Zkušenosti s Fabia 1.2 HTP
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
"-- skrytý --" 21.08.05 10:50
« Bez nadpisu
Tak vážení...HaTaPku jsem včera převzal...a kdo si myslí, že nejede a potřebuje šlapátka, je úplně mimo. A pokud má auto se sedmi najetými kilometry během prvního dne provozu spotřebu 6.2/100, tak to snad ani nepotřebuje komentář...jo a šlapátka tam skutečně nemám... >:-[] -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ja zasa mám s Fabiou 1,9 TDI PD pri jazde v meste dobré skúsenosti. Mám otestovanú trasu, keď nabehám cca 25 km a tom sú 2 úseky rovné cca spolu cca 6 km a inak semafory, prechody pre chodcov a podobne. Počas tých 25 km asi 7x zastavím kždá zastávka trvá cca 15-20 minút niečo vybavím a idem ďalej. A priemerná spotreba podla počítača je v lete od 4,3 do 4,8 litra. Samozrejme nejazdím "brzda-plyn" ale s lahkou nohou.
Mám ju od 4/2002, najazdené je 48.000 km -
« Re:
Neviem ci mas kociar z druhej svetovej vojny...mne moj kociar zaberie zhruba pol kufra a v pohode mi do kufra vojde vsetko co musim s malym dietatom prepravovat . Len tak naokraj nejde o "golfove palice", ale o kombinaciu ktora mi dobre posluzila ako hlboky kociar a teraz ho pouzivam ako buginu. Mam Fabiu combi rok a doteraz som nemal problem odviest nic co som potreboval. -
« Re: Spotřeba s cykl. koly na střeše
Ty kola jsou fakt pruser nejvetsi, to mi ver (u slabejch aut je pak nutnosti jet, co to da, aby to vubec jelo). Na druho stranu, kdyz jezdim s octavii tdi s kolama na strese, tak je az na dost osemetny jizdni vlastnosti auta nepoznam.) Zitra odjizdim na jachtu do HR a budu prave zjisotvat, jak se fabie combi htp popere s 500klily lidi+jidla+alkoholu :-)
PS: doufam, ze to je citelny s srpzumitelny, nebot pisu uz se zacinajim stilnoxem -
« Bez nadpisu
Souhlasím! Mám své HTP asi 8 měsíců a velká spokojenost! Trochu jiný zvuk, ale musím říct, že mi nevadí! Jinak nejede se na výkon, ale na krouťák! A ta 1.2 má "docela" slušnej krouťák. Bavím se o 47kW aby bylo jasno, 40 jsem nikdy nejel, možná že je to bída-nevím :*) Jen doufám, že motor bude spolehlivý! -
"-- skrytý --" 17.08.05 12:28
« Bez nadpisu
Já na tu svoji HaTaPku pořád čekám, takže moje praktické zkušenosti jsou pouze z testovací jízdy...ale s prominutím už mě s.re, jak se do ní zastánci jiných značek obouvaj. ¨
Na případnou odpověď předesílám, že jsem nikdy nebyl fanatickým zastáncem Škodovek, měl jsem v poměru více jiných značek aut než je Škoda.
Kurňa, kdo nechce, ať si ji nekoupí, ale ať do ní furt nemele...
Mě osobně přijde jako docela povedené auto - bavím se o Combi, protože jsem si ji vybral...i ten motor. Finance mě netlačily tolik, abych si nemohl dovolit 1.4 třeba 74kW, ale 1.2 HTP se mi skutečně zalíbil a stačí mi. Nejsem totiž zastáncem toho, že kdo jede mimo město tacho 90km/h, je brzdou provozu. 1. tu máme nějaká pravidla, 2. ty tachometry do aut nemontujou pro okrasu, 3. provoz brzdí vždy nějakej *, co mu 90 přišlo málo, a kvuli tomu, že je nasračky policajti uzavřou silnici...
