 1.2 je hmotnost. Fabia je najtazie auto vo svojej triede. Vybaveny kombik 1.2 ma cca 1140 kg. Megane 1.6 vazi iba o cca 30 kg viac !!! Civic 1.5 vazi cca 1095 kg, cize je lahsi aako Fabia !!!
    Ak si uvedomite, ze oproti vacsine konkurentov je Fabia o cca 10-20% tazsia, a kvoli tomu ma kratke sprevodovanie, tak potom vam musi byt jasne, ze ten motor je usporny.
    btw sprevodovanie - 80-120 na V. stupen Fabia-16.6 s, Jazz 25.3 s, Fiesta 28.1s
    ad ceny nahradnych dielov:no xpalo, toto asi ani nezasluzi komentar, precitas si porovnanie 5 dielov (nieco je lacnejsie, nieco drahsie) a ak fabia ma nieco o 5 % drahsie, tak suverennie prehlasis, ze Fabia ma drahsie diely, tu uz je len objektivita
    ad ceny servisnych prehliadok - keby si to cital poriadne, tak by si sa docital, ze vymena oleja v oficialnom servise renaulte v BA stoji cca 5000, v Topolcanoch cca 2600, podobne to bude aj so skodovkou, ak je fabia po zaruke, tak olej s filtrom ma za 1000 Sk, cize celkove naklady na vymenu oleja mas cca 1500 Sk, a servis mas v kazdej *, takze laskavo sa pokus o trosku objektivity
    ad spolahlivost - no subjektine - vo firme mame 4 fabie (2x MPI - cca 60 000 km, 2x HTP - cca 7 000 km) v MPI bolo menene ulozenie tyciek stabilizatora, inak ziadny problem, s htp ziadny problem
    objektivne-na slovensku sa preda cca 10-20 krat viac fabii ako civicov, meganov a neviem coho. Cize aj keby boli ostatne auta 2-krat problemovejsie, stale je 5-krat vyssia pravdepodobnost, ze stretnete niekoho, kto ma problem s Fabiou, netvrdim, ze su to najspolahlivesjie auta, ale trocha objektivity by opat nazaskodilo.
    ad fabia combi 1.2 do mesta-no tento argument som pouzil, kedze luf tu rozoberal, otazku, ze jeho megane mimo mesta zerie +- to iste ako fabia 1.2. Ja som mu argumentoval, ze rozdiel sa prejavi v meste. To, ze je Fabia 1.2 urcena najma do mesta neznamena, ze s nou nemozes ist do Chorvatska. Max rychlost ma 160 kmph. Nemas prebytok vykonu, ale da sa tym v pohode jazdit. Mne sa kufor aj v meste zisiel x-krat, a cca raz mesacne spravit 1000 km po slovensku s plnym kufrom.
    ad ojazdeny japonec vs nova fabia - ja nemam nic proti 3-rocnemu jazdenemu japoncovi, ale mam problem s 10-rocnym civicom :-)
    ad poloautomaticka klima-
    manualna klima - zapnes, ide na stale na plne gule, teplotu regulujes primiesavanim tepleho vzducuu
    polo-automat(climatic) - klima udrzuje nastavenu teplotu na vystupe, kompresor ma modulovatelny vykon (cize odobera tolko vykonu, kolko potrebuje), smer a rychlost ventilatorov regulujem manualne
    automat(climatronic) - nastavis teplotu a o nic sa nestara, klima udrzuje nastavenu teplotu V AUTE
    no pokusil som sa o moj pohlad na vec, snazil som sa byt objektivny a vtedy su tie prispevky trocha dlhsie, takze neviem, ci to niekto cita. Je jednoduche tu napisat nejaky nazor bez argumentov.
    neviem, kolko ste najazdili na Fabii, ze ju tak kritizujete, ja mam na MPI cca 65 000 km so spotrebou cca 7.2,na Civicu 1.5 mam spravenych cca 25 000 km, s priemernou spotrebou 6.5 litra na Fabii 1.2 HTP cca 7000 km so spotrebou 6 litrov, jazdene v +- tych istych podmienkach
    este pre porovnanie udavane spotreby
    Civic 1.5 VTEC:
    mimo mesta -5.5, mesto -8.1, priemer -6.5
    Fabia 1.2 HTP
    mimo mesta -5.1, mesto -7,7, priemer -6.0
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.05  08:38

