FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 29.01.10 18:32
« Re: Re: Škoda v.Ford
je škoda, že pověst původního Duratorqu poškodila dementní obsluha a údržba. je to stejné jako u 2,5 TDS ( BMW ) - všichni jakože odborníci všude na fórech píšou jaký to je drek motor, nikdo ale neřeší zdroj obtíží, a to tepelná roztažnost materiálu. Jinak řečeno skutečnost že TDS neodpouští zacházení stylem v mraze nastartovat a ihned šlapat plný plyn a hnát to do otáček, nejlépe předtím než se motor ohřeje na provozní teplotu. původní fordí TD se projevovalo stejně. jasně bylo tupější proti srovnatelnému TDI, ale kdo chce VW ať si ho koupí a neřeší skutečnost že Ford je tupější.Obdobně to vidím s aktuálním spektrem toho co Ford v naftě předvádí: ty motory nejsou v jádru špatné , ale fordí benzín je o několik světelných let lepší. sorry milovníci pažoutu :-) -
"-- skrytý --" 28.01.10 16:32
« Re: Re: Škoda v.Ford
no jo ale anglie je bašta fordu, my tady ve střední evropě jsme ve vleku českých mutací časopisů typu Autobild a tedy i názorů německých odborníků. Polož vedle sebe Autocar, topgear atd. a autobild kde jsou stejné auta v testu, není pak co dodat..... -
"-- skrytý --" 26.01.10 20:05
« Re: Re: Škoda v.Ford
No nic takoveho jsem neslysel.naopak,ziji momentalne v anglii a tady jsou fordy velice oblibene a to i u odborniky viz.Top Gear!!!!Nejlepe prodavane auto v anglii?no jasne Ford Focus!!!Vidim jich tady strasne moc a 2 ze 3 jsou v nafte.Co ja jsem slysel,tak nafta od fordu je povedena,daleko lepsi nez skodovacke!!!ale jak jsi rikal,nazory mame vsichni. -
"-- skrytý --" 26.01.10 17:54
« Re: Re: Škoda v.Ford
no já bych nezapomínal na obecně rozšířenou fámu o kvalitách motoru 1,8 nafta made by ford. Co pozoruju v okolí, tak klasická reakce je " forda v naftě nikdy, motory stojí za draka, jenom toho pažouta má smysl vzít". to že jsem opačného názoru, neznamená že mám obecnou pravdu, jen říkám svůj názor který se mi v mé praxi potvrdil, nejsem velký příznivec downsizingu, thats all :-) . Ale kolik lidí, tolik názorů , platí to u aut víc než kde jinde.... -
štíreček1 16.01.10 11:09
« Re: Re: Škoda v.Ford
V tom případě nechápu, proč je těch 1,6 daleko víc než fordích 1,8? A dávají se nejenom do c-maxe. Tu 1,8jsem projížděl a nejvíc mi vadilo, že nešla tak pěkně do otáček, navíc díra jak hrom mezi 1 a 2. To bylo nedomyšlené a těch 5kilowat navíc mu stejně sebrala těžká převodovka, 1,6 není jen pocitově živější. Daleko živější byl focus 1,8TDDI s jen 66kw, tam jsem dal za pět a jezdil jako s automatem. Jinak max, já a pětset kilo nákladu a nezaznamenal jsem větší problémy, na plný plyn jsem nejel ani s takto zatíženým autem. Netřeba dodávat, že to není závoďák. Jak jsem řekl, kdybych se v něm nesvezl mám doma 1,8tdci. -
"-- skrytý --" 15.01.10 20:02
« Re: Re: Škoda v.Ford
jo jasně PSA je pocitově určitě živější, jenom marně pátrám po pohnutkách mágů z Fordu proč se 1,6tdci objevuje u C-maxe, tam už je opravdu u konce s dechem pokud se snažíš využít potenciál auta a naložíš ho třebas na dovolenku..... -
