SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 08.09.06 10:31
« Bez nadpisu
2 luf: Existuje 4x4,ale neviděl naživo.To bude stejná rarita jako s motorem 1,5. Nicméně se v Paříži mrknu a uvidím. Osobně v tom moc smysl nevidím,na tuhle třídu,ale je i Panda 4x4, takže co naděláme? Do terénu to nebude(konečně,u mnohá SUV jsou spíše na silnice...). Zima se přežije na dvoukolce a zimních pneu,tahat další převody,nevím... -
« Predava sa Swift 4x4?
Vcera som si vsimol jedneho, ktory mal vzadu diferak. Preco sa pytam? Vyzeralo to dost uboho, ako nieco dobastlene. Diferak trcal hodne pod auto, pri najblizsom vyssom obrubniku by na nom ostalo auto visiet. Ak to takto urobili vo fabrike, tak zacinam pochybovat o Suzuki (nieco o Swifte 4x4 som kdesi zachytil, preto dufam, ze to nebolo ono). -
"-- skrytý --" 07.09.06 15:51
« Re: Oprava laku
to Polmo: no ono to tak skoro neskorodovalo, to len ja som dlho otáľal, zisťoval čo s tým, bol aj problém zohnať tú ceruzku. Samozrejme v servise odporučia prestriekať celú kapotu :roll: , no to ju môžem dávať striekať každý rok po zime, no nie? -
"-- skrytý --" 07.09.06 11:34
« Bez nadpisu
Našel jsem na slovenském tohoto Swiště, možná to už někde bylo,ale nevybavuji si to. Třeba bude v Paříži, je to jen pro Švýcarsko,ale uvidíme ;-)
Poslední spotřeba jenom na popojižďky po městě, např. 500 m atd, studené starty,zaplá klima skrz ranní rosení okna, byly v tom i vzdálenosti až 15 km!!! ;-) Takže 7,63 l/100 je dobré,ne? To se nedá za méně. Leda že by přestaly platit přírodní zákony....Jsou to poslední 2 tankování a asi 630 km. No jo, neměl jít k nám domů, měl si vybrat jiného majitele. Má smůlu,Swištík. >:D Navíc s ním popojížděla i dcera,aby ušetřila benzínek ve své Fabii... když vidím její "odpich",tak to EKO jízda není ani omylem.
[odkaz] -
Marcelino 06.09.06 07:56
« Re:
ja to budem riesit dnes - prave ma caka v servise original sada na opravu laku - objednaval som podla nemeckeho katalogu - uvidim ako to pojde ...
...mne odlupli lak 2 kamienky tiez na kapote - trafili presne strbimu medzi kapotou a maskou :roll: a rovnako spodnu prednu hranu zadnych dveri za vodicom mi trafilo ale 4-5 kamienkov - uz som bol v servise a upravili troska zavesenie dveri, takze teraz ta hrana je jemne schovana, resp. licuje s prednymi, takze uz tuto zimu nebudu mat do coho narazat kamienky :-! - uznali, ze to bola chyba montaze a mal som to zadarmo... -
"-- skrytý --" 05.09.06 16:48
« Oprava laku
Zdravím všetkých. Máte nejaký tip ako postupovať pri oprave laku? Od kamienka sa nám na kapote odlúpol lak veľkosti cca 5 mm. Chcel som to vyriešiť korekčnou ceruzkou. Dlhý čas bola plocha po odlúpnutí čistá (neskorodovaný plech) a dnes, keď som kúpil ceruzku, som si všimol, že už stihla zhrdzavieť 8-s Ako mám očistiť takú malú plôšku od hrdze? Nerád by som používal akékoľvek prípravky na odhrdzavenie alebo šmirgel, pretože z plochy 5mm by bola hneď väčšia. A dať kvôli tomu prelakovať celú kapotu je zbytočné. Zachvíľu je zima a o kamienky na cestách opäť nebude núdza. Zdá sa, že ceruzka mi už poslúži len na ďalšie škrabance na plastových častiach.
Ako som bol po ceruzku, dal som sa s predajcom do reči a zisťoval som, či si zákazníci nesťažujú na hlučnosť zadnej nápravy. Vraj nie. A ani by to neriešili nijakým servisným zásahom. Vraj je auto ešte nové (8500 km) a potrebuje to čas na zabehnutie a dosadnutie. No, neviem, možno sa to časom stíši ako píše IT.
PS: kufor zatváram výlučne švihnutím (za úchytku zvnútra), žiadne zabuchovanie alebo dotláčanie zvonka - chce to zvyknúť si
PS2: na predajni mali nového Swifta v najvyššej výbave a autorádio už zvláda aj MP3 a WMA :shock: . No stálo o 5000,- viac. Myslím, že to tam malo byť od začiatku, v dnešnej dobe a pri aute za 450tis Sk... -
"-- skrytý --" 04.09.06 16:24
« Bez nadpisu
Jejda,diskuse jede.. ;-) Ale je zase vyděláno(kde je ten palec?)
ABS je si věc názoru a zvyku. BTW:mně byla ABS prd platná na náledí a crash testík jak vyšitý :'-( ,zase vím,že se to programově(ale také draze)deformuje....je fakt,že asi nebyla žádná adheze,no co,stalo se ;-)
Zadní dveře:musí se s nimi trochu švihnout,ale nenechat prsty...au,au..nicméně jsem to naprosto bezděčně přitlačil kdesi vedle madla a je tam malá prohlubeň.
