Zkušenosti s Fabia 1.2 HTP

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto F111

    F111 21.03.21  18:20

    « Re: Bez nadpisu

    :-! Alternátor!
  • « 00 Reagovat !

    foto F111

    F111 17.03.21  18:06

    « Re: Bez nadpisu

    Zpravidla treba sa pozriet na alternátor.Má zabudovaný regler,a,keď sa "zalepí"má zpetný odber.Nemusí byt pravidelná závada.
  • « 00 Reagovat !

    foto F111

    F111 17.03.21  18:03

    « Re: Re: Box a zahrádka

    Fabia1 r.2006 :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Krajtik

    Krajtik 12.03.18  16:29

    « Re: Re: Re: Box a zahrádka

    Mrkněte se na neumax.cz, dejte do vyhledávání Fabie :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajisek

    Kajisek 11.03.18  22:07

    « Re: Re: Box a zahrádka

    Mám Fabii první generace, kombik, rok 2006
  • « 00 Reagovat !

    foto Krajtik

    Krajtik 09.03.18  16:14

    « Re: Box a zahrádka

    Jakou máte fabii? rok?
  • 00 Reagovat !

    foto Kajisek

    Kajisek 07.03.18  16:58

    « Box a zahrádka

    Poradíte mi někdo jakou zahrádku a box koupit na fabii?
  • 00 Reagovat !

    foto Jiri-Domansky

    Jiri Domansky 25.10.15  20:45

    « Zkušenost

    No já ji měl 3 roky a hrůza. Po 80tis. musíte udělat kompletni generalku motoru, najedete dalších 20 tis. a pak se zadřou pistni krožky a žere to pul litru oleje na 2tis. km.
    A to nemluvím o tom že to jede svižně do 50 km/h, pak to nejde uz vubec >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Driver323

    Driver323 14.10.15  09:48

    « fabia

    Moje zkušenost je asi taková, že na to, jaká je to krabička, moc žere :-) Jinak dobrý
  • 00 Reagovat !

    foto rostikm

    rostikm 13.07.13  16:23

    « Urvaný kabel starteru

    Ví někdo jestli je nějaký figl jak sundat konektor na starteru. Tu červenou pojistku v něm už nemám a zaboha nejde dolů. Díky
    8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.07  13:20

    « Fabia-ukazatel paliva

    U mojí Fabie 1.2/47kW zlobí ukazatel paliva - při dočerpání plné nádrže mu to trvá cca 10 min, než doleze na maximum. Nevíte někdo, čím by to mohlo být, jestli snímačem v nádrži nebo vlastním ukazatelem na přístrojové desce ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.07  20:00

    « Bez nadpisu

    Baterku mi dali na skúšku z ich Fabie, vybilo ju znova. Rádio zapájali v servise pri kúpe auta. znova to kontrolovali. Alarm nenám, len centrál.
    Jediné, čo som pridával v inom srevise, sú dva zadné reproduktory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.07  19:33

    « Re:

    A tu baterku ti vymenili? Nebylo by to poprve, kdy mel nekdo v novem aute vadnou baterku.
  • 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 03.03.07  19:20

    « Bez nadpisu

    A nemáš v autě dodatečně namontovaný nějaký alarm, nabo rádio?
    Špatně zapojený radio vybije baterku třeba za tři dny.
  • 10 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.07  19:09

    « Bez nadpisu

    Mám 6 mesačnú Fabiu 1,2 HTP 47 kW. Po 4 mesiacoch mi v intervale 2 až 4 týždne po sebe doslova "z večera do rána" vybije akumulátor, už 4x. V servise najprv nezistili nič, vraj som nechal zapnuté svetlá a pod. Blbosť-už po prvom raze po odparkovaní kontrolujem a obchádzam auto ako magor. Potom, že málo jazdím, treba raz za mesiac dobiť aku. Pritom jazdím, ako s Fabiou 1,4 čo som mal predtým. Pri tej som ani nevedel, že mám akumulátor, či bola zima alebo leto. Naposledy mi vymenili riadiacu jednotku - vykazovala v kľude odber dvojnásobne väčší, ako mala. Bolo to cca 0,07 mA miesto 0,035. Má niekto podobné skúsenosti s takouto závadou? Mechanik v servise hovoril, že už vymieňal tri. Môže taký malý odber akumulátor vybíjať?
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.09.05  18:41

