FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
omik82 05.06.06 11:33
« Re: Re:
no ja by som chcel aby to hlavne dobre chodilo ale ten design tam tiez hra u mna ulohu. nevravim,ze FF sa mi nepaci (bozechran ;)) ) ale M3 sa mi paci viac. A ked to je postavene na rovnakej podvozkovej platforme(ma to ten isty multilink vzadu???), tak si myslim, ze rozdiel v ovladani bude len velmi maly, ale kym to nevyskusam, tak to samozrejme nezistim. Uz pol roka slintam nad focusom a moc sa nan tesim a teraz mi ta M3 nejako zamotala hlavu, potvora jedna. Ale casu na rozhodnutie mam este dost, kupujem az okolo vianoc, tak dovtedy hadam co to na nich najazdim. potom sem snad hodim nejake dojmy z porovnania..... -
"-- skrytý --" 05.06.06 11:26
« Re:
ak mas moznost si ich pozicat, tak si ich pozicaj naraz, nech mas priame porovnanie.
ja som mazdu nesoferoval, iba som v nej sedel a nepacila sa mi prevodovka, nebola taka presna ako vo focuse a focus ma mensi volant... na design kaslem, mal som krasnu C4, ale bol to ausus, stale sa tam nieco kazilo, teraz uz chcem skarede auto s najlepsim ovladanim a toto focus splna dokonale ;-) -
omik82 05.06.06 11:07
« Bez nadpisu
vdaka za info o tej M3. Rozhodne ich skusim oba. Este pred tymto vikendom som bol pevne presvedceny, ze chcem FF. Teraz vsak vaham. Tu meazdu poriadne prevetram, hlavne som zvedavy na ten podvozok, pretoze na nejakom inom fore mi chlapik, co ma M3 vravel, ze prave focus je komfortnejsi oproti mazde3. Veru nie je nad osobnu skusenost. Mozno si ich obe poziciam. Kazde na jeden den vikendu a uvidi sa. Designovo sa mi ale viac paci mazda. Ten interier ma fakt dostal. Nakoniec to asi bude zavisiet od ceny, uvidime kto co ponukne.
V kazdom pripade dakujem za nazory -
"-- skrytý --" 05.06.06 09:00
« Re: Re: FF vs. Mazda3
no zaujimave :-) kazdopadne recicky predajcov neberiem vobec do uvahy ! 8-s
su to velmi podobne auta, avsak kazde ma iny smrnc. treba si sadnut, pojazdit aspon 50km s kazdym, najlepsie v jeden den a priamo porovnat. niekomu lepsie sadne mazda a niekomu focus. ;-) -
« Re: FF vs. Mazda3
Mazdu 3 (konkretne sedan) som bol pozriet asi pred mesiacom. 3ka je typicky japonec: v interiery zovsadial svietia cervene LEDky, vela tlacitok klimy a radia a 'vesele' display-e. Je to viac zamerane na mladych, focus je v interiery konzervativnejsi.
Predajcu som sa spytal, ze teraz chodim na novom focuse a co by mi dalo keby som presiel na 3ku >:D Tak po dlhsom rozmyslani povedal, ze ford planuje do roku 2008(rokom si nie som isty) prebrat "normy kvality" dcerskej firmy = Mazdy a ze to nieco znaci. Vtom mal asi pravdu, interier bol vypracovany velmi kvalitne.
Aco sa tyka motora, mazda ma 1,6l z vlastnej produkcie a asi to bude mat trochu vacsiu spotrebu. Vtom by mal mat focus navrch.
Jazdne vlastnosti ohodnotit nemozem... -
"-- skrytý --" 04.06.06 18:42
« Bez nadpisu
ano, podvozkova platforma je ta ista, ale v mazde je podvozok naladeny trochu komfortnejsie ako vo forde. jazdne vlastnosti su rozhodne lepsie u focusa.
servisne naklady a spolahlivost je u oboch automobiliek na vysokej urovni, takze tu je to skor otazka stastia alebo smoly na konkretny model. -
omik82 04.06.06 10:54
« FF vs. Mazda3
Dokazete tu niekto prosim vas objektivne zhodnotit a porovnat tieto dve auta?
