FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 02.07.07 22:36
« Alu kola
Zdravím. Jako budoucí uživatel nového Focusu (cca od září) stojím před problémem vybrat nějaké "zimáky + disky" a napadla mě alternativa nekupovat plecháče ale připlatit za nějaké levnější elektrony (6,5 x 16)a původní disky používat na zimu.Ta originál od Fordu mi přijdou za dost peněz. Má někdo nějaký osvědčený e-shop? Díky za rady. -
"-- skrytý --" 02.07.07 20:18
« Re: Demontáž zadních .....
Tiez som kupil potahy (mam C-maxa) ale predpokladam za uchytene zadnych opierok je identicke. Na tych tyckach (na jednej z nich, nepamatam ktorej) co su zasunute v zadnom sedadle je taky zarez do ktoreho je zasprajcovany taky drot, co nepusti tu opierku vyssie a teda sa neda vytiahnut z operadla. Staci strcit medzi ten drot a zarez v tej tycke opierky nejaky tenky pevny pliesok a opierka sa jednoduch vytiahne smerom von. Dnu to ide jednoducho zatlacenim, kedze zarez v tycke opierky je orientovany do jednej strany. Mnoho zdaru. -
"-- skrytý --" 02.07.07 18:34
« Demontáž zadních .....
Zdravím všechny na fokus-fóru,
potřeboval bych poradit jak vyndat zadní zádové opěrky u fokusu II. Zakoupil jsem potahy na sedadla a bojuju se zadními sedačkami. U fábie to nebyl problém, ale u fokusu jsem na ten fígl zatím nepříšel. Děkuji. -
"-- skrytý --" 02.07.07 18:32
« Demontáž zadních sedaček
Zdravím všechny na fokus-fóru,
potřeboval bych poradit jak vyndat zadní zádové opěrky u fokusu II. Zakoupil jsem potahy na sedadla a bojuju se zadními sedačkami. U fábie to nebyl problém, ale u fokusu jsem na ten fígl zatím nepříšel. Děkuji. -
"-- skrytý --" 02.07.07 13:43
« Re: mozno budete vediet..
miso no nebojim sa, ja im tam pekne vycistim mandle, ked nebudu chciet uznat ten tlmic. Ta hlucnost je vec subjektivna, ale aby autu s "najlepsim podvozkom v triede" po 800 km odisiel tlmic a pani v servise mi tvrdili, ze za to mozem ja, tak to teda nie ;-) -
"-- skrytý --" 02.07.07 11:49
« Re: Opět malý příspěvek ke spotřebě
Já mám zatím pocit, že se žádný tah nedostavuje nikdy :-) Jel jsem s tím ve čtyřech lidech a kde je těch 100 koní, fakt nevím....ale zase spotřebu to podle toho má , to jo !! :-)
Mám tam asi 800 km, bude to někdy lepší ???
Není tam nějaký režim na záběh , že se třeba po 1000 km stane zázrak a zatím že to jede na půl výkonu ?? -
"-- skrytý --" 02.07.07 08:40
« Opět malý příspěvek ke spotřebě
Focus Kombi, 1.6 - po najetých 10000 km mám ověřeno, že při dálkových jízdách po okreskách, při 4 lidech a tachometru do 100km/hod se dá přiblížit spotřebě 6,7 l/100 km. Každé další "trckání" na krátkou vzdálenost po městě, ale spotřebu žene nahoru.
Jinak jsem došel k následující zkušenosti, kterou jsem u starších (a v mém případě slabších aut )neměl. Např. podřadím na 4 a chci vyrazit a předjet. Vůbec nemá smysl sešlápnout plyn až na podlahu, protože to auto stejně nemá tah. Ale přitom stačí ten plyn postupně ubírat a dejme tomu v 75% dráhy plynu je najednou obrovský tah a zrychlení je zcela citelné. A jakmile se začne zrychlovat, potom je možno s citem ten plyn přidávat a opravdu využít dynamiku auta. Trošku mě to udivuje, očekával bych od elektroniky motoru (v dnešní době), že takové náhlé a plné sešlápnutí plynu vyhodnotí a uděla za mě to, co já dělám manuálně - tedy, že nastaví optimální chod motoru, aby byl tah co nejsilnější.