Má to výhodu,že si to na parkovišti ve smršti jiných Swišťů poznám >:D
Od té doby to přitlačuji za znak a dobrý. Mohlo by se to vyrovnat,ale nechce se... -
Marcelino 04.09.06 12:51
« Re:
tak za ty prachy musi byt GP lepsi, ved inak by bol nepredajny... :roll:
zadne dvere, to sa proste muselo "vybehat" a aj ty si si zrejme osvojil "ten spravny grif, svih" - ono proste buchnes malo - nezavre sa, buchnej vela, tak sa tiez nezavre..treba ulahodit ten spravny jemny svih - ostatne, ak zatvarate mopocou toho madla, co je vo dverach, tak tym sa "neda" buchnut prisilno- iba tak akurat , aby to spolahlivo zavrelo - akurat tak mozno prilis slabo ak sa bojite, ze nestihnete vytiahnut prsty ;-)
prve dni som mal problem tu silu utrafit, ale teraz mozno raz za tyzden sa mi stane, ze ich nezavrem na 1.krat -
« Bez nadpisu
jo ty nase swistove jsou fakt zvlastni, opravdu se asi spravujou samy...me sly spatne zavirat zadni dvere od kufru,proste to neslo dobouchnout, tak sem se objednal do servisu...ale najednou se to samo spravilo...tak sem tam teda nejel. Tohle fakt nechapu.
Jinak jeste k brzdam. Myslim ze jsou v poho, i ta reakce je OK. Jel sem tedka v novym G.Puntu a kdyz sem s tim poprve mel zabrzdit, tak to stalo skoro na miste. Malem to do me nekdo zezadu narval. Ma to az prehnanou citlivost a trvalo dlouho nez sem si zvykl. Jinak ale punto je bezdebat lepsi. Teda kdyz ale nepocitam motor. O tom zadna. -
Marcelino 04.09.06 11:20
« Re: ABS
Uz sa tu o tom pisalo myslim dost. Aj podla mna funguje presne tak ako ma (napr. ABS na nasej sluzobnej oktavke nastupuje moc skoro a zbytocne predlzuje brzdnu drahu, zvlast "rolety" pred krizovatkou su adrenalinovy zazitok s oktavkou :roll: ) a brzdi rozhodne lepsie nez otcova Fabia bez ABS a drviva vacsina nasich sluzobnych Fabii s ABS s vynimkou tych Fabii, co maju aj vzadu kotuce - tie zas maju nastup brzd az moc brutalny :roll:
inac pohoda , prave dnes som tusim pokoril 20 800 km a tiez som zaregistroval zaciatky "vrzania" v palubovke - konkretne tichy selest od vetracika pri 1-ke rychlosti fukania - pocujem len ked stojim na volnobehu ale na 2-ke fukani to uz prehluci hluk prudiaceho vzduchu
a druhe miesto je veko schranky pred spolujazdcom - ked ju chytim, tak to prestane - skusim najst presne to miesto kde to vrza a tam vlepit nejaku penovu samolepiacu pasku :-!
inac vcera v sobotu som bol zrovna otcovou Fabiou 1,2HTP 47kW 12V a musim povedat, ze som sa nevedel dockat, kedy budem moct vystupit a presadnut do svojho Swifta 8) -
"-- skrytý --" 04.09.06 10:53
« ABS
dnsr, IT: Tak já jsem o víkendu pokořil hranici 20.000 km. Swišť to oslavil tím, že jsem ho pořádně umyl a vypulíroval >:D Našel jsem pár dalších malých poškožení laku - přední nárazník, zadní nárazník - zřejmě od kamínků. Jinak mám taky pocit, že ty rázy od kol trochu utichly, nebo že bych jezdil pomaleji a po lepších silnicích? A nebo to už nevnímám? S bržděním problém nemám, ABS funguje, tak jak by mělo. Možná by mohl Swift mít trochu ostřejší nástup brzd, ale když se přitlačí, tak to brzdí slušně. ABS jsem párkrát nedobrovolně vyzkoušel, na suchém asfaltu i na mokru, a jednou dokonce i na ledu :shock: , a vždycky jsem zastavil včas, i když to občas bylo jen o centimetry. Nejdřív krátce pískly gumy a pak začal pedál pulsovat.
Z neduhů, které trápí mého Swiště bych jmenoval snad jen stále problém s řazením zpátečky a vrzání v přístrojové desce. Musím se na to podívat, zdá se mi jako by to bylo někde uprostřed, možná jsou to dvířka od schránky před spolujezdcem. Na jaře jsem psal, že mi něco kapalo na kobereček u řidiče, jakoby zpod volantu, teď to tam není, nevím, co to bylo, ale vypadá to, že je to v pořádku. Tes Swift se fakt asi opravuje sám >:D -
"-- skrytý --" 04.09.06 10:22
« Re:
dnsr: Já ji zkoušel také v poklidném tempu 120,najelo mi tam auto a bylo slyšet kvílení gum,sice to drželo směr,ale pulzace ne. Druhý den pršelo,fungovala. Jenže to nechám být. To by dopadlo,kdyby se do toho pustili,navíc odborníci.
Faktem je,že Fabka brzdí lépe,nebo ostřeji,ABS tam funguje lépe,ale zase to srovnávám,jenže asi nejvíc lidí jelo s tímhle křápem,tak proto(Fabie). -
"-- skrytý --" 04.09.06 10:02
« Bez nadpisu
Je fakt, že taky pozoruju, že sem tam se odněkud něco ozve a za pár týdnů to utichne (a objeví se jinde >:-[] ) (teď například hlavové opěrky utichly a objevil se pazvuk někde z pravé částy palubní desky) ale co se týká podvozku, tak nějaké přehnané rázy od náprav neregistruju - máme najeto cca 12500km a přejezdy příčných nerovností nevyvolávají žádné nepřirozené bouchání.
Z počátku tady byla diskuze o nastavení ABS - už i já sem měl možnost ho vyzkoušet - jedu si takhle v klidu 50km/h v koloně po městě, kochám se okolím a najednou koukám, že auto přede mnou stojí..takže tvrdě na brzdy, gumy si krátce hvízdly a pedál zapulsoval - bylo to na suchám asfaltu a sepnulo to přesně tak jak bych si představoval - takže v tomto směru naprostá spokojenost (kola mam sériová 15palcová). -
"-- skrytý --" 04.09.06 09:59
« Bez nadpisu
Rázy: opakuji se,ale:
1. na 14" kolech a pneu,jejíž rozměr se mi nechce pamatovat je to docela dobré
2.na 15" kolech je to horší
3.závisí to na teplotě(tam též povrznutí při přejezdu nerovnosti,s klesající teplotou k nule se to ozve, teď ticho)
4.ne,ne,žádné hlasitější CD,seč jej mám na 26(to pro Ráčenku a tímto ji zdravím,ale fakt,teď to myslím vážně ;-) )...auto tichne,ne že bych si zvykl.
