SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 16.10.05 12:57
« zimní pneu
Mně levněji jinde. Pneu v Barum akce 3+1. Disky:přesný rozměr řekli v Barumu, měli před asi 20 dny nový tištěný katalog, na netu to ještě nebylo(teď nevím) a disky se koupí individuálně, stará se o to můj mechanik, nevím, kde je bude kupovat. 14´´ na zimu stačí.U Suzuki bylo dost drahé.V mém servise. -
"-- skrytý --" 14.10.05 20:53
« Plechy
Kdosi se snad zde(?), nechce se mi to hledat, ptal na tl. plechů. Jsou tenké, hodně tenké, sice mají větší tl, než kanc. papír, ale třeba blatník jsem s mým mechanikem tipli na 0,6 mm.
O,8 mm to není ani náhodou.
Nějaký dobrák to na parkovišti trochu ženě (bílá dodávka podle čmouh na dveřích) otřel, zmáčkl a ujel. Tak mi to spravuje a je to fakt hyper tenké.
Zadní dveře-nějak jsem je při zavírání přitlačil, palec zůstal na plechu a je to mírně zmáčklé. Já to vidím jinak ne.
Takže závěr:plechy jsou tak tenké, že tenší už být asi ani nemohou.
Antikorozní ochrana-to netuším, my ta auta tak dlouho zase nemáme.Asi normální, 12 let na prorezivění.Při tl. plechů by asi měla být solidní ;-) -
"-- skrytý --" 14.10.05 13:15
« Jiné pneu
To:YDEV - No dát je tam samozřejmě teoreticky můžeš, ale ... Když havaruješ a pojišťovna to zjistí, nevyplatí Ti celou pojistku, možná vůbec nic, protože ten rozměr není schválen výrobcem, a to i v případě, že bys tu nehodu nezavinil. Když pojedeš na STK, teoreticky bys ji neměl dostat, protože ten rozměr nemáš schválený ve velkém TP. Může, ale taky nemusí se zmíněný rozměr pneu negativně projevit na jízdních vlastnostech auta - stabilita, brždění apod. -
Marcelino 14.10.05 11:31
« Re: Pneu
Hmm, ty zhanas 14" ky, ale ja naopak zhanam 15" plechace... 8-s a to je vacsi problem