FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  21:15

    « Re: Navod na obsluhu

    ja ho mam :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  16:10

    « Bez nadpisu

    vecernicek to asi nenajdes, mozno tak anglicku, radsej si ju chod kupit k predajcovi. (ak to vobec je vec co sa da kupit)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  16:05

    « Navod na obsluhu

    Zdravim, nevie mi niekto z vas poradit, kde by som na nete mohol zohnat navod na obsluhu Ford Focus II v SK alebo CZ verzii? Vyhladavac zlyhal, tak skusam takto.. pripadne, ak by mi to niekto vedel poslat na mail.
    Vdaka.
    I.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  11:50

    « Servis Ford Rašíno Brno (pobočka Kuřim)

    Byl jsem na upravu svetel, tak aby se automaticky rozsvicovaly pri startu (FordFocus2, 1.6 tdci): dali mi tam nejake relatko za 800 (tipuju cenu tak 100-200) a nauctovali si 2 hodky prace ..400kc (odhadem to meli hotove tak do pul hodiny ani ne), pritom ho tam spatne upevnili, takze pri prejezdu nerovnosti drnci. Posahali me spojku, 9tis. km v pohode, jak vyjelo auto ze servisu, tak se ozyva pravidelne lupani/cvakani pri vymacknuti spojky a nezarazene rychlosti. A pak si automechanici jeste nastartovali motor a topili si v nem (min. tak pul hodky). Zapomeli stahnout topeni a prehodit klimu do automatickeho rezimu, a taky si neuvedomili, ze pritom klesa prumerna rychlost...klesla z cca 50km/h na 30km/h...takze to museli mit pustene celkem dlouho. Zitra jedu na reklamaci..tak uvidim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  10:07

    « Bez nadpisu

    nemáte někdo zkušenosti s montáží turba do Focusu 1,6 16V rv04? Je-li to vůbec možné Popřípadě jaké. Díky za radu. giuda@seznam.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  09:58

    « Bez nadpisu

    opat suhlasim s lomom, tiez som na SHERON nadaval, je to asi najhorsia voda do ostrekovacov aku poznam !! stare dobre TESCO vody !! :-! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  08:28

    « stierace a ostrekovacia kvapalina

    pegy overil som si minuly tyzden ze to zahmlievanie skla u mna sposobila kvapalina do ostrekovaca s nazvom SHERON (tusim) co predavaju na esso, predtym mi to nerobilo (mal som este povodnu od vyroby auta) a akonahle som dolial tuto tak ako keby som to sklo natrel maslom :(
    asi ju vypumpujem von a pouzijem osvedcenu okenu alebo jar :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.06  21:56

    « Bez nadpisu

    tak ako hovori lomo, podla vinka ti daju presnu farbu. teoreticky svoju pracu na poctivych 99% by si odviedla asi kazda cierna ceruzka... teda ja mam ciernu, u inych farieb to asi chce presnu farbu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.06  17:22

    « Bez nadpisu

    hami normalne vo ford servise, resp. v predajni s orig. nahradnymi dielmi, podla VINka ti najdu prislusnu farbu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.06  17:13

    « Bez nadpisu

    to misoo:
    kde sa da pozhanat ta ceruzka na skrabance? su rozdelene podla kodu farby? doteraz som o tom nevedel a poskrabany som hodne (rom na parkovisku) :-( .dakujem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.08.06  21:41

    « Re:

    Rasto : s tou rucnou mam podobnu avsak trochu usmevnu historku...
    strk, 90° zakruta, chcel som trochu zafrajerovat ze sa otocim na rucnej a zatiahnem a nic... auto islo takmer rovno... nastastie tam bola len trava a ne zvodidla... co dodat... cisty trapas... :*) >:D
    na asfalte sa asi nebude dat otocit vobec... :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.08.06  21:29

    « Bez nadpisu

    hmm asi mi to odkleplo dva krat, tak radsej tu napisem toto ako mat cely prispevok dva krat...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.08.06  21:28

    « Bez nadpisu

    suhlasim s lomom, tiez mam par skrabancov, na ciernej biely podklad velmi vidno ! kupovat nove diely je blbost, uplne staci ceruzka. prekvapila ma jej cena, 300,- neni vobec vela :-)
    tiez mam so servisom v BA len dobre skusenosti, teda jednu :-) montovali mi tam jednu vec a auto som si nasiel umyte a malu sladku pozornost v interieri. ;)
    rastovi dakujem za postrehy, stotoznujem sa takmer vo vsetkom, a pridavam jednu vlastnu negativnu skusenost : mne sa na focuse nepaci vyska sedenia. i ked mam sedacku nastavenu na najnizsej polohe, stale som akosi vysoko. na toto sa stazovali aj viaceri novinari v testoch, bohuzial s tym musim suhlasit... dost to degraduje pocit z inac velmi dobreho sportoveho jazdenia a "psychicky" zvyraznuje naklony auta a znizuje zzitie s autom... :(
    na druhej strane som niekde cital, ze pri spravnom sedeni by nemali byt boky nizsie ako kolena, co je po focusovsky spravne, ale drviva vacsina aut umoznuje nastavit si sedacku omnoho nizsie a tym mat aj vyssie kolena. teraz neviem ci to spravili vo forde naschval v zaujme zdraveho sedenia, alebo je to "konstrukcny omyl"... ktovie...
    co vy na to ?
    dalej by som sa chcel opytat, ci nema niekto skusenosti s podlozkami pod kolesa pre nasho focusa II. pytal som sa na to "odbornej" tuningovej firmy, ale dostal som odpoved ze predavaju vela podloziek a nemam vahat si objednat... ale na moju otazku neodpovedali...
    problem mam v tom, ze v naprave su sroby napevno a koleso sa uchytava len pomocou matiek, cize ak dam podlozku, tak nenasrobujem matku, lebo srob bude malo trcat, resp. vobec... po demontazi kolesa som zistil, ze k vymene srobov za dlhsie bude treba asi rozobrat cely brzdovy system na naprave, ak vobec je taketo nieco mozne. neviete mi niekto s tymto helpnut ? :idea:
    diky moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.08.06  11:53

