Auto pro městský provoz - druhé v rodině

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.05  07:40

    « Re: Re:

    Osobne tyhle auta fakt nemusim, ale kdybych ja neco takovyho kupoval, hodne bych premyslel nad tim Nissanem Microu, ten se mi jevi velice zajimave. Yariska je asi drazsi sranda, co?
  • « 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 05.05.05  05:01

    « Re:

    jestli uvažuješ o pandě, koukni na tu micru, je po všech stránkách prostornější (i když asi trochu dražší a hlučnější). porovnání picanto - panda: panda je uvnitř vyšší, šířkou a délkou kabiny vede picanto, panda má větší kufr ale nesklopný zadní sedák, panda příjemně měkká, v picantu je jistější kontakt s vozovkou (řízení, brzdy, ladění podvozku, přímý směr atd.) celkový dojem + kvalita subjektivně 1:1, u žen vyhrává designem picanto. atos je někde úplně jinde :(
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.05.05  21:54

    « Bez nadpisu

    Sám uvažuji o koupi Pandy. Pokud tady říká někdo, že je moc malá ( vporovnání třeba s Picantem, či Atosem), tak v ní neseděl a už vůbec ne nejel. :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.05  21:06

    « Re: Auto pro městský provoz - druhé v rodině

    Resil jsem auto pro manzelku do prace (po Praze). Chtel jsem airbagy, ABS, klima, stacili mi 3 dvere. Skoncil jsem na Nissanu Micra 1.0. Kupoval jsem jej v akci Spring, takze k vyse uvedenemu zakladu to ma jeste radio s CD, kompletni elektriku a posuvnou zadni lavici. Cele to stalo 300K.
    Ve vysledku jsem spokojenejsi nez jsem cekal. Vnitrni prostor je prekvapive vetsi nez u Fabie. Pokud je lavice vzadu je to porad asi 250l, a pokud si nastavim krelo na svych 185cm, posadim se za sebe s 2cm mezerou na kolena. Pokud je lavice vpredu, je to auto pro 2, ale odvezl jsem v kufru 17" monitor v kartonu (370l). Prumer otaceni je 9.2m - po prechodu z MPV, ktere toci na bezmala 12m je to velka parada. Po Praze jezdi za 6.5
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.05  15:29

    « Bez nadpisu

    no vidím že se rozpoutala diskuze zda malé či velké. Velký kombík už mi stojí v garáži, vedle něj sedan toho samého obsahu a před garáží služebák :-) Nejradši jezdím pohodlným kombíkem, ale nepřijde mi ekonomické živit další velké auto, zvláště ručení a provoz ve měste. Obzvláště, když se vytáhne jenom občas, kdy druhý člen rodiny se musí do zaměstnání dopravit sám. Snad jedině proto mám ty dvě auta. Nakonec by mi stačilo jedno vlastní, ale služebák jeden den je a druhý den už být nemusí, že.
    Fabie už mi nepřijde jako segment druhé auto do rodiny. Zvláště s výbavou a klimatizací se jeho cena vyšplhá někam jinam, než jsem ochoten investovat. To jenom pro info
  • 00 Reagovat !

    foto 1zdavu

    1zdavu 04.05.05  15:08

    « No co uz

    No otazka bola dana. Ja som sa snazil dat svoje skusenosti s Atosom aby som pomohol. Asi som to zle pochopil, ale neva. Takze ked tak ten co to kupuje asi bude musiet stanovit zakladne body
    1) Kolko je ochotny obetovat, financne
    2) Kolko ma mat auto dvier
    3) Minimalnu velkost kufra a jeho variabilitu
    4) Minimalnu vybavu (airbagy, central, posilovac, klima atd)
    5) Vybrat kandidatov
    6) Ist si ich osahat a previezt (hlavne zena ak v tom bude jazdit) sa aby zistili aky maju z konkretneho auta pocit. O tom u nas rozhodla ta co v tom jazdi najviac, zena. Vyhrala prakticnost aj ked pravdu povediac to auto vyzera ako ho jeden raz nazval "strejda v teplakach" oproti picantu. :-) Ale nejde o krasu, ale uzitkove vlastnosti s prihliadnutim na cenu. Na dlhsie trasy je v rodine sice 5 rocne auto ale uplne inej triedy.
    A potom vyberat. Inak sa tu mozu viest plodne reci o krase aut ked do napr. 159 litroveho kufra (ineho mini) kocik nevlozi ani kuzelnik alebo ked mate cez 3 dverak vkladat dieta dozadu do sedacky zhruba 2,3x denne a este chcete aj klimu aby ste nesadali na parkovisku do slnkom vyhriateho auta a ofukovali potom malu posadku cez otvorene okna. Prakticky si to treba vyskusat. Lebo potom po kupe uz bude neskoro nadavat.
    Houwght. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.05  15:06

