SUZUKI SWIFT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.08.06  10:49

    « 1.5 GS 3D

    Zdravim vsetkych swiftakov! V najblizsich dnoch sa aj ja planujem pridat medzi vas. Aky mate nazor na 1.5 GS 3D v okliestenej verzii? V SR je to najvyssia verzia bez hmloviek, bezdotykoveho otvarania a vyhrievanych sedadiel. Inak povedane, je to prostredna GLX so zliat. diskami, sport. koncoukou vyfuku a kompletnymi airbagmi. Oproti GS je zlavnena o 32 tis. Sk.
    A vsimol som si, ze je tu velmi malo majitelov 1.5. Ma niekto skusenosti s tymto motorom? Je spotreba pri jazde napr. 130 km/h naozaj o pol litra vyssia?
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.08.06  04:41

    « Bez nadpisu

    Racerka,lehce si zvykneš,já začal svítit celodenně už před rokem,hned jak sem Swifta koupil a nemám s tím problém,prostě vím,že po sednutí za volant musím udělat 3 věci,zapnout pás,nastartovat a rozsvítit světla ;-)
    Nebo si to napiš na volant >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.06  19:25

    « Re: Re: poraďte

    I. Jejda...mela jsem ted nabity program a tak jsem tu par dnu nebyla a ted ctu zpet prispevky a koukam, jak jsem si to tady "pohnojila" se svymi vyroky proti IT. To jsem ani nemela v umyslu :*) . Toz se ti omlouvam IT...je fakt, ze jak koukam na ty tve prispevky, tak tomuhle oboru rozumis urcite vic nez ja. Ja na to koukam "babskyma" ocima jestli to ma dobrou barvu a pekny design a zadne mouchy nevidim a neslysim, protoze posloucham CD :P .
    II. Poradte jestli si mam nechat namontovat automaticke zapinani svetel, co to stoji a co doporucujete. Kdyz sviti slunko, tak vecne jezdim bez svetel. Nebo mam pockat az zaplatim, vsak uz pak nezapomenu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.06  14:21

    « Bez nadpisu

    T.E.CH: Však taky jo,jen se ukázalo,že to není náhoda jednoho auta,jak se zdálo loni,ale že je to problém asi všech?
    Jasně že všude se najde něco.Na Hondě by se také našlo,dej nám ji na pár dnů, najdeme znaménka plus i minus a budeš ji chtít prodat...:wink:
    Když se ukáže(jako že se to začíná jevit),že něco je spíš vlastnost,daná konstrukcí,než nějaký úlet při montáži,tak se to holt bude brát na vědomí a diskuse splnila svůj účel.
    Pokud to někoho odradí od koupi,koupí něco jiného a narazí na jiný problém. Tu se ideál(jinde též)hledá dost těžko.
    Když se na to člověk dívá,nevypapadá to špatně. ;-)
    Auto motor a sport píše o novinkách pro 2007(bylo někde i na netu)a nová Fabia je tam jako kombinace Roomstera(předek) a kabina (A+B sloupek) jako Swift.Asi to bude ve skutečnosti jinak,protože z tohoto pohledu vypadá Swift fakt lépe. Pokud to tak bude,nebude se psát nic jiného,než že Fabia kopíruje Swifta. Koncová světla budou C-čko,takže zde to bude tutově jinak.
    Letošní prodeje v ČR jsou zde a je otázka,jak to Getz dokázal?Dobrý výsledek!
    [odkaz]{BB4C3B3E-B6B…
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.08.06  13:25

    « Tak jsem docela čuměl co ten Swift má much

    Tak jsem to tady pročetl...mno žádné auto není 100% dokonalé, ani moje Honda ne.(nemám ji umytou) ;-) Ale jak to tak čtu, tak ten Swift toho má víc než by člověk čekal.Co ale člověk nadělá že...musíte to holt pořešit a holt nad některými věcmi zamhouřit oči.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.06  12:32

