FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Tailor 17.06.06 20:43
« Problemy
Poly: auto uz je opravene a citlivost plynoveho pedalu je ted vyrazne lepsi nez za celou dobu co s autem jezdim. Podle sdeleni servisu byly na aute dve zavady. Jedna v elektrice plynoveho pedalu a druha nekde na sbernici ridici jednotky (nemohu posoudit, jestli takove veci v aute jsou nebo ne jenom cituji, co jsem se dozvedel).
Doufam, ze po roce a ctvrt se konecne podarilo vychytat vsechny zavady. Mam sice prodlouzenou zaruku na 4 roky nebo 100000 km, ale radej bych do servisu nejezdil. -
Tailor 14.06.06 20:23
« Problemy s dieslem
Zitra jdu opet do servisu. Auto po posledni vymene software jezdi prefektne. Odstranila se mimo jine i delsi doba pro ohrev motoru, coz mne ale tak moc nevadilo, ale hlavne se odstranily problemy se startovanim. Jednalo se podle dostupnych informaci o nove naprogramovani rizeni EGR ventilu, ktery se nyni uz nemuze uplne uzavrit (zustava otevren minimalne na 20 %). Ted se projevila nova zavada. Pri nezahratem motoru, asi tak po jednom az dvou kilometrech jizdy v dnesnich teplejsich dnech nastane situace, ze prestane fungovat plynovy pedal a motor si bezi porad na volnobezne otacky. V praxi to znamena ze stojite-li pred krizovatkou a mate se rozjet, tak to proste nejde. Situace se mi stala za posledni mesic 4x a vzdy jsem si pripadal jako blbec, ktery se neumi rozjet. Jakmile se ale motor zahreje vse funguje dobre. -
« Doklepávanie motora
:idea: Prešiel som si všetky diskusné príspevky, ale nikde som sa nedočítal o kašlaní môjho Fociho 1,8 TDCi, 74 kW r. 2003, a to po vypnutí kľúča. Proste ten môj Foci ešte nejakú desatinku sekundy doklepe. V servisoch my už diagnostikovali nasledovné závady:
1. servis - poškovený silenblok motora
2. servis - vadná hlavná remenica motora,
3. servis - uvoľnená keramická vložka katalyzátora,
4. servis - nutná výmena dvojhmoťáku
Máte stým niekto skúsenosť!?
Auto inak ťahá super, na konforte jazdy tým neubúda. Spotrebu mám 6,2 l/100km, a to výlučne na krátke trate cca do 20 km.
Ešte sa mi zdá, že motor sa relatívne dlho zohrieva na prevádzkovú teplotu (asi 8-10km). Ďakujem Vám za cenné rady! -
« hrdzave bubny
misoo: ja som tie hrdzave bubny riesil presne ciernym hammeritom a zatial v pohode, nic neopadalo. Bral som skladovku v akcii na zaciatku roka, cize auto si kdesi uz svoje odstalo a mal som bubny kompletne hrdzave. Cize som ich poctivo ocistil od hrdze az na kov (aj ked farbu je mozne aplikovat priamo na hrdzu - pre istotu) a natrel normalne stetcom (neviem ci dostat aj spray). Schne to pomerne rychlo, uz za cca 40 min nie je farba lepkava na dotyk. Odvtedy som najazdil asi 2000km a ako som pisal, zatial v pohode. -
"-- skrytý --" 14.06.06 14:05
« Bez nadpisu
no vcera som bol aj na zlatych pieskoch a maju tam teraz 5dverove STcko vystavene a tam tie sedacky su hodne lepsie.. ja viem, nemal by som to porovnavat ale aj v titaniu (tam su defacto tie co v sport) sa mi zdali vacsie.. kusok ma to teda sklamalo...
mate niekto skusenosti s vymienanim toho default ford radia na nieco ine ? podarilo sa mi zohnat to Sony MP3 radio (ebay), malo by byt z STcka.. tak ci mi pojde rovno alebo to tam bude treba aj nejako prekonfigurovat. som kdesi cital o tom, ze niekedy to radio treba nakonfigurovat v servise, inak nepojde DSP ani hodiny -
"-- skrytý --" 14.06.06 13:52
« Bez nadpisu
misoo myslim, ze tym nic nepokazis, akurat si over, ci ten hammerite zdrzi vysoke teploty, tie bubny mozu mat teplotu dost vysoku po takom intenzivnejsom brzdeni, tak je mozne, ze ta farba proste opada dolu... ja by som to videl skor na striebrenku na vyfuky, resp nieco v tom zmysle, to urcite zdrzi taku teplotu.
