SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
Marcelino 14.08.06 14:24
« Re:
uff, elektrony mam 15" Dezent F , su o dost sirsie (6,5J) ako tovarenske 15"-ky aj maju mensie ET (tusim 43), takze auto je "rozkrocenejsie" a pneu som nechal 185/60, aj ked disky si priam pytaju 195/55 (tie ma na Swifte zenina kolegina).
Aj napriek tomu zastavam nazor, ze podvozok v porovnani s etalonom triedy, co je bez debaty Fabia(Polo) to nie je podla mojich skusenosti az taka tragedia ako pise IT ci teraz "marossch" a to mam nahustene N2 na tlak 230kPa obe napravy...
...ale zas čestne priznavam, ze u nas NR a okolie prakticky nenajdete dlazobne kocky, takze verim, ze tam u vas na tych kockach to moze byt podstatne horsie... 8-s
ale tak ci onak, stale nie je tych zlych vlastnosti Swiftu tolko, ze by som bol ochotny vycalovat 50tis Sk viac za novy Yaris, ak by som kupoval nove auto dnes (mozno by som este vyskusal vynoveny Getz ci skorej Accent) -
"-- skrytý --" 14.08.06 08:57
« Bez nadpisu
Nepomlouvej. To auto je srdcovka,pusť si hlasitě CD a máš to vyřešené.To jsem nevymyslel,to jsem se tu dočetl.
BTW:možná proto Yaris se prodává tak jak prodává a tohle též.
Jsou i dobří japonci,ale musíš jít příště o kousek jinam. Mně to poslední dny nějak tichne.Není to tím CD :D -
« swift
zdravim swištáky..
no musim rict ze s koupi tohoto nadherneho auticka zacinam bejt pekne nastvanej.... tech detskych zavad je az prilis mnoho.
pocinaje spatne se zavirajicim zadnim dverim, pres ten uz asi stokrat omilanej "palubni pocitac", neskutecny drncani podvozku, katastrofalni plasty ve dverich, piskani brzd, spatnou zpateckou a konce dost nekvalitnima kotoucema... jo a ted jsem si vsiml ze lehce koroduje zadni vyfuk
tak teda nevim co si o tech japoncich myslet :o -
"-- skrytý --" 08.08.06 17:28
« Re:
Koupil jsem si SM.Potvrdilo se asi,že s měkkou přídí mám možná pravdu.Také jim se plast posunul dozadu.Holt je dána přednost bezpečnosti chodců,takže se příď (nárazník)snadno i při malém ťuknutí prohýbá a za ním jsou díly,kde zůstane trvalá deformace.Jinak poditest odpovídá realitě.Je to dost stručné. -
"-- skrytý --" 07.08.06 16:09
« Re:
Vždyť je to fuk.Berme to tak,že natankovat se musí a ať si to ukazuje(PP) co chce....Pokud něco mohlo být jinak kolem ukazatelů,tak palivoměr.Kdo to má,ví o čem píši.To je dost neprakticky uděláno. :'-(
Snad nikoho nepopudím,ale osobně se mi líbil už v O1. Po 100 h se vynuloval,ale byl přesný a info k něčemu byly,ale člověka to lákalo tam hledět....To mohli obšlahnout.Alespoň sledujeme dění na silnici a nečučíme na PP,ať je to pozitivní....ale naboural jsem zrovna tohle,takže... :'-( -
"-- skrytý --" 05.08.06 14:58
« Re:
Hm,pokud je tomu tak, pak je taková info k ničemu,kolik km ujedu na jeden litr a pak si to přepočítávat.To má vypovídací hodnotu jako za bolševika"tkm"- "tunokilometr". 1 tuna odvezená do vzdálenosti 1 km.Též k ničemu(pardon,jeden z ukazatelů "plnění" plánu).
Nicméně ta spotřeba ve městě odpovídá,souhlasím!
Spíš dotázek:jak jinak si počíná Swištík z Japonska?Loni nebyl :'-( ,určitě bych koupil japonského,o tom není sporu. -
"-- skrytý --" 05.08.06 13:45
« Bez nadpisu
Myslel jsem že zobrazení průměrné spotřeby je ve standardu, teda aspoň moje japonská verze ho má. Počítadlo ukazuje dle propočtů spotřeby přesně, jen jsem si musel zvyknout na měrné jednotky, neukazuje totiž L/100km, ale km/1L. Takže moje průměrná spotřeba (převážně město) = 13,4 km/l = 7,5 l /100km. -
Marcelino 05.08.06 11:36
« Re: facelift Swifta
uff, tak to prosim nafot - ten pohlad s mensimi zrkadlami - aj ked tie nase super velke spätaky povazujem,za jednu z dost podstatnych vyhod oproti konkurencii - ten vyhlad dozadu je skutocne skvely - ked presadnem do Fabie ci do starej oktavie, tak som par minut dost nesvoj z tych malych zrkadiel a hlavne z tych zmensenych pravych - kto tuto hovadinu vymyslel, toho by som hned prepustil na ulicu grrr... to prave male zrkadlo na oktavke aj Fabii jednak dost hnusne kazi celkovy dojem z dizajnu a naviac je to nebezpecne, kedze v nom vidim akurat tak velky prd :!:
aj ten upraveny palubny pocitac by ma zaujmal - co vsetko dokaze a ci uz vyriesili to ukazovanie okamzitej spotreby pri jazde so zaradenou rychlostou ale bez plynu z kopca (spravne by mal ukazovat 0l a nie 2l)... no a ta priemerna tiez potesi - vyskusal prosim ako je to presne... 8) -
"-- skrytý --" 04.08.06 23:39
« Bez nadpisu
To BS:Tak jo,další svišť je tu.Vítej,teda vitaj ;-)
Bude to jezdit.Netřeba mít obavy.Berme to tak,alespoň já to takhle pojal,že si tu nebudeme pochlebovat,jak suprové auto máme a že je dokonalé.Nějaké drobnosti se najdou(dobře,tak jsem jezdil s Cliem2 a C3 a také drnčely,ještě víc,když mám být spravedlivý),ale prostě si jen myslím,že je to škoda=u Swifta.Takže když si sdělíme,že to a to se nám nezdá,nebo že by to mohlo být jinak,OK,o tom to tu je.Teď je třeba jasné,že řazení je dobré,mně např. R jde naprosto perfektně,jen se čas od času musí dát pozor při řazení z 5 na 4. Nikdo to neopraví,to je taky už jasné a všichni jsme spokojeni.
