Zkušenosti s Fabia 1.2 HTP

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto Marcelino

    Marcelino 29.05.05  23:17

    « Re: Re: 7 tis. km

    ehm, tak neviem, ale ja mam najazdene jak z 1,2 47kW tak s 1,4 55kW asi cca 30tis. na kazdej a u mna je to pri cca 3500ot tak vyse 110km/h u 1,2-ky a cca 120km/h u 1,4-ky ... pri 4000ot uz 1,2-ka slape okolo 125 km/h ... no ale presnot tacha moze byt kludne 5-10% do plusu...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 29.05.05  22:22

    « Re: Re: 7 tis. km

    neboj, ani po zabehu sa tie rychlosti nezmenia :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.05.05  09:25

    « 1.2 vers.1.4 16v

    Ono kdo jezdí často po dálnici je 1.4 16v lepší řešení.Ale zase kdo jezdí většinou ve městě by se spíš měl rozhodnout pro 1.2,který je do města výhodnější a to nejenom spotřebou.Osobně mi připadá,že s 1.2 se jezdí po městě příjemněji díky záběru od nižších otáček ať už s 8 nebo 12 ventily.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.05  21:39

    « Re: 7 tis. km

    Nedavno tu jeden kolega psal, ze se rozhodoval pri koupi mezi motory 1.2 12V a 1.6 16V 55kW, ze se rozhodl pro 1.2 a doted jezdi se smisenymi pocity. Ja se rozhodoval mezi stejnymi motory a nakonec si vybral 1.4 16V. Pri testovacich jizdach jsem zkousel jizdu na "pětku" kvůli dálnici a při 3500 ot. jede 1.2 neco pres 105 km/h zatimco 1.4 pres 125 km/h. Oby udaje jsou z novych nezajetych aut, takze berte s rezervou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.05  13:54

    « Re:

    Samozřejmě! Detonační spalování je v zásadě vždy otázkou špatného předstihu zážehu, tudíž v dnešní době problémem řídící elektroniky. Se směsí (její bohatostí, resp. spíše chudostí) to rovněž souvisí, ale není to věc prvořadá.
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 27.05.05  13:25

    « Bez nadpisu

    mitsi, a nemůže to být v elektronice? nevhodná směs při nevhodném předstihu atp?
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.05  12:56

    « Při vyšší rychlosti...

    při rychlosti tak cca od 100km/h začínám vnímat "průvan", okna zavřená, i ventilace zavřená a v pravé zadní části slyším jak tama někde fouká, zdá se mi jako by to bylo u okna úplně vzadu (combi). Zatím to nechávám tak, když mám zapnuté rádio trošku hlasitěji tak to nevnímám, navíc teď jezdím s otevřeným min. jedním oknem... až pojedu na první garančku tak se o tom zmíním... Máte nějaký tip co by to mohlo dělat (těsnění?) popřípadě zda je to "úmysl" že je v zadu někde nějakej "výfuk" vzduchu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.05  12:07

    « Re:

    Jestli se skutečně jedná o detonační spalování, tak s tím do servisu upaluj hned! Každé zdržení totiž v tomto případě znamená nenávratné poškozování motoru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.05  11:50

    « Bez nadpisu

    Děkuji za odpověď. Když nevím o co jde, nemůžu si něco ujasním. U Škodovek je zvykem, že některé nepřesnosti a zvláštnosti jsou normální věcí ... bohužel, teď ale cítím, že se asi další návštěvě servisu nevyhnu... "cvrlikání" v motoru při rozjezdu a pak v nížších otáčkách (1500 až 2000) při dvojce i trojce asi normální nebude ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.05  11:29

    « Re:

    A z čeho jsi usoudil, že se jedná "o klepání" ventilů? Ty totiž jako takové vůbec klepat nemohou! Ale může se jednat o problém s hydraulickými vymezovači ventilové vůle (tzv. hydroštely) nebo o detonační spalování. Proto je třeba si napřed ujasnit, o co vlastně jde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.05  11:04

    « Bez nadpisu

    Zdravím. Chtěl bych se jen optat na klepání ventilů u studeného motoru. Při jakém-koli rozjezdu, i když jsem sám, nezatížený, u studeného motoru klepou ventily. Po zahřátí nic. Máte stejnou zkušenost ? Ví někdo, že jde o závadu na motoru ? Díky za odpověď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.05  06:26

    « Re: Re: 7 tis. km

    Diky za odpoved.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.05  15:44

    « Re: 7 tis. km

    Zdravím, teď jsem odpovídal na stejný problém kolegovi, pokud je auto v záruce, šel bych hned na diagnostiku a nechal si to opravit v době záruky. Pro vysvětlení, u mně to byl problém s ovládáním klapek mísení vzduchu.Pět klapek, cca 5x 3.500,- .... není to sranda ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.05.05  15:30

