FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 15.11.07 15:16
« již zítra je ten den !!!
Již zítra se stanu členem vašeho klubu!!!Jedu si pro nového Focusíka kombi v barvě Aquarius, 1,6 100k, už se na něj hrozně těším. A ještě k tomu mám zítra narozeniny, to je teda dárek. >:D
Děkuji za spoustu podnětných názorů v této debatě, hrály velkou úlohu v mém rozhodování pořídit si právě tohle autíčko. -
"-- skrytý --" 13.11.07 16:48
« Re: starty a gumy
Cau, jojo, koukni se do vlakna 2.0 TDCI - poku mas tento motor. Me to delalo taky - najdes tam plno postrehu. Nakonec se ukazalo, ze to delal zadrhavajici se EGR ventil. Po vymene je klid a motor slape jak hodinky >:D .... klepu na drevo... Jaky mas roky vyroby? 2.0 TDCi 2005-a cast roku 2006 meli problem s EGR. Pokud Ti to dela jen obcas bude problem presvedcit servis at to vymeni na zaruku (pokud to v zaruce jeste mas). Ja jeszdil s tim problemem tak dloho az to delalo porad. Nebylo to nic prijemneho - zvlast kdyz to blblo na krizovatce...Prijel jsem do servisu, nechal to tam, projeli to, malem nedojeli...tim bylo vse vyresene..vymena EGR ventilu na zaruku (cena by pry byla cca 7000-8000 tis - nevim jsetli s nebo bez DPH). Kdyztak napis na 2.0 TDCi.Pevne nervy. -
"-- skrytý --" 08.11.07 00:15
« Re: starty a gumy
andrew ja by som to videl na nekvalitnú naftu, vyjazdi to a natankuj si Shell, OMV alebo podobne. Jurki a neznačkové obchádzaj z ďaleka.
Mne sa to stalo dávnejšie. Odvtedy už tankujem iba Shell a všetko ide OK.
Predpokladám, že ti to robilo keď bola vonkajšia teplota blízko k nule (mrzla voda v nafte) a mal si studený motor ? -
"-- skrytý --" 07.11.07 07:25
« Dotaz - hlavice radici paky
Prosim Vas, nevite nekdo jak je u FoFoII pridelana hlavice radici paky? Mam 1.6 74kw, obyc hlava se stribrnym vrskem.
Chci ji vymenit, ale tuhle stavajici zachovat kdybych to chtel vratit do puvodniho stavu.
Za pripadnou odpoved diky -
Tailor 06.11.07 18:25
« Co se u nas muze stat
Taky jsem jako vetsina z vas menil kola s letnimi pneumatikami za kola s pneumatikami zimnimi na svem Focusu Kombi 2.0 TDCi.
Jake vsak bylo moje prekvapeni, kdyz jsem zjistil, ze na jednom z kol jsem nemel 5-ti parskovy disk z lehke slitiny, ale 7-mi paprskovy navic s jinou pneumatikou nastesti stejneho rozmeru 205-55 R16. Stoprocentne vim, ze na jare bylo vse v poradku. Od te doby jsem mel auto jenom jednou v servisu a to koncem brezna v autorizovanem servisu na pravidelne rocni prohlidce. Parkuji doma v garazi a venku pres noc jenom malokdy snad s vyjimkou dovolene a mam pojistne matice na vsech kolech. Zmineny autorizovany servis tvrdi, ze se u neho zamena kol pri oprave nemuze stat. Ja si to sice nemyslim, ale taky nemuzu nic dokazat. Jenom jsem rad, ze se mi za cele leto nic nestalo, protoze jsem jezdil bezne rychlostmi nad 160 km/hod. Asi budu muset prehodnotit svuj nazor na rychlou jizdu, ktera je bezpecna take za predpokladu, ze je auto stoprocentne v poradku. V dnesni spolecnosti se ale na to jak videt nelze spolehnout. -
"-- skrytý --" 06.11.07 16:44
« starty a gumy
no tak jsem v pátek nazul ty ultra gripy a hle, dneska po ránu jsem jezdil po Vysočině na sněhu, s gumama zatím velká spokojenost, byl jsem prekvapenej, jakej výkon jsou schopný přenést, jinak bylo srandovní pozorovat "letní" jezdce
mám dotaz: během 2 měsíců se mě po druhý stalo to, že jsem po krátké ranní jízdě a krátkém zastavení startoval a motor nastartoval ale silně kolísaly volnoběžný otáčky (250 - 1000) a nechtěl jít moc do otáček, tak jsem motor zhasnul a po druhý to udělalo podobně, ale když jsem přidal víc plynu, tak se vytočil a bylo po problému, podotýkám, že nesvítila žádná kontrolka atd., má někdo podobné zkušenosti nebo nevíte co to je? díky
-
"-- skrytý --" 01.11.07 20:56
« plech disky a pneu
Ahoj, předem se velice omlouvám, vím, že tu není bazar. Jen kdyby měl někdo zájem o 4ks nových plechových disků obutých do 1 zimu jetých Pirelli Winter (super vzorek 8mm). Plecháče jsem před měsícem koupil na C maxe 1,6 TDCI a nakonec jsem ho vrátil a vzal 2,0TDCI, kam R 15 nedám. Jsou použitelé na FF II. nebo C max. Rozměr 6Jx15 / 5x108 / 63,3 / ET 52,5. Cena 8.500,-Kč. jan.kubec@seznam.cz -
"-- skrytý --" 01.11.07 18:08
« Re: Duratec - MOIK
Ked sa na to pozriem, tak:
1. Je zaujimave, ze s C-MAX jazdis so spotrebou aku vyrobca udava v meste a na kombiku liter pod nim, je otazne ci na rovnakych trasach, dalej spotreba kombika je s rovnakou motorizaciou nizsia (aj papierovo) ako spotreba C-MAX. Ja mam na C-MAX zatial (28000 km) priemernu spotrebu 5L/100km.
