FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 12.02.07 13:16
« Re: Re: Re: FF II
2 mm483 - dival jsem se do technicaku a mam tam uvedeneho vyrobce Kolin, ale pokud je vyroben fyzicky nekde jinde to nevim. Mam to z velkeho technicaku. Jinak mam FFII 2.0 TDCi kombi.
Doplneno - koukal jsem na net a mas pravdu - vyrobni zavody v Evrope: Valencie + Saarlouis + od r. 2005 Petrohrad.
Vice tady: [odkaz] -
"-- skrytý --" 12.02.07 12:40
« Re: Re: Re: FF II
Muj Focus - 2.0 TDCi - 02/2006 - vyroben v Koline (Köln) v Nemecku.
Myslim, ze v Koline je hlavna Ford zakladna, ale Focusy tam nevyrabaju (ja som tam videl Fiesty). Vzdy ked som sa s ludmi z vyroby bavil o Focusoch, tak sa rozpravalo o Saarlouis a Valencii. V Saarlouis bezia hatchback-y, kombiky a C-Max a vo Valencii sedany + mozno hatchback (sedany viem urcite, ostatne neviem). -
"-- skrytý --" 11.02.07 10:37
« Re: FF II
no moj bol vyrobeny v nemeckom Saarlouis-e. este sa vyraba v spanielsku vo valencii.
predosla generacia sa vyrabala (a asi este i vyraba) i vo Wayne v Michigane, USA, v Mexiku, Argentinii a pri Sankt Peterburgu. ci sa tu vyraba i druha generacia, neviem. -
"-- skrytý --" 10.02.07 18:42
« Re: Re: Re: ROZŠÍŘENÁ VÝBAVA TREND +
Takže pánové,
včera jsem seděl v salůnu v tom modernizovaném Trendu+ a musím vás zklamat, protože volant je sice 4.ramenný a s hliníkovými kryty věnce, ale není kožený, pouze starý známý plasťák z Ambiente a Trendu!! :'-( -
"-- skrytý --" 10.02.07 14:56
« Volant + rozšířenej trend
patl: ten tříramenej má prej jinak řešenej airbag, takže výměna obyč čtyřramenýho za koženej tříramenej taky prej neni tak "easy", 4ramenej plastovej a 4ramenej koženej jde prostě jen prohodit (když pominu knoflíky na tempomat), ale když chceš měnit za 3ramenej, je komlikace s airbagem, takže taky neušetříš....info od dealera
jo, nějakej odkaz na ten novej ceník by mě teda taky fakticky zajímal, zatim s tim rozšířenym trendem tak nějak vaříme z vody -
"-- skrytý --" 09.02.07 16:14
« RE: Tempomat
Dodělání tempomatu:
ptal jsem se na dodělání koženýho volantu v CZ a musí se tam dát právě ten kterej je s těma čudlema k tempomatu a i s prací to prej někomu dělali asi za 9tis kč a to tam ten tempomat nebude, jen tam od něj budou ty čudle, což mi přijde šílený, protože když na to budeš myslet při objednávání tak tě to vyjde na 12 i s funkčním tempomatem. A jestli chceš dodělat tempomat, tak teda i novej volant budeš v tom stejně určitě tak za deset (českejch). -
"-- skrytý --" 08.02.07 22:10
« ROZŠÍŘENÁ VÝBAVA TREND +
Kluci to mi nedělejte, neřikejte mi, že by dali tempomat s koženým volantem, sem nasranej, objednával jsem na konci ledna a tak to tam samozřejmě nebude. Někdo tu informaci prosím vyvraťte :-)
Co vim já, že je v model řadě 2007 v trend+ volant s těma stříbrnejma paprskama (ale ne koženej) a zrcátka i kliky jsou už v barvě, to platí od začátku roku, ale tempomat? nechtějte mě *... -