Jinak je mi to fuk,jak to jezdí,jezdí v tom žena a jí se to líbí,dobře se jí s tím jede,snadno ovládá,ona nevidí žádný problém.Ji prostě spíš bere ta medicína,mně zase technika,no...to je celé. -
« Bez nadpisu
Zdravim vsetkych zucastnenych. Tesim sa ako maly chlapec - ododnes som majitelom Swiftika aj ja. >:D 1,3 GLX + klima. Moj swist je trosku faceliftovany - mensie spatne zrkadla a hlavne palubny pocitac ukazuje okamzitu alebo priemernu spotrebu. Ked som si precital vase prispevky chytila ma trosku obava, (IT) no napokon som do toho predsa len spadol. Bolo to na prvy pohlad. :P Vdaka vam mam som ale o krok vpred pri pripadnych naznakoch poruch. :-! Na mojho swifta som cakal 55 dni u predajcu a ked mi ani po takom case nevedeli dat odpoved, ci je vobec vyrobeny, vzal som spat zalohu a hybaj k druhemu predajcovi kde to prebehlo aj so znackami behom jedneho dna. :shock:
Bohuzial som sa vsak musel vratit do prace a uzivat si jazdu budem az zajtra. :'-( Stastne km vsetkym. -
"-- skrytý --" 04.08.06 11:53
« Bez nadpisu
To majt:Tak vítej mezi námi! ;-) Na SK máte verze výbavy nějak jinak,takže klima tam je? Tu jsi neuvedl. Abys pak nelitoval. Já bych do 1,5 nešel,protože to je oproti 1,3 tak malý růst Pe a Mt navíc,že to ani nepoznáš. 1,3 bohatě stačí,ale jestli máš objednáno,zaplacenu zálohu,tak co naděláš?Přeobjednat?
3D verze,těch bude také málo.Jestli to budeš používat často ve městě,má 5Dvýhodu,že dveře jsou kratší a kde je málo místa(parkování),je to lepší. Zase to bude sportovněji vypadat,ale krom Mondilalu Paris 2004 a prodejny jsem 3D naživo neviděl.
Hlavně se nějakých prvních 250 km nediv,že motor nejede.Tak syrový jsem nezažil už dlouhé roky.Pak se krásně rozdovádí.
Při 130 to vyloženě EKO jízda s 1,3 není a s 1,5 nebude též.S tím počítej.Ale jiná auta při této rychlosti také berou.Dobrá rada:nedívej se na palubní pseudo počítač ;-)
Pak se ozvi,jaké máš dojmy.Co můžeš čekat víš,nic jiného tě nezaskočí.K drnčení:všude asfaltky(ticho) a naše ulice,údajně skrz historický ráz města, tam kostky.Pak se nenaštvi... -
"-- skrytý --" 04.08.06 10:49
« 1.5 GS 3D
Zdravim vsetkych swiftakov! V najblizsich dnoch sa aj ja planujem pridat medzi vas. Aky mate nazor na 1.5 GS 3D v okliestenej verzii? V SR je to najvyssia verzia bez hmloviek, bezdotykoveho otvarania a vyhrievanych sedadiel. Inak povedane, je to prostredna GLX so zliat. diskami, sport. koncoukou vyfuku a kompletnymi airbagmi. Oproti GS je zlavnena o 32 tis. Sk.
A vsimol som si, ze je tu velmi malo majitelov 1.5. Ma niekto skusenosti s tymto motorom? Je spotreba pri jazde napr. 130 km/h naozaj o pol litra vyssia? -
« Re: Re: poraďte
I. Jejda...mela jsem ted nabity program a tak jsem tu par dnu nebyla a ted ctu zpet prispevky a koukam, jak jsem si to tady "pohnojila" se svymi vyroky proti IT. To jsem ani nemela v umyslu :*) . Toz se ti omlouvam IT...je fakt, ze jak koukam na ty tve prispevky, tak tomuhle oboru rozumis urcite vic nez ja. Ja na to koukam "babskyma" ocima jestli to ma dobrou barvu a pekny design a zadne mouchy nevidim a neslysim, protoze posloucham CD :P .
II. Poradte jestli si mam nechat namontovat automaticke zapinani svetel, co to stoji a co doporucujete. Kdyz sviti slunko, tak vecne jezdim bez svetel. Nebo mam pockat az zaplatim, vsak uz pak nezapomenu >:D -
"-- skrytý --" 03.08.06 14:21
« Bez nadpisu
T.E.CH: Však taky jo,jen se ukázalo,že to není náhoda jednoho auta,jak se zdálo loni,ale že je to problém asi všech?
Jasně že všude se najde něco.Na Hondě by se také našlo,dej nám ji na pár dnů, najdeme znaménka plus i minus a budeš ji chtít prodat...:wink:
Když se ukáže(jako že se to začíná jevit),že něco je spíš vlastnost,daná konstrukcí,než nějaký úlet při montáži,tak se to holt bude brát na vědomí a diskuse splnila svůj účel.
Pokud to někoho odradí od koupi,koupí něco jiného a narazí na jiný problém. Tu se ideál(jinde též)hledá dost těžko.
Když se na to člověk dívá,nevypapadá to špatně. ;-)
Auto motor a sport píše o novinkách pro 2007(bylo někde i na netu)a nová Fabia je tam jako kombinace Roomstera(předek) a kabina (A+B sloupek) jako Swift.Asi to bude ve skutečnosti jinak,protože z tohoto pohledu vypadá Swift fakt lépe. Pokud to tak bude,nebude se psát nic jiného,než že Fabia kopíruje Swifta. Koncová světla budou C-čko,takže zde to bude tutově jinak.
Letošní prodeje v ČR jsou zde a je otázka,jak to Getz dokázal?Dobrý výsledek!
[odkaz]{BB4C3B3E-B6B… -
« Tak jsem docela čuměl co ten Swift má much
Tak jsem to tady pročetl...mno žádné auto není 100% dokonalé, ani moje Honda ne.(nemám ji umytou) ;-) Ale jak to tak čtu, tak ten Swift toho má víc než by člověk čekal.Co ale člověk nadělá že...musíte to holt pořešit a holt nad některými věcmi zamhouřit oči. -
"-- skrytý --" 03.08.06 12:32
« Re: poraďte
Asi si chvíľu budeš musieť počkať na skúsenosti s robotizovanou prevodovkou. Nepredá sa ich toľko čo manuálov. V teste som naňu čítal viac-menej kladné reakcie. Výtka bola snáď to, že preraďuje až pri vysokých otáčkach - čo pomôže dynamike, no nie spotrebe. Preradiť sa dá aj pri nižších otáčkach tlačítkom "E" - economy. Určite si ju najprv vyskúšaj osobne na testovacej jazde.