    « zed

    no ukradeno pouze radio... panel sem mel v loketce, takze i ten je fuc, jinak vubec nic
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.09.05  15:43

    « Re: Re: SVÍČKY DENSO

    JO MITSI ITV16 TO SEDÍ DÍK SINNER...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.05  16:32

    « Re: SVÍČKY DENSO

    sinner: ITV16 (to tahám z paměti, pokud bych se při kontrole dle katalogu náhodou zmýlil, znovu napíšu).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.05  15:48

    « Re: Re: SVÍČKY DENSO

    MIRO DÍK ZA TEN KATALOG SINNER.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  15:18

    « Re: SVÍČKY DENSO

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.05  15:09

    « SVÍČKY DENSO

    MITSI PROSÍM TĚ MŮŽEŠ MI ZJISTIT PODLE TOHO KATALOGU JAKÉ SVIČKY A KDE JE SEHNAT NEBO OBJEDNAT NA FORD MONDEO 1,8I 16V rv.1994 115HP PŮVODNÍ SVÍČKY TAM JSOU TYP AYRF 22PP .DÍK MOC
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  10:08

    « Bez nadpisu

    Miro - to som uz davno nedosiahol, to boli stare zlate casy, ked som jazdil rychlo. V sucasnosti sa pohybujem uz iba okolo 80km/h priemer na okreskach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  09:48

    « Hadicky v krytu motoru..

    Jen maly dotaz:
    Ty 2 hadicky, ktere vedou do krytu motoru u 1.2 47kW plni jakou funkci? Prip., co se muze stat, kdyz jednu z nich zapomene servisni technik pripojit? (Stalo se pri vymene oleje v autorizovanem servisu Skoda)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  09:47

    « Re:

    no a potom ze mas na okreskach priemernu 100km/h
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.05  09:37

    « Bez nadpisu

    Kiez by som take hodnotenie od spolucestujucich niekedy dostal aj ja. Vacsinou ale pocuvam: jazdis ako blazon; bojim sa; trosku spomal; preco ten motor tak vytacas; strasne ostro bzdis a pridavas; rezes zakruty; neobihaj, oproti ide auto atd. A ja pritom jazdim ako baranok. Tie casy, ked som jazdil rychlo a nebezpecne uz mam davno za sebou :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  18:58

    « Bez nadpisu

    to hodnocení není ode mě, ale od lidí, které vozím... jak logické >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  14:38

    « Re:

    jezdim dobre.....tohle hodonoceni slysim nejcasteji od ridicu kdyz hodnoti sami sebe :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.05  14:33

    « Bez nadpisu

    Podotýkám, že jezdím dobře a hodně s Octavií TDi a tam jak známo je řazení a práce se spojkou pohodlnější. Toť vše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  18:54

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    camillo_cz: He he he :-) Ty normalne regulerne neumis pracovat se spojkou, co? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.05  10:49

    « Re: Re: Re: Re:

    Jirka Kocman: Ukradli neco konretniho z auta, nebo sli jen tak "naslepo na pruzkum"?
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.05  16:18

    « Bez nadpisu

    Včera jsem jel z letiště s Fabií Combi 1.2 HTP 47 kW manželky a ten motor mi NEVYHOVUJE. Zátah kolem 3-4 tisíc je dost slušný na ten objem, ale vadí mi, že při rozjezdu je nutno neustále točit nad 2 tisíce, jinak to zdechne. To víte, kdo jezdí s TDi, ten si bude těžko zvykat... jo a taky třeba při řazení 2---3 při vytočeném motoru můžu jakkoli pouštět spojku a vždy to dost silně škubne.
    P.S. Nikomu nevnucuji svůj názor
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  18:24

