SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 15.09.05 17:06
« spotřeba
Na 2200 km to vzalo průměrně 6,9. Jezdí se se světly a když bylo teplo, zaplá klima, teď ráno, protože se parkuje venku a rosí se čelní sklo, tak se zapíná klima a topení. Ekonomicky nejezdíme. Třeba to poklesne. Také dost krátkých jízd se studeným motorem. Je měkký plech zadních dveří: nějak jsem s nimi málo bouchl, tak jak napodruhé v místě zadní kliky zatlačil, přitlačil jsem palcem na dveře nad klikou a je tam malá prohlubeň. Je vidět, že všicni šetří, kde se dá. Na fóru u Mégane GT řeší, kdo a kde vyrábí kvalitněji. Já bych řek, že je to jedno, buď máme štěstí, nebo smůlu. Ono to bude asi všude stejné :( -
"-- skrytý --" 14.09.05 09:55
« RE: PLA
K tomu priebehu vykonu a tociveho momentu 1.3 Ja som to niekde videl ale ani zanic si nespomeniem kde a ako som sa ktomu dostal ale bolo to nejako takto: krutak nabera na velkosti okolo 4100ot. z 113 na 116 a tych 116 (a toto bolo velmi potesujuce) sa taha bez zmeny az po nejakych 5800ot. vykon ma klasicky stupak na 5800ot potom uz jemne klesa. -
"-- skrytý --" 13.09.05 17:45
« Bez nadpisu
Takže s rázy se shodujeme. Zámek stojí za tak velké kulové, že jsem 100 od domova seděl asi 15 min a pokoušel se odemknout-už jsem začínal pochybovat, jestli umím odemknou obyčejný zámek a dost mne to začínalo štvát. Měl jsem pocit, že se snažím odemknout rozhrkaný visací zámek za 15 Kč, do kterého někdo něco dal.... Přestal jsem jej používat a mám klid. Spotřeba také spíš 7, někdy i víc, ale po 2 tis. by základní záběh mohl mít za sebou, takže zase typický městský provoz, jízdy se studeným motorem atd. Proto ta spotřeba. Navíc jak žena, tak dcera to odpalují z místa takovým fofrem (seč je to studené)...prostě ženské.To je zbytečné jim něco říkat. Tvrdí, že jedou pomalu. Ta mladší s tím jezdí navíc brzda-plyn. Nakonec, je to tzv. japonská kvalita, takže proč to řešit...
Rosení čelního okna: nemáte pocit, že teď ráno má strašnou chuť rosit se a rosit? Zapínám klimu i topení, nastavuji foukání-naštěstí se to zahřívá téměř bleskově. Ale zde se jim něco nepovedlo. :?: :!: -
"-- skrytý --" 13.09.05 15:47
« Můj Swift
Ten červenej Swift v Praze jsem možná byl já. >:D Já mám smůlu, ještě jsem žádnýho Swifta nikde neviděl. Přítelkyně teď byla v Maďarsku a tam jich jezdí hafo. Mám najeto 4.300km, motor je teď znatelně lepší, líp reaguje na sešlápnutí plynu, je pružnější bych řekl. Spotžebou se držím mezi 6,5 a 7,0, jezdím swižně, hodně město a dálnice a s klimou. S těmi rázy od kol jsem se setkal taky, jezdím dost po Praze a nejhorší rány auto dostává od propadlých kanálů, kolejí křižujících silnici a blbě opravených děr. Až mám někdy strach, že to přední náprava nevydrží. Systém zamykání TITAN, to je teda věc. Někdy to trvá dost dlouho, než mi podaří tan ten klíček strčit až nadoraz, aby to šlo odemknout. Stále se potýkám s problémem, že při řazení zpátečky mi to jde dost často přes zuby a cukne to, někdy se mi podaří zařadit až na druhá nebo třetí pokus. Nevím jestli to je problém převodovky nebo to má souvislost s tím TITANem. -
Marcelino 13.09.05 14:24
« Re:
no a ten motor suzuki 1,3 by aj mna dost zaujmal, jak je nastaveny - priebeh momentu a vykonu :-!
ad pocty: tu u nas v SR ich jazdi tusim viac - aapon tu v Sali stretavam hned 2 - 3 a ja jazdim s dalsim, ale este stale budi dost pozornost a tiez mam zmiesane pocity, ked niekoho zbadam ako ho moc okukuje na parkovisku... :roll: -
Marcelino 13.09.05 14:14
« Bez nadpisu
Hmm, tak ja mam takmer 3100km a tiez mam taky pocit, ze motor taha stale lepsie :-) - uz som si myslel , ze si to iba nahovaram ;-)
Ale zatial zadny vaznejsi problem - tuk, tuk, ... a co sa tyka nekvalitnych ciest - tak tiez pocujem viac pazvukov ako v otcovej Fabii, ale taktiez sa mi zda, ze to ide od zadneho plastoveho krytu batoz.priest. - plato.