Takže by mě zajímala reakce od majitelů stejného motru. -
Deadlift 01.07.07 18:38
« Re: Problem s razenim
"Taky mne napalo, ze mam Defendlock - jestli ten by nemohl souviset s prvnim problemem."
Jistě Defendlock určitě ma na to horší řazení vliv, už jenom proto že se dodatečne montuje na servise, je dobré to nechat zkontrolovat.
4500 km je malo to se ještě ochodí.
-
"-- skrytý --" 01.07.07 13:05
« 1.8 TDCi
Veselé správy!!!!:
môj 1.8 TDCi Focus combi, 28 000 km urobil trasu Bratislava-Zurich-Bratislava (cca 1600 km) za spotrebu 5,2 l/100 km...aj po prepočítaní!!!
Je pravda, že celé rakúsko (diaľnice) sa prerába a ide sa max. 100, ale aj tak som nečakal takúto spotrebu.
Motor sa po tejto trase dobre vypiekol a ďalšiu nádrž v meste mi urobil za 5,9!!!!
Milujem diesel! a zdravím Yoya a Misoa, ktorých určite správy o mojej spotrebe potešia (po kúpe auta som plakal, že mám v meste 7,5!)
Johny b sk...kúp si diesel, je ako plesňový syr, zreje časom!
-
misoo 30.06.07 11:27
« Re: mozno budete vediet..
800km to je uz dost, to uz tlmice odchadzaju bezne... >:-[]
no jednoznacne treba navstivit servis, ak si z BA, tak vela stastia, ak nepochodis, tak si nechaj zavolat niekoho priamo od importera. Sedia hned nad predajnou na poschodi. Ak nepochodis ani tam, skus zajst do Banoviec ku Koisovi, mne tam zatial vzdy pomohli. ;-) -
"-- skrytý --" 29.06.07 10:40
« Re: mozno budete vediet..
misoo: ved prave, mne je uplne jasne, ze 20 ludi ten rozdiel pocuje, ale ani jeden z technikov si ziaden rozdiel nevsimne a vsetko bude uplne v poriadku :-) ale je to haluz...
inak to je presne o mojom "stasti" - to hlucnejsie auto totiz pouzivam ja a navyse, aby toho nebolo malo, mi teraz odisiel pravy zadny tlmic (aspon myslim, ze to je tlmic). Auto pri prejazde nerovnostami dost, skutocne dost buchoce a ked skusim auto rukou na zadnej pravej strane rozhupat, tak vydava skripave zvuky ako prasiatko... a to mam prosim pekne najazdenych cca 800 km :-(
asi karma :-) -
misoo 28.06.07 19:19
« Re: mozno budete vediet..
odhlucnovaci tapacirung na kapote je aj na 2,0 benzin a na silnejsich diesloch. da sa kupit na vrakaci, alebo na mikra.cz/autotechna.sk predavaju samolepiaci odhlucnovaci material. ja som si ho kupil, nalepil a hotovo. je to trochu lepsie, ale ziadny zazrak. vo vyssich rychlostiach na dialnici je to ale celkom poznat.
doggy2: to je velmi zaujimavy pripad, auta by mali byt rovnake, ale ako pise Dim2, kazde auto je ine. ak je rozdiel pocutelny aj pri otvorenych kapotach zvonku, nebude to odhlucnovacim materialom, ale priamo v motore. zvuk klimy by ale podla mna nemal byt az tak rozdielny. ja by som obe auta zaniesol do servisu, nech si to porovnaju. som zvedavy co na to povedia. ako ich poznam (BA) tak ti povedia, ze to je normalne >:D 8-s
good luck ! a daj vediet potom ! -
"-- skrytý --" 27.06.07 18:58
« Re: mozno budete vediet..
Zdravím všechny,
ten odhlučňovací tapecírung( pod kapotou) jsem viděl, když jsem Focuse kupoval. Měli tam vystavený vůz - byl to určitě diesel, ale nevím, jaká to byla kubatura. Myslel jsem, že u focusáckých dieslů je odhlučnění pod kapotou u všech typů motorů. Když jsem se ptal prodejce, proč nedávají zvuk.izolaci i na benzín - ani pořádně nevěděl.Snad prý proto, aby se motor nadměrně nezahříval, což,podle mého,asi nebude ten pravý důvod. Že by usporné opatření ;-\ ? -
"-- skrytý --" 27.06.07 14:17
« Re: mozno budete vediet..
na forach som sa docital, ze odhlucnovaci tapacirung by mal byt standartom pri motoroch nad 1.8 (diesle)..
a suhlasim, je skoro porovnavat, ale rozdiel je vyrazny.. Chcel som focusov aj prave kvoli kultivovanejsim motorom, a teraz je jeden kultivovany a druhy nie :-( -
"-- skrytý --" 27.06.07 14:10
« Re: mozno budete vediet..