Musím dřít,aby byly love na lepší(myslím místo Laguny >:D ,SWIŠŤ stačí) ;-) -
"-- skrytý --" 04.09.06 08:50
« Re:
to marossch: áno, IT píše, že mu tie razy slabnú, asi počúva hlasnejšie CD >:D vážne, mám cca 8500 km a zatiaľ sa mi zdajú tie rázy rovnaké :-( možno slabnú, no dennodenným používaním to neregistrujem. Ak by to tichlo samo, bolo by to výborné, pretože to považujem za jedno veľké MÍNUS na swifte.
to fliegerpepe: neviem, či máš na mysli to isté cvrlíkanie, no ja ho počujem vtedy, keď sa zapne ventilátor na 1. stupeň. Na vyšších stupňoch ho prehluší hluk vzduchu z výduchov.
Čo sa týka ventilácie, veľmi mi chýba poloha "ofuk čelné sklo+predné výduchy" - na Fabii bola :'-( Keď sa ofukuje čelné sklo, cez predné výduchy ide slabý prúd vzduchu, ktorým by sa odrosili zadné okná. Dokonca sa ovládač prúdu vzduchu nedá nastaviť ani do medzipolohy "čelné sklo" a "predné výduchy".
Automatické stiahnutie okna funguje skutočne len u vodiča a len smerom dole (sú tam 2 polohy tlačítka, smerom hore je len 1 poloha). Škoda, dosť mi chýba autom. zavretie okna. Už aj preto, že po vypnutí motora je napájané len rádio a ak po odparkovaní chcem zavrieť okná, musím znova ovládač štartovania (kľúčik zapaľovania) presunúť do polohy ON.
...no toto všetko by som bol ochotný akceptovať, keby ten podvozok bol lepšie odhlučnený >:-[] -
« Ahoj sfiftaci
Mam namontovane listy, a vyzeraju fajn, ale to mam tu striebornu farbu swifta,ako ste pisali, sice mam trosku pocit ze si niesom isty ci je to dostatocne nalepene 8-s , musim to ukazat v servise.
Bol som s nim tento tyzden v Chorvatsku, tak som velmi spokojny s jazdou aj pohodlim. bol som zvedavy,ale zvladol to bez problemov,resp. ja:)
No, ale oblavil som jeden zvlastny zvuk, znie to ako nepravidelny cvrkot, a ide to z predu na vodicovej strane, trochu jak medzi spatnym zrkadlom a pristrojmi. Dostal som tip, ze to moze byt zvuk od servomotorcekov od pristrojov, napr. od otackomera.Nemate s tym skusenosti?
Dik, ahojte -
"-- skrytý --" 03.09.06 14:55
« Bez nadpisu
To si také vybavuji.Většinou na to já,nebo spíš žena trochu stříkneme z ostřikovačů,setře se,brzy tam budu dávat velice slabý koncentrát nemrznoucí směsi,ale jo,je to nepříjemné.Je to jako by padala mlha :'-(
Ono to asi souvisí i s vnitřkem. Podle mne je to nějaká daň za sklon skla,jeho polohu vůči palubní desce,nebo nějaká trochu nedořešená ventilace?Nebo od motoru nesálá teplo na sklo? V servise jsem se neptal,to je zbytečné.... Fakt nevím,ale auto bez klimy...napište sem,kdo ji nemáte,jak to řešíte. Neumím si představit,že by tam nebyla.
Nebo nějaká netěsnost? Ale kde? Kolem A sloupků naprosté ticho...
Je to sice hloupé,ale musím srovnat s Fabií(pravidelní návštěvníci si snad už zvykli) a tam tento problém není. Zvenku vůbec a zevnitř se rosí fakt až v zimě. I za silného deště stačí naprosto ojediněle mírně pustit teplý(spíš vlažný)vzduch na sklo a pohoda. I bez klimy,zde ji používáme dost často.Tak,pozitivní je,že nám nezatuhne >:D
Musím vyzkoušet něco proti rosení. Byl přípravek od Henkel,stálo to asi 100Kč,u velkého auta to vydrželo na 3 ošetření všech skel(zde tak na 5-6) a podle teplot,nebo jak se botama nanosila vlhkost to vydželo všude 2-3 měsíce. U Swifta ani ne měsíc. -
"-- skrytý --" 03.09.06 14:23
« Bez nadpisu
IT: Právě že i já stávám venku - asi tady ve Zlíně máme mírnější klima :-) Teplota taky ale byla kolem deseti. Víc mě dělá problémy sklo z venku - když setřu orosení, zůstane jakýsi bílý film, přes který je blbě vidět - obzvlášť když jedu proti rannímu slunci nízko nad horizontem - ostříknutí moc neřeší...zlepší se to až po pár km jízdy - oschne to a zprůhlední...používám Sheron do ostřikovažů (3l cca 45Kč) a mám podezření, že to je ta příčina...Až dojde, zkusím něco jiného. -
"-- skrytý --" 03.09.06 13:35
« Bez nadpisu
IT: čelní sklo se mi ráno nerosí..preventivně ale mam zapnutý ofuk (zatím stačí 1. rychlost) právě čelního skla + boční výdechy směrem na vnější zrcátka (tam má snahu se to mlžit). Prostřední výdechy na palubní desce uzavřeny.
Problém nastává za dlouhého hustého deště, kdy je opravdu vysoká vlhkost vzduchu - to ani větrák naplno nestíhá = nastupuje klima = je po problému.