    « Re: Re:

    paulz: to ja Megana osobne moc nedoporucujem, ale tu bola hadam ina diskusia, niekde na zaciatku. Jednalo sa o motor, ten sa moc nekazi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  22:08

    « Re:

    To Luf:musíš uznat,že slevy na Megane sedan jsou až podezřelé.Jinak slevy dávají všechny automobilky,ale žádnou takovou další u nových aut /dokonce na objednávku neznám.
    Co se týče spotřeby u 1.2 HTP většina tady píše celkem reálné spotřeby,nějakých zazračných jsem si nevšiml.Přesvědčovat někoho jaké je výhodné koupit Megana je sice pěkné,ale třeba já jsem měl čekat dva roky až Francouzští šmejdi laskavě zrazí 125000 kč ze 450 000?Taková cenová politika vzbuzuje odpor.Třeba Tobě to udělá radost ,až s Tvého typu auta zlevní 30% a zjistíš,že jsi ho koupil nesmyslně draho.
    Jinak pokud si člověk přečte stížnosti na servisy Renaultu,při počtu nových Meganů je problémů dost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  21:13

    « Bez nadpisu

    paulz - co sa da na tie tvoje zlavy povedat? Jedina automobilka, ktora je schopna predavat stary a subezne novy model za skoro rovnake ceny je... Ja predsa nemozem za to, ze vsetci vyrobcovia (ano, sleduj trosku trh, VSETCI DAVAJU ZLAVY) davaju zlavy okrem VW group. Len aby im nenaprsalo do nosa ;-)
    Denno-denne jazdim okolo predajcu Skody, uz asi pol roka ma na parkovisku stale tie iste Fabie s velkym napisom zlava 30000CZK. A z nich za tu dobu ubudla mozno jedna, ale asi ani to nie. Ak im nevadi, ze tam takto starnu, je to ich problem.
    BTW s tym Coltom som tuto trasu este nesiel. Ale osobne som videl na PP priemernu spotrebu za ~300km 4.2l!!! A netvrd mi, ze isliel stale dolu kopcom :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  18:26

    « Re: Re:

    To Luf:a Ty jsi jel v Mits.Colt pod pět litrů?Vážně si myslíš,že kdyby jsi jel stejnou trasu s M.Colt a dosáhl by jsi takové spotřeby?
    Jinak co se týče sedaček,každému nevyhovuje všechno.
    Tak mi vysvětli proč Renault dává nyní takové slevy na sedany-nešťastník co si ho koupil před pár měsíci musí být na infarkt.Sleva ze 450 000kč na 325000kč u nového auta.....Asi mají v Renaultu rádi lidi...kteří jsou ve správný okamžik na správném místě.
    Jinak jsem taky viděl test na VW 2,0FSI,třeba se tady nějaký majitel přihlásí a bude tvrdit,že všechny ostatní jsou nevýkonné a žravé auto/nejvíc R.1,6-protože na svůj objem a výkon strašně žere.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.05  17:13

