Auto pro městský provoz - druhé v rodině
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re:oddie
Hele nechytej mě za slovo. Když napíšu "Bych vyhodil TD a dal tam R6 4,0" je myšleno tak, že kdybych to vlastnil já, dal bych tam jinej motor. Ovšem nikde není čárky o tom že bych to dělal sám osobně. Jednak to nemumím a nikdy jsem to nedělal, jednak jeden člověk to sám bude těžko dělat.
Je mi jasný že jsou tam jiný věcy, v elektrice ani tolik ne, ale jinak jo. O tom že by se musel dát celelej novej vejfuk sem psal, palivová pumpa je jasná, Servo, klima apod by byla na tom motoru co by se tam dal...Jak říkám,největší problém by byl v převodovce. Bud tam nějak nabastlit manuál, nebo dát automat, címž by ale vyvstvaly další problémy. Neříkám že je to sranda a že se to dá udělat za odpoledne, je to práce na řadu týdnů a možná i měsíců. Nejjednodušší řešení by tak bylo rozprodat to na díly a koupit si rovnou jelj Jeep. Ale mě to může bejt jedno, moje to nejni, že... -
"-- skrytý --" 18.05.05 14:23
« Bez nadpisu
A jéje. Pubertální teoretik, jehož technické znalosti končí maximálně někde u dolití kapaliny do ostřikovačů, popisuje "brnkačka" výměnu motoru. A ještě k tomu o tom poučuje dlouholetého mechanika, kterej těch demontáží/montáží agregátů má za sebou minimálně desítky, ne-li stovky. No to je gól, to se fakt může stát jen na internetu... Tebe bych chtěl vidět, hochu, jak "vyhazuješ" ven ten TD, a eště líp jak tam montuješ něco jiného - asi bych se velice dobře bavil. A kdo aspoň vzdáleně tuší, o co se jedná, by se asi bavil úplně stejně. Ale jen tak dál, napiš ještě něco hezkého, co bys "udělal". Já to vytisknu, a vezmu klukům na dílnu, ať se taky pobavěj...
Mimochodem, jsem tehdy tuším nabízel odkup toho padlého Cherokeeze tak jak byl, co si tak matně pamatuju, vůbec to opravovat nemuseli... -
« Re: Re: Re:
Barik: Nevim, zda jsi skutecne takovej machr a mechanik, ze pro tebe nic neni problem, nebo mam obavu, ze prave nejsi vubec technik prilis a vubec netusis o cem to mluvis, protoze zadrhel tam vidim velice velkej!!!
Cela elektrika jina, palivovy vedeni jiny, vejfuk jinej, veskery drzaky vseho jiny, nebude pasovat servo, klima atd, atd...Navic benzinova pumpa se tam musi vsadit jeste... nejvetsi problem vidim v elektrice. -
« Bez nadpisu
Ony nepraskly úplně všechny...No, oprava stála 110 táců vč. práce....Docela sranda, za tu cenu bych toho TD vyhodil, prodal někam na ND a vrazil tam normálního R6 4,0...To auto stálo na opravách a údržbě majlant, holt něko chtěl ušetřit na Pov. ruč. a naftě a dal nakonec třikrát víc...Ale asi to nikomu nevadilo, firemní auto... -
« Re:Magic
No 2,5 TD od VM Motori (dnes Detroit Diesel). Dávaly se i do Jeepu Cherokee 2,5 TD (mám osobní zkušenost s tímto vozem, když praskly ty hlavy cestou z Brna -seděl jsem v tom (i když jsem neřídil)...
Já neříkám že ten manuál k V8 nejde, já říkám že se tam nehodí (vyjimkou jsou sportovní vozy, závodní speciály apod.). Coupe s automatem by asi moc lidí nekoupilo, u Quattroporte je to spornější, tam by se hodilo něco jako Selespeed u AR 156... -
"-- skrytý --" 17.05.05 10:04
« Re: Re: Re:
Pokud hovoříš o motoru 2.5 TD "Detroit", tak ten byl opravdu ve Voyagru i v AR 155 a 164. Konstruktéři by zasloužili zastřelit.
Jinak V8 4.2 je například Maserati (Coupé i Quattroporte) a o tom, že by mechanická převodovka něco nepřenesla nevím, považuju to za absurdní blbost (dyť tam normálka je a aby to bylo ještě komplikovanější, je u zadní nápravy). Jediný o co tam jde, je dimenze a životnost synchronů, ale to Maserati má například na jedničce a dvojce 3 kuželový spojky, na ostatních kvaltech 2 kromě zpátečky (tam je jen 1 jednoduchej synchron). A zatím se nezdá, že by s tou špajzkou byl nějakej problém /na rozdíl od Shamala, ale to bylo biturbo). Myslím si, že hlavní důvod, proč vámi jmenovaný auťáky mají automaty je orientace zákazníků (AMG E55 se na závody po okreskách opravdu moc nehodí a jakákoliv Amerika tím míň >:D ). A fakt je, že pokud člověk potřebuje mít z auta pojízdnou kancelář a např. je závislej 3x do minuty na mobilu, tak je automat mnohem lepší, zvlášť na popojíždění v kolonách. -
"-- skrytý --" 16.05.05 12:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ano, automaty jsou schopny přenášet mnohem vyšší točáky, než manuály. I proto k některým velkoobjemovým motorům vůbec nejsou manuály, protože by na ten vysoký točivý moment musely být speciálně dimenzovány, což se v podmínkách sériové výroby a malé sériovosti vůbec nevyplatí. Mnohem jednodušší je pro výrobce šoupnout tam automat a nerozptylovat zákazníka možností výběru. Ostatně rozumný zákazník od určité kubatury stejně sáhne raději po automatu. -
« Re: Re: Re: Re: Re:
Dozivotni napln je - dokud se to neposere, to muze bejt taky 50 tisic km... :-)
No, ja nevim, s nikym se o nicem uz zasadne nerad dohaduju co je to nejlepsi a spravny auto... Jaka je nejlepsi prevodovka... Proste neco uz o tom vim, tak asi kazdej vi, co ja mam za auto, takze to si myslim, ze je nejlepsi proste.
Hlavne silny Mercedesy se v manualu vubec nevyrabely, prej ty manualy ty vykony a hmotnost nezvladaj. PREJ:)