Osobne by som teraz možno tiež uvažoval nad robot.automatikou (mestské zápchy - jednotka - neutrál - jednotka - neutrál ....). Navyše je tam možnosť aj manuálneho radenia rýchlostí (oproti klasickej 4.stup. automatike).
Som rád, že diskusia medzi IT a Racerkou skončila...
Tiež mi to auto prirástlo k srdcu, čo občas ovplyvňuje môj pohľad naň (tiež sa snažím prižmúriť oči nad rôznymi nedostatkami auta, no rázy od zadnej nápravy a hrkotanie po nerovnostiach ma fakt >:-[] fakt štvú). O to viac som rád, že do tejto diskusie píše (rozsiahle príspevky) človek, ktorý sa na to auto pozerá z nadhľadu, bez emócií a pozerá sa naň ako na vec a nič viac. Jeho príspevky budú určite objektívnejšie a pre nás ostatných užitočnejšie ako keby som tu opisoval ako sa rozplývam pri rýchlej jazde po kvalitnej diaľnici... Klady toho auta pozná každý sám, zmysel diskusie je podeliť sa o problémy - predísť im alebo ich riešiť. -
« Bez nadpisu
IT já to bral podle sebe,než jsem koupil Swifta,tak jsem prolezl všechny možný diskuze,a tvrdá kritika majitelů mě odradila od Fabie, Kalose i Getze,tak jsem vzal Swifta,kterýho nikdo nekritizoval,protože ho skoro nikdo neměl >:D
Jasně,s tím drnčením máš pravdu,na kočičích hlavách nebo tramvajovým pásu je to koncert,ale brácha ve Fabii to má podobný.
Řadění z 5 na 4 mám v pohodě,jen zpátečce se občas nechce,ale jak někdo psal,pomalu a s citem a je to ok.
Hatatitlas,občas se mi to taky stalo,jakoby baterka točila naprázdno,ale když sem pustil klíč,tak se pozvolna nastartoval,ale už mě to tak měsíc neudělolo,tak asi,jak kdysi psal IT,dobrý auto se spravuje samo >:D Stejně tak jsem slýchal jakýsi pohvizdávání kolem 3000 otáček,ale je to naštěstí pryč 8) -
Marcelino 01.08.06 17:00
« Re:
Ko vyplyva z mojich prispevkov, tak ja som podstatne spokojnejsi majitel Swiftu, nez IT, aj ked aj ja som nasiel par drobnosti, ktore sa dali spravit lepsie...
Na nase neskutocne rozbite cesty (SR a CR) je podvozok Fabie asi "etalon" a treba priznat, ze Swift je v tomto horsi - prilis tvrdy na nerovnostiach , aj ked podla mojho vkusu a skusenosti aj v porovnani s Fabiou to nie je ziadna tragedia a pri prejazde v zakrutach ma tiez clovek vacsi pocit istoty s Fabiou, pretoze sa menej naklana, avsak po preziti na 15" 185/60 uz je Swift aj napriek naklananiu lepsi v zatackach nez moja sluzobna Oktavka, ktora ma ale iba standardne obutie 15" 195/65, naviac iba priemerne Matadorky.
s cim nesuhlasim je "vyssia spotreba" - ukazte mi ine auto v tejto triede s motorom o vykone 68kW, a dynamickymi parametrami ako Swift ktore by malo vyrazne mensiu spotrebu :?:
taktiez nesuhlasim, ze ma horsie brzdy - mne sa zdaju vporiadku jak na 14" v zime tak na 15" teraz v lete - podla mojich skusenosti ma naopak lepsie nez brzdy na Fabii, ktora ma vzadu tiez bubny alebo sluzobnej Oktavii taktiez s bubnami...
apropo taktiez mam N2 a "kompromisny" tlak 230kPa na oboch napravach
ano akceleracia je skvela, ta privadza majitelov Oktavii a Passatov dennnodenne "do vytrzenia" ;-)
u mna je jasne minus vidim obcasny problem so zaradenim spiatocky, ale nejde to len ked sa ju snazim zaradit ozaj rychlo, co sa zas tak casto nestava ale stve ma to... podobny problem mam ale aj na otcovej Fabiii a jednej sluzobnej Fabii 8-s
radenie z 5-ky do 4-ky zatial vpoho, ale toto vacinou nerobim, max tak obcas do kopca na dialnici, ak idem iba tacho 120, co sa casto nestava ;-) (na okreskach podradujem z 5-ky rovno do 3-ky)
"parkovacie tukance" zatial bez nasledkov - zena vacsinou drcne pri cuvani a ja zas pravidelne "tuknem" nasu drevenu branu predkom a zatial to drzi... to napr. sluzobna Mazda 323 r.96 dopadla podstatne horsie -som ju "dotukol" za dazda pri prudkom brzdeni do auta predomnou, ktore tiez prudko bzdilo - cize auta sa nezrazili naraznikmi, ale ja som uz jeho naraznik trafil mojou prednou plastovou maskou a kapotou - skoda za 50tis a naraznik bol iba zhora skrabnuty - zato svetla a kapota boli pekne ponicene... :'-(
...vyhlad kazdy chvali ako vyborny, hlavne spetne zrkadla su skvele, ale ja mam vyhrady k vyhladu na semafory - mam 190cm, tak mi dost vadi velmi dopredu potiahnuta strecha, takze na semaforoch sa musim predklanat 8-s
ale suma sumarum, ak zoberieme podareny dizajn, slusnu bezpecnost (tusim 30bodov v NCAP), velmi dobru vybavu a vdaka vykonnemu motoru nadpriemerne dynamicke vlastnosti, tak za danu cenu este stale neexistuje priamy konkurent - snad len Hyundai Accent alebo Getz 1,4 70kW ma porovnatelnu cenu za danu vybavu a zaroven vykonnny motor
Ostatne auta, ktore by boli potencionalne lepsie - maju bohuzial v danej vybave a s konkurencie schopnym motorom uz cenu o niekolko desiatok tisic vyssiu :? -
"-- skrytý --" 01.08.06 11:31
« Bez nadpisu
2 Haya1+Sporťák: Takže se nám diskuse po malém výstřelku od "madame" vrátila do věcné roviny a to je fajn.Čekám návštěvu,aby mi udělala revizi rekonstrukce domu,tak chstám papání,neb žena pracuje.
