FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 04.10.07 18:34
« kvalita
Caute vsetci. Po dlhej dobe sa opat ozyvam a musim pochvalit kvalitu Fordu. Moj FOFO I je vyrobeny 12/2003 a prave dnes som s nm absolvoval emisnu a STK. Uprimne povedane, mal som trochu malu dusicku co najdu, ale presiel som uplne v pohode >:D
Fofo ma teraz najazdene 141 000 km. Vymeny, ktore sa urobili su:
- vymena prasknuteho krytu 3 brzdoveho svetla
- zadny motorcek stieraca
- katalyzator - ten sa uz bohuzial vnutri rozsypal a von bolo pocut cinkanie. To bol aj dovod navstevy servisu.
Po 140 000 km su stale povodne kotuce !! >:D , tomu ani sam neverim, geometria, capy, podvozok je uplne OK. Motor si pokojne pradie. Som maximalne spokojny - Fordy preto vrelo odporucam ! >:D -
misoo 03.10.07 13:47
« Re: folie zadne svetla este raz
yoyo: smelo lep ! ak je tma a sero, tak svietia na 100% ako normalne a ked je len zamracene, tak svietia asi tak na 95%, ale to zistis iba ak mas vedla seba dva focusy pre priame porovnanie, cize uplna pohoda. zatial som s nimi nemal jediny problem, a to ma uz viac krat zastavili pani v zelenom ;-)
antonio: diky :-! :-) -
lulipin 01.10.07 19:17
« Re: Tempomat
já mám s tempomatem dobré zkušenosti, spotřeba může být o minimum vyšší, pokud jsi řidič šetřílek. Ale, když jedeš delší trasu po dálnici, tak odpočinek pro věčně zatíženou nohu je k nezaplacení. Jeden takový negativní dojem z rakouských dálnic. Projel jsem podstatnou část na tempomat, ale ta klikatá cesta linoucí se v různých výškách projetá konstatntní rychlostí ve mě zanechala motáka, nebo-li mořskou nemoc asi ještě na tři dny. -
"-- skrytý --" 01.10.07 18:12
« ešte
a nastriekať treba aj to vrchné plstené tesnenie! to najviac vŕzga.
Good year Ultra Grip 7 sú najlepšie! mal som aj UG6, boli tiež super, ale boli hlučnejšie. UG7 sú supertiché a dostal som sa aj z polmetrového záveja!
ad TEMPOMAT - predpokladám, že tempomat je Proporčný regulátor, ktorý porovnáva nastavenú rýchlosť s aktuálnou a tomu prispôsobuje "polohu plynového pedálu" (teoreticky). Čím je väčší rozdiel medzi nastavenou a aktuálnou rýchlosťou vyšší, tym viac tlačí "na pedál". Nevýhoda je,že keď ideš z kopca rýchlosťou vyššou ako nastavenou, tak tempomat úplne uzavrie prívod paliva (normálne šofér jemne "hladká" plyn a ak čaká následne kopec, tak rozgúľa auto na 180 kmh :-) ) a auto spomaľuje. Následne na kopci tempomat dá plný kotol, lebo ide 130 kmh na päťke a má nastavených 140 kmh a chce čo najskôr dosiahnuť 140ku. Tým vzniká neekonomická jazda = vysoká spotreba. Reálne však môžem povedať moju skúsenosť max. + 0,5 l/100 km . A to iba na dlhých stúpaniach (Blava-Praha, apod).
Tempomat odporúčam..je to pohodička, pohoda.
-
"-- skrytý --" 01.10.07 18:02
« VRZGOTY....preč s nimi!
Ja som sa natrápil pol roka, až som prišiel na to, od čoho vŕzgajú tie tesnenia okolo dverí (hlavne zadné dvere)...je to prach/piesok, ktorý sa dre medzi tesneniami ak ideš do zákruty alebo na obrubník. znie to hrozivo, ale nič to nie je... treba to iba zotrieť suchou handrou. ja to občas aj nastriekam suchým teflónom (Produkt DRY LUBE (590 Sk) teflonové mazadlo, www.attecteam.sk ). Ten je dobrý v tom, že si nezastriekam sedadlá a sklá silikónovým olejom. Suchý teflón nastriekaš a do 2 s uschne do bielej mapy (niečo ako klouzek, mastenec). Toto nie je reklama! ale výsledok polročnej nasratosti a beznádeje. Som rád, že už to mám za sebou.
držím vám palce.
