FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 18.11.07 10:26
« Re: Duratec
To Moik: Kdysi jsem jel s C-MAX 1.6TDCI (nevím zda to bylo 66 nebo 80kW), ale žádné žihadlo to nebylo. Těď jsem měl možnost se svézt s C-MAX 1.8TDCI a bylo to opravdu příjemné. Ale nový C-MAX ho myslím už nenabízí. Ten 1.8TDCI 92kW co je v S-MAX má nádherné parametry, ale připadal mi dost hlučný. -
Moik 18.11.07 10:15
« Re: Duratec
TO Superkutil: teď honem nevím, jestli jsem psal, že Mondeo 1,8 bude jezdit za 7,5, souhlasím, že to zní dost nereálně.
Možná jsem myslel Focuse 1,6 nebo 1,8. Ale každopádně, mluvíš přesn o tom, co já, co se rozdílu dieselu a benzínu týče.
Já jsem teď postavil Maxíka na prodej (abych neztratil tolik výkupem) a jezdím Focusem 2003 1,8TDCi a tenhle motor (i když jsem si o něm vždycky myslel, že je zastaralej) mě velice příjemně překvapil - IMHO je lepší jak 1,6TDCi. Rozdíl ale může udělat i o dobrých 200kg lehčí Foc jak Max. -
"-- skrytý --" 17.11.07 20:30
« a znovu servis
gratulujem, KennyT! :-) nech dobre a dlho sluzi.
mne sa vyskytol z nicoho nic dalsi problem. v aute som jazdil po dlhsej dobe ja a prave mne sa zasa nieco poondilo... pocas jazdy zacalo nieco od motora hrozne piskat/bzucat a boli citit jemne vibracie vo volante a pedaloch. moja dignoza - servo. piskot bol zavisly od otacok motora a tiez ked som tocil volantom, tak sa menil.
servis v blave opravil, umyli auto i motor, asi aby sa nezaspinili, kois v banovciach je predsa len od MA daleko... blavakom sice oprava trvala dva dni, ale bol som celkom rad, lebo ma chceli povodne objednat o 2 tyzdne... takto uz auto beha, neplatil som nic.
mensia zaujimavost - 2 rocna zaruka mi konci 9.12.07. este, ze sa to rozsypalo teraz a nie o par tyzdnov. -
superkutil 17.11.07 20:10
« Re: Duratec
To sybokcz: Aha, s tím turbem jdi to špatně pochopil. Turbo mi zabírá v 1800ot, ale když šlápnu na plyn tak chvíli trvá než zabere (není to otázka otáček ale turboefektu) a nechci to točit nad 4000ot. A po přeřazení zase chvíli trvá než zabere. Ale jinak mi pro pohodovou jízdu TDCI vyhovuje a na sportovnější jízdu si vezmu benzínovou Fiestu.
S těmi motory si myslím, že při stejném stylu jízdy a stejné hmotnosti vozu je stejná spotřeba. Pokud ale srovnám třeba motor v S-MAXu 1.8TDCI 92kW/320Nm a 2.0TDCI 103kW/320Nm, tak slabší má spotřebu okolo 6,5 ale silnější 7,5. Přitom třeba 1.6TDCI 80kW v C-MAXu má spotřebu vyšší jak 2.0TDCI pokud se s ním jezdí stejně.
Jen jsem chtěl říct, že Ford po tom co neměl žádný pořádný diesel má nyní dieselů přebytek, že se v tom jeden nevyzná. :-) -
"-- skrytý --" 17.11.07 20:02
« Unikající kapalina do ostřikovače
Dnes jsem doléval do ostřikovače nemrznoucí směs a jaké bylo moje překvapení, když po chvilce začala kapalina téct zpod pravého podběhu . Před tím jsem normálně doléal a nic . Měl někdo podobné problémy ?? Nevím, co to může být, jestli prasklá hadička, nebo trhlinka v nádržce na kapalinu .......... -
sybokcz 17.11.07 17:04
« Re: Duratec
Aaa TDCi se resi vsude... (superkutil obzvlast). Nevim jak jsi prisel na to ze cekas na 3500 nez zabere turbo. V 2.0 TDCi (96kW) najizdi turbina pri 1800, v 2000 jede celkem naplno. Nemel jsem nikdy problem s rozjizdenim (krome toho, ze si myslim ze jednicka je trosku kratsi). Naopak ocenuji ze tam da za 4 a jedu vsude. Btw. jezdim dlouhodobe za 6.2.