Ja som v pondelok dostal konecne aj svoj focus 2 HB (champion+), zatial su dojmy dobre, az na pokrcene tesnenie okna pri soferovi (ako je spatne zrkadlo), je to tam zle osadene, tak aj pocut, ze sa okno tazsie zatvara. tiez som ocakaval, ze tie "sportove sedadla" budu trochu vacsie, zdaju sa mi pomerne male (nebudem moct pribrat :-)) -
"-- skrytý --" 14.06.06 13:45
« Re:
jacques : skus wd40, to je liek na akekolvek vrzganie a podobne. pripadne silikonovy spray na gumene casti.
poly : no ja som dnes videl "moj" takze tu sekundu strachu poznam... >:D
nomadm : auto je v zabehu minimalne cca 1500km, dovtedy nepodtacat ani nepretacat. potom sa uz moze jazdit hocijako. motor svoj plny potencial ukaze aj tak az po prejdeni cca 20-30tis km. to je suhrn vsetkych mojich informacii, ktore som doteraz pocul...
ja sa snazim motor drzat v otackach od 1800 - 3000
inac zatial mam bubny cierne, ale videl som ich uplne zhrdzavene a to by som nechcel. rozmyslam, ze by som ich natrel hammeritom. je to vraj nejaka dobra a draha farba, ktora sa moze natierat aj na zhrdzavene plochy a potom ich zakonzervuje ze sa to uz dalej nerozsiruje. natrel by som to hned nech mam pokoj. (samozrejme cierna)
nema s tym niekto skusenosti ? nemozem s tym nieco pokazit ? dufam ze nie... :roll: -
"-- skrytý --" 12.06.06 20:19
« Re:
Trnava je urcite lacnesia, bol som tam na garancku, ale... Uz som pisal, ze mi v aute vrzga tolko veci, az to nie je pekne a ked som sa snazil s nimi nieco z toho vyriesit, tak zo mna robili maleho chlapca -> to asi mate napadane listie v motore; ten zvuk sice ide zhora, ale moze to vydavat palubovka a sklo to odraza; to tesnenie ma byt take volne; ci som si isty, ze to hrka vnutorny kryt blatnika, lebo aerodynamika je svina a moze to byt nieco ine... Nechcem ich nejako znevazovat, ale kopu tychto veci mi v BA vyriesili takmer na pockanie. Samozrejme, ze tesnenie nemalo byt volne, listie nikde nebolo, zvuk isiel naozaj zhora od toho volneho tesnenia, blatnik stacilo dotiahnut a uz nehrkal. Suma sumarum, uz asi do trnavy nepojdem ani len na garancku (prave ma caka druha). -
"-- skrytý --" 12.06.06 20:10
« Bez nadpisu
poly : no tak to si mal povedat hned, nebude nejaka tuzeracka astra predbiehat focusa !! dufam ze sa riadne chlapec hanbil !! :P ale nemalo by to nejak vazne uskodit...
v BA je to vlastne "podnikova predajna" takze tam moc vymyslat nemozu... v TT by mali byt urcite viac "user friendly" tak uvidime... dufam ze tam pojdem az na garancku a to si zavolam kde to kolko stoji a pojdem tam kde je to lacnejsie a hotovo... ;-) -
« servis BA vs. TT
v BA som zistoval, ci by mi namontovali do auta alarm (konkretne MagiCar). V BA ma odpalkovali, ze montuju iba META (a ten nech si strcia do %$^$%^). V TT mi povedali, ze im mam dat vediet konkretny typ alarmu a oni si zavolaju firmu, ktora to odborne namontuje. Takze ich asi v najbizsej dobe navstivim :-)
Dalej 1. garancku na focusII 1,6l 100k v BA odhadli na 4-5 tisic, v TT stala 3500Sk. takze mozno su ja lacnejsi, ale v tom si nie som isty takze nechcem kecat :*) -
« Bez nadpisu
caute.
