FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 05.02.10  09:53

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    Jse rád za tuto diskuzi !! Argument sedím výš = jsem v bezpečí není podle mě racionální . Více místa na nohy tam taky není , jinak by člověk nedosáhl na pedály :-) Při nárazu rozhodují deformační zóny, pásy a airbagy. Tím se musí co nejvíce pochytat setrvačná energie našeho těla , hlavy a pod. A při nárazu kolem 80 km/h vážíme tuším kolem tuny !! Tedy jak kdo, ale poctivý kus chlapa určitě ..!! Pak to, že sedím výše už hraje roli možná jen v tom, že Ten nahoře to uvidí dříve !! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.10  08:21

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    2 mati: nejsme na trhu abysme se handrkovali, prezentujem tu každý svoje názory a pokud jde o normální formu která se tu odehrává jak to tak pozoruju, jeto ok myslím. Nedokážu posoudit bezpečnost faktickou MPV a příbuzných crossoverů tříd, jen jsem řekl že nevím nakolik jde o psychickou záležitost s vyšším posazem. Na jedné straně sedíš "nad věcí", na straně druhé máš vyšší a mnohdy delší dveře než běžný sedan, tj. sloupky a výztuhy ve dveřích myslím přenáší v okamžiku teoretického srovnatelného nárazu ( srovnatelně stejné podmínky, síly, rychlosti atd. ) do stejného místa rozdílné síly, tudíž struktura kastle se chová asi trochu jinak.Hlavně u Forda to platí dvojnásob, struktura karoserie fordu je někdy od dob prvního mondea konstruována jako klec která přenáší síly tak z auta je šrot a ty odejdeš po svých ( nadneseno samozřejmě.... ) .laicky řečeno po nárazu do pravého předního rohu se to roznese po nosníkách až do protilehlého rohu vzadu ( kdo vozil autíčka, pamatuje kleplé mondea s pomuchlanou střechou atd. ) . nevím jestli to vyjadřuju srozumitelně :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 04.02.10  18:21

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    Bezpečnost obecně
    [odkaz]

    >:D >:D

    Myslím, že vyšší nebude o dost bezpečnější, ono podlaha není o moc výš oproti focusu, má jen vyšší střechu a sedadla. Víc místa ale může přijít vhod, když se auto deformuje, že to nemusí třeba zaklínit nohy...teda si myslím. Taky ten kratší čumák je jen opticky, protože od čelního skla sedím o dost víc vzadu, čelní sklo je jen víc předsunuté oproti kombíku, proto se zdá, že má krátký čumák. Sice jsem to neměřil, možná kecám, schválně to někdy změřím, jak daleko je sedačka od čumáku.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 04.02.10  18:09

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    janseb: 1,8tdci jsem chtěl ve focusovi v kombíku, ale motor mě osobně zklamal. Čekal jsem podstatný rozdíl proti 1,8tddi, ale odspodu to auto vůbec nejelo, v padesátce na čtyřku se do otáček nechytal. 1,6tka má sice taky těžké převody, ale do otáček jde o hodně líp, navíc ta jednaosmička měla velkou díru mezi 1 a 2, nevím, jestli max s tím samým motorem má stejný převod. Velká výhoda u toho motoru je absence DPF, ale zase je větší spotřeba a těžší auto.

    Jinak to topení jako ty nemám, mám jen elektrické přihřívání kapaliny a zapíná se to samo automaticky dle teploty venku, teploty motoru a zatížení alternátoru. Auto fouká teplý vzduch po dvou kilometrech, při větších mrazech o něco pozděj, ale motor se dřív prohřeje i ve městě a je dobře izolovaný, takže i třeba po hodině a půl stání je pořát teplý. Náplň oleje je 3,8litru, tak ten se taky prohřeje dřív. Dvoulitr je samosebou divoch, ale chtěl jsem úsporné rodinné auto, na dálnicích nejezdím, takže se mnou by se dvoulitr jen trápil. Váhal jsem nad dvoulitrovým mondeem, ale jezdím dost po městě, takže to by nebyla dobrá volba. Výkon mi neschází, rychle se dá jet i s tou šestnáctkou, dá se točit i za pět tisíc, když na to přijde, akorát dle mě bych dal slabší převody na úkor maximálky, protože dvěstě jezdit nepotřebuju. U té jedna osmičky je max výkon příliš brzy, to je trochu nevýhoda, na druhou stranu je pružnější.
    Jestli hliník nebo litina líp snáší podtáčení to nevím, myslím, že je to vcelku jedno, protože úplně nejdřív odejde dvouhmoťák.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.10  16:22

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    2 janseb: Diky za info o tom topeni. Ja mam vyhrivane sedacky i predni sklo, ale kdyz se mi rucicka teplomeru pohne az za asi 6-8km a za dalsich 5km uz to konecne poradne topi, je to protivne. Navic teplota motoru pokud je venku pod -5 st. nema sanci pri bezne jizde mimo mesto vylezt na optimal (aspon podle teplomeru). Auto mam 2 roky a to jeste stoji za zvazeni.

    2 ladacargo: Koukam, ze se tu rozjizdi slusnej flame o bezpecnosti "vyssiho posezu". Nechci lejt olej do ohne, ale myslim, ze argument o tom, v jake vysce mas trup pri pripadnem narazu s osobnim nebo nakladnim autem je relevantni. Odpoved radsi necekam, nechci se prit, mam proste takovy pocit a presvedceni, ac jsem nikde necetl odborne clanky ci statistiky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.10  16:03

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    bezpečnost faktická ( pasivní ) je vyšší ( ale jen možná )posazem za volantem resp. vzpřímenější pozice řidiče vůči ABG. faktická aktivní bezpečnost si myslím že je horší určitě u MPV než u sedanů / hatchbaků , ze kterých rádoby MPV co se tu řeší, vycházejí. Jiná otázka ovšem je u bezpečnosti neracionální tzv. pocitové - sedím výš a ztracený uprostřed většího prostoru ( pocity á la off roady atd. ) . těžko říct nakolik si tu bezpečnost namlouváme díky optické mohutnosti auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.10  13:44

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    To topení (Eberspaecher) mi dělali v Jíša Servis v Libni (jsou i další ale tenhle mohu doporučit). Stálo to bez dálkového ovládání přes 40 tisíc, ale byly to dobře investované peníze. Funguje to líp, než to co do aut dává Ford (i když u druhého auta, kde mám originál, mám asi spíš problém s baterkou). Já jsem to pořizoval do skoro nového auta po první "půlzimě" a s vizí asi 4-5 dalších zim před sebou. A nemám vyhřívaná sedadla. U staršího auta je otázkou, zda se to vyplatí.