S tema motorama: 1.6 TDCi (66 a 80 kW) jsou PSAxFord, 1.8 TDCi je ciste Ford, 2.0 TDCi Mondeo 2001-2007, 66, 85, 96 kW - Fordacky motor. Momentalni Mondeo, S-Max, Galaxy ma 2.0 TDCi 103kW - to uz je tez PSAxFord (naladen na 103 kvuli VW resp. jako prima konkurence). Pokud je S-Max, Galaxy, Mondeo vybaven automatem je tam ten samy motor jen se snizenym vykonem na 96kW (asi kvuli automatu). O ty 1.8 moc nevim, ale 85kW mel focus I, myslim ze hodavaj i do focus II. IMHO ho inovovali (proc se zbavovat dobryho motoru, kdyz uz se zaplatil) a davaj do S-Maxu, Mondea, Galaxy.
Ad tvoje otazka jak je to mozne. To je o naladeni o nicem jinem, pri hledani optimalniho vykonu a tociveho momentu se stava, ze zvysujes vykon ale klesa ti tocak, je to o nalezeni optima.
Co se tyce spotreby, nemam moc srovnani, ale zastavam nazor, ze pokud bude pohanet auto dva motory s ruznymi objemy, ale stejnym vykonem a podobnym tocivym momentem, budou mit obdobnou spotrebu (cetera paribus, samozrejme). -
superkutil 16.11.07 23:46
« Re: Duratec
To Moik: Měl jsem Mondeo 1.8i a teď mám 2.2TDCI a i když staré Mondeo mělo jen 85kW (mělo o 100kg míň) a nové má 114kW, tak zase takový rozdíl ve zrychlení a mrštnosti to není (pokud používám plný rozsah otáček a nejezdím s oběma mezi 2000-3500ot (jak to někteří dělají). Navíc se u TDCI musí stále řadit. TDCI je na to najet na dálnici a jet rovnoměrnou rychlostí. Ale na to vyrazit, vytočit motor na 6000ot a rychle řadit to není. TDCI motor se hůř roztáčí a řazení jde ztuha. Je prostě na klidnou jízdu. Ale třeba 1.8TDCI v S-MAXU nebo 1.6TDCI se už chovají více jako benzín. U TDCI při předjíždění než to zabere (roztočí se turbo), tak už je tam 3500ot a abych řadil. TDCI je prostě o stálém řazení.
Schvaluji Forester, také na něj mám spadeno i za cenu vyšší spotřeby. A bude mi stačit i ta 2.0 s redukcí (potřebuju jí).
Akorát nechápu jak dosahuješ u 1.8i spotřeby 7,5litru, protože já jsem jezdil za 9,2litru a pod 8 jsem se nedostal. S 2.2TDCI jsem v průměru na 7,1litru, ale když se snažím, tak se dostanu pod 5litrů.
Kdysi mi někdo říkal, že objem u dieselu nenahradíš. Jak to je? Máte někdo zkušenost se závislostí spotřeby a objemu u TDCI.
V poslední době je v TDCI dost zmatek, jsou motory 1.6TDCI 66 a 80kW a 1.8TDCI 85kW/240Nm ale taky 92kW/320Nm a 2.0TDCI 85, 96kw/330Nm, 104kW. Jak je možné, že 1.8TDCI má max moment 320Nm a 2.0TDCI má taky 320Nm a jiná 2.0TDCI má výkon 96kW/330Nm a jiná 2.0TDCI má výkon 104kW ale moment jen 320Nm.
Co je tedy lepší, větší objem nebo menší objem? -
misoo 15.11.07 18:49
« Re: Sedadlo.
mne vrzga zadna lavica ked tam niekto sedi... je to sice len raz za uhorsky rok, ale pri najblizsej prehliadke (5/08) to dam koisovcom. uvidime co s tym bude a dam vediet ;-)
inac asi pred pol rokom sa mi hybala sedacka, tak trochu akoby na stolicke bola jedna noha kratsia. bol som s tym v blave a nic, koisovci mi to opravili a vybavene :-! -
misoo 15.11.07 15:20
« Re: již zítra je ten den !!!
vsetko najlepsie k narodkam, fakt super darcek, lepsi si neviem ani prdstavit >:D prajem ti vela stastnych km a nech fofo poslucha ;-)
a nezabudni mrknut na www.ford-focus.cz, tam je toho asi tak 50x viac ako tu :yes: :-! ;-)
PS: aquarius je supr farba :-! -
"-- skrytý --" 15.11.07 15:16
« již zítra je ten den !!!