    « Bez nadpisu

    ved ano plasty su plasty, ked to nehrzdavie tak to tak neskre...
    ohladne servisov - myslim ze najlepsie je aj tak ked je auto v servise zobrat si volno a byt pri nich... alebo mat taky servis kde na nich vidis...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  14:13

    « Bez nadpisu

    neviem ako vy, ale ja mam skusenosti so servisom v BA velmi pozitivne
    praveze tu na forach pisali ludia o zlych skusenostiach s trnavskym servisom.
    to co ti technik povedal je uplna pravda aj s tou cenou, pretoze by to musel nechat prestriekat, co nieco stoji... tusim maju cenu 800Sk/hod + material
    ked to chces opravit kup si tu lakovaciu tuzku (stoji 300Sk) a zafarbi to nou
    kupovat novy naraznik kvoli oskreniu je uplne blbost
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  14:09

    « SERVIS

    Vraj je dobry servis v trnave. Kamoska tam bola aj ceny su nizsie ako v Blave. Nechodi tam niekto?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  13:18

    « Re:

    Mam FII HB Ghia 1.6 TiVCT 85 kW a mam pocit ze motor sa teraz v lete pri pustenej klime (auto dual) tvari, ako keby mal zdochnut alebo co... ak chcem ist sviznejsie, nedajboze predbiehat, musim ho vytacat nad 4 tis. otacok...
    Spotrebu mam 8.1 litra, motor sice nedusim, ale zasa ze by som jazdil jak el diablo tak to zasa nie, normalna standardna jazda, proste asi pri 1.6 benzine treba ratat ze tie spotreby nebudu oslnujuce...
    Myslim ze na takto tazke auto treba aspon tento motor, ak su koruny, mozno naozaj ta 1.8 diesel lepsia volba aj s ohladom na ceny PHM
    Moje postrehy k FII, budem sa snazit byt objektivny:
    + podvozok, jazdne vlastnosti, priestor vpredu (majma do sirky), presna prevodovka (aj ked sa s nou treba naucit, najma 3 st. mi robil problemy na zaciatku), pocit bezpecia, konfortnejsie pruzenie - teda na forda, mame v rodine Fusion a to je riadny kostitras....
    - v zadu nie su kotuce, bubny su hrdzave (boli uz pri kupe auta, vyzera to na diskoch zle...) a tym samozrejme potreba viacej zatahovat rucnu brzdu, co bol pre mna nezvyk
    - palubny pocitac, jeho funkcie su naozaj len zakladne (1 x mi zblbla kontrolka stavu paliva, nacerpal som, ale nejako sa jej nechcelo pohnut ani po resetovani pocitaca, ani po znovu nastartovani, uz som sa chcel povadit na pumpe ze ci neklamu pri vydaji paliva, ale siel som sa previest okolo pumpy a asi po 5 km jazde a naslednom opatovnom nastartovani to uz fungovalo, zatial ok)
    - piestik pri otvarani dierok kufra vrzga a takisto ked otvaram kufor po dazdi, voda z teseni vytecie do kufra...
    - stredova konzola mohla by kapanek uzsia, pri dlhej ceste si vzdy otlacim koleno (aj pri jazde na tempomat, mam 183 cm)
    - vyzera to ze slaba stranka bude servis v BA.... totizto pri parkovani som trosku oskrel zadny naraznik o kvetinac (tu mala svinu som nevidel...), je plastovy, tak som tu jamku chcel dat len zagitovat a nafarbit a technik mi na to povedal ze to sa neoplati, ze to zvykne odpadnut, ze by to stalo asi 5 tis. (pritom je to oskrretie velka asi ako 10koruna) a ze odporuca radsej vymenit cely naraznik co je okolo 20 tis...
    eto vsjo, snad niekomu pomoze
    rasto
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  08:47

    « Bez nadpisu

    no tak to sa potom vcelku tazko porovnava :-( kazdy ma svoje vyhody a nevyhody, asi ide iba o to co sa komu viac oplati
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.06  20:19

    « Re:

    myslim si, ze pulse sa pytal na 1.6 benzinak.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.06  09:43

    « Bez nadpisu

    pulse skusenosti s 1.8 tdci 85kW - precitaj si cele forum, je tu dost postrehov, myslim, ze takmer vsetky su pozitivne.
    1.6 85kW sa nepredava, aspon nie na slovensku, tu sa predava 1.6 80kW a tusim iba s automatickou prevodovkou CVT. pozeram, ze v anglicku maju aj manualnu 5 stupnovu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.06  14:26

    « Bez nadpisu

    nema nahodou nekdo zkusenosti s focusem II s mororem 1.8 tdci 85 kw? pripadne jeho porovnani s motorem 1.6 85kw
    Jam ma delsi skusenost s 1.8 musim rice ze jenom velmi pozitivni, 1.6 znam C-maxe take to neni spatne ale ja bych asi volil tu 1.8. Ale nemam k tomu nejaky uplne racionalni duvod;) krom toho ze jsem s ni toho najezdil vice.
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.07.06  10:03

    « Bez nadpisu

    lomo,patl:
    Dovolim si s vami nesuhlasit. Vlastnim F I s tymto motorom-vid podpis. O citlivosti na naftu viem svoje. ;-) Museli mi menit vstrekovace a repasovat vysokotlake cerpadlo, cena 21t kc (nove vstrekovace)+15t kc (repase cerpadla u Bosha) = 36t kc :shock: - nastastie v reklamacii po kupeni jazdeneho vozu to platil predavajuci.
    Venoval som sa tejto problematike cca 4 mesiace. Konzultoval s odbornikmi, riesil na forach... . Mimochodom auta, ktore boli prevadzkovane v D (F I) nemali ziaden problem, pretoze nafta je tam kvalitnejsia ako nasa SK, CZ (nejedna sa o necistoty, ale o pomer prisad, aditiv).
    TDDi motor nemal ziadne problemy s citlivostou na naftu, je to vyhradny problem TDCi motorov (koli typu vstrekovacov) a tento problem bol rieseny az u F II no neviem presne ako. TDCi 85 kW motor sa zacal vyrabat koncom roku 2001 ( nie som si isty- 09/2001) a neskor aj slabsia verzia 74 kW.
    Tankujem vyhradne na benzinke s muslou v znaku, vacsinou (ak ho maju) V-Power Diesel-jedina nafta, ktora je dovazana a nie vyrabana v nasich rafinerkach.
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 27.07.06  00:45