Koupili jsme v dubnu, tak jsem zvědav, jak se bude chovat v zimě. -
"-- skrytý --" 02.09.06 20:16
« Bez nadpisu
Rok.výr:červen 2005. Levé tlačítko se chvilku přidrží a okno sjede dolů,jinak se to dá regulovat ťukáním. Pravé se musí držet,dolů i zpět.
S klíčkem to bude asi problém.Mám bezklíčkové=čudl na klice.Ono to bude fungovat určitě nějak i po odpojení a opětovném zapojení baterie.Je to japonec,ne? ;-) -
« Re:
nevim jestli to neni dany mesicem vyroby...ja mam tusim leden 2006. Ja to tlacitko musim proste drzet at je to nahoru nebo dolu Rolling Eyes Evil or Very Mad
Nevím jak je to u Swiftu,ale u Fabie když tohle začne tak blbě dělat se má/je to i v návodu myslím že tak,ale nevím kam jsem ho dal/sjet elektrickým ovládáním okýnka úplně dole a pak úplně/bez zastavení až navrh.Musel jsem to udělat asi před dvěma roky-pak už to fungovalo znovu normálně.
Už jsem to našel v návodu:
Automatika spouštění oken mimo provoz
Po odpojení a opětovném připojení akumulátoru je automatika spouštění
oken nefunkční. Systém je nutno aktivovat. Postup obnovení funkčnosti je
následující:
• podržte klíč v zámku řidiče v zamykací poloze, dokud se všechna okna
nezavřou
• klíč uvolněte
• znovu podržte klíč v zamykací poloze ještě asi 3 s.
Mělo by to jít klíčem i tlačítkem el.ovládání- -
"-- skrytý --" 02.09.06 12:04
« Re:
fillius: Našel jsem CD o Swišťovi a tam char.není. Nejsem si jist, jestli nebyla v nějakém prospektu? Vím, že jsem jej vyhodil.
Každopádně ten motor chce otáčky, nový je hodně surový a moc to nejede,ale ve 3 tis to jede a zabírá v pohodě.
Kolik máš najeto? Prvních řádově 250 km to nechtělo jet vůbec,pak se to probouzelo k životu.
Už se vám ráno rosí čelní sklo? Nám to tento týden při +10C a tomto počasí + parkování venku začalo. Klima to vyřeší. -
"-- skrytý --" 01.09.06 14:02
« Re:
To dnsr: Hmm, tak vzadu mám švihadla taky >:D Tam mi ta automatika funguje taky docela dobře: vepředu zmačknu libovolný čudlík, pak přeběhnu dozadu a ručně kličkou vytahnu okénko dle libosti >:D Btw. až teď jsem si uvědomil, že Swift je moje první auto, kde mám u oken kličky, i když jen vzadu. Předchozí dvě auta jsem měl s karoserií kupé, a obě byla plně v elektrice. Teda kam až jsem to klesnul ? :roll: -
"-- skrytý --" 01.09.06 13:25
« Bez nadpisu
zdar,
my máme auto letošní (aspoň teda myslim :shock: ) a funguje to, jak Sporťák řiká:
spolujezdec - musí se to držet dolu i nahoru
řidič - když to zmáčkneš jenom trochu dolu, funguje jak u spolujezdce, když to zmáčkneš pořádně, okýnko sjede celé automaticky.
Nahoru to musíš držet po celou dobu.
V manuálu nevim jak je to popsáno, ale neřekl bych, že mi to funguje jinak, než by mělo...
Jo, vzadu máme kličky - není to Japonec, ale Maďar...
Kdo tady máte ty japonské verze? V sobotu má být hezky, tak to nafoťte a sem s tím... :) -
"-- skrytý --" 01.09.06 10:02
« Re:
To marossch: Pokud mě pamět neklame, tak to funguje pouze u předního okna u řidiče. A navíc to na 100% funguje směrem dolů, u vytažení okénka nahoru si tím nejsem jistý, ale tam to myslím nefunguje, tzn. že musíš ten spínač držet. Používám to skoro denně, když vjíždím do firemní garáže se závorou :D -
« Bez nadpisu
cus swistaci...
:-! uz jste nekdo koukali do manualu nasich swistu? ja ted omylem nalistoval na stranu o elektrickych okynkach a je tam napsany, ze ty okna jdou pri kratkem pridrzeni a naslednem pusteni tlacitka, automaticky stahnout nebo vytahnout... teda tohle je samozrejme normalni u vsech aut...ale u swiste to proste nejde, coz nechapu. Pritom na tlacitku je napsany "auto" coz by teda melo byt chapano jakoze to stahovani je automaticky.
Prosim o nejake postrehy. Dik -
Marcelino 29.08.06 21:14
« Re:
:wink: heh, vcera som si dal namontovat bocne lišty - ale este som nemal cas sa nimi kochat ani skusat pri stene - stale prsi a neparkujem v prave v garazi - inak stali 1220,-Sk bez DPH a lepia sa tak nizko, aby to vedelo ochranit pred oskretim od naraznikov inych aut napr. na parkovisku pred hypermarketmi a zda sa, ze su urobene na hrubo tak akurat nachlp aby ste neodreli dvere pri stene...
...inak mam tie iba cierne , bez ozdobneho strieborneho pasiku (tusin cena 1700) a bez napisu Swift (tie stoja vyse 2litre) ...ono kedze mame tmavomodru metalizu , tak sa tam ten strieborny pasik vobec nehodi...
...inak videl som minule v Sali jedneho strieborneho ci skorej siveho Swifta s komplet olistovanim - aj podbehy, blatniky a tak... vyzeralo to celkom fajn na tejto farbe -
"-- skrytý --" 29.08.06 20:10
« Bez nadpisu
čau Sporťáku, taky sem uvažoval o lištách na dveře..Ale co sem tak viděl (a že sem to studoval dost podrobně:) ), lepí se poměrně nízko, takže o funkčnosti pochybuju - myslím, že sem to i zkoušel - když otevřeš do zdi, odnesou to dveře nad lištou...nadruhou stranu ale IT tady psal, že lišty má nalepený výš a že sou funkční...takže obrázek si udělej sám..já sem od nich každopádně upustil.
