FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lulipin 01.10.07 19:17
« Re: Tempomat
já mám s tempomatem dobré zkušenosti, spotřeba může být o minimum vyšší, pokud jsi řidič šetřílek. Ale, když jedeš delší trasu po dálnici, tak odpočinek pro věčně zatíženou nohu je k nezaplacení. Jeden takový negativní dojem z rakouských dálnic. Projel jsem podstatnou část na tempomat, ale ta klikatá cesta linoucí se v různých výškách projetá konstatntní rychlostí ve mě zanechala motáka, nebo-li mořskou nemoc asi ještě na tři dny. -
"-- skrytý --" 01.10.07 18:12
« ešte
a nastriekať treba aj to vrchné plstené tesnenie! to najviac vŕzga.
Good year Ultra Grip 7 sú najlepšie! mal som aj UG6, boli tiež super, ale boli hlučnejšie. UG7 sú supertiché a dostal som sa aj z polmetrového záveja!
ad TEMPOMAT - predpokladám, že tempomat je Proporčný regulátor, ktorý porovnáva nastavenú rýchlosť s aktuálnou a tomu prispôsobuje "polohu plynového pedálu" (teoreticky). Čím je väčší rozdiel medzi nastavenou a aktuálnou rýchlosťou vyšší, tym viac tlačí "na pedál". Nevýhoda je,že keď ideš z kopca rýchlosťou vyššou ako nastavenou, tak tempomat úplne uzavrie prívod paliva (normálne šofér jemne "hladká" plyn a ak čaká následne kopec, tak rozgúľa auto na 180 kmh :-) ) a auto spomaľuje. Následne na kopci tempomat dá plný kotol, lebo ide 130 kmh na päťke a má nastavených 140 kmh a chce čo najskôr dosiahnuť 140ku. Tým vzniká neekonomická jazda = vysoká spotreba. Reálne však môžem povedať moju skúsenosť max. + 0,5 l/100 km . A to iba na dlhých stúpaniach (Blava-Praha, apod).
Tempomat odporúčam..je to pohodička, pohoda.
-
"-- skrytý --" 01.10.07 18:02
« VRZGOTY....preč s nimi!
Ja som sa natrápil pol roka, až som prišiel na to, od čoho vŕzgajú tie tesnenia okolo dverí (hlavne zadné dvere)...je to prach/piesok, ktorý sa dre medzi tesneniami ak ideš do zákruty alebo na obrubník. znie to hrozivo, ale nič to nie je... treba to iba zotrieť suchou handrou. ja to občas aj nastriekam suchým teflónom (Produkt DRY LUBE (590 Sk) teflonové mazadlo, www.attecteam.sk ). Ten je dobrý v tom, že si nezastriekam sedadlá a sklá silikónovým olejom. Suchý teflón nastriekaš a do 2 s uschne do bielej mapy (niečo ako klouzek, mastenec). Toto nie je reklama! ale výsledok polročnej nasratosti a beznádeje. Som rád, že už to mám za sebou.
držím vám palce.
misoo...ty máš nové disky???? paráda! -
"-- skrytý --" 01.10.07 17:37
« vrz
Aj mna napadlo ze na vine moze byt aj miesto narodenia :-) Tiez mi vrzgal spojkovy pedal, ale som ho premazal a v poho.Dnes som sa objednal na stredu do servisu v KE tak som zvedavy co s tym spravia.Ale rozhodne im to len tak nedarujem.Kym bude auto v zaruke tak budu makat ako fretky kvoli kazdej blbosti ;-\ A potom sa tam uz neukazem :-) -
lulipin 01.10.07 12:31
« Re: vrzgot
hele já mám auto dovezené z německa a nic mi nevrže, vrzal mi pouze dočasně spojkový pedál a jediný hluk v autě se line ze zavazadlového prostroru, když jedu po nerovnostech, asi tam skáče ta roletka, kterou se zavazadelník zakrývá před zvědavci (mám combi) Jestli to nebude taky tím, kde je to auto vyrobené. Ovšem, jestli jsem to teď nezakřikl. 8-s -
"-- skrytý --" 01.10.07 11:54
« Re: vrzgot
Sak to auto ma vyse roka,aj stalo hodne prachov.Silikonom som to osetroval a velmi to nepomohlo a navyse sa moze niekto zababrat od toho.Co sa tyka tej plste tak aj mne to tam oletuje.Chcel som sa vyhnut castym navstevam servisu lebo skusenosti nemam najlepsie.Asi pojdem na tu reklamaciu, len aby to dobre spravili. ;-\ Dik za ochotu :-) -
"-- skrytý --" 01.10.07 08:50
« Re: vrzganie
tak veru, treba osetrovat, len si osobne myslim, ze by to auto ani bez osetrovania nemalo vrzgat ako 20 rocne po roku :-(
okrem toho mne napriklad na tej hornej gume s plstou (myslim,ze prave ta najviac vrzga) zacala ta plst opadavat. snad to vyriesi zarucna vymena. -
"-- skrytý --" 01.10.07 07:11
« Re: vrzganie
FFSportII..myslim si,ze vrzga tesnenie okolo dveri.osetrit silikonovym olejom,alebo inym pripravkom na osetrenie gumy.