    « Bez nadpisu

    hami: lomo ma pravdu, s tryskama by problem uz byt nemel, nicmene fritovaci olej bych do toho nelil :-) Chce to jezdit na kvalitni naftu, coz ostatne plati o vsech commonrailech.
    Schvalne jsem se dival do manualu a 1.8 tdci je tezsi o 36kg oproti 1.6 tdci, coz se mi pri celkovy hmotnosti auta cca 1.5t nezda tak moc. V D se 1.8 neprodava, v Cechach zase neni 1.6 80kW, v Beneluxu a Francii jsou v prodeji vsechny verze. Cert se v tom vyznej.
    Jinak pro me je focus hlavne spolehlivej delnik, mam ho od brezna a prvnich 15000 km bez problemu, naprosta spokojenost (klepu na drevo).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.07.06  22:33

    « Bez nadpisu

    hami ano, v nemecku sa to nepredava (asi by sa ani nepredalo), mna napriklad uz od toho dieslu odradio to, ze voci tym ostatnym dieslom je hodne tazsi, takze hrozi vacsie opotrebenie prednych pneu, vyssia spotreba, ...
    pokial viem, tie trysky uz vyriesili aj v starom focuse (od roku 2003), problem bol s tymi motormi 1.8 co sa oznacovali ako TDDi (robili sa do 2003), pri TDCi uz odstranili, ale co presne to bolo ti nepoviem... :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.07.06  10:24

    « Bez nadpisu

    to patl:
    Dakujem za vysvetlenie, teraz je to uz jasne. Mimochodom na mojom starsom focuse s "tym istym motorom" bol problem so vstrekovacmi (citlivost na naftu). Ako je vyrieseny tento problem na F II, inym typom vstrekovacov alebo?
    Na vysvetlenie:
    snazim sa pozhanat vsetky dostupne informacie ohladne F II 1.8 TDCi pre mojho kolegu, ktory toto auto vlastni (vo vybave sport), ale nema momentalne pristup na internet. Spominal mi, ze s tymto motorom sa F II napr. v D nepredava a prave tam on zije. Pre nas oboch je FOFO tak trochu aj zaluba a nie len dorpavny prostriedok.
    Vopred dakujem za kazdu informaciu.
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 25.07.06  22:34

    « Bez nadpisu

    hami: Je to tak jak pise lomo, pro FII jsou nasledujici diesely:
    1.6 66kW - euro 4
    1.6 80kW - euro 3, s filtrem euro 4
    1.8 85kW - euro 4
    2.0 100kW - sestikvalt, tusim taky euro 4
    Moik: Jestli je to vevnitr trend tak je to jasny, ten je zvenku cernej :-) Nevim co mas za kastli, ale kombiky maji kotouce vzadu uplne vsechny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.06  09:43

    « Bez nadpisu

    hami 1.8 TDCi sa vo verzi 74kW pokial viem nepredava, tusim to bolo len pri FF1. Predavaju sa 1.6TDCI 66kW a 80kW, 1.8 85kW a 2.0 potom.
    euro 4 nema ten 1.6TDCI bez filtra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.06  09:13

    « Re:

    Citacia:
    ICASK: 1.8 tdci je pokracovani fordovskych verzi dieselu 1753 cm3, osmiventil s litinovym blokem, variabilni turbo, euro 4 emise. 1.6 tdci je spoluprace s PSA (stejnej motor maji citroeny, peugeoty, volvo 40/50, mazda 3), sestnactiventil, celohlinikovy, variabilni (80kW) nebo pevne (66 kW) turbo. euro 4 emise ma slabsi verze, silnejsi jen s filtrem pevnych castic.
    to patl:
    Neviem ci som to spravne pochopil. Pre 1.8 TDCi plati, ze 74 kW verzia splna euro 4 bez filtra pevnych castic a 85 kW verzia splna euro 4 iba s filtrom pevnych castic (samozrejme u FO II), alebo to plati pre 1.6 TDCi?Diki za odpoved.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.06  08:51

    « Bez nadpisu

    ano, bude to trend, trend ma cierne zrkadla.
    kotuce vzadu ma kvoli tomu, ze v nemecku sa to bez ESP nepredava, a pri ESP sa kotuce vzadu davaju.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 25.07.06  07:36

    « Re:

    Jo, myslel jsem plasty v interiéru. Podle toho, co tu píšete, je to nějakej mix. Vevnitř je to Trend, ale má černý zrcátka. Kotouče vzadu a 80kW motor. Je to z operativního leasingu z Německa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.06  23:11

    « Bez nadpisu

    Moik - ake plasty mas na mysli ? interier, alebo tie klucky ? plasty by mali byt co sa tyka materialu vsetky rovnake, maximalne sa budu mozno farebne trochu lysit. nemam na mysli teraz dekorativne prvky ako oblozenie radia a podobne, to ma ambiente cierne, sport a tusim aj trend a titanium strieborne a ghia imitaciu dreva. vsetko samozrejme plasty. kazdopadne katastrofa sa nekona ani v ambiente, skus si posediet v predajni v ambiente a v ST, rozdiel okrem sedaciek a volantu nebude az taky ako by sa mohlo zdat ! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 24.07.06  15:39

    « Bez nadpisu

    Moik: Nevim, ja bych to moc neresil. Sam mam trend, kamoska si koupila ghii a treba u zrcatek je podle me jedinej rozdil v tom, ze jeden kus cernyho plastu ma ghia nalakovanej. Kliky mi prijdou tvarem stejny, u ridice je na ghii navic nejakej cudl a jsou lakovany. Asi budou jen dve verze. Vevnitr ma ghie na stredovym panelu nic moc imitaci dreva, trend svetle sedej plast, ambiente plast tmavej jako zbytek palubky (podle toho by se mozna dalo poznat, z ceho vzniknul "tvuj" focus). Osobne jsem rad, ze jsou zrcatka a listy na dverich cerny, aspon nebude videt, az to na parkovisti nekdo odre. A na stribrnym aute to vypada dobre :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 24.07.06  14:11