    « Re:

    :D No, všude je velka a nesmyslna souperivost ridicu posledni dobou, kazdopadne parkuju fakt bez problemu...:-)))))))
    Jen mi to vic zere, coz me tak uplne netrapi, jen trochu sere.. :)
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 04.05.05  13:06

    « Bez nadpisu

    "pod lampou je vždy největší tma" - nemáš odstup. chlapi nechme toho, vím že jsem s tím začal, takže se případně omlouvám ;-)
    sem patří zkušenosti tech s prdítky, jaké mám já...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.05  12:32

    « Re: parkování

    Zadek: já vim, si tě ještě pamatuju v P205... medvěd v psí boudě >:D ;-) Ona ta Fabie už ale asi čéče nejni to jedné malé slušné, co se dá rozumně koupit, třeba je něco co tady jmenovali lepčí volba. Já to jako ojetinář newim, ty názvy co tu padaly ani neznám, kdoví jestli to nebylo něco sprostýho... :-)
    Preklad: jsem stejně jako Zadek z Prahy, mám tak nějak středně velké auto (kombi), pomalé a líné (jakej pán... :-) ), po Praze jezdím dost často, ale že by tu všichni jezdili jak kovbojové na divokém západě jsem si nějak nevšim... ale asi znáš Prahu líp než já, já tu žiju zatím jen něco málo přes 30 let, tak jí tak neznám...
  • « 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 04.05.05  12:23

    « parkování

    to oddie:
    zadek musí mít velký auto nebo musí mít velký zadek, protože se mu do malýho auta nevejde >:D (nic proti zadku524)
    to zadek:
    jestli jsi z Prahy, tak je vše jasné a zdá se že jsi nepochopil (tvé vlastní tvrzení), co jsem mínil výčtem toho, co nedělám. V hlavním městě se sice pouští na přechodech a docela fungují zelené vlny, ale jinak tam všichni jezdí jako kovbojové na divokém západě, pravidla nepravidla (včetně švestek) Tragédie tam, kde jsou řidiči většinou vyježdění.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.05  12:11

    « Re: Re:

    Ja nevim...
    Oddie, ja se nasoukam vpohode i do Una, Matize... atd, jizda v tom se mi nezda tak hrozna, ale je to proste vec denniho uzivani, stravim v aute relativne hodne casu v zivote, zivot rychle bezi, tak se chci v aute citit projemne a mit z toho alespon trochu poteseni, coz mi mrnouskove nejak neprinaseji.. >:D
    Preklad: Vzhledem k tomu, ze jsem z Prahy, denne se pohybuju po Praze, parkuju v centru a ruzne, kde je treba a s autem dlouhym pres pet metru problem zaparkovat nemam, tak to parkovaci misto nevidim jako padny duvod... >:D
    Kdyz uz, tak plne chapu porizeni Fabie 1,2 za nejakejch tech 220-230tis nebo kolik to stoji, ale miniatury pres 350 litru jsou mimo moje chapani. Unavam, ze to neni mozna chyba aut, ale moje chyba...!!!:-)))))) Kazdej jsme nakej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.05  12:04

    « Re:

    Zadek se do malýho auta nevejde, proto musí mít velký :D
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 04.05.05  11:16