2. O tom asi nema vyznam debatovat, aj diesel aj benzin ma svoje vyhody/nevyhody
3. Podobne ako v bode 1. aj papierovo to plati Kombik/C-MAX.
4. Ja nemam pocit, ze ked pridam viac, tak mi viac nejde, po 4000 otacok mi taha krasne, ale nie kazdy turbo diesel ma taku peknu krivku ako 1.6 TDCi /80kW...
Samozrejme kazdy ine potreby. Ja mam teraz prvykrat turbodiesel a som spokojny.
-
Moik 29.10.07 22:42
« Re: Duratec
No kombíka kvůli rodině. A benzína kvůli pohodlí. Uvažoval jsem následovně:
1. Reálně jezdím s Maxem za 6,3 cca s Kombíkem v benzínu za 7,5. Tento rozdíl mi nemůže při mém nájezdu do 30 000km vynahradit rozdíl v ceně ani 30k za FAP v mém MAXikovi a ani žádnou další opravu motoru - vstřiky, turbo, čerpadlo...takže údaj spotřeba je IMHO nedůležitý.
2. Absolutní pohodlí - naskočí na půl ototčení, auto nevibruje, jede od nízkých otáček - rozjezd ve městě je lineární a každý ford snese 60kmh na pětku bez vibrací. Je daleko tišší.
3. Jede prostě líp - musí se na to honit, ale věřte nebo ne 50-100kmh udělá 1,6 benzín Focus o fous rychleji jak 1,6 MAX - jezdím s oběma. Navíc do města ideální a na 130 na dálnici výkonově stačí i ta 1,6
4. Řazení - někde musím s benzínem řadit daleko víc, někde zase daleko míň - zatáčkovitou trasu, kde dobržďuju třeba ze 100 na 65 jedu s benzínem na pětku, s dieselem už musím řadit. Naopak pětka v 80 kopec s benzínem musím řadit, s dieselem ne. Pro benzín hovoří ještě lineární průběh a taky, že čím víc přidám, tím víc jede...
Budu rád, když moje názory rozeberete. Posledních 120000km jsem najezdil s turbodieslama, před tím samo benzín. Nebráním se dieselu, ale podle výše uvedeného bych radši benzín a nejradší turbobenzínek.
Osobně bych radši 1,8i než tu 1,6 85kW, nejlíp 2.0 ale kvůli pojistce asi ne.
A jestli chcete vědět, co mě zlomilo, tak Subaru Forester 2,0X s LPG, co jsme koupili pro ženu.
Uf jsem se rozepsal :-) -
"-- skrytý --" 29.10.07 08:44
« Re: pneu, aux, a iné
antonio ma pravdu, co sa dizlu tyka.
lomo, aky mali tie pneu rychlostny index? ak boli do max 240 kmh alebo vyssie, tak to mohlo byt i tym. je tam makksia zmes. ale mozno vseobecne tie pneu maju makku zmes, lepsie drzia na ceste no rychlejsie sa zjazdia.
trochu som sa cez vikend blaznil a mal som moznost pocut fofoII 1,6 85kW za jazdy z vonku a poviem vam, zaujimavy zvuk z toho vyfuku pri vytocenom motore ide. tazko ho opisat, nie je to nic dunive, ale take rychle bublanie az prskanie... -
"-- skrytý --" 29.10.07 07:27
« pneu, aux, a iné
Myslím, že pneu by mali mať na behúni farebné pásiky (niečo ako značka kvality, 1. triedy,..).
Moje Ultra Grip 7 majú asi 20 000 km (minulú zimu)a sú skoro ako nové. A to minulá zima bola veľmi teplá a bez snehu. Predchádzajúce Ultra Grip 6 mi vydržali 2,5 zimy (u mňa = 50 000 km). Takže andrew teš sa na príjemné a dlhotrvajúce zvezenie.
AUX
to je pravda, nikto to nespomenul, ale naozaj je problém zavrieť "kastlík", keď je tam rovný jack 3,5mm. Treba si kúpiť zalomený jack.
Moik ...benzín+ kombi? Zrejme potrebuješ kombi, lebo potrebuješ niečo prevážať (batožinu, ľudí)...To budeš mať s dieselom jednoduchšie (nemusíš vytáčať motor, aby si sa rozbehol, predbehol a pod.) A odmenou Ti bude spotreba. Moja je 6,2 l (80%mesto, 1.8 TDCi 85kW). Ale cestu do Zurichu a späť vieš urobiť za 5,2 l normálnou jazdou bez obmedzovania sa.
Verím, že som benziňákov nenahneval...ale hovorím z vlastnej skúsenosti 9 rokov som jazdil na benziňákoch, ale už sa k tomu nevrátim :-)
a nezabudni mrknut na www.ford-focus.cz, tam je toho asi tak 50x viac ako tu :yes: :-! ;-)
PS: aquarius je supr farba :-!