Mají rovnoprávnost a volební právo,tak někdo musí makat,ne? ;-)
Vážně:já příští týden už celý rok zase jenom práce a práce a práce...
Když to shrneme,abychom tedy neděsili a neodrazovali případné zájemce:
+design se fakt podařil
+interiér-palubní deska i volant
+ergonomie se sem dá ještě zařadit též,snad sedáky mohly mít lepší vedení
+dobré ovládání vozu
+výhled z vozu
+výbava/cena solidní
+skvěle to jede a akceleruje=občas se passátisti a octávisti diví a narušuje to jejich psychickou rovnováhu(jen některých)
-vyšší spotřeba
-horší brzdy-nějak lépe mělo být nastaveno ABS pro 15"kola a musí se víc tlačit na brzdu
-nemá to rádo příčné nerovnosti=ozve se ráz(ale je tu vazba i na teplotu)
-výtku mám k řazení z 5 na 4(naprosto náhodně,bohužel,když se to nejméně potřebuje)=chci předjet
-nesnáší to parkovací minikolize=příliš měkký předek
-řemeslně to chce dotáhnout
-horší jízd.vlastnosti než má Fabie,ale až v mezní stavu, rsp. má člověk pocit mírné nejstoty auta(nebo sebe?)=s fabkou se to v poho dá víc osolit(ovšem máme ten bodový systém)
-nevím,jaká bude životnost kotoučů,destičky OK
K odskakování zádě:to jsem nezaregistroval,mám všechna kola N2 na 230kPa a zdá se to dobrým kompromisem(15" a léto)
Jako celek to není špatné,spíš mohli pár věcí dodělat(třeba rychle liftnout a nám to grátis,co se dá poopravit též vylepšit).To by je nepoložilo.
Chybu vidím v servisu-ten by měl být prostředníkem pro zpětnou vazbu dovozci a výrobci,protože kdo jim dá přesnější info, než majitelé a uživatelé? Tohle podceňují a jistý sklon k bohorovnosti se jim nevyplatí.
Marně pak mohou propagovat SX4 či Vitaru(tam ta šajtra)
Kazí to vyloženě drobnostmi,které nemusely být,seč je to spotřebák. -
« Bez nadpisu
to IT: dělá to skoro na každý stupeň hlavně při zrychlování :roll:
no ale něco pozitivního: řazení kromě toho občasného výpadku z pětky na čtverku mi dělá velkou radost, nádherně tak nějak polokovově zaklapne, a design je myslím stále velmi povedený ;-) no a ta naše žlutá, nejenom že je bezpečná, ale hlavně je nepřehlédnutelná a já mám průběžné informace od známých o tom, kde se ta má woman nachází...skoro jako GPS :D -
"-- skrytý --" 01.08.06 09:29
« Bez nadpisu
To IT: S tím servisem máš naprostou pravdu. U nás na Kladně před nedávnem otevřeli nové zastoupení Suzuki. Díky tomu, že to vlastní kamarád mého příbuzného, tak tam mám zjevně lepší zacházení než ostatní zákazníci. Servis mají na jiném místě v Kladně (dříve servis Kia a Hyundai) a tam to byla tragédie a to jsem jen chtěl zkontrolovat karoserii kvůli záruce. Zjevně jsem je otravoval a dávali to dost najevo. Jinak výměnu oleje a garančku jsem dělal tam, kde jsem auto koupil, i když to mám přes 40km a asi u toho i zůstanu.
Proč by jsi se bál Jazze? Zatím jsem neslyšel nikoho, kdo by si na něj stěžoval, vyhrává v J.D.Power i TUV, jediný problém je cena a výbava - to byl taky důvod, proč jsem bral Swifta.
Možná jsem zhýčkaný předchozím autem (Accord Coupé 2.0i/98kW), protože přesto, že to bylo 12 let staré auto a mělo najeto 200 tis. km, tak tam nic nevrzalo, žralo to 8l/100km, o nerovnostech na silnici jsem ani nevěděl, protože původní! plynové tlumiče to vše filtrovaly, a kromě běžné údržby jsem s ním neměl důvod jezdit do servisu.
Asi je si potřeba uvědomit, že Swift je opravdu jen malé auto, spotřebák, navíc levný spotřebák, kde cena odpovídá tomu, co člověk dostane. Pro někoho, kdo třeba dřív jezdil starou škodovkou to bude bomba, ale ti, co už vlastnili nebo řídili něco lepšího řeknou "slušný průměr".
Protože jsem s Fabií taky najezdil pár desítek tisíc km, tak můžu potvrdit, že podvozkově je opravdu znatelně lepší a vůbec pocitově robustněji udělaná. MOžná, že až budu kupovat další auto, tak nekoupím ani toho Nissana Note, jak jsem psal včera, ale radši koupím 3 roky starého Accorda >:D -
"-- skrytý --" 01.08.06 06:59
« Bez nadpisu
Federer: Takhle,je to mírná nadsázka, ale z pohledu Fabie to holt trošku"hrkávka" je.Drnčí víc,než by mělo,ale je to můj názor,ženě je to srdečně jedno, ale vidím,že i jiní majitelé se pomalu přidávají.Nebudem tu z toho dělat FUN CLUB,kde se jenom zaslepeně chválí.
Že se dělá v H, za to nemůže nikdo z nás.
Prodejci........hm,ale to je jejich problém,co prodávají.
Je to obrovský pokrok proti starému,je to hezké(si doma myslíme všichni),cena je přiměřená.
Servis-po počáteční hyper-ochotě začínají být trochu vlažní.Něco říkáš mechanikovi,on,že to musíš technikovi,ten se tváří,že nerozumí,o čem je řeč....
