FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 18.11.07 20:45
« Německá plechovka
Chlapci, obdržel jsem jako jeden z diskuzních příspěvků tento :
Milý pane... také jsem čerstvím majitelem FOFOII, mám combi, 1.6 Collection. Najero necelých 4000km. V autě je při jízdě hluk jak kdyby nemělo boční okna, motor řve jak dravá saň, a od rychlosti zhruba 130km/hod není v kabině slyšet vlastního slova ani sony rádio s MP3. Před tím jsem měl MEGANE II SEDAN a to byla léčba tichem oproti této německé plechovce. Z Hlučnosti jsem vělmi zklamaný.
S dodatkem,že je to příspěvek pro další diskusi.
Můžete poradit, co odpovědět? Děkuji.
P.S.: Přepošlu to ještě k diskusi na fórum Ford Focus.cz
-
superkutil 18.11.07 10:26
« Re: Duratec
To Moik: Kdysi jsem jel s C-MAX 1.6TDCI (nevím zda to bylo 66 nebo 80kW), ale žádné žihadlo to nebylo. Těď jsem měl možnost se svézt s C-MAX 1.8TDCI a bylo to opravdu příjemné. Ale nový C-MAX ho myslím už nenabízí. Ten 1.8TDCI 92kW co je v S-MAX má nádherné parametry, ale připadal mi dost hlučný. -
Moik 18.11.07 10:15
« Re: Duratec
TO Superkutil: teď honem nevím, jestli jsem psal, že Mondeo 1,8 bude jezdit za 7,5, souhlasím, že to zní dost nereálně.
Možná jsem myslel Focuse 1,6 nebo 1,8. Ale každopádně, mluvíš přesn o tom, co já, co se rozdílu dieselu a benzínu týče.
Já jsem teď postavil Maxíka na prodej (abych neztratil tolik výkupem) a jezdím Focusem 2003 1,8TDCi a tenhle motor (i když jsem si o něm vždycky myslel, že je zastaralej) mě velice příjemně překvapil - IMHO je lepší jak 1,6TDCi. Rozdíl ale může udělat i o dobrých 200kg lehčí Foc jak Max. -
"-- skrytý --" 17.11.07 20:30
« a znovu servis
gratulujem, KennyT! :-) nech dobre a dlho sluzi.
mne sa vyskytol z nicoho nic dalsi problem. v aute som jazdil po dlhsej dobe ja a prave mne sa zasa nieco poondilo... pocas jazdy zacalo nieco od motora hrozne piskat/bzucat a boli citit jemne vibracie vo volante a pedaloch. moja dignoza - servo. piskot bol zavisly od otacok motora a tiez ked som tocil volantom, tak sa menil.
servis v blave opravil, umyli auto i motor, asi aby sa nezaspinili, kois v banovciach je predsa len od MA daleko... blavakom sice oprava trvala dva dni, ale bol som celkom rad, lebo ma chceli povodne objednat o 2 tyzdne... takto uz auto beha, neplatil som nic.
mensia zaujimavost - 2 rocna zaruka mi konci 9.12.07. este, ze sa to rozsypalo teraz a nie o par tyzdnov. -
superkutil 17.11.07 20:10
« Re: Duratec
To sybokcz: Aha, s tím turbem jdi to špatně pochopil. Turbo mi zabírá v 1800ot, ale když šlápnu na plyn tak chvíli trvá než zabere (není to otázka otáček ale turboefektu) a nechci to točit nad 4000ot. A po přeřazení zase chvíli trvá než zabere. Ale jinak mi pro pohodovou jízdu TDCI vyhovuje a na sportovnější jízdu si vezmu benzínovou Fiestu.
S těmi motory si myslím, že při stejném stylu jízdy a stejné hmotnosti vozu je stejná spotřeba. Pokud ale srovnám třeba motor v S-MAXu 1.8TDCI 92kW/320Nm a 2.0TDCI 103kW/320Nm, tak slabší má spotřebu okolo 6,5 ale silnější 7,5. Přitom třeba 1.6TDCI 80kW v C-MAXu má spotřebu vyšší jak 2.0TDCI pokud se s ním jezdí stejně.