Mozno sa mylim, ale mali by byt postavene na rovnakej podvozkovej platforme. Jedna sa mi o verzie 1.6 benzin a z pohladu spolahlivosti, jazdnych vlastnosti, servisov, nakladov (spotrebny material) a pod. Vdaka. -
"-- skrytý --" 02.06.06 15:28
« Re: Re: Re: Re: Re: RE: RE: Dotazy
patl, misoo: Díky za info kluci. Musím ještě zjistit jak je to přesně s tím dovozem ze zemí z EU hlavně s tou převozní pojistkou.
Jen tak mimochodem jak jsem brouzdal na webu a hledal něco o autech tak jsem náhodou narazil na www.skoda.ro (rozmýšlím i OII) a posléze i na www.ford.ro (běžné ceníkové ceny, nikoli akční nabídka) a nestačil jsem se divit za kolik se tam ty auta prodávají. Zatím není rumunsko v EU, takže dovoz by byl asi trošku problém, ale i tak určitě to tam automobilka neprodává se ztrátou... 8-s pěkně nás tady drbou... :'-( -
"-- skrytý --" 02.06.06 12:51
« řazení nesynchronizované zpátečky
Stejný problém se zařazováním zpátečky jsem měl u Focuse I (1,8i) do doby než mi můj dealer poradil, ať s vlastním zařazením zpátečky po sešlápnutí spojky nepospíchám a chviličku počkám. Tak tam vkládám krátkou časovou prodlevu a už je to v pohodě. -
« Bez nadpisu
Nuz normalne ako normalne, ked som sa minule potreboval rychlo na ceste otocit a musel som rychlo zacuvat, ako naschval, ta spiatocka tam jednoducho nesla zaradit. Az po neviem kolkych pokusoch uz s kropajami potu na cele sa to cele umudrilo.
Stalo sa mi to uz viackrat (auto nebolo v pohybe).
Predtym som mal 8 rokov Polo, tam radit spiatocku - ziadny problem. -
"-- skrytý --" 02.06.06 09:05
« Re: Re: Re: Re: RE: RE: Dotazy
Mozem potvrdit, ze na Slovensku neni moznost kupit predlzenu zaruku. Treba si ju kupit v Cechach a plati potom v celej EU, takze tak.
Oplati sa to aj koli predaju. Neni nic lepsie ako kupit zachovale 3 rocne auto, ktore je este rok v zaruke !! :idea: ;-) -
patl 02.06.06 08:48
« Bez nadpisu
ladis: Auto jsem kupoval v Lucemburku, pokud jde o cenu zalezi podle me na sikovnosti. S prodejcem se urcite da dohodnout i individualne, prece jen radsi proda auto i s trochu mensi marzi nez nic :-) Zdejsi katalogove ceny najdes tady [odkaz] .
Auto mam 3 mesice, zatim najeto jen 7500km, ten slabsi Focus byl jeste novejsi, takze si motor jeste sedne a ztichne. Jinak to byl jen muj dojem, na dalnici stejne uslysis driv nez motor jinej kraval. Dival jsem se do manualu, bohuzel tam nejsou rozepsany prevodovy pomery jednotlivych rychlosti, ale nedivil bych se, kdyby prevodovky byly stejny. Ve 150 auto toci 3000 (podle budiku). Na dalnicni trate by byl jeste lepsi sestikvalt, ale nechtel jsem ho kvuli prihlasovani auta v Cechach v budoucnu (povinne ruceni na 2.0) a moznosti dalsiho prodeje. -
"-- skrytý --" 01.06.06 23:21
« Re: Re: Re: RE: RE: Dotazy
V ČR je možnost si přikoupit prodlouženou záruku na 3-4roky, je to možno koupit i v SK? Nikde v ceníku jsem to nenašel...
Čau,
slováci prodlouženou záruku v nabídce nemají. ale můžeš si ji koupit až v ČR. Slováci si ji u nás, třeba v Hodoníně, můžou koupit taky.
