SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
to Marcelino: klídek, my máme ještě od zimy prasklý přední nárazník,jak najela na nějakou kupu sněhu a zatím to neřeším, člověk nikdy neví co žena provede ( naposledy nechala přes noc zapnutý klíček a rádio a ráno jela do práce na skůtru ).... >:D >:D :shock: -
Marcelino 08.06.06 23:44
« Bez nadpisu
no ale vcera ma manzelka moc nepotesila, sice auto nerozbila ako IT, ale "iba" strajchla o obrubnik pravym prednym kolesom, ked sa uhybala nejakemu protiiducemu vozidlu... :'-(
co by ma az tak netrapilo, keby sme tam nemali namiesto povodnych 14" plechacov uz tie nove 15" "elektrony" - asi aj tak pojdem preventivne do pneuservisu, kde som ich kupoval, nech skontroluju, ci netreba koleso nanovo vyvazit, alebo sa mu nestalo okrem dost hrubych skrabancov po takmer celom obvode rafku aj nieco horsie... :? -
Marcelino 08.06.06 23:34
« Re:
A este porad kde sa to da kupit tak vyhodne.
:*) a sorry som to nespomenul, kedze to tu uz viac krat padlo v mojich prispevkoch...
...takze zasterky som kupoval pocas povinnej prehliadky po 15tis. km u BMC Nitra, co je Nitriansky predajca Suzuki a Iveco - sidlia vlastne mimo mesta cca 7km od Nitry na "Zlatomoraveckej ceste"
link: [odkaz] -
"-- skrytý --" 08.06.06 16:39
« Re: Re: Střešní nosič
To kingking: Ještě to na střeše nemám, takže fotky udělám jakmile to namontuju. Rady od dealera se hodily, protože v návody nebyly některé důležité informace. Ten návod je universální na více aut. Nejdůležitější informace byla ta, že tenhle střešní noosič se nemá montovat do místa, které je připraveno pro originál nosiče Suzuki. Údajně je po odchlípení těsnění dveří v určitých místech navařená jakási "zarážka" se žlábkem, do které se uchycuje originál nosič. Nosič od Neumanna se podle prodejce má dát mimo tuhle zarážku. -
"-- skrytý --" 08.06.06 12:12
« Střešní nosič
Tak jsem si včera u dealera vyzvednul střešní nosič na Swiftíka od Neumanna. Je to pěkná skládačka - čtyři krabičky - včetně zámků. Vypadá to bytelně, atest to má, prodejce mi podrobně vysvětlil jak se to montuje, protože je to jiný systém, než používá např. originál Suzuki nosič. Ale hlavně - ta cena !!! Jelikož je ten prodejce dobrý kamarád mého dobrého kamaráda a skoro příbuzného, dostal jsem to se slevou, platil jsem včetně těch zámků pouhých 2.900 Kč !!! -
« Bez nadpisu
Jo a este nieco. Dnes som pozeral trochu do priestoru motora a niektore veci sa mi tam zdaju trocha divne, takze ma zaujima ci je to aj u vas alebo len u mna. Napr. niektore kable su pooblepovane izolacnymi paskami, vyzera to dost neprofesionalne, z jednoho (niekde vpravo ) sa dokonca ta paska zacala odlepovat. Dalej som si vsimol ze horny kryt (kapota) ako ma z vnutra otvory tak vo vnutry je na plechu nejaka do zlta lepkava hmota, akoby nieco roztopene od tepla motora. mozno su to nomalne veci, neviem. -
Marcelino 07.06.06 20:34
« Re: Zásterky
Marcelino, teba koľko vyšli tie 4 kusy? Akosi v diskusii neviem nájsť článok, kde si to písal...
no tak som nasiel ucet - zasterky "gumove" s logom Suzuki (asi "original") stali 649,8,-Sk za par - teda x 2 takze spolu za 4kusy 1300,-Sk s DPH :-!
a podla mna vyzeraju lepsie ako tie tvrde plastove ...
