FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
misoo 20.07.07 18:33
« Re: přírůstek
yoyo dik za info, len co to znamena 5x7 palcov ? to su tam nejake elispy ?? to sa mi nechce verit, tie krabicky na repro su gulate... ale ak si to mal rozobrate a videl na vlastne, tak som ticho :-)
pekna prihoda v tom servise a myslim si ze aj spravny pristup. clovek by sa mal spravat slusne, ale samozrejme ked vidis ze ta odbijaju a chcu sa ta zbavit, tak to neznasam, vtedy "se neznam" ! >:-[] koli mne raz musel prist nejaky sef priamo od importera, to sa potom veci pekne rozhybali >:D
tak ti prajem aj nadalej 100% avetko a malo piesku ! ;-)
PS: ja tiez jedine shell, obcas 95, obcas 100. nechcem si za par usetrenych korun pokazit auto za statisice... ;-\
lulipin tu spojku ti namastia, neni problem. ak sa im samozrejme bude chciet ohnut... ;-\ inac WD40 je na rozpustanie zhrdzavenych klbov atd., na mazanie je silikonovy spray! ;-) -
"-- skrytý --" 20.07.07 16:47
« Kvalitný benzín a nafta!
Pridám osobnú skúsenosť. Do FOFO1 1.6i som raz natankoval v Metre (Ivanka pri Dunaji) a raz pred NITROU smerom zo zlatých Moraviec (nejaká zvláštna značka čerpacej stanice)...a vypomstilo sa. Bol Február ráno 7.00, vonku asi +5°C (Blava ne?!) a auto nakoplo až po 10 sekundách štartovania a hneď skapalo. Asi po piatom pokuse sa mi podarilo udržať to na 3500 otáčkach a asi po 2 min to už neskapínalo. Bol to Natural 95. Problém trval, kým som neminul 55 litrov-celú nádrž. Stalo sa mi to dvakrát v živote, takže spolu som mal 3 týždne "pokazené" auto. Bol som aj vo Forde, kde mi na diagnostike povedali "nič mu nie je".
Takže odvtedy som verný Shell (aj teraz s Naftou). a problémy nie sú. -
"-- skrytý --" 20.07.07 16:41
« Vrzgy vrzgy
Milí priatelia, definitívne zmizlo vŕzganie dverí (tesnení dverí). Časom sa tam nachytá prach (a piesok) a ten potom vŕzga. Stačí ho zotrieť mokrou handrou (tesnenia na karosérii, na dverách aj to plstené na dverách-hore) a JE TICHO!!!
Takže prehlasujem, že môj FOFO 1.8 TDCI je po 36 000 km bez chybičky krásy. Aj spotreba klesla. Priemerne jazdím za 6,2 l/100 km (80% mesto). Ťah to má jak drak >:-[] nezaskočí ho ani 5 ľudí ani jazda do kopca. ODPORÚČAM! -
lulipin 20.07.07 12:17
« Re: high engine temperature
vrzájící pedál spojky jsem musel taky nechat namazat ve Fordu v Opavě. Už nevrže, ale ujistili mě že do příští výměny oleje to bude zpět. Udělali to nějakým mazacím sprejem na faktuře vidím 35 kč ale do toho práci a máš to nejlevnějc za 300 kč. Možná to umí někdo vykumštovat levněji, mě v té chvíli to bylo jedno i tak mi toho dělali více a to mazání byla nejlevnější položka. -
"-- skrytý --" 20.07.07 11:07
« Re: high engine temperature
Mam 1.8TDCi, za 15 mesiacov nabehanych 23tKm. Nic take sa mi s motorom nestalo.
Ja osobne na Presovsky autoservis nespomynam v najlepsom, uz tam viac nevkrocim... ;-\
Na vychode sa mi celkom pozdava ford v Humennom, celkom sa tam snazia spravat k zakaznikovi co najustretovejsie.
Inak ked som v Bratislave, tak chodim do Trnavy.
