SUZUKI SWIFT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 02.02.06 15:19
« Re: Re: Re:
Marcelino: s tou elektrikou je to prece blbost. Alternator ti dobiji baterku a ta ma urcity odber... Na to ze se ti baterka dobiji nespotrebujes zadny benzin, staci jen to, ze se kola toci. Takze elektrika by nemela mit vliv na spotrebu! Az uz by to nestihalo dobijet, protoze bys mel vetsi odber nez je soustava schopna dodavat, tak by ti to melo hlasit kontrolkou baterky (obdobne kdyz ti doma vypadnou pojistky pri prekroceni jejich jmenovite hodnoty proudu!) -
Marcelino 02.02.06 14:56
« Re: osvetlenie na volante
no, tak ja osobne povazujem osvetlenie tlacidiel na volante za zbytocne (aj ked by to bolo pekne efektne). Uz som si na to tak zvykol, ze to ovladam popamati iba hmatom - oto asi aj ide, aby vodic sledoval cestu a nie nejake tlacitka...
Inac je to super vec a vzdy tazko znasam, ked presadnem do sluzobnej oktavky a tam mam len klasicke mizerne tovarenske autoradio s kazetakom :roll: ... -
"-- skrytý --" 02.02.06 12:47
« Bez nadpisu
To Haya1: Poslal som ti tie fotky. To podsvietenie ovladania radia na volante by fakt bolo super.
To Sportak: Tak to vidis. Moja draha polovicka zas chcela cervenu alebo zltu, ale ja som ju ukecal na tuto modru. :P
Co sa tyka toho stresneho nosica, mal som smolu, ze som bol prvy, ktoremu predajca montoval nosic. Teraz ho uz montuju bez vyrezavania. Predajca mi povedal, ze mi objedna nove tesnenia, tak uz sa tesim.
Ten nosic naozaj vyzera dobre a dolezite je aj to , ze ma pre mna idealnu vysku, presne tam pasuju spojene lyze, takze viazanie sa nedotyka strechy. -
"-- skrytý --" 02.02.06 09:46
« Bez nadpisu
To Haya1: Tak to podsvícení na volantu by opravdu bodlo. Jinak k té spotřebě; já to sleduju od října a zatím mám průměr 7,22l/100km. Poslední vyjetá nádrž ale byla za 7,8. To jsou ty mrazy, zapnuté vyhřívání sedaček, zrcátek, zadního okna atd.
To kingking: Díky za zaslané fotky. Máš tu pěknou modrou metalízu, co jsem původně chtěl, ale moje drahá polovička mě ukecala na Pearl Red Metalic. Ty zadní zástěrky vypadají na tom autě překvapivě dobře. Vůbec to neruší celkový vzhled. Koukal jsem i na ten návod na montáž střešních nosičů, no je to nářez, když tam opravdu je nakresleno, že se má to těsnění u dveří vyříznout. Co za magora tohle může pustit do prodeje? Jinak te střešní nosič vypadá dobře. -
« Bez nadpisu
u nás je to takhle: má drahá jezdí do práce 5km ( většinou samozřejmě na poslední chvíli, to víte, úprava zevnějšku >:D ) takže na to šlape, no poté buď zpět do chaloupky nebo na nákupy ( opět tak do 10 km ) no a spotřebu raději neměříme, protože....( ale cítím to tak nad 8/100 ) 8-s
a ještě mám jeden postřeh, zkusím vymyslet podsvícení ovládání rádia na volantu ( nemáte to už někdo, ať nemusím vymýšlet vymyšlené? ) :idea: -
Marcelino 01.02.06 13:20
« Re: Re:
to topeni sa skor mysli, vyhrievanie sedaciek a okien...to by malo mat vplyv na spotrebu... tu elektrinu treba vyrobit...
add opierky, no neviem co myslite tym vyklanim, ... niekde som cital, ze mal mat Swift aktivne opierky, ale nikto mi to nepotvrdil...jedine co pozorujem, ze ak sa o opierku opriem, tak sa pohne o nejaky milimetrik pohne - nemeral som to, len proste citit, ze nie su "tuhe", ale troska sa pohnu, na druhej strane mi to vobec nevadi, pretoze nejake hrkotanie opierok za jazdy sa nastastie nekona...
...inac to zlepsene zatvaranie "zadnych" dvere som samozrejme myslel "5.dvere"... ;-)
dlhodobu spotrebu po 10000km mam priemer 6,45 l/km, ale teraz v zime si ju zhorsujem, lebo v zime mam realne tak 6,8 az 7l aj viac... v lete to bolo 6,2 az 6,4...
co sa tyka priestoru, aj aj sa citim subjektivne za volantom "volnejsie" vo Swifte nez v sluzobnej Octavii I. -
« Bez nadpisu
Mě se ty opěrky viklají taky,spolujezdcova navíc někdy drnčí,někdy ne,nevím podle čeho,stejně tak někdy lupe ve spolujezdcových dveřích plast,ale tak nějak v normě.
Spotřeba při posledním tankování po 400 km byla hrozivých 9,2l/100,většinou po městě + 80km projížďka po dálnici,předtím vždy průměr kolem 7l/100,tak nevím,kde je chyba,asi moc topím :shock: -
"-- skrytý --" 01.02.06 12:35
« Bez nadpisu
Tak ja mam najazdenych zatial len 3500 km, aj to len na zimnych 14´´. Uz aj mne sa zda ze motor je zivsi. Jazdil som po meste, okresky a dialnica. Len po meste som mal spotrebu 8,5 l/100 km, mimo mesta, dlhsie trasy som mal 6,4l/100 km.