Moik 08.02.07 22:04
« Re: Re: Re: Re:
yoyo: denní světla:
Mám kamaráda, zarytej slaboproudař a ten vždy startuje s rozsvícenými světly. Baterka prej neodstane takovej ráz a těma světlama se v ní prvně vzbudí činnost. Prej jí to startování se světlama škodí míň jak ráz od startéru. Tak jak tak, baterce to neuškodí. Já mám xenony, ty mají ještěmenší spotřebu, tak to neřeším -
"-- skrytý --" 08.02.07 21:05
« Bez nadpisu
ano ano, ten trik s tou ziarovkou mam od loma !!! >:D ;-)
ja tam mam klasicku ciru bielu 2W, 5W bola dost silna, ta 2W sa asi najviac priblizuje tej origos v ghii :-! mal som tam aj zelenu (5W nafarbenu zelenou fixkou na CD-cka, bolo to zaujimave, ale iba tak na pobavenie, nakoniec som si tam nechal tu klasicku 2W bielu >:D ) -
"-- skrytý --" 08.02.07 20:02
« vytiahnutie radia, aux vstup
zdenekold radio ide v pohode vytiahnut, potrebujes na to ale specialne kluce, resp. kus plechu v tvare takeho trojuholnika, ktore tam zasunies, a potom vyberies radio (podpacis niecim makkym, napriklad plastovou bankovou kartou)
pre vsetkych ktorych to zaujima, tu mate aj navod ako vybrat radio von, a aj ako si dorobit ten AUX vstup k Ford 6000 radiam - link
undefined -
"-- skrytý --" 08.02.07 19:47
« Re: Re: Re:
Moik, mam folie... (na prednych bocnych nie), ale kosicke ECV nie :-) kolesa mam take skarede Ghia... :-(
Ad AUX IN - pripoji sa tak napriklad MP3 prehravac a zvuk ide z reprakov
Ad OSVETLENIE priestoru pre nohy vpredu - mam tam cervene ziarovky... :-! LED nekupujte. mam rozptylove a svieti akoby to ani nesvietilo. ale mam len jednu LED, treba take s aspon tromi. (cervene mam aj v bocnych lamickach na citanie -svieti to slabsie a za jazdy to neoslepuje)
Ad DENNE SVETLA - neviem, ci to je to iste, ale davnejsie som tu pisal o jednom rele. vo forde ho maju za 210 Sk (s DPH). pripoji sa na poziciu cislo 15 v poistkach pred spolujazdcom. ALE! funguje iba so svetelnym/dazdovym senzorom. po zapojeni rele a otoceni ovladaca na AUTO sa rozsvietia len predne stretavacky zaroven s nastartovanim (a to sa mi nejako nepaci. existuje nejaka moznost oneskorenia???). NESVIETIA predne ani zadne obrysove svetla, ani osvetlenie ECV, ani osvetlenie palubnej dosky. ked sa zamraci (podla citlivosti senzoru) alebo v tuneli sa vsetko ostatne zapne.
zbehnem do auta a napisem cislo toho relatka. je to ale tzv. klaksonove.
edit:
relatko nema to cislo na sebe. ale nasiel som to na strankach ffcd.de, odkial som to vlastne i prevzal - 1425751 -
"-- skrytý --" 08.02.07 19:10
« Re: osvetlenie priestoru pod nohami
to fakt hledim...nechapu proc to tam pak nemontuji standardne...pokud jde jen o trik at se lip prodava vyssi verze tak je to trosku na nic, kdyz je to zapojene a jen chybi zarovky >:D
patl -jakou mas verzi? Jak pise lomo tak u nizsich vybav to nemusi byt zapojene. Muj kamarad ma Trend tak mu to hned poradim ;-)
Ja mam Titanium a tam je to uz i s zarovkama :-!