kondor..mas pravdu,ze vyhrali TS810-KY nejake testy,ale konkretnu skusenost nemam.
andrew w...pouzival som hlinikace Ford skoro 3 zimy a vobec som si na nich nevsimol ziadny negativny vplyv soli.Ako vsak uz pisal Misoo,obcas ich treba oplachnut vapkou a nieje problem.
jurko28...oproti Focusu 1,hlavne modely po FL od 11/2001 je vymena ziarovky uplna malina.Napada ma vsak,ci nieje potom nutne po demontazi svetla dat nadastavit svetlomety.Odporucam pouzivat kvalitne ziarovky od Philips,Osram,Tunsgram,atd.Ja osobne uz 2 rok pouzivam Osram Silverstar H7. -
"-- skrytý --" 30.09.07 23:10
« vrzganie
Cafte. Uz pri prejazde minimalnych nerovnosti sa mi ozyva neprijemny vrzgot od ramov bocnych okien, al. ked vychadzm z dvora na cestu kde je mierne prevysenie, al. naopak.Dnes som rozpraval s kamaratom co ma presne taky isty problem.Nemate s tym niekto nejake skusenosti, pripadne nepoznate nejaku fintu ako by sa to dalo odstranit? -
paveldoc1 29.09.07 21:21
« signalizace pásů
pokud někdo má odkaz na vypnutí signalizace nazapnutých pásů sem s ním, postup uváděný pro FFI a C-Max u mě nefunguje.
Jinak gumy UG 7 205/55/16 naprosto doporučuju,na sněhu zřejmě nejlepší trakce, ale překvapil mě i komfort na suché silnici, navzdory šípovému profilu jsou tišší než jeté letní Michelin Primacy nebo Brigstone Potenza.
Ještě rada pro fokusáky, co o svého mazla pečují i sami: pylový filtr je dole u nohou řidiče, nutno povolit a odsunout pedál plynu/3 šrouby/, výměna jde jednoduše.Můj byl celý černý, spíš než pylový filtr je to filtr dieselový sazí z čoudících nafťáků, já mám samozřejmě FDP . :-) -
lulipin 29.09.07 08:21
« Re: zajímavé
no odšroubuješ jeden šroubek - šroubovákem nebo klíčem a potom je to přichycené dole na dvou plastových packách ty vyvikláš houpavým pohybem a hup světlomet je v ruce. Zbytek už jak obvykle, odpojíš napájecí kabílek a odjistíš kryt žárovky. Když se ví jak na to otázka 5 minut, pomáhal mi soused, protože já se nervl, hned jak jsem viděl tel šroub. ;-) -
-
"-- skrytý --" 27.09.07 23:05
« Re: dobrý den
no volal jsem do jihlavskýho fordu, boryš říkal že do jedničky to nešlo a volal si elektrikáře a ten mu potvrdil, že do dvojky to jde, i když je pravda, že i v českým manuálu jsou ty hlášení v angličtině, časem se tam chystám, tak dám vědět, -
"-- skrytý --" 27.09.07 20:26
« dobrý den
přeji dobrý večer všem diskutujícím, předně musím říct, že jsem rád, že tahle diskuze existuje. Mám ji pročtenou celou. Jinak od úterka jsem vlastníkem focusu kombi 2.0 tdci, barva černá, r.v. 2005, dovoz Itálie, prodáváno jakože 60 tis. najeto bez servisky. Dneska jsem byl u kamoša co stáčí tacháky a potvrdil mi můj předpoklad, že je to smotaný, ale s tím jsem víceméně počítal, kupoval jsem to jako dvouletý auto, né jako auto se 60 tis. najetejma. V pondělí to budu dávat do servisu a tak mám pár otázek