    Ještě to dělá Webasto, asi i pro Fordy, ale doporučili mi do Forda Eberspaecher.

    Používám to hlavně jako předehřev motoru ještě před jízdou (neškrábu led ze skel a sedám si do vyhřáté kabiny, motor má skoro provozní teplotu - pozor - ne tak olej), nebo, když v autě sedím, abych nemusel sedět se zapnutým motorem. Ale pomůže to i k rychlejšímu zahřátí při studeném startu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.10  13:41

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    Nejsem na to zas takový odborník, ale MPVčka mají obvykle dvojitou podlahu, tudíž pevnější a při nárazu z boku, jak jsem psal, nárazník toho druhého auta není ve výši boků nebo hrudníku (v nízkém sporťáku), ale ve výši nohou. Taky je menší šance, že se s vyšším autem zaklíníte pod náklaďák. Navíc taky hraje roli větší váha toho MPVčka.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 04.02.10  11:54

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    Proč je člověk bezpečnější když sedí výše ?? U toho omotání na sloup tomu bych rozuměl, že delší auto má při nárazu na tenkou překážku jinak rozložena ramena sil .....Ale proč by to mělo být lepší např. zepředu ? Kratší deformační zóny přece nemohou být účinnější ?!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.10  11:47

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    Panove, co to je za kydy s tou dodavkou? Kutile??? Srovnavat MAXy s Vitem je jako srovnavat jizdu s osmnactkou a petastyrycitkou... Ale k veci. Samozrejme nesedis ani nahodou nad prednim kolem a srovnani z meho pohledu snese jen napr. Scenic v. C-MAX. Obe maji sva pozitiva i negativa. Ja jich u renaultu nasel (tech negativ) vic a proto si vozim prdelku v C-Maxu 1,8 TDCi. Kteryzto mimochodem opravdu na prd topi a ma liteny motor, tudiz tezky a opravdu se trochu bori do predniho kola v zatacce. I presto si s nim dovolim to co s byvalym Meganem (2000) ne. 1,8 TDCi nevadne a jede slusne cele pouzitelne spektrum otacek (1500 - 3500), ale obcas bych uvital par koni na vic, to je pravda. Spotreba v lete 6, ted 6,3 a to nejsem rozhodne brzda. Zavazadlovej prostor (velikost i pristup) super, i kdyz bych urcite tak 5x do roka uvital vetsi. U me rozhodl vyssi posez (bezpecnost, vyhled, komfort nastupovani) a jizdni vlastnosti. Jo a jeste to, ze se mi tam vejdou lip pruty na ryby :). To topeni me stve, ale nekdo tady rikal o dodelanem pridavnem - muzu poprosit o blizsi info na SZ? Diky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.10  10:35

    « Re: Re: Škoda v.Ford - 1,8 TDCi

    Mám 1,8 TDCi 85kW v C-Maxu a pocitově mi připadá lepší, než 1,6 80 kW. Tabulkově sice jede jen o 3 km/h víc a zrychluje na 100 o jen o jednu desetinu líp, ale vyhrává v pružném zrychlení - o dost. Pokud nejste zrovna závodník, tak tuhle vlastnost dost oceníte, zrychluje i když nemáte zrovna zařazenou tu nejvhodnější rychlost a i na dvojku protočí na suchu kola.

    Z negativ: vyšší váha tudíž nedotáčivost (kleká si v zatáčce na přední kolo) a vyšší spotřeba a taky se dlouho ohřívá. Kvůli tomu jsem si nechal namontovat nezávislé topení s předehřevem motoru.

    A, opravdu, ne moc ochotně se vytáčí, ale oproti koncernovému TDI 77 kW v Octavii je to nebe a dudy, tam kolem 3000 "narazíte na zeď". S C-Maxem si dovolím to, co bych s tou Octavií nikdy neudělal.

    Samozřejmě, 2,0 TDCi 100kW s šestivaltem bych měl radši, ale cenový rozdíl se mi zdál neúměrný (kupoval jsem ho sice nový ale ze skladu, tudíž i se značnou slevou).

    Kvůli méně zkušeným řidičům v rodině mi větší pružnost vyhovuje a nechtěl jsem benzim, protože si, možná naivně, myslím, že diesel, zvlášt ten litinový, snáší lépe špatné zacházení (podtáčení v nízkých otáčkách).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.10  10:14

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Nakládání, nastupování a podobné věci samozřejmě, ale pro mne hlavně bezpečnost.

    Když to do vás někdo v běžném autě napere z boku, tak rána jde na nohy, ne na pánev nebo hrudník. To ostatně asi platí i při nárazu zepředu a zezadu. A dvojitá podlaha zajišťuje větší tuhost. V EURO NCAP byl S-Max oproti Mondeu lepší při nárazu z boku "na tyč" - čili, když to "omotáte o sloup".

    Situace ve prospěch normálního auta se asi otočí při převrácení na střechu, ale to NCAP (bohužel) neřeší.

