FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
dreede 16.02.08 09:48
« Re: vrzání
Ahojte. Tak môj fofo už má 1450km a čo ma zaskočilo je cvrlikanie, ktoré sa objavilo v interieri. Mám pocit, že saderie zozadu ale občassami zdá, že vpredu... Je to doslova cvrlikanie pri prechádzaní nerovností ako keby sa kov o kov drel. Nemáte s tým niekto skúsenosti? ;-\ -
BOBB 12.02.08 20:01
« Re: vrzání
Zdar,zusím poradit. Měl jsem asi podobný problém u C-MAXE.Nejdřív se to projevilo ve sloupku na straně řidiče po čase i u spolujezdce.Sundal jsem plasty ze sloupku,jsou přichyceny kovovýma sponama.Myslel jsem si ,že je to ono, ale bohužel.Pak jsem jezdil bez plastů jen s pásem a pořád nic.Nakonec jsem zjistil ,že to vychzí od bodových svárů pod těsnící gumou dveří.Ve fordu přidali dva bodové svary(na každé straně jeden)a zatím je klid.Vše na záruku.To hledání byl běh na dlouhou trať.
Zatím čau -
"-- skrytý --" 12.02.08 11:37
« Re: vrzání
Radu bohuzel nemam, ale mam ten samy problem. V servisu mi bylo receno, ze vse je prichyceno jak ma a nevidi co by meli opravovat. Tak jsem zvedavy na vyreseni Tveho problemu.P.S. Na reklamaci to urcite je. Taky mne to vadi kdyz mi furt neco cinka u ucha. -
"-- skrytý --" 11.02.08 15:33
« vrzání
Chtěl bych poprosit o radu:
Mám tři měsíce starého FF II, všechno klape na jedničku, až na jednu věc a to: Při přejetí jakékoli, i minimální nerovnosti nebo pokud jedu na okresce nebo dálnici s hrubším povrchem, tak se mi vedle hlavy pořád ozývá zvuk asi jako když vám vedle hlavy sedí cvrček a cvrliká a cvrliká... Tento pazvuk vychází snad někde z oblasti uchycení bezpečnostího pásu.Nevím jestli nejsem přecitlivělej,ale u nového auta by se snad takové věci neměly objevovat. Zajímalo by mě jestli jste někdo měl podobný problém a jestli šlo tuto závadu reklamovat. Díky předem za odpověď -
"-- skrytý --" 11.02.08 11:56
« Re: C-MAX vs Focus II combi
Vite co rozhodlo u me, ze jsem se rozhodl pro C-Maxe? Porad jsem byl na vazkach, protoze C-Max vychazel jako drasi varianta. Sedl jsem si do Focuse II a zavrel dvere - konala se rozhodujici vec a to, ze mi to sevrelo nohy pod volant a volnost nohou byla pryc ... Zvykly do te doby na vetsi auta me tohle bohuzel dostalo. Pak jsem si sedl do C-Maxe a desil se co bude. Ono tam asi o moc vice mista neni, ale jak clovek sedi vyse a trochu v jinem posazu, tak bylo vse v poradku (no tak jeste bych tam privital take vice mista, ale to auto zas tak velke neni), takze ta stisnenost ve Focusu II me pomohla se rozhodnout pro C-Max. Presne jak tady pisete, kufr v C-Maxu je velky, ale spise vyssi na vysku a v tomto je kombik praktictejsi ... A nekdo tady vzpominal radici paku, ze ji ma rad na zemi, to jsem si rikal taky a ted na tu v C-Maxu nedam dopustit. Maxe mam presne rok, co jsem ho koupil jako trileteho v Nemecku. Do teto doby maximalni spokojenost! -
Moik 09.02.08 19:54
« Re: 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
Kupoval jsem CVT pro mámu, chvíli jsem s tím jezdil a jednoznačně mě to nadchlo. Spotřeba cca 0,5l nahoru. Na křižovatce bez spěchu a vytáčení všem udejede...
Nikdy jsem s ní ale nespěchal, tak nevím, jak by se mi to líbilo...