Inak, na auticko sa nemozem stazovat fici na 99%. To jedno percento je vrzgajuci pedal spojky :( Viete poradit co s nim? Staci WD40 alebo je to nieco komplikovanejsie?
Diky -
"-- skrytý --" 20.07.07 09:22
« Re: high engine temperature
jurko28, treba tlacit na nich. a byt hlasny, aby vsetci zakaznici poculi, ze su tam problemy, ktore nemaju zaujem riesit. a byt drsny, zly. :-)
takto som pochodil v den, ked som sa vratil zo servisu z povinnej prehliadky, a auto mi zdochlo... bolo pojazdne, no na ceste domov mi svietilo ABS, check a neviem co este... po kuknuti do manualu som auto mal odstavit a zavloat servis - to som i urobil. na asistencne sluzbe ma poslali do r... najprv nechceli ani auto odviest do servisu, vraj mam ist po vlastnych kolesach. hoci manual k auto to zakazuje, ak ti na palubovke svietia urcite kontrolky... potom som ich donutil poslat odtahovku po mna. dalsia radost bola v servise - prijimaci technik povedal, ze to bude trvat tak tyzden, lebo nemali ludi, ktori by to skontrolovali (bolo den pred sviatkom a predlzenym vikendom)... po jeho neschopnosti ma odbit, prisiel, ze to uz skontrolovali a ze je to v alternatore a ten nemaju na sklade a ked ho objedna, pride tak o tyzden... moja hlasna veta:
- Neodidem odtialto, pokym to auto nebude opravene!!!!
jeho reakcia:
- Co ho mam odmontovat z ineho auta???
ja: - To ma nezaujima. Neodidem odtialto, pokym to auto nebude opravene...
Po hodinke a pol som isiel s opravenym autom domov. Mozno mi dali alternator z ineho auta, ktore mali na dvore... Mozno mi vymenili nejake ine casti... :-))) ale to snad nie.
Bohuzial tato scenka ma stala dost nervov, a ukazala na fakt, ze Pre dobrotu na zobrotu... -
misoo 18.07.07 15:03
« Re: přírůstek
takze mas tam aj tie repro co davaju k tomu sony radiu ?
nahodou nevies znacku a rozmery tych repro co sa dodavaju k tomu sony radiu (ghia, titanium) ?
ja som kupil to radio na ebay za 191€ aj s dopravou, samozrejme nove, navod, kod! :-! ;-) tam je ich plna pr... :-) -
rest 16.07.07 17:44
« high engine temperature
Dnes sa mi pri jazde na D 1 rozvietila kontrolka s hlásením " high engine temperature", následne "vybehla" teplota chladiacej kvapaliny na cca 110st. Tento stav trval cca 3-4 sekundy a ručička následne klesla spať na 90. V priebehu cesty sa to ešte raz zopakovalo, ručička sa plynule pohla ku 100 st. a hneď dole.
Skontroloval som hladinu, chladiacej kvapaliny - OK. Pre istotu som dolial aj olej, ktorého úroveň bola na minimálnej hranici.
Neviem, či mám ísť do servisu, poradte niekto technicky zdatnejší čo robiť. ;-\ Ďakujem.