urcite tanm nejake zasterky daj - hlavne PREDNE :!: predides tak pri najblizsej zime zniceniu kamienkami laku na spodnej strane zadnych dveri v tom rozsireni pri kolese - je tam sice na dverach dolu nalepeny taky ochranny plast , ale ma prilis malu plochu... -
"-- skrytý --" 07.06.06 14:15
« Bez nadpisu
To hatatitlas: Nechal jsem si namontovat systém zamykání zpátečky TITAN na doporučení dealera. Teď už je to v pohodě, ale zpočátku to byla hrůza, dlouho trvalo než se člověk naučil to odemnkout. Střašně blbě tam šel klíček, navíc je dlouhý a úzký, takže trefit se až na doraz byla docela fuška. Když se to ochodilo, tak už to je OK. Doporučuju dát tam něco jiného, třeba Construct. Alarm jsem tam nedával a immobilizer tam už je. -
« Bez nadpisu
PetroSK :
to by odpovídalo,já koupil přední i zadní dohromady za 1.400 kč ,to je něco málo přes 2.000 sk . A že je to nekřesťansky drahý souhlasím,
čtyři gumový koberečky mě vyšly 490 kč.
A jestli je budeš přidělávat sám,tak už jsem to tady někde psal,jedna dírka u předních je nakreslená špatně -
"-- skrytý --" 07.06.06 09:53
« Bez nadpisu
hatatitlas: blahopřeju ke správnýmu rozhodnutí :-) tak ať to ti jezdí!
někoho posaď dozadu, aby zjistil odkud povrzávání de..U novýho auta to zamrzí, ale záruku máme tři roky, takže buď se to samo uklidní anebo se postará výrobce...no anebo si zvykneš...sou to přece jenom drobnosti :D
edit - jo a zeptám se - máš tu japonskou verzi? -
"-- skrytý --" 07.06.06 08:11
« Zásterky
Tak som si včera zašiel k predajcovi, aby som si zistil ceny gumenných zásterok. Cena za jeden pár (predných) cca 1000,- Sk ufff! :shock: veď toľko stojí celá sada (4ks) gumenných koberčekov (a to sa mi zdali byť drahé...)
Sú všade tie zásterky také drahé? Pôvodne som chcel tie hrubé neohybné z umelej hmoty (ale len pod podmienkou, že by boli nalakované vo farbe karosérie).
Marcelino, teba koľko vyšli tie 4 kusy? Akosi v diskusii neviem nájsť článok, kde si to písal... -
"-- skrytý --" 06.06.06 17:35
« Bez nadpisu
To jufy: Mám najeto přes 16 tis. km a bez jakéhokoliv problému. Na brzdu se musí víc šlápnout, pak to brzdí velmi slušně, i když jsou vzadu jen bubny. Zatím jsem vždycky dobrzdil. :-) Nejskvělejší na tom autě jen ten motor. Na objem 1.3 je to fakt žihadlo a na dálnici jsem převážně v levém pruhu. Taky jezdím trochu rychleji >:D Velmi dobře se zvyká na ovládání rádia na volantu a na bezklíčkový systém zamykání. V zimě jsou super vyhřívané sedačky. Co mi na Swiftu vadí, je tvrdý podvozek, který přenáší rázy od nerovností, a fakt, že na nekvalitní silnici občas auto poskakuje. Ale za ty peníze - poměr cena/výkon a užitná hodnota - to je fakt super. -
"-- skrytý --" 06.06.06 17:16
« Re: Problémy
já mam najeto 4tisíce km a závažnej problém žádnej (v postatě ani žádný nezávažný) No a brzdy moc nepoužívam :-) Když to de, brzdim motorem a žádnou krizovku sem neměl, že bych musel brzdit mezně..vlasně ani nevim, jak je na tom ABS..snad mi ho tam nezapomněli dát >:D -
Ricardo 05.06.06 17:32
« Re: Koupit či ne?
To jufy: jestli zvažuješ 1.3 GLX pětidveřová tak určitě jdi do toho. Teď stojí 325tis. (+10 metalíza) a je to dovoz z Japonska. V praxi to znamená lepší výbavu oproti maďarské GLX (má navíc volant v kůži a el. stahování i zadních oken) a kvalitnější materiály v interiéru (látkové výplně dveří, jiné obložení, lepší potahy). Navíc má údajně rádio Panasonic z Grand Vitary. Takže :D -
"-- skrytý --" 05.06.06 08:42
« Bez nadpisu
1.3 nemá VVT...holt Prima...takové dezinformace na nás ale chrlí i jiná média...
s tim odemknutim celého auta po zapnutí zapalování to je fakt - taky mi to dělá :)
v drtivé většině případů to ale řešim dvojitým stiskem při příchodu i odchodu (pokud si do auto jenom pro něco nejdu) -
"-- skrytý --" 05.06.06 07:49
« motor 1.3 a VVT ?