    « Re: poraďte

    Asi si chvíľu budeš musieť počkať na skúsenosti s robotizovanou prevodovkou. Nepredá sa ich toľko čo manuálov. V teste som naňu čítal viac-menej kladné reakcie. Výtka bola snáď to, že preraďuje až pri vysokých otáčkach - čo pomôže dynamike, no nie spotrebe. Preradiť sa dá aj pri nižších otáčkach tlačítkom "E" - economy. Určite si ju najprv vyskúšaj osobne na testovacej jazde.
    Osobne by som teraz možno tiež uvažoval nad robot.automatikou (mestské zápchy - jednotka - neutrál - jednotka - neutrál ....). Navyše je tam možnosť aj manuálneho radenia rýchlostí (oproti klasickej 4.stup. automatike).
    Som rád, že diskusia medzi IT a Racerkou skončila...
    Tiež mi to auto prirástlo k srdcu, čo občas ovplyvňuje môj pohľad naň (tiež sa snažím prižmúriť oči nad rôznymi nedostatkami auta, no rázy od zadnej nápravy a hrkotanie po nerovnostiach ma fakt >:-[] fakt štvú). O to viac som rád, že do tejto diskusie píše (rozsiahle príspevky) človek, ktorý sa na to auto pozerá z nadhľadu, bez emócií a pozerá sa naň ako na vec a nič viac. Jeho príspevky budú určite objektívnejšie a pre nás ostatných užitočnejšie ako keby som tu opisoval ako sa rozplývam pri rýchlej jazde po kvalitnej diaľnici... Klady toho auta pozná každý sám, zmysel diskusie je podeliť sa o problémy - predísť im alebo ich riešiť.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.06  08:18

    « Bez nadpisu

    No mne to tiez spravilo mozno 2x za cca 2 mesiace, ale u noveho auta ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.06  08:03

    « Bez nadpisu

    IT já to bral podle sebe,než jsem koupil Swifta,tak jsem prolezl všechny možný diskuze,a tvrdá kritika majitelů mě odradila od Fabie, Kalose i Getze,tak jsem vzal Swifta,kterýho nikdo nekritizoval,protože ho skoro nikdo neměl >:D
    Jasně,s tím drnčením máš pravdu,na kočičích hlavách nebo tramvajovým pásu je to koncert,ale brácha ve Fabii to má podobný.
    Řadění z 5 na 4 mám v pohodě,jen zpátečce se občas nechce,ale jak někdo psal,pomalu a s citem a je to ok.
    Hatatitlas,občas se mi to taky stalo,jakoby baterka točila naprázdno,ale když sem pustil klíč,tak se pozvolna nastartoval,ale už mě to tak měsíc neudělolo,tak asi,jak kdysi psal IT,dobrý auto se spravuje samo >:D Stejně tak jsem slýchal jakýsi pohvizdávání kolem 3000 otáček,ale je to naštěstí pryč 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.08.06  20:42

    « poraďte

    Ahoj všichni, uvažuji o koupi swifta 1,3 s automatizovanou převodovkou. Má s ní někdo nějaké zkušenosti? Četla jsem o problémech s manuální převodovkou, tak nevím jestli s automatem nebudou větší problémy. Děkuji za jakýkoli poznatek.
  • « 00 Reagovat !

    foto Marcelino

    Marcelino 01.08.06  17:00

    « Re:

    Ko vyplyva z mojich prispevkov, tak ja som podstatne spokojnejsi majitel Swiftu, nez IT, aj ked aj ja som nasiel par drobnosti, ktore sa dali spravit lepsie...
    Na nase neskutocne rozbite cesty (SR a CR) je podvozok Fabie asi "etalon" a treba priznat, ze Swift je v tomto horsi - prilis tvrdy na nerovnostiach , aj ked podla mojho vkusu a skusenosti aj v porovnani s Fabiou to nie je ziadna tragedia a pri prejazde v zakrutach ma tiez clovek vacsi pocit istoty s Fabiou, pretoze sa menej naklana, avsak po preziti na 15" 185/60 uz je Swift aj napriek naklananiu lepsi v zatackach nez moja sluzobna Oktavka, ktora ma ale iba standardne obutie 15" 195/65, naviac iba priemerne Matadorky.
    s cim nesuhlasim je "vyssia spotreba" - ukazte mi ine auto v tejto triede s motorom o vykone 68kW, a dynamickymi parametrami ako Swift ktore by malo vyrazne mensiu spotrebu :?:
    taktiez nesuhlasim, ze ma horsie brzdy - mne sa zdaju vporiadku jak na 14" v zime tak na 15" teraz v lete - podla mojich skusenosti ma naopak lepsie nez brzdy na Fabii, ktora ma vzadu tiez bubny alebo sluzobnej Oktavii taktiez s bubnami...
    apropo taktiez mam N2 a "kompromisny" tlak 230kPa na oboch napravach
    ano akceleracia je skvela, ta privadza majitelov Oktavii a Passatov dennnodenne "do vytrzenia" ;-)
    u mna je jasne minus vidim obcasny problem so zaradenim spiatocky, ale nejde to len ked sa ju snazim zaradit ozaj rychlo, co sa zas tak casto nestava ale stve ma to... podobny problem mam ale aj na otcovej Fabiii a jednej sluzobnej Fabii 8-s
    radenie z 5-ky do 4-ky zatial vpoho, ale toto vacinou nerobim, max tak obcas do kopca na dialnici, ak idem iba tacho 120, co sa casto nestava ;-) (na okreskach podradujem z 5-ky rovno do 3-ky)
    "parkovacie tukance" zatial bez nasledkov - zena vacsinou drcne pri cuvani a ja zas pravidelne "tuknem" nasu drevenu branu predkom a zatial to drzi... to napr. sluzobna Mazda 323 r.96 dopadla podstatne horsie -som ju "dotukol" za dazda pri prudkom brzdeni do auta predomnou, ktore tiez prudko bzdilo - cize auta sa nezrazili naraznikmi, ale ja som uz jeho naraznik trafil mojou prednou plastovou maskou a kapotou - skoda za 50tis a naraznik bol iba zhora skrabnuty - zato svetla a kapota boli pekne ponicene... :'-(
    ...vyhlad kazdy chvali ako vyborny, hlavne spetne zrkadla su skvele, ale ja mam vyhrady k vyhladu na semafory - mam 190cm, tak mi dost vadi velmi dopredu potiahnuta strecha, takze na semaforoch sa musim predklanat 8-s
    ale suma sumarum, ak zoberieme podareny dizajn, slusnu bezpecnost (tusim 30bodov v NCAP), velmi dobru vybavu a vdaka vykonnemu motoru nadpriemerne dynamicke vlastnosti, tak za danu cenu este stale neexistuje priamy konkurent - snad len Hyundai Accent alebo Getz 1,4 70kW ma porovnatelnu cenu za danu vybavu a zaroven vykonnny motor
    Ostatne auta, ktore by boli potencionalne lepsie - maju bohuzial v danej vybave a s konkurencie schopnym motorom uz cenu o niekolko desiatok tisic vyssiu :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  11:31

    « Bez nadpisu

    2 Haya1+Sporťák: Takže se nám diskuse po malém výstřelku od "madame" vrátila do věcné roviny a to je fajn.Čekám návštěvu,aby mi udělala revizi rekonstrukce domu,tak chstám papání,neb žena pracuje.
    Mají rovnoprávnost a volební právo,tak někdo musí makat,ne? ;-)
    Vážně:já příští týden už celý rok zase jenom práce a práce a práce...
    Když to shrneme,abychom tedy neděsili a neodrazovali případné zájemce:
    +design se fakt podařil
    +interiér-palubní deska i volant
    +ergonomie se sem dá ještě zařadit též,snad sedáky mohly mít lepší vedení
    +dobré ovládání vozu
    +výhled z vozu
    +výbava/cena solidní
    +skvěle to jede a akceleruje=občas se passátisti a octávisti diví a narušuje to jejich psychickou rovnováhu(jen některých)
    -vyšší spotřeba
    -horší brzdy-nějak lépe mělo být nastaveno ABS pro 15"kola a musí se víc tlačit na brzdu
    -nemá to rádo příčné nerovnosti=ozve se ráz(ale je tu vazba i na teplotu)
    -výtku mám k řazení z 5 na 4(naprosto náhodně,bohužel,když se to nejméně potřebuje)=chci předjet
    -nesnáší to parkovací minikolize=příliš měkký předek
    -řemeslně to chce dotáhnout
    -horší jízd.vlastnosti než má Fabie,ale až v mezní stavu, rsp. má člověk pocit mírné nejstoty auta(nebo sebe?)=s fabkou se to v poho dá víc osolit(ovšem máme ten bodový systém)
    -nevím,jaká bude životnost kotoučů,destičky OK
    K odskakování zádě:to jsem nezaregistroval,mám všechna kola N2 na 230kPa a zdá se to dobrým kompromisem(15" a léto)
    Jako celek to není špatné,spíš mohli pár věcí dodělat(třeba rychle liftnout a nám to grátis,co se dá poopravit též vylepšit).To by je nepoložilo.
    Chybu vidím v servisu-ten by měl být prostředníkem pro zpětnou vazbu dovozci a výrobci,protože kdo jim dá přesnější info, než majitelé a uživatelé? Tohle podceňují a jistý sklon k bohorovnosti se jim nevyplatí.
    Marně pak mohou propagovat SX4 či Vitaru(tam ta šajtra)
    Kazí to vyloženě drobnostmi,které nemusely být,seč je to spotřebák.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.08.06  10:57