Nejhorší je srovnávat právě dvě stejná auta....nikdy nejsou stejná ! Každá součástka má své tolerance plus minus a někdy si to sedna lépe a někdy hůře.....Já bycg navíc u tak dvou syrových motorůa navíc v dieslu nic nehodnotil. Ale jedna věc mě zaujala : existuje vlastně nějaký ten odhlučňovací tapecírung pod kapotu ? Benzin tam nemá nic..... -
"-- skrytý --" 27.06.07 13:45
« mozno budete vediet..
Zdravim vsetkych focusakov. V prvom rade Vam chcem vsetkym podakovat za komplexne informacie na tomto fore, ktore mi pomohli vybrat sluzobne auta do nasej firmy. Po pozitivnych skusenostiach s C-Maxom 1.6 TCi-VCT (okrem spotreby, ta je v meste katastrofalna - okolo 10.5 litra / 100 km, najazdenych 10.000 km) som sa vdaka foru a skusenostiam s C-Maxom rozhodol pre kupu 2 Focusov kombi 1.6 TDCi vo vybave Courier X - uprava N1, najme kvoli uspornym dieselovym motorom. Auta sme objednali a po cca tyzdni ich aj prevzali, kedze boli na sklade.
Teraz mam na Vas ale jednu otazku, ci ste sa nahodou nestretli s niecim podobnym. Obe vozidla su uplne identicke a pri preberani mali najazdene 2 km, od zaciatku je vsak jedno auto hlucnejsie v kabine, myslim tym zvuk motora. Pri volnobehu ok, obe auta rovnaka uroven hluku, avsak pri pridani plynu a jazde je jedno auto poznatelne hlucnejsie, ako to druhe. V tom hlucnejsom aute mam pocit, ako keby som sedel v starom dieseli, v nejakom SDi-cku.. Vnutorne odhlucnenie motora (tapacirung pod kapotou) nema ani jedno auto, je mozne, ze je odflaknute odhlucnenie medzi motorom a kabinou, alebo naopak v tichsom aute je nejake navyse??? V hlucnejsom aute je aj ovela viac pocut klimu, mierne "rapoce". Objednal som to na prehliadku, len ma dopredu zaujimalo, ci sa s tym nahodou niekto uz nestretol.
dakujem za pripadne informacie -
"-- skrytý --" 25.06.07 18:58
« Re: Problem s razenim
to, ze auto, motor s kilometrami zreje :-P to je fakt. preto mam polo s 332.000 km :-!
ale na fofo som nespozoroval, zeby surove malo problem. pamatam si, ako mi 307sw pri rozbiehani lapala po dychu a potom sa rozdychala. ale u mna fofo ako nove malo viac sily, subjektivne, ako po 1000km.
mozno to suviselo s tym, ze som do noveho tankoval iba 98.
ak mam teraz na fofo zapnutu klimu a rozbieham sa, tiez to lapa po dychu, no od urcitych otacok to ide. -
misoo 25.06.07 18:08
« Re: Problem s razenim
ja mam uz takmer 20 tis km a auto viac ako rok. (1,6ti-vct)
radenie trojky mi zo zaciatku nerobilo vobec problem, potom okolo 10 tis km som obcas zaregistroval mensi odpor pri podradovani zo 4 do 3, ale nic vazne, ak by ste to tu nepisali, tak ma to ani netrkne... teraz uz znova tusim ide OK, skusim si to vsimnut.
