SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 08.08.05 08:03
« posilovač
Řízení není "přeposilováno" - nepatrně větší síla než ve Fabii.
Tenší věnec volantu, japonec...
Při vyšší rychlosti je to stabilní -jasně že v rámci třídy, podle vyjetých kolejí, foukání boč. větru. Je to asi jako Fabie, ani lepší, ani horší.
Poloměr zatáčení nevím, ale otáčí se to "na pětníku" - lepší manévrovatelnost než u Fabie. Je to ve verzi GLX, pneu 185/60-R15-srovnatelné s Fabií-tuhost podvozku.
Jiné vezre mají stand. 165/70-R14 - lépe tlumí rázy, víc se naklání, zatáčky se musí pomaleji, nebo alespoň se nebát-oproti této verzi je Fabia lepší. Něco za něco.
Nicméně soukromý subjektivní názor.
Protože se často píše poměr cena/výbva, já bych dodal i jak to jede, tak jediné, co se dalo koupit byla metalíza a senzor. Má jej doma každé auto, tak proto. K ceně: srovnatelně vybavené Polo vč. motor-výkon, by vyšlo asi o 130 tis dráž. Fabii jsem nepočítal, asi také dráž, ale ne o tolik. Nevím.
Déšť-zadní okno okamžitě neprůhledné a stěrač mini.
Celkově je z toho drobet lepší výhled než z Fabie-sedí se výš, jen se musí dát pozor na dost posunuté a kolmé čelní sklo-semafory. Jednou se najede blbě a pak už si to člověk pamatuje.
Mohu srovnávat s Fabií, má ji dcera.
S Getzem nemohu srovnat, jenom v něm seděl a nikdy nejel. -
« Dotaz
Moc pěkná diskuse, žádné napadání nebo vytahování se jako jinde.
Rozhoduji se o koupi Sviště nebo Getze - oba v testech porazily Fábii.
V jednom testu uvedli, že posilovač řízení Sviště není dobrý, nedává informace co se děje mezi předními koly a silnicí. Jaké s tím máte zkušenosti vy? -
"-- skrytý --" 06.08.05 15:44
« Swift
Obtížnější řazení zpátečky ráno u studené převodovky, pak v pohodě.
Celkově řazení přesné.
Odešel přepínač pro ovládání el. zrcátek - výrobce J. Korea, už dorazil nový(2 dny).
Spotřeba při svižném tempu, svícení a klima 6,5.
Větší auta to nesnesou před sebou.
Dobře se s tím předjíždí.
Tiché. -
Marcelino 04.08.05 23:36
« Re: Re: prevodovka a construct
Hmm, nad Construkt-om neuvazujem - nechat si vrtat do auta s neistym vysledkom 8-s , ale zato som si objednal "leptaciu sadu" na oznacenie vsetkych okien VIN kodom, a uvazujem nad kupou Bullocka alebo aspon obycajnej uzamykacej "paky" na volant... -
« prevodovka a construct
rad by som sa len spytal, ci ste niekto nemali tiez problem po namontovani constrictu. Ja som mal :-( . Asi po najazdeni 100 km sa mi to zacalo blokovat a nevedel som zadadit dvojku a stvorku. Uz to mam opravene ale som zvedavy, ako dlho to bude fungovat. -
Lubos.1 02.08.05 12:29
« Re: Re: palubni pocitac
U Ignise je to vubec na prd. Když dobrzdím na křižovatce a stojím, začne na PP stoupat spotřeba 10-15-30-57
To je vlastne dost logicke. Ked spomalujes na neutrale, tak okamzita spotreba stupa prakticky do nekonecna. Ak stojis so zapnutym motorom, tak mas urcitu spotrebu a neprejdes ani 1 km, takze mas vlastne nekonecne vysoku spotrebu.
Nieco podobne som videl v Toyote Corolle a tiez som sa cudoval.