Díval jsem se na ford etis, kde jsou servisní úkony podle km a zarazilo mě, že by se měl měnit rozvoďák až po 240 tis. km (nebo 10 let) to se mi zdá hodně (minulá astra po 120 tkm) co vy na to svazáci? Dále mě překvapili ceny v aut. servisu fordu - za přehrátí češtiny do pp - 750 Kč a tažný oko (chybí mi) 400 Kč. -
"-- skrytý --" 26.09.07 09:40
« vrzganie tesnenia dveri
ahojte
mozno sa to tu uz riesilo - vrzganie tesnenia dveri - gum. co na to pouzivate ? predpokladam, ze nejaky pripravok (videl som napriklad SONAX Gummipfleger), mozete nieco odporucit ? Auto ma cca 1 1/4 roka a uz tie tesnenia vcelku aj pocut hlavne teraz pri chladnejsich ranach. -
"-- skrytý --" 23.09.07 16:57
« tycky riadenia
to seagray:
no tak neviem ako to vsetko je ale na nete som nasiel stranku www.faro.sk kde predavaju nahradne diely na forda, ale asi to nie su originali. Najhorsie je ze v polozkach pre FordFocus II som ziadne tycky riadenia NENASIEL,tak neviem o com ten servisak hovoril???
je tam cap riadenia,alebo tycka stabilizatora, ale tycka riadenia tam nie je. Inak napr pre FordFocus I tycka riadenia existuje,no vedavi. Mam sa v utorok stretnut s jednym znamim on sa na to pozrie a uvidime. A aby som nezabudol tak cena napr tycky stabilizatora je 562,-Sk, ale ako som pisal nieje to original ford.
Inak este ohladom cien,pred FOFO II som mal stary fiat putno,a zhodou okolnosti som v predajni fiatu mal spoloziaka zo strednej. Raz som potreboval vymenit cievku a povedal ze normalna predajna cena je 3500,-SK co ma skoro prekotilo,ale hned na to ze ved ako byvali spoluziaci sa vieme nejako dohodnut,tak nakoniec hovoril ze by mi to vedel za 2000,-Sk predat, samozrejme som to bral. Ide ale o to ake musia byt naozaj ceny nehradnych dielov, ked vedel bez problemov dat z ceny 1500,-SK. Urcite je to tak aj vo forde ale tam spoluziaka nemam, kua :-).
Som zvedavi ako to v utorok dopadne lebo vcera som bol s autom a zda sa mi ze zacina vrzgat vsetko,mozno by to chcel len trochu premazat, ked budemvedie nieco nove urcite sa ozvem ako todopadlo.
caute Mao -
"-- skrytý --" 21.09.07 21:57
« Re: zimne pneu
Lomo: 195/55? To sa mi nezdá, teraz mám na aute plecháče 195/65 a aj v TP su zapísané len tieto jediné 195ky. 55ky sú písané až 205ky... Ja plánujem nechať plechy na zimu, a na jar potom kúpim 16" hliníky, rád by som ale pôvodné forďácke. Ale už vidím, ako ma prekotí, keď zbadám tú cenu :no:. Holt Ford nie je Škoda :-(
Mao: No super, už sa teším. 7tisíc za tyčky??? Forďáci ma nebudú mať radi, ale za tyčky na Fabiu som platil 2200 aj s prácou... Áno áno, Focus nie je v kategórii Fabie, ale aj tak, 3x viac? Inak ak to vŕzganie počuť len pri točení volantom, mohli by to byť aj axiálne ložiská, aspoň na susedovom Swifte to bolo spôsobené nimi. V ktorom servise si bol? -
"-- skrytý --" 21.09.07 20:17
« Bluetooth