Ford Focus II, 1.8 TDCi, 85 kW, combi, 13 000km. -
lulipin 13.07.07 13:44
« český návod
chtěl jsem se zeptat, jesli nevíte, kde sehnat český manuál k tomuto super vozu. Koupil jsem ho z německa a k mé smůle německy neumím. Možná by někdo z vás, kdo máte auto déle mohl tuto brožuru postrádat. Samozřejmě bych i zaplatil, nebo se můžu jinak revanžovat. -
"-- skrytý --" 13.07.07 13:28
« Re: najeto 6000 km, postrehy z delsi cesty
Mimochodem, já mám 1,6 kombi na 16" kolech..... A pod 8 to ještě neukázalo nikdy......Je tam ale na počítači okamžitá spotřeba , a při zapnutém tempomatu se ty okamžité hodnoty tváří velmi optimisticky......ale výsledek je stejně někde jinde.... -
"-- skrytý --" 13.07.07 09:11
« Re: Potahy, stierace a dobry servis
Ano,
to som bol ja, uz ich mam, ale bosch nevedeli najst pre focusa na sklade takze mam valeo. Ja som si tiez vsimol prichadzat tmavy focus kombik ked som stal pri aute, jedine co som si vsimol bola znacka BA ale dalej uz nie. Inak beha tu este jeden tmavy focus kombik so znackou BA ale nepamatam si ake ma cislo, ale ine ako Ty. Neviem co si riesil v Mikone, ale tiez si s nimi spokojny? Lebo popravde prekvapili ma ochotou na tunajsie pomery, asi tam budem chodit. Prezut som bol inde a viac tam uz nepojdem. -
rest 12.07.07 21:15
« Re: Potahy, stierace a dobry servis
No, ja tiež dúfam, že to otvoria čo najskor. O 8 000km mám ísť na prvú garančku a po skúsenostiach v PO a aj v KE dúfam, že v Poprade to bude ok. Autonova má dobrý prístup, aj servis, tak dúfam, že sa Ford bude inšpirovať.
Teraz tak rozmýšľam, že som ťa asi v tej Mikone videl, keď si sa informoval o tých aero stieračoch, nemáš náhodou modrú 1.6 benzín s BJ značkou? ;-) -
martas2005 12.07.07 21:05
« najeto 6000 km, postrehy z delsi cesty
zdravim po odmlce vsechny focusaky a postrehy:
1) 74kW je malo na nalozeny auto s kolama na strese (chyceny za vidlice, takze mensi odpor nez klasicky nosic). Do 120ti to jede porad na tempomat a vezme tak 8-9 l. Jak jsem nastavil na tempomatu 150 taxem v kopcich ztracel a hlavne jsem po 200 km a dotankovani spocital spotrebu 13,16 :-)))).
2) po 9ti hodinach v aute jsem byl celkem v pohode, takze sedacky za 1. Tempomat je na delsi cestu naprosto paradni a je dalsi povinnou vybavou vsech mych nasledujicih aut.
3) verim tomu, ze spotreba i vykon si trochu seda a jeste sedne. Kdyz jsme vyjizdeli (cca 3800km) byla prave ta spotreba 13 a nicmoc vykon, pro nacratu mi prislo oboje lepsi. Uvidime co po 10k. 4) celkem me pobavilo, kdyz jsem videl v italii focuse, co mel pridelany poklice plastovymi pasky. Mel jsem za tom ze je to specifikum skodovkaru. Me to sice prodejce taky doporucil, däl jsem je na kola, ale po tydnu jsem se na to nevydrzel koukat a sundal je. Do 1. ukradeni je zpatky nedam :-). Mate je nekdo?
5) To auto je proste paradni. Nekam hodim video, jak projizdime vlasenky v Rakousku. A taky pridam na mojeauto vtipny fotky, jak me prekvapilo varovani pred namrazou - v utery rano jsem prisel k autu a bylo na nem cca 1-2cm snehu a teplota 3st - svitila mi oranzova vlocka :-). Inu cervencova dovolena v rakousku. Po tydnu u Lago di Garda a pripeceninach od slunicka to byla sakra zmena :-).
