FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 18.04.08 08:32
« servo
zdravim, pred casom mi zacalo piskat servo (1.6, benzin, 50.000km), ale len v krajnych polohach. Akonahle pootocim volant len o mali uhol 10°-15°, piskanie prestane. Ked stojim, v krajnej polohe piska, ked pridam plyn piskanie v krajnej polohe prestane, taktiez ale piska ked parkujem (volant vytoceny, pridany plyn, polama jazda - piska). Pozeral som stav servo kvalapiny, vsetko je OK.
Neviete co by to mohlo byt? Nestalo sa to niekomu.
Dik za odpoved.
Martin -
superkutil 18.04.08 07:53
« Re: z C-MAX do Focusu
Ptal jsem se proto, že většinou když se člověk naučí na vyšší posaz, tak už do nižšího nechce. S tím kufrem mě překvapuješ, očekával bych u C-MAXe objemově srovnatelný s Mondem. Naopak rozdíl mezi Mondeem a Focusem mi připadá akorát v kufru, prostor pro posádku mi připadá stejný.
Nevěřil bych, že Focus má větší kufr jak C-MAX. To myslíš objemově či jen plochou kufru?
Uvažoval jsem o MAXovi, ale o S-MAXovi. Tam toho prostoru je až až. Zajímavé že pro rodinu s 2ma dětmi doporučuješ více Focus než C-MAX, čekal bych to opačně. Kamarád má Renault Grand Scenic, což by mělo být jako C-MAX s delším kufrem a proti němu je i Mondeo malé auto.
Proč jsi nešel z C-MAXe do Mondea? Tam je přece v kufru více místa a starší Mondea jsou za hubičku!
Galaxy se mi taky líbí, ale je to už hodně dodávka, ta citlivost na boční vítr tam už je hodně. Ten S-MAX je nejrozumnější řešení. Jeho vnitřní prostor ničím nenahradíš a ten kufr je taky super (objemově srovnatelný s Citroen Picasso >:D ). -
superkutil 18.04.08 07:38
« Re: xenony
Pouze z pohledu výhledu z vozu a sezení v něm. Mám pocit že sedím na zemi a tím, že jsou okna menší a v předu je střecha přetaženahodně na přední sklo, tak ano. Jinak samozřejmě Mondeo sedí líp a hlavně je díky délce a váze při vyšších rychlostech mnohem stabilnější a klidnější. A taky posilovač řízení u Mondea pomáhá míň jak u Fiesty. Někdy je to fakt dřina.
S těma sedačkama fakt bojuju. Mám elektrické nastavování a tak buď je sedačka dole, hodně sklopený sedák dozadu a dostatečně vzadu, ale to nedosáhnu na rádio, vyhřívání sedaček atd. a jsem hrozně utopený a když ji dám tak vysoko jak bych potřeboval, tak se jednak sedák sklopí dopředu a sedačka se taky posune dopředu a já jsem narvaný pod volant (mám 190cm). Když zvolím použitelný prostor na nohy, tak už sedím hodně nízko. Já bych potřeboval podložit celou sedačku v uchycení k podlaze tak o 3-5cm. -
Moik 17.04.08 21:24
« Re: xenony
Superkutile, neházej flintu do žita!! Já měl taky Mondeo s xenonama a taky jsem je už nechtěl, ale pak přišel MAX s xenonama a já jsem byl jak Alenka v říši divů! Mondeo je opravdu hodně hodně špatný s xenonama, MAX naopak absoltně neuvěřitelnej.
A jak zvládám přechod?? Užívám si :-)))))
- auto neposkakuje, sedí daleko líp a je stabilnější, nereaguje tolik na boční vítr.
- je opravdu znatelně komfortnější se stejnými koly a pneu
- má podstatně větší kufr
- divte se, ale má o dost více místa vzadu pro nohy
- mám motor 2.0TDCi, kterej s Focusem 1400kg doslova zametá
- je tišší - menší aerdynamický hluk
- je levnější
- líp vyřešený zadní sedačky - míň zavazí při sklopení
A proti Focusu combi??
chybí mi xenony, sedí se níž, hůř vyndáš zadní sedačky, děti jsou utopenější, takže nevidí z okna (možná je to zas bezpečnější), MAX se mi líbí víc na pohled a Focus má imho obyčejnější image, ale to je subjektivní. Já ho prodával kvůli malýmu kufru pro dvě mimina.