    Mimochodem - mám doma S-Max i C-Max a oproti Volvu, co jsem měl předtím (V70) je bezkonkurenčně lepší i ovladatelnost a stabilita na silnici v zatáčkách. S Mondeem jsem si ale v zatáčkách oproti S-Maxu přece jenom dovolil víc a v rychlostech okolo 200 se v S-Maxu taky úplně dobře necítím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.10  10:10

    « Re: Re: Škoda v.Ford



  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 03.02.10  17:11

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    DIM: už mě předběhl Kutil a ladacargo, ty lepší stránky jsou ve vyšším sezení, líp se nastupuje a líp se leze do kufru, lepší výhled, jinak lepší v mnoha věcech nebude, psal jsem to v recenzi, kde jsem srovnal focuse a maxe. Odpor vzduchu není o moc větší než u kombíku, aerodynamický hluk je právě menší než u focuse, ale tohle se taky nedá srovnat, focus měl už něco za sebou. Krom menšího kufru v základní sestavě v těch autech nevidím žádný podstatný rozdíl a v podstatě platí, že nic kromě eReSa mu neujede :-) Ale vybírala to moje paní, já jsem jen kontroloval to pod kapotou :-O

    edit: ještě bych připomněl prostor kolem sebe, ve dvojce focusu jsem si připadal hodně stísněně, ještě víc než v tom mém focusu a taky ten výhled v dvojkovém modelu byl daleko horší než v tom prvním. Převodovku měl ale nejlepší tddi 66kw!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.02.10  16:00

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Sedíš lehce za přední nápravou. A zrovna to Vito sedí hodně dobře. Ale hodně je to jen optický pocit, jak píšu, sedí ty auta hodně dobře. Měl jsem možnost delšího vyzkoušení jen u S-MAX ten mi proti Mondeu připadá, že se víc v zatáčce staví na přední kolo. Ale to je i polohou řidiče vůči přednímu kolu. Sedíš výš a blíže přednímu kolu. To ten Grand Scenic mi připadá v zatáčce lepší. Ale pro objektivní závěr bych s oběma musel jezdit víc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.02.10  15:55

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    vito dodávka je, ale to celkem jedno. nad přední nápravou nesedíš v žádném z těch aut, nebo jo ? nevím v čom problém, zrovna C max i S max alias galaxy ( i když v menší míře ) parazitují na podvozkových skupinách původní řady tj. focus a mondeo.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.02.10  15:47

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Já u těch MPV mám pocit, že jedu s dodávkou. A to platí jak pro C-MAX, S-MAX, Renault Grand Scenic, Ford Galaxy, Mercedes Vito. Je to otázkou zvyku, ale vždy mám pocit, že se v první zatáčce převrátím. A ještě k tomu posez nad přední nápravou, to je skoro jak Š1203. Ale na druhou stranu, když jedu s Grand Scenic, tak super posez, výborný výhled (nemá dvojité přední sloupky) a sedí jak přibitý. Fakt se to snad nedá utrhnout. Když vidím jak s tím jezdí kamarád, tak klobouk dolů Francouzům.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.02.10  13:25

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    k renaultu se vyjadřovat nemohu, bo mám osypky několik dnů kdy si do toho nějakým omylem sednu.....u c-maxe a focusu nepozoruju nějak dramatický rozdíl v jízdních vlastnostech, to samé platí u S-maxe a mondea, galaxy aktual jsem neměl tu čest zkoušet.spíš si myslím že mini/midi MPV je na osobních preferencích. C maxe myslím hodně lidí volí kvůli tomu pocitu, že sedí trochu výš a líp vidí kolem sebe, interiér je pocitově vzdušnější, i když bych řekl že ne prakticky využitelnější.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 02.02.10  12:57

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    .... a taky s sebou taháš zbytečná kila železa, klimatizuješ více vzduchu, na střechu abys měl žebřík, máš větší aerodynamický odpor a hluk, více zatěžuješ podvozek, a každý favorit Tě při nabrání z boku převrátí .....
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.02.10  12:48

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    DIM: Sedíš výš a tak vidíš přes auta před sebou, líp se nastupuje, líp se leze do kufru a vejdou se tam kola na výšku. Hůř se leze na střechu, auto se za jízdy více kývá a hůře sedí. Většinou ve vyšším autě sedíš víc na kolmo.

    Ale třeba s tím kufrem je to sporné. Měl jsem možnost porovnat Renault Lagunu z roku 1999 a Grand Scenic 2007. A kupodivu obě auta mají stejně vysoký, široký i hluboký kufr. Je to dané tím, že Laguna má kufr zapuštěný hodně do podlahy.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 02.02.10  09:53

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Tak já mám doma Focuse i Mondeo, obojí kombi. V čem je ale lepší to VYSOKÉ auto ??
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 01.02.10  17:22

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Ty dáš kolo do kombíka na stojato??? Já teda kola nevozím, takže nevím, ale někde jsem viděl maxe a ten chlap měl udělané spec držáky a upevnil přední vidlici do toho držáku. Samozřejmě přední kolo musel sundat. Kufr je fakt malý a nahoře se zužuje. Taky když jsem maxe vybíral, běhal jsem s metrem kolem kufru a všichni měli srandu, že vybírám auto podle velikosti kufru. Kočár taky nevozím, to možná až budu dědek, ale do té doby už třeba maxe mít nebudu. Mně šlo spíš o to, že několikrát do měsíce potřebuju auto naložit a to stejně jezdím sám, takže se mi líbilo jednoduché sklopení sedadel a prostor i na výšku. Jinak podvozek mi zase připadá komfortnější, focus už měl ale za sebou 115tis, takže to je takový přechod s ojetého do nového. S mondeem nemám možnost srovnávat, i když padla úvaha i na to mondeo, jenže nakonec jsem vzal právě maxe, protože jezdím často po městě, navíc moje paní by si musela dodělat řidičák na návěs, takže to byl takový kompromis mezi námi, ale teď bych nejspíš do nízkého auta už nešel.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 30.01.10  13:23