Furt planujem tie 15"ky, ale vyzera to tak, ze este vydrzim do zimy, kupim zimne 14" - asi Continental 780(ci tak nejak) 165/70 a hned potom tie moje letne 14"-ky predam otcovi na Fabiu - on tam totiz tie origos Matadorky 165/70 uz dost viditelne zodral a to najazdil iba nejakych 35tis km (ale vlastne menej, lebo na zimu prezuval zimne Barumky 185/60) - ano vim, ze to ma byt naopak ;-) t.j. na zimu by mal mat uzsie pneu a na leto sirsie, ako to planujem ja, ale uz to tak ma a asi to nebude menit (teda dufam ;-) , aby som mal komu predat tie moje letne 165/70 -ky) -
"-- skrytý --" 13.09.05 13:11
« Bez nadpisu
Drobnost: docela mi to připomíná situaci, když jsem před pár lety zkoušel nového Yarise a na kostkách to bylo něco podobného. Dnes nevím, veřím, že si s tím Japonci poradili a že Yarísek je tichý. Tohle bude asi něco podobného. Ale klepání od náprav se mi stejně nezdá. Asi jsme testovací jezdci a možná se bude svolávat, protože moc normální(rázy) se mi to nezdá. Mně stále rezonuje 3. převodový stupeň, budou měnit táhla, tak dofám, že je to jen od táhel a ne od převodovky. Pohonná jednotka, tj. motor+celé převody Made in Japan ;-) Prostě se mi potvrdilo, že to flinkají všichni. Během 2 tis. půjdu s 2. problémem a to nepočítám ty rázy od kol. Tomu necháme zatím volný průběh... -
"-- skrytý --" 13.09.05 12:58
« Bez nadpisu
Na kostkách je to koncert plastů a klepání jde od náprav. Mám verzi s 15´´ koly. Klepe to od obou náprav. Na dobré silnici je klid. Protože mohu srovnat s kritizovanou Fabií-pár desítek tisíc km v ní odjel-ta je od nápravy na kostkách či příčných nerovnostech tichá a seč auto má cosi za sebou, tak na kostkách je to úplně o něčem jiném.Mnohem tišší až na drnčení od spodní části středového panelu(rok nato to v MB odstranili),ale to neřeším. To je realita. -
"-- skrytý --" 13.09.05 10:59
« Bez nadpisu
Omlouvam se, ze neposlu vse najednou ;). Ale pokazde me napadne nova a nova otazka.
SHANIM prubeh vykonu a tociveho momentu u motoru 1,3 .
Nikde jsem nic nenasel. nemate nejaky odkaz? Nebo to snad automobilka ani nezverejnuje,
tyto vykonove krivky udavaji vyrobci snad vsech automobilek, ale SUZUKI nejak nic, nebo se pletu. >:-[] >:-[]
Dik PLA
p.s. Rad bych rozpoutal diskuzi, vypada to jakoby si kazdy koupil auto a byl tak spokojen nebo opojen, ze uz nic ani nepise ;) -
"-- skrytý --" 13.09.05 09:33
« RE: PLA
Aj ja som to spozoroval ale neroby to vzdy napr. ked prejdem jednym kolesom po kananle tak to nienje tak hrozne ale ked idem po nejake hrbolatej zvetralej panelovke tak je to dost pocutelny klepot, nieco take podobne som pocul uz aj Toyote corolle r.v.96 pripadá mi to ako keby nackakovako zadne plato - taky podobny zvuk, :roll: ale inak vezne neviem co to sposobuje :?: :? -
"-- skrytý --" 13.09.05 08:12
« Bez nadpisu
Jeste jsem se chtel podelit:
Pekne stranky o swiftu:
[odkaz] (malinko out of date, ale dobre odkazy)
A chtel jsem pridat prodeje :-)
CELKEM je nas uz 191 >:-[] >:-[] . Doufam, ze se budeme uz potkavat, potkal jsem akorat jednoho bileho na dalnici, ten jel snad 200.
A pak jednoho cerveneho v Praze :).
Odkazy na prodeje:
CERVEN: [odkaz]
CERVENEC: [odkaz]
SRPEN: [odkaz]
PLA -
"-- skrytý --" 13.09.05 08:05
« Postrehy
Ahoj spokojeni majitele,
chtel jsem se podelit. Mam najeto 2500 km a musim rici, ze se motor zacina pekne uvolnovat.
Na dalnici, kdyz je to z kopce, tak ho jiz zkousim poradne roztocit.
Jel jsem jiz 195 km/ hod. Samozrejme, ze jen chvilkove.
Motor zacina byt lepsi a lepsi.
Razeni super. Akorat teda zamykani zpatecky TITAN je trosku smejd. Uz se mi podarilo zatlacit klicek asi jen do 3/4 a otocit. Pak se tam neco rozhodilo a trvalo mi to asi 1 hodinu, nez jsem to zatlacil zase az na konec.
Spotreba neustale 5,6 l / 100. Chtel jsem uz zkusit jet na spotrebu, ale kdyz je provoz, tak to nejde :)).
