FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 01.02.08 11:53
« Re: Turbo benzín
No Subaru Forester má boxera a to taky není zrovna normální motor, to je supermotor! Konečně jako celé Subaru. :yes: Byl a je to velký adept na moje další auto. Nyní jsem dal přednost TDCI kvůli spotřebě, ale příště zřejmě zvítězí Forester. 4x4 a ergonomické auto je obrovská deviza. :-! -
superkutil 01.02.08 09:27
« Re: Turbo benzín
Moik: Překvapilo mě, jak jsou si kombíky Mondeo a Focus podobní. Fakt to dělá v kufru jen 10cm. Přitom když srovnám třeba Escort a Mondeo, tak byl rozdíl mnohem větší. Co je horší, že i Mondeo 2006 je v kufru menší jak Mondeo 1999. Ford totiž kufr zůžil a snížil. dnes bych pro rodinu volil jedině C-MAX a nebo S-MAX. -
superkutil 31.01.08 21:55
« Re: Turbo benzín
Moik: No, mám v Mondeu DPH přepážku a ta ubírá 15cm z kufru, takže nic moc...
Porovnával jsem C-MAX a Mondeo 2006. Mají stejný objem kufru, ale C-MAX ho má víc na výšku.
Jezdím často s MPV a vysoký posez mi hodně vyhovuje. Akorát mi C-MAX připadal krátký a S-MAX velký a těžký. A tak jsem volil Mondeo s nejsilnějším dieselem. :-) -
"-- skrytý --" 31.01.08 20:41
« Re: C-MAX vs Focus II combi
Myslím že si moc nepomůžeš. U cmaxe je výhoda, že můžeš vyndat prostřední zadní sedačku a pokud se golfky vejdou, tak je můžeš prostrčit sem. U kombíka se o tuhle variabilitu ochudíš.
Proto doporučuji vyrazit i s plnou polní (oba kočárky) k fordu do showrůmu a tam si to s kombíkem ozkoušet.
Přece kvůli tomu jim tam ty auta stojí, ne? -
Moik 31.01.08 20:02
« Re: Turbo benzín
Superkutile, 6cm v kufru je opravdu obrovskej rozdíl. Vem si, že Focus kombi má kufr větší jak nový mondeo ve všech směrech kromě délky - o 10cm, co je to 10cm, ale v kufru to znamená hodně.
Já to mám zase přesně naopak, mám Maxe a jen koukám, jak zase zpátky k zemi :-) -
superkutil 31.01.08 13:58
« Re: Turbo benzín
mehturt: Koukal jsem na graf 1.6 a 2.0 z nové Laguny (protože Ford křivky nezveřejňuje) a tam je u 1.6 ve 2000ot pokles o 13% oproti maximu a ve 3000ot pokles o 7%. U 2.0 je ve 2000ot pokles o 18% a ve 3000ot pokles o 8%. Takže máš asi nenormální motor. >:D
Koukal jsem i na mé staré MOndeo a to má ve 2000ot pokles o 19% a ve 3000ot pokles o 10%. Takže si važ motor co máš. ;-) -
mehturt 29.01.08 22:33
« Re: Turbo benzín
superkutil: A hlavně, většina lidí jezdí jak s benzínem tak dieselem v rozsahu 1800-3000ot a tam má diesel největší moment, zatímco benzín ho má okolo 4000ot.
Moj motor 1.6 Ti-VCT, teda normalny benzin, ma pri 2000 otackach 93% maximalneho krutiaceho momentu.. od 2000 do 4500 to potom narastie len o 7%. -
superkutil 29.01.08 11:25
« Re: Marketing
BoBa: Vždycky jsem chtěl silný auto. Začínal jsem na 40kW a skončil na 138kW. Jenže provoz na silnicích tak zhoustl a v okolí Prahy rostou omezení rychlosti na 40 a 30km/h rychleji jak stromy v lese. Navíc všude kamióny. Abych je předjel, tak by byl potřeba výkon ještě větší a hlavně 4x4 protože už mi to přední kola nepřenášejí. Takže to není ani tak o stárnutí jako o ubývání silnic a přibývání parkovišť. :-) Navíc Mondeo mi nestačí velikostí kufru (nevejde se tam pořádně ani showboard, který se do předchozího Mondea vešel) a ergonomií interiéru. Proto toho S-MAXe. ;-) No a taky rozdíl spotřeby 5,9 nebo 7,2 litru.
yoyo: Ten Scenic nejdřív měnili zadní nápravu, ale dnes je to již samostatná modelová řada. -
"-- skrytý --" 29.01.08 10:04
« Re: Marketing
superkutil, pozri sekciu peugeot 307, zistis, ze nejaky ten rocik som sa na 307sw vyvazal... dlhsi razvor oproti klasickej 307ke, a odpocet dph boli zamienkou... ale dovodom bolo to, ze sa mi auto neskutocne pacilo aj paci (verzia pred faceliftom)
a ano, podobne je to s c-maxom, pripadne vsetkymi crossovermi, ale tymto ich nezatracujem. len pisem, ze s plnenim pneu dusikom, ako i tymito vozmi je to najma o marketingu. ale cely svet je taky, konzumny. cely svet, to znamena i ja...
uplne zmenit podovzok? neverim. nemam sice overene informacie, ale neverim. inak by nebol fakt, ze c-max, s40, mazda3, fofoII, maju vsetko rovnaky zaklad, len inak naladeny podvozok. nie kompletne zmeneny. detto audi a3, golf, octavia a neviem aky seat. rovnaka plosina, ine auta, ine charakteristiky, ale hlavne
usetrene naklady... -
superkutil 29.01.08 08:59
« Re: Marketing
yoyo: Myslíš si totéž o C-MAX a S-MAX? Nevím, zda jsi někdy ve vyšším autě jel, ale je to úplně něco jiného. A ta trocha plechu a skla znamená úplně změnit podvozek a těžiště aby se auto chovalo rozumně. Kdysi měl Renault Megane a myslel, že na jeho podvozku postaví Scenic. A díky tomu první Scenicy stály za prd. Dnes už má Scenic úplně jiný podvozek jak Megane.
A pokud je někdo za těch pár centimetrů ochoten tolik připlatit, tak to asi nějaký důvod má. :-)
Já jsem chtěl S-MAX a kvůli motoru vzal Mondeo, ale když si postavíš vedle sebe Mondeo a S-MAX, tak vypadají skoro stejně. S-MAX je o 15cm vyšší u řidiče, ale kufr má vyšší jen o 6cm. Jinak stejné. a přece když vlezeš dovnitř, tak je to úplně něco jiného. Ten prostor a výhled co je v S-MAX u Mondea nikdy mít nebudeš. Dnes bych bral raději slabší motor a vyšší karosérii. -
"-- skrytý --" 29.01.08 02:13
« Re: pneu
dalsia nekonecna diskusia...
podla mna je to cisty MARKETING... tak ako vsetky vozy typu 307SW. oproti 307 ma navyse trochu skla a plechu. co je najlacnejsie na voze... drahe veci, ako elektronika, tie su zhodne... ale cena??? marketing...
detto golf PLUS. a ine..