Zkušenosti s Fabia 1.2 HTP

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.05  14:19

    « Re: Re: Spotřeba s cykl. koly na střeše

    Hlavně rychle zapomeň na to, že s tím pojedeš rychle: odpor vzduchu je tak obrovský, že to prostě nejde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.05  13:11

    « Re: Spotřeba s cykl. koly na střeše

    niekde sa tusim pisalo ze + cca1,5l
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.05  12:56

    « Spotřeba s cykl. koly na střeše

    Máte někdo zkušenost kolik si zhruba vezme 1.2 když bych vezl 2 - 3 kola na střeše? (třeba při 90, při 120km/h)? Dík za info.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  18:44

    « Bez nadpisu

    BTW cez vikend som sa bavil s kamaratom z Francuzska. Narodilo sa im babo a tak potrebuju vacsie auto. A bol dost nestastny z toho, ze Toyota nema teraz ziadnu zlavu na Avensis, zatial co ine automobilky maju zlavy dost vyrazne (napr. Citroen az 3000EUR). A nasimi zlavami na Megany/Laguny bol prekvapeny, u nich sa teraz predavaju za normalnu cenu. Avensis je u nas tiez predavany so zlavou. Svedci to o niecom? IMHO nie, su to normalne akcie na podporu predaja, ziskanie trhoveho podielu alebo kto vie na co...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  16:39

    « Re:

    luf: ale takto to zrovnavat nemozes. U aut nieje bezne zlacnovanie ako u elektroniky a vyslych noviniek :-). Mas pravdu s tym myslenim, niesme nauceny obchodovat. To je fakt a sme dovercivi a nechame sa nachytat na keci. Drviva vacsina sa ucime na vlastnych chybach, skusenostiach, toto v skole neucili :-)
    Ale aj tak sa mi ta politika zda divna. Keby aspon koncila vyroba a prichadzal novy model, pochopim to. Aj ked, podla predajov sa Renaultu u nas posledne roky prestava darit, takze ked to je dovod, nieje na co nadavat a mi co sme kupili skor mame smolu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  16:14

    « Bez nadpisu

    paulz - socialisticke myslenie este nevymrelo ;-). Ochrana investicii je pojem z marxizmu-leninizmu, nie? Proste mal ten clovek smolu, ze kupil pred akciou. To sa stava a nadavanim na Renault si nepomoze, robia to bezne vsetci vyrobcovia. Co mam povedat na to, ze NB, ktory som kupil pred 2 rokmi za tazke peniaze dnes mozem iba ak darovat? Ze plazmove telky zlacneli za rok na 1/4 povodnej ceny, ze som kupil Pampersky za 500 a druhy den boli za 350 atd. Vsetci ste nadrzani na zlavy a akcie, ale ak sa do nej netrafite, uz sa cely svet otocil proti vam?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  12:23

    « Re: Re: Zlavy na Megane

    To Miro:týkalo se to Renaultu sedanu 1.4 s klimou,a velice solidní výbavou,samozřejmě s 1.6 je lepší,ale tam šlo hlavně o tu slevu,která vycházela díky klimě ještě o něco víc než 125 000kč,která byla minulý měsíc tj.1.4 sedan 6AB a pod. za 325 000kč/ale bez klimy.1.6 byla myslím příplatek 25000kč.
    To Luf:jestli najdu link na toho člověka co si koupil sedana s lehkou slevou já Ti ho pošlu.Můžeš mu vysvětlit,že je to jenom o závisti,cenová politika Renaultu je OK a koeckonců jakých blbých 80 000kč o které během dvou měsíců přišel.Mohl třeba vyhořet a to by bylo horší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  12:05

    « Re: Zlavy na Megane

    luf: ale toto si myslim nieje len o zavisti. To je nieco ako minuly rok s poistkami. Ceny od buka do buka. Plus si ivedom, ze by ta to trapilo, keby si to auto teraz musel predat a odratavas 100t za vek a 100t. za zlavu. A penazi by si nemal na rozdavanie. To nemusi byt len o zavisti :-). Ale u nas to vychadza na realnu zlavu 55t z cien na zaciatku 2004. Ale ako tu pisu, je to divna cenova politika, ked si take brutalne zlavy. Vediet tak skutocny dovod. V cechach so videl na Megane zlavu od 60 do 110t. A auto co mam ja aj tak vychadza na dakych cca 500tkc, takze ako pise luf, 350 a auto v plnej vybave, to je blbost :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  12:01