    « Plasty

    Ahoj, možná se stanu za chvíli členem tohoto threadu, mám vyhlídlýho Focuse II rv 2005 1,6TDCi80Kw, nemá špatnou výbavu, ale základ je asi Ambiente - má černý zrcátka a kliky. Bude to mít vliv na kvalitu plastů ve srovnání s verzí Trend? (Ghia má plasty lepší, vím) Je to nějaká katastrofa oproti té Ghii?
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 21.07.06  17:12

    « Bez nadpisu

    ICASK: 1.8 tdci je pokracovani fordovskych verzi dieselu 1753 cm3, osmiventil s litinovym blokem, variabilni turbo, euro 4 emise. 1.6 tdci je spoluprace s PSA (stejnej motor maji citroeny, peugeoty, volvo 40/50, mazda 3), sestnactiventil, celohlinikovy, variabilni (80kW) nebo pevne (66 kW) turbo. euro 4 emise ma slabsi verze, silnejsi jen s filtrem pevnych castic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.07.06  14:27

    « Bez nadpisu

    No ja som mal vzdy benzinaky a strasne sa mi zapacil zvuk a sposob jazdy z dieselmi. Ten zvuk sa nezmeni, bud si zvyknes alebo ......
    irongear:
    gratulujem k fusionu. nejaky cas ho mam aj ja v tom istom motore. ta tvoja spotreba sa mi zda trosku velka. ja mam priemer 5,5 s klimou nalozene co to da a udrzala sa mi aj ked som bol v kopcoch. Inac som prekvapeny ako toto auticko jazdi v meste! Naozaj je stavane na mesto a skakanie cez obrubniky a jamy. Uz som si snim hodne zaskakal.
    Do taz:
    Poskulujem po novom Fokuse Combi v dieseli. Co do vykonu a kubatury sa mi najviac pozdava 1,8 TDci. Nevie niekto viac o tomto motore pripadne porovnat s 1,6 TDci?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.06  20:16

    « Re: Re: Re:

    No ja mam presne opacny problem, mal som 1.4Hdi (najazdil som s nim 133tis km za 2 roky) a presedlal som na 1.6TiVCT a mal som problem si zvyknut na hluk od motora. Mam ten benzin nejakych 16 mesiacov/40000km, ale stale si neviem zvyknut na zvuk a hluk.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  23:01

    « Re: Re:

    irongear: po takych 500km sa ten zvuk trocha ztisi a hlavne ty si na to zvyknes
    hehe, mam 160Km...uz si pomaly zvykam...hlavne ked sa zahreje je to uz trosku lepsie.
    Irongear
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  22:59

    « Bez nadpisu

    mno, to auto ma nove cenu cosi malo nad 600K, takze zlava 100K za to co hovoris mi pripada skvela. Trosku by ma trapilo co si to auto musi vytrpiet, ked si spomeniem co som na skusobnej jazde stvaral :)
  • 00 Reagovat !

    foto omik82

    omik82 17.07.06  13:45

    « Bez nadpisu

    Co si myslite o takejto ponuke:
    FF II Champion Plus, 1.6TiVCT (ak nepozante tu akciu, tak vychadza z modelu Sport a ma EATC klimu. Inak je tam follow me home a mozno este nejake "bezvyznamne" malickosti.
    Jedna sa o predvadzacie auto, ktore by sluzilo ako predvadzacie od augusta2006 - januar 2007 a cena by bola cca. 505.000Sk...
    Sli by ste do toho? A preco ano/nie?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.06  11:26

    « Re:

    patl: ta spotreba bola podla palubaku. zatial mam 4500km, takze mozno sa to este trocha polepsi :-) Urcite mi pomaha aj moj styl jazdy, v poslednej dobe casto jazdim dost defenzivne (starnem? >:D ).
    bluedream: nemoze sa stat, ze sa pneu dotkne blatnika? Napr. pri vytocenych kolesach a tlmicoch nadoraz?
    irongear: po takych 500km sa ten zvuk trocha ztisi a hlavne ty si na to zvyknes >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.07.06  00:15

    « Re: dik za info

    irongear : jednou z vyhod dieslu je vysoky krutiaci moment (Nm), co v praxi znamena 'imunitu' voci hmotnosti.
    ten zvuk je normalny (jedna z nevyhod). skus porovnat fusion s rovnakym motorom. ak ti to vadi, su firmy co tlmia auta. minimalne ti nalepia tlmiaci material zo spodku kapoty. nemam s tym osobnu skusenost, ale je to lacne a efekt vraj dost citelny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.07.06  23:52

    « Bez nadpisu

    bluedream : diky moc, vyzera to podstatne viac vonku ako standard. az tak by som si asi netrufol, ale ak nehlasis problemy, tak pohoda. :-) Teraz si ma namotal... chcel som dat najprv folie, ale ked vidim ako to dobre vyzera, tak asi dam podlozky. :-) A jazdne vlastnosti ako ? Je rozdiel citit na prvy 'pohlad' alebo ani velmi nie ? Dikes. Ked si to dam, tak tiez dam fotky !
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.07.06  21:14

    « dik za info

    No a myslíš že Honda City je tá správna voľba ??? Neviem aké máš požiadavky na veľkosť, kufor a pod. , ale určite máš na výber aj lepšiu možnosť.
    A čo sa týka poddimenz. motora 1,4 ? Všetko záleží aký si jazdec, aj keď jasne že 20 t. za doplatok pri aute za 500 t. je skoro nič, ale zase ani ta 1,4 určite nebude nič tragické /na čom si jazdil predtým ???/ . Ako som už písal asi v inej téme mám P307 Kombi 1,4 55 kw a C4 1,6 80kW, čiže 307 teoreticky úplne poddimenz. a ešte kombi a nemám žiadny problém keď s ňou idem oproti C4 /tiež jazdím 95 % mesto + slabšie frekventované okresky do 50 km/ a spotreba oproti C4 o 2l menšia , ale C4 je žralok, takže pre mňa osobne tá 1,4 nie je žiadna tragédia a tiež nie som nejaký slimák, že neprekočím 90 a pod.