Jo, po městě s nima navíc jezdí jeden Swift v naší barvě, a nelíbí se mi s nima tolik jako ten náš :D -
"-- skrytý --" 29.08.06 16:08
« Bez nadpisu
Zdar všichni, koukám, že nám to tu nějak umřelo ;-) Uvažuju o koupi a instalaci bočních ochranných lišt na svého Swiště. Kdo máte na autě, můžete se podělit o zkušenosti? Má to smysl je tam vůbec dávat? Když otevřete dveře např. u zdi, opřou se o při kontaktu se zdí o tu ochranou lištu nebo spíš o horní část dveří? Není to spíš jen designový doplněk? Díky za postřehy. -
"-- skrytý --" 18.08.06 10:16
« 170 km
Tak, môj nový Swišt už poslušne odpočíva na parkovisku a ja sa môžem do diskusie zapojit aj inak než teoreticky. Keďže pán Bróža zjavne neprohovoril svoju polovičku, aby prispela svojimi dojmami s 1.5 VVT, tak je to asi na mne >:D Ako IT spomenul, tažko motor posudzovat pred 250 km, ale ak by som ho porovnal napr. s Fabiou 74 kw, tak má príjemneší a vyrovnanejší chod v nižších otáčkach a vo vyšších... netuším cez 4000 som zatial nešiel :-) So swiftom 1.3 som šiel iba na predvádzačke, auto bolo riadne zabehané, chod v nižšom pásme bol menej vyrovnaný, najprv ospalý a ked sa prehupol cez imeginárnu hranicu, vyštartoval ako strela. Ale zároveň som mal zapnutú klímu a značnú časť tohoto efektu pripisujem jej. Ale inak rozdiel nie je až taký veľký, na tento model som dostal dobrú zľavu, inak by som volil 1.3. -
« Bez nadpisu
PatroSK- po otočení pojistky jdou otevřít,to nejdou jenom při dvojtým zamčení,ale to se zas odemknou při nastartování. Je to trochu zamotaný.
hatatitlas: neodemčou se,protože jdou po otočení pojistky zevnitř otevřít,při dvojtým zamčení nejdou otevřít ani po otočení pojistky,je to asi proto,jak sem psal,že kdyby ses nedejbože vymlel a musel ven lézt druhýma dveřma,tak bys je neotevřel.
Ale stačilo jen,aby se odjistila ta pojistka proti otevření zevnitř. -
"-- skrytý --" 17.08.06 07:44
« Re:
Federer:
zamkneš jednou- po odemčení jedním stiskem se otevřou jen řidičovy dveře,ostatní zůstanou i po nastartování zamčené.
- ani po otočení poistky sa nedajú otvoriť ? Tak ako v prípade dvojstisku?
- ktovie aký vplyv na otváranie/zamykanie/zablokovanie má ovládač dverí pri ovládačoch okien, zrejme rovnaký ako manuálne otočenie poistkou? :roll:
Čo keby sme napísali manuál a zaslali ho do Suzuki? Možno by sami boli prekvapení ako to funguje... :D -
« Bez nadpisu
Tak to jo Marcelino,ja to pochopil tak,ze to nejde zevnitr otevrit ani po otoceni te pojistky.
Je to teda u všech stejný:
zamkneš jednou- po odemčení jedním stiskem se otevřou jen řidičovy dveře,ostatní zůstanou i po nastartování zamčené.
zamkneš dvakrát-po odemčení jedním stiskem se otevřou jen řidičovy,ostatní zůstanou zamčené i zevnitř,nejdou otevřít ani po otočení pojistky,ale při nastartování se otevře celý auto.
zamkneš jednou nebo dvakrát- po odemčení dvěma stisky se otevře celý auto. -
Marcelino 16.08.06 22:45
« Bez nadpisu
hmm, tak neviem ako je to pri havarii, ale mam to vyskusane, ze proste dvere neotvoris ani zvonka ani zvnutra - treba najprv otocit tu poistku(vacku) pri klucke na dverach :-! ... a naozaj predpokladam, ze to urobili proti "krizovatkovym" zlodejom... ;-)
este musim vyskusat ci je rozdiel v tom, ze odomykas auto , ktore bolo pred tym zamknute iba klasicky "na jedno zatlacenie", alebo bolo aj zablokovane "na dva krat" :idea: -
"-- skrytý --" 16.08.06 15:15
« Bez nadpisu
No právě,opustíme tenký led...
Tak jo,ono to bude nakonec dokonalé auto >:D
BTW:
Nejlepší je odtahovka a oni si dál už poradí.... ;-)
Byl před rokem nějaký test,jak dlouho auto vzdoruje otevření.Co jsem tak kdesi "mezi řečí"zaslechl....prý úsměvné žvásty. ;-) -
"-- skrytý --" 16.08.06 14:44
« Bez nadpisu
Jestli je to proti zlodějům,to nevím.