Jinak o nic nejde. Nedělej si iluze,že každý,kdo kupuje nové auto jde na nějaké stránky a hledá,jestli jsou s tím lidé spokojeni nebo ne.Co znám lidi,kteří si poslední dobou kupovali auto,nové či lehce ojeté,měli představu velikosti,barvy,nějaká výbava a pro většinu bylo hl. kritérium cena=co si mohou dovolit utratit.Slovo třída nepoužili,ale každý řekl "velikost"-to píši,neb jsem na netu zažil vášnivé diskuse o třídách podle rozvoru. Značka vozu(natož model) je vůbec netížila. Nepřeceňujme net a diskuse. Modernizuji si dům,tak si občas sednu,něco přečtu,něco napíši,nehodlám nic dramatizovat.Jenom mé postřehy a nevylučuji,že někdo má jiné,seč se mi to moc nechce věřit. Jel jsem v několika Swiftech a zdály se všechny zhruba stejné.Někde zabírala blběji spojka,jinému trochu foukalo kolem A sloupků atd.Jenom jeden měl sportovní paket,nějaké dost nízkoprofilové pneu a ten fakt rachotil bezvadně,seč měl najeto asi 600 km,nebo tak nějak. Také jsem naprosto objektivně napsal,že přechodem na zimní 14" kola,kde jsou pneu,které mají hodně vysokou bočnici se to trochu víc naklání,je třeba se nebát,ale citelně to od podvozku ztichlo.Pokud jsou zde majitelé auta se 14" koly,tak to mají citelně tišší a nerovnosti to podstatně lépe odfiltruje.Má kritika se týká chování na 15" kolech.Dokonce na nich to trochu hůř akceleruje a víc bere,důvody zná každý.
Hezký den majitelům(i těm budoucím). ;-)
BTW:Přece vím,že se ženě líbí C3 či P206(loni 207 nebyl),ale tohle bych jí nikdy nekoupil,podařilo se mi jí je vymluvit,Swift je určitě lepší.To asi ano. -
"-- skrytý --" 01.08.06 00:44
« Bez nadpisu
Sice jsem to tu už určitě psal,ale pro připomenutí posílám odkaz na SK server.Jsou tam poznatky po 15 tis km,jedou to na 50 tis. Jen by mně zajímalo,jestli Suzuki vymění kotouče každému,nejenom novinářskému autu.Když jsem naťuknul mladíka při garančce,tak bylo jasné,že ani omylem.Rýhy tam jsou "v normě"(moje pomalu vznikající)...tohle spojení fakt zbožňuji a vzniknou výlučně chybou uživatele,že jel tam,kde byla na vozovce nečistota.Jen mám problém pochopit,že u jiných aut s daleko větším proběhem nejsou.Jezdí se po stejných silnicích a do terénu zásadně ne.
Zde je odkaz pro ty,co nečetli a je tam i rumunský RR ;-)
[odkaz] -
Ricardo 31.07.06 23:37
« Re: Re: Re: Řadící páka u Grand Vitary
No chvěje se u obou a taky jde ztuha ale vyhovuje mi to víc než "gumové řazení" koncernových vozů. Takhle aspoň vím že tam ten kvalt skutečně zapadl. A tento nedostatek bohatě vyváží podvozek a akcelerační schopnosti nachipovaného dieselu. -
"-- skrytý --" 31.07.06 21:27
« Bez nadpisu
2Sporťák: Ale no tak,já mám dobrou náladu,jen mi vadí,když se nějaká Káča začne blbě navážet do diskuse a možná ani neví, jak a proč funguje motor.Píši to záměrně,neb ctím zásadu že na hrubou díru hrubá záplata.
Teď k věci:
Jinak mi jen potvrzuješ,že to není zase až taková pecka(Swift), jak se nám všem před rokem zdálo a možná jsem byl první, kdo to tu více začal kritizovat.
Ono se mi zase nechce věřit,že mají takový rozptyl v kvalitě a že někomu to bude jezdit citelně lépe,nebude nic drnčet,vrzat,bude to jezdit za 5,5 litru(myslím 1,3 v benzínu) atd.Myslím,že všichni máme téměř identická auta.
Postupně se ukazuje,že je to vyložený spotřebák,asi to bude i spolehlivé,ale "díky" mé bouračce jsem měl možnost vidět,jak je to celé poskládáno,jaké materiály,jak hypertenký plech blatníků atd. Chce to tu konstrukci vidět,vědět,jak je to jinde a člověk získává od auta odstup.
Hned někdy po koupení jsem zavíral 5.dveře a pamatuji,že nešly napoprvé dovřít,tak jsem nějak, snad omylem při opakovaném zavírání pozapomněl palec kousek od rukojeti a udělal malinkou promáčklinu. Dost šetřili,kde se dá.
Proto mám hodně velký odstup k SX4 a vím,že tohle ne.Nápravy jsou převzaté ze Swifta,takže pokud s tím někdo vyrazí častěji na polní cestu,nedopadne to výhledově dobře.Bude se to celé "rozpadat", resp. bude to slušně drnčet.To se dá už odhadnout.
Viděl jsem Vitaru po malém ťukanci do auta se závěsem,škoda asi 85 tis!
Dcera Swifta odmítla mít v Praze jednak skrz spotřebu(jezdí do školy a po Praze autem,Fabia trvale pod 6 litrů, na dálnici jede tachometrových 140),ale hlavně skrz parkovací ťukance a o ty v Praze není nouze.Bylo by to věčně popraskané(nárazník a zborcené díly pod ním).Stačí sebemenší drcnutí,které se na jiném autě ani nepozná a zde se to okamžitě bortí. Jasně,že se to pozná až v praxi, v prospetku ani testu se to nikdo nedočte a prodejce se tím chlubit také asi nebude.Paradoxně,auto určené do města nesnese městské zacházení.Zde mají Francouzi navrch,a´t si o kvalitě myslí kdo chce co je mu libo.
Žena je spokojena,já si to beru výjimečně,ale když se k tomu přidá servis,který se také postupně dostává do pozic,které známe odjinud,tak dnes bych to nekoupil a doporučit tohle auto prostě nemohu,pokud mám být objektivní.
Faktem ale je,že většina aut v této třídě jsou rachotiny,jde jenom o míru.
Osobně bych se Jazzu obával.