    « Bez nadpisu

    milý zadku524, představ si, že řada lidí malé auto kupuje na městské ježdění. to je novinka, co! a právě mezery, do nichž se nevejdou ani malá auta okolo 3,9m zůstavají prázdné. neparkuji ani napříč, ani na chodníku, v křižovatce či jinde proti předpisům, nejezdím po městě 120, takže jsem sháněl co nejkratší úsporné auto, abych po 15 minutách jízdy nehledal 20 minut místo na zaparkování.
    do nedávna jsem jezdil s téměř pětimetrovým autem. když jsem ho kupoval, nebyl (téměř) problém zaparkovat, dnes téměř není problém nezaparkovat. jo, a taky se trochu ušetří.
    ber to jako názor blázna, který se neživí auty (na vrtání se v autě mám veterána) a po několika zkušenostech kupuje už jen nové věci
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.05  10:10

    « Re: Re: to Mitsi

    Rád bych si to zkusil, uznávám, ale jen u zkoušky by to zůstalo mám pocit... Jen bych ohodnotil lepsi ze dvou mrnousu, urcite bych si ho zamilovat nemohl... :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.05  09:48

    « Re: to Mitsi

    Nový Swift neznám, nejel jsem s ním. Zato jsem si dost zajezdil s Atosem i Picantem a musím říct, že Picanto mne doslova chytlo u srdíčka, naopak z Atosu jsem byl přímo zhnusen. Teď nehodnotím design, ale to, jak se s tím jezdí, jak se to ovládá, jak se to chová, jak se v tom (jako řidič) cítím, co s tím mohu na silnici (i mimo město) dovolit atd. atd.
    Proto bych např. zadkovi524 doporučil praktickou jízdu s onou Fabií 1,2 a Picantem 1,1. Třeba by byl překvapen, že to, co tvrdí (na základě teoretických poznatků) vypadá v praxi poněkud jinak...
    PS: Tím ale rozhodně nechci znovu zabředat do zbytečné a zcela neplodné debaty na téma bezpečnosti velkých vs. malých aut.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.05  09:15

    « Re: ceny

    Jsem odpurce malych aut. Co vas prosimvas vede k tomu poridit si co nejmesiho skreta?? Cena auta to nebude asi, kdyz maly, levny auto, jevi se mi osobne nejoptimalnejsi Fabie 1,2. Nejaky maly Fiatci a tomu podobny pojizdny rakvicky jsou podle me jenom pro blazny...
    To vam jde o zaparkovani??? Nebo o co?
  • « 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 04.05.05  07:58

    « ceny

    ano, na Slovensku jsou ceny i výbavy oproti Česku postavené dost odlišně. takže řada argumentů neobstojí. tady je třeba picanto na úrovni pandy a za první kvartál je to nejprodávanější mini (yaris je o třídu výš, i když při přímém porovnání je patrný jen delší přední převis). v rozumné výbavě to rozhodně nejsou levná auta.
  • 00 Reagovat !

    foto 1zdavu

    1zdavu 04.05.05  07:27

    « to Mitsi

    No neviem ako u Vas ale na slovensku Atos v plnej vybave je za 289900,-Sk a picanto je za 359700,-Sk. Co je peknych 70000,-Sk a to je aj medzi bratmi vela. Ale pravda je ze picanto ma vacsi svih.
    A co sa tyka posedu, je naozaj taky "autobusarsky" ale ide o auto do mesta a nie na dialnicu. Preto som o odporucil. Aj to opakovane mestske nasadanie a vysadanie je vdaka tomu "vysokemu" posedu lahsie. Ale proti gustu ziaden disputat.
    Ak by clovek obetoval viac "penazi" isto vyhra Yaris, ale pri tej cene na to, na co to ma sluzit je to OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 03.05.05  18:25

    « Re: Re: Hyundai Atos Prime

    to mitsi:
    zaujimal by ma tvoj nazor na novy Swift. Skusal si ho uz?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.05  17:17

    « Re: Hyundai Atos Prime

    To 1zdavu: Pro utvoření si poněkud objektivnějšího názoru doporučuji svezení s Hyundaiem Atos Prime a Kiou Picanto 1.1 v plné výbavě (oba vozy jsou pak na zhruba stejné ceně), a to pokud možno krátce za sebou. Kdo to zkusí, ten velmi rychle zjistí, že Picanto je "téměř dospělý auťák" se vším všudy, zatímco Atos zůstává "jen dobrou nákupní taškou" prakticky výhradně do města.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…