FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 09.10.07 17:18
« Re: Fotky ako na to - Tagfarhlicht
čau, můžu se připojit do rozhovoru s Vámi? Bavíte se o světlech na denní svícení, protože mě to také nefunguje. Relé i pojistku mám osazenou. Po přeměření jsem zjistil, že na zelené svorkovnici na pin číslo 26 je přiveden proud, ale není osazen zelonočervený drát. Navštívil jsem autoservis FORD, ale nedokázali mi poradit ani oni. Sdělili mi, že můsím nechat vozidlo v servisu minimálně jeden den a to bohužel nemohu, protože ho potřebuji ke své práci. Já to porovnával s autem kamaráda, kterému to funguje od začátku. -
"-- skrytý --" 09.10.07 12:04
« Re: Fotky ako na to - Tagfarhlicht
zirafak, blahozelam k novemu auticku :-)
skusil si najprv rele bez poistky?
skus mi poslat fotku noveho rozmiestnenia poistiek, pripadne i popis. pozriem sa na to.
yoyo@centrum.sk
edit: ma napadlo, len pre istotu - mas svetla v polohe AUTO? :-) -
"-- skrytý --" 09.10.07 10:28
« Re: Fotky ako na to - Tagfarhlicht
v piatok som kupil novucickeho Focusa 1,6 Ti-VCT GHIA X a nahodil rele a poistku a nic.Kde moze byt chyba?
Mimochodom....od 04/2007 zmenili komplet ulozenie poistiek pod skrinkou pred spolujazdcom.Nedavaju vsak/vraj zabudli/davat k manualom k autu doplnok o tejto zmene s novym rozmiestnenim poistiek.Ak Vam buchne niektora poistka,neviete,ktoru mate vymenit,lebo v navode je stara schema.Mam novu od importera,takze ak by mal niekto zaujem,preposlem na email.
-
"-- skrytý --" 07.10.07 13:18
« Zvuky v interiéru
Jsem šťastným majitelem FoFoII . Jedna věc mi ale trošku vadí . při přejezdu menších nerovností se z palubky ozývyjí pazvuky - má to na svědomí stříbrný rámeček, který je kolem rádia - hlavně jeho spodní část. neměl jste někdo podobné zkušenosti popř. jak jste je odstranili ?? Dá se nějak lehce rámeček vyndat a třeba něčím podlepit, aby to nerezonovalo ??
Díky .
-
misoo 06.10.07 15:28
« Re: 1,6 TDCI 80 kW
powerek: je to normalne, aj mne auto ide na 2-ke bez plynu a to mam benzin ! ;-)
yoyo: 4x4 je zasadna vec, ten rozdiel tam musi byt aj keby co bolo. minuly rok som jazdil staru sunku mitsubishi colt 1,6 4x4. male lahke auto s relativne silnym motorom a dokonalou ovladatelnostou. to auto lietalo jak drak, vrhalo sa do/zo zakrut jak motokara, lepsiu ovladatelnost som nezazil !!! a to som jazdil aj na M3 :-) -
"-- skrytý --" 06.10.07 13:38
« 1,6 TDCI 80 kW
Chtěl bych se zeptat, zda-li je u téhle motorizace obvyklé to, že při zařazeném 2.rychlostním stupni, kdy nemám sešlápnutý plynový pedál a auto je "pod plynem" - tzn. aniž bych šlápl na plyn, auto jede . Pozoroval jsem to hlavně při studeném motoru , ale není to pravidlo - vyskytuje se to i při zahřátém motoru .
Díky za vaše postřehy -
"-- skrytý --" 06.10.07 00:40
« Re: Felicie
Ondro, pytal som sa kvoli brzdam... az neskor som si vsimol, ze pises o kotucoch, nie o platnickach... :-) to by museli byt z ineho cesta. jasne, fofo a zakruty, to je jeho bojove pole :-)
Moritz, a co povies na to presne riadenie na felde? ;-)
ja teraz castejsie jazdim na VW polo, neskutocne auto, ma uz 12 rokov, motor ako i cela karoseria ma nabehanych 336.000 km. je to 1,6 l, 75 koni. a po presadnuti z fofo to bol sok. do pamate sa mi vryl pocit, ktory som mal, ked som v blave na semafore chcel stihnut zeleno-oranzovu nez zcervena a vysledkom bolo prudke odbocenie v rychlosti 40 kmh. myslel som, ze sa auto prevrati, rozlomi. odvtedy si davam pozor. >:D
striedavo sedlam i BMW 5 rad, automat. to je hltac dialnice. riadenie ma take neosobne, zakruty su zaujimave len pri vypnutom ESP a aj to len do rychlosti 30-40 kmh. viacej som neksusal. velky podiel na tom urcite maju aj pneu 225/60 r16.