Musíme tato auta brát jako věc,od níž nelze nic moc očekávat.V dohledné době nehodlám nic kupovat,ale kdyby, tak si počkám na novou Fabii a je mi jedno,že stojí, nebo je k vidění na každém rožku. Řemeslně je udělána lépe,podvozek robustní a komu tohle auto vadí,je jeho, ne můj problém. -
"-- skrytý --" 31.07.06 16:27
« Bez nadpisu
Mezi námi, IT se asi špatně vyspal, je trošku podrážděný, ale celkově mu musím dát za pravdu. Mám najeto 20.000km a ozývají se mi všude možně různé pazvuky, zejména v interiéru. Vrzání, klepání , skřípání apod. Začínám mít takový pocit, že kdybych se dneska rozhodoval znovu, tak asi Swifta resp. Suzuki nekoupím, to radši Hondu Jazz. Nemůžu si stěžovat na motor, ten je výborný, spotřebu mám teď v průměru těsně pod 7l/100km, ale podvozek je opravdu tragický, kam se hrabe na ostatní auta ve třídě - Fabia, Yaris apod. Vzhledem k tomu, že tady zdaleka nemáme kvalitní silnice tak to je dost znát. Na kvalitní silnici je Swift super, ale stačí pár hrbolků, koleje, dlažební kostky či opravovaná silnice a je zle. Rány od podvozku, vrzání a skřípání, poskakování, uskakování zádi, pokud je to v zatáčce. Začíná mě přímo štvát to, že nejsem schopen ani jednou napoprvé zařadit zpátečku, prostě to tam nechce zapadnout. a jak popisují Haya1 i IT taky je občas problém s rychlým podřazením, zejména z 5-ky na 4-ku. Dát to do servisu nemá smysl, stejně nikdo nic nenajde a neopraví, protože ho to ani nezajímá a nic tím nevydělá, takže prostě ještě vydržím dva roky než mi skončí leasing a pak papa. Moje další auto bude benzínovýjaponec o objemu min. 1,6 a v automatu - zatím ideální kandidát je Nissan NOTE. A dám si extra pozor při testovací jízdě.
Zajímalo by mě, jak jsou na tom ti, kteří mají Swifta GLX z Japonska. Může sem někdo napsat, jak se to vyvíjí? Nějaké problémy? -
Marcelino 31.07.06 11:47
« Re:
chveje sa radiaca paka u Vitary len s tym otrasnym dieslom od Renault-u, alebo aj s benzinovym dvojlitrom od Suzuki ?
Nuz my europania sme podla japoncov nevzdelani a lenivi tupci, co sa nedokazu sustredit na pracu a dokazu inak kvalitne japonske auta spolahlivo zhovadit na uroven europskych ak nie horsie...
...vidim to tak, ze poslednym "ostrovcekom istoty" japonskej kvality a spolahlivosti skutocne zostane uz len Mazda :'-( aj ked ta uz tiez zdiela podvozkovu platformu s Fordom ...
Swift som si kupoval s tym, ze ak aj bude karoseria ci interier vykazovat nedoslednu montaz, tak aspon pohonna jednotka bude "original" japonec a nieco vydrzi... aspo to co nase bohuzial uz vyradene a predane firemne mazdy 323 1,5 16V rocnik boli tusim 1997... -
"-- skrytý --" 31.07.06 10:58
« Bez nadpisu
Haya1: dělá ti to vždy při daných otáčkách nebo jen na některý př.stupeň? Občas se to ještě ozve(ale mnohem méně) při akceleraci(vše zahřáto) na 3.stupeň= bručivá rezonance.Servis se se mnou přel,že se to nedá seřídit(jistě že dá,u ř.páky je matice,ale je třeba si s tím pohrát---dělaly to staré Focusy na počátku).Tak vyndali páku u převodovky,pilovali otvor,ale stejně nic nevyřešili.
Mechanik v práci to doseřídil,je trénovaný z Focusů.Chce to ještě chvilku doladit,ale není čas.Je to piplačka,to ano a oni spěchají... Zkus se při tom zvuku dotknout řadící páky a pokud něco ucítíš,je to ono.Ovšem čekat,že to značkový servis seřídí, je značná iluze. Docela se mi líbilo,že popírali,že se dlouhodobou vibrací může poškodit převodovka=kola v záběru a na vidlici je pnutí.Vysvětlit jim to opravdu nejde.Mleli o tom,že je to celé vyrobeno v Japonsku(pohonná jednotka).To je pak složité.
Možná mají jako etalon pro chvění a vibrace novou Vitaru,tam se mele řad.páka jak blázen.Taky proto píši,že motorky umí,ale auta ještě ne. ;-) -
Marcelino 31.07.06 10:56
« Re: Haya1
no tak to ti neporadim, nic take som nepozoroval - vacsinou ak potrebujem "rychlo" podradit, tak podradujem rovno do 3-ky ;-)
otacky 3100 az 3200 rovnako velmi nepouzivam, nakolko pri jazde mimo obce idem "tacho 100" t.j. otacky okolo 2700 - 2800
aok idem po dialnici tak v CR "tacho 140" - otacky cca 3700 - 3800 (pri tacho 130 su otacky presne 3500) ak idem v SR tak aj "tacho 150" a to su otacky okolo 4000
pokial jazdim v obci, tak kludnou jazdou v SR "tacho 65-70" v CR "tacho 55-60" na 4-ke co su otacky okolo 2200 takze ako vidis prave tych tvojich 3100 idem len kratkodobo pocas akceleracie (tu si stale rad uzivam na "plny kotel"), takze nejake rezonovanie nieje sanca pocut ;-)
2 Racerka: nic v zlom, ale "troska" si to prehnala ... IT by si zasluzil tvoje ospravedlnenie... tu mame skutocne jednu z "najkulturnejsich" a ciste vecnych diskusii o nasich Swiftikoch bez zbytocnych emocii urazenych majitelov ci zaslepenych fanusikov... IT ma proste smolu na jeden z najhorsich kuskov spomedzi nas co tu prispievame, ale ako sam pise jeho manzelka je s nim aj napriek jeho namietkam spokojna, takze asi pohoda... IT ma proste vyssie naroky, ine priority a je viac kriticky... 8) -
"-- skrytý --" 31.07.06 10:22
« Bez nadpisu
Ráčerko: Jednak se nauč slušnosti.Taky nepíší,že jsi obyčejná...jak z tvého příspěvku plyne.Tu si píšeme své názory a neurážíme se. Kapito?
Swift je prostě hrkávka z Maďarska a nic to nemění na faktu,že to auto je hezké, má dobrou cenu a výbavu.Stejně drahá a OJETÁ Fabie mi tohle prostě nedělá. Podvozkově je Swift velký kus pozadu a drnčení od nápravy na příčné nerovnosti-tam se to prostě neděje.
Jinak děkuji za radu, co si koupit.Vzhledem ke své profesi,věku a vzdělání vím,co si koupit.Nepotřebuji rady nějaké Kačenky.
Jezdím autem za 900tis,takže pohoda.Funguje a není to japonec.Pokud to,děvenko,nevíš,tak těch japonců z Japonska tu už moc jaksi nekoupíš.Dělají je v Turecku,Španělsku,GB,Česku,Maďarsku..., motory v Polsku(Toyota).