je to tak, IT. Zmáčkneš jednou - auto zamčeno klasickým způsobem, zmáčneš podruhé, zámky znovu cvaknou - v tomto případě auto neotevřeš ani zevnitř (tj. zloději nestačí rozbít okno když chce dovnitř, ale musí vypáčit zámek) Anebo na druhou stranu (když už sme s tim začali >:-[] ) Můžeš dovnitř posadit přítelkyni, dvakrát zamknout a...a oboje pořídit nové a lepší
>:D >:D >:D
nic, končit, moje by sem taky mohla zabloudit -
"-- skrytý --" 16.08.06 13:58
« Bez nadpisu
dnsr: Také je řešením vyhodit z domu auto i přítelkyni a oboje pořídit nové a lepší,ale...proboha,snad to tu nečte,nebo si mně najde a dá mi tam bombu... :'-(
Dvojité zamykání:protože manuál je poslední cesta,jak něco zjistit,tak asi nekde leží... ;-) Zcela náhodně jsem u GLX zmáčkl čudl na klice,ono se to zamklo(to vím už rok),ale nějak spíš omylem jsem to vzápětí zmáčkl znovu a další cvaknutí.Teď už vím,že to zamyká i takhle.Nadvakrát,ale i po prvním zmáčknutí je vše zamčeno.Jestli je to proti zlodějům,to nevím.Vím jedno:pokud něco chtějí šlohnout,tak to šlouhnou a auto je nenávratně pryč. :'-(
Při odemknutí se musí čudlík na klice 2x stisknou po sobě,jinak se odemknou jen dveře řidiče, dokonce to má i jakousi pojistku a pokud se dveře do nějakých 20sec(?,tipuji,upřesněte) neotevřou,tak se to zase zamkne.
Fakt jste to stříkali silikonem?Řeknu v práci,ale při garančce je to nenapadlo.Protože,jak mi sdělili,podvozek nevrže.No a když to říkají odborníci,já jim věřím. :'-(
Přece se neprodávají jenom Suzuki,že? A za rok a fous se bude muset zase něco kupovat.Asi mají splněno? ;-) -
"-- skrytý --" 16.08.06 12:57
« Bez nadpisu
Gogo: uhodils hřebíček na hlavičku - věřím ale, že moje morální životnost po 5 letech ještě zdaleka neni u konce :-) Ba co víc - tajně si doufám, že Swifta přežiju, tj. on pude z domu dřív než já >:D
Haya1: jj, asi to tak nakonec dopadne - kdo maže, ten jede... -
"-- skrytý --" 16.08.06 11:26
« Bez nadpisu
zdravím po delší době, máme se Swiftem za sebou dovolenou, a kromě vrzání od přední nápravy (za studena při malých rychlostech - nechám promazat při 1. prohlídce) a občasného popraskávání hlavových opěrek, dolívám akorát benzín (průměrná spotřeba za 11.000km 6,15l/100km - tak 2/3 kilometrů z toho je po dálnicích - tacho většinou +/- 110km/h, všechny pneu nahuštěny 2,5)
Ke kvalitě - nepřipadám si jako zaslepený obdivovatel toho, co jsem si koupil. Auto beru jako spotřebku (narozdíl od přítelkyně, která to vidí jinak :roll: ) a přesně splnilo co jsem od něj očekával - poměr užitná hodnota(výbava)/cena je na trhu takřka bezkonkurenční a kdybych kupoval nové auto znova, volba by byla stejná (jestli se prodává ta japonská verze s lepší výbavou, tak vůbec není o čem). Jasně, že pár much se vyskytlo, ale nic, co by mi přidělávalo vrásky - že se sem tam něco ozve, to se snad děje i u aut několikanásobně dražších, nebo ne? (jo a např. spojkový pedál přestal vrzat sám od sebe :-) )
Jinak "dvojitě" zamykam i když du jen na 5 minut do obchodu
tož tak -
"-- skrytý --" 16.08.06 08:58
« Bez nadpisu
Mne to funguje tak ze ked zamknem len raz tak sami pri otoceni klucika do polohy ON ostatne dvere neotvoria, ale ked zamknem 2-krat tak uz ano.Odomykanie funguje normalne - odomknem raz a otvoria sa iba soferove dvere a ked 2-krat tak sa otvoria vsetky. ;-) -
"-- skrytý --" 16.08.06 08:22
« Re: zamykanie
Marcelino: my máme swifta vo vyššej GS a zamykanie nám funguje tak, že po otočení ovládača štartovania (bezkľúčový štart) do polohy ON sa odomknú všetky dvere (aj keď boli predtým zamknuté "dvojitým stlačením" - teda zablokované). Ktovie, či to nefunguje inak, keby som do ovládača štartu vložil klasický kľúč a otočil s ním do polohy ON. Prípadne, či na to nemá vplyv predchádzajúce stlačenie ovládača dverí na vnútornej strane - pri ovládačoch okien. Alebo manuálne pretočenie poistiek dverí pri kľučkách... -
Marcelino 16.08.06 08:00
« Re: Tachometer
Ozaj dnes ma napadlo :idea: ako vam funguje "dvojite zamykanie" :?:
my mame Swift 1.3 v "strednej vybave" (v SR je to GLX) a priplatenou klimou a metalizou a hmlovkami a zamykanie funguje inak, nez som tu niekde davno cital...
Pisalo sa tu, ze po prvom zatlaceni dialkoveho ovladania sa odomknu iba soferove dvere, co je naozaj pravda, ALE po nastartovani sa vraj odomknu aj ostatne dvere - pocut cvaknut vsetky zamky - toto som sa docital, ALE u nas je to trosku inak.
po nastartovani sice cvaknu zamky, ale dvere aj tak zostavaju zamknute a nedaju sa otvorit ani zvonka ani zvnutra, najprv musite dvere odistit a az potom idu otvorit - taktiez po zaparkovani a vypnuti motora zostavaju zamknute - ale staci 1x krat zatlacit odomykacie tlacidlo a uz potom sa odomknu aj vsetky ostatne dvere...
osobne toto povazujem, za velmi prijemnu a uzitocnu vychytavku - nemoze sa vam stat, ze vam niekto na parkovisku ci nebodaj na krizovatke otvori spolujazdcove ci zadne dvere a ukradne nieco zo sedadla 8) -
« Tachometer
Pozdravujem priaznivcov Swiftov.Mám cíce Swiftíka "starčeka"r.v.89 ale nedám naň dopustiť-mám jeden problém-tachometer sa zblázni-ukazuje rýchlosť nad 100 a z ničoho nič začne ukazovať správne.Skúsil som ho vymontovať-vyčistil som od oleja-ukazoval trvale o 30-40 km menej-naolejoval som ho ukazoval aj 200km.Prosím Vás stretol sa už niekdo s takým niečím?Čím to namazať,alebo namazať?Ďakujem. -
"-- skrytý --" 15.08.06 15:18
« Bez nadpisu
Kousek u Prahy bydlí kamarád,je to Švýcar jak poleno.Už 14 let zde podniká.Koupil si Volvo XC90 v plné palbě a 14 dnů před koncem záruky v asi 60 tis km vycouval z domu,volič přesunul z R na D,šlápl na pyln,prda(auto servisováno ve Švýcarsku) a prasklá hřídel.V terénu,krom české silnice s tím nebyl.350 tis oprava.Stačilo 15 dnů...že?To, že mu servis ve Švýcarsku nebyl po dobu záruky schopen lokalizovat příčinu rázů od zadní nápravy nakonec vzdal.