Tento vikend som najazdil cez 1000km (uz mam 2tis >:D ). Kedze "trochu" prsalo, tak som tiez na aute nasiel jednu neprijemnost: v lavom zadnom svetle sa mi zacala rosit voda :'-( Blbe, trochu ma to sklamalo, taku vec som od spracovania Fikusa necakal...
Inak motor sa prebera, citit to kazdou stovkou km a dufam ze to tak este dlho bude ;-) . Jo, a uz som ho aj poriadne prevetral, rucicka tacha sa dotkla cisla 200.... >:D -
"-- skrytý --" 12.06.06 11:55
« Re: Re:
dik, s tym schodikom do garaze je to divne... ja praveze registrujem silu uz na najnizsich otackach oproti C4. na obrubnik ide pekne bez vytacania... ale je to subjektivne, zalezi ci za studena, alebo zatepla atd... s tym by som si hlavu nelamal ak to nie je nejak extremne...
paci sa mi, ze 92% Nm (143Nm) je medzi 2000 a 5200 ot. co je na benzinak super hodnota !
inac po nastartovani za studena registrujem mierne kolisanie otaciek. zdvihali sa az po cca 1200 ot. po par sekundach je uz vsetko ok. ale pripisujem to novemu motoru. (dufam) :) -
"-- skrytý --" 12.06.06 11:16
« Re:
misoo, blahozelam! focus je vazne dobre auticko, najma po francuzovi (mal som 307sw, ale to iste vies ;-)) moj tiez z zaciatku ukazoval aku ma silu - pri vjazde do garaze ostanem zadnymi kolesami stat pred skokok - pri rozjazde s malym plynom motor zo zaciatku nemal tendenciu "skapat", teraz vsak musim pridat na otackach... cim to je, netusim.
vela stastnych kilometrov! -
"-- skrytý --" 12.06.06 11:11
« Re: Re: Re: Re: Re: FoFo II
nomadm - myslim, ze tych 100 konikov postacuje pre toto auto. budes iste spokojny. ked budes po zabehu a veselo masirovat vase vozitko, podel sa potom o charakteristike motora, najma co sa spotreby tyka. zaujima ma odchylka skustocnej priemernej spotreby, kombinovanej, od papierovej.
vdaka! -
"-- skrytý --" 12.06.06 10:30
« Bez nadpisu
uz par dni mam 5dv. 1,6Ti-VCT sport, a musim pochvalit !!!
zatah citit aj pri plne obsadenom aute uz od 2 tis. ot... nad 3 tis. som este nesiel, ale tesim sa uz teraz, bude to tam este lepsie. motor tam ma taky sportovy rapkavy zvuk. paraaada !
o riadeni sa nemusime bavit, prevodovka je presna, volant akurat velky s optimalnym odporom, pedale idu lahucko a sedacky su akurat na moju *, pevne s dostatocnym bocnym vedenim (i ked to mohlo byt o kusok lepsie, ale staci, v zatackach ma zatial vzdy podrzali)
podvozok je o hodne tvrdsi ako tak casto spominany a oblubeny slogan "idealny kompromis medzi sportovou tvrdostou a komfortnym pruzenim", ale zaroven dokonale tlmi nerovnosti a je velmi tichy. takze dovolim si povedat ze az tu tento slogan skutocne plati.
subjektivne jediny zvuk v aute pri vypnutom radiu je zvuk motora a odvalovanie sa pneumatik. sem tam zacvakne prevodovka s dokonalou kulisou.
z auta je priam citit kvalita vypracovania, vsetky gombiky a packy idu idealne a nevydavaju takmer ziadny zvuk. pritom vzdy je istota stlacenia. prijemne ma prekvapila ventilacia, ziadne zvuky ventilatora a ani hukot vzduchu, z otvorov sa len rychlo vali vzduch.
priemerna spotreba po prvych par sto km je 7,2 (50% mesto, 50% mimo) co je na zabeh v pohode...
mal som vybavenejsiu C4, ale kvalitou sa to zdaleka neda porovnat.