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Jo, nakládá se dobře, jinak kvůli kufru jsem ho právě prodal.. IMHO je focus II kombi více rodinné auto, jak C-MAX.. např. kolo do maxe na stojato nedáš, do kombíka jo, stejně tak kočárek podélně atd atd. Podvozek MAxe tvrdší a hůř sedí jak FOcusII. Mně prostě C-MAX nesedl vůbec v ničem... tím ale nepíšu, že je to špatné auto, jen subjektivní názor. Potom jsem měl Focuse 2.0TDCi a to bylo jiné svezení, ale ty gumy.... Mondeo je teď fakt kliďas, vůbec nenutí k závodění, je to aristokratický sluha... s ledovým úsměvem a bez hnutí brvy zvládne snad všechno..
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 29.01.10  22:52

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Moik-předminulý víkend jsem maxe trochu protáhl a je fakt, že na ty rychlé předjížděcí manévry pár koní scházelo, ale byl jsem naložený až po střechu, max už ani nepéroval, neměl kam, za to nádherně seděl, ale těch skoro pětset kilo bylo znát. Na druhé straně mi ani prázdný galaxy td neujel ani po osmdesáti km, pak jsme se rozdělili. V kopečkách bych právě úbytek výkonu nezaznamenal, připadlo mi, že tah je pořád stejný a prudké stoupání za čtyři a sto, stejně rychle v tom kopci jezdí i prázdný a tak stejně to zvládal i původní tddi 66kw. Trojka se dá vytočit i za sto dvacet, motor si přebere i 5200otáček, tak možná se dá jet i víc, zkošel jsem to asi dvakrát, nejsem sadomasochista. Vzhledem k tomu, že často jezdím na valašsko, tak max výkon stejně v hodně zatáčkovitém a kopcovitém terénu nevyužiju, ale zadivočit se s tím dá. Závoďák to sice není, to bych volil nekompromisně jiný vůz a motor, ale jako rodinný vůz a dvakrát do týdne malá dodávka mi vyhovuje nejlépe. Měl jsem obavy o velikost kufru, ale sedadla jdou lehce překlopit a oproti kombíku se velice dobře nakládá. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 29.01.10  21:06

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Štíreček, 1.8TDCi je míň rozšířený především proto, že se v D nenabízel, je to doména jen některých trhů.

    1.6TDCi(Al) je lehčí jak 1.8TDCi (litinový), proto ty auto jedou stejně, já na dálnici bych řekl, že jede líp ta 1.6, ale souhlasím velice, že 1.6TDCi je pro C-MAX úplně na hraně... stačí více naložený a rozjezd do kopce nebo předjíždění, to je utrpení, protože trojka končí na 100kmh a čtyřka už netáhne. Já měl takový C-MAX rok.

    Ale já si taky nevyskakuju, mám Mondeo 1.8TDCi 92kW, jede to sice podstatně líp, jak ten C-MAX, ale závoďák to není. Já to auto používám skoro výhradně na dálnici, tam je perfekt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.10  18:32

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    je škoda, že pověst původního Duratorqu poškodila dementní obsluha a údržba. je to stejné jako u 2,5 TDS ( BMW ) - všichni jakože odborníci všude na fórech píšou jaký to je drek motor, nikdo ale neřeší zdroj obtíží, a to tepelná roztažnost materiálu. Jinak řečeno skutečnost že TDS neodpouští zacházení stylem v mraze nastartovat a ihned šlapat plný plyn a hnát to do otáček, nejlépe předtím než se motor ohřeje na provozní teplotu. původní fordí TD se projevovalo stejně. jasně bylo tupější proti srovnatelnému TDI, ale kdo chce VW ať si ho koupí a neřeší skutečnost že Ford je tupější.Obdobně to vidím s aktuálním spektrem toho co Ford v naftě předvádí: ty motory nejsou v jádru špatné , ale fordí benzín je o několik světelných let lepší. sorry milovníci pažoutu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.10  12:03

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.10  11:13

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Tobě musím zatleskat PO DLOUHÉ DOBĚ ŘEKL NĚKDO PRAVDU O TDCI.Že si ty motory sami Peugeoti na foru nevynáší do nebe....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.10  16:32

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    no jo ale anglie je bašta fordu, my tady ve střední evropě jsme ve vleku českých mutací časopisů typu Autobild a tedy i názorů německých odborníků. Polož vedle sebe Autocar, topgear atd. a autobild kde jsou stejné auta v testu, není pak co dodat.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.01.10  20:05

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    No nic takoveho jsem neslysel.naopak,ziji momentalne v anglii a tady jsou fordy velice oblibene a to i u odborniky viz.Top Gear!!!!Nejlepe prodavane auto v anglii?no jasne Ford Focus!!!Vidim jich tady strasne moc a 2 ze 3 jsou v nafte.Co ja jsem slysel,tak nafta od fordu je povedena,daleko lepsi nez skodovacke!!!ale jak jsi rikal,nazory mame vsichni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.01.10  17:54

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    no já bych nezapomínal na obecně rozšířenou fámu o kvalitách motoru 1,8 nafta made by ford. Co pozoruju v okolí, tak klasická reakce je " forda v naftě nikdy, motory stojí za draka, jenom toho pažouta má smysl vzít". to že jsem opačného názoru, neznamená že mám obecnou pravdu, jen říkám svůj názor který se mi v mé praxi potvrdil, nejsem velký příznivec downsizingu, thats all :-) . Ale kolik lidí, tolik názorů , platí to u aut víc než kde jinde....
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 16.01.10  11:09