Ceny a podmínky najdeš tady: [odkaz]
Záruka je celoevropská(EU), takže v tomhle taky problém není. Na garančky můžeš kamkoliv do aut. servisu. -
"-- skrytý --" 01.06.06 20:43
« Re: Re: Re: RE: RE: Dotazy
ladis: nie, champion je uz hotove auto na sklade, neda sa tam nic dokupit okrem "externych" doplnkov ako su napr. defendlock, stresny nosic atd... 8-s aspon dodacia doba je tam zopar dni, takze to je vyhoda. ani farby nemaju vsetky, asi iba 5 a moju ciernu mali uz len posledny kus... :-)
tu predlzenu zaruku som tiez nenasiel, ale ponukaju to vsetky znacky, takze by nemal byt problem. zajtra sa spytam vo forde a dam vediet tie predlzene zaruky aj s cenami ! -
"-- skrytý --" 01.06.06 18:29
« Re: Re: RE: RE: Dotazy
misoo: Přiznám se, že ten interiér sportu je mi také bližší, ale ve výbavě není stabilizace a hlavové bagy. Lze si zadat i model Champion do výroby a dovybavit ho nebo se musí vzít tak jak je?
Barva - příliš mi na tom nesejde :-! , v současnosti mám stříbrnou metalízu, ale je problém s opravou laku, takže i třeba ta tmavě modrá by byla fajn...
V ČR je možnost si přikoupit prodlouženou záruku na 3-4roky, je to možno koupit i v SK? Nikde v ceníku jsem to nenašel... -
"-- skrytý --" 01.06.06 17:55
« Re: RE: RE: Dotazy
nemyslel som specialnu poistku na prepravu, ani neviem ci take nieco existuje, len som u nas pocul, ze sa neda poistit auto, ktore neni kupene v SR. neviem co je na tom pravdy, priznam sa, neovladam tieto veci... ale ak je to tak ako pises, tak by nemal byt problem... ;-)
champion x je super, dobra vybava atd., ale mne sa nepacia tie obycajne sedacky. koli tomu som si vybral aj ten sport (champion plus). v byvalom aute (C4) som mal paradnu vybavu, ale poviem to tak, ze obcas je to prijemne mat nejake pucovinky okolo, ale v zasade 99% sa vyuziva len sedacka, pedale, volant a saltpaka... ostatne je len male plus... :-) takze tentokrat som nesiel po vybave, i ked aj ten sport nema zlu vybavu a je tam vsetko co som chcel... a navyse sportovy podvozok atd... :-! ;-) -
"-- skrytý --" 01.06.06 15:27
« RE: RE: Dotazy
Díky za info.
patl: Kupoval jsi svého FFII 1.8TDCi v ČR a nebo někde v zahraničí? Tento motor nebyl v ČR v žádné akci (pokud vím) lze ukecat nějakou slevu i na běžný neakční vůz? Hlučnější 1.6 TDCi 66kW - byl jsem přesvědčen, že tento motor je modernější (oproti 1.8TDCi) a má "jemnější" chod a tedy i méně hlučí, není to třeba dané otáčkami, že 1.8TDCi jako silněší bude asi při stejné rychlosti točit míň a tedy i míň hlučet?Kolik točí např. při 150km/h?
misoo: Jak myslíš to že jestli mi nebrání pojistka?Jako nějaká převozní co musím mít? Někde jsem četl, že když chci převážet auto po vlastní ose, tak musím mít nějakou dočasnou a ta že je docela drahá, ale nevím jak to přesně funguje. Jinak přihlášení by mi asi problém nedělalo, co vím postup, tak v ČR zaplatím DPH dostanu potvrzení o zaplacení z FÚ a pak si to jdu přihlásit,ne? Homologace pro FFII u nás bude určitě OK, když se zde prodává,ne?
Blava=Bratislava?
Jinak Champion X je skutečně velice dobře vybavený. Škoda že se neprodává tato verze s touto cenou v ČR :-!
Jo a ještě dával jste nědo tažné zařízení k FFII dodatečně? Mně to jejich originální za 15kKc přijde docela drahý... 8-s Nemá to pak třeba vliv na záruku, jako že se tam přimontuje něco "dodatečnýho neoriginálního"? -
patl 01.06.06 13:01
« Bez nadpisu
ladis: 66kW ma turbo s pevnyma lopatkama a emise Euro 4, 80kW turbo s variabilni geometrii lopatek a emise Euro 3 (bez filtru pevnych castic). To je myslim celej rozdil. Osobne bych to necipoval uz jen kvuli emisim. Kamoska ma Focus II kombik s 66kW a jede pekne, oproti mymu se mi zdal akorat trosku hlucnejsi a samozrejme ma o neco mensi odpich. Myslim si, ze na normalni jezdeni 66kW verze vic nez bohate staci, ja si kupoval auto na dlouhe cesty po dalnici. -
"-- skrytý --" 01.06.06 12:34
« Re: Dotazy...