klima je citit dost, ako pise david.novotny, pri zvysovani otaciek z volnobehu (rozbeh) treba viac pridat plyn a celkovo krutiaci moment ide dole dost. subjektivne to vnimam niekedy iba 5% a niekedy sa mi zda ze asi takych 20%. zalezi podla nalady, alebo neviem... tak to vnimam ja. tiez je pravda, ze cim ma auto viac nabehane, tak sa ten rozdiel tusim straca. ked som to mal nove, tak som sa aj bal zapinat, vobec to neslo... teraz to ide aj s klimou lepsie ako nove bez klimy ! :-) -
"-- skrytý --" 25.06.07 17:29
« Re: Problem s razenim
Vidim, že mame podobne auto a bohuzel i stejne potize s razenim trojky. U me 1,6 74kW (dle VIN vyrobena 2/07) od zacatku nasledujici problemy: Prvni problem - pri razeni z 2 se spatne trefuje poloha 3(musim radici paku vice odtlacit v poloze neutralu, pak jde 3 zaradit hladce). Na tento problem si stezovali vsichni, komu jsem vuz pujcil. Sam jsem si uz asi zvykl a problem je tak 1 z 15 zarazeni.
Druhy problem je pri razeni ze 4 nebo z 5 pri vyssich rychlostech vozu a bez meziplynu, kdy razeni 3 vyzaduje velkou silu, dvakrat prekonat odpor a kolikrat zaradim az napodruhe. Pri pouziti meziplynu nebo pri nizsich rychlostech vozu je razeni 3 vporadku, takze to vypada na problem synchronu. Razeni ostatnich rychlosti vcetne zpatecky je vynikajici.Od zacatku resim dilema, zda navstivit servis nebo zda pockat jestli se to neochodi. Ale moc se to nelepsi-najeto 4500 km.
Taky mne napalo, ze mam Defendlock - jestli ten by nemohl souviset s prvnim problemem. Druha vec - protoze mam taky HB a Tango z podobne doby vyroby jestli to neni nejaka nepovedena serie, protoze jinak je razeni FoFo vzdy hodnoceno jako vyborne. Pokud by byl zajem, tak o vikendu juknu, zda na prevodovce nenajdu samolepku s vyrobnim cislem pro porovnani. -
"-- skrytý --" 23.06.07 14:17
« Re: klima vs. vykon
Ahoj, ja mam 1.6 74kW s manualni klimou a zapnuta urcite pri jizde citit je, to se neda nic delat. Mam poznatek ze dvou okamziku, kdy je to citit nejvic...pri rozjezdu je treba pridat vic plynu a pak tesne za 4000 ot jde pomaleji do otacek.
-
"-- skrytý --" 23.06.07 11:25
« Re: klima vs. vykon
Ahoj, mám tento motor /1,6Ti-VCT/ale ve Focusu C-max. Klimatizace po zapnutí je samozřejmě poznat, ale není to moc patrné, časem to skoro nepoznáš. U předchozí Octavie 2.0i to bylo znát určitě podstatně víc a při zapnutí auto citelně přibrzdilo.
Z vlastní zkušenosti jsem s motorem spokojen, dobrý výkon i obsah, tichý, lehce běží do otáček a na druhou stranu táhne i v nízkých otáčkách. Ale 1,6 diesel je u Forda dost povedený a určitě ho lze jen doporučit. Záleží kolik a kam jezdíš a kolik chceš investovat, no a každý dává přednost něčemu jinému. -
"-- skrytý --" 23.06.07 10:29
« Re: klima vs. vykon
johny, jasne ze to citit. ono to auto uz i bez klimy nie je ziaden rychlik... a klimu citit dost. ked musim predbiehat, tak ju radsej vypinam, ak potrebujem predbehnut co najrychlejsie.
na tej 1,8 som jazdil a prekazalo mi, ze bolo treba casto radit. zdali sa mi kratke prevody. ale ja nie som fanusikom dizlov, takze toto ma ber s rezervou.
edit mam 1,6 Ti-VCT a fofo 5dv hatchback -
"-- skrytý --" 22.06.07 19:55
« klima vs. vykon
Zdravim,
planujem kupu noveho focusu a vyberam si medzi 1.8tdci a 1.6ti-vct a jednou z veci ktora by ma zaujimala je aky dopad bude mat zapnuta klima na vykon motora 1.6 ti-vct.
Hladal som to aj vo fore ale mozno nepozorne no nenasiel som konkretny priklad.
Prosim kto mate motor 1.6ti-vct napiste mi ako ovplyvni zapnuta klima vykon auta.
Na 1.6 starej Octavke zapnutie automatickej klimy dost citit tak som zvedavy ci to potrapy aj novy motor focusa.