Už je z Volva vyléčen a brzy to auto půjde pryč.
Má docela hodně jetou O1 L&K zakázková výroba,krom údržby nic. Má to teprve 150 tis,takže nic moc jeté. Hlavně má jasno,co si namísto Volva koupí. Octávku2,zase drobet dovybavenou.Ta první ho přišla na milion.Byly pouze 2 ks.
On nekoupí ani český sýr,veškeré potaviny cizí,obleky od 50 tis nahoru,košili pod 5 tis nemá...ale chce české auto.
Takže opusťme téma spolehlivost.Hodně tenký led a nikam se nedostaneme.Je to případ od případu ;-) -
« Bez nadpisu
mame francuzske auto (renault 2003) a to auto uz ani zadarmo. chyba nie je v aute, to je uzasne, ale v poruchovosti a v servise (jeho cene, ochote, odbornosti, pristupe). neni to len nasa skusenost, cital som par diskusii a mam par znamych a vsetci rovnake skusenosti. a nekritizuju nejake vrzganie ako tu na swiftovi, tam sa kritizuju ovela horsie veci. jedna diskusia je napriklad tu:
[odkaz]
co som cital diskusie k yarisovi z fr, tak aj tam odchadzali veci a naozaj uz z fr nechcem nic, jedine tak pohladnicu. vyberam z diskusie k renaultu scenic, je to podobne mojim skusenostiam:
"Majitelov neskor vraj volali do servisov na odstranenie poruchy, kto neprisiel ma smolu, po zaruke plati celu opravu. Vraj boli problemove prevodovky???.
Odchadzali cievky pri zapalovni. Su 4 ks. jeden kus 4000,- Sk. Ja som pri kupe isiel s povodnym majitelom do renault servisu dat prezriet auto a pozriet pracovny list. Takze: oprava okien vykonana, zapalovacie cievky menene pri 59 000 km + vymena rozvodov, pretoze sa museli rozoberat a stare sa naspat uz nedavaju, dalej len bezna udrzba. Mne odisla v mrazoch baterka 2,5 rocna??, vypalila sa ziarovka stretavaciek, na vymenu vsak treba ist do servisu, lebo je tam tak malo miesta, ze neskuseny clovek sa tam nevprace a ak ano, je tam riziko ulomenia nejakej pruzinky pri vyberani ziarovky a vtedy vraj treba menit cely svetlomet !!!!!! V servise ziarovka za 500,-Sk. Raz sa mi stalo, ze sa mi minul na ceste benzin. Auto zastalo, este som stihol zajst na krajnicu, zhasol motor,!!!!!zatiahla sa automaticka rucna brzda ako vzdy ked sa vypne motor!!!! a uz som s autom nepohol. Rucna zostava zatiahnuta pokial sa nenastartuje, bez benzinu asi tazko, a neprida sa plyn. Este stastie, ze to nebolo uprostred krizovatky. Po doplneni benzinu vsetko OK. Informoval som sa neskor v servise na odblokovanie rucnej. Da sa. V kufri je tiahlo na uvolnenie lanka. Vsetko zle je na nieco dobre. Aspon mam skusenost. "
myslim, ze s tlmenim neni problem, skus sa opytat v servise, ci stratis zaruku, ked to vytlmis. pripadne ked nebudu suhlasit, nech ti to v ramci zaruky vytlmia samy:) (tj zadarmo)
urcite zaruku na motor, karoseriu, prevodovku, elektricke suciastky a pod nestretis. neviem, na co by si mohol stratit zaruku pri montazi peny a asfaltu do dveri. ten asfalt pomaha proti rezonanciam kovu, takze na tie bassy okolo 100hz je najlepsi. su bud asfaltove platy, ktore sa lepia teplovzusnou pistolou alebo asfaltovy sprej, ktory sa strieka vo viacerych vrstvach. ja som vo svojom terajsom aute daval penu ans, asfaltove platy a kam sa nedali dat platy, zastriekal noise killerom (asfaltovy sprej). odvtedy som v aute nepocul rezonanciu:) raz mi skakalo spatne zrkadlo, ked som tomu vytal, ale to sa dalo hned vyriesit.
Inak, teraz v parizi ma byt predstavena SPORT verzia SWIFTu, bude mat ESP, kozenne sedacky RECARO, 125k a motor 1.6, lepsie brzdy a vyladeny podvozok. No som zvedavy. -
"-- skrytý --" 15.08.06 13:13
« Bez nadpisu
Mne to dunenie vadi natolko ze mam zadne repro vypnute (tym sice prichadzam o tie niššie basy ktore zadnym repro idu tiez dobre ale to hnusne "húúúúúú"ma zabija :-( ) . Na to vytlmenie sa chystam uz dlho, ale mam malo casu a aj ked nejaky je tak sa mi zase nechce :mrgreen: -
"-- skrytý --" 15.08.06 12:31
« Bez nadpisu
To fakt nedokážu posoudit,ohledně repráků. Na danou třídu to ujde a nic nezlobí. Včera mne napadlo(dal jsem na radu Račenky...hele, to "K" si vykoledovala,ale už to nikdy nenapíši,prostě mne naprdla,ale to je snad už minulé století,či co... ;-) ) tam vrazit CDčko. Nejprve Queen a pak The Wall. Je jasné,že ve velkém autě,kde je(hm,tak to nevím kolik,ale snad 10? repráků)je to o trochu lepší,ale nepřišlo mi to zase tak špatné. Rozhodně nebyl slyšet motor. ;-) Možná by to chtělo někam zásobník na 6 CD a dobrý.Napadá někoho,kam to šoupnout?
