FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 22.11.07 06:26
« Re: Zajíždění nového motoru
Je pravda,co ti povedali,ale tiez som do 1500 km jazdil s autom stylom,ze som zhruba kazdych 200 km zvysoval rychlost a otacky motora a nechaval ho pracovat v roznych rezimoch,aby sa naucil a zvykol.
Po 1500-vke uz musel ukazat,co dokaze.
Pneumatiky zabuhnutie aspon 500 km a brzdy nenamahat do tiez cca do 1500 km,ale to uz pisal mehturt.
Vsetko hlavne z rozumom a auto sa odvdaci dlhou,bezproblemovou prevadzkou ;-) -
"-- skrytý --" 21.11.07 19:55
« Ghia
Ja mám Ghiu 1.8 TDCi combi a mám to tichučké. Dokonca aj ten motor je tichší ako 2.0 TDCi a 1.6 TDCi (osobná skúsenosť ušami muzikanta!). Pravdou je aj to, že to je komfortne naladené..až mi to niekedy vadí.
V čase mojej kúpy nebola verzia Titanium v akcii. (Kúpil som Champion X = Ghia + doplnky).
VW-pozitív človek pochválil veľmi tichý diesel oproti VW dieslu. -
mehturt 21.11.07 18:04
« Re: Zajíždění nového motoru
ja osobne som si precital co je napisane v knizke - tam tusim konkretne kilometre a otacky nepisu, len nieco o brzdach a pneumatikach.. ze netreba prudko brzdid
a tusim prvych 1500-2000 km som s tym jazdil do 4000 otacok, potom uz co to da :-) (ale nie, ja som zase mierny vodic, ale sem tam mu dam tych 6000 :-) ) -
"-- skrytý --" 21.11.07 09:56
« Re: Rozdíly v odhlučnění
Tak to si pis,ze GHIA ma ine odhlucnenie.Ved je vlastne s verziou TITANIUM najvyssia,rozdiel je iba v tom,ze GHIA je ladena do komfortna a TITANIUM do sportova.Cenovo su zhruba rovnake.
Preco by potom verzia GHIA bola v zaklade o tolko drahsia,ako trebars TREND?Urcite nie iba doplnkami a vybavou,ale aj kvalitou pouzitych materialov/interier,vytlmenie,atd/
Pracujem v automobilke 12 rokov/Nieje to sice Ford/,ale velmi dobre viem,ze je sakra rozdiel medzi vybavou zakladnou a spickovou.
Uz som to pisal aj na inom fore....
Mne FOCUS 2 Ti-VCT nepripada absolutne hlucny a po akustickej stranke je velmi dobre odhlucneny.
Nechapem,ake auta ste jazdili,ked sa Vam Ford zda hlucny,ale moj hlucny nieje a to so uz jazdil auta inych,o hodne zvucnejsich znaciek a tried a viem,ze Ford sa rozhodne nema za co hanbit.
-
"-- skrytý --" 21.11.07 06:20
« Re: Rozdíly v odhlučnění
Tak to by bylo ještě víc tristní. Kdyby ford dával jiné odhlučnění do vyšších výbav. To jsem ještě nikdy neslyšel u žádné jiné značky. Ale stejně mám takový pocit že když jsem na zkoušku jel předváděčkou Ghia, až teď po nekolika tis. zkušenosti s mým FOFOII tak že to bylo prašť jak udeř. -
Moik 20.11.07 19:55
« Re: Rozdíly v odhlučnění
Ještě to doplním...
Myslím si, že Ghia není jen lépe odhlučněná, má i jiné odpružení, je o poznání měkčí a komfortnější a taky má jiné plasty v interiéru. 3dv. verze obvykle mají podvozek tužší a mají sedačky s výraznějším bočním vedením (ne příplatkové sportovní).
Já sám mám Maxe Ghia, Focuse 1,6TDCi Trend, táta jezdí Focusem 2.0TDCi 3.dv a máma 1,6TDCi Titanium s CVT :-) (o předchozích verzích Focuse to platilo stejně) -
Moik 20.11.07 15:43
« Re: Německá plechovka
Jestli mě Focus něčím nepříjemně překvapil, je to hluk od kol. A jjich výměna nepomohla. Připadalo mi to až nepatřičný ke zbytku toho auta. Souhlasím, hluk o kol a aerodynamický svist a vlstně i od motoru (TDCi) :-) je vysokej.
Ghia je na tom o poznání lépe - je totiž líp odhlučněná - vlastní zkušenost. -
"-- skrytý --" 20.11.07 15:35
« Re: rozteč kolies + peľový filter
Ad hlučnost: Moje řeč u mě je to ještě umocněno tím, že poměrně dost často jezdím i s naším druhým mazlíkem Š 125 a jednou za čas proženu i tříválec tátovýho Wartburgu, a když pak přesednu do Fofíka tak se cítím jako v nebi.
Pokud to vezmu trochu s nadhledem, tak moje rada pro ty, kteří mají problémy s hlukem apod. by zněla : "Kupte si jako druhý vůz nějakou starší ojetinu a možná Váš problém už nebude tak palčivý" :-) :-) :-) -
"-- skrytý --" 19.11.07 22:35
« rozteč kolies + peľový filter
zirafak11 ďakujem za rozteč, teraz už len zháňať nejaké speedline. Inak dnes som menil peľový filter a poviem Vám sranda no. Videl som už všetko, ale že sa musí dať dole plynový pedál tak to som nečakal. Ešte že sa to nemení každý deň. Ta hlučnosť, ja mám tiež 205/55 R16 Bridgestone Turanza, ale mne sa zdá ta hlučnosť celkom normálna resp. taká ako aj u iných v tejto triede. Kašlite na to, Gronholm to má za cca 30 000 000 a na hlučnosť si nesťažuje.
Pred mesiacom by som ani len nepomyslel na nejaký focus a jazdil som na netakých autách a teraz ho mám doma a som nadmieru spokojný. Kedže mám rodinu tak som inú voľbu ani neriešil, keď to vezmem z tej stránky, že po troch kombi čo sme mali v rodine som chcel aj nejakého kraťasa. sport + rodina +- 7,2 l/100 = Focus
Antonio....a co konkretne ti vadi,ze je komfortne naladene?
Ak podvozkom,tak to sa da vyriesit montazou sportoveho pruzenia z original Ford prislusenstva.
Alebo su to ine veci?