Nevím zda se to tu už neřešilo ale mám dotaz ohledně orig. Ford sady na telefonování (červený a zelený telefonek na rádiu). Spíš než obecný princip (to funguje) mě zajímají finesy typu "hlasové vytáčení,ukládání čísel, použití různých telefonů (uživatelů) apod. Nejlépe kdyby byl k dispozici návod. Díky za každou radu. -
"-- skrytý --" 21.09.07 15:48
« Re: zimne pneu
ak mas R16, tak na R15 neklesaj ... ja som tak urobil (mam sadu 195/55 R15 zimne gumy + elektrony) a voci povodnym 205/55 R16 je to diametralne odlisny pocit sedenia na ceste... je sice pravda, ze po tych dierach v zime sa na tom jazdi pohodlnejsie, ale uz ta radost z jazdy zdaleka nie je taka... -
misoo 21.09.07 11:16
« Re: zimne pneu
fofoghia: ja som mal v zime chvilu na al diskoch 205/55/16 pirelli sottozero a disky to cuduj sa svete prezili >:D ja na zimu plechace nebudem kupovat, staci kolesa a podvozok obcas prebehnut wapkou a vobec nic nehrozi... na zimu si na moje 17 budem kupovat tiez len gumy. inac tie moje 205/55/16 sottozera su na predaj, ak by si mal zaujem. dezen je 99% a su samozejme bezchybne. cena 9500 skk ;-) -
"-- skrytý --" 20.09.07 19:18
« zimne pneu
Caute, chcem vas poprosit o posudenie, ake (rozmer)zimnych pneum. si mam kupit na fofa. V servise mi doporucuju rozmer 195/65 R15 91T ma vyznam dodrzat rozmer pneumatiky tak, ako som ich kupil s autom? Mam teraz original ford Alu disky a rozmer pneum.je 205/55 R16 91V (Pirelli P7). Alebo napiste, ci niekto mal cez zimu na Alu obute pneu. a ako vyzerali po zime. Dik. -
"-- skrytý --" 20.09.07 18:09
« vrzganie - asi tycky riadenia
caute,
velmi dlho som tu nebol,ale rad by som sa podelil o novu skusenost. Asi pred troma dnami mi zacalo take slabe vrzganie pri otacani volantu hlavne pri koncovich polohach. Velmi som tomu nevenoval pozornost lebo po par kilometroch sa to "stratilo". Dnes rano to bolo horsie a vrzganie som zacal pocut aj zo zadu. Tak som sa zastavil vo forde v BA a servisny technik mi po obhliadke povedal ze to na 90% budu tycky riadenia. Auto je 6 mesiacov po zaruke tak som sa samozrejme pytal na cenu. Povedal ze okolo 7000Sk co sa mi za dve tycky zda dost, inak jedna stoji cca 2500, potrebujem dve plus dve hodiny robota cize spolu cca 7000.
Chcel som sa spytat ci niekto nemal podobny problem ohladom vrzgania pri otacani volantu, (ak ano ci to boli naozaj tycky alebo nieco ine) lebo cena 7 litrov za dve tycky a pracu s mi zda trochu vysoka.
Dik za odpovede, Mao. -
misoo 18.09.07 16:59
« Re: mrtvo
tiez mam tu korekcnu farbu a uz ju mam skoro celu minutu 8-s ale je pravda ze som aj dost pozical a aj sa mi raz vylialo... :*)
minule sme s vcedulom zistili, ze na na male skrabanceky ktore su korekcnou ceruzkou nezatretelne je najlepsie pouzit vosk. neviem ako je to z dlhodobeho hladiska, ale po vylesteni drobne skrabanceky uplne zmizli. super vec !! (turtle) :yes: :yes: -
lulipin 18.09.07 08:04
« Re: mrtvo
tak davaj fotky na net. Mě to taky dlouho trvalo, zmenšit formát a pak taky mi to server neumožnil vložit naráz.