Vdaka -
"-- skrytý --" 22.06.07 18:13
« Re: Problem s razenim
Davide, řešil jsem malinko podobný problém jako ty. Mě to dělalo pouze ze dvojky na trojku, řekl bych že občas. Ale popsal bych to spíše jako nepřesnou dráhu páky, kdy jsem jí musel "pomoct" a ještě kousek vychýlit, aby se tam ta trojka dostala. Stávalo se mi to hlavně, když jsem chtěl razantně předjíždět, podřadil na dvojku, vyrazil a při dokončení manévru tam chtěl dát trojku. Tedy přeloženo do češtiny - když jsem řadil podvědomě, protože jsem musel hlídat provoz, předjížděné vozidlo ap. Při klidné jízdě jsem to moc nezaznamenal, asi jsem se "naučil" řadit jak to převodovka potřebuje. Mám teď najeto 10000, subjektivně mám pocit, že se to snad zlepšilo.
Byla to jedna z mála věcí, která mě trochu nepříjmně překvapila, ale nejsem si jistý, zda se s tím servis bude ochotný zaobírat. Uvidíme, zda se ozve ještě někdo další. -
"-- skrytý --" 22.06.07 17:00
« Problem s razenim
Chci se zeptat, jestli ma nekdo zkusenost s problemy s razenim prevodovych stupnu.
Mam 1.6 74kw benzin z, 3/2007, najeto mam 5500km a problem je ze jde spatne radit 3. stupen, a to jak ze 2. tak ze 4., radici paka proste jde pres odpor a nekdy to jde az na druhy pokus. Jinak radi dobre, takze predpokladam ze je v necem chyba. Cekal jsem ze si to "sedne", ale 5500km uz je dost a kazi mi to radost z jizdy. Navsteva servisu me asi nemine, ale chtel bych pred tim jeste slyset nejaky nazor.
Obecne mam k servisum velkou neduveru, podle me umi tak maximalne vymenovat dily, ale prijit na zavadu nebo neco opravit, to je problem.
Nakonec se zeptam, jestli mi nekdo doporuci, nebo naopak, nejaky servis v Praze, okoli a v sev. cechach. Za prispevky dekuji. -
"-- skrytý --" 20.06.07 10:35
« Re: Ford - dovolená, 1.6, 100k, Kombi.
Hm, tak to je fakt celkem dost..........já mám najeto 150 km, takže zatím raději nic hodnotit nebudu, ale pokud to na dálkových trasách vezme kolem 8 až 9 litrů, tak to není tak málo....... a nebo už jsem tak deformovaný tím dieslem, že co je na 6 litrů je moc :-) Samozřejmě, vyšší pořizovací cena, pojistky atd. to zase vyvažují zpátky.
Jel jsem teď vpředu jako spolujezdec a docela jsem nepochopil, proč je dveřní madlo tak strašně protaženo dopředu pod nohy , kde vadí . -
martas2005 19.06.07 22:01
« Re: Ford - dovolená, 1.6, 100k, Kombi.
Tak to jsou celkem dobre zpravy. Ceka me za 2 tydny neco podobneho, alespon vim, na co se pripravit :-) Dneska jsem dal Pha-Blava-Pha s prumerem 93 km/h - vetsinou na dalnici tempomat na 140, obcas vylet ke 160. No a prumer bylo celkem cistych 9. Jeli jsme ve 3 lidech a prijde mi to celkem dost. Podle okamzite spotreby muzu potvrdit, ze tak do 110 to jde, ale pak spotreba vyleti. Tu delsi cestu budu mit jeste kola na strese, tak jsem zvedavej, jak si poradi 100k se stoupanim v Brenneru... -
"-- skrytý --" 19.06.07 14:42
« Ford - dovolená, 1.6, 100k, Kombi.
Tak jsem se vrátil z dovolené od moře. (Itálie, jižní Apulie, Gallipoli).
Najeto 3600 km, celková spotřeba 7,82 l/100 km, 75% cesty s klimatizací, 320 kg živé váhy a asi tak 100 až 120 kg zavazadel. spotřeba kolísala podle způsobu jízdy - i s klimatizací a do 120km/hod (tachometrových) to bralo do 7 litrů, ale při 150 až 160km/hod (to jsme si troufnuli pouze v itálii) to šlo na 9 litrů a nějaké drobné.