    « Bez nadpisu

    to IT: dělá to skoro na každý stupeň hlavně při zrychlování :roll:
    no ale něco pozitivního: řazení kromě toho občasného výpadku z pětky na čtverku mi dělá velkou radost, nádherně tak nějak polokovově zaklapne, a design je myslím stále velmi povedený ;-) no a ta naše žlutá, nejenom že je bezpečná, ale hlavně je nepřehlédnutelná a já mám průběžné informace od známých o tom, kde se ta má woman nachází...skoro jako GPS :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  09:29

    « Bez nadpisu

    To IT: S tím servisem máš naprostou pravdu. U nás na Kladně před nedávnem otevřeli nové zastoupení Suzuki. Díky tomu, že to vlastní kamarád mého příbuzného, tak tam mám zjevně lepší zacházení než ostatní zákazníci. Servis mají na jiném místě v Kladně (dříve servis Kia a Hyundai) a tam to byla tragédie a to jsem jen chtěl zkontrolovat karoserii kvůli záruce. Zjevně jsem je otravoval a dávali to dost najevo. Jinak výměnu oleje a garančku jsem dělal tam, kde jsem auto koupil, i když to mám přes 40km a asi u toho i zůstanu.
    Proč by jsi se bál Jazze? Zatím jsem neslyšel nikoho, kdo by si na něj stěžoval, vyhrává v J.D.Power i TUV, jediný problém je cena a výbava - to byl taky důvod, proč jsem bral Swifta.
    Možná jsem zhýčkaný předchozím autem (Accord Coupé 2.0i/98kW), protože přesto, že to bylo 12 let staré auto a mělo najeto 200 tis. km, tak tam nic nevrzalo, žralo to 8l/100km, o nerovnostech na silnici jsem ani nevěděl, protože původní! plynové tlumiče to vše filtrovaly, a kromě běžné údržby jsem s ním neměl důvod jezdit do servisu.
    Asi je si potřeba uvědomit, že Swift je opravdu jen malé auto, spotřebák, navíc levný spotřebák, kde cena odpovídá tomu, co člověk dostane. Pro někoho, kdo třeba dřív jezdil starou škodovkou to bude bomba, ale ti, co už vlastnili nebo řídili něco lepšího řeknou "slušný průměr".
    Protože jsem s Fabií taky najezdil pár desítek tisíc km, tak můžu potvrdit, že podvozkově je opravdu znatelně lepší a vůbec pocitově robustněji udělaná. MOžná, že až budu kupovat další auto, tak nekoupím ani toho Nissana Note, jak jsem psal včera, ale radši koupím 3 roky starého Accorda >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  06:59