U inych znaciek to riesia tak, ze pod urcitu rychlost PP okamzitu spotrebu neukazuje, resp. ju ukazuje s ohladom na cas a nie na prejdene km. -
"-- skrytý --" 02.08.05 11:40
« palubni pocitac
mam s tym rovnake skusenosti, najprv rucicka rychle klesa a potom to ide pomalsie, tie okna "cvaknu" len pri otvarani, asi to bude tym odporom, ktory musia prekonat, inka v pohode, idu zlahka plynulo
spotreba je takych cca 6,5l pri pustenej klime mozno aj 7l, pri otackach 3.500 - 4.000, mam najazdenych cez 1500km, -
Marcelino 01.08.05 21:22
« Re: Otazky cerstveho majitele
hmm, tak ten palivomer neviem celkom objektivne posudit - tankoval som len 2x - mam najazdene cca 850km, ale taktiez sa mi zda, ze sa chova presne opacne ako na otcovej Fabii - t.j. na Swifte klesa rychlejsie v prvej polke a potom z polky k nule to ide pomalsie - na Fabii je to presne naopak :roll: -
"-- skrytý --" 01.08.05 08:33
« počítač
pla: počítač ukazuje špatně,palivoměr též.Spotřebu mám vyšší,asi 6,5l, ale je trvale zaplá klima a svítí se. Jezdí s tím žena s dcerou. Spokojeny.Také záběh auta. Točíme to při ustálené rychlosti 3-3,5 tis., při rozjezdech a předjíždění běžně 3-4,5 tis.Eko jízda se neprovozuje. -
"-- skrytý --" 31.07.05 23:07
« Otazky cerstveho majitele
Chtel bych se Vas zeptat.
Jsem zatim velice spokojen az na male drobnosti (1,3 GL)
Zjistil jsem, ze ukazatel stavu paliva ukazuje kraviny. Do pulky to klesa neskutecne rychle. A rekl bych, ze polovina nadrze je tak, kdyz je tam jeste (45 - 15) = 30 litru
Ukazuje Vam to spravne?
A jak je to s aktualni spotrebou? Ukazuje to min 2,0l / 100 km,
ale zajimalo by me zda suzuki pri zarazenem stupni z kopce vypina privod paliva nebo nikoliv?
Napriklad vsechny nove vozy VW ukazuji 0l/100km, protoze se privod uzavira.
Jinak bych chtel rici, ze mam temer 2 metry a tolik prostoru vepredu, ale i vzadu pri tak malem vozu jsem jeste nevidel.
Vsechno zatim funguje skvele az na tyto male nepresnosti. Ty mi trosku vadi, ale jinak je to absolutni bomba.
Jeste je to nezajete a jezdim zatim za 5,6 l benzinu. Je to tim, ze to vubec netocim. Ale svadi to, vsechno jde tak lehce, rekl bych ze zprevodovani je uplne idealni,
razeni super. Motor si primo zada, aby se s tim jezdilo svizneji :).
PLA -
Marcelino 31.07.05 08:57
« Re: zkusenosti
No tie okna idu plynule a ticho, to len ta prva sekunda po stlaceni tlacidla s oknami trocha prudsie cukne, akoby boli prilis zamacknute v tesneni okien v tej krajnej polohe, ked su zavrete...
Hmm,tak s tou spiatocku to mam podobne - ale robi to len vtedy, ak dlho parkujem na mieste, a po nasadnuti a nastartovani chcem hned cuvat - siatocka ide sice zaradit bez problemov(este som nepotreboval 2x zmacknut spojku) , ale pri tom zadadeni to tam vzdy zarachoce 8-s ... toto je zatial nastastie jedine , co by sa dalo Swiftu vycitat ako jasna "vada na krase" v porovnani s konkurenciou...
Ale zaujmave je, ze ked pocas jazdy zastavim, a hned potrebujem cuvnut - napr. prijazd na parkovisko-, tak to ide zaradit normalne, bez zvukovych efektov ... :roll: -
Marcelino 29.07.05 15:41
« Re: Re: Re: Suzuki SWIFT 1,3 5dv. GLX CD ABS: 379 000,- Sk
Hmm, tak som si tie okna naschval este raz isiel vyskusat, :-! a naozaj zo zakladnej polohy to trocha hlucnejsie "cukne" 8-s , ale potom to uz ide uplne plynulo - ono to bude asi tym, ze spociatku musi ten motorcek silnejsie zabrat, aby prekonal odpor tesnenia okolo okna, vyzera, ze je to tam dost pevne našprajcovane - aspon to poriadne tesni a nehrozi, ze bude zatekat voda okolo okien...
Co bych ti poradil - bez se s obema projet a uvidis sam. Ja bych dnes sel asi do Swifta 1,3 v nejvyssi vybave - je to mazec.