štíreček1 13.01.10 20:33
« Re: Re: Škoda v.Ford
Souhlasím s Tebou ze spolehlivostí, měl jsem escort 1,8D a focus 1,8TDDi a motorově absolutně spolehlivé!! Jezdilo to i v mínus třiceti. Pak jsem si jel koupit 1,8TDCi, ale slabší tddi byla daleko živější v nízkých otáčkách díky převodovce. Kdybych se tehdá nesvezl s PSA, tak mám doma fordí motor. Rozhodlo prvních deset metrů, dobrá třicet metrů a už bych nikdy neměnil. Zbytek jsem popsal v recenzi. -
"-- skrytý --" 13.01.10 10:14
« Re: Re: Škoda v.Ford
2 štíreček:svezl čeče - v C-maxu i focusu, ale neoslovilo mě to. nejsem zrovna příznivec francouzské produkce, tak nějak zastávám názor ford forever alias 1.8 je už po letech vychytaná, bez ohledu na to co se dělo s hlavou a vstřikováním za modernizace je ten základ pořád stará dobrá Endura ( i když tímto názorem asi leckoho popudím, trvám na tom že se problémy s notně ojetým 1.8 vázaly na údržbu a zacházení, nikoliv konstrukční vady ) . -
"-- skrytý --" 12.01.10 13:14
« Re: Škoda v.Ford
mám v opatrování fleet jak focusů od roku 2008, tak i Octavií jak 1.9 tak i 2.0 TDI, s rokem výr. někdy od 2006. S ohledem na ceny značkového servisu, dílů a řešení reklamací doporučuji všemi 10ti Ford. nezapomínal bych ani na rozdílné pořizovací ceny uvedených aut.U focusu bych šel jednoznačně do 1,8 tdci , pseudo peugeot agregáty nebrat v potaz, anebo benzín v 1.6 taky není špatný, ale samozřejmě záleží na osobní preferenci.
-
"-- skrytý --" 12.01.10 13:13
« Re: Škoda v.Ford
mám v opatrování fleet jak focusů od roku 2008, tak i Octavií jak 1.9 tak i 2.0 TDI, s rokem výr. někdy od 2006. S ohledem na ceny značkového servisu, dílů a řešení reklamací doporučuji všemi 10ti Ford. nezapomínal bych ani na rozdílné pořizovací ceny uvedených aut.U focusu bych šel jednoznačně do 1,8 tdci , pseudo peugeot agregáty nebrat v potaz, anebo benzín v 1.6 taky není špatný, ale samozřejmě záleží na osobní preferenci.
-
mates2 10.01.10 16:13
« Re: Re: Škoda v.Ford
tak sem byl na prohlídce po kilu a i s novejma destičkama na předek 6700, jo a proběhlo tam něco s kabelama u ventilátoru,prej je na to svolávačka, že by to snad mohlo krodovat a zkratovat,takže zdarma opraveno jinak stále bez poruch vyjma tý jedný popsaný ve vlákně 2.0 TDCi, spotřeba nějak mezi 5.5-6.0l, přesněji nevim mam holoverzi, olej od výměny do výměny -
"-- skrytý --" 16.11.09 17:38
« Re: Škoda v.Ford
ja mam focuse,2.0 tdci a jsem velmi spokojenej.nevim jestli chces novou octavku s novym dieslem,ale ty starsi se moc nepovedly.zatim mam najeto s focusem 7 tis.km a bez problemu.Octavia je vetsi,ale zaradis se do davu lidi.Ford neni tak videt,jako skoda.I tohle me ovlivnilo.ale obe auta jsou to lepsi v nizsi stredni. -
"-- skrytý --" 16.11.09 17:37
« Re: Škoda v.Ford
ja mam focuse,2.0 tdci a jsem velmi spokojenej.nevim jestli chces novou octavku s novym dieslem,ale ty starsi se moc nepovedly.zatim mam najeto s focusem 7 tis.km a bez problemu.Octavia je vetsi,ale zaradis se do davu lidi.Ford neni tak videt,jako skoda.I tohle me ovlivnilo.ale obe auta jsou to lepsi v nizsi stredni.