-
"-- skrytý --" 12.07.07 11:09
« Re: Potahy, stierace a dobry servis
Ano, tiez som nieco pocul, v MAXe pri vchode je nejaky pan od Fordu z Presova a prave jeho som sa pytal, ci nahodou neplanaju prist do PP, vravel ze 9-10-11 tohto roku by to malo zacat. Dufam ze to bude o triedu lepsi servis ako v PO, bol som sa tam predbezne informovat a neochota obsluhujuceho pana ma odradila od tohto servisu. V BA som chodil na Zlate piesky a nemozem si stazovat, mali velmi pozitivny pristup. Ale uz mesiac som v PP a bude to nadlho. Este som pocul ze v Spisskej je nejaky dobry pan na Fordov, ale zatial nemam kontakt a popravde kym neuvidim a nebudem pocut tak to povazujem za famu. -
lulipin 12.07.07 08:46
« drazí kolegové
od včera jsem se stal zatím (a doufám už napořád) šťastným majitelem fofo II combi, 1,6 TDCI 80 kw, nechal jsem si ho dovézt z Německa. Má krásnou tm. šedou barvu a nádherný velice čistý interiér. Mimo to, že má auto skoro plnou výbavu a vypadá opravdu dobře, vám nemůžu více říct. Ještě jsem se nesvezl, čekám na vyřízení přihlášení :'-( Ale už teď bych měl jeden dotaz.Je tam zabudovaná handsfree sada, zřejmě originál od forda na panelu oddělujícím řidiče od spolujezdce mezi loketní opěrkou a řadící pákou. Mobil se tam vkládá horizontálně. Ten díl do kterého se vkládá mobil se dá vyměnit. Ten můj je typ Nokia CR-40. Bohužel moje Nokia 6230i do toho nepasuje. Jestli někdo víte kde je možné tento díl adaptabilní na můj mobil koupit, dejte vědět. Na internetu jsem zatím nic nenašel, asi proto, že nevím jak se to handsfree vlastně jmenuje. Taky by mě zajímalo jak to funguje, jestli je to propojené přes rádio. Díky předem za vaše informace. :yes: -
"-- skrytý --" 11.07.07 22:48
« Re: Potahy, stierace a dobry servis
misoo: dik za info, s cenou nemam problem, proste ich potrebujem, a preferujem kvalitou pred cenou, samozrejme v rozumnej miere. Musi to vyzerat akoze to nie su autopotahy aj ked su ;o)
brava: vrele dik za linky, pozrel som si diskusiu aj ostatne stranky, viac sa mi ujasnilo co chcem. Jednemu diskutujucemu som napisal email ohladom toho ako je spokojny z vyberom, uvidime co odpise ak odpise. Mozem to tu potom zverejnit pre ostatnych.
yoyo: tie potahy ozaj potrebujem, preto ich znaham (vozim psa, sadam mokry, niekedy spoteny, niekedy so spinou z lesa, a pod.), robit casto tepovanie sa nevyplaca, hlavne kvoli tomu casu. Chcem sa spytat ohladom tych stieracov, bol som sa dnes informovat v Mikone, bosch aero twin pre FF2 nemaju, maju len pre C-max a su trosku vacsie, nebudu sediet na tohto. Kde si ich prosim kupil? Vies poradit dobry ochod na nete, popripade kamenny? dik -
misoo 11.07.07 17:28
« Re: Potahy, stierace a dobry servis
poznam cloveka co pozna cloveka ( >:D ) co ich ma (MAD - autopotahy.sk) a vraj je to na nerozoznanie od originalu. samozrejme ked sa pozres zospodu, tak vidis, ze to neni original, ale oproti beznym potahom je to "nebe a dudy" ! cena je vyssia, ale kvalita je umerna k cene. -
"-- skrytý --" 11.07.07 15:38
« Re: Potahy, stierace a dobry servis
Ad potahy : mrkni na toto fórum něco málo na toto téma tam najdeš
[odkaz]
Dalších pár odkazů
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ad stěrače : Originální stěrače FF (resp. lišty stěračů) jsou dle mého perfektní. Měl jsem možnost je prověřit v pořádné průtrži a v duchu jsem tenkrát děkoval konstruktérům za to, jak skvěle to stíralo. Nevím jak dlouhou budou mít životnost, ale až doslouží koupím asi jen originál Ford.