    « Re:

    ferinko, skus si zabrowsovat aj do inych for... hned pod tymto napr. zistis ze poloautomaticka klima je vlastne manual ako som tvrdil ja, a ze sa fabia sere a stoji to kurwa prachy, a ze polovicu veci ti na zaruku neuznaju, tak tu netlac kaleraby.... neverim ze jazdis na sluzobnej fabii, podla mna ju mas ty, tvoj fotrik aj dedo, mozno frajerka, inak by si ju tak neobhajoval...do * aj s celym koncernom, predrazene nespolahlive kramy, ktore stale tazia zo svojej niekdajsej slavy a debility ludi, nastastie sa to zacina obracat, VW-nu sa v poslednom polroku znizil predaj a jak v DE tak u nas sa to na cestach zacina coraz viac hemzit japoncami, uz castejsie vidim novy avensis, corolu, accord, swift, colt... nielen ti chladne nemecke krabice...ktorych majitelia naivne ziju v tom, ze maju najsamplepsie auta na svete a 90% z nich sa tak aj sprava a jazdia jak prasce - aj to je dovod, preco nenavidim koncern
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.05  16:45

    « Bez nadpisu

    fero ty uz si fakt jak arab na trhu. SCESTNE JE TVRDIT ZE FABIA 1.2 HTP JE USPORNE AUTO (ked su aj uspornejsie s podstatne vyssim vykonom, a nie je podstatne ci sa jedna o stary civic alebo novy megan)
    SCESTNE JE TVRDIT ZE FABIA JE LACNA NA PREVADZKU (ked su na nu drahe garancky a drahsie diely ako na japoske(yaris) a nemecke (ibiza, opel) diely
    SCESTNE JE ARGUMENTOVAT TYM ZE JE NAVRHNUTA DO MESTA (v tom pripade je nepochopitelny ten kokotsky ruksak na chrbte, ktory koneckoncov az tak velky (rozumej efektne vyuzitelny) vobec nie je
    A SCESTNE JE TVRDIT ZE JE SPOLAHLIVA ked vacsina z majitelov doteraz nema nabehanych ani 50tkm a dovoluju si tvrdit ze je spolahliva??? ked budu mat 150-200 tkm, nech to skusia tvrdit znova. Zatial nepoznam ani jedneho majitela oktavky, golfa, 1.4 fabie ktory po tychto km nezmenil nazor. V mojom okoli vsetci po tychto skusenostiach presli a prechadzaju na corolly, accordy, avensis, swift atd....
    takuto koncernovu ofenzivu som na tomto webe veru necakal.
    fero, pozeras len predajnu cenu vers. vybava... ale skus si to zratat vsetko, scitaj si naklady na palivo, platnicky, kotuce, tlmice, (skus ist do takych detailov, ake gumy montuju v prvovyrobe), prirataj si vymeny oleja (kolko lt.) filtre a zistis ze po 50tkm si zaplatil tolko, ze si si mohol doplatit na almeru/corollu a bol by si na tom istom. S tym ze by si auto nebol nuteny po 100tkm predat, ale vydrzalo by ti 3x dlhsie s tymi istymi nakladmy na udrzbu. pokial nemas na to, aby si si to kilo/dve doplatil, JE SCESTNE TVRDIT, ze 3rocne ojazdene japonske auto strednej triedy v plnej vybave je horsia kupa ako nova 1.2HTP
    keby som ja mal dat kazdych 15.000km /5-7000 Sk/ tak ako ty davas na garanckach fabie, tak by som mal za rok na aute vsetky diely nove...nehovorim o strate hodnoty pri naslednom predaji!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  16:26

    « Re:

    takze pridam dalsie porovnania spotreby mimo mesta:
    Colt 1.1 55 kW - 4.6
    Honda Jazz 57 kW - 4.7
    Fabia 1.2 47 kW - 5.1
    Fabia 1.4 55 kW - 5.3
    Fabia 1.4 74 kW - 5.4
    Megane 1.4 72 kW - 5.6
    Megane 1.6 83 kW - 5.7
    Accord 2.0 114 kW - 6.2
    Laguna 2.0T 150 kW - 6.6
    Accord 2.4 140 kW - 6.9
    tie spotreby sa vzhladom na obrovsky rozdiel vykonov az tak nelisia, kedze megane ma oproti Fabii o cca 80 % vyssi vykon, spotrebu ma o cca 12 % vyssiu, Laguna ma oproti Meganu o cca 80 % vyssi vykon, spotrebu ma o cca 15 % vyssiu
    cize aj ja by som mohol argumentovat, ze tvoj Megane 1.6 ma ovela horsi pomer vykon/spotreba ako laguna 150 kW
    jednoducho ako som povedal, pri "rozumnej" jazde mimo mesto sa tie spotreby velmi nelisia, lebo fyzika
    pri tej Maxime je vyssie, lebo je to 6-valec, cize ma vyssie pasivne odpory v motore
    btw ten Colt vyzera byt naozaj vydarene auticko :-)
    to xpalo % luf: pisem to po x-ty krat, je trochu ujete porovnavat Fabiu 1.2 s Megane combi 1.6 115k a s 10-rocnym Civicom 1.5 90k, nemyslite ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  15:50