Sledujete niekto motoristickú reláciu na Prime "Autosalon"? Túto sobotu tam prebehol test 3dverového Swiftu 1.3 a odznela tam poznámka, že pod pružnosť motoru sa podpísalo aj "variabilné časovanie ventilov". Pokiaľ viem podľa ofic. katalógov Suzuki, ho má len motor 1.5. (aj keď pri Ignisoch mali VVT 1.3ky aj 1.5ky). -
"-- skrytý --" 04.06.06 11:35
« Bez nadpisu
ad pneu - zkusil sem náhodně jeden e-pneu shop a vyhodilo mi to asi 30 letních pneu v tomto rozměru - z toho nejlevnější matadorky za necelých 1300,-Kč (vč. DPH) (věřím, že bych našel i levnější, kdybych hledal dál)
ad bezklíčkové zamykání/odemykání/startování - základem je mít u sebe (v kapse, tašce, batohu...) takovou fikanou krabičku. Když s tim projdeš kolem auta, nic se samo nezamyká ani neodemyká - k tomu slouží až taková pogumovaná tlačítka (na klice řidiče, předního spolujezdce a vzadu na kufru). Příjdu k autu, zmáčknu - odemkne se, odcházím od auta, zmáčknu, zamkne se..Startuje se opět bez zasouvání čehokoli kamkoli - stačí mít u sebe v autě krabičku, otočit zapalováním a jedu...
Je to ještě komplikované tím, že na jeden stisk tlačítka se otevírají pouze dveře, u kterých zrovna stojím - celé auto se otvírá dvěma stisky. (podrobně je to popsané v testu na autorevue.cz - testovali Swifta 1.5 - zveřejněno pár měsíců dozadu)
Je to moc fajn věc - aspoň pro mě - rychle se na to zvyká, že se nemusím zdržovat hledáním klíčů - snažil sem se tuhle výhodu vysvětlit i majitelce 2. swifta a přesto, že se tvářila, že to chápe, ovládá auto pořád dálkově... -
"-- skrytý --" 02.06.06 13:22
« Bez nadpisu
Nic ve zlym, ale třeba by ses divil, kolik Swiftů potkáváš, ani o tom nevíš >:D
Já na Kladno jezdim několikrát do měsíce..někdy po dálnici, někdy prdelkama...další cesta v plánu za 14 dní
S těma zavazadlama v autě to cítím stejně...foťák by tam nechal jenom blbec, ale slyšel sem, že v Itálii někomu i spacák stál za to rozbít okýnko :shock: Tónovat skla kvůli tomu nenechám - pořád věřím, že se nám to naskládá do kufru..nejedeme tam na měsíc :) -
"-- skrytý --" 02.06.06 11:49
« Re:
Tak to jsem si Tě fakt nevšimnul. A to těch Swiftů opravdu nepotkávám tolik :-) My taky pojedeme ve dvou, takže můžeme sklopit sedačky a dát to dozadu. Ale mám obavy, aby to někoho moc nelákalo. I když, nejvíc bych se měl bát asi tady, nikde jinde v Evropě se tolik nekrade jako právě tady. :-( Koukám, že jsi na Kladně docela často ;-) -
"-- skrytý --" 02.06.06 09:58
« Bez nadpisu
jj, bylo to někde kolem Buštěhradu..z tvého pohledu kousek před benzinkou (já ji měl po pravé ruce - Euro oil?) Byl docela provoz, takže sem nestih problikat ani nic
Dovolenou plánujeme podobně - hlavně Rakousko, snad Itálie, Chorvatsko, možná i Maďarsko, Slovensko...uvidíme:) Pojedem ve dvou a doufám, že se všechno vejde do auta - loni sme byli podobně a bez problémů (je fakt, že to eště nebyl Swift, ale 3dv. Xsara- tam byl kufr větší) -
"-- skrytý --" 02.06.06 09:14
« Re:
To dnsr: Jo, to jsem byl já >:D Řítil jsem se do práce. Kde jsi mě potkal? Někde u Buštěhradu ?
