SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 29.08.06 16:08
« Bez nadpisu
Zdar všichni, koukám, že nám to tu nějak umřelo ;-) Uvažuju o koupi a instalaci bočních ochranných lišt na svého Swiště. Kdo máte na autě, můžete se podělit o zkušenosti? Má to smysl je tam vůbec dávat? Když otevřete dveře např. u zdi, opřou se o při kontaktu se zdí o tu ochranou lištu nebo spíš o horní část dveří? Není to spíš jen designový doplněk? Díky za postřehy. -
"-- skrytý --" 18.08.06 10:16
« 170 km
Tak, môj nový Swišt už poslušne odpočíva na parkovisku a ja sa môžem do diskusie zapojit aj inak než teoreticky. Keďže pán Bróža zjavne neprohovoril svoju polovičku, aby prispela svojimi dojmami s 1.5 VVT, tak je to asi na mne >:D Ako IT spomenul, tažko motor posudzovat pred 250 km, ale ak by som ho porovnal napr. s Fabiou 74 kw, tak má príjemneší a vyrovnanejší chod v nižších otáčkach a vo vyšších... netuším cez 4000 som zatial nešiel :-) So swiftom 1.3 som šiel iba na predvádzačke, auto bolo riadne zabehané, chod v nižšom pásme bol menej vyrovnaný, najprv ospalý a ked sa prehupol cez imeginárnu hranicu, vyštartoval ako strela. Ale zároveň som mal zapnutú klímu a značnú časť tohoto efektu pripisujem jej. Ale inak rozdiel nie je až taký veľký, na tento model som dostal dobrú zľavu, inak by som volil 1.3. -
« Bez nadpisu
PatroSK- po otočení pojistky jdou otevřít,to nejdou jenom při dvojtým zamčení,ale to se zas odemknou při nastartování. Je to trochu zamotaný.
hatatitlas: neodemčou se,protože jdou po otočení pojistky zevnitř otevřít,při dvojtým zamčení nejdou otevřít ani po otočení pojistky,je to asi proto,jak sem psal,že kdyby ses nedejbože vymlel a musel ven lézt druhýma dveřma,tak bys je neotevřel.
Ale stačilo jen,aby se odjistila ta pojistka proti otevření zevnitř. -
"-- skrytý --" 17.08.06 07:44
« Re:
Federer:
zamkneš jednou- po odemčení jedním stiskem se otevřou jen řidičovy dveře,ostatní zůstanou i po nastartování zamčené.
- ani po otočení poistky sa nedajú otvoriť ? Tak ako v prípade dvojstisku?
- ktovie aký vplyv na otváranie/zamykanie/zablokovanie má ovládač dverí pri ovládačoch okien, zrejme rovnaký ako manuálne otočenie poistkou? :roll:
Čo keby sme napísali manuál a zaslali ho do Suzuki? Možno by sami boli prekvapení ako to funguje... :D -
« Bez nadpisu
Tak to jo Marcelino,ja to pochopil tak,ze to nejde zevnitr otevrit ani po otoceni te pojistky.
Je to teda u všech stejný:
zamkneš jednou- po odemčení jedním stiskem se otevřou jen řidičovy dveře,ostatní zůstanou i po nastartování zamčené.
zamkneš dvakrát-po odemčení jedním stiskem se otevřou jen řidičovy,ostatní zůstanou zamčené i zevnitř,nejdou otevřít ani po otočení pojistky,ale při nastartování se otevře celý auto.
zamkneš jednou nebo dvakrát- po odemčení dvěma stisky se otevře celý auto. -
Marcelino 16.08.06 22:45
« Bez nadpisu
hmm, tak neviem ako je to pri havarii, ale mam to vyskusane, ze proste dvere neotvoris ani zvonka ani zvnutra - treba najprv otocit tu poistku(vacku) pri klucke na dverach :-! ... a naozaj predpokladam, ze to urobili proti "krizovatkovym" zlodejom... ;-)
este musim vyskusat ci je rozdiel v tom, ze odomykas auto , ktore bolo pred tym zamknute iba klasicky "na jedno zatlacenie", alebo bolo aj zablokovane "na dva krat" :idea: -
"-- skrytý --" 16.08.06 15:15
« Bez nadpisu
No právě,opustíme tenký led...
