SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 08.09.06 10:31
« Bez nadpisu
2 luf: Existuje 4x4,ale neviděl naživo.To bude stejná rarita jako s motorem 1,5. Nicméně se v Paříži mrknu a uvidím. Osobně v tom moc smysl nevidím,na tuhle třídu,ale je i Panda 4x4, takže co naděláme? Do terénu to nebude(konečně,u mnohá SUV jsou spíše na silnice...). Zima se přežije na dvoukolce a zimních pneu,tahat další převody,nevím... -
« Predava sa Swift 4x4?
Vcera som si vsimol jedneho, ktory mal vzadu diferak. Preco sa pytam? Vyzeralo to dost uboho, ako nieco dobastlene. Diferak trcal hodne pod auto, pri najblizsom vyssom obrubniku by na nom ostalo auto visiet. Ak to takto urobili vo fabrike, tak zacinam pochybovat o Suzuki (nieco o Swifte 4x4 som kdesi zachytil, preto dufam, ze to nebolo ono). -
"-- skrytý --" 07.09.06 15:51
« Re: Oprava laku
to Polmo: no ono to tak skoro neskorodovalo, to len ja som dlho otáľal, zisťoval čo s tým, bol aj problém zohnať tú ceruzku. Samozrejme v servise odporučia prestriekať celú kapotu :roll: , no to ju môžem dávať striekať každý rok po zime, no nie? -
"-- skrytý --" 07.09.06 11:34
« Bez nadpisu
Našel jsem na slovenském tohoto Swiště, možná to už někde bylo,ale nevybavuji si to. Třeba bude v Paříži, je to jen pro Švýcarsko,ale uvidíme ;-)
Poslední spotřeba jenom na popojižďky po městě, např. 500 m atd, studené starty,zaplá klima skrz ranní rosení okna, byly v tom i vzdálenosti až 15 km!!! ;-) Takže 7,63 l/100 je dobré,ne? To se nedá za méně. Leda že by přestaly platit přírodní zákony....Jsou to poslední 2 tankování a asi 630 km. No jo, neměl jít k nám domů, měl si vybrat jiného majitele. Má smůlu,Swištík. >:D Navíc s ním popojížděla i dcera,aby ušetřila benzínek ve své Fabii... když vidím její "odpich",tak to EKO jízda není ani omylem.
[odkaz] -
Marcelino 06.09.06 07:56
« Re:
ja to budem riesit dnes - prave ma caka v servise original sada na opravu laku - objednaval som podla nemeckeho katalogu - uvidim ako to pojde ...
...mne odlupli lak 2 kamienky tiez na kapote - trafili presne strbimu medzi kapotou a maskou :roll: a rovnako spodnu prednu hranu zadnych dveri za vodicom mi trafilo ale 4-5 kamienkov - uz som bol v servise a upravili troska zavesenie dveri, takze teraz ta hrana je jemne schovana, resp. licuje s prednymi, takze uz tuto zimu nebudu mat do coho narazat kamienky :-! - uznali, ze to bola chyba montaze a mal som to zadarmo... -
"-- skrytý --" 05.09.06 16:48
« Oprava laku
Zdravím všetkých. Máte nejaký tip ako postupovať pri oprave laku? Od kamienka sa nám na kapote odlúpol lak veľkosti cca 5 mm. Chcel som to vyriešiť korekčnou ceruzkou. Dlhý čas bola plocha po odlúpnutí čistá (neskorodovaný plech) a dnes, keď som kúpil ceruzku, som si všimol, že už stihla zhrdzavieť 8-s Ako mám očistiť takú malú plôšku od hrdze? Nerád by som používal akékoľvek prípravky na odhrdzavenie alebo šmirgel, pretože z plochy 5mm by bola hneď väčšia. A dať kvôli tomu prelakovať celú kapotu je zbytočné. Zachvíľu je zima a o kamienky na cestách opäť nebude núdza. Zdá sa, že ceruzka mi už poslúži len na ďalšie škrabance na plastových častiach.