Jeste jedna poznamka k "AUX in" konektoru v prihradce spolujezdce...jo jo, je tam..ani jsem to nevedel :-) a abych se priznal nevim k cemu ho budu pouzivat. Jake je vyuziti? Mam BT HF sadu zabudovanou uz v radiu. -
"-- skrytý --" 08.02.07 15:48
« osvetlenie priestoru pod nohami
ano ide iba o to zakupit si patricne ziarovky , misoo to odkukal odo mna :-)
ked si posvietite pod nohy, tak z hornej strany pod palubnou doskou (u spolujazdca tusim viacmenej pri stredovom tuneli, u vodica viac pri volante) je objimka pre ziarovku a ide do nej aj kabel, staci zasunut spravnu ziarovku 12V, 5W alebo menej a je hotovo.. pre nedockavych - dve take mate aj v nahradnych ziarovkach :)
odporucam ziarovku s mensim vykonom alebo potom rozptylove zelene (ci inej farby) led diody (kus asi za 80Sk, tie vyzeraju fakt lepsie)
este dodam, ze pokial viem u slabsich vybav to nemusi byt (najde sa objimka ale kable do nej nejdu), ja mam sport a tam to je, v giha a titanium je to tusim uz od vyroby aj osadene ziarovkou -
"-- skrytý --" 08.02.07 13:24
« Bez nadpisu
Dong : oni dobre vedia preco to robia, preto aby si si tu vybavu kupil, pre nic ine ;-)
uz som to tu spominal, ale podobny pripad je aj osvetlenie priestoru noh. vyssie verzie to maju v cene a inac si za to musis priplatit nie male peniaze. pritom ten system osvetlenia ma kazdy focus, len tam chyba ziarovka... ja som si kupil dve ziarovky za 15,- a uz to mam aj ja... :-! :P :D -
martas2005 07.02.07 22:16
« Re: Nova vybava akcniho FoFo
16" ocel. Denni sviceni = vpredu svetlo, vzadu tma. A nevim, jestli je tam vpredu i jina/dalsi zarovka, nebo je to normalni potkavacka. U tempomatu je pro me nez tempomat dulezitejsi vzhled volantu :-) kuze + stribrne paprsky.
Motory zrejme stejne, ale to nevim jiste, ja se s prodejci bavim jen o 1,6 74kW. Ale v podstate umej udelat podobny kouzla s cenou cehokoliv, nechaval jsem si pocitat vybavu Ghia a sleva byla podobna. Nizsi vybavy totiz maji plastove vyplne dveri, coz se mi dost ekluje. Rozdil v cene me vsak nakonec vylecil :-). -
martas2005 07.02.07 21:28
« Nova vybava akcniho FoFo
Nevim, jak moc je to oficialni, dealerum to dorazilo nekdy v pondeli. Od 1 uz mam nabidku, jiny psal, ze ji posle do konce tydne. Jeste tam jsou svetla na denni sviceni, nova radicka, ramecek chladice v barve karoserie. Dodani nekdy koncem dubna :-( to je uz pomalu jak na Civica... -
"-- skrytý --" 07.02.07 21:12
« Re: Radio Sony a bluetooth
Moik - nikdy jsem nad tim nepremyslel. Jsem navykly na poslech hudby pri jizde. Ale napada me moznost prepnout radio na AUX. Zitra vyzkousim a napisu jestli to jde...pokud si vzpomenu ;-)
Koukal jsem do ceniku a HF sada je za priplatek 9900,- :( -
martas2005 07.02.07 21:06
« Re: 2Tafi - FoFo vs. Corolla
Corollu uz s nejvetsi pravdepodobnosti nekoupis, jsou vyprodany. Pokud nejaka zbyva, tak to bude 1,4. Info stare cca 2 tydny, kdy jsem ji chtel koupit. Dost mi to ulehcilo rozhodovani mezi ni a Focusem :-).
Nekdy od vcera je nova vybava u byvaleho Trend+. Pridali tempomat, 16" kola a nejaky esteticky drobnosti, akcni cena sla nahoru o 5 tis. -
"-- skrytý --" 07.02.07 08:32
« Radio Sony a bluetooth
Nomadm: nevim jestli standardne, ale ja mam Sony radio s MP3 a mam v nem zabudovanou bluetooth HF sadu. Uz jsem to tak kupoval z Fordu. Ford nabizi nejaky balicek bluetooth HF (koukni do nabidky) Vse se nastavuje primo na radiu - ma pamet na sest ruznych telefonu. Kdyz mi zvoni telefon, vidim cislo primo na displeji radia. samozrejmosti je, ze radio reaguje na prichozi a odchozi hovory. Jeste jedna vec - kdyz zapnu radio a mam bluetooth na mobilu aktivni tak se okamzite spoji s telefonem bez nejm. problemu. Na telefonu se mi hlasi jako Ford audio. Takze predpokladam, ze spojeni bluetooth HF sady a radia Sony je mozne....podle mych zkusenosti. -
"-- skrytý --" 06.02.07 22:36
« Re: TDCi vs Ti-VCT
moik, cakal som taku reakciu... myslel som to vo vseobecnosti. nedavno som cital taku "analyzu" a mnohe dizlove auta sa najma z ohladu ich ceny neoplatia (ak nenajazdis rocne viac ako xxxxx km). 20.000 km pre benzin (ford) je podla mna malo. najma, ak uz par rokov existuju automobily, ktorym staci 30.000...
