Zkušenosti s Fabia 1.2 HTP
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Re: Re: Re: zed
Jirka: Vsechno co pises je moc hezky, ale prirodni zakony proste nejakou upravou softwaru proste neobelstis. Dobre, dejme tomu se ti nejakym zpusobem zmeni kroutici moment, ale prace odvedena motorem v celem spektru otacek bude takrka stejna. (pokud vrchol kr. momentu posunes smerem "dolu" nizsi). Kazdopadne zmeny v dynamice motoru, bez uprav sani, vyfuku, vacek, kompresniho pomeru, jsou fakt naprosto marginalni. Vsak sam poznas :-) -
« Re: Re: Doubravák
To Luf:buď jsi nikdy nejel ve favoritu nebo ve Fabii.Ve Favoritu jsem najel 160 000km ve Fabii 33 000.Jestli Fabie 1.2 47kw má větší výkon/v testu naměřili skoro 57kw/,ale rozdíl ve výkonosti je velký.V kopcích jezdím průměrně o 20km rychleji než s Favoritem/ten jsem měl taky nový/.
A rok jsem měl Favorita i Fabii kombi spolu takže můži srovnávat. -
« Re: Re: Re: zed
pokud se zvedne krouťák tak při akceleraci nebude nutné šlapat tolik na plyn aby auto zabralo, na PP jde vidět rozdíl když chci akcelerovat z 2500 a z 3000 ot a pokud po chipu dostanu optimalni kroutak z 3-4t na 2,5-4,5t tak věřím že to může mít kladný vliv na spotřebu a pokud se to nijak neprojeví (což není důvod proč to dělám) tak se alespoň zlepší pružnost motoru... -
« Doubravák
každý je zvyklý na něco... neříkám že 1.2 12V je nějaký rychlík zvláště v combi (i když combi není zase o moc těžší než hatchback a když pojedou dva v krátký tak je to jak jeden v dlouhý...).
Osobně čas od času vozím opravdu narvaný kufr, ale moc to neváží (takové 2 20kg balíky sena a je plno...). Jelikož jsem byl zatím líný koupit si nosič na kolo, tak když čas od času potřebuju kolo někam dovést (jen svoje naštěstí) tak ho do kombíku narvu... Ale zpět k motoru.
Ne každý je zvyklý na silný motor, pořípadě nemá potřebu silného motoru. Před fábkou jsem jezdil více méně jen ve fáčkách (tedy abych nekecal prošel mi rukou 3.5 V8 motor v Tatře kterou jsem taky chvíli měl >:D ) Ve fábce jsem poprvý (jako řidič) když jsem si ji šel vyzvednout... Byl jsem neskutečně překvapený jak jezdí. Kopec který jsem ve fáčku s cihlou na plynu vyjížděl v 80 a víc už jen velmi s těží to s 1.2 vyjedu kolem 120 bez cihly s cihlou kolem 140...
V první půlce září bych měl jet na čipnutí.. výkon mírně vyleze, ale hlavně průběh krouťáku se celkem ustálí v rozmezí 2,5-4k ot. Což je přesně to spektrum které při běžné jízdě s HTP člověk nejvíce využije... mělo by to přinést i snížení spotřeby... jsem zvědavý... -
« Re: Re:
To Doubravák:velikost Fabie Kombi je celkem dostatečná pro rodinu,každý nepotřebuje převážet velké předměty,jinak Tebou jmenované věci by se vlezli i do Fabie kombi.Hlavně nesrovnávej Fabii kombi a 206SW,která má stejnou velikost a pouze o něco větší kufr než klasická 206. -
"-- skrytý --" 25.08.05 12:45
« Re:
Ale já vůbec nechci srovnávat nesrovnatelné. Jen jsem se pokusil vyjádřit určitou pochybnost o smyslu aut jako Fabia Combi, Peugeot 206 SW, apod. Tuhle otázku ale přenechám marketingovým borcům z automobilek.
Jinak dík za tu "normální českou rodinu". Myslím, že jsme normální, ale běžná víkendová výprava k prarodičům na chatu obnáší dva psy, dvě děti, malé kolo, neco tašek s hadry a proviantem, občas přihodím krovinořez nebo sekačku...
No nic... Končím debatu, stejně je off-topic, zkrátka já osobně jsem úchyl na dlouhý kombajny.
Ad zed: Ještě k té náplasti - stejně tak já bych Tě mohl osočit z toho, že sis koupil se skřípěním zubů 1.2 HTP Classic, protože to je nejlacinější Škochtle. -
"-- skrytý --" 25.08.05 12:28
« Re: Re: Re: Nedá mi to...
Doubravák: Není podmotorovaných minikombíků. Všechno je to o kombinaci uživatel-technika. Mám kamaráda, který si před lety koupil Oktávku s motorem tuším 44 kW a básnil, jaké je to dělo, jak ten motor cvičí s tak těžkým autem. A na otázku, jak řeší náklaďáky a kamiony odpověděl, že není co řešit. Když chtějí jet, tak ať jedou! Dodnes je spokojený uživatel, který nikdy nepřekročil 120 km/hod. A minikombík? Kdysi jsem ve a na Š120 odvezl celou kuchyňskou linku naráz. A pak, že má některé auto malý kufr! >:D -
« Bez nadpisu
nemůžeš přece ale srovnávat mondeo s fábií. To je přece úplně jiná třída. Srovnávej to dejme tomu s O2 kombi a i ta je myslím o třídu níž. S dlouhou Fábií 1.2 47 kw jsem jezdil a není to tak hrozný. Určitě lepší než ty starý škodovácký 1.4. Navíc myslím, že pro normální českou rodinu ten kufr stačí
I kdyz zustane prace motoru stejna v celem rozsahu tak mi to neva... Zvaste kdyby to slo na ukor vyssich otacek... Z 95% vyuzivam otacky ve spektru 2,5-4,5t...