Ako som bol po ceruzku, dal som sa s predajcom do reči a zisťoval som, či si zákazníci nesťažujú na hlučnosť zadnej nápravy. Vraj nie. A ani by to neriešili nijakým servisným zásahom. Vraj je auto ešte nové (8500 km) a potrebuje to čas na zabehnutie a dosadnutie. No, neviem, možno sa to časom stíši ako píše IT.
PS: kufor zatváram výlučne švihnutím (za úchytku zvnútra), žiadne zabuchovanie alebo dotláčanie zvonka - chce to zvyknúť si
PS2: na predajni mali nového Swifta v najvyššej výbave a autorádio už zvláda aj MP3 a WMA :shock: . No stálo o 5000,- viac. Myslím, že to tam malo byť od začiatku, v dnešnej dobe a pri aute za 450tis Sk... -
"-- skrytý --" 04.09.06 16:24
« Bez nadpisu
Jejda,diskuse jede.. ;-) Ale je zase vyděláno(kde je ten palec?)
ABS je si věc názoru a zvyku. BTW:mně byla ABS prd platná na náledí a crash testík jak vyšitý :'-( ,zase vím,že se to programově(ale také draze)deformuje....je fakt,že asi nebyla žádná adheze,no co,stalo se ;-)
Zadní dveře:musí se s nimi trochu švihnout,ale nenechat prsty...au,au..nicméně jsem to naprosto bezděčně přitlačil kdesi vedle madla a je tam malá prohlubeň.
Má to výhodu,že si to na parkovišti ve smršti jiných Swišťů poznám >:D
Od té doby to přitlačuji za znak a dobrý. Mohlo by se to vyrovnat,ale nechce se... -
Marcelino 04.09.06 12:51
« Re:
tak za ty prachy musi byt GP lepsi, ved inak by bol nepredajny... :roll:
zadne dvere, to sa proste muselo "vybehat" a aj ty si si zrejme osvojil "ten spravny grif, svih" - ono proste buchnes malo - nezavre sa, buchnej vela, tak sa tiez nezavre..treba ulahodit ten spravny jemny svih - ostatne, ak zatvarate mopocou toho madla, co je vo dverach, tak tym sa "neda" buchnut prisilno- iba tak akurat , aby to spolahlivo zavrelo - akurat tak mozno prilis slabo ak sa bojite, ze nestihnete vytiahnut prsty ;-)
prve dni som mal problem tu silu utrafit, ale teraz mozno raz za tyzden sa mi stane, ze ich nezavrem na 1.krat -
« Bez nadpisu
jo ty nase swistove jsou fakt zvlastni, opravdu se asi spravujou samy...me sly spatne zavirat zadni dvere od kufru,proste to neslo dobouchnout, tak sem se objednal do servisu...ale najednou se to samo spravilo...tak sem tam teda nejel. Tohle fakt nechapu.
Jinak jeste k brzdam. Myslim ze jsou v poho, i ta reakce je OK. Jel sem tedka v novym G.Puntu a kdyz sem s tim poprve mel zabrzdit, tak to stalo skoro na miste. Malem to do me nekdo zezadu narval. Ma to az prehnanou citlivost a trvalo dlouho nez sem si zvykl. Jinak ale punto je bezdebat lepsi. Teda kdyz ale nepocitam motor. O tom zadna. -
Marcelino 04.09.06 11:20
« Re: ABS
Uz sa tu o tom pisalo myslim dost. Aj podla mna funguje presne tak ako ma (napr. ABS na nasej sluzobnej oktavke nastupuje moc skoro a zbytocne predlzuje brzdnu drahu, zvlast "rolety" pred krizovatkou su adrenalinovy zazitok s oktavkou :roll: ) a brzdi rozhodne lepsie nez otcova Fabia bez ABS a drviva vacsina nasich sluzobnych Fabii s ABS s vynimkou tych Fabii, co maju aj vzadu kotuce - tie zas maju nastup brzd az moc brutalny :roll:
inac pohoda , prave dnes som tusim pokoril 20 800 km a tiez som zaregistroval zaciatky "vrzania" v palubovke - konkretne tichy selest od vetracika pri 1-ke rychlosti fukania - pocujem len ked stojim na volnobehu ale na 2-ke fukani to uz prehluci hluk prudiaceho vzduchu
a druhe miesto je veko schranky pred spolujazdcom - ked ju chytim, tak to prestane - skusim najst presne to miesto kde to vrza a tam vlepit nejaku penovu samolepiacu pasku :-!