    « Re: Zlavy na Megane

    To Luf:shrneme to,poučení jen blbec kupuje nového Renaulta pokud není sleva aspoň 100 000.Tak jsi to myslel?
    Jinak cenová politika Ranaultu je zajímavá nejen u sedanů,zkrátka si člověk musí počkat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  11:41

    « Zlavy na Megane

    paulz - mam taky pocit, ze zlavy sa tykaju iba verzie sedan. A to sa da velmi jednoducho vysvetlit: sedany sa robia v turecku -> turecko robi auta primarne urcene pre vychodne trhy (Megane sedan, Thalia), pretoze sedany v tejto triede sa na zapad od nas prilis nepredavaju -> Megane sedan sa nepredava tak dobre, ako marketing predpokladal (mozno podcenili fakt, ze aj vychodne trhy dozrievaju) => aby nemuseli znizovat vyrobu, znizia cenu aby podporili jeho predajnost.
    BTW 350t nie je auto ani zdaleka v plnej vybave, chyba mu tam poriadna kopa veci, okrem ineho aj normalny motor, 80PS na take auto je taky isty horor ako Fabia kombi HTP.
    PS Vies cim to je, ze mi zlavy vobec nevadia a netriafa ma slak, ze niekto moze mat auto ako mam ja o peknu kopku penazi menej? Asi iba tak velmi nezavidim ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  10:23

    « Re: Re: Fero123

    To Jarouš:čím těžší auto tím musí mít větší deformační zóny.Při nárazu do pevné překážky Punto a Fabie dopadnou zhruba stejně.Pokud se potkají v čelním nárazu hádej co dopadne líp,samozřejmě to těžší/Fabie/která díky své větší hmotnosti má větší deformační zóny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  10:06

    « Re: Fero123

    to Jarous:
    nove BMW 5 ma v celnom a bocnom naraze PRESNE rovnaky vysledok ako Punto (11 a 16 bodov)
    cize podla teba pri celnom naraze (BMW 5 sa zrazi s Puntom) bude riziko zranenia v oboch autach rovnake ?
    pozri si moje prispevky v tomto fore
    [odkaz]
    je to tam vysvetlene, hmotnost ma dolezity vplyv na bezpecnost pri vzajomnej zrazke
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.05  10:00

    « Kvalita plastů přístrojové desky

    Docela mne překvapilo, že se všude píše o super kvalitě plastů (technologie slush nebo tak něco) a přitom, když jsem občas při vylézání z auta lehce zavadil klíčem o desku pod zapínáním světel, tak mi tam vždy zůstal světlý šrám. Čím to ošetřujete?
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.08.05  19:20

