Auto pro městský provoz - druhé v rodině

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.05  15:58

    « Re:

    A toho puberťáka si nech laskavě od cesty pro svoje dětičky...18 už mi nejni :!:
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.05.05  15:57

    « Re:oddie

    Hele nechytej mě za slovo. Když napíšu "Bych vyhodil TD a dal tam R6 4,0" je myšleno tak, že kdybych to vlastnil já, dal bych tam jinej motor. Ovšem nikde není čárky o tom že bych to dělal sám osobně. Jednak to nemumím a nikdy jsem to nedělal, jednak jeden člověk to sám bude těžko dělat.
    Je mi jasný že jsou tam jiný věcy, v elektrice ani tolik ne, ale jinak jo. O tom že by se musel dát celelej novej vejfuk sem psal, palivová pumpa je jasná, Servo, klima apod by byla na tom motoru co by se tam dal...Jak říkám,největší problém by byl v převodovce. Bud tam nějak nabastlit manuál, nebo dát automat, címž by ale vyvstvaly další problémy. Neříkám že je to sranda a že se to dá udělat za odpoledne, je to práce na řadu týdnů a možná i měsíců. Nejjednodušší řešení by tak bylo rozprodat to na díly a koupit si rovnou jelj Jeep. Ale mě to může bejt jedno, moje to nejni, že...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.05  15:32

    « Re:

    Oddie: Nebud zhrzenej, co je pro nas problem, pro jineho muze bejt fakt brnkackou. Kolikrat me lidi dovedou fakt velice prekvapit, ze vubec nechapu...:) Pro me osobne je docela problem si i prehodit tekouci radiator topeni v pezotu zvadlym... :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.05  14:23

    « Bez nadpisu

    A jéje. Pubertální teoretik, jehož technické znalosti končí maximálně někde u dolití kapaliny do ostřikovačů, popisuje "brnkačka" výměnu motoru. A ještě k tomu o tom poučuje dlouholetého mechanika, kterej těch demontáží/montáží agregátů má za sebou minimálně desítky, ne-li stovky. No to je gól, to se fakt může stát jen na internetu... Tebe bych chtěl vidět, hochu, jak "vyhazuješ" ven ten TD, a eště líp jak tam montuješ něco jiného - asi bych se velice dobře bavil. A kdo aspoň vzdáleně tuší, o co se jedná, by se asi bavil úplně stejně. Ale jen tak dál, napiš ještě něco hezkého, co bys "udělal". Já to vytisknu, a vezmu klukům na dílnu, ať se taky pobavěj...
    Mimochodem, jsem tehdy tuším nabízel odkup toho padlého Cherokeeze tak jak byl, co si tak matně pamatuju, vůbec to opravovat nemuseli...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.05  09:37

    « Re: Re: Re:

    Barik: Nevim, zda jsi skutecne takovej machr a mechanik, ze pro tebe nic neni problem, nebo mam obavu, ze prave nejsi vubec technik prilis a vubec netusis o cem to mluvis, protoze zadrhel tam vidim velice velkej!!!
    Cela elektrika jina, palivovy vedeni jiny, vejfuk jinej, veskery drzaky vseho jiny, nebude pasovat servo, klima atd, atd...Navic benzinova pumpa se tam musi vsadit jeste... nejvetsi problem vidim v elektrice.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.05  09:22

    « Re: Re:

    Legislativní problém by to byl, technickej tolik ne...Když vyhodíš celej motor, tak ti zbyde max. vyměnit výfukové potrubí...S manulem už by to zbastlit šlo, nebo jde koupit za pár šupů automat z nějaký bouračky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.05  08:23

    « Re:

    Kdyz je to auto TD, tak tam nemuzes jentak vrazit benzina, zaprve technickej problem znacnej, zadruhe problem s legalizaci, takze nesmysl...!
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.05  13:42

    « Bez nadpisu

    Ony nepraskly úplně všechny...No, oprava stála 110 táců vč. práce....Docela sranda, za tu cenu bych toho TD vyhodil, prodal někam na ND a vrazil tam normálního R6 4,0...To auto stálo na opravách a údržbě majlant, holt něko chtěl ušetřit na Pov. ruč. a naftě a dal nakonec třikrát víc...Ale asi to nikomu nevadilo, firemní auto...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.05  13:01

    « Re: RE: zadek

    Kdyz praskne vic hlav naraz, at mi nikdo netvrdi, ze to je chybou motoru...?
    Jinak uz jsem slysel neprilis dobre zvesti k tomuto motoru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.05  12:19