BTW:abych nebyl podezírán,že jsem hudební ignorant,na 3 nástroje jsem hrál 15 let,z toho 7 let s kapelou, stovky akci(plesy,zábavy atd.).Stále slyším,hlavně to falešné,ale to je jiná...
bibor: to ani není naše ambice tu psát všechno,zásadní klady a zápory byly napsány,pokud to u Suzuki upravili,je to možné(nevěřím,že to japonci neví nebo neslyšeli).Pak je vše v pořádku.Mohli udělat svolávačku,zase toho tolik neprodali,pár stovek, Suzuki by nezkrachovalo, je to někde problém materiálů uložení.
Však jsem dávno psal,že je otázka,jestli auto z Maďarska nebo z Francie(Yaris)...Mně to francouzské nicméně jezdí jo fofrem(tak od 1.7.06 už ne) a nemá problémy.
To bych zase byl opatrný v soudech. Jede se mi v tom daleko lépe(ticho,pohodlí)než byla M6 před faceliftem a ta je z Hirošimy,nebo tam někde...Současná M6 je už lepší.To beru.
Pouštěli bychom se do nekonečné diskuse,co je jak spolehlivé.Když si jedna redakce koupí 1 auto,jede jej na 100 t km,střídají se řidiči,vytvoří jakousi tabulku,ale vypovídací hodnotu to nemá žádnou.Jedno auto je statisticky nepoužitelné.
Pokud by auta z FR byla totální šrot,tak ty 3 automobilky by už dávno krachly.A ve F zdaleka většinu neprodají. Tohle téma opusťme. Bude to stále více otázka náhod,štěstí,smůly,co koupíme(díky stěhování výroby do zemí,kde vrcholem techniky byl donedávna pluh... :'-( -
« Bez nadpisu
tak co sportaku, uz mas chlapa? :)))
it - vsechno tady jeste napsano nebylo
ja zvazujem kupu swifta, teraz bola akcia, bol lacnejsi o 35 000Sk, tj oproti yarisovi o 85 000Sk, oproti fiat GP to je okolo 70 000Sk. takze cenovo mu nic nekonkuruje.
pozeram ponuky na internete a jeden predaval uplne noveho yarisa o 61 000Sk lacnejsie, ale hned sa predal. yaris ma lepsiu spotrebu, bezpecnost a viac miesta vzadu. ci sa tyka kvality, tak to je tazke povedat, yaris sa vyraba aj vo francuzku a z francuzka nechcem uz ani bagetu:) swift ma ovela krajsi interier, lepsiu vybavu a ovela lepsiu cenu.
jedina verzia swiftu z japonska je swift 4x4 v strednej vybave, na neho sa akcie nevztahuju, lebo ma dobru cenu aj tak (294 000Kc u nas v prepocte). rozdiel oproti madarskej verzii je v palubnom pocitaci (ukazuje priemernu spotrebu) a v elektrickych zadnych oknach (co madarska verzia nema ani v najvyssej vybave)
co sa tyka swifta, prebehli nejake inovacie, co ja viem, tak novsi swift ma mp3 prehravac a zmenene ovladanie na volante. o inych zmenach neviem. dvere sa oplati vytlmit asfaltovymi platmi a penou ANS. seriove vytlmenie asi nestoji za vela. kamarat si tam hodil este ladeny remus vyfuk, potom vas uz naozaj nehnevaju ziadne razy ani praskanie. ten zvuk nema chybu, srdce vam plesa aj bez pustenej hudby. co som sa bol previest na skusobnej jazde, tak ziadne razy od podvozku ani pazvuky v interieri som nezachytil. akurat sa na tom aute jazdilo prilis sportovo a pokazili sa brzdy, takze tam boli nove a trebalo ich setrit. takze pri swiftovi je asi dolezite spravne zabehnutie brz, ked sa na ne dupe od zaciatku, tak sa poskodia a dlho nevydrzia. s radenim nebol problem.
btw. kupoval si niekto laktovu opierku? nemoze sem hodit foto, ako to vyzera v interieri s laktovou opierkou? -
"-- skrytý --" 15.08.06 08:14
« Bez nadpisu
Zdravím všechny :-! Tak jsem tu dva týdny nebyl, protože jsem si užíval dovolenou a koukám, jak tu utěšeně narůstají příspěvky a hlavně noví majitelé. Mimochodem, byli jsme s drahou polovičkou na Lefkadě a musím říct, že tolik Swiftů, kolik jsme jich potkali za ty dva týdny na tom malinkatém ostrůvku, jsem nepotkal za více než rok, co se prodávají a jezdí po českých silnicích. Byly tam k vidění všechny verze i barvy, včetně slušivé bílé! a skoro na každém rohu, včetně možnosti zapůjčení v autopůjčovně. Když se na jedné rovince na úzké silničce proti mě vyřítil Swiftík v modré metalíze, na místní poměry nezvykle naleštěný a osvícený jižním sluncem, skoro jsem až zalitoval, že jsem se nechal přítelkyní ukecat na červenou. Na tom přímém slunci ta modrá byla prostě úžasná !!! Měli jsme tam půjčeného Fiata Pandu 1.1 A/C - celkem funny autíčko. A když jsme se včera večer vrátili a já zase sedl do svého Swiště, tak jsem se až divil, jak je to auto tiché a živé oproti té Pandě (měla najeto 25tkm), jako by bylo nejméně o jednu třídu výš. :)









[odkaz]