Ty stěrače u Collectionu vypadají takto:
[odkaz]
[odkaz]
Ale foto není moc hifi :-( -
"-- skrytý --" 11.07.07 11:46
« Re: Trochu na odlehčení
Focus má větší podvozek než Octávia.... ale subjektivně i objektivně je v Octávii II, hlavně vzadu, více místa.....jenže Octávia s výbavou na úrovni Focusu Combi, co jsme teď pořídil, je úplně jinde. A jako druhé auto je Focus ideální. Na stěhování mám Mondeo :-) -
"-- skrytý --" 11.07.07 09:08
« Re: Potahy, stierace a dobry servis
ine potahy nemam. auto uz jedny ma. naco si ich budem setrit, ked robotnikov nevozim a na spinavu robotu/vozenie psov mam ine auto. navyse tie velurove su prijemne na dotyk, nestudia v zime ako latkove.
odpoviem ti na stierace. original neviem kto vyraba, tie mi vydrzali rok. potom som v ramci setrenia vymenil iba gumicky, ale funoval som tak iba cez zimu. teraz som kupil bosch, tusim twin aero... stieraju fantasticky. -
"-- skrytý --" 10.07.07 23:10
« Potahy, stierace a dobry servis
Zdravim vsetkych,
zhanam kvalitne textilne potahy do Focusu 2 (hatchback, trend). Ma prosim Vas niekto nejake dobre referencie? Jedine potahy ktore ma zaujali su zo stranok autopotahy.sk, je tam vsak prilis malo informacii, okrem toho by som ich rad niekde videl nazivo podla moznosti alebo aspon na ne dostal odporucanie. Bol som vo Forde v Presove, neochota predavaca ma odradila pytat si dalsie info ohladom tych, ktore distribuje Ford. Asi mesiac byvam v Poprade, obcasne chodim do Bratislavy, ak mate dobru skusenost s nejakym predajcom rad ho navstivim aj ja.
Tiez zhanam dobre stierace, vyzera to tak ze frcia Bosch a Valeo, nemam vsak ziadne skusenosti ani s jednymi. Viete mi nejake odporucit?
A posledna vec je, ze zhanam referencie na dobry autoservis v okoli Popradu. Ak mate s nejakym pozitivnu skusenost, poprosim o tip.
Dakujem za rady. -
"-- skrytý --" 10.07.07 19:09
« Re: Trochu na odlehčení
Nic ve zlým, ale přece jen by asi bylo férovější srovnávat vnitř.prostor Focuse spíše s "Oktávkou". Fábie je trošku jinde. Ale možná se mýlím. ;-)
Jo a pro pořádek - adjektivum znamená opravdu přídavné jméno, ale autor příspěvku měl na mysli asi aditivum.Mýliti se je lidské. :-)
P.S. Při přebírání vozu mi prodejce řekl, že do nádrže mám dávat Natural 95, že to v pohodě stačí (mám 1.6 74kw) , a pokud možno vyvarovat se méně známých prodejců. Tankuju tudíž u Slovnaftu nebo u Benziny (ono u nás poblíž nic jinýho není) a zatím bez problémů. -
"-- skrytý --" 10.07.07 17:43
« Trochu na odlehčení
Jednak musím prohlásit, že minulý týden byl pro mě "černým", protože když jsem se ptal manželky, které auto si bere, tak prohlásila, že Fokuse, bo si jako řidička na něho zvykla a Felda je "tank". Tudíž mám po ptákách. :-(
Druhá historka: několikrát jsem psal, že v posledním kole výběru byl Focus kombi a Fabia 1.4 kombi. Asi tím rozhodujícím závažíčkem na misce vah byl vnitřní prostor, proto jsem koupil Forda. Teď jsem jel s kolegou ve Fábii a po nasednutí se rozhlížím a říkám si. "No, v nouzi by to taky šlo". Poté, co do mě kolega asi na 2 km 3x štrejchnul loktem při řazení (a to jsme oba dva celkem normální chlapi, nic moc váha) a potom občas taky, tak jsem doma prohlásil - zlatý Fokus. Tu cestu do Itálie si vedle manželky ve fábii moc neumím představit. ;-) -
"-- skrytý --" 10.07.07 15:07
« Re: 99 a 100 oktanovy benzin.
Každý novší motor vie vďaka riadiacej jednotke rozoznať kvalitnejší benzín, avšak rozdiel je minimálny a za tie peniaze sa to tebe neoplatí. Rozdiel takmer nespoznáš.
Oplatí sa občas vyprázdniť nádrž natankovať buď benzín v-power od shellu alebo do benzínu pridať adjektíva a jazdiť dve-tri nádrže na prečistenie motora.