inac vcera v sobotu som bol zrovna otcovou Fabiou 1,2HTP 47kW 12V a musim povedat, ze som sa nevedel dockat, kedy budem moct vystupit a presadnut do svojho Swifta 8) -
"-- skrytý --" 04.09.06 10:53
« ABS
dnsr, IT: Tak já jsem o víkendu pokořil hranici 20.000 km. Swišť to oslavil tím, že jsem ho pořádně umyl a vypulíroval >:D Našel jsem pár dalších malých poškožení laku - přední nárazník, zadní nárazník - zřejmě od kamínků. Jinak mám taky pocit, že ty rázy od kol trochu utichly, nebo že bych jezdil pomaleji a po lepších silnicích? A nebo to už nevnímám? S bržděním problém nemám, ABS funguje, tak jak by mělo. Možná by mohl Swift mít trochu ostřejší nástup brzd, ale když se přitlačí, tak to brzdí slušně. ABS jsem párkrát nedobrovolně vyzkoušel, na suchém asfaltu i na mokru, a jednou dokonce i na ledu :shock: , a vždycky jsem zastavil včas, i když to občas bylo jen o centimetry. Nejdřív krátce pískly gumy a pak začal pedál pulsovat.
Z neduhů, které trápí mého Swiště bych jmenoval snad jen stále problém s řazením zpátečky a vrzání v přístrojové desce. Musím se na to podívat, zdá se mi jako by to bylo někde uprostřed, možná jsou to dvířka od schránky před spolujezdcem. Na jaře jsem psal, že mi něco kapalo na kobereček u řidiče, jakoby zpod volantu, teď to tam není, nevím, co to bylo, ale vypadá to, že je to v pořádku. Tes Swift se fakt asi opravuje sám >:D -
"-- skrytý --" 04.09.06 10:22
« Re:
dnsr: Já ji zkoušel také v poklidném tempu 120,najelo mi tam auto a bylo slyšet kvílení gum,sice to drželo směr,ale pulzace ne. Druhý den pršelo,fungovala. Jenže to nechám být. To by dopadlo,kdyby se do toho pustili,navíc odborníci.
Faktem je,že Fabka brzdí lépe,nebo ostřeji,ABS tam funguje lépe,ale zase to srovnávám,jenže asi nejvíc lidí jelo s tímhle křápem,tak proto(Fabie). -
"-- skrytý --" 04.09.06 10:02
« Bez nadpisu
Je fakt, že taky pozoruju, že sem tam se odněkud něco ozve a za pár týdnů to utichne (a objeví se jinde >:-[] ) (teď například hlavové opěrky utichly a objevil se pazvuk někde z pravé částy palubní desky) ale co se týká podvozku, tak nějaké přehnané rázy od náprav neregistruju - máme najeto cca 12500km a přejezdy příčných nerovností nevyvolávají žádné nepřirozené bouchání.
Z počátku tady byla diskuze o nastavení ABS - už i já sem měl možnost ho vyzkoušet - jedu si takhle v klidu 50km/h v koloně po městě, kochám se okolím a najednou koukám, že auto přede mnou stojí..takže tvrdě na brzdy, gumy si krátce hvízdly a pedál zapulsoval - bylo to na suchám asfaltu a sepnulo to přesně tak jak bych si představoval - takže v tomto směru naprostá spokojenost (kola mam sériová 15palcová).
[odkaz]