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    V tom případě nechápu, proč je těch 1,6 daleko víc než fordích 1,8? A dávají se nejenom do c-maxe. Tu 1,8jsem projížděl a nejvíc mi vadilo, že nešla tak pěkně do otáček, navíc díra jak hrom mezi 1 a 2. To bylo nedomyšlené a těch 5kilowat navíc mu stejně sebrala těžká převodovka, 1,6 není jen pocitově živější. Daleko živější byl focus 1,8TDDI s jen 66kw, tam jsem dal za pět a jezdil jako s automatem. Jinak max, já a pětset kilo nákladu a nezaznamenal jsem větší problémy, na plný plyn jsem nejel ani s takto zatíženým autem. Netřeba dodávat, že to není závoďák. Jak jsem řekl, kdybych se v něm nesvezl mám doma 1,8tdci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.01.10  20:02

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    jo jasně PSA je pocitově určitě živější, jenom marně pátrám po pohnutkách mágů z Fordu proč se 1,6tdci objevuje u C-maxe, tam už je opravdu u konce s dechem pokud se snažíš využít potenciál auta a naložíš ho třebas na dovolenku.....
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 13.01.10  20:33

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Souhlasím s Tebou ze spolehlivostí, měl jsem escort 1,8D a focus 1,8TDDi a motorově absolutně spolehlivé!! Jezdilo to i v mínus třiceti. Pak jsem si jel koupit 1,8TDCi, ale slabší tddi byla daleko živější v nízkých otáčkách díky převodovce. Kdybych se tehdá nesvezl s PSA, tak mám doma fordí motor. Rozhodlo prvních deset metrů, dobrá třicet metrů a už bych nikdy neměnil. Zbytek jsem popsal v recenzi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.10  10:14

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    2 štíreček:svezl čeče - v C-maxu i focusu, ale neoslovilo mě to. nejsem zrovna příznivec francouzské produkce, tak nějak zastávám názor ford forever alias 1.8 je už po letech vychytaná, bez ohledu na to co se dělo s hlavou a vstřikováním za modernizace je ten základ pořád stará dobrá Endura ( i když tímto názorem asi leckoho popudím, trvám na tom že se problémy s notně ojetým 1.8 vázaly na údržbu a zacházení, nikoliv konstrukční vady ) .
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 12.01.10  21:00

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Myslím, že ses ještě nesvezl s tím....pseudo...:-)
    Jinak jednašestku v benzínu jedině tu novou! Stávající je dost slabá a nepružná.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.10  13:14

    « Re: Škoda v.Ford

    mám v opatrování fleet jak focusů od roku 2008, tak i Octavií jak 1.9 tak i 2.0 TDI, s rokem výr. někdy od 2006. S ohledem na ceny značkového servisu, dílů a řešení reklamací doporučuji všemi 10ti Ford. nezapomínal bych ani na rozdílné pořizovací ceny uvedených aut.U focusu bych šel jednoznačně do 1,8 tdci , pseudo peugeot agregáty nebrat v potaz, anebo benzín v 1.6 taky není špatný, ale samozřejmě záleží na osobní preferenci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.10  13:13

    « Re: Škoda v.Ford

    mám v opatrování fleet jak focusů od roku 2008, tak i Octavií jak 1.9 tak i 2.0 TDI, s rokem výr. někdy od 2006. S ohledem na ceny značkového servisu, dílů a řešení reklamací doporučuji všemi 10ti Ford. nezapomínal bych ani na rozdílné pořizovací ceny uvedených aut.U focusu bych šel jednoznačně do 1,8 tdci , pseudo peugeot agregáty nebrat v potaz, anebo benzín v 1.6 taky není špatný, ale samozřejmě záleží na osobní preferenci.
  • « 00 Reagovat !

    foto mates2

    mates2 11.01.10  05:16

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    jo autorizovaný servis. klasika filtry + olej, naftovej myslim neměnili, protže je ob výměnu a já jim to zapoměl říct, že to chci tak uvidim...a ty destičky
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 10.01.10  20:13

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    Jo jo svolavacku sem taky loni na jare dostal postou. Vymenena ridici jednotka ventilatoru a kably.

    Za 6700 i s destickama, to byl origo servis?
    (me si rekli za desticky 3500 a za garanci je to bezne 6000+)
  • « 00 Reagovat !

    foto mates2

    mates2 10.01.10  16:13

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    tak sem byl na prohlídce po kilu a i s novejma destičkama na předek 6700, jo a proběhlo tam něco s kabelama u ventilátoru,prej je na to svolávačka, že by to snad mohlo krodovat a zkratovat,takže zdarma opraveno jinak stále bez poruch vyjma tý jedný popsaný ve vlákně 2.0 TDCi, spotřeba nějak mezi 5.5-6.0l, přesněji nevim mam holoverzi, olej od výměny do výměny
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.01.10  09:48

    « Re: Škoda v.Ford

    ja mam tiez focus II 1.8 TDCI a som s nim spokojny,dobre sedi,ma celkom dobru spotrebu,,,a nemam s nim zatial ziadne problemy,,, :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.09  20:36

    « Re: Re: Škoda v.Ford

    ford guvno vort fiat jego brat
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.09  17:38

    « Re: Škoda v.Ford

    ja mam focuse,2.0 tdci a jsem velmi spokojenej.nevim jestli chces novou octavku s novym dieslem,ale ty starsi se moc nepovedly.zatim mam najeto s focusem 7 tis.km a bez problemu.Octavia je vetsi,ale zaradis se do davu lidi.Ford neni tak videt,jako skoda.I tohle me ovlivnilo.ale obe auta jsou to lepsi v nizsi stredni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.09  17:37

    « Re: Škoda v.Ford

    ja mam focuse,2.0 tdci a jsem velmi spokojenej.nevim jestli chces novou octavku s novym dieslem,ale ty starsi se moc nepovedly.zatim mam najeto s focusem 7 tis.km a bez problemu.Octavia je vetsi,ale zaradis se do davu lidi.Ford neni tak videt,jako skoda.I tohle me ovlivnilo.ale obe auta jsou to lepsi v nizsi stredni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.09  17:35

    « Re: Škoda v.Ford

    ja mam focuse,2.0 tdci a jsem velmi spokojenej.nevim jestli chces novou octavku s novym dieslem,ale ty starsi se moc nepovedly.zatim mam najeto s focusem 7 tis.km a bez problemu.Octavia je vetsi,ale zaradis se do davu lidi.Ford neni tak videt,jako skoda.I tohle me ovlivnilo.ale obe auta jsou to lepsi v nizsi stredni.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 16.11.09  10:29

    « Re: Škoda v.Ford

    Záleží na tom , co preferuješ. Prostor ? Cenu ? Pohodlí ? Sportovnější vlastnosti ?