Bral jsem to jako test, abych si mohl udělat pro další dovolenou finanční rozvahu, jestli je lepší jet co to dá a s větší spotřebou najednou nebo jet pianko a někde si zaplatit nocleh.
Na 110% splnilo mé očekávání - perfektní auto na dálkovou jízdu, neskutečný komfort. Skoro pořád to jelo na 5. převodový stupeň, i stoupání na rakouské dálnici. Jakmile je tam nad 3000 ot., tak to má neskutečnou sílu. V různých diskuzích se objevuje názor, že je výkon pro Focuse II poddimenzovaný, ale po této cestě si to nemyslím.
Teď mám najeto 10000, tak si udělám zase spotřebu, jestli se konečně dostanu na oněch 6,7 l. -
superkutil 19.06.07 09:24
« Re: 1.8 TDCi
Ahoj, mám sice Mondeo 2.2TDCI, ale kolem spotřeby to bude podobné. Měl jsem ji vysokou a tak jsem se snažil to točit co nejmíň, 1,2 a 3 jen do 1500ot. 4 do 2000 a držet to kolem 2000ot. To byla spotřeba pod 6litrů. Jakmile jsem to přišláp nebo vyjel na dálnici tak šla rychle nahoru až se zastavila u 7,5. Pak jsem ale jednou jel ze Šumavy do Prahy, šlapal na to co to dalo a spotřeba byla pod 6,5litru. Spotřeba by asi měla být nejmenší, když bude nejvyšší účinnost motoru a kdy se bude vytvářet jen takový výkon jaký je třeba. Ale kdy je taková situace? Je lepší motor držet v otáčkách nebo ho dusit u volnoběhu? Vím, že u benzínu je lepší ho držet v otáčkách, ale TDCI bych spíše řekl držet u volnoběhu. Jinak po 1000km mám spotřebu 6,5 což na takovou krávu jako je Mondeo vážící 1,5t a s motorem 2.2 zase není tak moc. -
"-- skrytý --" 18.06.07 16:59
« 1.8 TDCi
Miro Ba - tú spotrebu poznám :-( mal som ju asi prvých 5000 km, potom to pomaly išlo dolu. Najviac po 13000 km na priemer 6,9.
Dnes mám 26 000km a priemernú 6,5 l. Mám pocit, že každým mesiacom ešte klesá o 0,1 l, takže uvidíme.
To, že forďácke dízle majú vyššiu spotrebu ako TDI bolo známe už predtým.
Ale pozor, keď chcem dokážem aj dnes spraviť spotrebu 7,5 l a nemusím ani závodiť, stačí jazdiť vždy zo studeným motorom (jazdy max. 10 min.) a rozbiehať sa s tehlou na plyne :-)...chápeš brácho? užívaj si turbo! ;-)
-
-
rest 16.06.07 20:40
« 10 000 km
Tak za 3 mesiace odjazdených 10 tisíc, vcelku uspokojivých, kilometrov. Autíčko poslúcha, nič nevŕzga, nič a nikoho som nepoznačil ;-)
Zatiaľ ako najvačšiu slabinu považujem spotrebu, 1.8 TDCi zatiaľ ani zďaleka nedosahuje deklarovanú spotrebu 5.3. Popravde to som ani neočakával. Je pravda, niekolkorát do týždňa chodím cez všetky možné horské prechody Slovenska (kde si FOFO počína super) a dávam motoru zabrať, ale pri porovnaní s mojím druhým autom 1.9 TDI je to horšie, samozrejme pri rovnakom štýle jazdy. Dúfam, že si to ešte trošku sadne. Dlhodobá spotreba je niečo okolo 7,5-8 litrov. Motor je už "živší", tichší a kultivovanejší než spomínané TDI.
Dnes som zistil, že pri prudšom prejazde zákruty vypadne nastavovacie plastové "kolečko" sedáku zo svojho miesta >:D
Je úplne vydraté aj keď som s ním takmer netočil.
Toľko moja krátka správa o mojom vozítku, všetkým majiteľom veľa šťastných kilometrov. -
"-- skrytý --" 15.06.07 11:22
« Re: Načo dávať pozor pri preberaní auta?