tafi, spotreba zavisi od sposobu jazdy. ako zrychlujes, ako predvidas, ci ides na hranici maximalnej povolenej rychlosti, ci sa ponahlas... istotne to vies i sam. len som sa presvedcil teraz, ze trasu, koru som popisal za 7,5 l som vcera v noci absolvoval so spotrebou 6,6 l. jediny rozdiel - nesiel som rano v case spicky ale v noci, poloprazdna dialnica, ziadna zapcha, ziadne stop-and-go. -
Moik 06.02.07 16:03
« TDCi vs Ti-VCT
yoyo: To co píšeš jsou ale víc zažité "pravdy" než pravda.
Například motor 1,6TDCi je po motoru 1,4 a 1,6 16V 74kW třetí nejlehčí motor pro Focus II. Náplň oleje je menší jak pro 1,6!!!
Servisní intervaly pro diesel jsou 20000km
Takže na nápravě netrůní nic težkého, oleje málo, spotřeba reálně o 1l nižší. A proč jsem já na hranici výhodnosti km zvolil diesel? Nižší spotřeba, lepší průběh Nm. a jak tu někdo psal, nerozhodí ho náklad v kufru. -
« 1.6 Ti-VCT - vsetko dobre az na motor
tu su vynatky z dvoch testov:
etrend:
"...my sme si v prvom pláne všímali najmä pružnosť a výsledok zaostal za očakávaniami. Motor dobre ťahá až nad hranicou 3 000 otáčok..."
auto.pravda.sk:
"...pod kapotou sa ukrýval najžiadanejší benzínový agregát s objemom 1,6 litra a šesťnásťventilovou technikou s výkonom 85 kW/115 k a maximálnym krútiacim momentom 155 Nm. Presne dané hodnoty postačujú náture väčšine vodičov, výraznejšiu dynamiku však netreba čakať..."
Dost odradzujuce. Co vy na to? -
« Bez nadpisu
aut som uz jazdil pomern dost, ako v benzine tak aj v diesli (v suc. sluz/sukr LR Defender a Freelander, oba diesel). Vyhody a nevyhody su na dlhu debatu obzvlast, ked si kilometrovo na hrane vyhodnosti. Ja beriem do uvahy vsetko - ako nizsiu spotrebu, vyssiu obst cenu, lepsiu pri naslednom predaji, drahsie ND, vyssie naklady na diesel (jednoducho je tam viac suciastok), slabsie startovanie a kurenie v zime, obcas traktoroidny chod zvonku aj zvnutra a samozrejme magicke slovko - krutak. ako som uz ale pisal, so vsetkym tymto som mal dobre ale aj (a to predovsetkym) zle skusenosti v predchadzajucom aute. takze teraz som cakal, ze natrafim na fakt dospely, moderny benzin motor 1,6 s vykonom nad 110 k a spotrebou do 7 l. mal to byt (a pravdepodobne aj bude) TiVCT od Fordu, tak dufam, ze nesklame... -
"-- skrytý --" 05.02.07 20:58
« spotreba
tafi: mal som 3 roky staršieho Focusa 1,6i 74kW, z dnešného pohľadu super motor. dá sa s tým závodiť aj kľudne jazdiť. V zime som jazdil do 8 litrov/100km a v lete do 7,3 litra. A jazda to nebola "na spotrebu" ale športovo-elegantná :-!
teraz mám 1.8 tdci 85kW. Smutné zistenie je, že ak som vyjazdil celú nádrž na krátke jazdy so studeným motorom tak bola spotreba 8,5 l. ak jazdím dlhšie trasy tak to je cca 6,9 l. Najmenej sa mi podarilo 6,2 mimo mesto do 130km/h...ale očakávam, že to ešte klesne, teraz mám najazdené cca 12 000km.
