SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Poraďte - nestartuje za vlhka
Ahoj všichni, mam skutečnýho staříka Swift 1,3 GL sedan r.v. 1991 - jezdí pořád skvěle, i když už má na kontě 330 tis. Až na jeden problém - ráno se mu nechce naskočit (za vlhka - rosa, námraza, silný déšť atd.) - jakoby byl někde el. zkrat, protože za sucha naskočí na první otočení. Řešil jsem to novou cívkou, novými svíčkami, novým palcem, novými kabely. Nic. Mam podezření na nějaký relátko (nevim sice jaký...) nebo na řídící jednotku. Děkuju za jakoukoliv radu! -
"-- skrytý --" 30.10.06 07:00
« Re: Swift 4x4
no nevím kde vzali tu spotřebu 5l. Zatím jezdím za 7-8l ale zabíhám takže to nijak nešetřím. Kromě spotřeby se kterou se počítalo (přece jenom sebou vozíš dalších 60kg železa + 4x4) to nemá celkem chybu. Převodovka u 4x4 je při rozjíždění hlučnější. Na 2 už se to srovná. Zatím auto splnilo očekávání. Drncání se nekoná, ticho a klid úměrné velikosti vozu. Svým způsobem je to "srdcová" záležitost a pokud si mám vybrat tak se raději svezu tímto než Octávkou. Ono to přejde... S Yarisem 1 (starým) se to srovnat nedá - je to MNOHEM lepší. S novým bych si tak srovnávat netroufl přece jenom jsem se s tím svezl jen krátce. Ale co se týče výbavy tak je na tom Sfiftík lépe. Zejména bezklíčkový systém otevírání a startování si moje nemůže vynachválit, audio velmi slušné, sedadla lepší atd...Ale říkám počkejme 15kkm a možná vše bude jinak. Auto je spotřebák a dle toho s ním u nás zacházíme...ale přece jenom půjdu koupit chromovanou koncovku výfuku a nějaký vosk (zdá se že dětinštím....) -
"-- skrytý --" 29.10.06 18:45
« Bez nadpisu
IT: nezlob se, ale taky nerozumím tvojí reakci (že by to ta změna času?) To není přece tak, že bysme tady bezmezně uctívali Swifta a při jakékoli kritice se na jejího autora sesypali..Stanleyy je tu sice nový, jenže jeho poznámka přesně vystihla situaci na zdejším fóru (a invektivum si v tom viděl asi jenom ty) - nejseš spokojenej se Swiftem a znovu bys ho nekoupil...to už víme...Já ale nevěřím, že bys třeba u Yarise - zvlášť ty - po roce provozu nepřišel taky na nějaký mouchy. Fabia se vyrábí x-let, navíc je nepoměrně dražší než Swift a i určená pro jinej okruh lidí...s ní bych nesrovnával (chápu ale že ji máš v rodině a tak to k porovnání svádí)
Osobně si rád čtu tvoje postřehy, psané (většinou) z technického pohledu a bylo by fajn se k nim vrátit. Myslím, že je nás víc takových, co ti budem vděčni..A co se týká nadávek a urážek - když už nebude zbytí, fungují tady i soukromé zprávy
Hezký zbytek víkendu všem! -
« Bez nadpisu
hmm, ze niekto nevie zniest ironiu a zart, to chapem, ale pouzivanie vulgarizmov sa mi prieci. A uz vobec som nikdy v mojich prispevkoch ostatnych ludi neurazal. To ze sa Vam a Vasej rodine paci viac skodovka Vam neberiem, je to Vasa osobna vec. Ale pisanie o Suzuki, ze je to srot, je nehoraznost. Pre Vasu informaciu, stranku auto.cz som "objavil" asi v 2003, internet aktivne v 1995tom.
ps: aj ja som diskusiu na autorevue.cz zalozil a nezacal tam pisat o skodovke -
"-- skrytý --" 29.10.06 12:21
« Bez nadpisu
Neumím šlovensky,takže to zkusím ještě jednou česky:
Swift je tiché a absolutně nedrnčící auto,jeho tichost je srovnatelná s elektrickými hodinkami ze Švýcarska a nechápu,co kdo na tom nechápe.
Blahopřeji k nalezení stránek.Nicméně na invektivy se už laskavě vyser. Je tvoje osobní tragédie, že nepoznáš ani to, co holka s gymplem a končícími právy.Tím bych se moc nechlubil. Děláš ze sebe trotla. Chujoviny si piš jinam.
Tohle fórum jsme si založili před rokem a vyměňujeme si zde své poznatky a obecně se shodujeme.