    dik za komentar.
    Nakoniec som sa rozhodol zostat pri forde a kupil som ford fusion naftak 1.4 za tie iste peniaze ako by ma stal focus 1.4 benzin. (vybava detto, len mam hlinikove disky navyse a nemam ovladanie autoradia na volante)
    Mal som pred tym clio 1.4 benzin. Auto vazilo 950Kg a bolo to dost svizne,
    preto som sa bal prejst na 1250Kg focus s rovnakym motorom.
    Zatial svoje rozhodnutie nelutujem. Beham len po meste v kopcoch stale a zatial mam priemernu spotrebu 5.9L (130Km). Avsak trosku mi vadi ten zvuk motora. Je dost hlasny. Nikdy som naftak nemal a ten zvuk proste pocut....neviem ci je to surovostou motora alebo moze byt nejaky problem. Ale jedna vec ma zaraza a pletie zaroven ...
    clio vazilo 950Kg, vykon 55kW benzin.
    fusion vazi 1200Kg, vykon 50kW nafta.
    a fusion je v meste ovela OVELA zivsi. Dokonca na 90 sa dostanem
    (pocitovo..nemeral som, ale na otackach do 3000) ako s benzinovym dvojlitrom v praci ktory poriadne vytocim. Nechapem to, dufam ze nemam nieco s motorom, lebo je fakt hlucny a po 6 Km je oproti benzinaku motor strasne horuci.
    BTW: nesmiat sa, fakt o diesloch zatial vela neviem, takze akekolvek info ma potesi
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.07.06  15:25

    « alu dezent f na ff2

    misoo: tak som konecne odfotil focusa s tymi diskami:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 15.07.06  01:27

    « Bez nadpisu

    Poly: Spotrebu, kterou uvadis o par prispevku nize mas urcenou podle pocitace, nebo podle tankovani? Ja mam se stejnym motorem dlouhodobej prumer za 10000 km 6.3 Prvnich 5000 jsem to nesledoval, auto bylo "v zabehu" :-). Jezdim tak tretina mesto, "vetsi" tretina nemecke dalnice (vetsinou 150 - 180) a zbytek okresky. Spotrebu pod 6 litru jsem zajel 2x (5.2, 5.4) na cca 500km ceste po dalnicich pri rychlosti do 120km/h, velmi casto omezeno na 80. Spotrebu pocitam pri tankovani do plny nadrze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  17:57

    « Re: Re: Re:

    Pani inak ja neviem. Tieto debaty o jazde na spotrebu. Nemate pocit ked idete na spotebu ze to auto trpi pri podtacani ? Ja som jazdil opatrne a s podtocenym motom az mi to jedneho dna zacalo vadit, a zacal som jazdit normalne. A rozdiel ? Z 6,4 mimo mesto na 6,7. A teraz trochu matematiky: 1l V-power = 42SKK, na 100 km mi to podrazi o 0,3lx42SKK/l => 12,60SKK. Stoji to za "trapenie motora" ? Skoda ze sa to neda napisat do vsetkych for, lebo tuto diskusiu pozorujem vsade kam sa len pozriem. Samozrejme keby bol rozdiel zo 6,5 na 8,5 tak to je uz ine, ale tam ide asi o radikanlu zmenu jazdneho stylu.
    Jen jsem potreboval vedet, jestli se te spotreby udavane vyrobcem da vubec dosahnout, protoze si vybiram auto i podle spotreby. Rozhoduji se mezi Focusem a Mazdou3.
    Dekuji vsem za vase nazory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  16:37

    « Re: Re:

    z toho "hluku" si nic prosim ta nerob. ved ten vzduch musi niekade to auto obist :-) robia to vsetky auta. Akurat podla hranatosti a inych parametrov to robia inak intenzivne a v inych rychlostiach. A prave pri zadnom okne je ta hrana kde vzduch "zataca" za auto tam kde predtym bola kabina :-)
    Skusil som to napisat tak polopatisticky ako len viem :)
    Pani inak ja neviem. Tieto debaty o jazde na spotrebu. Nemate pocit ked idete na spotebu ze to auto trpi pri podtacani ? Ja som jazdil opatrne a s podtocenym motom az mi to jedneho dna zacalo vadit, a zacal som jazdit normalne. A rozdiel ? Z 6,4 mimo mesto na 6,7. A teraz trochu matematiky: 1l V-power = 42SKK, na 100 km mi to podrazi o 0,3lx42SKK/l => 12,60SKK. Stoji to za "trapenie motora" ? Skoda ze sa to neda napisat do vsetkych for, lebo tuto diskusiu pozorujem vsade kam sa len pozriem. Samozrejme keby bol rozdiel zo 6,5 na 8,5 tak to je uz ine, ale tam ide asi o radikanlu zmenu jazdneho stylu.
    naozaj usetrime ked potrapime motory nizkymi otackami ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  15:53

    « Re: Re:

    Ano, pri otvorenom zadnom okne sa ozyvaju pravidelne, asi 2x za sekundu, take aerodynamicke rázy a je to dost neprijemne. Robi to aj na sedane, kde som mal elektricke aj zadne okna a casto som tak vetral. Teraz mam vzadu mechanicke, tak ma to netrapi a ani som to na HB neskusal >:D
    AD spotreba:
    Mam nabehane 4500km a na 300km ceste som mal spotrebu 4,7l nafty ale isiel som sam a na spotrebu. Potom ma to uz prestalo bavit, tak som dalsich 150km isiel "normalne" a spotreba skoncila na 5,2l.
    Cesta spat, kde sme isli 3 nalozeni s klimou, tak to bolo za 5,8, ale to bola dialnica povazska -> BA asi vkuse nad 160km/h + 40minut v kolone :x . Takze celkom vpohode.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.06  15:02