Najväčšia hlúposť je miešanie benzínu keď si niekto povie že do pol nádrže 95ky načapuje ďalšiu polku 98čky tam už rozdiel naozaj nieje iba vietor v peňaženke. -
"-- skrytý --" 09.07.07 20:17
« Re: 99 a 100 oktanovy benzin.
no, vykon motoru sa zvysenim oktanu zvysi. ved 2,5 l 5valec od volva vo FocuseII ST je toho dokazom. bezne frci pod 95oktanom 225 koni, natankuj 98cku a mas o 12 koni viac. ...citali ste slova automobilky...
btw. tieto roznooktanove benziny, a vselijake evo, v-power... a ine superturbospecial su odjakziva naplnom mnohych diskusii. a tiez nielen zvysenie vykonu - ozivenie v nizsich otackach, ale aj problematika nizsej spotreby.
-
Moik 09.07.07 12:22
« Re: 99 a 100 oktanovy benzin.
100okt. benzín nehoří líp, jen se vznítí až za vyššího tlaku. Letadla lítají na asi 80okt. benzín. Výkon motoru se zvýšením oktanu nezmění. Jak psal Sranki, motory s vyšším kompresním poměrem vyšší oktan. číslo u benzínu využijí. Nejlíp to bylo vidět na staré Š120 a Š120GLS, obyč 120 měla nižší kompresní poměr, nižší výkon a tankovala speciál (myslím že 91okt.) 120GLS měly vyšší KP, vyšší výkon a jezdila na SUPER (kolik oktanů? 95?) -
Sranki 09.07.07 10:47
« Re: 99 a 100 oktanovy benzin.
Bezsirny benzin neexistuje, existuje nafta s nizkym obsahom siry. U benzinu ziadna sira nie je, pretoze je to lahsia frakcia ropy ako nafta.
Otazka tankovania vysokooktanovych benzinov je stara ako auto samo ;-) Ak ti vyrobca nepredpisuje 98 tak nemas absolutne ziadny vyznam taknovat taky benzin. To iste sa tyka premenliveho casovania ventilov - to s tym nema nic spolocne. Ide predovsetkym o kompresny pomer. Vysoky kompresny pomer znamena vacsiu pravdepodobnost detonacneho spalovania pri vysokom zatazeni. Tankuj co mas napisane v navode na uzivanie, obcas V-power 95. Nic viac pre svoj motor nemozes v tomto ohlade urobit. Ak xces tankovat 98 tak mi tie prachy mozes rovno posielat na ucet - asi taky uzitok z toho budes mat >:D -
"-- skrytý --" 08.07.07 22:55
« Benzín
Rada, že se má občas natankovat 98 místo 95 je zcela nesmyslná u všech motorů s výjimkou Ti-vct, nebo jak se to píše. (Proměnlivé časování ventilů). Protože normální motor ty větší oktany nevyužije, nemá jak. Něco jiného je W-power ap. typy, kde je více aditiv, které dle výrobce rozpouští usazeniny a čistí tak spalovací prostor. Jestli je to pravda nebo obchodní trik nemohu posoudit.
O bezsírném benzínu nic nevím, takže k tomu se nevyjadřuji. -
"-- skrytý --" 08.07.07 18:26
« 99 a 100 oktanovy benzin.