    « 7 tis. km

    Fabia 1.2 12V, vybava Comfort Plus (tj.k vybave Comfort +ABS,klima,elektrony), najeto 7 tis. km.
    Poruchy/problemy:
    1. odpadavajici plastova krytka nast. vnejsich zrcatek
    Vymeneno v ramci zaruky po 3 dnech od prodeje auta, od te doby v poradku.
    2. pipani pri startu (3x), bez rozsviceni nejake kontrolky na palubce, nepravidelne, tak pri 30% startu, jiz od okamziku koupe auta.
    Vymeneno v ramci zaruky - dle sdeleni servisu, vymena ridici jednotky ABS (ofi cena opravy 45 tis. Kc!!!) po 2 mesicich provozu auta, od te doby v poradku.
    3. pokud chci naridit teplotu ventilace (bez pouziti AC), mam problemy s ruznou teplotou vzduchu pri stejnych nastavenich (napr. leckdy jiz pri pootoceni regulatoru do 1/4 pole - stale studena oblast, vhani ventilace horky vzduch, pretocim na max. horky a zpet a zmena- vzduch je nahle studeny)
    Zatim jsem neresil, mate nekdo zkusenosti?
    4. vrzani klik od dveri
    promazano - vl.prace
    5. sedacky vzadu jsou dosti vybrane do hloubky - maji vyrazne bocni vedeni, pokud mate vetsi dite a potrebuje tzv. podsedak, je problem jej adekvatne umistit, po vyreseni problemu s dirou vzadu nastava problem zapnuti pasu (zapinaci body prilis blizko u sebe), dale pak horni cast pasu ma prilis vysoke uchyceni, vysledkem cehoz je vedeni horni casti bezp. pasu diteti na krku.
    Vse vyreseno postupnymi upravami (pridani polstaru, upevneni pasy do uchytu ISOFIX atd.), dnes vyhovuje
    Secteno: zatim primerena spokojenost.
    Co se tyce razeni zpatecky, nestavalo se mi, ze bych radil misto 1 zpatecku a naopak, ale je pravda, ze se mi stavalo pomerne casto, ze zpatecka nesla zaradit vubec. Nekdy az na treti pokus. Dnes se to stava vyjimecne, tak 1x za mesic a vzdy max. na druhy pokus jde, takze to prikladam jistemu cviku...taktez drive jsem mel pocit, ze to nekdy mirne drhne. Zrejme to chce vypilovat razeni te spravne drahy v kombinaci s primerenym stlacenim.
    Pri koupi jsem dlouho zvazoval volbu motoru (1.2 12V vs. 1.4 16V 55kW), dodnes jezdim se stridavymi pocity, ale zrejme bych se dnes rozhodl (z financnich duvodu) stejne, mam osobni zkusenosti s 1.4 16V, k Fabii se hodi lepe, ale 1.2 12V neni az o tolik horsi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  13:19

    « Bez nadpisu

    To Pavel707:A ten mechanizmus zaklapávání zadníhi sedadla s gumovým dorazem/špatn? nastaveným/jsi skusil?
  • « 00 Reagovat !

    foto Schapp

    Schapp 25.05.05  10:28

    « Re: Olej

    Pokud do toho dáš olej s p?edepsaným ozna?ením, tak nezáleží na tom, jestli Mogul nebo Shell, každý prodejce nabízí to, z ?eho má nejvyšší marži, ale bude vám tvrdit, že to doporu?uje, protože nic lepšího není.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  09:50

    « Vrzání II.

    šroub podb?hu jsem asi našel - je z um?lé hmoty, taková placka s dv?ma malýma dírkama, asi na speciální klí?. Dotáhl jsem to rukou ale vrzání nep?estalo. Pokusama jsem zjistil, že když sklopím sedák dop?edu tak to p?estane. Napadá m? jestli to není n?jaký šroub v op?rce hlavy. Do ní se nem?žu nijak dostat takže zatím nevim.
    Už jsem m?l i sundané plato kufru a taky to nep?estalo.
    Paja
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  09:48

    « Vrzání II.

    Ten šroub v podb?hu jsem asi našel - je z um?lé hmoty, taková placka s dv?ma malýma dírkama, asi na speciální klí?. Dotáhl jsem to rukou ale vrzání nep?estalo. Pokusama jsem zjistil, že když sklopím sedák dop?edu tak to p?estane. Napadá m? jestli to není n?jaký šroub v op?rce hlavy. Do ní se nem?žu nijak dostat takže zatím nevim.
    Už jsem m?l i sundané plato kufru a taky to nep?estalo.
    Paja
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.05  11:15

    « Re: Re: Olej v motoru

    Mě taky olej mezi garančkami skoro neubývá-během 15000km mi klesl s horní rysky doprostřed.Po první i po druhé.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.05  11:11

    « Vrzání.

    Ten šroub je pod zadním opěradlem,prakticky jakkdyby v podběhu/půměr hlavičky asi 20mm/.Přitahuje tam nějaký umělohmotný kryt.
    Jinak zadní sedadlo má kromě mechaniznu zacvaknutí ještě takový gumový doraz/tesně vedle/je to oboje schované zezadu v opěradle.A pokud není sedadlo opřené o tento kryt-pokud nikdo tam nesedí vrže.
    A kdyby Vám vrzalo plexi,nebo celá palubovka-tak pod kapotou před sklem jsou čtyři jakkdyby plechové matky-stačí rukou dotáhnout a klid.Zřejmě se tím přitáhne celá palubka a přestane drnčet.* na garančce to nevěděli a spravil jsem to až teď sám.Nakopal bych jim do pr....!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…