Btw. včera jsem objednal ty střešní nosiče od Neumanna. Za tu cenu, no nekupte to. V září plánujeme dovolenou - projedeme Swiftíka po Rakousku, Itálii, Chorvatsku, Slovinsku a možná to střihneme až do Černé Hory, takže když bude potřeba, hodíme rakev na střechu. -
"-- skrytý --" 02.06.06 08:22
« Bez nadpisu
k té reklamě - na CZ billboardech je jako plná výbava myšlená GL/AC (slovenská GLX) Česká GLX (tj. plná výbava v pravém slova smyslu) = slovenská GS. Cenu zhruba odpovídají 399000,-SKK sme dostali i my (sleva asi 12% oproti ceníku) - dealer to zdůvodnil že importér má plné sklady a potřebuje se jich zbavit...byla i většina barev na výběr
takže na místě hatatitlas bych do toho šel..klidně znovu :)
jinak auto jezdí bez problémů - že by spojka vrzala už neregistruju (buď sem si zvyknul :-) ale spíš přestala) Na svolávací akci nic nepřišlo. Spotřeba za prvních 4000km je 6,4l/100km (zhruba 1/2dálnice, 1/4město, 1/4okresky)
včera ráno (7:45) sem potkal červeného kolegu - bylo to asi 3km od Kladna a jel směrem na Prahu - že by Sporťák? :) -
Lubos.1 31.05.06 20:55
« Re: Re:
u nás je v plný výbavě s klimou za 299000kč-je to na bilboardech.
Nebude to nahodou model 1,3 GL/AC? Na ten je podla stranky ceskeho importera Suzuki zlava 15 000. Tak by to potom aj sedelo.
Model GL nie je v plnej vybave. To je v CR model GLX. Na Slovensku sa takto plne vybaveny model nazyva GS. -
« Bez nadpisu
Co hovorite na ponuku predajcu Swift GS s klimou za 399 tis. Sk ?
Zda sa mi to nejaka podozriva zlava od predajcu ? Je to v ramci akcie klima zadarmo a na to este jeho zlava. Nie je to ziadny znamy nic. Je to vlastne model za 449 tis.. Navyse to ponukol sam bez nejakeho prehovarania... -
"-- skrytý --" 29.05.06 10:24
« Bez nadpisu
Tak jsem navštívil dealera Suzuki na Kladně, má otevřeno teprve týden. Má tam moc pěkně upravenou SX4, s nějakým sportovním kitem, prahy, lemy blatníků atd., fakt je to moc pěkný auto. Ptal jsem se hlavně na střešní nosič na Swifta a dostal jsem dobrou zprávu. Prý už ten nosič vyrábí i Neumann a cena by měla být někde těsně pod 3.000 Kč, včetně zámků. Musím to ještě okouknout, jestli to má atest, jak to vypadá atd., ale pokud to bude OK, tak je hned objednám, protože to je super cena. Originál Suzuki stojí 5.200Kč. a Thule stojí 5.500 Kč. -
"-- skrytý --" 27.05.06 10:21
« Re: stěrače
Bosche jsou strasne drahy, pouzivam Valeo Silencio X.TRM , je to stejna technika jako aerotwin(mysleno sterac bez klasicke konstrukce) jsou daleko levnejsi a fungujou bezvadne. nevim jak v zime, to jsem nezkousel a jsou skoro na vsechny auta...je to jenom o uchyceni
U Valea pry nelze vymenit gumicka, zatimco u Bosche ano. Takze Valea muzes po roce vyhodit. -
"-- skrytý --" 26.05.06 20:04
« stěrače
Bosche jsou strasne drahy, pouzivam Valeo Silencio X.TRM , je to stejna technika jako aerotwin(mysleno sterac bez klasicke konstrukce) jsou daleko levnejsi a fungujou bezvadne. nevim jak v zime, to jsem nezkousel a jsou skoro na vsechny auta...je to jenom o uchyceni -
"-- skrytý --" 26.05.06 18:40
« Re: Re: Re: Re: Bosch sterace
apropo ake gumicky sa ti osvecili ?
No to ja nevim, ja prijdu do autodilu vytahnou dve gumicky za 25 Kc/ks a ty tam dam. Vydrzi stejne jako original Bosch, ktere jsem mel z vyroby.