V diskusii som sa docital, ze je pre zlepsenie jazdnych vlastnosti benz. motora vhodne obcas natankovat 98 okt. benzin, ale co poviete na 99 okt. bezsirny od Slovnaftu, resp. 100 okt. bezsirny od OMV. Neviem, ci tym neurobim motoru (1,6 Duratec 115 k.) medvediu sluzbu. Obcas by som si ho dal ak by som vedel, ze tym zvysim zivotnost motora a aj jeho jazdne vlastnosti. Viem, ze cim viac okt., tym lepsie spalovanie, ale vie si moj motor s takym niecim (bezsirny benz.) vobec poradit? Nebude mu vadit, ked budem raz tankovat 95ku s primesou siry a raz povedzme 100vku bez siry? Ak tomu niekto rozumiete, hodte sem prosim info, mozno bude viac takych, ktorych by to zaujimalo. -
lulipin 08.07.07 18:04
« chromový lem přední masky
vidím, že se tu rozvinula diskuze o chromových doplňcích, potřeboval bych sehnat chromové olemování, které bývá na přední masce např. u ghia verzí. Kupuji ojetého fofo II tm.šedá barva a nějak mi tam ten chrom už dopředu chybí. Spíš by mi bodlo nedávat za to tolik peněz u autorizovaných servisů. Díky předem za vaše rady. :yes: -
lulipin 08.07.07 18:04
« chromový lem přední masky
vidím, že se tu rozvinula diskuze o chromových doplňcích, potřeboval bych sehnat chromové olemování, které bývá na přední masce např. u ghia verzí. Kupuji ojetého fofo II tm.šedá barva a nějak mi tam ten chrom už dopředu chybí. Spíš by mi bodlo nedávat za to tolik peněz u autorizovaných servisů. Díky předem za vaše rady. -
"-- skrytý --" 07.07.07 18:52
« Re: Rámik ŠPZ
...from Ba, ale mne nejde ani tak o ten chróm, ako o to, aby značka dobre držala v tom plastovom rámiku, lebo mám taký pocit, že čo výrobca to milimetre hoe-dole a potom to vidno ako si ľudia pomáhajú...buď prevŕtajú značku, alebo to "vyriešia" plastovými sťahovacími páskami...vyzerá to otrasne.Ja som nartafil na taký rámik a značka drží LTT. No a iné plastové rámiky s väčším falcom som nevidel, iba pochrómované. -
"-- skrytý --" 07.07.07 16:41
« Re: Zima
Osobne bych zase volil uzsi pneu - tj 195. Zalezi, kde prevazne jezdis, a jak moc chces do zimnich pneu investovat. Kdesi jsem cetl, ze na snehu lepe zabiraji uzsi pneu.
Obavam se ale, aby se z toho nestal spor typu DieselxBenzin.
Ono v praxi je mozna i sporne zda ten maly rozdil pocitis. Jses-li bezny ridic.
Ja mam otestovane FireStone Winterhawk a jsem s nima naprosto spokojeny (s jinymi bych ale treba byl take ;-) ) -
"-- skrytý --" 07.07.07 13:30
« Re: Rámik ŠPZ
fofoghia, neviem, odkial si, ale napr v Malackach existuju obchodiky s autodielmi. vsetko pre auto. a v blave napr. na Bazovej. urcite toto maju i v hypermarketoch. ale ak by si chcel, odmontujem svoje, lebo sa mi to nepaci, ale nechce sa mi to davat dole kvoli lenivosti... namontoval mi to na vw brat, lebo sa mu to paci. -
"-- skrytý --" 06.07.07 17:11
« Rámik ŠPZ
FoFo 2800 km ide ok, nič neklepe nevŕzga...otázka do pléna má niekto namontovaný kovový rámik-držiak špz-ky? Mám na mysli trebárs plastový spodok, ale rámik kovový a naňom nanesená vrstva chrómu. No a samozrejme nejaké špec. skrutky,ktoré to držia, teda aspoň krížové...thorx a pod. Keď nie, tak kde v Ba kvalitný plastový rámik s imit. chrómu. Napíšte aj kde nie, podľa osobnej skúsenosti, lebo som sa stretol s prípadom,kedy po jednej-dvoch návštevách umývarky išiel chróm postupne dole...kujem. -
"-- skrytý --" 06.07.07 10:58
« Re: Palubovka - 1.8TDCi
Měl jsem podobný problém, taky jsem slyšel nějaké vibrace z oblasti rádia. Už jsem se chystal do servisu, ale nakonec jsem zjistil že mi rezonuje mobil položený v přihrádce vedle řadicí páky :-)
Taky se mi ozývá nepříjemné vrzání pokud mám staženou roletu v kufru (mám kombi). Pokud ji zatáhnu je to OK.