Takže se buď přizpůsob a piš faktické zkušenosti(jako např. Marcelino z SK) nebo upaluj odkud jsi přišel. Nazdárek :!: >:-[] -
"-- skrytý --" 28.10.06 18:27
« Bez nadpisu
Zimní kola a ocelové disky: k čemu poklice,napostá zbytečnost,takže je to na 14" o dost levnější,než 15" Al+přísl.pneu...ale každý se musí rozhodnout sám.
Na ocelových je to kolo citelně lehčí a dá se to lehce poznat při akceleraci,seč v zimě na sněhu je to irelevantní poznatek...ale na suché vozovce je to cítit a vyzkoušelo nás to několik,co se tou blbou technikou trochu živíme.
K drnčení: ale to snad ne? Swift přece nedrnčí,je to tiché ja švýcarské hodinky. ;-)
Nebo že by to přece jenom bylo řemeslně lehce nezvládnuto? Příp.blbý materiál pouzder? Vrže to s poklesem teploty pod +8C,když se parkuje venku=ráno je to zážitek. Pak se to ztiší,pro nějakých propérováních a tím,že na to svítí slunce,nebo kdoví proč... :roll: -
"-- skrytý --" 27.10.06 12:49
« Bez nadpisu
díky ohledně toho heveru - myslel sem, si, že tak nějak to bude a najdu ho pod rezervou..rukavice v autě nevozim, ale asi teda začnu :)
co se týká sedadla řidiče - má to slušnou vůli, ale při jízdě/brždění se to nehýbe = neřeším to
kvalita Jap vs. Hun - těžko říct, to se ukáže až po delší době v provozu..kažpopádně my máme Maďara a po 16tkm to na kostkách hrká fakt nechutně (tím myslím, že jako nové to hrkalo o poznání míň >:D ), jinak vše funguje jak má bez jediné sebemenší závady (jo, vlasně, silentbloky sem tam pískaly)
zimní kola dojdou až po víkendu - plech. disky 5Jx14 + Bridgestone Blizzak LM-20 + montáž/vyvážení = 11.348,-Kč (na poklice dlabu >:D ) -
« Bez nadpisu
ta odpoved o sedacke bola pre PatroSK. Co sa tyka alu diskov na zimu, pred 2 dnami som kupil pre sx4 disky "AEZ Raver", ktore maju nano vrstvu laku, chraniacu pred poskodenim. Spolu s pneu Pirelli Snowsport 190 ( 195/65/R15 ) ma to cele vyslo 24400 ( aj s obutim/prezutim/srobami a montazou ). -
« Bez nadpisu
ja mam ten isty problem na SX4 ( takmer identicke sedacky ako swift ). riesim to pol roka a stale nemam pokoj! Najprv sa mi posuvala sedacka a cvakala v zakrute / akceleracii, fakt ma to s.r.a.l.o. V servise to po 3. navsteve nakoniec spravili, museli ju celu rozobrat. Teraz mam "prelomeny" rost, resp. tie drotene vystuze na lavej strane, takze sa mi prepadava troska sedacka.. Dnes mam ist do servisu, tak som zvedavy, co z toho bude. Uz stracam nervy, inak spickove auto u mna klesa kvoli hlupej sedacke.. -
"-- skrytý --" 27.10.06 11:35
« Swift 4x4
hlavne ma zaujíma :malo by to byt vyrobené v Japonsku tak aká je tam kvalita spracovania, či zavesenie kolies je totožné ako u klasického Swiftu, a na nejakej net stránke som sa dočítal že 4x4 nie je permanentný ale priraditeľný, je to pravda?...no a nakoniec spotreba vraj ked ju skušali dostali sa na priemer okolo 5l/100km... -
"-- skrytý --" 27.10.06 07:23
« Re: swift 4x4
Niekto tu pisal, že verzia 4x4 má diferenciál vzadu hrozne "zbastlený" a že pri zídení z obrubníka musí auto oň zavadiť. No, je pravda, vizerá to ako kutilská dorábka ale o obrubník by auto nemalo zavadiť. Celý povodzok je oproti 2WD verzii práve kvôli tomu zdvihnutý a konečná svetlá výška (tzn. miesto pod diferenciálom) je dokonca o 1 cm väčšia ako pri 2WD verzii. -
"-- skrytý --" 26.10.06 23:14
« Re: Hever
Hever - samozrejme je. Auto ti predajna odovzdava v stave, aby bolo schopne prevadzky a splnalo predpisy. Takze hever tam je. V kazdom pripade vyzera skor nudzovo ako nieco, co vyuzijes na vytahovanie svojho druheho auta zn. Avia v rodine :-) Kup si v Tescu pracovne rukavice :-) jedneho pekneho dna sa ti naozaj hodia.