Při tom přebírání asi nic nezjistíš........tak za dva tři dny provozu je to jiná :-)
Ještě mám taky dotaz : elektrická okýnka ( mám jenom vpředu ) nedojíždějí samy do koncových poloh ? U řidiče jediné umí sjet samo dolů, ale nahoru už se musí držet a u spolujezdce se musí držet tlačítko nahoru i dolů :-( -
"-- skrytý --" 15.06.07 10:56
« Načo dávať pozor pri preberaní auta?
Zdravím fucusáci, tak sa mi dnes predajca ozval, že si môžem pre môjho fucusa v pondelok dobehnúť. Už sa neviem dočkať, určite celý víkend nezažmúrim oči. Prelúskal som celú Vašu diskusiu, ale aj tak mi nedá sa opýtať, na čo si mám dávať pozor pri preberaní auta? Asi viete o čo mi ide, človek to v eufórii rýchlo preberie, len aby už bol s autom na ceste a užíval si jazdu :-) a potom môže byť nemilo prekvapený, čo všetko si na aute nevšimol. Vopred ďakujem za Vaše postrehy, budem sa nimi riadiť. -
"-- skrytý --" 14.06.07 18:21
« Re: pazvuky v interieri na pokracovanie
no ano, vyzera to niekde od ruzice, ako som pozeral anglicke fora, tak to nie je tak zriedkavy problem. mne to zacalo robit aj vodicove sedadlo (ale menej), hlavne sedadlo spolujazdca, ale iba ak tam niekto sedi.
dnes som sa to pytal na to vo forde, vraj ma na to mozu objednat do servisu, ale caka sa 2 tyzdne! nacase aby v BA bol aj iny servis ako zlate piesky, kde su cakacie doby tak velke. -
"-- skrytý --" 14.06.07 13:55
« Re: Opěrka.
Tak opěrku si ještě rozmyslím......Auto jsem před chvílí přebral. Jak dlouho tomu trvá, než se to trošku rozběhá ?? Protože dynamika mě zatím nijak neoslnila.....
Jak funguje ten tempomat ? Je tam tlačítko ON, které ale nic nedělá, naopak všechno se zapíná a vypíná tlačítkem RES nebo + -, případně OFF.....ale ten ON nedělá nic !! -
"-- skrytý --" 12.06.07 17:18
« Re: Opěrka.
Tu opěrku Kamei u nás prodávají asi jen v Milotecu. Nabízejí ji k Octáviím. Posílal jsem jim dotaz ( asi před měsícem ), zda by jejich opěrka nešla i do Focuse ( podle fotek vypadá celkem universálně ), ale neobtěžovali se s odpovědí. Takže asi nezbývá nic jiného, pokud ji někdo chce,než se obrátit na naše západní sousedy.
P.S.Tato opěrka vypadá hezky, ale ta cena je také "hezká" :-( .
Jo a ještě taková blbůstka od Kamei na svých stránkách nabízejí i chladící opěrku asi za 206 eur :-) . -
martas2005 11.06.07 20:45
« Re: Opěrka.
2 brava: slusnej pruzkum a shrnuti :-)
me se libi ta kamei, protoze jako jedina podle obrazku zachova ulozny prostor vzadu mezi prednimi sedackami. To co montuji u Forda (tusim, ze i original) totiz zacpe prave ten jediny vetsi prostor, kam se da treba postavit 1,5l PET lahev. Akorat bych se na ni rad nekde podival na zivo, tusite nekdo, kde se da na kamei podivat, prodava to nekdo v Praze? -
"-- skrytý --" 11.06.07 19:18
« Re: Opěrka.
Tady je pár odkazů k lok. opěrkám. Mně se nejvíce zamlouvá ta od fi. Armster. V souč. době ji montují i v servisech Ford za cenu asi ;-) 2400,- i s montáží, ale o tom už jsem zde někde psal.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A diskuse o opěrkách – je zde hodně užitečných rad :
[odkaz]
-
"-- skrytý --" 10.06.07 19:16
« Re: to Ondro:
Antonio: To je zvlastne :-! . ja som prave minule pocul sefa ze ho uz nabavi FF II 1,8 TDCi a ze chce radsej co ma nesiu spotrebu. Prave v tejto suvislosti som pocul o Fabii. No teraz neviem ako to vlastne je 8-s Dufam, ze bude verny Fordu. >:D -
martas2005 10.06.07 19:04
« Re: 2200 km nabehano
no, nejde jen o garancku, ale o jakykoliv zasah/nakup, ktery mohu potrebovat se svym autem. Zatim me prave tyto drobnosti (stresni nosic, tuzka na opravy) odrazuji od tech, ktere jsem navstivil. A moc me nebavi zkouset porad nove servisy :-). -
"-- skrytý --" 10.06.07 16:00
« Poly! Taká spotreba???