    Obecně je podle mě sportovnější Focus, má přece jen lepší podvozek i rozvor, Focus je v tomhle směru vyváženější a je to taková " poctivá nižší střední ".

    Octávia je na svoje podvozkové parametry mírně přerostlým vozem, ale zvládá to taky dobře.

    Já jsem volil Focuse jako druhé auto. Jako první ( rodinné ) bych raději zvolil Octávii. Ale ještě je důležité, jak to vychází cenově ! ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.09  19:07

    « Škoda v.Ford

    Přeji pěkný den.Chtěl bych se jen zeptat,zda má někdo reálnou zkušenost s Ford Focusem II a současně i Škodou Octavia v provedení TDCi,nebo TDi.Stále se nemohu rozhodnout.Můžete psát na rakberg@gmail.com.Děkuji za Váš názor
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.09  16:21

    « Škoda v.Ford

    Přeji pěkný den.Chtěl bych se zeptat,zda tady někdo z Vás má reálnou zkušenost s vozem Škoda Octavia a Ford Focus II v provedení TDi,nebo TDCi.Nevím pro který typ vozu se rozhodnout.Srdce velí tak a rozum zase jinak.Pomůžete mi svým názorem?Děkuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 04.11.09  19:11

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    Mně tam šupli ten mobil 5W30. Těch výrobců je samozřejmě víc a jak už jsem psal je vcelku jedno jakou značku, ale záleží na specifikaci. V Polsku je levnější vše, takže té ceny bych se nebál. Občas tam koupím naftu a nestačím se divit. I když vemu tu nejlevnější, tak to jede líp než u nás na shellllll
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.11.09  16:49

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    Dneska jsem se ptal co to vlastně ten olej Motorcraft je.Bylo mi řečeno, že ho pro ford vyrábí Mobil a že je totožný s olejem MOBIL SUPER FE 5W-30.Specifikaci oleje pro ford vyrábí skoro každý větší výrobce-např.Castrol,Valvoline,BP,Mobil.… ve finále je skoro jedno od jaké značky olej je.Záleží tedy jen a jen na tobě pro jaký olej se rozhodneš.Ten olej co je na Aukru je asi origo,je totiž z Polska a tam se forďácký ND (omezená nabídka)dají koupit přes e-shop u nás jsem se s takovou možností nesetkal.
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 04.11.09  16:21

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    Mne kedysi pinukali 3 typy. Prijimaci technik ich opisal ako mineralny Ford, polosynt Castrol a synt Castrol.

    Po dlhom vadani som povedal polosynt, lebo za synt pytali nejakych 350czk za liter. Preto by som sa radzej vyhol podobnemu predrazovaniu a kupil si ho sam za 200czk.

    Na druhu stranu, sa bojim kupit olej na aukre, ked oficialne sa ten motorcraft nepredava, tak ktovie, aky to v skutocnosti olej je. Dnes sa falsuje uz vsetko v Cine.

    Existuje specialny Castrol pre Fordy, ale maju ho iba na oficialny chtrankach. V obchodoch som ho nevidel, lebo ho asi nahradzuju 5W40kou

    Castrol Magnatec
    5W-30 A1
    Castrol Magnatec 5W-30 A1 kombinuje "inteligentní" molekuly se syntetickou technologií zajišťující silnější film ochranné vrstvy. Vhodný pro používání v moderních úsporných zážehových a vznětových motorech Ford včetně motorů s mezichlazením a přeplňovaných motorů.

    Splňuje specifikace:
    ACEA A1/B1, A5/B5
    API SL
    ILSAC GF-3
    Ford WSS-M2C913-A
    Ford WSS-M2C913-B
    Ford WSS-M2C913-C

    Asi to necham tak a poviem fo Forde nech tam daju Motorcraft.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.11.09  20:25

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    Osobně jsem se nesetkal s tím,že by mi nabídli nějakou alternativu na olej Motorcraft.Je za dobrý prachy a příjde mi že je snad Fordem trochu dotovaný.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 03.11.09  19:25

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    Právě hustější olej by byl vhodný na delší trasy, poněvadž na popojíždění po městě se dost neprohřeje, je hustší, tudíž taky míň maže a nedostane se všude. Plná syntetika se vždy doporučovala na zimu z důvodu lepších startů a lepšího dřívějšího mazání chladného motoru, protože olej 5W 40 byl řidší než 10W 40 a dostal se dřív všude. Ale když jednou nastartuješ a jedeš třeba 300km tak stačí i hustější 10W - 15W...ale do nového motoru bych nedoporučoval. I když ve fordu jsou taky někde docela profíci a dají ti tam zrovna to, co mají po ruce a když se něco po.... tak pak řeknou, co jste to tam měl za olej???
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 03.11.09  16:55

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    Absolutne suhlasim, ze zalezi na specifikacii.
    Do Focusa ale dovoluju aj 5W40 ak nemame 5W30 poruke.
    Pytam sa preto, lebo
    1) som videl akciu Castrol 5W40 5L za 900czk
    2) 5W30 je riedky ako cocacola. Vyrobeny podla sucasnych eko pravidiel, nizkej spotreby a malych odporov. Niektori ho kritizuju. Da sa porovnat k michelinEnergy saver Pneu, ktore, su tvrde a tenke, teda nevhodne na mokro a do chladnejsieho prostredia.
    Riedky olej a tvrde gumy si mozu kupit v Spanielsku/Portugalsku, kde je stale teplo.
    Preto ma napadlo, ci nedam hustejsi a vydrzi v meste viacej.