    « Re: Re:

    mam hatchback a ziadne dunenie. ak samozrejme nemyslis to ked ti "rezonuje" vzduch pri urcitych rychlostiach ked mas otvorene okno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  11:06

    « Re:

    asi tu 100k, kdyz je to ta akce, ze? tu mame tez a nedavno jsem tu spotrebu uvadel...mame necelych 1500km a zatim prumer 8,2
    Fiiiha, to je dost. Podle tabulek to ma mit spotrebu 5,5l mimo mesto. To snad pomalu abych sel do dieselu :roll: . Ano, mam na mysli 74kW/100k. A to duneni se Vam nekdy ozyva pri castecne stazenem zadnim pravem okenku?
  • 00 Reagovat !

    foto Nomadm

    Nomadm 14.07.06  10:59

    « Bez nadpisu

    asi tu 100k, kdyz je to ta akce, ze? tu mame tez a nedavno jsem tu spotrebu uvadel...mame necelych 1500km a zatim prumer 8,2 ; klima zapnute skoro porad, a posledni ceta byly Tatry, kde bylo auto doost nalozene, + nekonecne zacpy na hranicich na Bumbalce, coz se taky natom jiste podepsalo...;)
  • 00 Reagovat !

    foto Nomadm

    Nomadm 14.07.06  10:44

    « Bez nadpisu

    tak to se ta nabidka asi zmenila....jakou 1.6 myslis? 100k nebo 115k?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  10:43

    « Re:

    no jde tam taky oto ze vtech 10tis je i palubni pocitac,ne? a autoklima+pal. poc. za 10 tis myslim stoji...
    Pokud propagační materiál nelže, tak v aktuální akční nabídce výbavy Trend+ je palubní počítač, ale manuální klimatizace. Btw, máte-li někdo 1.6ku v benzínu a jezdíte na spotřebu, tušíte kolik vám to žere mimo město?
  • 00 Reagovat !

    foto Nomadm

    Nomadm 14.07.06  10:29

    « Bez nadpisu

    no jde tam taky oto ze vtech 10tis je i palubni pocitac,ne? a autoklima+pal. poc. za 10 tis myslim stoji...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.06  00:17

    « Re: Manuální klima či automatická?

    mal som predtym automaticku a teraz manualnu klimu. mne manualna problem nerobi, lebo aj na tej automatickej som stale nieco prestavoval. ja by som tych 10.000 dal radsej inde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  00:02

    « Manuální klima či automatická?

    Chci si koupit 1.6ku v Trendu+ s manualní klimatizací. Vyhovuje vám manuální klimatizace, či je z nějakého důvodu výrazně (alespoň penězi vyjádřeno za 10tisíc) lepší automatická?
    dík
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.06  23:54

    « Dunění zvenčí

    Dobrý den. Chci si koupit Ford Focus II. v 1.6ce benzínu a 5dvéřovém hatchbacku. Bohužel v autosalonu neměli na testovací jízdu HB, ale kombika. Když jsme jeli cca 40 km/h, tak se při otevřeném zadním okénku ozývalo velmi hlasité dunění - nebyl to určitě motor. V kamarádově Laguně se při otevření předního okna ozývá totéž. Jak se tomu prosím říká? Dělá vám to i 5tidvéřový hatchback?
    Děkuji předem za odpověď a taktéž za všechny vaše příspěvky, utvrdily mě v tom, že 307ku ani C4ku ne >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.06  23:53

    « Dunění zvenčí

    omlouvám se, poslalo se mi to 2x
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.07.06  10:28

    « Re:

    jacques: co ma ford lepsie? podvozok, riadenie. to je fakt spica (ak nepocitam bmw1), ford mi v tychto veciach sadol o dost lepsie ako A3/A4. ale interier je u VW group o dost lepsi. a mnoho inych veci ako napriklad presnost radenia. nechcem nastartovat ziaden flame, v zozname aut, ktore si chcem kupit po focuse je okrem noveho mondea aj bmw3, A3 sportback, A4, accord a RAV4. len voci francuzom mam stale predsudky :)
    a rucne umyvanie je na slovnaftackej pumpe pri vyjazde z Noveho Mosta smer Petrzalka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.06  08:35

    « Bez nadpisu

    ja mam tiez ti vct cca 4000 km, pravdupovediac cakal som trochu viac od toho motora, do 3000 otacok nic moc, nad uz ako tak taha
    Bluedream: len tak pre zaujimavost, mozes byt konketnejsi s tymi vecami, co ma ford lepsie?
    Neviete prosim niekto, na ktorej pumpe v Bratislave maju v prevadzke rucne umyvanie s tlakovou hadicou ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.06  23:28

    « Re: FoFo 1.6 100k

    ano, VW group ma lepsi palubny pocitac. ale ford ma zas ine veci lepsie :)
  • 00 Reagovat !

    foto Nomadm

    Nomadm 12.07.06  23:04

    « FoFo 1.6 100k

    Tak vas vsechny zdravim a informuji o stavu naseho FoFoška :-) Mame skoro 1500km (chybi asi 20km) a zatim max spokojenost, jen ten nabouranď od souseda, to radost pokazi, jenze zato Ford nemuze :)) Joo a jeste semi zda, ze ve Fabii byl lepsi palubni pocitac, sly tam zobrazovat udaje (spotreba, km,atd) pro jednotlivou jizdu a celkove. Kdezto FoFo ma jen jednu spotrebu max do 1000km...skoda. Jinak mame zatim prumer 8,2 ; klima zapnute skoro porad, a poslednich takovych 600km to bylo celkem dost zatizene. Snad to zacne klesat...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.06  16:09

    « Bez nadpisu

    dynamiku to ma, len zatial som ju velmi nechcel skusat, pockam si este aspon zopar stovak km, v tdci som nikdy nesedel tak to ani nemozem subjektivne porovnat, ale na forach tu su aj ludia co tu ti-vct maju uz dlho, tak snad by sa mohli ozvat.
    tie ceny ma ale ford na slovensku dost vysoke, lacne je to iba ak kupujes skladove auta (odhadom tak 10-15%), dostat z nich zlavu na neskladove auto je udajne velmi tazke.
  • « 00 Reagovat !