    « Bez nadpisu

    to paulz - cakal som 5, pretoze fora su plne ludi, co tvrdia, ze jazdia za 5, ja za to nemozem. Ale Mitsubishi Colt do dokaze. Taktiez 3 valec a objem velmi podobny HTP. BTW podla tvojej teorie by mala tolko isto brat aj Maxima 3.0 (hmotnost cca. 1300kg, hooodne dlhe sprevodovanie). Ale ona si zoberie 8.5 na tejto trase.
    Ad sedacky - operadlo je kratke, tlacilo ma do lopatiek. Sedak prilis tvrdy a bolela ma z neho kostrc. O polohe za volantom som nepisal ani slovo, tak mi vcelku vyhovovala, iba som mal trosku kratku ruku k radiacej pake (BTW jej hlavica mohla byt tak 2x vacsia, ten knipel sa neda poriadne uchytit).
    Ad porovanie cien - toto boli dve konkretne ponuky, nad ktorymi sa uvazovalo. Ci je zlava 120t alebo nic je nerelevantne. O nepredajnosti Meganov svedci aj to, ze dodacia doba bola 6 tyzdnov a na vyber boli uz iba tri mozne auta. Dalsie az za 3 mesiace. Naproti tomu Fabiu stiahli z ineho salonu do druheho dna ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  15:49

    « Re:

    no HTP neni konstruovano pro zatez 70t km rocne a z toho tak polovina po dalnici... Jen idiot by pri tehle zatezi koupil HTP, to je samozrejme jasne. Jezdim prevazne ve meste a primestsky provoz takze HTP je pro me jak delane.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.05  15:31

    « Bez nadpisu

    mam 90k auto (1.5), denne jazdim 30km dialnica - 50-200km po meste - 30 km dialnica a dlhodobu spotrebu (80.000km) mam 6.2 l/100 km (pisem si knihu jazd, je to presnejsie ako hocijaky PP).
    Nesnazim sa setrit, svedci o tom napriklad pravidelna vymena platniciek po 20.000km, viac mi nevydrzia, po dialnici jazdim 140-180, v meste ako sa da (vacsinou chcem byt vsade prvy :)), ked chcem predbiehat, tak musim tocit min.4000, a taham casto az po 6500rpm. asi v zivote som nesiel dlhodobejsie 70-80, okrem nejakych zapch a kolon. PRI TOMTO STYLE MAM NIZSIU (PRE RYPALOV POROVNATELNU) spotrebu, pricom v HTP sa neda si jazdu uzivat. Aj ked najzdim 70-80tkm rocne, kazdy jeden km si uzivam a tesim sa nan. o toto ti koncernovi fanatici prichadzaju. oni sa totiz len presuvaju... a davaju bacha na plynovy pedal...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  15:13