neskor sa podelim aj o zazitky v sportovejsej jazde ;-) -
Nomadm 11.06.06 22:19
« Re: Re: Re: Re: FoFo II
mame klasickou 100konovou, predtim jsme meli 68konovou fabku, takze ited, kdy je motor absolutne syrovy, tam je krasny rozdil ve vykonu :-) Myslim ze bude stacit, resp. bude muset :)) samoze na zavodeni to neni..ale je to fajn :-) na Ti-VCT byl velky priplatek, se neveslo do rozpoctu... Navic do 3tis. ot/min je prubeh vpodstate stejny...P.S. Musime sito nejak zduvodnit..:)) -
"-- skrytý --" 11.06.06 18:31
« Re: voda v kufri
yoyo: ja som mal tiez vodu v kufri. umyli mi auto v servise a zistil som, ze ten filc pod rezervou je uplne mokry. povedal som im, ze nech sa na to pozru radsej hned. technik bol v kufri, ked prebehli umyvacou linkou znovu a zistili, ze nejaky plastovy kryt bol zle uchyteny. bude to to iste. naprava na pockanie. odvtedy je to ok. -
"-- skrytý --" 11.06.06 14:38
« Re: FoFo II
Dufam ze vam to vydrzi... Ja som bol tiez uneseny prve mesiace, ale teraz po 15 mesiacoch mi na hrboloch alebo pri vyssej rychlosti vrzga nieco v palubovke, pravych prednych dverach, B-stpiku, od piatych dveri, nad prednym oknom. Vsetko moje nadsenie je prec :( -
Nomadm 11.06.06 13:30
« FoFo II
Tak jsme 3 den majitele FoFo II 1.6 a zatim maximální spokojenost :-) Parádní podvozek, odezva na plyn, brzdy, paradni subjektivni pocit bezpecnosti :-) Proste zatim sam esuperlativy, doufam ze nespokojenosti bude malo... ;-)
----------------------------------------… /> FoFo II 1.6 hatchback, Trend+, aquarius blue -
"-- skrytý --" 09.06.06 21:00
« FOFO II 09/2005
mili pani, po tychto brutalnych dazdoch - nemali ste vodu v kufri? mne sa objavila. neviem ako, ani odkial. filc pod rezervou bol hrozne mokry a smrdel ako tchor... inak by som na vodu v kufri neprisiel. mam hatchback, 5 dveri, a koberec v kufri bol mokry na pravej strane.
som jediny? -
"-- skrytý --" 07.06.06 10:21
« F II GHIA 1.8 TDCi kombi
Zdravím všechny, podělím se o dojmy z nového Focuse 06/06, 1000 km.
Motor 1.8 TDCi (115 k) je tichý i po nastartování studeného motoru. Po zahřátí je při jízdě prakticky neslyšitelný. Pod motorem je velký plastový kryt, který chrání celý spodek od nečistot. Na kapotě je měkký izolační kryt. To myslím že u benzínů a i u 1.6 TDCi není..
Motor je na toto auto (1,5 tun), podle mě dostačující.
Měl jsem předtím 1,8 TDDi ( 90 k ) ve Focusu a je to velký rozdíl hlavně v hlučnosti předchozího. Motor se nakopne už od 1600 otáček.
Přemýšlel jsem o koupi 2.0 TDCi a myslím hlavně kvůli povinnému ručení není co řešit..
Mám v něm programovatelné nezávislé topení na naftu od výrovce. Pro případné zájemce o toto chci upozornit na špatné ovládání , resp. nemožnost nastavit dobu sepnutí vyhřevu motoru či interiéru v danou minutu atd. Ale jde to jen nastavit v kolik bude interiér zahřátý včetně motoru. Je tam také samozdřejmě možnost topení zapnout manuálně hned po nasednutí. Vše se nastavuje v palub. počítači. Programovat lze 2 časy, sedm dní v týdnu. Dporučuji všem pak dodělat na ovládání na dálku, bohužel výrobce tuto možnost nenabízí od výroby. Zatím jde jen u Mondea objednat.
Mám v něm elektr. střešní okno, pro případné kuřáky doporučuji..
Bez vyhřívaných sedaček ani ránu, rychle si na to zvyknete a až Vám bude 45 let budete vědět o čem mluvím...Takže za ten příplatek se to vyplatí...