    foto omik82

    omik82 12.07.06  16:02

    « Re:

    no ist tam osobne je pre mna teraz problem, pretoze byvam v prahe. Ale nakup na slovensku vyzera o dost rozumnejsie, tu by som dal za podobne vybavenu verziu Sport radovo o cca. 100.000 Kc viac (podla oficialneho cennika). Mam narok na 10% zlavu, pretoze Ford je dodavatelom aut mojho zamestnavatela, ale aj tak to vychadza o hodne viac, ako pri nakupe na slovensku. Zaujimalo by ma, cim to je sposobene.
    To si ma mimochodom moc nepotesil s tym motorom, necakam od 1.6ky, ze to bude trhac asfaltu, ale trosku dynamiky by to mat mohlo. Na STcko urcite prachy nemam a tak isto ten 2.0liter je mimo...
    Ale som zvyknuty na 1.9TDI a 1.6TDCi 66kW sa mi nezdala uplne leniva. Tu 1.8TDCi som raz prebehol v FF1 a bolo to hodne pruzne, tak ma to moc laka. Len je to o 50.000 viac, co je vcelku dost....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.06  15:54

    « Bez nadpisu

    omik no radsej by som do fordu zasiel osobne alebo zavolal.. oni su v elektronickej komunikacii trochu dost pomalejsi :-)
    ta 1.6ka mi pride tak akurat svizna, nie je to ziadny trhac asfaltu, vo dvoch ludoch a batozine mi to uplne staci, ale pretekat sa s tym neda, to si radsej kup STcko alebo ten benzinovy dvojliter :)
    momentalne mam len cca 1350 km, takze nemozem velmi este tu sviznost hodnotit, nad 3500 otacok som tusim este ani nesiel.
  • « 00 Reagovat !

    foto omik82

    omik82 12.07.06  15:50

    « Re:

    no ja som prave rozposlal mail vsetkym dealerom fordu na slovensku, uvidime, kto sa ozve... :)).
    osobne by mi vyhovoval viac asi ten diesel, pretoze jazdit budem prevazne dlhe trasy (nad 100km urcite), po meste je mi jednoduchsie a rychlejsie sa pohybovat metrom, akurat na nakup obcsa skocit treba autom...
    Aky je ten motor, ked ides v dvoch ludoch s batozinou? Staci? Da sa s tym aspon trosku svizne predbiehat?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.06  15:22

    « Bez nadpisu

    omik ano, ti-vct, zatial mam tak 7.9 priemerku ale mam to velmi kratko, idem teraz na taku dlhsiu trasu tak uvidim, kazdopadne da sa jazdit aj papierovo ale chce to velmi lahku nohu, ked som napr siel cca 200km trasu bez klimy (30% dialnica, 70% okresky) tak mi to pisalo 6.2 a to bolo uplne nove auto (120km malo najazdene) s klimou to iste 6.5
    v meste ti to skor poskoci, je to dost tazke, zapnutu klimu trochu citim pri rozbiehani (hlavne s nalozenym autom), ale hadam sa to zlepsi
    mne sa ten diesel aj kvoli tym km asi nevyplati nehovoriac o tom, ze to auto s nim je asi o 150kg tazsie co je vcelku dost, ale zasa budes mat kotuce aj na zadnych kolesach :-) a ja hlavne jazdim kratke useky v meste a to sa uz vobec asi diesel neoplati.
  • « 00 Reagovat !

    foto omik82

    omik82 12.07.06  15:16

    « Re:

    mas to s 1.6 TiVCT? Rozmyslal som aj na 1.8TDCi, ten motor ma vcelku presvedcil svojou dynamikou, ale najazdim rocne do 20.000km, tak sa mi to asi nevyplati.
    Aku spotrebu realne robis? Ja mam dost tazku nohu :(((
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.06  15:03

    « Bez nadpisu

    omik ja mam presne tu verziu champion plus, to radio som si kupil cez ebay (stalo ma +- 12000 Sk), vymena toho mi trvala tak 30 sekund, je to skutocne lahke... tie repro vraj su lepsie, no hra mi to celkom dobre aj tak, aspon si myslim..
    este stale si tam mozes dat ine ISO radio, ale urcite to bude chciet nejaky adapter a to ta vyjde tak zhruba aj so slusnejsim radiom (6000 a viac) tak na 12000, tak nad tym ebayom odporucam porozmyslat... s tym sony radiom to vyzera dost lepsie.
    a k tej originalnej vymene - za tych 27000 ti podla mna repraky nevymenia, aspon som sa na to nepytal, ale osobne dost pochybujem
  • 00 Reagovat !

    foto omik82

    omik82 12.07.06  14:59

    « Bez nadpisu

    lomo:
    dakujem. moc si mi ulahcil rozhodovanie. Verziu Sport vcelku poznam, skoda je akurat toho radia sony, pretoze radio bez MP3 prehravaca v aute za 600k je podla mna chyba....Tych 27.000 je dost vela, vymenia v tom aj reproduktory, ktore su so Sonym vraj ine ako v tom standarde (okrem ineho poctu, aj iny hardware)?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.06  14:55

    « Bez nadpisu

    omnik ano, elektricke ovladanie a vyhrievanie zrkadiel tam je, su vo farbe karoserie a plasty su okrem bocnych list vo farbe karoserie.. je to vybava, co vychadza zo sport verzie, tak si pozri specifikaciu k nej ak ta zaujimaju detaily.
    sony audiosystem si nepriplatis, resp. nepriplatis si nic, pretoze to uz su hotove objednane auta, mozes si akurat kupit to radio a nechat si to vymenit (cca 27000 za to chcu vo forde), alebo si ho kup cez ebay (odporucane :))
    ano a volant tam je 3 ramenny default, vymenit to nejde za iny... tempomat tam nebudes mat (ten je len na 4 ramennych volantoch)
  • 00 Reagovat !