Již zítra se stanu členem vašeho klubu!!!Jedu si pro nového Focusíka kombi v barvě Aquarius, 1,6 100k, už se na něj hrozně těším. A ještě k tomu mám zítra narozeniny, to je teda dárek. >:D
Děkuji za spoustu podnětných názorů v této debatě, hrály velkou úlohu v mém rozhodování pořídit si právě tohle autíčko. -
"-- skrytý --" 13.11.07 16:48
« Re: starty a gumy
Cau, jojo, koukni se do vlakna 2.0 TDCI - poku mas tento motor. Me to delalo taky - najdes tam plno postrehu. Nakonec se ukazalo, ze to delal zadrhavajici se EGR ventil. Po vymene je klid a motor slape jak hodinky >:D .... klepu na drevo... Jaky mas roky vyroby? 2.0 TDCi 2005-a cast roku 2006 meli problem s EGR. Pokud Ti to dela jen obcas bude problem presvedcit servis at to vymeni na zaruku (pokud to v zaruce jeste mas). Ja jeszdil s tim problemem tak dloho az to delalo porad. Nebylo to nic prijemneho - zvlast kdyz to blblo na krizovatce...Prijel jsem do servisu, nechal to tam, projeli to, malem nedojeli...tim bylo vse vyresene..vymena EGR ventilu na zaruku (cena by pry byla cca 7000-8000 tis - nevim jsetli s nebo bez DPH). Kdyztak napis na 2.0 TDCi.Pevne nervy. -
"-- skrytý --" 08.11.07 00:15
« Re: starty a gumy
andrew ja by som to videl na nekvalitnú naftu, vyjazdi to a natankuj si Shell, OMV alebo podobne. Jurki a neznačkové obchádzaj z ďaleka.
Mne sa to stalo dávnejšie. Odvtedy už tankujem iba Shell a všetko ide OK.
Predpokladám, že ti to robilo keď bola vonkajšia teplota blízko k nule (mrzla voda v nafte) a mal si studený motor ? -
"-- skrytý --" 07.11.07 07:25
« Dotaz - hlavice radici paky
Prosim Vas, nevite nekdo jak je u FoFoII pridelana hlavice radici paky? Mam 1.6 74kw, obyc hlava se stribrnym vrskem.
Chci ji vymenit, ale tuhle stavajici zachovat kdybych to chtel vratit do puvodniho stavu.
Za pripadnou odpoved diky -
Tailor 06.11.07 18:25
« Co se u nas muze stat
Taky jsem jako vetsina z vas menil kola s letnimi pneumatikami za kola s pneumatikami zimnimi na svem Focusu Kombi 2.0 TDCi.
Jake vsak bylo moje prekvapeni, kdyz jsem zjistil, ze na jednom z kol jsem nemel 5-ti parskovy disk z lehke slitiny, ale 7-mi paprskovy navic s jinou pneumatikou nastesti stejneho rozmeru 205-55 R16. Stoprocentne vim, ze na jare bylo vse v poradku. Od te doby jsem mel auto jenom jednou v servisu a to koncem brezna v autorizovanem servisu na pravidelne rocni prohlidce. Parkuji doma v garazi a venku pres noc jenom malokdy snad s vyjimkou dovolene a mam pojistne matice na vsech kolech. Zmineny autorizovany servis tvrdi, ze se u neho zamena kol pri oprave nemuze stat. Ja si to sice nemyslim, ale taky nemuzu nic dokazat. Jenom jsem rad, ze se mi za cele leto nic nestalo, protoze jsem jezdil bezne rychlostmi nad 160 km/hod. Asi budu muset prehodnotit svuj nazor na rychlou jizdu, ktera je bezpecna take za predpokladu, ze je auto stoprocentne v poradku. V dnesni spolecnosti se ale na to jak videt nelze spolehnout. -
"-- skrytý --" 06.11.07 16:44
« starty a gumy
no tak jsem v pátek nazul ty ultra gripy a hle, dneska po ránu jsem jezdil po Vysočině na sněhu, s gumama zatím velká spokojenost, byl jsem prekvapenej, jakej výkon jsou schopný přenést, jinak bylo srandovní pozorovat "letní" jezdce