Jen jsem chtěl říct, že Ford po tom co neměl žádný pořádný diesel má nyní dieselů přebytek, že se v tom jeden nevyzná. :-) -
"-- skrytý --" 17.11.07 20:02
« Unikající kapalina do ostřikovače
Dnes jsem doléval do ostřikovače nemrznoucí směs a jaké bylo moje překvapení, když po chvilce začala kapalina téct zpod pravého podběhu . Před tím jsem normálně doléal a nic . Měl někdo podobné problémy ?? Nevím, co to může být, jestli prasklá hadička, nebo trhlinka v nádržce na kapalinu .......... -
sybokcz 17.11.07 17:04
« Re: Duratec
Aaa TDCi se resi vsude... (superkutil obzvlast). Nevim jak jsi prisel na to ze cekas na 3500 nez zabere turbo. V 2.0 TDCi (96kW) najizdi turbina pri 1800, v 2000 jede celkem naplno. Nemel jsem nikdy problem s rozjizdenim (krome toho, ze si myslim ze jednicka je trosku kratsi). Naopak ocenuji ze tam da za 4 a jedu vsude. Btw. jezdim dlouhodobe za 6.2.
S tema motorama: 1.6 TDCi (66 a 80 kW) jsou PSAxFord, 1.8 TDCi je ciste Ford, 2.0 TDCi Mondeo 2001-2007, 66, 85, 96 kW - Fordacky motor. Momentalni Mondeo, S-Max, Galaxy ma 2.0 TDCi 103kW - to uz je tez PSAxFord (naladen na 103 kvuli VW resp. jako prima konkurence). Pokud je S-Max, Galaxy, Mondeo vybaven automatem je tam ten samy motor jen se snizenym vykonem na 96kW (asi kvuli automatu). O ty 1.8 moc nevim, ale 85kW mel focus I, myslim ze hodavaj i do focus II. IMHO ho inovovali (proc se zbavovat dobryho motoru, kdyz uz se zaplatil) a davaj do S-Maxu, Mondea, Galaxy.
Ad tvoje otazka jak je to mozne. To je o naladeni o nicem jinem, pri hledani optimalniho vykonu a tociveho momentu se stava, ze zvysujes vykon ale klesa ti tocak, je to o nalezeni optima.
Co se tyce spotreby, nemam moc srovnani, ale zastavam nazor, ze pokud bude pohanet auto dva motory s ruznymi objemy, ale stejnym vykonem a podobnym tocivym momentem, budou mit obdobnou spotrebu (cetera paribus, samozrejme). -
superkutil 16.11.07 23:46
« Re: Duratec
To Moik: Měl jsem Mondeo 1.8i a teď mám 2.2TDCI a i když staré Mondeo mělo jen 85kW (mělo o 100kg míň) a nové má 114kW, tak zase takový rozdíl ve zrychlení a mrštnosti to není (pokud používám plný rozsah otáček a nejezdím s oběma mezi 2000-3500ot (jak to někteří dělají). Navíc se u TDCI musí stále řadit. TDCI je na to najet na dálnici a jet rovnoměrnou rychlostí. Ale na to vyrazit, vytočit motor na 6000ot a rychle řadit to není. TDCI motor se hůř roztáčí a řazení jde ztuha. Je prostě na klidnou jízdu. Ale třeba 1.8TDCI v S-MAXU nebo 1.6TDCI se už chovají více jako benzín. U TDCI při předjíždění než to zabere (roztočí se turbo), tak už je tam 3500ot a abych řadil. TDCI je prostě o stálém řazení.
Schvaluji Forester, také na něj mám spadeno i za cenu vyšší spotřeby. A bude mi stačit i ta 2.0 s redukcí (potřebuju jí).
Akorát nechápu jak dosahuješ u 1.8i spotřeby 7,5litru, protože já jsem jezdil za 9,2litru a pod 8 jsem se nedostal. S 2.2TDCI jsem v průměru na 7,1litru, ale když se snažím, tak se dostanu pod 5litrů.
Kdysi mi někdo říkal, že objem u dieselu nenahradíš. Jak to je? Máte někdo zkušenost se závislostí spotřeby a objemu u TDCI.
V poslední době je v TDCI dost zmatek, jsou motory 1.6TDCI 66 a 80kW a 1.8TDCI 85kW/240Nm ale taky 92kW/320Nm a 2.0TDCI 85, 96kw/330Nm, 104kW. Jak je možné, že 1.8TDCI má max moment 320Nm a 2.0TDCI má taky 320Nm a jiná 2.0TDCI má výkon 96kW/330Nm a jiná 2.0TDCI má výkon 104kW ale moment jen 320Nm.
Co je tedy lepší, větší objem nebo menší objem? -
misoo 15.11.07 18:49
« Re: Sedadlo.
mne vrzga zadna lavica ked tam niekto sedi... je to sice len raz za uhorsky rok, ale pri najblizsej prehliadke (5/08) to dam koisovcom. uvidime co s tym bude a dam vediet ;-)
inac asi pred pol rokom sa mi hybala sedacka, tak trochu akoby na stolicke bola jedna noha kratsia. bol som s tym v blave a nic, koisovci mi to opravili a vybavene :-!