Negativa:
Myslím že už to tady někdo psal o nich..Tak se připojím.
Zlaté lyžiny ve starém Focusu !!, Tento nový systém je opravdu nepraktický ve všech směrech. Šílené nasazování příčníků na lyžiny !, jdou špatně posouvat po lyžinách a v zimě až bude snít a námráza tak to samozdřejmě nepůjde vůbec. Nehledě že příčníky mají jen určité místo na lyžinách kam jdou posunout.
Uchycení nákladu pomocí napínacích lanek se už teď nekoná.. :'-( Nejdou totiž jak a na co zaháknout..
Takže toto je zklamání.
Všim jsem si také bočních ochraných lišt po úplně dolní krajní časti karoserie, asi kvůli kamínkům to je novinka,nikde jsem to u jinejch neviděl.
Toť vše,musím taky pracovat. :P -
"-- skrytý --" 06.06.06 15:26
« Bez nadpisu
soferoval som vsetko okrem novej oktavky a dovolim si subjektivne charakterizovat vsetky tri podvozky. neporovnaval som ich priamo, takze nejde o nejake 100% zarucene informacie. tlmocim len svoje vlastne pocity, niekto to moze vnimat inak... pridavam aj C4, ktorej som bol (ne)stastny majitel...
takze tu to mame :
focus : podvozok je nesmierne tichy, vynikajuco odhlucneny, subjektivne nie az tak tvrdy ako by sa zdalo, ale drzi ako pribity ! velmi dobry pocit z kontroly auta! zadok ani v hrbolatych zatackach neuskakuje. je to najvhodnejsi podvozok na nase nekvalitne cesty.
golf : podvozok je subjektivne dost makky, prijemne tlmi narazy, ale zdaleka nie tak dobre ako focus. v zatackach sa sice trosku naklana, ale zasa drzi celkom pekne. velmi dobry kontakt z cestou!
astra : podvozok je subjektivne tvrdsi a nerovnosti je pocut, ale nastastie prijemne tlmene, takze komfort az tak netrpi. v zatackach sedi tiez pekne. riadenie je vsak menej komunikativne ako u focusa alebo golfa.
C4 : podvozok je necitroenovsky tvrdy, v zatackach sa takmer nenaklana, ale odnasa si to akusticky komfort. tlmice aj pri mensich nerovnostiach "udru" az nadoraz a ozve sa velmi hlucne buchnutie. na kvalitnych cestach super, ale na vsetkych ostatnych takmer nepouzitelne. ovladanie auta je dost nekomunikativne. -
"-- skrytý --" 05.06.06 13:18
« Re: Re: Re:
no ja som nad focusom slintal uz pred rokom, ale po agitaciach, presviedcaniach a vydierackach zo strany manzelky som ustupil a kupil C4... >:D co som vsak zanedlho trpko olutoval... teraz mi ju "nastastie" ukradli, takze teraz uz bez debaty focus !!! ;-)
neviem ci je ta zadna naprava absolutne totozna, ale z principu je to to iste a budu tam len kozmeticke upravy v naladeni... ak zoberies mazdu, tak budes mat rozhodne "one of the best" podvozok v triede. mozno keby si vyskusal priamo mazdu a focus, tak ten rozdiel mozno ani nepostrehnes, ale istota je istota... :-) ja som to poistil verziou sport, tam je ten podvozok este o nieco nizsi a tuhsi, takze sa tesim jak male decko >:D
tu porovnavacku urcite sprav a potom napis !!! -
omik82 05.06.06 12:37
« Re: Re: Re: Re:
vdaka za tip.