    « Bez nadpisu

    Federer: Takhle,je to mírná nadsázka, ale z pohledu Fabie to holt trošku"hrkávka" je.Drnčí víc,než by mělo,ale je to můj názor,ženě je to srdečně jedno, ale vidím,že i jiní majitelé se pomalu přidávají.Nebudem tu z toho dělat FUN CLUB,kde se jenom zaslepeně chválí.
    Že se dělá v H, za to nemůže nikdo z nás.
    Prodejci........hm,ale to je jejich problém,co prodávají.
    Je to obrovský pokrok proti starému,je to hezké(si doma myslíme všichni),cena je přiměřená.
    Servis-po počáteční hyper-ochotě začínají být trochu vlažní.Něco říkáš mechanikovi,on,že to musíš technikovi,ten se tváří,že nerozumí,o čem je řeč....
    Jinak o nic nejde. Nedělej si iluze,že každý,kdo kupuje nové auto jde na nějaké stránky a hledá,jestli jsou s tím lidé spokojeni nebo ne.Co znám lidi,kteří si poslední dobou kupovali auto,nové či lehce ojeté,měli představu velikosti,barvy,nějaká výbava a pro většinu bylo hl. kritérium cena=co si mohou dovolit utratit.Slovo třída nepoužili,ale každý řekl "velikost"-to píši,neb jsem na netu zažil vášnivé diskuse o třídách podle rozvoru. Značka vozu(natož model) je vůbec netížila. Nepřeceňujme net a diskuse. Modernizuji si dům,tak si občas sednu,něco přečtu,něco napíši,nehodlám nic dramatizovat.Jenom mé postřehy a nevylučuji,že někdo má jiné,seč se mi to moc nechce věřit. Jel jsem v několika Swiftech a zdály se všechny zhruba stejné.Někde zabírala blběji spojka,jinému trochu foukalo kolem A sloupků atd.Jenom jeden měl sportovní paket,nějaké dost nízkoprofilové pneu a ten fakt rachotil bezvadně,seč měl najeto asi 600 km,nebo tak nějak. Také jsem naprosto objektivně napsal,že přechodem na zimní 14" kola,kde jsou pneu,které mají hodně vysokou bočnici se to trochu víc naklání,je třeba se nebát,ale citelně to od podvozku ztichlo.Pokud jsou zde majitelé auta se 14" koly,tak to mají citelně tišší a nerovnosti to podstatně lépe odfiltruje.Má kritika se týká chování na 15" kolech.Dokonce na nich to trochu hůř akceleruje a víc bere,důvody zná každý.
    Hezký den majitelům(i těm budoucím). ;-)
    BTW:Přece vím,že se ženě líbí C3 či P206(loni 207 nebyl),ale tohle bych jí nikdy nekoupil,podařilo se mi jí je vymluvit,Swift je určitě lepší.To asi ano.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.08.06  06:21

    « Bez nadpisu

    Prodejci ti IT asi poděkujou,já si teď vybírat auto a přečíst si tvou kritiku,tak bych Swifta nechtěl ani zadarmo :P
    Má svoje mouchy,který auto je nemá,ale nazývat ho hrkávkou z Maďarska je myslím přehnaný a zbytečný...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  00:44

    « Bez nadpisu

    Sice jsem to tu už určitě psal,ale pro připomenutí posílám odkaz na SK server.Jsou tam poznatky po 15 tis km,jedou to na 50 tis. Jen by mně zajímalo,jestli Suzuki vymění kotouče každému,nejenom novinářskému autu.Když jsem naťuknul mladíka při garančce,tak bylo jasné,že ani omylem.Rýhy tam jsou "v normě"(moje pomalu vznikající)...tohle spojení fakt zbožňuji a vzniknou výlučně chybou uživatele,že jel tam,kde byla na vozovce nečistota.Jen mám problém pochopit,že u jiných aut s daleko větším proběhem nejsou.Jezdí se po stejných silnicích a do terénu zásadně ne.
    Zde je odkaz pro ty,co nečetli a je tam i rumunský RR ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 31.07.06  23:37

    « Re: Re: Re: Řadící páka u Grand Vitary

    No chvěje se u obou a taky jde ztuha ale vyhovuje mi to víc než "gumové řazení" koncernových vozů. Takhle aspoň vím že tam ten kvalt skutečně zapadl. A tento nedostatek bohatě vyváží podvozek a akcelerační schopnosti nachipovaného dieselu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.06  21:27