Zklidni hormon a užívej si srdeční záležitosti v maďarské hrkávce. :D -
« Bez nadpisu
to IT: řazení z té pětky na čtverku i nám občas zablbne ( hlavně ve vyšších otáčkách, když chce člověk rychle podřadit )... 8-s
no a mám dotaz, v cca 3.100 až 3.200 otáčkách nám něco rezonuje pod autem blíže k motoru, tipuji to na KAT příp. pružné uložení Katu, ale přesto dotaz, dělá to někomu chlapci a dámy? :?: -
« Re:
Ty jsi normalni trouba, jezdim s Oktavii II meho manzela i s Jaguarem me dcery a vyzkousela jsem i jine, daleko drazsi vozy, ale na sveho Swiste proste nedam dopustit. To je vztahu vis.... >:D Proste nektere auto ti priroste k srdci a nektere ne a nemusi to byt vzdy o cene. Nejakou dobu jsem mela New Beetle v nejvyssi vybave....jo dobry, ale Swist je srdecni zalezitost :P. Jinak si to uzijes, kdyz jdes a koupis a jinak, kdyz setris a vybiras a tesis se a pocitas dny, kdy uz si ho muzes vyzvednout....to je ta prava romantika :P.....ty hrkavko z Madarska Mel jsi prisetrit a koupit Japonce v plne vybave tak jako ja >:D -
"-- skrytý --" 28.07.06 17:37
« Bez nadpisu
Nad světly neuvažuji.Spíš občas uvažuji,proč jsem koupil Suzuki,ale žena je spokojena,tak to moc neřeším.
Spíš by mne zajímalo,jak vám komu dělali roční prohlídku.Součástí je i test pomocí dg.,ale v Břeclavi dělali při zaplém zapalování a neběžícím motoru.Tak by mně zajímalo,jak to dělali jinde.Prý to tak má být.
Protože mám spoustu jiné práce,tak je nějaký Swift, hrkávka z Maďarska, někde na místě nekonečno+1.
Nicméně dle servisu je vše OK,neslyšeli o žádném problému se Swifty. Asi to známe i odjinud,že?
Řekl bych, když tak člověk čte poslední dobou o Toyotě, že už zbývá jedině Mazda,která je z Japonska. Takže 3, raději 6. Z těch obyčejných aut.
Suzuki: Oni žádné rázy od příčné nerovnosti neslyší,občas jde blbě řadit z 5 na 4,neprojevilo se jim to, pískají studené brzdy(nepískaly,neb byly teplé). Jo,mladík,co vyšel asi právě z učňáku mi poradil,že to může být nečistota(něco jako blbá kombinace materiálů bylo za hranicí jeho chápání) a že mám občas prudce zabrzdit,abych nečistoty odstranil.
Hlavně nevěděl co s testerem,ale jel jsem do *, to nemělo cenu řešit,prostě prodali a dál nezájem.
Nicméně vím,že Vitaru či SX4 u nich ne-e,ani náhodou.Což za 350tis není špatná info :D
Resp.upřesnění je:Suzuki už ne-e obecně. Konečně.J.D.Power v Německu o spokojenosti se Suzuki cosi napovídá. Pozlátko,které nedotáhli do konce.Asi by měli dělat jen ty motorky,ty ujdou. -
"-- skrytý --" 28.07.06 15:56
« Světla pro denní svícení
Uvažuju o tom, že si pořídím světla pro denní svícení. Jezdím denně min. 60 km, a nejvíc ve městě nebo na dálnici. Koukal jsem na to, co nabízí Hella, mají dva druhy- kulatá a taková úzká podlouhlá. Chci je namontovat dolů do nárazníku, přesněji řečeno do žebrování pod registrační značku. Nemáte někdo něco podobného? Nějaké postřehy, zkušenosti nebo jiné nápady? Jinak cenově to vychází kolem 2.000 Kč. -
Marcelino 25.07.06 15:36
« Re: Re:
no my mame benzin za vyse 43,-Sk :'-(
no a spotreba mi vychadza uz takmer 6,7 l/100km
... predsa len tie 15" 185 pneu na sirsich a tazsich diskoch urobia svoje :-(
...vascinou jazdim kratke trasy do prace 20km sem tam po meste, takze moc sa usetrit neda a ak si 2-3 krat ppocas tych 20 km troska uzijem akceleracie pri predbiehani - 3-ka plny (obcas aj 2-ka plny) az do 6000 ot. tak to uz sa vobec neda hovorit o "eko" jazde...kazdopadne som mal aj tak max. spotrebu na jedno tankovanie 7,2l a aj to bolo tusim v zime... teraz v lete sa pohybujem medzi 6,5 az 6,9 l ... kym som mal povodne uzke 165-ky 14" kolesa , tak sa dalo vpohode jazdit so spotrebou 6,2l ako udava vyrobca - to som ale este tankoval Shell V-power95 a teraz tankujem "obycajnu" 95-ku - u tej mam asi o 0,2 l horsiu spotrebu -
Marcelino 22.07.06 21:43
« Re: Re: Re:
2 racerka: tmavomodru metalizu mame aj my(v NR okrese su este dalsie rovnake) - je to velmi elegantna farba... ale tiez sa mi paci ta oranzova - alke ta uz je na moj vkus prilis napadna a vystredna...
...inak uz mame najazdenych vyse 19tis km :-! a zatial ako tak sledujem ceniky a akciove ponuky, tak ak by sme si dnes s odstupom vyse roka kupovali nove auto tak by bolo ako konkurent pre Swifta jedine auto a to Hyunday Accent 1,4 71kW v najvyssej vybave za 389tis Sk + priplatok za metalizu... Getz by nepripadal do uvahy, pretoze nema el.ovladane a vyhrievane spätne zrkadla. -
-
"-- skrytý --" 12.07.06 17:33
« Re:
Marcelino: OK, myslel som to tak, či je možné ju domontovať na existujúce auto po dovezení z výroby (pri objednávke auta je možné si objednať aj klímu a vo výrobnom závode ju tam namontujú a auto príde do predajne / k zákazníkovi s klímou).
Federer: čiže montujú ju zrejme počas montáže celého auta pred dodaním koncovému zákazníkovi za cenu, ktorá je v cenníku.
Podobne je to myslím pri iných automobilkách s ABS (objednať ABS treba pri objednávke - pred montážou celého auta , nie po nej).