Jinak není to úplně klasický variátor, protože pokud na to nešlapeš, využívá 7 pevně nastavených délek převodů a tím dosahuje toho, že se motor chová jako u manuálu - zrychluje, zvyšují se otáčky. Variaátor se u Fordova CVT používá pro opravdu neznatelné řazení a pro rychlé rozjezdy a razantnější zrychlování.
Ad řazení - tahle převodovka vlastně neřadí, mění délku převodů a proto ani nelze mluvit o plynulosti a rychlosti řazení, ke ztrátě toč. momentu nedochází.
Nevím jak je to se spolehlivostí, ale komfort je 1a a protože mám možnost jezdit s 2,0TDI DSG, můžu říct, že mi CVT sedí více. Nevýhoda je snad v tom, že když v 0kmh dupneš naplyn, trvá 1/4sec než se motor roztočí a převodovka z vysokých ot. doopravdy zabere a vyšší spotřeba. -
"-- skrytý --" 09.02.08 17:13
« Nádrž
Nevíte jestli je u Focusu nádrž trochu chráněná před krádeží benzínu stylem vyvrtání díry do ní? A vůbec - nádrž je plastová?
Ptám se proto, že mi tento týden zloději vyvrtali díru do nádrže Felicie a vypustili benzín. Nejhorší je, že jezdím na LPG, takže toho benzínu mohlo vytéct tak 5 litrů, ale ta oprava. Je to sice na jiné téma, ale mám nabídku to zavařit. Co Vy na to. -
superkutil 08.02.08 11:16
« Re: 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
Beru to tak, že tím že je motor více ve voze, tak je líp zatlumený než když je vysunutý dopředu. Alespoň mi to tak vždy přišlo.
Co se týče převodů, tak jsem se ptal pár výrobců a argumentoval 6kou jako úspornou rychlostí, ale všichni se ohání, že aby měla 6ka sílu, musí být víc zpřevodovaná, že by to pak v kopcích nejelo a naopak z kopce by auto jezdilo moc rychle. Takhle oni zajistí, že nad maximální rychlostí už motor nemá sílu auto zrychlovat. Ale znám plno lidí, kteří by brali 6ku jako přidanou rychlost k 5ti kvaltu, která by jim jen umožnila jezdit po dálnici s nižšími otáčkami motoru. Snížilo by se opotřebení motoru, emise, hluk, spotřeba atd.
Nemáte někdo v autě variátor? Jak se s ním jezdí? -
misoo 08.02.08 11:06
« Re: 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
superkutil:
myslis akoze napr. v c-maxe je motor viac "schovany" ? stale nechapem :-)
a s tymi prevodmi mas pravdu, robia to teraz vsetko na kratko. pri 130kmh mi toci takmer 4000 ot. a to je dost. osobne povazujem za prijatelny hluk vo svojom aute tak do 150-160kmh, potom uz je to pocut, ze to proste reve... ale beriem to tak, ze to auto a motor neni primarne stavany na dialnicu, tak to ani neriesim.
moik:
ano ? to je zaujimava informacia :yes: -
superkutil 07.02.08 23:19
« Re: 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
Tím že je motor víc schovaný se dá lépe odhlučnit. Alespoň mám takovou zkušenost. Jinak moje staré Mondeo točilo 4000ot ve 160km/h na 5ku a bylo to super! Nechápu, že teď dělají všichni ty 5ky tak do rychla. Pokud to netáhne, tak člověk může vždycky podřadit, ale když to na 5ku řve, tak už se nedá dělat nic.
A nejhorší je, že je to podobné i s 6kou. I tam je nejvyšší rychlost zpřevodovaná tak, aby byl maximální výkon při maximální rychlosti. -
"-- skrytý --" 07.02.08 12:20
« Re: 1,6 Ti-VCT po 27tis. km
misoo: v case ked som to kupoval bola situacia ina (myslim tie 12h sluzobky), takze toto do mojho rozhovania vtedy nevstupovalo. teraz (su to uz 3 roky) je vsetko inak. jeden nikdy nevie...
superkutil: pri 130 (GPS) je to zhruba 4000, ale cez nemecko... >:-[] ;-)
je mi jasne, ze dalsie auto (aj vzhladom na prirastky do rodiny) bude nieco vyssie a naftovejsie :-)