    « Bez nadpisu

    2Sporťák: Ale no tak,já mám dobrou náladu,jen mi vadí,když se nějaká Káča začne blbě navážet do diskuse a možná ani neví, jak a proč funguje motor.Píši to záměrně,neb ctím zásadu že na hrubou díru hrubá záplata.
    Teď k věci:
    Jinak mi jen potvrzuješ,že to není zase až taková pecka(Swift), jak se nám všem před rokem zdálo a možná jsem byl první, kdo to tu více začal kritizovat.
    Ono se mi zase nechce věřit,že mají takový rozptyl v kvalitě a že někomu to bude jezdit citelně lépe,nebude nic drnčet,vrzat,bude to jezdit za 5,5 litru(myslím 1,3 v benzínu) atd.Myslím,že všichni máme téměř identická auta.
    Postupně se ukazuje,že je to vyložený spotřebák,asi to bude i spolehlivé,ale "díky" mé bouračce jsem měl možnost vidět,jak je to celé poskládáno,jaké materiály,jak hypertenký plech blatníků atd. Chce to tu konstrukci vidět,vědět,jak je to jinde a člověk získává od auta odstup.
    Hned někdy po koupení jsem zavíral 5.dveře a pamatuji,že nešly napoprvé dovřít,tak jsem nějak, snad omylem při opakovaném zavírání pozapomněl palec kousek od rukojeti a udělal malinkou promáčklinu. Dost šetřili,kde se dá.
    Proto mám hodně velký odstup k SX4 a vím,že tohle ne.Nápravy jsou převzaté ze Swifta,takže pokud s tím někdo vyrazí častěji na polní cestu,nedopadne to výhledově dobře.Bude se to celé "rozpadat", resp. bude to slušně drnčet.To se dá už odhadnout.
    Viděl jsem Vitaru po malém ťukanci do auta se závěsem,škoda asi 85 tis!
    Dcera Swifta odmítla mít v Praze jednak skrz spotřebu(jezdí do školy a po Praze autem,Fabia trvale pod 6 litrů, na dálnici jede tachometrových 140),ale hlavně skrz parkovací ťukance a o ty v Praze není nouze.Bylo by to věčně popraskané(nárazník a zborcené díly pod ním).Stačí sebemenší drcnutí,které se na jiném autě ani nepozná a zde se to okamžitě bortí. Jasně,že se to pozná až v praxi, v prospetku ani testu se to nikdo nedočte a prodejce se tím chlubit také asi nebude.Paradoxně,auto určené do města nesnese městské zacházení.Zde mají Francouzi navrch,a´t si o kvalitě myslí kdo chce co je mu libo.
    Žena je spokojena,já si to beru výjimečně,ale když se k tomu přidá servis,který se také postupně dostává do pozic,které známe odjinud,tak dnes bych to nekoupil a doporučit tohle auto prostě nemohu,pokud mám být objektivní.
    Faktem ale je,že většina aut v této třídě jsou rachotiny,jde jenom o míru.
    Osobně bych se Jazzu obával.
    Musíme tato auta brát jako věc,od níž nelze nic moc očekávat.V dohledné době nehodlám nic kupovat,ale kdyby, tak si počkám na novou Fabii a je mi jedno,že stojí, nebo je k vidění na každém rožku. Řemeslně je udělána lépe,podvozek robustní a komu tohle auto vadí,je jeho, ne můj problém.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.06  16:27

    « Bez nadpisu

    Mezi námi, IT se asi špatně vyspal, je trošku podrážděný, ale celkově mu musím dát za pravdu. Mám najeto 20.000km a ozývají se mi všude možně různé pazvuky, zejména v interiéru. Vrzání, klepání , skřípání apod. Začínám mít takový pocit, že kdybych se dneska rozhodoval znovu, tak asi Swifta resp. Suzuki nekoupím, to radši Hondu Jazz. Nemůžu si stěžovat na motor, ten je výborný, spotřebu mám teď v průměru těsně pod 7l/100km, ale podvozek je opravdu tragický, kam se hrabe na ostatní auta ve třídě - Fabia, Yaris apod. Vzhledem k tomu, že tady zdaleka nemáme kvalitní silnice tak to je dost znát. Na kvalitní silnici je Swift super, ale stačí pár hrbolků, koleje, dlažební kostky či opravovaná silnice a je zle. Rány od podvozku, vrzání a skřípání, poskakování, uskakování zádi, pokud je to v zatáčce. Začíná mě přímo štvát to, že nejsem schopen ani jednou napoprvé zařadit zpátečku, prostě to tam nechce zapadnout. a jak popisují Haya1 i IT taky je občas problém s rychlým podřazením, zejména z 5-ky na 4-ku. Dát to do servisu nemá smysl, stejně nikdo nic nenajde a neopraví, protože ho to ani nezajímá a nic tím nevydělá, takže prostě ještě vydržím dva roky než mi skončí leasing a pak papa. Moje další auto bude benzínovýjaponec o objemu min. 1,6 a v automatu - zatím ideální kandidát je Nissan NOTE. A dám si extra pozor při testovací jízdě.
    Zajímalo by mě, jak jsou na tom ti, kteří mají Swifta GLX z Japonska. Může sem někdo napsat, jak se to vyvíjí? Nějaké problémy?
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 31.07.06  15:11

    « Re: Re:

    chveje sa radiaca paka u Vitary len s tym otrasnym dieslom od Renault-u, alebo aj s benzinovym dvojlitrom od Suzuki ?
    Chveje sa aj s benzinovym dvojlitrom. Ale skor sa trasie, nie iba chveje :(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…