zaujala ma jazda na mnou prvykrat soferovanou 4kolkou, octaviu 4x4. kde by inemu autu zacali piskat pneu a predokolka by isla predkom von zo zakruty octavka drzala smer a zrychlovala a zrychlovala. az som mal pocit, ze som zakrutu presiel rychlejsie nez na fofo. -
"-- skrytý --" 05.10.07 21:30
« Felicie
Po měsíci a půl jěždění ve Focusu jsem musel nachvíli přesednout do původní starší felicie a musím vám říct že to byl celkem šok >:D >:D . Stará felicie neměla posilovač, tak jsem si zaposiloval, dokonce jsem si myslel že musim mít něco s řízením :-) . Netušil jsem že tak rychle zapomenu jak se s feličkou jezdilo. Celá se třese a houpe, do zatáček musím o dost pomaleji. -
"-- skrytý --" 05.10.07 19:05
« Re: kvalita
yoyo: Na dialnici nejazdim rychlo - trvale 140 km/h, niekedy dam aj 180 km/h, ale to ma moc nebavy. Najradsej mam cesty mimo dialnice. Cim klukatejsie tym lepsie. Moja naj trasa je horsky prechod Sturec a Harmanec. tato cesta je ako stvorena pre vyblaznenie. Motoru dam teda zabrat skor na 2,3,4 rychlostnom stupni kde obcas vytocim aj za 6000 ot/min. Trvala jazda po dialnici povedzme 170 nie je moj styl. Skor sa nahanm mimo dialnice. -
"-- skrytý --" 05.10.07 18:57
« Re: kvalita
yoyo: Moje FOFO je firemné. Mal ho pred tým Antonio, ktorého pozdravujem. Najazdil 106 000 km. Podla toho co mi povedal Fofo nesetril - ked bolo treba tak vytacal a uzival si podvozok a ked sa neponahlal tak isiel v ramci normy. Ja jazdim 40 % mesto a 60 % mimo mesto. V meste sa snazi krotit, ale mimo mesta to obcas potocim - moja svizna jazda je medzi 4500 - 6000 ot. Moje jazdenie je zhruba 60 % rychlesia jazda a 40 % podla predpisov. Ono to zavisi od toho kolko ma clovek casu a poctu policajnych hliadok. :'-(
Takže s autíčkem (fofo II, 2.0 tdci r. v. 05) je najeto nějakejch 900 kiláků, zatím velká spokojenost, motor i podvozek jedna báseň. No zatím mě trošku nejde pod vousy spotřeba, jezdím tak za 7,5 litru ale je v tom hodně město a mimo město tomu pěkně dávám, takže to vcelku chápu, časem se snad umravním. Hned po koupi jsem nechal vyměnit olej, olejovej a palivovej filtr. Hoši se pustili i do výměny rozvoďáku, ale pak mě volali, že to nejsou schopní udělat, že je na to potřeba spešl přípravek a obvyklej způsob s označením polohy prej nejde, že je to zakrytovaný. Takže jsem poptal autorizovaný fordy Jihlava a Žďár, cena v Jihlavě o chlup lepší – komplet 5 800. Jedu tam příští tejden a uvidím, jak si poradí s tím nahrátím češtiny do pp. Jinak dneska jsem podruhé maturoval – měnil jsem žárovku v předním světle. Návod mluví jasně, situace na bojišti už tak jasná není. Vyndal jsem světlomet, sundal zadní černej kryt a tím jsem se dostal k žárovce (potkávačky), oddělal jsem ten drát co to dotlačuje, ale nebyl jsem schopném vytáhnout žárovku z konektoru. Tak jsem odmontoval celej ten držák co je na třech imbusech, dostal jsem se krásně k vytažení žárovky, ale vypadl mi ten stínící čurament, co je vepředu ve světle. No pak to byl vcelku boj, chytl jsem to zpátky na ty 2 imbusy a ten třetí drží právě to stínítko. Po velký drbačce se mě povedlo ho trefit do dírky a přitáhnout, i když jsem tomu vůbec nevěřil. Bylo to tak složitý a v podstatě na náhodě, že nevěřím, že jsem to dělal správně, takže můj dotaz zní – ví někdo kde jsem udělal chybu? Mám ještě jeden dotaz ohledně digiklimy – co dělá když je v režimu AC OFF? Snaží se to nějak chytit nastavenou teplotu nebo co vlastně fouká dovnitř? Předem díky za odpovědi