Čo sa týka spotreby to v dieseli nevidím ako nejakú výhodu (možno u VW je ten rozdiel markantnejší). Najväčšiu výhodu u diesela vidím v jeho ďalšom predaji :idea: (drží cenu) a krútiacom momente >:-[] - len tak ho nerozhodí 5 osôb a batožina alebo zapnutá klíma.....čo teda benzín skončí :-(
Auto si nevyberaj podľa ceny - prevez sa v benzíne a dieseli a z čoho sa viac posereš, to si kúp >:D >:D -
"-- skrytý --" 05.02.07 15:58
« Re: re:
tafi, ratas pri vyhodnosti toho-ktoreho paliva okrem vstupnej ceny (v neprospech dizlu) aj rozdielne servisne intervaly (v neprospech dizlu), rozdielne mnozstva naplni (v neprospech dizlu), vyssiu hmotnost (pneu, tlmice)...??? cena dizlu a benzinu je dnes uz skoro rovnaka... to skor LPG, a ten na dizel nedas. -
« re:
2 yoyo: jazdim normalne niekedy rychlejsie, niekedy klidek. rocny priebeh 15 - 20 tis km (co je zhruba hranica vyhodnosti nafty oproti benzinu). s rozdielom 2 l na 100 km som pri kalkulacii ale nepocital (max 1 - 1.5). k dieslu som sa po predchadzajucej zlej skusenosti s jtd nechcel vracat a 1.6 nad 80 kW (ff2, corolla, c4, ceed) som povazoval za primerany kompromis medzi vykonom a spotrebou. pomaly ale zacinam menit nazor. existuje vobec nejaky 1.6 nad 110 k s (realnou!) spotrebou do 7 l? asi zalozim nove forum... :) -
« Bez nadpisu
re: spotreba
tak to su dost hrozostrasne cisla (ten ich priemer je skoro 2 l nad papier). aj pri nadsadenej spotrebe dieslov 1.6 napr. ci uz fordu alebo kie to je skoro 2 l/100 km rozdiel. to uz nepotrebujes ani 20000 rocne aby sa ti rozdiel v obstaravacej cene vratil do 3 - 4 rokov. -
"-- skrytý --" 04.02.07 23:00
« Spotreba 1,6Ti-VCT vs. 2.0 16v podla spritmonitor.de
na nemeckych forach sa dohaduju priaznivci 1,6 TiVCT s odporcami. majitelia 2litrovych benzinakov si pochvaluju vykon a spotrebu. cisla tu:
1,6 TiVCT
priemerna spotreba vsetkych je 8,35 l/100km
2.0
tito maju 8,68 l/100km -
"-- skrytý --" 04.02.07 22:17
« Re:
tafi, to ako som popisal zvuk motora neznamena, ze je hlucny. je to len opis zvuku. ale co chcem od 4valca o objeme 1,6l... :roll: vo vnutri ho vyrazne nepocut. viac je vo vyssich rychlostiach pocut aerodynamicky hluk.
ak ale celkove odhlucnenie porovnam s 307sw, tak peugeot ma navrch. no podvozkovo je to nieco celkom ine (fofo).
co sa spotreby tyka, tak mne klesla po 30.000 km. nehovorim, ze sa papierova hodnota neda dosiahnut. treba tomu vsak prisposobit jazdu.
na trase mimo mesta 5 km, dialnica 30, mesto 10 km (a spat - 2xstartovat, 2x studeny motor ) mam priemer 7,5 l. cim dlhsia trasa, cim menej startovania, cim menej zrychlovania a cim nizsia rychlost :-) tym lepsia spotreba.
a tafi podla mojich skusenosti kupovat auto, ktore nie je na trhu viac ako 1 rok je risk (Ad cee´d).
z metalizovych je najziarivejsia asi aquarius a potom asi sublime