FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 07.02.08 10:01
« Re: 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
problem s hlukom nie je mozno tak hrozny, to auto je do 100-110kmh celkom prijatelne (co sa tyka hluku). Vzdy mam z auta takyto zly pocit, ked pridem domov po 12 hodinach jazdy po dialnici :-( Ale to bola moja chyba, ked som si myslel, ze moderna benzinova 1.6ka bude v pohode aj na dialnici. Mozno je to aj tym, ze som mal predtym diesel, ktory bol na dialnici v pohode. Zobral som si ponaucenie do buducna... S autom uz nebudem robit nic, nebudem donho investovat na 1 rok, co si ho este necham... -
"-- skrytý --" 06.02.08 22:39
« Re: 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
hlucnost nejako neevidujem. ako som uz xkrat spominal, od motora urcite nie, preto som prekvapney, mancoo, ze mas taky problem.
urcite by pomohlo, keby tam suruhovia zo saarlouisu dali aspon nejaky umelohmotny kryt, podla mna. misoo to vyriesil posvojom :yes:
misoo, to znizenie prislo iba tak, naraz. po servisnej prehliadke... jasne, poviete, ze to je normalne, ved sa vymeni olej, filtre... ale nikdy som nezazil taky skok. a pritom vzduchovy filter ani nemenili... ktovie, mozno az pri tych 60.000 vymenili aj cely olej alebo olejovy filter. ak by to tak bolo, nebol by som prekvapeny. ku koisovi to auticko nechodi. -
misoo 05.02.08 11:50
« Re: 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
yoyo: spotrebu moc neriesim, ale potesi ked pojde dolu :-)
mancoo: ja som s hlucnostou od motora velmi spokojny, v nizkych otackach ho pocut len minimalne a vo vysokych mam rad ked ho je pocut :-) mozno by si mal skusit ten tapacirung pod kapotou, ziadny zazrak, ale vo velkych rychlostiach to dost pomaha. ked bude teplo a sucho, chystam sa znutra vylepit vsetky podbehy, mal by sa znizit aj hluk od kolies, nie ze by som to nejako extra potreboval, ale ako vravia soudruzi z lexusu, tlmiaceho materialu neni nikdy dost >:D -
"-- skrytý --" 05.02.08 09:42
« Re: 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
chlapi, fakt vam vasu spokojnost s tivct zavidim. spotrebu velmi neriesim, ale cakal som ze ked sa zabehne motor, tak aspon trosicku stichne. cakal som po 5000km, cakal som po 30000km, cakal som po 50000km ale ani po 85000km sa to nezlepsilo... Ani moje letne micheliny hluku moc nepomahaju - v aute mi to huci rovnako v lete aj v zime (UG7). -
misoo 04.02.08 15:32
« 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
Donedavna som si myslel, ze motory su zabehnute tak po 5-10 tis a reciam ze sa zabehnu az po 20-30 tis. km som moc neveril. Teraz mam najazdenych nieco cez 27 tisic km a prave sme sa vratili z vikendu v Terchovej (4 dospeli + plny kufor batoziny). Musim povedat ze motor ide stale lepsie a lepsie. Ked som siel kedysi nalozeny, tak bez vysokych otacok bieda. No teraz bolo citit zrychlovanie uz od 2 tis. ot. !! Normalne som nechapal. :-) :yes: -
Moik 04.02.08 13:56
« Re: C-MAX vs Focus II combi
Kutile, dnes jsem potřeboval odvézt stůl..cca 150cm. Opravdu jsem ho do Maxe nedostal, když jsem sklopil zadní sedačky, zabraly tolik místa, že byl kufr malej, než abych je vyndával, naložil jsem to manželce do Forestera. Rozhodně ta "variabilita" zadních sedaček je v případě Maxe na škodu. Max je stejně dlouhej jak Focus 5D, kombík je o 20 nebo kolik cm delší - a to i v kufru...
No S-Max je pro mě stejně jako pro Kutila moc obludnej. Cena taky na mě vysoká, ale to by se určitě už nějak dalo, kdyby neměl skoro 5 metrů a 1,7tuny :o -
superkutil 04.02.08 11:57
« Re: C-MAX vs Focus II combi
A cim je C-MAX pohodlnejsi na dlhsie cesty?
- vyšší posez
- menší špinění oken
- lepší výhled přes vozy před sebou
- lepší výhled do křižovatky
- lepší sklon volantu, poloha pedálů a řadičky
- lepší nastupování a vystupování
- lepší nakládání do kufru (ale potřeboval by o 20cm protáhnout :-) )
- více místa nad hlavou
Tak to vidím já. Mám ale více zkušenost z Renault Grand Scenic, tak je to trochu ovlivněné třeba i tím, že má větší kufr jak C-MAX. -
mehturt 04.02.08 07:13
« Re: C-MAX vs Focus II combi
No vlastne ked som sa posadil do oboch, len som sa utvrdil v nazore ze chcem kombik :-) Focus sa mi paci viac z designoveho hladiska (zvonku aj z vnutra), viac sa mi paci tvar kufra (vecsi podorys - ako pisal kastv9), tiez som preferoval rovnu lavicu vzadu. Proste nenasiel som v nom ziadnu vyhodu oproti kombiku :-)
Mali sme v rodine kedysi Hyundai Matrix, to je tiez v podstate take MPV, vyssi posed, velky priestor vnutri, nastupovanie a vystupovanie fakt pohodlne. Zvonku sa mi vsak nepacilo ani nahodou :-)
A cim je C-MAX pohodlnejsi na dlhsie cesty? -
kastv9 03.02.08 20:01
« Re: C-MAX vs Focus II combi
Mám mondeo kombi (2005), minulý měsíc jsem měl půjčenýho C-maxe, protože uvažuji o změně, tak můžu porovnat, mimo jiné mám děti 1,5 a 3,5 roku, jeli jsme na hory. C-max je super auto, ale na delší cestování je pohodlnější mondeo, a co se týče velikosti kufru, tak objemově je to stejné, ale praktičtější je větší plocha v kombíku, zkus si vyndat kočárek, když na něm máš narovnaný další věci! Takže asi zůstanu věrný kombíku, i když C-max se mi moc líbí.
-
superkutil 03.02.08 18:27
« Re: C-MAX vs Focus II combi
Čím tě C-MAX nezaujal? Vidím jak většina lidí kolem mne kupuje MPV a jejich argument je právě větší prostor, vyšší posez, lepší pro rodinu, pohodlnější na delší cesty atd. Tak by mě docela zajímal názor někoho, kdo raději koupí kombi než MPV. -
Moik 02.02.08 10:38
« Re: Turbo benzín
Ten nový motor 2.0 je opravdu živější, má ale taky o 1000ot výš max výkon a o litr vyšší spotřebu (psanou).
Manželka jezdí Foresterem 92kW (2003) a ten motor působí trochu líně, ale jede docela dobře. Na druhou stranu, po Šumavě jsme jezdili od 60kmh na pětku kopec nekopec.
yoyo: nedali ti tam 1,4-ku ? >:D