Fordy su cenovo oproti CZ neporovnatelne lepsie. Takze ak ti nebrani poistka, prihlasenie atd, tak by som to rozhodne doviezol zo SR :idea:
Champion = Trend + nieco navyse
Champion Plus = Sport + el.klima, alarm
Champion X = Ghia + nieco navyse
Skusenosti s predajcom a servisom v Blave mam len nepriame, ale vsetky su pozitivne ! -
"-- skrytý --" 01.06.06 10:04
« Dotazy...
Ahoj všichni, chtěl bych se Vás tady zeptat ohledně FFII na následující:
1. Vyskytl se již někomu nějaký vážnější problém na autě?
2. Má někdo 1.6 TDCi 66kW? Jak to jezdí? Liší se to nějak mechanicky oproti 80kW? Lze to případně nějak „bezpečně“ načipovat? Jak je na tom třeba ta nafta 66kW v porovnání s benzínem 74kW? Nyní je v ČR akce, kde mají pouze tyto dva motory a rozdíl mezi nimy je 20kKc, já najezdím ročně těch 20-25kkm tak pokud ten diesel je vychytaný a nenáročný na údržbu bych do něj i šel.
3. Na Slovensku vyjde pořízení výhodněji (akce Champion) – je tu někdo kdo si takhle FFII přivezl? Jak je to s uznáním záruky u nás v servisech a jak je to s převozem po vlastní ose (převozní značka, povinné ručení)? Na kolik to přijde? Lze sjednat nějak dopředu i u nás?
Jaký má interiér Champion X – jako Ghia?
4. Jakého prodejce Ford byste doporučili – ať v ČR nebo na Slovensku?
Ať Vám to všem jezdí... -
« Re: Re: skara medzi lavymi dvermi a palubnou
rben: opravovat to asi nema vyznam. Radsej nech tam je medzera, ako by to mali opravovat a zacalo tam este nieco skripat...
A ten hluk urcite pocut len z lavych prednych dveri? Nie je to nahodou len aerodynamicky hluk? A kedze sedis blizsie k lp dveram, tak to viac vnimas. :roll:
Ale ja som aj tak na FFII nic take nezaznamenal. -
"-- skrytý --" 30.05.06 21:29
« Re: skara medzi lavymi dvermi a palubnou
to Poly: ja mam sice c-max-a, ale ten rozdiel v medzere medzi lp a pp dverami je tiez dost velky (rovnako ako u teba, aj u mna je na lavej strane vacsia medzera)
Naviac od lavych dveri pocut svistanie vetra pocas jazdy - myslel som, ze je to zle osadenymi dverami, ale v servise to skontrolovali a povedali, ze je to ok
a ze je to len nepresne osadeny plsatovy diel v interiery (ale opravit to neopravili:-( ) -
« Re: Sport podvozok
misoo:mozem ti povedat rozdiel medzi FF2 sedan 1.6 s "klasickym" podvozkom a FF2 HB 1.8D Sport.
Subjektivne ten sportovy sedi lepsie, ides s uplnou istotou do zakrut a mysicky vo vysokej rychlosti je radost robit, nijak ho to nerozkyva, proste suverenne odozvy na rychle zmeny smeru.
Ten klasicky je viac na pohodlie, lepsie filtruje diery na ceste a je pri tom aj trochu tichsi. Sport je (vraj o 3 cm? ) nizssi, takze tento sa v zakrutach trosku inak sprava.
Ale neviem do akej mieri ma vplyv na auto zmena motora a karoserie a ako samotna zmena podvozku. :roll:
Ale urcite budes spokojny, podvozok vo Focuse je to posledne co ti na nom moze vadit >:-[] -
« Bez nadpisu
No, mam za sebou prvy skoro 500km "road trip" s novym 1.8TDCi :-)
Ked to porovnam s predchadzajucou 1.6 100k, tak mi vychadza ze ten benzin je slabsi, ale nejak som bol s autom viac szity. Benzin pehne "huci" a pocut ako sa pri plyne prebera...