Jinak, jakmile dojedu na nerovny povrch, tak se tam neco strasne klepe a nevim, co to je. Je to jakoby zaveseni kol. Nevite nekdo ?
Dekuji moc PLA -
« Bez nadpisu
TO POLO:
To okukování je dvousečný: z jedné strany je člověk tak jaksi pyšnej, ale z druhé strany to auto je pak celý opatlaný, ošahaný, zamaštěný, obtištěný ruce a tak. fuj tajbl. Nehledě na to, že výrazný a neokoukaný auta víc přitahují debílky, co ti ho chtějí za každou cenu poničit... Nejlepší by bylo, kdyby si člověk mohl koupit nový auto rovnou s nějakým takovým jakože opotřebovaným designem a nejlépe nějakou co největší tuctovku, a aby měla na * napsaný 1.2 HTP >:D
TO KRYSPIN:
Clio/Thalia už je výběhovka z éry, dky prostě platilo že malý auto = nízký auto. Uvidíme, jak bude vypadat v reálu to nový clio.... (A taky, za koli, bude :shock: ) -
« swift
Tak vcera jsem po delsi dobe sedel v Cliu co stalo vedle myho Swifta a rozdil je opravdu markantni. Ten nas svistik je podstante vyssi, po vsech strankach pusobi robustnejsim dojmem, a interier-prostor a vzhled-no comment. Ani se mi nechce verit, ze je to stejna trida. Podle vizualniho dojmu to proste neni pravda:-) Taky jsem kdesi stal vedle Megana a tam je podobnost daleko vetsi... -
« Bez nadpisu
Nikdo nic,tak aspoň já,
mám dotaz,v brožuře,kterou jsem dostal k autu je napsaný,že motorový olej a filtr se mají vyměnit každých 7500 km nebo 6 měsíců,ale garančka je až po 15000 km nebo 1 rok,jestli to stačí až po těch 15000?
Jinak najeto 600 km,spotřeba 5,2,půl město půl mimo,jsem začátečník takže žádný závody se nekonaj,problémy žádný až na mírné drnčení zavřenýho okýnka spolujezdce,když ho otevřu úplně dolů,tak nedrnčí,ale nejsem na to zas tak háklivej,tak to asi nechám až na garančku.
Lidi okukujou a i když mě to ze začátku dělalo dobře,tak včera večer,když jsem se díval z okna bytu a jeden chlapík ukrajinského typu se díval hodně z blízka dovnitř,tak jsem měl docela neklidný spaní,jestli si náhodou nevybíral vozítko zdarma:-)) -
Marcelino 08.09.05 08:00
« Re: Re: Dodatok
No tak som konecne dotankoval po navrate z ciech - na tachu som mal okolo 2800km a teda spotreba mi vysla 6,2 l a to pri najazdeni cca 1300km z coho boli tak 2/3 dialnice s tempom 130km/h (vtedy mam na otackomere 3500ot.) - mimo mesto jazdim "tachometrovych 100" - teda realne nieco tesne okolo 90km/h - otackomer ukazuje vtedy okolo 2700ot.
inac na dialnici Praha-Brno je niekolko stupani, kde som musel pri spomaleni v kolone na 120km/h podradit z 5-ky do 4-ky 8-s , aby som udrzal rychlost - ale to je dan za to , ze 5-ka je na Swifte podobne nastavena na nizke otacky ako na beznych autach 6-ka... :idea: -
"-- skrytý --" 05.09.05 17:07
« Re: Dodatok
Mám najeto 4.000 km, spotřeba při posledním tankování spořtena na 7.0l/100km. Jezdím swižně, se zapnutou klimou a převážně dálnice nebo město. Na dálnici se držím kolem 130-140km/h. Problém zatím žádný. Jinak doporučuju mýt auto jedině ručně !!! Nejezděte do myčky !!! Já blbec to zkusil - poškrábalo to zejména ty černé přelepy sloupků. Takže už nikdy myčku, ale pěkně houbu, šampon a wapku. Jinak auto stále budí pozornost, lidi se otáčí a pokud parkuju, tak okukují. Jiného Swifta jsem ještě nikde neviděl. Btw. Svět motorů připravuje dlouhodobý test Swifta na 50.000km !! Tuhle informaci mám přímo z Axel Springer, takže budeme moct srovnat zkušenosti. -
"-- skrytý --" 05.09.05 09:05
« Dodatok
Ono to vyzera ako by som to auto vobec nesetril ale neni to tak.
Na to vytacanie: to som predsa skusit musel mal som nabehane okolo 2500km ale inac jazdim tak povediac "na spotrebu" pri takej ostrej jazde si Swift potiahol verte tomu ci nie nieco okolo 3l na 12-15km je pravda za jazdit s plne obsadenym autom sport jazdu (cez cele pole otacok) moze byt na spotebu zabijak!! ;-)
Se zeptám ještě jednou: je nutný měnit olej a filtr po 7500 km,jak je psaný v brožuře,nebo to stačí po 15000 při garančce?