Zkušenosti s Fabia 1.2 HTP

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.05  13:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: zed

    no kdyz automobilky delaji stejny motor a pouze SW upravou resi vykonnejsi verze (1.8T 110kW a 1.8T 132kW napriklad) tak verim ze lze z motoru dosahnout vice pouze zmenou SW... z nektereho vic, z nektereho mene...
    I kdyz zustane prace motoru stejna v celem rozsahu tak mi to neva... Zvaste kdyby to slo na ukor vyssich otacek... Z 95% vyuzivam otacky ve spektru 2,5-4,5t...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.05  13:01

    « Re: Re: Re: Re: zed

    Jirka: Vsechno co pises je moc hezky, ale prirodni zakony proste nejakou upravou softwaru proste neobelstis. Dobre, dejme tomu se ti nejakym zpusobem zmeni kroutici moment, ale prace odvedena motorem v celem spektru otacek bude takrka stejna. (pokud vrchol kr. momentu posunes smerem "dolu" nizsi). Kazdopadne zmeny v dynamice motoru, bez uprav sani, vyfuku, vacek, kompresniho pomeru, jsou fakt naprosto marginalni. Vsak sam poznas :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.05  12:35

    « Re: Re: Doubravák

    To Luf:buď jsi nikdy nejel ve favoritu nebo ve Fabii.Ve Favoritu jsem najel 160 000km ve Fabii 33 000.Jestli Fabie 1.2 47kw má větší výkon/v testu naměřili skoro 57kw/,ale rozdíl ve výkonosti je velký.V kopcích jezdím průměrně o 20km rychleji než s Favoritem/ten jsem měl taky nový/.
    A rok jsem měl Favorita i Fabii kombi spolu takže můži srovnávat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.05  12:12

    « Re: Re: Re: zed

    pokud se zvedne krouťák tak při akceleraci nebude nutné šlapat tolik na plyn aby auto zabralo, na PP jde vidět rozdíl když chci akcelerovat z 2500 a z 3000 ot a pokud po chipu dostanu optimalni kroutak z 3-4t na 2,5-4,5t tak věřím že to může mít kladný vliv na spotřebu a pokud se to nijak neprojeví (což není důvod proč to dělám) tak se alespoň zlepší pružnost motoru...
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.08.05  11:29

    « Re: Doubravák

    To facko muselo byt vo vynikajucom stave. Normalne facko ma vykon rovnaky ako HTP (striekacky dokonca vyssi) a hmotnost o >200kg nizsiu. Tak nepochopim, ako mohlo chodit horsie. Alebo vobec netusis, naco je v aute prevodovka ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.05  11:21

    « Re: Re: zed

    zed: Ja mel ted moznost najet cca 2tis km v "cipnute" fabii 1.2 kombi. Utvrdilo me to v tom, ze cipovani atmosferickeho motoru je vyhazovani penez. Nejakej dalsi rozbor by byl asi nosenim drivi do lesa, co?
    JirkaKocman: Snizeni spotreby? HAHAHAHA
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.05  11:12

    « Re: Re: zed

    no ted resim dilema jestli chip od sportmotoru nebo cimbu... mam jeste par dnu na rozhodovani... ale asi vyhraje sportmotor, mam to podstatne bliz..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.05  07:55

    « Re: zed

    Rado se stalo.
    Budu docela rad, kdyz napises po case zkusenosti s precipovanim, dost me to zajima. Dik predem
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.08.05  22:11

    « zed

    tak sem mrkl na to těsnění ve dveřích a fakt je tam cca 3mm škvíra. Něco málo je i vlevo, ale levá je podstatně menší... díky za tip
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.08.05  23:04

    « Doubravák

    každý je zvyklý na něco... neříkám že 1.2 12V je nějaký rychlík zvláště v combi (i když combi není zase o moc těžší než hatchback a když pojedou dva v krátký tak je to jak jeden v dlouhý...).
    Osobně čas od času vozím opravdu narvaný kufr, ale moc to neváží (takové 2 20kg balíky sena a je plno...). Jelikož jsem byl zatím líný koupit si nosič na kolo, tak když čas od času potřebuju kolo někam dovést (jen svoje naštěstí) tak ho do kombíku narvu... Ale zpět k motoru.
    Ne každý je zvyklý na silný motor, pořípadě nemá potřebu silného motoru. Před fábkou jsem jezdil více méně jen ve fáčkách (tedy abych nekecal prošel mi rukou 3.5 V8 motor v Tatře kterou jsem taky chvíli měl >:D ) Ve fábce jsem poprvý (jako řidič) když jsem si ji šel vyzvednout... Byl jsem neskutečně překvapený jak jezdí. Kopec který jsem ve fáčku s cihlou na plynu vyjížděl v 80 a víc už jen velmi s těží to s 1.2 vyjedu kolem 120 bez cihly s cihlou kolem 140...
    V první půlce září bych měl jet na čipnutí.. výkon mírně vyleze, ale hlavně průběh krouťáku se celkem ustálí v rozmezí 2,5-4k ot. Což je přesně to spektrum které při běžné jízdě s HTP člověk nejvíce využije... mělo by to přinést i snížení spotřeby... jsem zvědavý...
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.08.05  22:49