Diesel ma vdaka turbu pomalsi nabeh za plynom a je to taka surova rychlost :-) Zaradit 4, poriadne pridat plyn, pocakat 1-2 sekundy a nasleduje vystel >:D Na dialnici motor pri 140 vobec nepocut, iba kolesa a vzduch. Oproti benzinu je to dost citelny rozdiel.
Takze kto preferuje dialnice, ten nech rozmysla nad dieslom, inak na okresky a zabavku benzin. :*) -
« Re: Re:
Fujtajbl, zážitky pri zabehávaní to je ako ...self-censored...
...keď nemôžeš (nechceš, má len 1000 km) vytočiť motor nad 4500 otáčok, tak predbiehanie kamióna pri cca 100-ke na rušnej ceste v okolí Štrby je des a hrôza. Potenciál tam cítiť ale keď je raz vytáčať zakázané... -
"-- skrytý --" 29.05.06 07:26
« Re:
yoyo : nemozes porovnavat 307 a novy focus, hlavne zadok... focus ma spickovu viacprvkovu zadnu napravu, takze tam musi zadok sediet ako prilepeny, kdezto v 307 (mal som C4, to bude podobne) to musi na nerovnostiach pekne odskakovat a tie narazy co sa ozyvaju zo zadnej napravy su neskutocne hlucne...
FordFocus : takze ty mas FF2 kombi ? ja uvazujem tiez o kombi a tiez s Ti-VCT, ale zas 5dv. hatchback sa mi zda taky sportovejsi. no uvidime, kazdopadne dufam ze sa s nami budes delit o nove zazitky. ;-) -
« Bez nadpisu
Konečne mám (po 3 týždňoch od nákupu) za sebou dlhšiu jazdu, cca 300 km v kuse.
Reakcia na predošlé príspevky - FF I. som mal 5HB, teraz mám FF II. kombi. Subjektívne FF I. vo verzi HB bolo ovládateľnejšie ale ťažko posudzovať dve rôzne autá - FF I. a FF II. sú jednoducho iné vozy. FF II. je viac komfortnejšie a to mi paradoxne pri jazde vadí, pretože menej cítim cestu, neviem čo si môžem dovoliť v zákrute.
Takže sa vozím vo väčšom komforte ale necíitim tak jazdu. FF II. je naviac samozrejme o cca 150 kg ťažší, čo cítiť. Motor 1,6/115 k to síce pekne kompenzuje oproti 1,6/100k, mám ale len 1000 km, takže maximum bolo zatiať 4500 otáčok = cca 150 kmh, takže uvidíme. -
"-- skrytý --" 28.05.06 07:02
« Bez nadpisu
lomo, zastierky nemam. ale to nema na to vobec vplyv. problem sa nevyskytuje za kolesami, ale pred!!!
misoo, jazdil som na 307SW - oproti hatchbacku sa mi zdal voz pevnejsi, nie nervozny. HB odskakoval zadok. ale 307sw ma oproti HB i dlhsi razvor o 10 cm. co sa focusu tyka, neviem. podla mna by najidealnejsie jazdne vlastnosti mala mat trojdverova verzia.
tu vsak len teoretizujem, skusenosti musia popisat ini. mne sa 5dverova verzia FOFOII zda este pokojnejsia, nez 307sw. (menej buchancov od napravy a ked, tak prijemne tlmene), i ked ma focus oproti 307sw sportovejsie pruzenie. -
"-- skrytý --" 28.05.06 00:26
« Re: Re:
aha no tak dik, este sa pojdem asi znova previezt... ale viac-menej pre potesenie... ;-)
inac len tak nahodou som kukol do cenniku, a kombi je o 20 tisic drahsi ! to neni vobec vela, designovo sa mi zda kombik taky kompaktnejsi, vyzera to oproti hatchbacku tak jednotnejsie... neviem, nikdy som o kombiku nerozmyslal, ale zas deti mozno pridu co nevidiet a velky kufor sa vzdy zide. ale co ma najviac zaujima je rozdiel v jazdnych vlastnostiach. co som si cital testy atd., tak rozdiel je vraj minimalny... asi je to trochu tazkopadnejsie v prudkych zatackach, ale zasa bude urcite priaznivejsie rozlozenie hmotnosti...