mám dotaz: během 2 měsíců se mě po druhý stalo to, že jsem po krátké ranní jízdě a krátkém zastavení startoval a motor nastartoval ale silně kolísaly volnoběžný otáčky (250 - 1000) a nechtěl jít moc do otáček, tak jsem motor zhasnul a po druhý to udělalo podobně, ale když jsem přidal víc plynu, tak se vytočil a bylo po problému, podotýkám, že nesvítila žádná kontrolka atd., má někdo podobné zkušenosti nebo nevíte co to je? díky
-
"-- skrytý --" 01.11.07 20:56
« plech disky a pneu
Ahoj, předem se velice omlouvám, vím, že tu není bazar. Jen kdyby měl někdo zájem o 4ks nových plechových disků obutých do 1 zimu jetých Pirelli Winter (super vzorek 8mm). Plecháče jsem před měsícem koupil na C maxe 1,6 TDCI a nakonec jsem ho vrátil a vzal 2,0TDCI, kam R 15 nedám. Jsou použitelé na FF II. nebo C max. Rozměr 6Jx15 / 5x108 / 63,3 / ET 52,5. Cena 8.500,-Kč. jan.kubec@seznam.cz -
"-- skrytý --" 01.11.07 18:08
« Re: Duratec - MOIK
Ked sa na to pozriem, tak:
1. Je zaujimave, ze s C-MAX jazdis so spotrebou aku vyrobca udava v meste a na kombiku liter pod nim, je otazne ci na rovnakych trasach, dalej spotreba kombika je s rovnakou motorizaciou nizsia (aj papierovo) ako spotreba C-MAX. Ja mam na C-MAX zatial (28000 km) priemernu spotrebu 5L/100km.
2. O tom asi nema vyznam debatovat, aj diesel aj benzin ma svoje vyhody/nevyhody
3. Podobne ako v bode 1. aj papierovo to plati Kombik/C-MAX.
4. Ja nemam pocit, ze ked pridam viac, tak mi viac nejde, po 4000 otacok mi taha krasne, ale nie kazdy turbo diesel ma taku peknu krivku ako 1.6 TDCi /80kW...
Samozrejme kazdy ine potreby. Ja mam teraz prvykrat turbodiesel a som spokojny.
-
Moik 29.10.07 22:42
« Re: Duratec
No kombíka kvůli rodině. A benzína kvůli pohodlí. Uvažoval jsem následovně:
1. Reálně jezdím s Maxem za 6,3 cca s Kombíkem v benzínu za 7,5. Tento rozdíl mi nemůže při mém nájezdu do 30 000km vynahradit rozdíl v ceně ani 30k za FAP v mém MAXikovi a ani žádnou další opravu motoru - vstřiky, turbo, čerpadlo...takže údaj spotřeba je IMHO nedůležitý.
2. Absolutní pohodlí - naskočí na půl ototčení, auto nevibruje, jede od nízkých otáček - rozjezd ve městě je lineární a každý ford snese 60kmh na pětku bez vibrací. Je daleko tišší.
3. Jede prostě líp - musí se na to honit, ale věřte nebo ne 50-100kmh udělá 1,6 benzín Focus o fous rychleji jak 1,6 MAX - jezdím s oběma. Navíc do města ideální a na 130 na dálnici výkonově stačí i ta 1,6
4. Řazení - někde musím s benzínem řadit daleko víc, někde zase daleko míň - zatáčkovitou trasu, kde dobržďuju třeba ze 100 na 65 jedu s benzínem na pětku, s dieselem už musím řadit. Naopak pětka v 80 kopec s benzínem musím řadit, s dieselem ne. Pro benzín hovoří ještě lineární průběh a taky, že čím víc přidám, tím víc jede...
Budu rád, když moje názory rozeberete. Posledních 120000km jsem najezdil s turbodieslama, před tím samo benzín. Nebráním se dieselu, ale podle výše uvedeného bych radši benzín a nejradší turbobenzínek.
Osobně bych radši 1,8i než tu 1,6 85kW, nejlíp 2.0 ale kvůli pojistce asi ne.
A jestli chcete vědět, co mě zlomilo, tak Subaru Forester 2,0X s LPG, co jsme koupili pro ženu.