    « RE: zadek

    :D Konstrukční chyba motoru, dřív nebo později to prasklo u všech z té doby (95)...Brata špagetáci udělali někde ašibku :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.05  12:03

    « Re: Re: Re: Re:Magic

    Barik: Proc praskly ty hlavy? Mely k tomu duvod nebo to mely ze sve hlavy...??:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.05  10:48

    « Re: Re: Re:Magic

    Aha...Dík. Zas jsem o něco chytřejší
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.05  10:23

    « Re: Re:Magic

    Do Coupé se montuje i robot jako do F 360, což je principiálně totéž, jako Selespeed (pro některé trhy výhradně). U Quattroporte je možnost Sportronicu (jako AR 166), tzn, klas. hydrodynamický měnič s možností el. ovládání.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.05  10:16

    « Re:Magic

    No 2,5 TD od VM Motori (dnes Detroit Diesel). Dávaly se i do Jeepu Cherokee 2,5 TD (mám osobní zkušenost s tímto vozem, když praskly ty hlavy cestou z Brna -seděl jsem v tom (i když jsem neřídil)...
    Já neříkám že ten manuál k V8 nejde, já říkám že se tam nehodí (vyjimkou jsou sportovní vozy, závodní speciály apod.). Coupe s automatem by asi moc lidí nekoupilo, u Quattroporte je to spornější, tam by se hodilo něco jako Selespeed u AR 156...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.05  10:04

    « Re: Re: Re:

    Pokud hovoříš o motoru 2.5 TD "Detroit", tak ten byl opravdu ve Voyagru i v AR 155 a 164. Konstruktéři by zasloužili zastřelit.
    Jinak V8 4.2 je například Maserati (Coupé i Quattroporte) a o tom, že by mechanická převodovka něco nepřenesla nevím, považuju to za absurdní blbost (dyť tam normálka je a aby to bylo ještě komplikovanější, je u zadní nápravy). Jediný o co tam jde, je dimenze a životnost synchronů, ale to Maserati má například na jedničce a dvojce 3 kuželový spojky, na ostatních kvaltech 2 kromě zpátečky (tam je jen 1 jednoduchej synchron). A zatím se nezdá, že by s tou špajzkou byl nějakej problém /na rozdíl od Shamala, ale to bylo biturbo). Myslím si, že hlavní důvod, proč vámi jmenovaný auťáky mají automaty je orientace zákazníků (AMG E55 se na závody po okreskách opravdu moc nehodí a jakákoliv Amerika tím míň >:D ). A fakt je, že pokud člověk potřebuje mít z auta pojízdnou kancelář a např. je závislej 3x do minuty na mobilu, tak je automat mnohem lepší, zvlášť na popojíždění v kolonách.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.05  15:37

    « Re: Mitsi

    Neni duvod, aby neco bylo divny... Mne uz pripada vsechno normalni... :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.05.05  12:54

    « Mitsi

    Tak tak, u amerik se manuály k V8 prakticky nedávaly a nedávaj (mimo nějaké závodní a speciální verze). Manuál se dává u R4 a někdy i k V6, i když ani tam moc ne...
    Ono vozidlo s motrem V8 4,0 by s manuálem vypadalo divně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.05  12:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Ano, automaty jsou schopny přenášet mnohem vyšší točáky, než manuály. I proto k některým velkoobjemovým motorům vůbec nejsou manuály, protože by na ten vysoký točivý moment musely být speciálně dimenzovány, což se v podmínkách sériové výroby a malé sériovosti vůbec nevyplatí. Mnohem jednodušší je pro výrobce šoupnout tam automat a nerozptylovat zákazníka možností výběru. Ostatně rozumný zákazník od určité kubatury stejně sáhne raději po automatu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.05  12:41

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Dozivotni napln je - dokud se to neposere, to muze bejt taky 50 tisic km... :-)
    No, ja nevim, s nikym se o nicem uz zasadne nerad dohaduju co je to nejlepsi a spravny auto... Jaka je nejlepsi prevodovka... Proste neco uz o tom vim, tak asi kazdej vi, co ja mam za auto, takze to si myslim, ze je nejlepsi proste.
    Hlavne silny Mercedesy se v manualu vubec nevyrabely, prej ty manualy ty vykony a hmotnost nezvladaj. PREJ:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.05  11:47

    « Re: Re: Re: Re:

    Ano, do smrti skříně >:D Hezký termín, ale většinou bývá uvedeno kolik tím výrobce myslel...Víc jak 200 000 Km to nikde nebude...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…