ak by niekto mal skusenosti s rozdielom v jazdnych vlastnostiach medzi hatchbackom a kombi, tak by som bol povdacny...
nechcem totiz prist o ten focusovsky paradny podvozok ! ;-) -
"-- skrytý --" 26.05.06 11:04
« Re:
misoo, celkovo ten motor bzuci. mozno vonku to pocut inak, neviem. zvacsa sedim na mieste vodica :-)
ked potrebujem akcelerovat tak, ze som vo vysokych otackach, tak sa sustredim na ine veci, nez hluk motora. a dialnicne tempo v tych otackach, to uz pocut i hluk od pneu, aerodynamicky...
ale vo vseobecnosti je to vozidlo dobre odhlucnene, takze si nejako neuvedomujem. pravda - 4000 otacok, to je okolo 140 kmh (tacho). a neprijemny hluk to nie je.
ale "hluk" ST-čka by som chcel mat... :-)
inak, nejde to utriet handrickou, ne je to spina. je to poodierane ako od kamienkov. len nechapem ako je to mozno na tom mieste... v tom mieste sa karoseria rozsiruje - lem blatnika. -
"-- skrytý --" 25.05.06 17:13
« Bez nadpisu
jeden kamos, mal tusim nieco podobne a bol s tym aj v servise. neviem co presne to bolo, ale islo to zotriet trochu vacsou silou aj prstom alebo suchou handrou... s najvacsou pravdepodobnostou je to nieco ine, ale za pokus nic nedas...
yoyo ty mas 1,6 Ti-VCT ? ako by si hodnotil ten motor vzhladom na zabeh ? casom sa okrem zvysenia vykonu aj stisi ? nema vo vyssich otackach 4-6 tisic uz neprijemny hluk namiesto normalneho zvuku motora ?
diky -
"-- skrytý --" 25.05.06 12:22
« Lak
pani, chcem vas poziadat, aby ste omrkli vasich 5-dverovych focusov II, konkretne lak v mieste prahu pred zadnym kolesom. celkom v pravom rohu zadnych lavych dveri (vodicova strana), pripadne v lavom rohu zadnych dveri na spolujazdcovej strane. (tyka sa to najma prahu pod tymto bodom, ale i dveri samotnych)
mne to v tychto miestach totiz vyzera ako po ostrelovani kamienkov - drsne a biele miesta (mam panther ciernu farbu).
hned, ako to bude mozne, prilozim fotografie.
chcem vediet, ci to je bohuzial "normalne" alebo len moj pripad. pretoze ak by to bolo hned ZA prednymi alebo zadnymi kolesami, poviem si OK. ale PRED zadnymi kolesami :?: :?: :?: -
"-- skrytý --" 25.05.06 12:07
« Re:
hluk, ktory popisujes s otvorenymi oknami do uhlopriecky som sa nestretol. skor, ked mam otvorene len zadne okna. prave otovrenie okien pri jazde do uhlopriecky je optimalne. netreba ich vsak otvarat privelmi. :-)
a pri rychlosti nad 60 kmh sa viac oplati klima, myslim. (co sa spotreby tyka) -
"-- skrytý --" 25.05.06 12:04
« Bez nadpisu
nuz, s tymi pazvukmi je to tak. cim tichsie auto, tym viac vsetko ine pocut. mne napriklad prekaza svistanie stieracov nad rychlost 120 kmh.
taktiez pocujem hluk odzadu, mozno aerodynamicky, tiez to z miesta vodica hodnotim akoby od okien. ktovie, mozno tie tesnenia - vzduch sa okolo nich kruti. ale tiez mam niekedy pocit, ked ma predbieha vozidlo, ze mam vzadu zle zatvorene okno. nie je to velmi pocut, ale pri takom tichom aute to vnimat mozno. ktovie, mozno tie skla maju mensiu zvukovu izolaciu ako vyplne dveri...