Uf jsem se rozepsal :-) -
"-- skrytý --" 29.10.07 08:44
« Re: pneu, aux, a iné
antonio ma pravdu, co sa dizlu tyka.
lomo, aky mali tie pneu rychlostny index? ak boli do max 240 kmh alebo vyssie, tak to mohlo byt i tym. je tam makksia zmes. ale mozno vseobecne tie pneu maju makku zmes, lepsie drzia na ceste no rychlejsie sa zjazdia.
trochu som sa cez vikend blaznil a mal som moznost pocut fofoII 1,6 85kW za jazdy z vonku a poviem vam, zaujimavy zvuk z toho vyfuku pri vytocenom motore ide. tazko ho opisat, nie je to nic dunive, ale take rychle bublanie az prskanie... -
"-- skrytý --" 29.10.07 07:27
« pneu, aux, a iné
Myslím, že pneu by mali mať na behúni farebné pásiky (niečo ako značka kvality, 1. triedy,..).
Moje Ultra Grip 7 majú asi 20 000 km (minulú zimu)a sú skoro ako nové. A to minulá zima bola veľmi teplá a bez snehu. Predchádzajúce Ultra Grip 6 mi vydržali 2,5 zimy (u mňa = 50 000 km). Takže andrew teš sa na príjemné a dlhotrvajúce zvezenie.
AUX
to je pravda, nikto to nespomenul, ale naozaj je problém zavrieť "kastlík", keď je tam rovný jack 3,5mm. Treba si kúpiť zalomený jack.
Moik ...benzín+ kombi? Zrejme potrebuješ kombi, lebo potrebuješ niečo prevážať (batožinu, ľudí)...To budeš mať s dieselom jednoduchšie (nemusíš vytáčať motor, aby si sa rozbehol, predbehol a pod.) A odmenou Ti bude spotreba. Moja je 6,2 l (80%mesto, 1.8 TDCi 85kW). Ale cestu do Zurichu a späť vieš urobiť za 5,2 l normálnou jazdou bez obmedzovania sa.
Verím, že som benziňákov nenahneval...ale hovorím z vlastnej skúsenosti 9 rokov som jazdil na benziňákoch, ale už sa k tomu nevrátim :-) -
paveldoc1 25.10.07 22:23
« Re: original pneumatiky
Moje GY UG7 jsou taky ze Slovinska, nemusíš mít obavy, Good Year ani ostatní premiový výrobci protektory nevyrábí. Možná se dočkáme čínských plagiátů drahých pneumatik, ale zatím mi takový případ není znám. Kůli hmotnosti zboží a ceně dopravy se to žluťákům asi nevyplatí kopírovat, kdo by si taky koupil Good Yeary na tržnici.
Jinak sjíždění UG7 jsem loni nezaznamenal, po cca 6 tis. km přes zimu úbytek vzorku asi 0,5mm, ale mám je nasazeny jen prosinec-půlka března, jakmile jdou max.teploty nad 10stC dávám letní. -
"-- skrytý --" 25.10.07 13:37
« AUX
vo výbave Ghia je v skrinke spolujazdca malý jack 3,5 mm, zapojil som tam mp3 prehrávač. funguje, akurát to treba vyhúliť na 100 %..aj tak to hrá tichšie ako CD alebo rádio. a môj mp3 prehrávač je taký na *, že keď prepnem skladbu, tak sa zvuk lineárne pridáva...takže keď hľadám pesničku, tak musím si vypočuť prvých 5 sekúnd, aby som ju rozpoznal...ale to je vec mp3 prehrávača.
Som rád, že tam je táto možnosť. -
"-- skrytý --" 25.10.07 13:34
« Aha!
Tak som si podlhej dobe pozrel fórum a dozvedel som sa nasledovné:
1) že mám pol roka škaredé auto (mám tam plecháče+Good year UG7+lacné puklice ).
2) že aj ostatní zdieľajú názor, že UG7 sú špičkové pneu na zimu (sneh).
3) že niektorí sú ochotní sa baviť o značkách Kleber (Lepidlo) :-)
4) že niektorí dajú na rady predajcov a servisákov (Rádio, ktoré nečíta napalované cd, perfektné UG7 sa vraj rýchlo zjazdia a sú vlastne zlé, apod)
5 ) že mám horší volant ako výbava SPORT. Pritom môj Ghia volant mi prišiel super.