Ted jsem koupil nejake grafitove za 20Kc, ale jeste je na aute nemam. -
Marcelino 25.05.06 15:53
« Re: Re: Re: Bosch sterace
no kukam na ten server autodily, ale hlada sa tam pekne nahoubeles 8-s ...
apropo ake gumicky sa ti osvecili ?
ono u tych aerotwinov vidim hlavnu vyhodu v zime, ze vam nezamrznu pocas jazdy ziadne pohyblive casti na ramienkach, takze mate stale rovnomerny pritlak 8) -
Marcelino 25.05.06 08:56
« Re: Bosch sterace
zdar, tak som si postahoval katalogy Bosch a "novy" Swift tam vobec nie je ani u "obycajnych" stieracov, nielen u Aerotwin :'-(
Smola je ze tie Aerotwin musia byt tvarovane presne na dany typ auta, takze riesenie by bolo najst auto, na ktory Bosch vyraba Aerotwin a ma podobne alebo zhodne rozmery :idea:
ale niekde som zazrel spravu, ze "cinania" uz falsuju aj Aerotwin, tak by bolo dobre vypatrat, ci sa nahodou nedaju dat na Swifta listy od "cinanov" = len zas aby to nebolo horsie ako klasicke sterace... -
"-- skrytý --" 24.05.06 16:12
« Bez nadpisu
Federer: Mně to už přestalo,jen jeden den a pak ticho.Aerodyn.to není.Dokonalé auto se opravuje samo >:D
Gogo: Asi tak nějak ;-)
Ono to bude všude +/- stejné.Běhají kolem člověka než koupí a vyjede,pak nastupuje OZ a stand. dohadování se s nimi + poslouchání, že je vše OK.
Tom 69 absolvuje u Mégane to, co jiní a jinde též,jen jde o to, jestli to lidé přiznají nebo ne. Někdy nepřiznají.
Mně stačilo,když uvážím, kolik se prodává jednoho modelu jedné značky co jsem kdesi četl, už se tam ani nedostanu,ale stihl jsem to celé pročíst před zaheslováním a registrací(asi bych neprošel s registrací, navíc je nefér se reg. někde,co člověk nemá,to bych nikdy neudělal), nicméně třeba se problém u auta odstranil,ale podstatné je, že prostě byl. Jsou to jenom stále složitější stroje a proto je větší šance,že se něco vyvrbí,rychlý vývoj...a je na průser zaděláno. Víc bych v tom nehledal.
Ony i ty statistiky, když se nad tím někdo zcela vážně zamyslí, je jedno, jestli z 1000 prodaných je problém u 2, 4 nebo 7 aut.Stále je to dobré,tak co,pokud patříme mezi ty zbývající. Dokonalé nedělá nikdo. Kdo tomu věří že jo, je dost naivní. ;-)
Včera mi nabízel majitel prodejny Avensise,funglovka,před liftnutím,hyper cena,no,počkám ještě chvíli.Po 2 letech měnit nebudu.Ale to jen dokládá,jak mají všichni zájem prodat a i na Toyotu bezva sleva. -
"-- skrytý --" 24.05.06 09:26
« Bez nadpisu
To Marcelino: Jestli máš na mysli BOSCH AEROTWIN jako má třeba Octavia II, tak ty na Swifta namontovat nejdou, ptal jsem se na to, protože jsem je chtěl taky. Musel by jsi koupit celá nová ramena stěračů a vyměnit je, a pochybyju, že to někdo vyrábí, aby to sedělo na sklon a velikost předného skla Swifta. Kolik stojí originál Suzuki stěrače nevím, ale zjistím. Ale i kdyby byly levnější, tak budu kupovat BOSCHE nebo VALEO.
To kingking: Tak tohle jsem nezkoušel, vřdycky nahoru řadím po jednom stupni. Když podřazuju o dva stupně, tak jsem problém nezaznamenal. -
"-- skrytý --" 24.05.06 08:03
« Bez nadpisu
To Sportak: Ja mam zase problem so stvorkou, ked na dvojke idem na 5000-6000 otacok, tak priamo z dvojky tam stvorka zaradit nejde. Musim tam dat trojku a potom stvorku. Obcas sa to stane aj pri nizsich otackach, ked chcem zaradit stvorku z trojky. Spiatocku tiez musim vacsinou radit na druhy-treti pokus.