napadlo ma riesenie a la Vesnicko ma, strediskova: hlucne stierace nad 120? jazdi 110. :-) aerodynamicky hluk? zapni radio. :-)
ja to uz neriesim. kaslem na to. si horsie veci. -
"-- skrytý --" 25.05.06 09:53
« Bez nadpisu
no ked mas tiche auto, tak aj nepatrny hluk ta vie vyrusit... ked mas otvorene okna "do uhlopriecky" tak ani neni pocut prudenie vzduchu, ale tlakove vlny, je to take prerusovane hucanie... neviem to presne popisat, to je uz tazka fyzika, ale je to take nieco... hadam... :? -
"-- skrytý --" 25.05.06 08:26
« Bez nadpisu
to martink: Ako tak nad tým rozmýšľam, jedn hluk sa ozýva, ale ten počuť len keď vonku pekne fúka vietor a skôr to ide od vonkajších spätných zrkadiel, ale nie je to od jazdy, ale je to závislé od vonkajšieho počasia. Predtým som mal škodovku a tam to bola ešte väčšia sranda, okrem hluku, ten však pre motor nebolo počuť som ešte dostával facky. 2 metre doľava, 2 doprava... :shock: -
"-- skrytý --" 25.05.06 08:19
« Bez nadpisu
to martink: žiadny hluk od okien nepočujem, ani pri vyšších rýchlostiach, iba klasický aerodynamický. Ale fakt skús pozrieť tesnenie dverí. Keď som umýval auto, tak sa mi podarilo jedno tesnenie dverí uvoľniť, ale ide to veľmi ľahko naspäť do drážky vo dverách. Problém skôr mám, keď si nechám otvorené okno, to je potom solídny hluk a hlavne ak otvorím zadné okno, nedajbože obidve. To mi ide bubienky roztrhnúť... -
"-- skrytý --" 24.05.06 13:34
« Bez nadpisu
skusil si zatvorit okno ? >:D ale vazne, to by nemalo robit, vo focuse urcite nie ! skus pozriet tesnenia ci sa nejake neuvolnilo... u C4 by som sa nad tym ani nepozastavil, kazdu chvilu to vydavalo kadejake zvuky... ak to bude robit aj nadalej, rozhodne by som s tym isiel do servisu ! -
omik82 24.05.06 11:29
« predvadzacie auto
Mate niekto skusenost s nejakym predajcom v Prahe resp. v Bratislave, ktory by bol ochotny podla mojej specifikacie kupit FocusII, nejaku dobu (radovo pol roka) ho pouzivat ako predvadzacie auto a potom mi ho predat???
Skusali ste to niekto takouto cestou?
Co si o tom myslite?
Vdaka. -
"-- skrytý --" 24.05.06 09:35
« Bez nadpisu
Jam mam už vyše roka FF II. a musím povedať, že som nadmieru spokojný. U mňa stredová lakťová opierka zahrala veľkú úlohu pri výbere auta. Ako som doň sadol, išiel som skúšobnú jazdu aj po dialnici a úplná pohoda, sadol som si do kresla, lakeť položil na opierku a rovno som dlaňou objal páku prevodovky. No skrátka okamžite som sa rozhodol. :shock: Je pravda, že mám výškovo nastaviteľné sedadlo a j volant, ale je to v pohode. S C4 neporovnateľné, dizajn je nevšedný a zaujímavý, ale kvalita vypracovania a tuhosť.... Vidno, že tam hral prím iba dizajn... -
"-- skrytý --" 23.05.06 23:54
« Re:
no neni cas, ale chystam sa... :-) ale bojim sa ze uz budu mat posledne kusy... a uz sa mi ziadny sampion neujde... 8-s asi by som mal ist nieco zarezervovat...
tiez si myslim ze focus je daleko nad C4 co sa tyka konstrukcie a mechaniky... (chyba mi tu smajlik - palec hore) ;-) -
« Bez nadpisu
misoo: Krútenie karosérie vo Focuse: To je to posledné, čo zažiješ, Focus nie je C4. Toto auto je pevné a má výdrž.
Keď nevieš aké budeš mať poťahy atď., čo nezájdeš na Zlaté piesky, v showroome majú vždy zo 3 FF vystavené, vždy viaceré výbavové verzie. Pozrieš, posedíš, povoniaš a spokojnejšie sa ti bude čakať na tvoje.
Inak tá lakťová opierka v strede vpredu nič moc.
K brzdám - mám 2 týždne FF II. s kotúčmi aj vzadu, predtým som mal 2 roky F I. s bubnami vzadu.