-
"-- skrytý --" 25.10.07 12:25
« original pneumatiky
pre zmenu z ineho sudka...
vie niekto navod,nejaky fines,co si vsimata tak pod.. ako rozpoznat originalne pneu od protektorovanych? kupil som Good Year UG Perf. 205/55 R16 91H a na plasti maju napisane made in Slovenia. Tak, hadam som dobre kupil.Howgh :yes: -
"-- skrytý --" 24.10.07 14:57
« Re: Radio 6000
nemyslím...ale přišlo mi to divné,že by to neumělo přehrávat vypalovačky a chtělo by to jen originály.. Takže pokud to je to radio model 6000CD co je ted v nabídc u forda, tak myslíš že by to mělo jít bez problému jo? no raději jsem se ptal,zda s tímto radiem má někdo nějaké zkušenosti -
"-- skrytý --" 24.10.07 07:59
« pripojenie externeho zariadenia
Neskusal niekto z majitelov verzie GHIA X,alebo mozno aj inych zapojit do zasuvky v odkladcej skrinke spolujazdza externe zariadenie i-pod,alebo mp3,alebo nieco podobne?Ako to vlastne funguje,Ak ma niekto skusenost,vie to popisat? -
"-- skrytý --" 24.10.07 07:32
« Re: ESP a jine radosti
Na ESP sa v zime tesim aj ja,lebo teraz ozaj iba preblikne a upozorni iba pri ozaj prudkom najazde do zakruty,alebo na mokrej vozovke.Mne osobne sa velmi paci jeho vyladenie,lebo nieje otravne a nijakym sposobom neobmedzuje.Zasahuje ozaj az vtedy,ked ma.Jazdil som auta inych znaciek a tam to bolo riadne otravne.
Do riadenie/rizeni/ by ani zasahovat nemalo.To mas mat v rukach pevne ty.ESP skor obmedzi vykon motora a potrebnym zasahom sa snazi stabilizovat jazdu vozidla. -
"-- skrytý --" 24.10.07 07:31
« Re: Radio 6000
také jsem si říkal,že by tomu neměli vadit vypalovačky,ale on si tvrdil,že všechna nová radia co ted dává ford tak to prý rozpozná origoš a vypalovačku a že pokud s tam dá vypalovačka, tak to prý cd zničí a nemusí ani vydat..tak to mě docela překvapilo,protože pokud někam dám cd a je nějakým zpusob poškozené,tak se pouze nespustí,ale nekousne.., proto jsem se tu chtěl zeptat, zda s tímto radiem nemá již někdo nějaké zkušenosti. co jsem koukal, do rubriky moje auto,tak tam par majitelů nového focusa toto radio má. -
"-- skrytý --" 24.10.07 07:20
« Radio 6000
Dobrý den, koupil jsem si nového focuse a mám tam radio ford model 6000CD,ten co je ted od léta. Prodejce mi řekl,že to nepřehrává mp3 to bych teda nějak překous,ale také mi řekl,že to chce pouze originál CD a ne žádné přepalovačky,že se to jinak může kousnout a CD klidně nevydat. tak jsem se chtěl zeptat,zda s tímto radiem máte někdo zkušenosti a co je případně na tom pravdy. -
martas2005 23.10.07 18:31
« ESP a jine radosti
Kdyz uz jsem po case prispel, tak jeste pridam.
Mam najeto pres 10tis. a bavi me to cim dal vic. Nevyhodou te "zabavne" jizdy je, ze jezdim povetsinou za 9l - potreboval bych zase nejaky delsi vylet.
No a k tomu ESP - uz se tesim, az trochu napadne a budu ho moci u nas po okoli testovat. Jak jste na tom ti, kteri ESP mate, uz jste testovali? A jak jste byli s fungovanim spokojeni? Me to zatim jen obcas problikne, kdyz dam ostre zatacku, ale nemam pocit zasahu do rizeni. -
"-- skrytý --" 23.10.07 15:29
« Kleber
Děkuji všem,
kašlu na Klebery. Také jsem včera brouzdal po netu a zamlouvaly by se mi Continental Conti Wintercontact TS 810.Asi půjdu do nich.V testech vycházejí celkem slušně. Dají se i s 4 plecháči (v tomto rozměru) a kompletací pořídit za solidních 11836,-. Nebudu mít sice poklice, ale čert je vem.Rozhodně ve mně značka Continental vzbuzuje více důvěry než Kleber.