ale zijem v prahe a neviem, ci chcem kupovat auto na slovensku (aj ked sa tomu nebranim uplne). Vacsi problem vsak je, ze momentalne este potrebujem par korun dosetrit, takze to nebude tak lahke. Ale ak mas aj nejaky tip na konkretne web stranky, tak sa rad pozrem... -
omik82 05.06.06 11:33
« Re: Re:
no ja by som chcel aby to hlavne dobre chodilo ale ten design tam tiez hra u mna ulohu. nevravim,ze FF sa mi nepaci (bozechran ;)) ) ale M3 sa mi paci viac. A ked to je postavene na rovnakej podvozkovej platforme(ma to ten isty multilink vzadu???), tak si myslim, ze rozdiel v ovladani bude len velmi maly, ale kym to nevyskusam, tak to samozrejme nezistim. Uz pol roka slintam nad focusom a moc sa nan tesim a teraz mi ta M3 nejako zamotala hlavu, potvora jedna. Ale casu na rozhodnutie mam este dost, kupujem az okolo vianoc, tak dovtedy hadam co to na nich najazdim. potom sem snad hodim nejake dojmy z porovnania..... -
"-- skrytý --" 05.06.06 11:26
« Re:
ak mas moznost si ich pozicat, tak si ich pozicaj naraz, nech mas priame porovnanie.
ja som mazdu nesoferoval, iba som v nej sedel a nepacila sa mi prevodovka, nebola taka presna ako vo focuse a focus ma mensi volant... na design kaslem, mal som krasnu C4, ale bol to ausus, stale sa tam nieco kazilo, teraz uz chcem skarede auto s najlepsim ovladanim a toto focus splna dokonale ;-) -
omik82 05.06.06 11:07
« Bez nadpisu
vdaka za info o tej M3. Rozhodne ich skusim oba. Este pred tymto vikendom som bol pevne presvedceny, ze chcem FF. Teraz vsak vaham. Tu meazdu poriadne prevetram, hlavne som zvedavy na ten podvozok, pretoze na nejakom inom fore mi chlapik, co ma M3 vravel, ze prave focus je komfortnejsi oproti mazde3. Veru nie je nad osobnu skusenost. Mozno si ich obe poziciam. Kazde na jeden den vikendu a uvidi sa. Designovo sa mi ale viac paci mazda. Ten interier ma fakt dostal. Nakoniec to asi bude zavisiet od ceny, uvidime kto co ponukne.
V kazdom pripade dakujem za nazory -
"-- skrytý --" 05.06.06 09:00
« Re: Re: FF vs. Mazda3
no zaujimave :-) kazdopadne recicky predajcov neberiem vobec do uvahy ! 8-s
su to velmi podobne auta, avsak kazde ma iny smrnc. treba si sadnut, pojazdit aspon 50km s kazdym, najlepsie v jeden den a priamo porovnat. niekomu lepsie sadne mazda a niekomu focus. ;-) -
« Re: FF vs. Mazda3
Mazdu 3 (konkretne sedan) som bol pozriet asi pred mesiacom. 3ka je typicky japonec: v interiery zovsadial svietia cervene LEDky, vela tlacitok klimy a radia a 'vesele' display-e. Je to viac zamerane na mladych, focus je v interiery konzervativnejsi.
Predajcu som sa spytal, ze teraz chodim na novom focuse a co by mi dalo keby som presiel na 3ku >:D Tak po dlhsom rozmyslani povedal, ze ford planuje do roku 2008(rokom si nie som isty) prebrat "normy kvality" dcerskej firmy = Mazdy a ze to nieco znaci. Vtom mal asi pravdu, interier bol vypracovany velmi kvalitne.
Aco sa tyka motora, mazda ma 1,6l z vlastnej produkcie a asi to bude mat trochu vacsiu spotrebu. Vtom by mal mat focus navrch.
Jazdne vlastnosti ohodnotit nemozem... -
"-- skrytý --" 04.06.06 18:42
« Bez nadpisu
ano, podvozkova platforma je ta ista, ale v mazde je podvozok naladeny trochu komfortnejsie ako vo forde. jazdne vlastnosti su rozhodne lepsie u focusa.
servisne naklady a spolahlivost je u oboch automobiliek na vysokej urovni, takze tu je to skor otazka stastia alebo smoly na konkretny model. -
omik82 04.06.06 10:54
« FF vs. Mazda3
Dokazete tu niekto prosim vas objektivne zhodnotit a porovnat tieto dve auta?
Mozno sa mylim, ale mali by byt postavene na rovnakej podvozkovej platforme. Jedna sa mi o verzie 1.6 benzin a z pohladu spolahlivosti, jazdnych vlastnosti, servisov, nakladov (spotrebny material) a pod. Vdaka. -
"-- skrytý --" 02.06.06 15:28
« Re: Re: Re: Re: Re: RE: RE: Dotazy
patl, misoo: Díky za info kluci. Musím ještě zjistit jak je to přesně s tím dovozem ze zemí z EU hlavně s tou převozní pojistkou.