Jináč já si koupil tu korekční barvu v odstínu vozu a lak a O.K. Hlubší rýhy od patníku v plastovém nárazníku jsou z blízky vidět ale opticky to krásně zaniká :yes: -
"-- skrytý --" 16.09.07 17:40
« Re: Novy Focus
Myslím, že výhodněji už se prodávat nebudou. Před rokem byla cena akčního modelu od 429 000 a nebyla v tom výbava za cca 50000,-, kterou teď obsahuje akční model za 379 000,-Kč . Model po faceliftu nebude určitě ze začátku v žádné akci. Takže počítám , že cena bude u motoru 1.6 (benzín) začínat někde u 440 000 bez výbavy a s výbavou co má teď akční benzínová 1.6 se myslím dostane model po faceliftu na nějakých 530000-550000,-Kč. Toť můj názor na věc. -
lulipin 09.09.07 19:14
« Re: Predný znak Ford, pokračovanie
no já jsem se s tím tak dlouho nepiplal jako ty, ale udivily mě ty plastové šroubky i ten jednorázový systém, kterým se ten znak přichycuje. Je to opravdu debi.lní vynález takto otevírat kufr. Nemluvě o tom, že když si nedáš pozor tak můžeš o ten otevřený znak odřít lak z hrany kufru. U mě tak neopatrně otvríral kufr předchozí majitel a ta hrana mi teď rezaví. Jináč já měnil sám celou masku za tu s chromovými lemi a vše bylo náramně rychle hotovo. Spokojený jsem byl až do té doby než jsem chtěl kufr znovu otevřít. Vypadla totiž ta teleskopická tyčinka, která je u znaku i zámku který je uvnitř auta cca nad chladičem přichycená na kuličce. Nebýt toho, že jsem si ten mechanismus prohlédl už při výměně a důmyslného vynálezu mého tchána (tzv. prodloužený šroubovák), kterým jsem to hodinu páčil přes mřížku, tak by mě asi čekala trapná návštěva servisu, kde by zřejmě musely sundat kryty ze spodku auta, aby se k tomu super patentu dostaly. 8-s -
"-- skrytý --" 09.09.07 18:41
« Re: Predný znak Ford, pokračovanie
A prečo nie? Porovnávam Fabiu s Focusom preto, lebo Fabiu a Octaviu som mal predtým :yes: Fabia doma zostala ako 2. auto v rodine...
Bohužiaľ u nás je cenová politika zjavne odlišná - rozdiely sú zďaleka nie zanedbateľné! Z vlastnej skúsenosti trebárs ten blbý predný znak, predné a zadné zásterky, strešný nosič, guma do kufra... Všetky tieto položky boli viac než 2-krát také drahé, ako u škodovky (neberiem do úvahy len Fabiu, ale aj Octaviu). Samozrejme, že ceny u všetkých automobiliek nemôžu byť úplne identické, ale ruku na srdce, viac než dvojnásobná cena za konkrétny diel pre auto v tej istej kategórii je už hodne mimo :no:
Takisto normohodina na Focus je u nás stanovená na 950 Sk, čo je asi o 200 Sk viac, než u konkurencie. A že by ten servis veru stál za to, nemôžem povedať - dlhé lehoty, nedodržanie časov opráv... V oblasti popredajných služieb je na tom jednoznačne Škoda lepšie! -
"-- skrytý --" 08.09.07 09:51
« Re: spotreba 1,6 TiVCT
nitron,seagray: neviem kolko kW motory to mate, ale ja na svojej 1,6 TiVCT 85 kW 115k, a po 5500 km zatial mesto 10,2 a mimo mesta 7,6/100 km. No a tiez dodrziavam rychlosti...skvor ma zaujima, pri kolko otackach/rychlosti preradujete. dik. :yes: -
nitrion 07.09.07 19:29
« Re: spotreba 1,6 TiVCT
nechcem sa chvalit ale ja momentalne jazdim za 6,3 litra , a to takym stylom jazdy ze v obci dodrzujem predpisi (jazdim na co najvyssi rychlostny stupen),ale mimo obce nie ,vacsinou tak 110 ,nekedy aj 150 to sa mi stalo priceste do Prešova, ked som bral 4 auta naraz bola to sranda, do Presova som dosiel s priemernou spotrebou 5,8 >:D litra na 100km ,naspet to uz bola 6,2 isiel som trochu sviznejsie cely cas bola zapnuta klima na 22oC a v aute boli 3 ludia ale aj tak to je dost dobre pri priemernej rychlosti 69 km/hod
P.S mam uz nabehanych 1338km je to krasa ist za 5000ot/min >:D väcsinou ked idem z kopca brzdim motorom ,ked davam do neutralu tak mam zhruba o 0,3 litra vacsiu spotrebu ako pri brzdeni motorom na rovnakom useku -
"-- skrytý --" 06.09.07 22:49
« Predný znak Ford, pokračovanie
Tak, predný znak Fordu je už znova na svojom mieste. Rád by som ale stretol Helmuta, ktorý ten geniálny mechanizmus vymyslel. Nakoniec samozrejme nepomohlo zlepiť ten starý znak, ale musel som kúpiť nový. Takže "skvele" investovaných 1231 Sk (znak + pružinka, západka a šróbik šli použiť pôvodné). Ak by niekto niekedy potreboval pomôcť, pýtajte sa :-!