to martas2005:
No jo, budu mít dvě sady plecháčů. Ale když mně se do zimních 16" moc nechce. Máš pravdu,že je asi jednodušší mít na léto i zimu pneu stejných rozměrů.Na plecháče, co mám teď na autě(16") s letními, bych dal zimní, no a na léto koupil nějaké pěkné aludisky 16-tky. To by se mi líbilo.Ještě to zvážím :-O -
misoo 23.10.07 10:15
« Re: Kleber
zirafak: firestony som mal a boli tichsie ako letne (tie bohuzial uz neviem ake boli) a v snehu som nemal problem, takze to budu urcite dobre gumy. inac to boli gumy na mojom prvom vlastnom aute (G.IV) :-)
lulipin: UG7 som tiez mal a su to idealne gumy do snehu, fakt sa dostanes vsade! na suchu su sice trochu makke, ale do horskych podmienok je to ideal ;-) -
misoo 23.10.07 00:19
« Re: Kleber
nebudeme chodit okolo horucej kase, toto su zimaky, ktore treba tuto zimu kupit: goodyear ultragrip7;performace;GW3, michelin pilot alpin3, dunlop 3D;M3, pirelli sottozero;snowsport, continental TS810, bridgestone lm25.
nehovorim, ze ostatne gumy su zle, niektore ich mozu v niecom aj predcit, no toto je volba istoty, aktualizacia zmesi, najmodernejsie vyrobne procesy atd atd... ;-)
ako vravi martas, je to to jedine co nas drzi na ceste, ja by som tu nesetril !
PS: ale aj tak niekde vo mne vnutri hloda cervicek, raz vyskusat nejake lacne gumy, mozno by som sa presvedcil ze som bol len figurkou v medialnej masazi... len neviem ci mi to za to stoji riskovat debilne jazdne vlastnosti po celu tu dobu zodratia gumy... >:-[] -
martas2005 22.10.07 20:38
« Re: Kleber
Ja ti nevim. Jsem zastancem teorie (tusim kdysi tady na auto.cz nacerpane), ze ty 4 gumy jsou jediny mista sire dlane, ktery te spojujou se silnici. A proto na nich nesetrit. Pokud se Kleber umistil alespon v nekolika testech mezi prvnimi 3mi gumami, proc ne, ale jinak? Me uz cekaji v garazi na prezuti Dunlop WS 3D za 11500 4ks 205/55 R16. 15ky za ty prachy snad sezenes mnohem lepsi. A nakonec: co budes delat s 2 pary plechacu? Na leto to chce elektrony :-) - coz ale znamena odsouzeni k zimnim 16kam. -
BigFoot007 22.10.07 19:24
« Re: Kleber
Podobne som bral minuly rok na Citroena v akcii kleber 205/55 R16 zimaky. A jedna rada, tieto ich super akcie nebrat. Na nete mas za tie prachy daleko lepsie gumy. Napriklad ja som mal ponuku za 14 litrov na Fiestu gumy(mozno to bolo 12, uz si nepamatam), tiez klebre a tiez od Fordu, presiel som net a za 12 200 kupil komplet Michelin Alpine 3(viacmenej to najdrahsie co sa da) aj s diskami. Len mi ich zle vyvazili, takze mi to v pneu znova museli komplet prevazit... -
"-- skrytý --" 22.10.07 18:56
« Kleber
Chlapci,
dnes jsem měl ve schránce leták od firmy Ford CARent a mj. tam byla nabídka kompletních kol pro Fordíky se zimním obutím.
Pro Focuse tam nabízejí kompletní kola s pneu Kleber Krisalp HP 91T rozměru R15 195/65. V ceně je, kromě uvedené pneošky, plechový ráfek + poklice + obyčejný ventilek, závaží dle potřeby. Kola jsou namontovaná, vyvážená a nahuštěná. Cena za 4 ks je 11 990,-. Nabízejí i možnost obutí jinými pneu než výše uvedené, ale to už asi bude o trochu jiné ceně. Ty Klebery asi nic moc, což? Máte na to někdo nějaký názor nebo zkušenost s touto značkou? Děkuji za případné reakce.
-
"-- skrytý --" 19.10.07 16:39
« Re: podávám hlášení
nazdárek, tak já žádným cukáním nedisponuju, jediný co se u studenýho motoru projevuje je zvýšená hlučnost, která při zahřátí opadne (to je ale přirozené), jinak ta spotřeba je pěkná, já se zatím pohybuju mezi 7,0 - 7,5 litry, je pravda, že jezdím hodně město a ještě pořád tomu občas dávám, časem si to sedne