    No asi skusim zavolat do Fordu, ci si mozem priniest ten 5W40.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 03.11.09  16:42

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    Do focuse patří forďácký olej 5W 30 dle specifikace, kterou najdeš v návodu nebo na netu. Do svého bývalého focuse jsem dával 5W 40, ale až měl víc najeto, protože tento olej jsem měl zdarma 8-s Ve městě by se měl interval výměny zkrátit až na polovinu, ale jak už jsem řekl, to pro mě nebyl problém. Pokud máš novější auto, tak já jedině předepsaný. Dle mě nezáleží ani tak na značce, jak na specifikaci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.11.09  15:54

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    Přesnou cenu neznám ,ale stačí zvednout telefon a do fordu zavolat.Myslím,že jsem platil do 200 Kč za litr.
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 03.11.09  00:17

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    A kolko ta stoja tie 4,1L vo Forde?
    Ci sa mi to oplati kupovat za 800+100postaCZK
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.09  22:47

    « Re: FocusII Olej Motorcraft

    Nechávám tam lejt 5W-30 Motorcraft.
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 02.11.09  22:20

    « FocusII Olej Motorcraft

    Co myslite, oplati sa kupit tento olej:
    [odkaz]

    pripadne:
    [odkaz]

    Alebo radsej kupit Castrol alebo dokonca Mogul?

    Pouzivate 5W-30 alebo 5W-40?
    Potreboval by som nieco s nizkou spotrebou, teda riedky, ale zase nech vydrzi moje caste studene starty a cesty mestom.

    Mam 1.6benzin. Do 1.4benzin Fiesty mi vo Forde davali 5W-40 Castrol Magnatec, jeden rok Castrol Softec TXT, ale z tovarne tam bol nejaky Motorcraft.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 23.10.09  16:13

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    To sklo pokud vypneš klimu se Ti bude rosit do té doby, než se srovná teplota, protože vydechuješ teplý vzduch. Někdy je sklo zamrzlé i zevnitř, pokud den předtím odněkud dojedeš, v autě je teplo a vlhko, okna se zarosí a zmrznou. To se mi stávalo celkem často pokud den předtím jsem auto dobře vytopil a právě tady je nejlepší ta teplá voda, protože sklo velice rychle rozmrzne i zevnitř, zapneš ofuk a sklo se vvysuší klimou, pokud jedeš dál. Já to mám do práce ani ne dva kiláky, takže u mě to nehrozilo, ale bylo vidět. Chemii v tomto případě bys musel použít i zevnitř. Ale jak říkám, když bylo dvacet a více, taky byl problém s přimrzáním. Někdy ale byla na skle docela silná vrstva ledu a ta voda trochu pomohla a šlo to líp dole škrabkou.
  • « 00 Reagovat !

    foto Cico

    Čičo 23.10.09  15:27

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    Nicco a Dong1: Spustenie klímy minimálne raz za týždeň odporúča aj každý manuál k autu - kvôli premazaniu hadíc a kompresora. Ale nikto vám nekáže mraziť, preboha!

    Neviem prečo majú všetci klímu spojenú s „mrazením”... A ešte lepší sú tí, ktorí ju v aute síce majú, ale ju nepoužívajú lebo sa im zvýši spotreba. :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 23.10.09  12:04

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    Nicco: Nevim, takhle sem o tom nikdy nepremyslel. Predpokladal sem ze se klapky nastavuji proporcionalne dle nastavene polohy knofliku. Zatim to na fikusu, pouzivam takhle skoro 3 roky a pred tim asi 6 let na fobii bez klimy (kvuli nemoznosti zapnuti vnitrniho okruhu) a nic se nestalo.

    Cico: No mrazit kvuli tomu v -15 nebudu :-) (teda kdyz nepocitam ze ma nejakou ucinnost do cca +5, jak je to psane i v navodu)
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 23.10.09  10:30

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    Tak cas od casu ju zapnem, hlavne aby sa premazalo tesnenie, inak ze vraj popraska alebo vyschne, ale ze by nepouzivanim v zime odisla, o tom som nepocul.
    Zaujimavy napad s tou vlaznou vodou, ale 100%-tna istota je chemicky rozmrazovac, ako pise DOog1
    Dong1: neviem ako to je vo vnutri urobene, ale nevadi to, ked nechas vypinac smeru fukania pootoceny pred normalou polohou?
  • « 00 Reagovat !

    foto Cico

    Čičo 23.10.09  09:56

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    Vy čo klímu v zime nepoužívate - na jar sa potom nečudujte ak vám odíde kompresor (za oveľa vyššiu sumu ako je ušetrené palivo)...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 23.10.09  07:26

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    Klima okno vysusi behem chvilky, bohuzel se okamzite zase orosi pri jejim vypnuti (dokonce bych rekl, ze vic jak na zacatku).
    A proto ji v zime nepouziam, pokud chci foukat na sklo, tak kolecko otocim tesne vedle horni polohy (tak aby se klima jeste nezapla) a nebo ji vzdy potom vypnu (bohuzel se po dalsim startu zase zapne).
    Jinak na rozmrazovani predniho skla pouzivam chemicky rozmrazovac, sice to stoji nejaky peniz, ale 100% ucinne a bez opetovneho zamrzani :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 22.10.09  21:13