misoo...ty máš nové disky???? paráda! -
"-- skrytý --" 01.10.07 17:37
« vrz
Aj mna napadlo ze na vine moze byt aj miesto narodenia :-) Tiez mi vrzgal spojkovy pedal, ale som ho premazal a v poho.Dnes som sa objednal na stredu do servisu v KE tak som zvedavy co s tym spravia.Ale rozhodne im to len tak nedarujem.Kym bude auto v zaruke tak budu makat ako fretky kvoli kazdej blbosti ;-\ A potom sa tam uz neukazem :-) -
lulipin 01.10.07 12:31
« Re: vrzgot
hele já mám auto dovezené z německa a nic mi nevrže, vrzal mi pouze dočasně spojkový pedál a jediný hluk v autě se line ze zavazadlového prostroru, když jedu po nerovnostech, asi tam skáče ta roletka, kterou se zavazadelník zakrývá před zvědavci (mám combi) Jestli to nebude taky tím, kde je to auto vyrobené. Ovšem, jestli jsem to teď nezakřikl. 8-s -
"-- skrytý --" 01.10.07 11:54
« Re: vrzgot
Sak to auto ma vyse roka,aj stalo hodne prachov.Silikonom som to osetroval a velmi to nepomohlo a navyse sa moze niekto zababrat od toho.Co sa tyka tej plste tak aj mne to tam oletuje.Chcel som sa vyhnut castym navstevam servisu lebo skusenosti nemam najlepsie.Asi pojdem na tu reklamaciu, len aby to dobre spravili. ;-\ Dik za ochotu :-) -
"-- skrytý --" 01.10.07 08:50
« Re: vrzganie
tak veru, treba osetrovat, len si osobne myslim, ze by to auto ani bez osetrovania nemalo vrzgat ako 20 rocne po roku :-(
okrem toho mne napriklad na tej hornej gume s plstou (myslim,ze prave ta najviac vrzga) zacala ta plst opadavat. snad to vyriesi zarucna vymena. -
"-- skrytý --" 01.10.07 07:11
« Re: vrzganie
FFSportII..myslim si,ze vrzga tesnenie okolo dveri.osetrit silikonovym olejom,alebo inym pripravkom na osetrenie gumy.
kondor..mas pravdu,ze vyhrali TS810-KY nejake testy,ale konkretnu skusenost nemam.
andrew w...pouzival som hlinikace Ford skoro 3 zimy a vobec som si na nich nevsimol ziadny negativny vplyv soli.Ako vsak uz pisal Misoo,obcas ich treba oplachnut vapkou a nieje problem.
jurko28...oproti Focusu 1,hlavne modely po FL od 11/2001 je vymena ziarovky uplna malina.Napada ma vsak,ci nieje potom nutne po demontazi svetla dat nadastavit svetlomety.Odporucam pouzivat kvalitne ziarovky od Philips,Osram,Tunsgram,atd.Ja osobne uz 2 rok pouzivam Osram Silverstar H7. -
"-- skrytý --" 30.09.07 23:10
« vrzganie
Cafte. Uz pri prejazde minimalnych nerovnosti sa mi ozyva neprijemny vrzgot od ramov bocnych okien, al. ked vychadzm z dvora na cestu kde je mierne prevysenie, al. naopak.Dnes som rozpraval s kamaratom co ma presne taky isty problem.Nemate s tym niekto nejake skusenosti, pripadne nepoznate nejaku fintu ako by sa to dalo odstranit? -
paveldoc1 29.09.07 21:21
« signalizace pásů
pokud někdo má odkaz na vypnutí signalizace nazapnutých pásů sem s ním, postup uváděný pro FFI a C-Max u mě nefunguje.
Jinak gumy UG 7 205/55/16 naprosto doporučuju,na sněhu zřejmě nejlepší trakce, ale překvapil mě i komfort na suché silnici, navzdory šípovému profilu jsou tišší než jeté letní Michelin Primacy nebo Brigstone Potenza.
Ještě rada pro fokusáky, co o svého mazla pečují i sami: pylový filtr je dole u nohou řidiče, nutno povolit a odsunout pedál plynu/3 šrouby/, výměna jde jednoduše.Můj byl celý černý, spíš než pylový filtr je to filtr dieselový sazí z čoudících nafťáků, já mám samozřejmě FDP . :-) -
lulipin 29.09.07 08:21
« Re: zajímavé
no odšroubuješ jeden šroubek - šroubovákem nebo klíčem a potom je to přichycené dole na dvou plastových packách ty vyvikláš houpavým pohybem a hup světlomet je v ruce. Zbytek už jak obvykle, odpojíš napájecí kabílek a odjistíš kryt žárovky. Když se ví jak na to otázka 5 minut, pomáhal mi soused, protože já se nervl, hned jak jsem viděl tel šroub. ;-)