Ahoj Poly, nižšie si mal príspevok, že s 1.8 TDCi máš spotrebu 5,2 a so zapnutou klímou 5,7. Ako sa to robí???
Ja mám ten istý motor a keď sa nekontrolujem tak je to 6,9 mesto a 6,5 mimo mesta.
Aj keď musím sa pochváliť, že poslednú nádrž robím zatiaľ za 6,2 (iba mesto)...ale je to samé pomalé rozbiehanie, dojazdy na semafór na zaradenej rýchlosti bez brzdenia. V podstate nepoužívam turbo :-) Vždy musím jazdiť aspoň tak dlhú jazdu, aby sa ručička teploty motora (vody) dostala na prevádzkovú úroveň (nám dobre známa 85,6654°C :-) ).
Ak sú jazdy iba s nezahriatym motorom (teraz v lete to znamená kratšie ako 5 min.) tak je v meste spotreba 7 až 7,5 l.
-
martas2005 09.06.07 18:59
« 2200 km nabehano
Tak se hlasim po 2000 a zatim me bavi jizda cim dal vic. Akorat to ESP blika nejak casto :-) Nastesti nic nevrze, neklepe, tuk, tuk, tuk. Dneska jsem byl myt a neprijemne na barve Tonic je, ze zustavaji flicky, aby bylo dokonale ciste, je treba lestit :-(.
Zato Ford perli cim dal vic: podaril se mi drobny skrabanecek na spodku zadniho narazniku a chtel jsem "tuzku na opravy". U Forda byli v pohode (bavili jsme se i o loketce - meli celkem peknou za 2000) a dokonce mi dali zbytek barvy z lakovny rovnou a zdarma. No, prisla mi nejak trochu tmava, tak jsme ji radsi zkusili na papir a hadejte... Dali mi modrou Jeans. Tajze jsem mohl mit paradne dvoubarevny naraznik. Ja snad budu muset na garancku mimo Prahu - koho muzete doporucit v blizkem okoli? -
"-- skrytý --" 09.06.07 18:26
« Re: pazvuky v interieri na pokracovanie
Nieco podobne postihlo asi aj mna. Vrzganie pocujem ale od ruzice nastavovania sklonu operadla. Poslal som tam aj silikon, ale nepomohlo. To by sa este dalo vydrzat. Horsie je, ze v zakrutach alebo pri pootoceni na sedadle citim obcas volu medzi operadlom a sedakom. Je to skoda, lebo sedadla su vyborne (Sport). Ze sa ako kus celkom nevydarili sa ukazalo dva tyzdne po kupe, ked povolil potah sedaku. Oprava nebol problem, len v servise to uz nedokazali tak presne osadit.:no: To vodicove sedadlo je jednoducho zakliate. Uz som aj uvazoval ze ho rozhodim, mam ale trocha obavy z pritomnosti airbagu a tak. Aby som nieco nepokaslal, tak to necham asi na servisakov.
zdenekold: ten charakter plynoveho pedala mame vsetci, ono to trva kym sa motor dostane do otaciek, nemozes cakat ze ti tak rychlo vyletia hore. je to dane elektronikou, tazko to vysvetlit, ale elektronika to brzdi, ak by chceli hned vyletiet otacky tak by to robilo problemy atd, neviem presne, ale je to tak dobre ako to je. preto mozes pridavat plyt tak ako chces, elektronika ti prida aj tak len tolko kolko moze a je najefektivnejsie a najsetrnejsie k motoru.
dim2: po 800km nemozes cakat zlepsenie, to prichadza najskor po 5000km a napriklad ja pri takmer 20tisic km este stale pocitujem zlepsovanie !!
roman: najlacnejsie zatial stale na aaa-pneu.sk (kupoval som od nich uz par krat gumy a ziadny problem)