Tak jo,ono to bude nakonec dokonalé auto >:D
BTW:
Nejlepší je odtahovka a oni si dál už poradí.... ;-)
Byl před rokem nějaký test,jak dlouho auto vzdoruje otevření.Co jsem tak kdesi "mezi řečí"zaslechl....prý úsměvné žvásty. ;-) -
"-- skrytý --" 16.08.06 14:44
« Bez nadpisu
Jestli je to proti zlodějům,to nevím.
je to tak, IT. Zmáčkneš jednou - auto zamčeno klasickým způsobem, zmáčneš podruhé, zámky znovu cvaknou - v tomto případě auto neotevřeš ani zevnitř (tj. zloději nestačí rozbít okno když chce dovnitř, ale musí vypáčit zámek) Anebo na druhou stranu (když už sme s tim začali >:-[] ) Můžeš dovnitř posadit přítelkyni, dvakrát zamknout a...a oboje pořídit nové a lepší
>:D >:D >:D
nic, končit, moje by sem taky mohla zabloudit -
"-- skrytý --" 16.08.06 13:58
« Bez nadpisu
dnsr: Také je řešením vyhodit z domu auto i přítelkyni a oboje pořídit nové a lepší,ale...proboha,snad to tu nečte,nebo si mně najde a dá mi tam bombu... :'-(
Dvojité zamykání:protože manuál je poslední cesta,jak něco zjistit,tak asi nekde leží... ;-) Zcela náhodně jsem u GLX zmáčkl čudl na klice,ono se to zamklo(to vím už rok),ale nějak spíš omylem jsem to vzápětí zmáčkl znovu a další cvaknutí.Teď už vím,že to zamyká i takhle.Nadvakrát,ale i po prvním zmáčknutí je vše zamčeno.Jestli je to proti zlodějům,to nevím.Vím jedno:pokud něco chtějí šlohnout,tak to šlouhnou a auto je nenávratně pryč. :'-(
Při odemknutí se musí čudlík na klice 2x stisknou po sobě,jinak se odemknou jen dveře řidiče, dokonce to má i jakousi pojistku a pokud se dveře do nějakých 20sec(?,tipuji,upřesněte) neotevřou,tak se to zase zamkne.
Fakt jste to stříkali silikonem?Řeknu v práci,ale při garančce je to nenapadlo.Protože,jak mi sdělili,podvozek nevrže.No a když to říkají odborníci,já jim věřím. :'-(
Přece se neprodávají jenom Suzuki,že? A za rok a fous se bude muset zase něco kupovat.Asi mají splněno? ;-) -
"-- skrytý --" 16.08.06 12:57
« Bez nadpisu
Gogo: uhodils hřebíček na hlavičku - věřím ale, že moje morální životnost po 5 letech ještě zdaleka neni u konce :-) Ba co víc - tajně si doufám, že Swifta přežiju, tj. on pude z domu dřív než já >:D
Haya1: jj, asi to tak nakonec dopadne - kdo maže, ten jede... -
"-- skrytý --" 16.08.06 11:26
« Bez nadpisu
zdravím po delší době, máme se Swiftem za sebou dovolenou, a kromě vrzání od přední nápravy (za studena při malých rychlostech - nechám promazat při 1. prohlídce) a občasného popraskávání hlavových opěrek, dolívám akorát benzín (průměrná spotřeba za 11.000km 6,15l/100km - tak 2/3 kilometrů z toho je po dálnicích - tacho většinou +/- 110km/h, všechny pneu nahuštěny 2,5)
Ke kvalitě - nepřipadám si jako zaslepený obdivovatel toho, co jsem si koupil. Auto beru jako spotřebku (narozdíl od přítelkyně, která to vidí jinak :roll: ) a přesně splnilo co jsem od něj očekával - poměr užitná hodnota(výbava)/cena je na trhu takřka bezkonkurenční a kdybych kupoval nové auto znova, volba by byla stejná (jestli se prodává ta japonská verze s lepší výbavou, tak vůbec není o čem). Jasně, že pár much se vyskytlo, ale nic, co by mi přidělávalo vrásky - že se sem tam něco ozve, to se snad děje i u aut několikanásobně dražších, nebo ne? (jo a např. spojkový pedál přestal vrzat sám od sebe :-) )
Jinak "dvojitě" zamykam i když du jen na 5 minut do obchodu
tož tak