    foto omik82

    omik82 12.07.06  14:41

    « FFII Champion Plus

    Viete niekto, ci ma FF2 predavany na slovensku ako model Champion Plus elektricke ovladanie a vyhrievanie spatnych zrkadiel?? A da sa do neho da priplatit aj ten Sony audio system? Ma to zrkadla a ostatne plasty vo farbe karoserie? Dal by sa vymenit volant za ten pekny 3ramenny?
    Dakujem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.06  13:24

    « Bez nadpisu

    Zdravím, musím též přidat své připomínky k interiéru. Musím víc než souhlasit, co napsal sadaki. Imitace střibrné je hodně laciná, působí to fakt jako z tržnice...zvlášť kličky ve dveřích jsou hodně laciné mám najeto 22 tis a mám oloupaný plast kolem řadičky, bude řešeno v rámci záruky, prý to je výrobní vada...ale co mi vadí ze všeho nejvíc, je ovládání zrcátek titěrným tlačítkem...uvídal bych řešení jako má VW - přepínatelný joystick. Škvíry zas tak problémem nejsou, spíše sem tam povrznutí z dveří, či z pravé strany přístrojovky..jinak vládne spokojenost, jen motor by mohl být lepší, ne 1.4., zvlášť v kombinaci s klimatizací..je znát na volnoběh, při rozjedech je znát hmotnost vozu. A nevím, jestli máte ten samý pocit, nebo je to jen v kombinaci s 1.4 - převodovka. Na můj vkus je nepřesná, zvlášť na 3. Co vy na to??soukromě mám A3 sportback, nechci tady chválit, ale v porovnání s ní - katastrofa pro FFII. Ale každé auto má pro a proti, každému vyhovuje něco jiného. Jinak new civic sadaki - dobrá volba, jel jsem v něm, prolézal loni ve Frankfurtu - super design, ale už jsem měl A3..jinak v Japonsku ho nebylo vidět,nedováží se tam, ptali se mi na něj, dokonce jsem musel po návratu posílat kalalogy s naším ceníkem, jsou z něho úplně paf...sice v čj, ale poradili si s četbou:-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  13:03

    « Re: otazka na interier

    Jo, jo, focusí plasty mě též definitivně utvrdili o Civicu. O Focusu jsem toho spousty přečetl, zejména na autorevue ho vychválil pan Janda do nebes, včetně právě plastů a zpracování. Když jsem si pak do Focusu se zálohou v kapse sednul, myslel jsem, že někdo musel užívat minimálně lehčí drogy :shock: Plast byl šedý mor, potahy (v základní verzi) taky šedý mor, u konkrétního auta upadával takový plast kolem kličky dveří (zevnitř) a mezi zavřenými dveřmi a palubkou sa nacházela mezera kam by člověk nacpal Špalíček veršů a pohádek (nebo aspoň tak půlku) >:D . Když jsem chtěl řešit aspoň tu šed, tak v Ghie bylo na palubce něco jako dřevo (zjev made in tržnice), potahová látka ála levný polský gauč.... No a titanium? tvrdili mi, že jde dostat jenom s přístrojovkou v modré verzi a tempomat tam nedostanu ani kdybych se vzteknul :*)
    Tím nechci nikoho urazit - focus má zas jiné přednosti a Civic určitě spoustu nedostatků - jen chci říct, že těch plastů jsem si všimnul též >:D
    (Přičemž ještě více z toho interiéru byla rozčarovaná manželka, která nakonec Focus s konečnou platností zakázala ;-) )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  12:09

    « Re:

    "To je fakt Ale preco to potom predavaju, cloveka len nazhavia
    Nabeham 12-15tis rocne a ako som spomenul skoro vsetko po meste.
    Ok, takze ford nic pre mna. Honda city to isti :-/"
    No a myslíš že Honda City je tá správna voľba ??? Neviem aké máš požiadavky na veľkosť, kufor a pod. , ale určite máš na výber aj lepšiu možnosť.
    A čo sa týka poddimenz. motora 1,4 ? Všetko záleží aký si jazdec, aj keď jasne že 20 t. za doplatok pri aute za 500 t. je skoro nič, ale zase ani ta 1,4 určite nebude nič tragické /na čom si jazdil predtým ???/ . Ako som už písal asi v inej téme mám P307 Kombi 1,4 55 kw a C4 1,6 80kW, čiže 307 teoreticky úplne poddimenz. a ešte kombi a nemám žiadny problém keď s ňou idem oproti C4 /tiež jazdím 95 % mesto + slabšie frekventované okresky do 50 km/ a spotreba oproti C4 o 2l menšia , ale C4 je žralok, takže pre mňa osobne tá 1,4 nie je žiadna tragédia a tiež nie som nejaký slimák, že neprekočím 90 a pod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  12:08

    « Re:

    "dd
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  10:40

    « Bez nadpisu

    irongear a nad fiestou alebo fusionom si nerozmyslal ? je to sice trochu ina kategoria ale ja som bol s fiestou velmi spokojny a ta faceliftnuta sa mi zda este lepsia
    fusion mi pride ako trochu pridrahy, zda sa mi to ako nejake kusok vacsia fiesta
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.06  23:41

    « Bez nadpisu

    To je fakt :-) Ale preco to potom predavaju, cloveka len nazhavia :P
    Nabeham 12-15tis rocne a ako som spomenul skoro vsetko po meste.
    Ok, takze ford nic pre mna. Honda city to isti :-/
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.07.06  22:49

    « Re: ..

    je pekne vysoka. Ale ak na to auto nemas, tak nekupuj, lebo benzin pojde hore a potom nabehas 3000km rocne a na take jazdene staci 3rocne auto
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.06  18:57

    « ..

    nevadi, ak mate niekto skusenost s 1.4 na focuse dajte plz vediet. Prave som pozrel Mazdu 3 a tam je ponukany aj podobne slaby motor s tym ze je mysleny do mesta....tak potom v meste by to mala byt vyhoda nie?
    Co to robi so spotrebou ked je poddimenzovany motor?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…