- no je to len moja domnienka, zbytočne ťa nechem strašiť... -
Marcelino 12.07.06 00:06
« Re: Re:montaz klimy
ale ano da sa domontovat a stoji naozaj vyse 40tis, preto som si ju kupil radsej hned ako sucast auta -teda u nas to bolo: GLX + klima + metla,
ale velmi lutujeme, ze sme nekupili rovno GS 8-s , predsa len priplatili by sme 35tis a mali by sme aj vyhrievanie sedaciek, predne hmlovky, elektrony a 8(6)airbagov... :roll: -
« Bez nadpisu
Tak jsem dnes jela svou první jízdu, včera přivezeným Swiftem 1.3 GLX černá metalíza (v TP mám napsáno 1.4 :shock: ). Někteří řidiči na mě blikali, tak si říkám: To asi proto jak mi to sluší >:D ..... z dálkovýma světama jsem jela! No ještě ty čudlíky neovládám všechny. Ale klima je úúúžasná věc. -
"-- skrytý --" 10.07.06 13:52
« Re: TO: Sportak:
To kingking: OK, tak to je stejný jako u mě. Vypadá to na pár kapek, po umytí je to tam za pár dní opět. Nevím, co by tam mohlo být. Možná je to zkondenzovaná voda z klimy nebo chladící medium, které nějakou netěsností v tělese kape ven. Dělal jsem u firmy, která vyrábí klimatizace do aut a podobný problém se vyskytnul. Těleso klimy by ale mělo být spíš za středovým panelem a v prostoru před spolujezdcem. Jestli odhalí, co je za problém, tak dej vědět.
Jinak já mám dlouhodobě spotřebu kolem 7,2l/100km - jezdím převážně dálnice a město (90% času). Teď jsem trochu zpomalil (bodový systém motivuje :roll: ) a poslední dvě nádrže jsem jel za průměrných 6,8 se zapnutou klimou a část ve čtyřech lidech s plným kufrem. -
"-- skrytý --" 10.07.06 10:34
« TO: Sportak:
ANO! Aj ja som si to vsimol, priamo pod volantom som mal aj ja mastny flak, akoby od par kvapiek. Nie je to tam vzdy, minule som umyl koberceky, par dni to tam nebolo a potom sa zase objavilo, ale nezvacsovalo sa to. Neviem co to je, chystam sa s tym k predajcovi. -
"-- skrytý --" 10.07.06 09:41
« Bez nadpisu
Tak cez vikend padlo prvych 10 000 km. Swift stichol, razy od podvozku uz nie su take silne, obcas sa ozve drncanie pri prejazde nerovnosti ale myslim si, ze je to v norme. Aj spotreba pomaly klesa, poslednych 600 km to bolo 6,2l / 100 km (cast dialnica (140km/h), cast cesty I. a II. triedy (100 km/h)). Priemernu dlhodobu spotrebu mam 6,9 l a je to cca polovica mesto, cca polovica vonku. -
"-- skrytý --" 10.07.06 09:41
« Bez nadpisu
Zdarec Swišťáci! Tak jsem úspěšně pokořil hranici 18.000 km se svým Swišťem a zatím bez problému. Jen pár postřehů z posledních pár dní: Protože mám auto rok a pár dní, vydal jsem se do servisu na roční prohlídku karoserie, abych neztratil 12-ti letou záruku. Přijel jsem tam, chlapík si vzal auto, zajel do jedné z budov v areálu, za 10 minut byl zpátky, do servisky dal razítko, řekl, že zaplatím 300Kč a zmizel. O autě mi neřekl ani slovo. V servisce je napsáno, že OK, ale že mám na obou blatnících kamínkem odražený lak až na plech, to si asi nevšimnul. A tvářil se celou dobu jako co ho s takovou hovadinou otravuju. Tak dealera Suzuki na Kladně mám, ten je OK, ale jejich servis je teda nic moc.
Jinak jsem si všimnul, že na koberečku pod sloupkem řízení je nějaký flek, jakoby tam něco kapalo. Ne moc, ale pár kapek to být muselo a je to mastné a nevypařuje se to. Sahal jsem zespodu, ale nikde nic. Budu se na to muset podívat lépe. Postřehnul někdo něco podobného? -
"-- skrytý --" 09.07.06 19:59
« to tuzezlypes
nevím, proč bych měl být krácen - kdybych uvedl, že mám např. páku na volantu a po krádeži se prokázalo, že na volantu nebyla, chápal bych to...ale já jsem pojišťovně uvedl, že Swift má "dvojí zamykání" a to je pravda, tak snad není důvod...nadto si myslím, že riziko krádeže je minimální, tak doufám, že tady s váma nebudu muset podělit o zkušenosti tohoto druhu -
"-- skrytý --" 09.07.06 12:18
« Generali
Nevím jestli je to o lidech,ale s Generali max.spokojenost.V pátek jsem naboural,někdy po 15.hod zavolal na zelenou linku,paní či slečna max.ochotná,v úterý viděl likvidátor ing. Havránek,nic nebyl problém,po opravě jsem auto převzal zaplacením spoluúčasti,dostal podklady a poslal do Prahy paní Daně Přádové.Opravna ještě zapomněla účtovat chladič klimy,to si už domluvili sami mezi sebou a ani ne týden po vyzvednutí auta měla opravna peníze na účtě. Rychlé,slušné jednání,žádný problém.To je celé.,resp.dodatek:nejdéle trvala oprava. Papíry kolem likvidace max.rychlé vč. info,že Generali uhradila fakturu opravně(vč.dodatečné). Podle mne to likvidují na centrále titíž lidé,všude orig.podpisy.Tak nevím :'-(
Připojištění všech skel je za 500,- Kč/rok, cena do 10 tis.,žádná spoluúčast.Solidní.
Nemám s poj. žádnou vazbu.Toť vše. -
« Bez nadpisu
Prosim vas, daju sa zrkadla otocit ? Nechcel som to nejak nasilu skusat aby som to neulomil. Myslim cely ten plast okolo samotneho zrkadla. Totiz na spolujazdcovej strane by sa to trocha hodilo pretoze srkadielko je tak nasmerovane ze medzi neho a plast sa da v pohode strcit ruka a to si priam ziada o vylomenie nejakym dobrakom... Dik









Tlak rovněž 230kPa a N2.15" liťáky originál.Jak to auto je z továrny,tak se na něm nic neměnilo.S výjimkou některých dílů,že jo ;-)
Pro nově příchozí: vše je tu už dávno napsáno....