A už jsem to psal...přešel jsem z 1.6 16v... -
« Bez nadpisu
BTW cez vikend som sa bavil s kamaratom z Francuzska. Narodilo sa im babo a tak potrebuju vacsie auto. A bol dost nestastny z toho, ze Toyota nema teraz ziadnu zlavu na Avensis, zatial co ine automobilky maju zlavy dost vyrazne (napr. Citroen az 3000EUR). A nasimi zlavami na Megany/Laguny bol prekvapeny, u nich sa teraz predavaju za normalnu cenu. Avensis je u nas tiez predavany so zlavou. Svedci to o niecom? IMHO nie, su to normalne akcie na podporu predaja, ziskanie trhoveho podielu alebo kto vie na co... -
« Re:
luf: ale takto to zrovnavat nemozes. U aut nieje bezne zlacnovanie ako u elektroniky a vyslych noviniek :-). Mas pravdu s tym myslenim, niesme nauceny obchodovat. To je fakt a sme dovercivi a nechame sa nachytat na keci. Drviva vacsina sa ucime na vlastnych chybach, skusenostiach, toto v skole neucili :-)
Ale aj tak sa mi ta politika zda divna. Keby aspon koncila vyroba a prichadzal novy model, pochopim to. Aj ked, podla predajov sa Renaultu u nas posledne roky prestava darit, takze ked to je dovod, nieje na co nadavat a mi co sme kupili skor mame smolu. -
« Bez nadpisu
paulz - socialisticke myslenie este nevymrelo ;-). Ochrana investicii je pojem z marxizmu-leninizmu, nie? Proste mal ten clovek smolu, ze kupil pred akciou. To sa stava a nadavanim na Renault si nepomoze, robia to bezne vsetci vyrobcovia. Co mam povedat na to, ze NB, ktory som kupil pred 2 rokmi za tazke peniaze dnes mozem iba ak darovat? Ze plazmove telky zlacneli za rok na 1/4 povodnej ceny, ze som kupil Pampersky za 500 a druhy den boli za 350 atd. Vsetci ste nadrzani na zlavy a akcie, ale ak sa do nej netrafite, uz sa cely svet otocil proti vam? -
« Re: Re: Zlavy na Megane
To Miro:týkalo se to Renaultu sedanu 1.4 s klimou,a velice solidní výbavou,samozřejmě s 1.6 je lepší,ale tam šlo hlavně o tu slevu,která vycházela díky klimě ještě o něco víc než 125 000kč,která byla minulý měsíc tj.1.4 sedan 6AB a pod. za 325 000kč/ale bez klimy.1.6 byla myslím příplatek 25000kč.
To Luf:jestli najdu link na toho člověka co si koupil sedana s lehkou slevou já Ti ho pošlu.Můžeš mu vysvětlit,že je to jenom o závisti,cenová politika Renaultu je OK a koeckonců jakých blbých 80 000kč o které během dvou měsíců přišel.Mohl třeba vyhořet a to by bylo horší. -
« Re: Zlavy na Megane
luf: ale toto si myslim nieje len o zavisti. To je nieco ako minuly rok s poistkami. Ceny od buka do buka. Plus si ivedom, ze by ta to trapilo, keby si to auto teraz musel predat a odratavas 100t za vek a 100t. za zlavu. A penazi by si nemal na rozdavanie. To nemusi byt len o zavisti :-). Ale u nas to vychadza na realnu zlavu 55t z cien na zaciatku 2004. Ale ako tu pisu, je to divna cenova politika, ked si take brutalne zlavy. Vediet tak skutocny dovod. V cechach so videl na Megane zlavu od 60 do 110t. A auto co mam ja aj tak vychadza na dakych cca 500tkc, takze ako pise luf, 350 a auto v plnej vybave, to je blbost :-) -
« Zlavy na Megane
paulz - mam taky pocit, ze zlavy sa tykaju iba verzie sedan. A to sa da velmi jednoducho vysvetlit: sedany sa robia v turecku -> turecko robi auta primarne urcene pre vychodne trhy (Megane sedan, Thalia), pretoze sedany v tejto triede sa na zapad od nas prilis nepredavaju -> Megane sedan sa nepredava tak dobre, ako marketing predpokladal (mozno podcenili fakt, ze aj vychodne trhy dozrievaju) => aby nemuseli znizovat vyrobu, znizia cenu aby podporili jeho predajnost.
BTW 350t nie je auto ani zdaleka v plnej vybave, chyba mu tam poriadna kopa veci, okrem ineho aj normalny motor, 80PS na take auto je taky isty horor ako Fabia kombi HTP.
PS Vies cim to je, ze mi zlavy vobec nevadia a netriafa ma slak, ze niekto moze mat auto ako mam ja o peknu kopku penazi menej? Asi iba tak velmi nezavidim ;-) -
« Re: Re: Fero123
To Jarouš:čím těžší auto tím musí mít větší deformační zóny.Při nárazu do pevné překážky Punto a Fabie dopadnou zhruba stejně.Pokud se potkají v čelním nárazu hádej co dopadne líp,samozřejmě to těžší/Fabie/která díky své větší hmotnosti má větší deformační zóny. -
« Re: Fero123
to Jarous:
nove BMW 5 ma v celnom a bocnom naraze PRESNE rovnaky vysledok ako Punto (11 a 16 bodov)
cize podla teba pri celnom naraze (BMW 5 sa zrazi s Puntom) bude riziko zranenia v oboch autach rovnake ?
pozri si moje prispevky v tomto fore
[odkaz]
je to tam vysvetlene, hmotnost ma dolezity vplyv na bezpecnost pri vzajomnej zrazke -
"-- skrytý --" 15.08.05 10:00
« Kvalita plastů přístrojové desky
Docela mne překvapilo, že se všude píše o super kvalitě plastů (technologie slush nebo tak něco) a přitom, když jsem občas při vylézání z auta lehce zavadil klíčem o desku pod zapínáním světel, tak mi tam vždy zůstal světlý šrám. Čím to ošetřujete?