    « Re: Re: Re:

    jeste ze mam vzadu klicky, kdybych mel elektriku tak mi asi vymlati okynko jiny a skoda by byla jina....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  18:23

    « Re: Re:

    jj, vykon na brzde se meri na predposledni nejvyssi rychlostni stupen. Jestli si to dobre pamatuju tak roztoci motor na jednicce na 2000ot a pak zaradi, v mem pripade IV. RS, a odtud pomalu akceleruje az po omezovac...
    Jinak dnes me rano cekalo s autem prekvapeni
    [odkaz]
    celkova skoda necelych 4500, takze se spoluucasti 5000 z pojistovny nic nevytahnu :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  11:11

    « Re: Re: Re:

    inak mam jedno Merianie Xsary piccaso 2.0HDI a ta pri rychosti 155kW produkovala stratu 14kW a zdalo sa mi to vela a nakoniec to bol pekny vysledok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.05  11:00

    « Re: Re:

    tv: Nejedná se žádnou hypotetickou konstantu ztrát, ale o jejich skutečné měření. Ale jak, to se mě neptej - já to nevím.
    Jinak měření opravdu probíhá na 4. převodový stupeň, tedy alespoň v případě mechanické pětistupňové převodovky. Motor se rozbíhá pod zatížením prakticky od volnoběhu až do max. otáček, kdy to utne omezovač. V případě absence omezovače netuším...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  11:00

    « Re: Re:

    inac tie realne krivky a tie od vyrobcu je poriadny rozdiel. Sak ten vykon skace aj koza. 6-7% pokles je uz celkom dost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  10:51

    « Re:

    to tv:
    Pozri si tento graf: [odkaz]
    Je to tam pekne nakreslene, podla rychlosti pri danych otackach usudzujem, ze to bolo na IV. prevodovy stupen.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.05  10:45

    « Bez nadpisu

    To znamena, ze ten max. vykon skusaju na 5. prevodovom stupni? A teda zakazdym meranim meraju stratovy vykon? A prejdu cele spektrum rychlosti od min. po max.?
    Mitsi: tomu rozumiem, ze sa vykon motoru dopocitava z nameraneho na kolesach + straty. A prave preto sa pytam, ako a ci meraju tie straty, lebo ak by ich nemerali, iba uvazovali s dajakou konstantou, tak potom by to cele meranie bolo nanic, lebo taku konstantu si moze kazdy vymysliet aku chce. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.05  17:38

    « Re: Re:

    17 kW stratoveho vykonu sa moze zdat vela, ale naozaj ide iba o emocionalny pocit. Uvedomte si,ze to je pri rychlosti 150 kmph a je tam zaratane aj valive trenie pneumatik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.05  16:53

    « Re:

    tv: Jak jsem napsal - brzda "měří" výkon na kolech a "měří" tzv. ztrátový výkon, zatímco výkon motoru pouze "dopočítává".
    K přesnému odměření výkonu motoru slouží motorová brzda/stolice, což samozřejmě nejde jinak, než na vymontovaném motoru s množstvím tomu danému motoru specificky přizpůsobeného příslušenství (chlazení, přívod paliva, elektroinstalace, výfuk atd.).
    Jinak ztráty mého vozu dosahovaly při opakovaných měřeních nějakých 26kW (při výkonu motoru 110kW), a to zj. "díky" jinak dimenzovanému převodnému ústrojí a širším gumám (se zimními gumami byly ztráty menší). Takže těch 17kW považuji za zcela odpovídající hodnotu.
    PS: Já jsem měl na mysli, že v konečném důsledku je mnohem důležitější, kolik výkonu se dostane až na vozovku, než kolik výkonu vyrobí motor. Tedy jít cestou omezení ztrát je dokonce ještě lepší, než "tunit" motor. A základním prvkem omezení ztrát je montáž "galusek"... :P
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…