Co sa tyka stieracov, pri stierani mi zanechavaju flaky, ktore sa po asi 1-2 sekundach rozplynu. Myslite, ze by to mohlo byt stieracmi? Alebo je to mastnym prednym sklom? -
Marcelino 23.05.06 21:59
« Re: Re: Re:
sporťák- ono ten zodraný kotúč je nafotený v "Auto žurnal"-e - to je slovenský mesačník - netuším, či sa dováža do ČR. V SM im slape Swift tusim bez problemov...
Ozaj skoro som zabudol - tak Bosh uz robi sterace aj na novy Swift >:D super, musim pozriet u nas v SR, ci niekde nebudu mat, lebo tieto moje povodne uz tiez dosluhuju 8-s ...neviete co by stali "original" Suzuki stierace ? -
"-- skrytý --" 23.05.06 13:47
« Re: Re:
To Marcelino: Na té preventivní výměně jsem byl asi před dvěma měsíci. Tenhle zvuk jsem dneska zaznamenal poprvé. Budu si asi muset koupit SM, ten poslední jsem nečetl, takže se podívám, jestli to nebude něco podobného, co tam popisují. Nechám to prohlédnout v servisu a uvidím, co najdou. -
Marcelino 23.05.06 12:06
« Re:
hmm, zaujmave to s tou 4-kou to mas blbe 8-s , toto ja nastastie nemam problem :-! - aj spiatocka - tu som spozoroval, ze ak sa snazim "rychlo" zaradit spiatocku, tak je to obcas problem, ale ked sa neponahlam a radim ju pekne pomaly "s kludom anglicana", tak vzdy ide naprvy krat a bez akychkolvek pazvukov. ale pri rychlejsom zaradeni spiatocky, hlavne rano po dlhsom stati sa ozvu pazvuky "ratania zubov" 8-s , ale ak to robim pomaly, tak pohoda - NO PROBLEM :-!
tie brzdy - uz si bol na tej "bezplatnej preventivnej vymene" komponentov spojky ci aj brzd... teraz testuju dlhodobo Swift vo viacerych casopisoch (tusim SM, Autojournal,...apod.) a u jedneho z tychto Swiftov sa po 15tis.km objavil zodrany brzdovy kotuc - tak ho vymenili bezplatne s tym, ze to bola ojedinela vada materialu - kotuc bol evidentne asi prilis mäkky... :? -
"-- skrytý --" 23.05.06 11:24
« Bez nadpisu
Tak jsem dneska zajel do firemní podzemní garáže a jak je tam naprostý klid, tak bylo slyšet, že mi něco někde u auta dře, odvisle od rychlosti. Podle zvuku bych to tipoval na brzdovou destičku, která se dře o kotouč. Asi se nevrací. Zkusil jsem prudce zabrzdit, ale zvuk se ozýval dál. Budu to muset nechat zkontrolovat. Dostal jsem zprávu, že před týdnem otevřeli dealerství aut Suzuki i u nás na Kladně, včetně servisu, tak to prubnu. Jinak včera jsem v Elitu koupil sadu stěračů Bosch na Swifta = sada 530mm se spolerem a 450mm = 655 Kč. Drahé, ale zato nádhera, žádné šmouhy, žádné vrzání a poposkakování. Ty podělaný Filsony už mi na auto nesmí. Doufám, že mi Bosche vydrží přes rok jako VALEA na předchozím autě. Stěrač na zadní okno je za 211 Kč, ale je to od SWF. Jen tak okrajově jsem se ptal i na střešní nosič THULE = včetně zámků je mají za 6.500 Kč !! To je darda !
Mám najeto přes 16 tis. km, a stále mě zlobí řazení. Zařadit zpátečku napoprvé se mi snad ještě nepodařilo a mám i problém napoprvé přeřadit z pětky na čtyřku, když třeba potřebuju na dálnici rychle podřadit při předjíždění. Ta čtyřka tam nejde dát.
Minulý týden jsem Swiště protáhnul a zkusil jeho maximální rychlost. Na dálnici z mírného táhlého kopečka jsem ho rozjel na tachometrových 195km/h, víc už nešel. >:-[] -
"-- skrytý --" 22.05.06 10:49
« Re:
Tož nehrčí. ;-) Ono to chce klimu občas zapnout-přece letošní zima si o to říkala sama-rosilo se přední sklo. Ale jinak 1 x za 2-3 týdny chvilku nechat běžet neškodí.Příště.