    « 4 zed

    diky za tip, rano to omrknu jestli si neceho nevsimnu pohledem. Do servisu to dam az tak koncem zari kdy pojedu kvuli oleji
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.05  19:04

    « Bez nadpisu

    Teda zatím jsem si nevšim, že bych koupil minikombi bez motoru...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  13:37

    « Re: Re:

    To Doubravák:velikost Fabie Kombi je celkem dostatečná pro rodinu,každý nepotřebuje převážet velké předměty,jinak Tebou jmenované věci by se vlezli i do Fabie kombi.Hlavně nesrovnávej Fabii kombi a 206SW,která má stejnou velikost a pouze o něco větší kufr než klasická 206.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  12:54

    « Re: Re:

    Tak vidim, ze jsem trefil primo na hlavicku.
    Jinak, nejlevnejsi Skoda je v provedeni Skoda Fabia Junior, nikoliv Classic.
    Pokud nechces srovnavat nesrovnatelne, taks to asi pochopil. Hodne stastnych km!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.05  12:45

    « Re:

    Ale já vůbec nechci srovnávat nesrovnatelné. Jen jsem se pokusil vyjádřit určitou pochybnost o smyslu aut jako Fabia Combi, Peugeot 206 SW, apod. Tuhle otázku ale přenechám marketingovým borcům z automobilek.
    Jinak dík za tu "normální českou rodinu". Myslím, že jsme normální, ale běžná víkendová výprava k prarodičům na chatu obnáší dva psy, dvě děti, malé kolo, neco tašek s hadry a proviantem, občas přihodím krovinořez nebo sekačku...
    No nic... Končím debatu, stejně je off-topic, zkrátka já osobně jsem úchyl na dlouhý kombajny.
    Ad zed: Ještě k té náplasti - stejně tak já bych Tě mohl osočit z toho, že sis koupil se skřípěním zubů 1.2 HTP Classic, protože to je nejlacinější Škochtle.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.05  12:28

    « Re: Re: Re: Nedá mi to...

    Doubravák: Není podmotorovaných minikombíků. Všechno je to o kombinaci uživatel-technika. Mám kamaráda, který si před lety koupil Oktávku s motorem tuším 44 kW a básnil, jaké je to dělo, jak ten motor cvičí s tak těžkým autem. A na otázku, jak řeší náklaďáky a kamiony odpověděl, že není co řešit. Když chtějí jet, tak ať jedou! Dodnes je spokojený uživatel, který nikdy nepřekročil 120 km/hod. A minikombík? Kdysi jsem ve a na Š120 odvezl celou kuchyňskou linku naráz. A pak, že má některé auto malý kufr! >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  12:21

    « Re: Nedá mi to...

    To Doubravák:Ford Mondeo Kombi TDI a od r.2000 najeto 90 000km.
    To mi chvilku vyprávěj-minimum 200 000km!Nemůžeš věřit tachometrům za pár korun není problém upravit.Nafťáky si nekupujou lidé co najedou 20 000km za rok!
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  12:04

    « Bez nadpisu

    nemůžeš přece ale srovnávat mondeo s fábií. To je přece úplně jiná třída. Srovnávej to dejme tomu s O2 kombi a i ta je myslím o třídu níž. S dlouhou Fábií 1.2 47 kw jsem jezdil a není to tak hrozný. Určitě lepší než ty starý škodovácký 1.4. Navíc myslím, že pro normální českou rodinu ten kufr stačí
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.05  11:47

    « Re: Re: Nedá mi to...

    Vůbec nehledám náplast. Jen jsem se chtěl dozvědět, co člověka může vést ke koupi podmotorovaného minikombíka... :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  11:40

    « Re: Nedá mi to...

    Hele, jestli hledas naplast na vycitky svedomi po koupi ojetiny, tak tady ji nenajdes. Doufam, ze s tebou v teto rovine nikdo nebude diskutovat.
    Pokud znas htp jen podle zvuku a nemas co rict k tematu - "Zkusenosti (!) s Fabia 1.2 HTP", tak odpal.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…