Inak aby som pravdu povedal, vcelku som sklamaný z Fordovských technologických/technických riešení. Napr. na tú prednú masku stačí len obrazne povedané škaredo pozrieť a sama odpadne. Je totiž len nacvaknutá a chytená cez 2 jednorázové rapidky. Už sa teším dopredu, kedy sa mi podarí zraziť psa alebo líšku (zatiaľ sa tomu nevyhlo žiadne moje auto), vôbec sa nebudem čudovať, keď sa tam všeto poláme a poškodí aj chladič.
Namontovať ten nový znak a správne umiestniť pružinku so západkou do správnej polohy bola tiež práca na takmer hodinu, a to sa na to vrhli štyria strojárski inžinieri. Raz darmo, Ford v porovnaní z Fabiou jednoznačne ťahá za kratší koniec - tam boli k dispozícii všetky servisné manuály a s ničím som nikdy nemal problém. A to už nehovorím o cenách dielov a sevise celkovo - nebe a dudy! Len nech niekto napíše, že ceny dielov na škodovku sú rovnaké, ako na iné značky, nech si ma neželá :no: -
"-- skrytý --" 05.09.07 22:33
« Re: spotreba 1,6 TiVCT
yoyo no problem, ja som take dokazal uz po cca 5000km na TiVCT... 6.1l trasa BA-KA (180km, polovica dialnica).. ide o to nemat tazku nohu a maximalne udrziavat konstantnu rychlost. inac opacnym smerom na useku KA-NR som dokazal v pohode spravit aj 5.7 spotrebu. teraz som uz asi 8000km neresetoval palubak a ukazuje mi to 7.0 priemernu ale to sa obcas skutocne neobmedzujem. najvacsi zrut su aj tak mesto a dialnica kde ides viac nez 120km/h. ta siesta rychlost tam bohuzial chyba :-( nechapem, ze sa ford nepoucil, ani do noveho mondea nedava 6rychlostnu prevodovku pri benzine (az 2.5T).
ja mam teraz cca 35000km, spotreba klesla, motor perfektne ozil, koncene citit aj vtlacenie do sedacky pri vacsom pridani plynu :-) aj ked turbo to nie je... a tie zakruty jedna basen.
-
-
"-- skrytý --" 05.09.07 20:06
« spotreba 1,6 TiVCT
no, pani, asi vo vas vyvolam dojmy neveriaceho tomasa... otec na ceste do tatier a spat urobil priemerku 6,1 l/100 km. priemernu rychlost mal 78 km/h podla palubneho pocitaca... isiel sice sam a bez batoziny, ale asi stale dole z kopca. ;-) ja som nikdy nedokazal takuto kombinovanu priemerku mat. a kedze auto zacal v plnej miere pouzivat on (ja som skoncil skolu a prestal pracovat pre/s/u neho), dosahuje priemernu spotrebu do max 6,5. nechapem ako jazdi. musim sa s nim povozit niekedy. i ked kazdy den vravi, ako to krasne drzi v zakrutach a jazda po pezinskej babe ho nesmierne bavi.
auto je po vymene oleja a olejoveho filtra, pneu su P7 - 205/55 R16, klimu nepotreboval. vzduchovy filter som iba "povysaval" od prachu.
nuz, asi mu i pneumatiky vydrzia dlhsie ako pri mojom style jazdy.... -
"-- skrytý --" 05.09.07 19:54
« Re: Svítí tlačítka tempomatu ?
tak neviem, ale mne sa zda ovladanie tempomatu velmi jednoduche a intuitivne - hravo som sa naucil ho ovladat i za tmy i pocas dna bez pozerania sa nan :-)
a tiez mi nevadi velkost... asi nie som chlap ako hora a nemam velke ruciska... -
"-- skrytý --" 05.09.07 19:51
« Re: cukani motoru
thomson, ja som sa na svojej 1,6 TiVCT stretol s cukanim len pri jazde konstantnou rychlostou a i to bolo len take ubratie plynu a jeho nasledne pridanie. chystam sa na diagnostiku motora, uvidime, co to bude. zatial su len dohady, ze by to mohla byt nejaka cievka. nepamatam si, ze by niekto spominal rovnaky problem, ako spominas ty...