Jen tak mimochodem jak jsem brouzdal na webu a hledal něco o autech tak jsem náhodou narazil na www.skoda.ro (rozmýšlím i OII) a posléze i na www.ford.ro (běžné ceníkové ceny, nikoli akční nabídka) a nestačil jsem se divit za kolik se tam ty auta prodávají. Zatím není rumunsko v EU, takže dovoz by byl asi trošku problém, ale i tak určitě to tam automobilka neprodává se ztrátou... 8-s pěkně nás tady drbou... :'-( -
"-- skrytý --" 02.06.06 12:51
« řazení nesynchronizované zpátečky
Stejný problém se zařazováním zpátečky jsem měl u Focuse I (1,8i) do doby než mi můj dealer poradil, ať s vlastním zařazením zpátečky po sešlápnutí spojky nepospíchám a chviličku počkám. Tak tam vkládám krátkou časovou prodlevu a už je to v pohodě. -
« Bez nadpisu
Nuz normalne ako normalne, ked som sa minule potreboval rychlo na ceste otocit a musel som rychlo zacuvat, ako naschval, ta spiatocka tam jednoducho nesla zaradit. Az po neviem kolkych pokusoch uz s kropajami potu na cele sa to cele umudrilo.
Stalo sa mi to uz viackrat (auto nebolo v pohybe).
Predtym som mal 8 rokov Polo, tam radit spiatocku - ziadny problem. -
"-- skrytý --" 02.06.06 09:05
« Re: Re: Re: Re: RE: RE: Dotazy
Mozem potvrdit, ze na Slovensku neni moznost kupit predlzenu zaruku. Treba si ju kupit v Cechach a plati potom v celej EU, takze tak.
Oplati sa to aj koli predaju. Neni nic lepsie ako kupit zachovale 3 rocne auto, ktore je este rok v zaruke !! :idea: ;-) -
patl 02.06.06 08:48
« Bez nadpisu
ladis: Auto jsem kupoval v Lucemburku, pokud jde o cenu zalezi podle me na sikovnosti. S prodejcem se urcite da dohodnout i individualne, prece jen radsi proda auto i s trochu mensi marzi nez nic :-) Zdejsi katalogove ceny najdes tady [odkaz] .
Auto mam 3 mesice, zatim najeto jen 7500km, ten slabsi Focus byl jeste novejsi, takze si motor jeste sedne a ztichne. Jinak to byl jen muj dojem, na dalnici stejne uslysis driv nez motor jinej kraval. Dival jsem se do manualu, bohuzel tam nejsou rozepsany prevodovy pomery jednotlivych rychlosti, ale nedivil bych se, kdyby prevodovky byly stejny. Ve 150 auto toci 3000 (podle budiku). Na dalnicni trate by byl jeste lepsi sestikvalt, ale nechtel jsem ho kvuli prihlasovani auta v Cechach v budoucnu (povinne ruceni na 2.0) a moznosti dalsiho prodeje. -
"-- skrytý --" 01.06.06 23:21
« Re: Re: Re: RE: RE: Dotazy
V ČR je možnost si přikoupit prodlouženou záruku na 3-4roky, je to možno koupit i v SK? Nikde v ceníku jsem to nenašel...
Čau,
slováci prodlouženou záruku v nabídce nemají. ale můžeš si ji koupit až v ČR. Slováci si ji u nás, třeba v Hodoníně, můžou koupit taky.
Ceny a podmínky najdeš tady: [odkaz]
Záruka je celoevropská(EU), takže v tomhle taky problém není. Na garančky můžeš kamkoliv do aut. servisu.
Chcel by som sa opytat majitelov 1,6 Ti-VCT, ako to zabehavali. Pri kolkych najazdenych km kolko tocili a kedy uz tocili naplno. O kolko sa zlepsoval motor v roznych stadiach zabehu, atd atd...
Mam uz 1000km a este to nechcem tocit nad 3tis. Vraj uz mozem, ale chcem si radsej pockat na oficialnych 1500km.
Moc diky