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    V zimě se každé auto rosí, nanosí se do auta sníh, pak roztaje a když topíš, tak vlhko jde na skla. Nebo stačí když mrzne a dýcháš, vždy otvírám trochu okno nebo pak to přimrzá na sklo zevnitř. Pokud nechceš klimu používat v zimě, stačí otočit ovládání někam jinam než na sklo, ale právě v zimě se potřebuje foukat na sklo nejvíc. Je fakt, že vlhké sklo se hned vysuší. Já několik let používám vlažnou až teplou vodu na zamrzlé sklo.Ráno si naleju do dvoulitrovky a pěkně ho odmrazím. Sklo se tím prohřeje, stěrače odmrznou a sklo se nerosí ani zevnitř. Problém je ale ve velkých mrazech, protože voda přimrzne ještě dřív, než ji stačím setřít stěrači, to pak používám variantu č.2 hlavu z okna ven >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 22.10.09  16:13

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    Proste nie som z tych, co by klimu pouzivali denne. Stve ma to hlavne v meste, ked mam prejst 5-6km. So zapnutou klimou musim pridavat viac plynu pri rozjazde a tak aj spotreba je vyssia. Tato zima bude Focusova prva, tak uvidime. Fiesta klimu nemala a rozmrazoval som len teplym vzdychom.

    Ale ked hovoris, ze vysusuje vzduch, tak to by som mohol pouzit, na dazdive jesenne dni, ked vonku stale prsi a je zima. Sadnem do auta a po par sekundach su vsetky okna zarosene. Len otazka je ako dlho to bude odrosovat a ako dlho to potom vydrzi odrosene.
  • « 00 Reagovat !

    foto Cico

    Čičo 22.10.09  11:07

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    Ako už povedal kolega - ak máš prepnuté ofukovanie na čelné sklo, je predpoklad, že preto, aby si ho odrosil. Preto sa zapne klíma, ktorej jednou z funkcií je aj vysúšanie vzduchu.

    Napr. vo Fabii bez klímy ak máš zapnutý vnútorný obeh a prepneš ofuk na sklo tak sa vnútorný obeh vypne. Prečo asi? Info v učebnici fyziky pre ZŠ...
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 21.10.09  15:47

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    Ten ventilátor jsem měl ve focusovi a mám ho i v maxovi, někdy to hodně pomůže, protože klima vysušuje vzduch, ale někdy je to taky docela zbytečné jako to vyhřívání zadního okna, když není namrzlé.
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 21.10.09  12:48

    « Re: Vyhřívání zadního okna

    Mne to vo FFII nerobi. Ale tiez tam je jedna ficura, co ma rozculuje, ze sa automaticky zapne klima, ak mam ventilator otoceny na celne sklo a zapnem ho.
  • 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 20.10.09  18:44

    « Vyhřívání zadního okna

    Všiml jsem si, že s vločkou se automaticky zapne vyhřívání zadního okna - dělá vám to taky? Není to zrovna dobré řešení na krátké trasy :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 20.10.09  18:41

    « Re: Hmlovky

    Do mlhovek bych volil čtyřledky kulaté, vidím je dost často jezdit a svítí stejně jako ty obdélníkové. Pokud už je máš, není co řešit - varianta dvě! Za plastem není místo, navíc bys je neměl kolmo. Já jsem je musel taky víc zapustit, aby netrčely ven a byly kolmo. Na těch fotkách to je vidět. Budeš s tím spokojený a zmákneš to i sám.
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 20.10.09  15:54

    « Re: Hmlovky

    Hmlovky by som chcel zachovat, uz len z principu. Hella robi taku sadu na Focus a Golf, ze das ich okruhle ledky namiesto hmloviek. Ale ked som to pozeral, tak cena bola cez 4000czk. Naviac, ja uz LEDky mam.
    Teraz sa pokusim vlozit link, ci sa mi to podari:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Cico

    Čičo 20.10.09  00:05

    « Hmlovky

    Ak by ti nevadilo, že prídeš o hmlovky (ktoré aj tak nevyužívaš) tak ideálne je ich vyhodiť (nie do koša :-) ) a SPDS dať na ich miesto.

    BTW, že ich môže mať tá Felícia je samozrejme blbosť, ešte nemal asi šťastie na poriadneho policajta. A tá Honda tiež...
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 19.10.09  23:27

    « Re: DLR

    Tie plastove kryty hmloviek su dva, jedna horna lista a potom spodna vypln okolo hmlovky. Ani za jednym nie je miesto. Pod nimi je naraznik. To by som musel rezat do naraznika.
    Ked to dam do varianty 2 tak to sa bude dat v pohode umiestnit rovno - v narazniku budu zosikma, ale pri pohlade zpredu budu rovno. Tato varianta je najepsia, len som sa bal vzdialenosti, ale Felicia to zmenila ;-)

    Este som sa bal, ked dam riadiacu jednotku pred chladic, ci tam nebude teplo, ale na moje prekvapenie po 450 km a dilnici bol chladic studeny.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 19.10.09  21:34

    « Re: DLR

    Dají se oddělat ty plastové kryty u mlhovek? Kolik je za nimi místa? Viděl jsem ty diody strčené tam, ale byly kousek ven a nebyly kolmo. Pokud by se to dalo nějak zapustit dovnitř, taky by to nemuselo být špatné. U nás jezdí jeden opel, má je mírně zešikma ven a ještě se to dá, ale pokud nestojíš přímo před autem a stojíš bokem, tak jedno světlo svítí, ale to druhé už není vidět
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 19.10.09  21:23

    « Re: DLR

    Normálně zkopíruju odkaz a pak ho vložím tak jak je a ono to funguje ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 19.10.09  20:04

    « Re: DLR

    Ta Honda je bomba >:D
    mam fakticku poznamku. Ako pidavas tie linky v tejto diskusii? Ja ked dam http alebo rovno www tak vzdy mi ich vlozi ako text a konce pre istotu odsekne.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 19.10.09  18:54

    « Re: DLR

    Většinou na těch fotkách je vidět, že se vždy hledí na estetiku a do nárazníku nikdo kvůli nějakým centimetrům vrtat nechce. Je tam dost fotek, co je mají blízko značky. Tohle ale boduje
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…