5 stupeň mi nepíská.Přestalo to samo.Asi bylo blbé počasí či co... ;-) Třeba to přestane samo, fakt mi 5 tka 1 den hvízdala a je klid.Je to jenom stroj,ne? -
"-- skrytý --" 18.05.06 20:12
« Bez nadpisu
Dotaz: Nijak jsem nespěchal, kolona, rovinka, šoupnu tam za 5 a při rychlosti 80-90 jakési pískání, možná dřív nevšiml, nevím...mělo to 2 tis. ot a víc.Při 100 a víc to nebylo slyšet,už se ozývá aerodyn.hluk.Že by ložisko převodovky?**va,japonec. Nemyslím, že při 90 tce a na rovince, nebo v klesání je za 5 nějaké drama. Řemen to nebude,ve stejných otáčkách na jiné stupně to nedělá. :'-(
Obecně to auto jezdí spíš hodně svižně od počátku,ať nepíši fofrem,od nějakých 1000 km hodně svižně. -
"-- skrytý --" 13.05.06 12:19
« Bez nadpisu
To Polmo: Clovece, vypada to zvlastne, ale pekne. Me to spis pripada, jako by to byly 14" kola. Kdyz jsem videl Swifta na tech originalnich kolech, co je maji v katalogu doplnku, tak vypadaly o dost vetsi, a to tam taky meli pneu 195/50 R15. To je asi tim designem. Ale jinak ta cerna barva auta je moc pekna, jen je na tom vsechno videt :-( Mel jsem predtim cernou Hondu Accord Coupe, a neustale to bylo zadelany, proto jsem bral Swifta v cervene :D -
"-- skrytý --" 12.05.06 19:06
« Bez nadpisu
teraz som precital aj zopar inych clankov a tam zase pisu nieco na stil Hayu1 tak teraz fak neviem co je lepsie ono bude asi najlepsie trafit sa do rozmedzia udaveneho vyrobcom. :roll:
to IT:
v prirucke to je asi takto :
mal by patrit do triedy kvality SG SH SJ SL
Pri teplotach pod -20C doporurucuju SAE 5W-30
Odporucane oleje znacky Shell
Helix Ultra 5W-40
Helix Plus 10W-40
Helix Ultra 0W-40
Helix Ultra AG 5W-30
Helix Plus AH 10W-30 -
"-- skrytý --" 12.05.06 17:10
« Bez nadpisu
co s tym maju teplejsie leta auto udrzuje stalu teplotu a ked ho aj prehrejes tak na nejakych 120C a to "neni" teplota! a 8000ot\min su neni otacky nato aby to "30" nedokazala dokonale mazat!!!
0w40 neni moc idealny olej :
"Větší rozdíl a vyšší viskozitní index znamená, že změna viskozity s teplotou bude menší. V praxi se u některých spotřebitelů vžil dojem, že čím je tento rozdíl větší, tím je olej lepší, protože lépe maže. Naopak, výroba takového oleje znamená, že se musí použít větší množství polymerních modifikátorů viskozity, které při provozu oleje degradují (střihová nestabilita) a zhoršují se viskozitní vlastnosti oleje. Oleje, např. SAE 10W-50 či 10W-60, jsou určeny pro motory soutěžních vozů, které jsou tepelně velmi namáhané, zejména díky vysokým otáčkám motoru. V motorech, i s turbodmychadlem, s běžnými nebo i mírně zvýšenými otáčkami je použití těchto olejů zcela zbytečné." :-! 8)










to Marcelino: ja som si cenu gum. zásterok takisto zisťoval u BMC a predajca vyrátal 1019,-/pár predných (snáď sa zmýlil a rátal cenu tých pevných plastových :-) ) Má mi zaslať ceny viacerých doplnkov do Swiftu.
Ináč čo sa týka doplnkov je to všade bieda. Na nete som našiel zatiaľ jeden katalóg doplnkov v PDF (v ČR) pretlmočený do iného jazyka (českého). Predajca len ukáže katalóg príslušenstva v angličtine (v predajni mali dlho len 1 kus :shock: ). Všetky ceny si musí potom zistiť z Maďarska, prerátať to a až potom informuje o cene. Swifty sa už predávajú nejaký ten týždeň a privítal by som u predajcov vitrínky s doplnkami a priloženými cenovkami... (viď predajcovia Škoda)