Jestli jsi někdy uvažoval o Maxíkovi, tak na něj klidně zapomeň, větší není, aby jakš-takš seděl (na Forda), musel znatelně přitvrdit, je o 130kg těžší. Leda že bys nepřežil bez předních senzorů, ty Focus nenabízí ;-)
S-MAX je o dost lepší, ale stejně asi nejlepší je Galaxy - není o nic delší, ale ten komfort, to jsou panečku dálniční přejezdy... -
superkutil 17.04.08 09:18
« Re: xenony
Ty jsi vyměnil C-MAX za Focus?!? A jak to zvládáš? Mám sice MOndeo, ale kamarádi už všichni mají MPV (Zafira, Scenic Grand, Mazda 5, 807, různé 4x4) a když jezdím s jejich autama, tak si v Mondeu připadám jak v motokáře (sedím na zemi, moc nevidím, cítím každou nerovnost). Jezdím ještě s Fiestou, ale tam to není tak hrozný. :-)
Na Mondeu mám normální xenony (jen tlumené) a na dálkové mám H1. Předtím jsem měl přestavbu na xenony ve starém Mondeu (používalo samostatnou H7 na tlumené a H1 na dálkové) a současné Mondeo svítí s originál xenonny hůř jak staré s H7 i s přestavbou xenonů. Navíc na mě stále protijedoucí řidiči blikají a přitom já vidím mnohem hůř jak s halogeny.
Byl jsem s tím i v servisu s tím, že je problém v motorcích nastavující náklon světel, ale vše zkontrolovali a chybu nenašli. Dnes už bych auto s xenony nechtěl. -
"-- skrytý --" 17.04.08 09:00
« Re: Otevírání kufru
Mal som podobny problem s tym rozdielom, ze dialkovym som ho nakoniec vzdy zdolal. Stavalo sa, ze raz to fungovalo, raz nie. Nakoniec to vyriesila vymena zamku v ramci zaruky. Uz sa to tu tusim riesilo, ale problemom moze byt zatekanie do zamku poza plastovu listu nad EC. Vidiet to aj na z vnutra spinavych krytoch osvetlenia EC. Ten nepodareny plast celkom nedolieha na plech dveri. -
"-- skrytý --" 17.04.08 01:21
« Otevírání kufru
Tak jsem dneska přišel k autu (kombi), chci otevřít kufr a ono nic. Jen při zmáčknutí spínače tam lehce cvaklo a kufr se neotevřel. Totéž při pokusu o otevření pomocí DO. Nestalo se vám to taky někdy? Existuje nějaký jiný způsob, jak otevřít dveře kufru? Co může být v háji? -
"-- skrytý --" 13.04.08 22:03
« Re: trasenie volantu pri brzdeni
Pokud máš na 95tkm původní kotouče tak už budou asi sjeté a bude to chtít nové. Já mám se sjetými kotouči takovou zkušenost, že rozvibrují volant spíš při slabém přibrždění. Vibrace při silnějším přibrždění by taky mohl způsobovat unavený silenblock na ramenu přední nápravy, i ten by měl možná jít vyměnit jako samostatný díl. Případně by to mohli být tlumiče, jejich účinost se dá změřit a dle toho rozhodnout o výměně. -
"-- skrytý --" 07.04.08 14:25
« Re: Nový Focus
Aby se auto dalo zařadit do N1, musí platit následující vzorec
P-(M+N.68)>N.68, kde P-největší technicky přípustná hmotnost naloženého vozidla v kg,M-provozní hmotnost,N-počet míst k sezení s výjimkou řidiče. Pokud výše uvedená nerovnost není splněna, pak se vozidlo se vozidlo nemůže zařadit mezi N1.
To je celé.
Některá auta to splňují pouze v tom případě, že jsou homologovaná jen jako čtyřmístná - např. právě ta fabie. -
superkutil 07.04.08 13:56
« Re: Nový Focus
Jo, to mi uteklo, myslel jsem že se dá dát přepážka jen do kombi protože vím, že se poslanci hádali, že krátká verze auta nic neuveze. Nu což, asi i poslanci přišli na to že ušetří a nebo konečně někomu došlo, že podnikatel nemusí být vždy řemeslník stěhující materiál a potřebující kombi.
Focus má širší kufr(i než Mondeo) a má ho i delší jak Max. Asi i na litry je větší.
Napiš mi prosím jednu vlastnost Maxe nebo S-Maxe, kterou reálně využiješ oproti Focusu/Mondeu pro 2 děti.
Já už Mondeo měl, pro mě to není, to auto mi nějak nesedlo právě tím posazem a výhledem, Focus II je IMHO mnohem lepší auto, na dálnice na okresky, možná ne tak komfortní.
Když auto pro rodinu, tak starou Galaxy, kde se daly otáčet přední sedačky a kam v poho dáš 2a2kola a bagáž. Lepší na to je Vito nebo Multivan. Ale já zatím řídím moc rád na to, abych jezdil takovýma autama :-)