ohladom benzinu - ak by to bolo v nom, asi by to cukalo castejsie a pri nizsich otackach, podla mna. a je tu palivovy filter - co tak skontrolovat/vymenit? resp. naprv vyjazdit "nekvalitny" a skusit, ci to cuka i po dvoch-troch nadrziach "kvlaitneho". ja by som urcite najprv vyskusal zmenit cerpaciu stanicu. -
"-- skrytý --" 04.09.07 14:26
« cukani motoru
Nazdarek...Mam jeden dotaz..Mam na 1.6 100k najeto cca 9500 km...takze uz sem zacal auto honit do plnych a najednou mi prijde ze na 2 to nad 4500 ot. trochu cuka..Myslim motor..Je to velice decentni vynechavani, ale oproti my dosavadnim Japoncum, kde jsem na nic takoveho nebyl zvykli je to preci jen citit...Jo a cestou na dovolene (nalozene auto) to delalo na dalnici na 5 pri zaberu taky..
Nevite jestli to muze byt benzinem? je fakt ze vetsinou cepuju u Globusu :-( takze ted zacnu bryt asi u Shell.
Ale nevim jestli to je fakt tim benzinem protoze jak rikam na japoncich to nic nedelalo
Diky za pomoc...celkem by mi bodly vase postrehy...Myslim ze o tempomatech uz vime vsichni ze nesvit,, s tim se ale nic neda delat :-! -
"-- skrytý --" 03.09.07 22:20
« Re: Svítí tlačítka tempomatu ?
Áno, tlačítka bohužiaľ podsvietenú nie sú... Detail, ale zamrzí. Takisto podľa mňa sú umiestnené dosť neštandardne, veľakrát sa mi stane, že pri prehmatnutí volantu zmačknem Off - je tam malá medzera medzi vencom volantu. -
"-- skrytý --" 03.09.07 22:18
« Re: Predný znak Ford
No, tak pre zaujímavosť - predný znak na Focus MkII stojí 1089 Sk, pružinka 135 Sk, poistný krúžok 76 Sk a šrób 6 Sk. Suma sumárum, takých 1300 Sk 8-s Stará dobrá Fabia, tam človek zohnal všetko za pár korún :-!
misoo: Poslal som ti mail :-) -
"-- skrytý --" 03.09.07 21:32
« cukani motoru
Nazdarek...Mam jeden dotaz..Mam na 1.6 100k najeto cca 9500 km...takze uz sem zacal auto honit do plnych a najednou mi prijde ze na 2 to nad 4500 ot. trochu cuka..Myslim motor..Je to velice decentni vynechavani, ale oproti my dosavadnim Japoncum, kde jsem na nic takoveho nebyl zvykli je to preci jen citit...Jo a cestou na dovolene (nalozene auto) to delalo na dalnici na 5 pri zaberu taky..
Nevite jestli to muze byt benzinem? je fakt ze vetsinou cepuju u Globusu :-( takze ted zacnu bryt asi u Shell.
Ale nevim jestli to je fakt tim benzinem protoze jak rikam na japoncich to nic nedelalo -
"-- skrytý --" 03.09.07 13:48
« Re: Svítí tlačítka tempomatu ?
Opravdu tam žádné žárovky nejsou. Po tmě se můžeš orientovat jen jako nevidomý hmatem anebo jako netopýr ultrazvukem(předpokládám, že nejsi ani jedno ani druhé :-) ). Pouze pravá skupina tlačítek to slepcům trochu usnadńuje, protože prostřední ze tří tlačítek ( set+ ) má při svém vnějším okraji tři ubohé hrbolky.Navíc jsou tlačítka velká (malá) akorát tak pro malé ženské prstíky. My chlapi, co máme palce jako kolíky na řípu, se v tom někdy těžce orientujeme, ale zvykáme si což?
v sobotu ich idem dat nalepit, no este si mame upresnit cas, tak posledne uistenia potrebujem.
vdaka za info.