FF II. ma pri prvom zabrzdení prekvapil - nebyť pripútaný tak si rozbijem nos o palubku. Tie brzdy sú až nepríjemne ostré, chce to jemnejšiu prácu s pedálom. Jednoznačne sú účinnejšie oproti FF I. Nemám však ako porovnať moje auto voči FF II. s bubnami. -
« Bez nadpisu
to s tou rychlostou zato sa pytam lebo co mam ja svoj benzinak tak tam nie je na rozvodoch retaz ale remen a keby som sa ho pokusal startovat rozbehom v jednicke tak zevraj by to mohlo posunut ten remet a by sa roztrepali ventili...ten remen sa dost casto meni narozdiel od retaze kde sa tusim ani nemeni. -
"-- skrytý --" 22.05.06 19:46
« Bez nadpisu
polyno to sa ti uz urcite oplati ak tych 460km jazdis casto, ja prave naopak, viac v meste a kratkych
mne sa na tom motore nepacilo, ze vychadza z toho nie prave slavneho motora co sa montoval do focusu I. tiez ze je o dost tazsi voci ostatnym (aj dieslom) a napriklad v nemecku sa uz ani nepredava
ale dufam, ze ti bude dlho spolahlivo tahat :) -
« Re:
lomo: ja som chcel diesel lebo 75% na aute chodim na jeden 460 km ztah, takze tam sa uz rozdiel medzi diesel vs. benzin na spotrebe prejavi. A tu 1.8cku TDCi som bral preto, lebo je to uz starsi motor a, narozdiel od 1.6TDCi, urcite uz ma chybicky vychytane (a 90 koni je malo :-) ). Aj tu 1.6 100k s ktorou som chodil doteraz som mal z toho isteho dovodu. -
"-- skrytý --" 22.05.06 19:01
« Bez nadpisu
poly jaj tak to si nebol ty, ja som chcel to iste, ale s 1.6 Ti-VCT, ten diesel sa mi velmi neoplati a ani ma nepresvedcil (to radsej 1.6 alebo 2.0 tdci)
roztlacanie sa tusim smie robit ale iba pri studenom motore (teda po niekolkych hodinach), inak hrozi poskodenie lamba sondy, aspon na nieco take si spominam z manualu -
"-- skrytý --" 22.05.06 18:43
« Re:
dik, kuknem sa na to.
mne osobne sa k focusu najviac hodi cierna, tmavomodra, alebo ta svetla strieborna a ani tmavostrieborna neni zla... ale to je jedno, aj tak pri jazde farbu nevnimam...
kde su tie casy, ked sme mali na zigulaku na dverach asi 5 cm plechu vo farbe auta... >:D -
« Re:
lomo: no bral som spomynany 5D, 1.8TDCi, Champion Plus v aqua blue :-) Mal si nanho zalusk :?:
stig: To bezne robim aj ja, nevidim v tom problem. Ked stojim do strmsieho kopca, tak stale zaradim pre istotu 1 (resp. spiatocku ak z kopca). Verit len rucnej... no neviem. A spojka to vydrzat musi :)
Ale to roztlacanie auta by sa robit nemalo. (katalizator?) -
"-- skrytý --" 22.05.06 18:41
« Re:
dost dobre nechapem pojem "parkovanie auta na jednicke"... asi myslis bzdenie motorom pri nizkej rychlosti nie ? na tom by som nevidel nic zle, i ked v takej malej rychlosti je to prinajmensom nezvycajne... :-)
co sa tyka toho rozbiehania, tak urcite treba pouzivat jednotku ! samozrejme da sa rozbehnut aj na dvojke a aj na trojke, ale to je trapenie spojky... nevidim dovod nepouzivat jednotku pri rozbiehani... :? -
« Re:
lomo: jeden Focus vo farbe Colorado Red stretavam skoro kazde rano cestou do prace a ta farba... mobec na to auto nesedi :'-( . Vyzera to prilis detsky, mozno by sedela na audi A2 ale taketo vecsie auto velmi nie.
Inak ja mam aquarious blue, ale este som ho stale nevidel >:-[]
nech je cim skor weekend a nech ho uz konecne prezeniem ;-)
ale zijem v prahe a neviem, ci chcem kupovat auto na slovensku (aj ked sa tomu nebranim uplne). Vacsi problem vsak je, ze momentalne este potrebujem par korun dosetrit, takze to nebude tak lahke. Ale ak mas aj nejaky tip na konkretne web stranky, tak sa rad pozrem...