    « Re: Re: Re: Re: 4 zed

    no tak tu sa hadam potvrdili lufove slova, ze cena a vykon HTP niesu take pekne. To auto ma snad v kazdom rezime horsiu spotrebu ako mam ja a to na dialnici mi to teda zere,proti lufovi :-) Ked to pri 90 zhltne 1.2 5,6l, tak tazko dosiahne mimomestsky priemer 5,1 ak nebudes brzdou premavky rpi 70-80km rychlosti!! A to vravime o zabehnutej 1.2. Na ochranu uz len to, ze nepisu podla coho tu spotrebu merali, a auto mohlo byt nepodarok. Inak ak ma niekto tak uzasnu spotrebu, tak to moze byt aj tym, ze sa casto vezie za druhym. To dokaze prilepsit aj 20% Osobne som tak za jednym znamim ( 1,2 HTP) siel asi 20km a schvalne resetol PP pri vyjazde z deniny a pri vjazde kukol na PP. 5,0l pri priemernej rychlosti 96km/h co tacho je 100km/h. Takze tolko k objektivite niektorych prispevkov o spotrebe. Za Kamionom sa da ist za 5l aj pri 110km/h a s benzinom, nielen s TD :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.05  14:57

    « Re: Re: Re: 4 zed

    paulz: tym odkazom na autoserver si si dost nasral do vlastneho hniezda, lebo ked si pozres aj tie dalsie tabulky, tak zistis ze 1.2HTP ma okrem ineho 1. vsetky nahradne diely drahsie ako konkurencia (okrem olejoveho a vzduchoveho filtra), 2. najvyssiu nameranu spotrebu oproti konkurencii ! :-) vo vsetkych rezimoch!
    co sa tyka ceny fabie, ano je najnizsia, ale je verejnym tajomstvom, ze slovaci a cesi nevedia ratat 1+1, tak koncernovy marketing nastavil cenu fabie (a vobec skodovky) a kvalitu vyroby tak, aby si usetrenu sumu pri kupe auta zaplatil dodatocne na nahradnych dieloch a opravach :)
    To ze skoda je lacna platilo za cervenych a maximalne tak po dobu, kedy zacinala felda, ale uz davno to neplati!
    len blbec si moze mysliet, ze kupi kvalitne auto za najnizsiu cenu zo vsetkych znaciek (po dacii a thalii)
    dalsi blbec sa uspokoji s parkovacimi senzormi (v hodnote 500Sk), a podobnymi srackami typu radio s CD a 10timi repro (v skutocnosti radio v hodnote 1500 SK za cenu 20.000, a repro ratane nie ako celky ale menice pre jednotlive pasma ako samostatne repro) BTW, ja mam v aute 14!!! repro (v skutocnosti 4x3 pasma + 2x wofer, radio za 20cku, k tomu 2x zosik) a furt mam pocit ze mi to hraje na * :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  14:35

    « Re: Re: 4 zed

    to paulz:
    No motor v Honde Jazz je uzasny, tie namereane pruzne zrychlenia ma oproti 1.2 HTP podstatne horsie kvoli sprevodovaniu. Fabia 1.2 je sprevodovana nakratko, v meste do cca 80 kmph je subjektivne velmi ziva.
    V pruznom zrychleni 80-120 na V. stupen je Fabia podstatne lepsia, je to vykupene tym, ze na dialnici tocis vysoke otacky -> vyssia spotreba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  14:16

    « Re: 4 zed

    Dik, dam vedet, jak dopadnu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  14:14

    « Honda Jazz+1.2HTP

    Jinak pořád někde čtu jaká je Honda Jazz 1.2 užasná a jak 1.2HTP nejede tady si můžete přečíst test kde je i změřené zrychlení/ne udávané!!!/
    [odkaz]
    Omyl Honda Jazz zrovna tady není dodám.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  14:05

    « Bez nadpisu

    Lo Luf:já nevím ale očekávat mimo město spotřebu
    u 1.2 proti 1.6 při normální jízdě o 2 litry menší to snad nemyslíš vážně....Jinak se tady srovnávají ceny v zoufalých prakticky výprodejích u Renaultu s normálními cenami u škodovky.Že jsou Megany sedany prodávány se 120 000 slevavami taky bohužel vypovídá o kvalitě a prodejnosti.Jinak jsou to ceny samozřejmě dobré,ale jenom díky tomu,že se neprodávají.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…