Inak pocity mam podobne ako Marcelino a Sportak, na retarderi vrzne predna naprava a kym je auto studene tak trochu piskaju brzdy. Jedine co mi vadi je drncanie zadnych dveri pri prejazde nerovnosti. Neviem to zatial vyriesit, ani u predajcu mi zatial nepomohli. Mate niekto podobnu skusenost? Inak spokojnost. -
"-- skrytý --" 01.02.06 11:36
« Bez nadpisu
To Marcelino: Mám najeto 11.000km a moje pocity a zkušenosti se zdají být totožné s Tvými. Motor je neskutečně živý, nemůžu se ubránit tomu, abych ho nevytáčel až do horního pásma a neřadil později než by bylo optimum, což se samozřejmě podepisuje na spotřebě. Tankuju Shell V-Power a jezdím v průměru za 7.0l/100km. Ale zase nejvíc po Praze a po dálnici, navíc se zapnutým vyhříváním sedaček, světly, topením a ventilátorem, což spotřebu zvedá. Mám vyzkoušeno, že při decentní jízdě se v pohodě dá jet za průměrných 6.2l/100km.
Z těch věcí, které trochu vadí, můžu potvrdit vrzání předních tlumičů, tedy spíš jejich uložení, při přejezdu retardéru, občasné pískání brzd, a pak to nešťastné nastavení podvozku. To je pro mě osobně největší slabina Swifta. Je v něm cítit každý hrbol na silnici a když je ten hrbol větší, dostane podvozek pěknou ránu. Rozdíl mezi pneu 14" a 15" tenhle problém moc neřeší, těším se zase na jaro až přezuju na 15" a porovnám zase vše se zimou. Možná bych ještě uvítal razantnější nástup brzd. Swiftík brzdí dobře, ale je potřeba na pedál víc šlápnout.
Řekl bych, že i řazení funguje lépe než na počátku, nyní mám jen velmi zřídka problém se zařazením zpátečky.
Další věc, která mi vadí je fakt, že se mi viklají opěkry hlavy na předních sedadlech, máte někdo taky tenhle problém?
Nemůžu si vynachválit výbavu auta, moc dobře se zvyká na vyhřívané sedačky, zejména v téhle zimě, skvělé je taky ovládání rádia na volantu. Velmi pohodlná jsou sedadla. Jsem prostorově výraznější >:D , a musím říct, že se mi ve Swiftíku sedí líp než ve služební Octavii II. A taky je o dost tišší než OII. -
« Bez nadpisu
to Marcelino: my máme skoro 12 tis. km a: v nápravě nevrže, jen musím udělat pořádek v kufru u rezervy, dal jsem tam navíc nějaké nářadí a chrastí mi to, když jedu vzadu, jsem naštvaný ( ale to je moje chyba ) :*)
motor jede jako drak, ale pocitově se mi zdá, že je trošičku hlučnější, přední mlhovky svítí dobře, ale na druhou stranu kolikrát za rok je použijeme...,přední zástěrky jsou super, zadní neřeším ;-) -
Marcelino 01.02.06 08:57
« skusenosti po 10tis. km
Taaak, vcera som prekrocil 10000km a mozem poreferovat co sa zhorsilo ci zlepsilo oproti "surovemu" autu, ked som ho kupoval...
prebehol som si zbezne vsetkych 22 stran tejto diskusie a vidim, ze spociatku sme mali problem zatvarat zadne dvere, ked to bolo nove tak to viac buchalo a bol problem odhadnut spravnu silu na zatvorenie...teraz je to uz uplne vpohode, staci uplne zlahka "svihnut" a dvere sa s prijemnym tlmenym zvukom vpohode zatvoria...
druha vec co sa vyrazne zlepsila je motor - oproti surovemu je citelne zivsi... tento jav je ale pozorovatelny uz po najazdeni niekolkych 100-viek km, netreba cakat na 10tis. ;-)
napriek tuhej zime nic nevrzga nabucha, akurat hned rano ak prejdem po spomalovaci na ceste tak to troska tlmene vrzne od naprav a jemne "pisknu" brzdy, ale to bude asi tym mrazom... otcova Fabia od prednej napravy vrzga o dost hlasnejsie a nielen ked je rano zima...
takze zatial iba tankujem a jazdim... spokojnost ... :-!
...momentalne stale vaham, ci ma vyznam kupit predne hmlovky... bude to stat aj s montazou takmer 7tis.Sk :'-( a druha vec su zasterky... ono predny blarnik aj s podbehom su potiahnute dost nizko a siroko, takze sa zda, ze zasterka tam prakticky netreba, a naopak vzadu su tie zasterky asi zbytocne... teda nie celkom, vodici jazdiaci tesne za mnou asi nemaju radi auta bez zasterok ;-) a kto vie, co tie mohutne plastove zasterky spravia s aerodynamikou, ... prakticky ziadny vyrobca tam zadne zasterky nadava, a vsetci dost vyrazne vykrajuju tie zadne narazniky, takze kolesa su odzadu doooost odhalene.... -
Nevím,jestli to má být,ale když odemknu jen dveře řidiče,tak po zasunutí klíče do zapalování a jednom otočení na úroveň,kdy se rozsvítí kontrolky,se mi odemkne celé auto,dělá to někomu?