FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 01.11.07 20:56
« plech disky a pneu
Ahoj, předem se velice omlouvám, vím, že tu není bazar. Jen kdyby měl někdo zájem o 4ks nových plechových disků obutých do 1 zimu jetých Pirelli Winter (super vzorek 8mm). Plecháče jsem před měsícem koupil na C maxe 1,6 TDCI a nakonec jsem ho vrátil a vzal 2,0TDCI, kam R 15 nedám. Jsou použitelé na FF II. nebo C max. Rozměr 6Jx15 / 5x108 / 63,3 / ET 52,5. Cena 8.500,-Kč. jan.kubec@seznam.cz -
"-- skrytý --" 01.11.07 18:08
« Re: Duratec - MOIK
Ked sa na to pozriem, tak:
1. Je zaujimave, ze s C-MAX jazdis so spotrebou aku vyrobca udava v meste a na kombiku liter pod nim, je otazne ci na rovnakych trasach, dalej spotreba kombika je s rovnakou motorizaciou nizsia (aj papierovo) ako spotreba C-MAX. Ja mam na C-MAX zatial (28000 km) priemernu spotrebu 5L/100km.
2. O tom asi nema vyznam debatovat, aj diesel aj benzin ma svoje vyhody/nevyhody
3. Podobne ako v bode 1. aj papierovo to plati Kombik/C-MAX.
4. Ja nemam pocit, ze ked pridam viac, tak mi viac nejde, po 4000 otacok mi taha krasne, ale nie kazdy turbo diesel ma taku peknu krivku ako 1.6 TDCi /80kW...
Samozrejme kazdy ine potreby. Ja mam teraz prvykrat turbodiesel a som spokojny.
-
Moik 29.10.07 22:42
« Re: Duratec
No kombíka kvůli rodině. A benzína kvůli pohodlí. Uvažoval jsem následovně:
1. Reálně jezdím s Maxem za 6,3 cca s Kombíkem v benzínu za 7,5. Tento rozdíl mi nemůže při mém nájezdu do 30 000km vynahradit rozdíl v ceně ani 30k za FAP v mém MAXikovi a ani žádnou další opravu motoru - vstřiky, turbo, čerpadlo...takže údaj spotřeba je IMHO nedůležitý.
2. Absolutní pohodlí - naskočí na půl ototčení, auto nevibruje, jede od nízkých otáček - rozjezd ve městě je lineární a každý ford snese 60kmh na pětku bez vibrací. Je daleko tišší.
3. Jede prostě líp - musí se na to honit, ale věřte nebo ne 50-100kmh udělá 1,6 benzín Focus o fous rychleji jak 1,6 MAX - jezdím s oběma. Navíc do města ideální a na 130 na dálnici výkonově stačí i ta 1,6
4. Řazení - někde musím s benzínem řadit daleko víc, někde zase daleko míň - zatáčkovitou trasu, kde dobržďuju třeba ze 100 na 65 jedu s benzínem na pětku, s dieselem už musím řadit. Naopak pětka v 80 kopec s benzínem musím řadit, s dieselem ne. Pro benzín hovoří ještě lineární průběh a taky, že čím víc přidám, tím víc jede...
Budu rád, když moje názory rozeberete. Posledních 120000km jsem najezdil s turbodieslama, před tím samo benzín. Nebráním se dieselu, ale podle výše uvedeného bych radši benzín a nejradší turbobenzínek.
Osobně bych radši 1,8i než tu 1,6 85kW, nejlíp 2.0 ale kvůli pojistce asi ne.
A jestli chcete vědět, co mě zlomilo, tak Subaru Forester 2,0X s LPG, co jsme koupili pro ženu.
Uf jsem se rozepsal :-) -
"-- skrytý --" 29.10.07 08:44
« Re: pneu, aux, a iné
antonio ma pravdu, co sa dizlu tyka.
lomo, aky mali tie pneu rychlostny index? ak boli do max 240 kmh alebo vyssie, tak to mohlo byt i tym. je tam makksia zmes. ale mozno vseobecne tie pneu maju makku zmes, lepsie drzia na ceste no rychlejsie sa zjazdia.
trochu som sa cez vikend blaznil a mal som moznost pocut fofoII 1,6 85kW za jazdy z vonku a poviem vam, zaujimavy zvuk z toho vyfuku pri vytocenom motore ide. tazko ho opisat, nie je to nic dunive, ale take rychle bublanie az prskanie... -
"-- skrytý --" 29.10.07 07:27
« pneu, aux, a iné
Myslím, že pneu by mali mať na behúni farebné pásiky (niečo ako značka kvality, 1. triedy,..).
Moje Ultra Grip 7 majú asi 20 000 km (minulú zimu)a sú skoro ako nové. A to minulá zima bola veľmi teplá a bez snehu. Predchádzajúce Ultra Grip 6 mi vydržali 2,5 zimy (u mňa = 50 000 km). Takže andrew teš sa na príjemné a dlhotrvajúce zvezenie.
AUX
to je pravda, nikto to nespomenul, ale naozaj je problém zavrieť "kastlík", keď je tam rovný jack 3,5mm. Treba si kúpiť zalomený jack.
Moik ...benzín+ kombi? Zrejme potrebuješ kombi, lebo potrebuješ niečo prevážať (batožinu, ľudí)...To budeš mať s dieselom jednoduchšie (nemusíš vytáčať motor, aby si sa rozbehol, predbehol a pod.) A odmenou Ti bude spotreba. Moja je 6,2 l (80%mesto, 1.8 TDCi 85kW). Ale cestu do Zurichu a späť vieš urobiť za 5,2 l normálnou jazdou bez obmedzovania sa.
Verím, že som benziňákov nenahneval...ale hovorím z vlastnej skúsenosti 9 rokov som jazdil na benziňákoch, ale už sa k tomu nevrátim :-) -
paveldoc1 25.10.07 22:23
« Re: original pneumatiky
Moje GY UG7 jsou taky ze Slovinska, nemusíš mít obavy, Good Year ani ostatní premiový výrobci protektory nevyrábí. Možná se dočkáme čínských plagiátů drahých pneumatik, ale zatím mi takový případ není znám. Kůli hmotnosti zboží a ceně dopravy se to žluťákům asi nevyplatí kopírovat, kdo by si taky koupil Good Yeary na tržnici.
Jinak sjíždění UG7 jsem loni nezaznamenal, po cca 6 tis. km přes zimu úbytek vzorku asi 0,5mm, ale mám je nasazeny jen prosinec-půlka března, jakmile jdou max.teploty nad 10stC dávám letní.
teraz uz nic..