    « 1.2 HTP

    Vážení, abych odvedl trochu řeč od porovnávání 1.2 HTP s jinými auty (čehož se již odmítám zůčastnit), podělím se s vámi o zážitky z cesty na dovolenou do Itálie s Fabií 1.2 HTP 47Kw Elegance.
    Jeli jsme 2 auta - jako druhá byla Zafira 1.6. Trasa vedla na Dolní Dvořiště, Linz, Salzburg, KitzSteinHorn,Lienz,Cortina d'Ampezzo, Marmelade a cílové letovisko na pobřeží, zpátky potom podobnými podmínkami. Obsazení aut cca stejné 2 lidi +děcko +nabouchanej kufr....cca celkem 300-350 Kg.
    Na okreskách a dálnicích naprosto bez problémů i co se týče předjíždění do kopce na 4 nebo 5 rychlost. V horách už to bylo samozřejmě jinak, ale to se dalo čekat. Oba vozy jinak zpřevodované, jiné objemy motorů a výkony. Zatímco u Zafiry se jezdilo hlavně na 3 rychlostní stupeň a do kolen za 2 šla prý jen párkrát >:D , u Fábky veškerá jízda do kopců v Alpách (hlavně v okolí Cotriny a po "Marmeládě") probíhala na 2 a 3 kvalt, pouze jednou, vinou sakrazpropadenýhoparchantalufťáckýho karavanu >:-[] ,jsem musel pokorně na 20m zařadit 1 rychlost :roll: :*) , protože otáčky na 2 klesly na 1,5k a já nechtěl Fábku trápit.
    Celková průměrná spotřeba dle PP (na dálnicích 140 kmph tacho, na okreskách 100-110 kmph tacho) včetně hor 6.3 l/100km, spotřeba v horách 7.2 l/100km. Pro ty, kteří to v Alpách z auta moc neznají jen pro ilustraci: stoupání a klesání i 20% a při jízdě z kopce na odlehčení brzd 2 kvalt vyletí z 3k ot/min na 5K ot/min za cca 5 vteřin.
    Závěr: HTPčko není určené do hor, což je známo předem, ale i tam si dokáže poradit a výsledná spotřeba není i tam nijak hrozná, otázka jiná je, co na to motor pokud by se stali podobné výlety pravidlem.... :shock: 8-s .
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 14.08.05  13:55

    « Fero123

    To Tvoje příkladné porovnávání bezpečnosti Punta s Fábií je trochu zcestné. Obě auta mají výsledky Crash testu naprosto shodné, takže výsledek by byl 50:50.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.08.05  10:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    No nafťáky jsou u Fabií nesmyslně drahé,ještě max.cenově ujde benzin 1.4 55KW.Dál je už asi lépe se poohlédnout po Oktávce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.08.05  09:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Jo, ale to se dostávám jinam s cenou - to už opravdu nemohu zvládnout :-(
    Elegance, Combi -
    1,2 HTP - 358 000,
    1,4 TDI - 438 000,
    1,9 TDI - 468 000 Kč.
    Popravdě řečeno - za takovou cenu bych se díval po Octávce .....1/2 mega se mi fakt zdá moc .:-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.05  22:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    To Miro:s tou slevou na Megana sedana,přečetl jsem to někdě v dizkuzi.Říkám si blbost,jdu se podívat na stránky pár prodejců všude to bylo.Říkám si asi to jsou nějaké předváděčky,tak jsem napsal mailem do třech prodejen.Včechno na objednávku možné cokoliv objednat mi všichni odpověděli.Teď jsem tady četl u místního prodejce zase Megan sedan a už pod 350000kč i s klimou a plnou výbavou.Já nevím,ale prostě taková cenová politika/i když podle Lufa je to normální/ u žádné jiné automob.není.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.05  16:54

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    to mirecc:
    1.4 TDI - z pohladu vykonu a spotreby je to dobra volba, ale pozor na kultivovanost-hluk+vibracie, chod si to niekde vypocut a povozit sa
    je to totiz PD+trojvalec, horsia kombinacia asi ani neexistuje
    vzhladom na to, ze u nas v SR je 1.9 TDI "iba" o cca 35 000 Sk drahsi, tak si neviem predstavit dovod, preco 1.4 TDI - mimo mesta +- rovnaka spotreba ako 1.9 TDI, do mesta sa diesel nehodi
    jedine, ze by ti davali veeeelmi dobru cenu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.05  16:51

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Já nevím, raději nejmenuji firmu ani prodejce (ať si každý okusí sám), ale dojdu do autosalonu, řeknu přibližnou velikost přibližovadla, a prodejce vytasí s modely a začne to: ceník (podotýkám nový), vezme tužku a napíše - 40 000 Kč, a budeme se bavit dál - při skladovém voze dalších nejmíň 10 000 Kč !
    Na mou chabou otázku PROČ toi není v ceníku je odpověď - je "AKCE".
    Ptám se od kdy - od Nového roku ......
    Když diskutuji a říkám, že si drobet i vybírám dle ceny, na internetu, samosebou, tak prodejce řekne - máme to příkazem ....
    Tak nevím, já jsem z toho drobet roztrpčen.
    Okolo cen a ceníků je solidní zmatek, jsou různé "akce", kdo chodil okolo nového auta ví své.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…